JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181023/639893-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 639893-N-2018 z dnia 2018-10-23 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna"</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">"Rozbudowa kompostowni odpadów ulegających biodegradacji i zielonych w Zakrzewie"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">nr RPWM.05.01.00-28-0001/18 pn.: ,,Modernizacja instalacji mechaniczno- biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie w kierunku zwiększenia efektywności części biologicznej Kompostowni w Zakrzewie" Współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 5 - Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów Działanie 5.1. Gospodarka odpadowa</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna"</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">13035045200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Przemysłowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">61</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">13200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Działdowo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">236 976 518</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ezgmin1@poczta.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">236 975 649</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">związek międzygminny</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">W formie papierowej: w formie pisemnej pocztą, kurierem lub osobiście Adres:</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Ekologiczny Związek Gmin Działdowszczyzna ul. Przemysłowa 61, 13-200 Działdowo</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">"Rozbudowa kompostowni odpadów ulegających biodegradacji i zielonych w Zakrzewie"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Or.271.5.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbudowa kompostowni odpadówulegających biodegradacji i zielonych w Zakrzewie" realizowanego w ramach projektu nrRPWM.05.01.00-28-0001/18 pn.: ,,Modernizacja instalacji mechaniczno- biologicznego przetwarzaniaodpadów w Działdowie w kierunku zwiększenia efektywności części biologicznej Kompostowni wZakrzewie", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę B.6740.221.2015. 1. W zakres zamówieniawchodzi: rozbudowa Kompostowni odpadów ulegających biodegradacji i zielonych oraz rozbudowabudynku zaplecza technicznego w Zakrzewie gm. Działdowo na działkach o nr: 141/1, 141/2 i 141/13.Inwestycja będzie realizowana na terenie funkcjonującego składowiska odpadów i kompostowniosadów ściekowych i odpadów organicznych w Zakrzewie. Zakres zamówienia obejmuje: a)wybudowanie 7 tuneli/modułów żelbetowych kompostowania intensywnego z otwieranym dachem.Konstrukcja dachowa będzie złożona z dwóch skrzydeł dachowych. Skrzydła dachowe będą otwieranepoprzez napęd elektryczny. Wjazd do komory zostanie wykonany w konstrukcji dwóch skrzydełbramowych, na których będzie rozciągnięta membrana półprzepuszczalna. Szczyty komór (ponadkonstrukcją żelbetową) będą zabudowane za pomocą odpowiedniej sztywnej kratowej konstrukcji, naktórej będzie rozciągnięta membrana półprzepuszczalna. Membrany zastosowane w konstrukcji dachu,szczytów i wrót będą tego samego rodzaju. Bramy będą otwierane i zamykane ręcznie. Wybudowanie7 tuneli/modułów żelbetowych kompostowania intensywnego wraz wyposażeniem technologicznymw systemie zamkniętym membranowym z aktywnym napowietrzaniem i nawadnianiemzlokalizowanym wewnątrz zamkniętego modułu wraz z systemem sterowania procesemstabilizacji/kompostowania iwizualizacji procesu technologicznego. Zainstalowany System sterowaniareguluje napowietrzaniem ciśnieniowym oraz kontroluje temperaturę kompostowania tak, abyzapewnić całkowitą higienizację materiału kompostującego podczas procesu intensywnegokompostowania. Każdy moduł powinien być wyposażony w własny wentylator i własne oddzielneurządzenie pomiaru temperatury. b) rozbudowę budynku zaplecza technicznego: W ramach projektuprzewiduje się obustronną rozbudowę budynku zaplecza technicznego usytuowanego po prawejstronie od wjazdu do Zakładu. W skład rozbudowy wchodzi garaż dwustanowiskowy oraz sterownia.c) instalacja elektryczna, Na terenie kompostowni znajduje się sieć kablowa wykonana zgodnie zdokumentacja techniczną kompostowni osadów ściekowych z maja 2000. Sieć ta jest zasilana zistniejącego złącza kablowego w układzie TNC. Dotychczasowa moc zamówiona wynosi 40kW.Przewiduje się zasilanie nowej rozdzielnicy TG 0,4kV z projektowanego zgodnie z dokumentacjąopracowaną przez Energa Operator złącza kablowego. Nowe warunki przyłączenia zostały określonena łączną moc 120 kW. Nowa sieć zostanie wykonana w układzie TNS. Istniejące złącze kablowenależy pozostawić i wykorzystać do zasilania istniejących odbiorów elektrycznych. W tym celuistniejące złącze zasilić z projektowanego a jego stare zasilanie odciąć. Nowa, projektowanarozdzielnica, jako rozdzielnica główna TG będzie zasilać: dwie pompownie, tunele żelbetowe,oświetlenie terenu, oraz instalacje elektryczne w dobudowywanych częściach budynku. d) instalacja sanitarna. W ramach rozbudowy Zakładu nowo projektowane obiekty wyposaża się w instalacjękanalizacyjną i wodociągową. Instalację wodociągową planuje się poprowadzić od istniejącego naterenie zakładu wodociągu do tuneli żelbetowych oraz hydrantu ppoż. zlokalizowanego na skrajuplacu dojrzewania kompostu który będzie wykorzystywany do celów ppoż. oraz technologicznych.Ścieki technologiczne z tuneli żelbetonowych i z placów oraz dróg ujmowane będą do kanalizacji iodprowadzane do istniejącego zbiornika odcieków. Ścieki deszczowe powstające na dachu ujmowanebędą w kanalizację deszczową i odprowadzane do studni chłonnych (rozsączających). Przewiduje siętakże przebudowanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej zasilającej budynek zapleczatechnicznego oraz przebudowę istniejącej przepompowni odcieków. e) drogi i place technologiczne Wzakresie branży drogowej wykonana zostanie droga dojazdowa oraz place technologiczne. Pracebudowlane wraz z wyposażeniem technologicznym należy wykonać zgodnie z dokumentacjątechniczną W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie inwentaryzacji powykonawczejgeodezyjnej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszejSIWZ, tj: - dokumentacji projektowej budowlanowykonawczej, - przedmiarze robót, - specyfikacjitechnicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), - Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiarrobót ma charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej cenyoferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót(STWiOR). ł) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi pozostające w związku z realizowanymi robotamibudowlanymi i dostawami, w szczególności uruchomienie, szkolenie Personelu Zamawiającego,obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu mechanicznym oraz serwis gwarancyjny zwyłączeniem kosztów materiałów eksploatacyjnych który to koszt w całym okresie gwarancji będzieponoszony przez Zamawiającego. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykładowe nazwywłasne produktów referencyjnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów,elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczonejest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymaganiatechniczne i funkcjonalne wymagane SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać wtreści złożonej oferty ich równoważność wszelkimi środkami dowodowymi, w szczególnościzałączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązańrównoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji(załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennejuwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autoraprojektu, stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień(zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Wymaga się, aby wykonawca zapoznał się z nieruchomością jej otoczeniem ipozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą byćniezbędne do przygotowania oferty i przydatne do wy?ceny, gdyż wyklucza się możliwość roszczeńwykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych dowykonania umowy. Koszt wizji miejsca prowadzenia robót budowlanych ponosi wykonawca. Wprzypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów składających się na opisprzedmiotu zamówienia obowiązuje następująca kolejność ich ważności: a) SIWZ, b) dokumentacjaprojektowa. c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wymagania dotyczące zatrudnieniaosób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a a)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy opracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanietych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). b) Zamawiający wymagazatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonującychwskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku wykonywania ich na rzeczwykonawcy lub podwykonawcy, pod jego kierownictwem, w miejscu i czasie przez niegowyznaczonym: o budowa tuneli wraz z technologią o budowa obszaru przyjmowania iprzygotowywania odpadów o budowa placu kompostowania w pryzmach, o budowa kanalizacjitechnologicznej wraz z pompowniami, o budowa dróg i placów manewrowych.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45213280-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231300-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233123-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-08-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej (w przypadku wspólnegoubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenieniniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tymcelu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkichwykazywać będą spełnienie tego warunku): O uzyskanie zamówienia może się ubiegać podmiot,który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę 500 000 zł. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. W sytuacji gdy, w dokumentach składanych w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucieobcej, dla potrzeb dokonania oceny spełnienia warunków zostaną przeliczone na PLN wgśredniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski(Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia zamówienia w BiuletynieZamówień Publicznych/DUUE.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">Ocena nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia.</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić: owykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanegoprawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne dokumenty; (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ) Zaspełnienie wymogu Zamawiający uzna posiadanie doświadczenia w wykonaniu min. 1 robotybudowlanej o podobnym charakterze do roboty objętej przedmiotem zamówienia o wartości min.2.000.000,00 zł brutto w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie. Za robotę budowlaną podobną do roboty objętej przedmiotem zamówieniaZamawiający uzna robotę której przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających nakompleksowej budowie kompostowni wraz wyposażeniem technologicznym w systemiezamkniętym membranowym lub równoważnym do oferowanego, z aktywnym napowietrzaniem inawadnianiem zlokalizowanym wewnątrz zamkniętego reaktora, lub inną w systemiekompostowania w systemie zamkniętym. Wykazane zadanie musi być zrealizowane i dopuszczonedo eksploatacji. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamizgodnie ze wzorem stanowiącym (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ).Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będziedysponować minimum: a) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 2letnie doświadczenie zawodowe w roli kierownika budowy licząc od dnia uzyskania uprawnień,posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych ikanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j.Dz.U. 2018 poz. 1202) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278),albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby wzakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnieniabudowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz KonfederacjiSzwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz.U. z 2018 poz. 1202) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65); b) 1 osobą posiadającąwykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w rolikierownika robót licząc od dnia uzyskania uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane wspecjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r.Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury iRozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określającwymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszczaodpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisówustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. 2018 poz.1202) oraz ustawy o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016poz. 65); c) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 2 letniedoświadczenie zawodowe w roli kierownika robót licząc od dnia uzyskania uprawnień, posiadającąuprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą zdnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2018 poz.1202) oraz rozporządzeniem MinistraInfrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określającwymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszczaodpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisówustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1202) oraz ustawy o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016poz. 65); d) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 2 letniedoświadczenie zawodowe w roli kierownika robót licząc od dnia uzyskania uprawnień, posiadającąuprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r.Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury iRozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określającwymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszczaodpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisówustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1202) oraz ustawy o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016poz. 65); Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, tj.: funkcji Kierownika Budowy z funkcjąkierownika robót konstrukcyjno - budowlanych i funkcji Kierownika Budowy z funkcjąkierownika robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba wskazana do pełnienia kilku z wyżejwymienionych funkcji, musi spełniać wymagania SIWZ przewidziane dla każdej z pełnionychfunkcji. e) 1 osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji na stanowisku technolog ds.odpadów posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie przy wykonywaniu instalacji dointensywnego kompostowania lub biologicznej stabilizacji.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"> Ocena niniejszego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia. </span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zwarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lubzdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lubinnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organemw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnościlub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Odpis z właściwego rejestru lubcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawieart. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp Wykonawca składa bez wezwania, w terminie 3 dni odzamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierzaprzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli ofertyw terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia; Oświadczenie o przynależności/brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej grupy kapitałowej stanowiące Załącznik Nr 4 doSIWZ, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- (wprzypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożoneprzedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którychmowa w pkt 18.1.6 - 9 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku brakutakiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lubadministracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega zopłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty,powyższe powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w lit.a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania maosoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Wykonawca mający siedzibę naterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 18.1.6, składadokument, o którym mowa w pkt. 18.2 tiret pierwszy, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miałdotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającymoświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 18.3 niniejszej SIWZ stosuje się.6.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiającymoże zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, Dokument potwierdzający, że wykonawcajest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę 500 000 zł. W sytuacji gdy, wdokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,kwoty będą wyrażane w walucie obcej, dla potrzeb dokonania oceny spełnienia warunków zostanąprzeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przezNarodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszeniazamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych/DUUE. Wykaz osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjamina temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZOświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcy i oświadczenie opowołaniu się na zasoby podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) - według wzoru stanowiącegoZałącznik nr 3 do SIWZ, Zobowiązanie innych podmiotów do uczestniczenia w realizacjizamówienia (jeśli dotyczy) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Zawartość oferty. a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 doniniejszej SIWZ, b) Informacje na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osobywyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownika budowy, sporządzone według załącznika nr 6a do SIWZ, które pozwolą ocenić ofertę i przyznać jej punkty w kryterium pozacenowymwskazanym w pkt.31 SIWZ. c) Oświadczenie wstępne Wykonawcy o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust.5 pkt 1,8 ustawy Pzp sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszejSIWZ, d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszegozamówienia publicznego, e) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie dopodpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownymrejestrze. f) Dowód wpłaty wadium.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 150 000,00 zł (słownie: stopięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tymże poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wnoszonew pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao SA nr konta bankowego: 151240 5338 1111 0010 5643 8171 5. W przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawcawinien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunkówgwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnieniawynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia,czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopiapotwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6. Wykonawca może wymienionydokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętejkopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - ,,wadium" (tak by Zamawiający nie byłzmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę).W każdym razie wadium w tym również w formie, gwarancji lub poręczenia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocąprzelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bankprowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływemterminu składania ofert. Brak wadium w w/w terminie lub wniesienie wadium w sposóbnieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofertynajkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego ofertazostała wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem że Zamawiający zatrzymuje wadium wrazz odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3aPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówieniapublicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, którywycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownegowniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięciaodwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium wterminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którymbyło ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizjibankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostaławybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkachokreślonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżącychpo stronie wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okolicznościokreślonych w art. 144. II. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnychzmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego: 1) zmianę terminurealizacji przedmiotu umowy; III. Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, wszczególności może być: 1) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lubzapobiegnie awarii; 2) w przypadku działania siły wyższej (np. klęska żywiołowa), mającejbezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. IV. Zakres zmian będzie zależny od okresuprzez jaki nie będzie możliwe wykonywanie zadania tj. termin wykonania umowy zostanieodpowiednio wydłużony o okres równy okresowi niemożliwości wykonania zadania. W sytuacjizajścia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiający bądź Wykonawca, w terminie do 14 dni odich wystąpienia, powiadomi drugą stronę o tym fakcie. Następnie strony umowy, w terminie do 7 dniod daty w/w powiadomienia, przystąpią do negocjacji na temat zmiany postanowień umowy wprzedmiotowym zakresie.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-11-07</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramachRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com