JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181114/647943-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 647943-N-2018 z dnia 2018-11-14 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą ,, Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej" </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27816576000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Zwycięstwa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">36</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">44100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gliwice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">032 3324019, 3316199</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@skaldowiskogliwice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 316 212</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.skladowiskogliwice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.skladowiskogliwice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">droga pocztową , kurier bądż dostarczyc osobiscie </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów spz.o.o. ul. Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą ,, Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej" </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">341/3/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">2.	Zakres zamówienia obejmuje dwie części zamówienia:CZĘŚĆ 1 - ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE 1/ budowa zbiornika na wody deszczowe - otwartego chłonno- odparowującego o max pojemności V-1250 m3 , skarpy i dno wyłożone płytami wielootworowymi o wymiarach 100 x75 x12,5 cm, na podsypce gr. 10 cm i geowłókninie 400g/m2 , wloty i wyloty prefabrykowane z żelbetonu2/ przebudowa zjazdu z kwatery składowiska - długość 42 m o nawierzchni z tłucznia 3/ likwidacja rowu opaskowego na odcinku 188 mb - rozebranie umocnienia skarp i dna rowu i zasypaniu z zagęszczeniem4/ montaż pompowni S/Sp z polimerobetonu fi 1200 mm H=4,8 m wyposażonej w dwie pompy q=23,9 dcm3 /s, H=5,45m. P=2,0 kW z komorą zasuw DN2000,5/ montaż pompowni Pd z polimerobetonu fi 1500 mm, H=5,9 m, wyposażonej w dwie pompy q=27,85 dcm3/s, H= 13,6 m, P=5,9 kW z komorą zasuw DN 2000,6/ ułożenie rurociągu grawitacyjno-tłocznego PE 100 SDR 17 Dz 180 mm o długości 399mb,7/ montaż studni betonowej DN 1000 mm-9 szt., 1200 mm- 1 szt., 1500 mm- 1 szt.8/ ułożenie koryt ściekowych z betonu zbrojnego h= 0,5 m o długości 333,5 mb.CZĘŚĆ 2 -ROBOTY ELEKTRYCZNE1/ ułożenie kabla YAKXS 4x120 mm2 dł. około 560 m, zasilającego pompownie Pd, P-A, 5-P 2/ montaż złącza kablowego Zk-1. Zk-2- Zk-3 3.	Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części, oddzielnie na każdą część zamówienia.4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z:a)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b)	Dokumentacją Projektową. c)	Przedmiarem robót,d) SIWZ ,e) należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, a w dalszej kolejności normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. Szczegółowe wymagania dotyczące użycia materiałów i sposobu wykonania robót oraz wymagań jakościowych ich wykonania i odbioru zawiera ,,SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH", stanowiąca załącznik do SIWZ. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowalnych ( Dz.U. Nr 92, poz. 881), Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z dnia 09.03.2011r. 5. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren. - zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego/ich wywóz.	- zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców.6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.	1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne związane z realizacją robót objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy ( tj. Dz.U. z 2016r. poz. 1666 z późn.zm. ).	Wykonawca lub podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej wymaganą przez zamawiającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę , odpowiednio dla części zamówienia , tj. : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - co najmniej 5 pracowników świadczących pracę przy wykonywaniu robót ziemnych: operatorów sprzętu, kierowców, robotników. Dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - co najmniej 2 pracowników świadczących pracę przy wykonywaniu robót elektrycznych : operatora sprzętu, elektryka 2) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku do umowy pn.: ,,Wykaz pracowników wykonujących roboty budowalne , instalacyjne lub elektryczne zatrudnionych na podstawie umowy o pracę" , które zostały wskazane przez Wykonawcę, zwane dalej ,, Pracownikami wykonującymi roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne". 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm. ) .4) Zamawiający może żądać, aby Wykonawca w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia pisemnego zawiadomienia , przedłożył Zamawiającemu:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, godnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, nr Pesel pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 10 % kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy ) za każdy dzień w trakcie realizacji umowy , w którym nie dopełniono wymogu, za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45220000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232452-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232152-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45314300-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowo warunków, o których mowa powyżej</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"> Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że : 1/ jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum: dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 500 000 ,- PLN dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - 100 000,- PLN2/ posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 500 000,- PLNdla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - 50 000,- PLN</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"> Określenie warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, jeżeli Wykonawca spełni warunek i wykaże, że : 1/ wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 1 robotę budowlaną - instalacyjną o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto. Robota te w swoim zakresie powinna zawierać: Budowę zbiornika o poj. min. 200 m3 wraz z siecią wod-kan i urządzeniami tj.: pompownie, studnie.dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - 1 robotę elektryczną polegającą na ułożeniu kabla wraz z przyłączeniem o wartości robót co najmniej 150 000,- zł brutto. Do ,,wykazu wykonanych robót" dla części zamówienia nr 1, 2, należy załączyć dowody dotyczące wykonania robót w sposób należyty, oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowalnej i prawidłowo ukończone. Wykazanie większej ilości robót budowlanych nie będzie rozpatrywane przez Zamawiającego.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wiedza i doświadczenie oceniane jest łącznie. Wykaz wykonanych robót składany jest w imieniu wszystkich Wykonawców jako jeden wspólny dokument.W przypadku, gdy żaden z Wykonawców nie posiada wymaganej wiedzy i doświadczenia , może on polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. Pamiętać należy, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym niemożliwym do samodzielnego obrotu bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Oznacza to, że nie można tymi zasobami podzielić się z innym wykonawcą tylko w sferze abstrakcyjnego zobowiązania bez jego zastosowania w praktyce. Bez zagwarantowania stosownego zaangażowania podmiotu udostępniającego swój zasób wiedzy i doświadczenia	przy realizacji zamówienia możliwość dysponowania potencjałem przez wykonawcę zamawiający uzna za iluzoryczną. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem ,, wiedzy i doświadczenia " należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie robót budowlanych wymaganych przez Zamawiającego celem wykazania się zdolnością zawodową zgodnie z wytycznymi w rozdz. V ust.1 pkt. 2) lit. c) SIWZ dla poszczególnych części zadania. Zatem, samo przekazanie referencji z prawem do posłużenia się nimi w postępowaniu o udzielenie zamówienia, bez udziału podmiotu w wykonywaniu zamówienia, polega w istocie na użyczeniu referencji dla formalnego wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, czemu przeczy cel przepisu art. 22a ustawy PZP.2/ dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:-dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - co najmniej 1 kierownik budowy posiadający aktualne zaświadczenie Izby Budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym oraz 1 kierownik robót posiadający aktualne zaświadczenie Izby Budowlanej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń i instalacji wod-kan z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym. - dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - co najmniej 1 osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia SEP do kierowania robotami elektrycznymi lub elektroenergetycznymi i posiadającą aktualne zaświadczenie Izby Budowlanej z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym.3/ posiada lub ma zapewniony dostęp ( dzierżawa, najem itp.) do odpowiedniego sprzętu do wykonania zamówienia :dla CZĘŚĆ zamówienia nr 1 co najmniej -	- koparka jednonaczyniowa o poj. łyżki od 0,6 m3 - 1 szt.	- spycharka gąsienicowa - 75 kM - 1 szt.	- samochody samowyładowcze o ładowności powyżej 10 t. - 1 szt.dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 co najmniej : - koparka jednonaczyniowa o poj. łyżki od 0,25 m3 - 1 szt. - samochody samowyładowcze o ładowności powyżej 5 t. - 1 szt. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ) b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert . ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ) c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia na załączniku nr 8 do SIWZ </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 500 000,- PLNdla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - 50 000,- PLN ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego ( -ch) dokumentów przez tego/tych Wykonawcę/Wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają ten warunek)b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 500 000 PLN dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - 100 000 PLNc) wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacjamio podstawie dysponowania tymi zasobami na załączniku nr 4 do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny )d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami na załącznik nr 6 do SIWZ. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy )e) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy PZP- składa on pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jako dowód polegania przez Wykonawcę w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu w załączniku nr 7 do SIWZ. ( jeżeli dotyczy ) </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"> Kompletna oferta musi zawierać: a) Wypełniony w pełnym zakresie formularz OFERTY , z podaniem wynagrodzenia ofertowego brutto, z rozbiciem na kwotę netto i podatek VAT na załączniku nr 1 do SIWZ b) Oświadczenia wskazane w rozdz. VI ust.1 pkt 1.1 SIWZ na załączniku nr 2 i nr 3.c) Wykaz wykonanych robót budowlanych na załączniku nr 5 do SIWZ zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. Vust.1 pkt 2 lit.c 1/ SIWZ.d) Kosztorys ofertowy wg dołączonego przedmiaru robót . e) Harmonogram rzeczowo -finansowy realizacji zadania. f) Parafowany projekt umowy na załączniku nr 10 do SIWZ .g) oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego na załączniku nr 9 do SIWZ h) Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium w wysokości :Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1- 20 000 PLNDla CZĘSCI zamówienia nr 2 - 5 000 PLNi) stosowne Pełnomocnictwo(a) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru. j) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, żąda złożenia już w ofercie w oparciu o art. 26 ust. 2f ustawy PZP następujących dokumentów :1.	wykazu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie :- dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 1 robotę budowlaną- instalacyjną o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto. Robota te w swoim zakresie powinna zawierać: Budowę zbiornika o poj. min. 200 m3 wraz z siecią wod-kan i urządzeniami tj.: pompownie, studnie. -dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - 1 robotę elektryczną polegającą na ułożeniu kabla wraz z przyłączeniem o wartości robót co najmniej 150 000,- zł brutto. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawidłowo ukończone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w rozdz. V 1. 2) lit c SIWZ na załączniku nr 5 do SIWZ. Uwaga: Dowodami , o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Jeżeli wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzić będą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowalne , były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - 20 000,- PLN Dla CZĘSCI zamówienia nr 2 - 5 000,-PLN </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Oferowana cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin realizacji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Wysokość kary umownej za nieterminową realizację zamówienia </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy jest zgodna z art.144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami:1) konieczność zmiany terminu wykonania umowy oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu:a) działania: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie.b) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania , np.: długotrwałe intensywne opady deszczu, powódź , opady śniegu, utrzymujące się niskie temperatury. c) decyzji nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót, np.: konieczność wstrzymania robót, konieczność wykonania prac/ badań archeologicznych. d) wstrzymania prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich.e) Zmiana może obejmować zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające w szczególności na: wykonaniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w Dokumentacji projektowej inwestycji, zmiana taka może być spowodowana: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę projektant sprawujący nadzór autorski oraz zamawiający - wymaga to formy pisemnej .3. Dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku następujących okoliczności: a) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na roboty budowlane albo w przypadku zamówień na usługi lub dostawy - jest mniejsza od 10% wartość zamówienia określonej pierwotnie w umowie. b) wyliczenie robót zamiennych należy opracować w oparciu o aktualne wydawnictwa Sekocenbud. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-11-29</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ROBOTY BUDOWLANE I INSTALCYJNE </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1/ budowa zbiornika na wody deszczowe - otwartego chłonno- odparowującego o max pojemności V-1250 m3 , skarpy i dno wyłożone płytami wielootworowymi o wymiarach 100 x75 x12,5 cm, na podsypce gr. 10 cm i geowłókninie 400g/m2 , wloty i wyloty prefabrykowane z żelbetonu2/ przebudowa zjazdu z kwatery składowiska - długość 42 m o nawierzchni z tłucznia 3/ likwidacja rowu opaskowego na odcinku 188 mb - rozebranie umocnienia skarp i dna rowu i zasypaniu z zagęszczeniem4/ montaż pompowni S/Sp z polimerobetonu fi 1200 mm H=4,8 m wyposażonej w dwie pompy q=23,9 dcm3 /s, H=5,45m. P=2,0 kW z komorą zasuw DN2000,5/ montaż pompowni Pd z polimerobetonu fi 1500 mm, H=5,9 m, wyposażonej w dwie pompy q=27,85 dcm3/s, H= 13,6 m, P=5,9 kW z komorą zasuw DN 2000,6/ ułożenie rurociągu grawitacyjno-tłocznego PE 100 SDR 17 Dz 180 mm o długości 399mb,7/ montaż studni betonowej DN 1000 mm-9 szt., 1200 mm- 1 szt., 1500 mm- 1 szt.8/ ułożenie koryt ściekowych z betonu zbrojnego h= 0,5 m o długości 333,5 mb.4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z:a)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b)	Dokumentacją Projektową. c)	Przedmiarem robót,d) SIWZ ,e) należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, a w dalszej kolejności normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. Szczegółowe wymagania dotyczące użycia materiałów i sposobu wykonania robót oraz wymagań jakościowych ich wykonania i odbioru zawiera ,,SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH", stanowiąca załącznik do SIWZ. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz.U. Nr 92, poz. 881), Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z dnia 09.03.2011r. 5. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren. - zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego/ich wywóz.	- zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców.6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.	1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne związane z realizacją robót objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy ( tj. Dz.U. z 2016r. poz. 1666 z późn.zm. ).Wykonawca lub podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej wymaganą przez zamawiającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę , odpowiednio dla części zamówienia , tj. : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - co najmniej 5 pracowników świadczących pracę przy wykonywaniu robót ziemnych: operatorów sprzętu, kierowców, robotników. 2) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku do umowy pn.: ,,Wykaz pracowników wykonujących roboty budowalne , instalacyjne lub elektryczne zatrudnionych na podstawie umowy o pracę" , które zostały wskazane przez Wykonawcę, zwane dalej ,, Pracownikami wykonującymi roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne". 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm. ) .4) Zamawiający może żądać, aby Wykonawca w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia pisemnego zawiadomienia , przedłożył Zamawiającemu:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, godnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, nr Pesel pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 10 % kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy ) za każdy dzień w trakcie realizacji umowy , w którym nie dopełniono wymogu, za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45220000-5, 45232452-5, 45232152-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">oferowana cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin realizacji </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wysokość kary umownej za nieterminową realizację zamówienia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Minimalny termin realizacji zamówienia będzie wynosił 45 dni a maksymalny termin realizacji zamówienia będzie wynosił 120 dni od daty protokolarnego przekazania placu budowy. Termin realizacji zamówienia poniżej 45 dni liczony będzie jak 45 dni. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu realizacji dłuższego niż 120 dni spowoduje odrzucenie oferty.2.	Termin gwarancji oraz termin płatności będzie wynosił odpowiednio dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 1)	Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne - wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi minimum 12 miesięcy liczone dla każdej części zamówienia od daty dokonania odbioru końcowego całości robót potwierdzonego pisemnym protokołem bez uwag i zastrzeżeń. Nie udzielenie gwarancji lub jej udzielenie na okres krótszy spowoduje odrzucenie oferty. Okres gwarancji powyżej 60 miesięcy liczony będzie jak okres 60 miesięcy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. 2)	Minimalny termin płatności wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury . Termin płatności poniżej 30 dni liczony będzie jak 30 dni Termin płatności powyżej 60 dni będzie liczony jak okres 60 dni. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania terminu płatności w dniach. <br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ROBOTY ELEKTRYCZNE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1/ ułożenie kabla YAKXS 4x120 mm2 dł. około 560 m, zasilającego pompownie Pd, P-A, 5-P 2/ montaż złącza kablowego Zk-1. Zk-2- Zk-3 Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z:a)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b)	Dokumentacją Projektową. c)	Przedmiarem robót,d) SIWZ ,e) należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, a w dalszej kolejności normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. Szczegółowe wymagania dotyczące użycia materiałów i sposobu wykonania robót oraz wymagań jakościowych ich wykonania i odbioru zawiera ,,SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH", stanowiąca załącznik do SIWZ. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowalnych ( Dz.U. Nr 92, poz. 881), Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z dnia 09.03.2011r. 5. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren. - zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego/ich wywóz.	- zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców..6 Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.	1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne związane z realizacją robót objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy ( tj. Dz.U. z 2016r. poz. 1666 z późn.zm. ).	Wykonawca lub podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej wymaganą przez zamawiającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę , odpowiednio dla części zamówienia , tj. : Dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 - co najmniej 2 pracowników świadczących pracę przy wykonywaniu robót elektrycznych : operatora sprzętu, elektryka 2) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku do umowy pn.: ,,Wykaz pracowników wykonujących roboty budowalne , instalacyjne lub elektryczne zatrudnionych na podstawie umowy o pracę" , które zostały wskazane przez Wykonawcę, zwane dalej ,, Pracownikami wykonującymi roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne". 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm. ) .4) Zamawiający może żądać, aby Wykonawca w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia pisemnego zawiadomienia , przedłożył Zamawiającemu:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, godnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, nr Pesel pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 10 % kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy ) za każdy dzień w trakcie realizacji umowy , w którym nie dopełniono wymogu, za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników wykonujących roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45314300-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">oferowana cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wysokośc kary umownej za nieterminową realizację zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Minimalny termin realizacji zamówienia będzie wynosił 15 dni a maksymalny termin realizacji zamówienia będzie wynosił 45 dni od daty protokolarnego przekazania placu budowy. Termin realizacji zamówienia poniżej 15 dni liczony będzie jak 15 dni. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu realizacji dłuższego niż 45 dni spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania terminu realizacji zamówienia w dniach.2.	Termin gwarancji oraz termin płatności będzie wynosił dla CZĘŚCI zamówienia nr i21)	Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, instalacyjne lub elektryczne - wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi minimum 12 miesięcy liczone dla każdej części zamówienia od daty dokonania odbioru końcowego całości robót potwierdzonego pisemnym protokołem bez uwag i zastrzeżeń. Nie udzielenie gwarancji lub jej udzielenie na okres krótszy spowoduje odrzucenie oferty. Okres gwarancji powyżej 60 miesięcy liczony będzie jak okres 60 miesięcy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. 2)	Minimalny termin płatności wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury . Termin płatności poniżej 30 dni liczony będzie jak 30 dni Termin płatności powyżej 60 dni będzie liczony jak okres 60 dni. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania terminu płatności w dniach. <br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com