JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181203/655992-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 655992-N-2018 z dnia 2018-12-03 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach </span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH - W PODZIALE NA 7 ZADAŃ</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach </span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">003452062</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Katowicka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">35</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41-600 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Świętochłowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 455 104</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">organizacyjnoprawny@ops.internetdsl.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 455 104</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ops.swietochlowice.info</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.ops.swietochlowice.info</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.ops.swietochlowice.info</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pocztą, kurierem</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiście </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Świętochłowice, ul. Katowicka 35 </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH - W PODZIALE NA 7 ZADAŃ</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">3201-04/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">nie dotyczy</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">7</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem w magazynach Dziennego Domu ,,Senior-+" przy ul. Imieli 12 oraz ul. Katowickiej 35 w Świętochłowicach.2.	Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - tabela artykułów. Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego.3.	Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lubw innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni powszednie codziennie odponiedziałku do soboty w godzinach od 07:00 do 10:00. 4.	Wykonawca zobowiązany będzie do: bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne, należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu), wniesienia wraz z rozładunkiem w magazynie określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu, i weźmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za towar do momentu jego odbioru w magazynie Zamawiającego oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne.5.	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni orazw godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.6.	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, z okresami ważnościodpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.7.	Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymiprzepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać początkowy terminprzydatności do spożycia. (Po podpisaniu umowy wymagane będzie dostarczenie kartyproduktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami unijnymi w tym zakresie).8.	Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych albo wad jakościowych w momencie dostawy, odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany na wolny od wad i zgodny ilościowo z pierwotnym zamówieniem w terminie do trzech godzin od chwilistwierdzenia nieprawidłowości w dostawie. W takim przypadku Zamawiający nie będziewszczynał procedury reklamacyjnej. Zamienna partia towaru podlega odbiorowi ilościowemui jakościowemu.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15800000-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15550000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15112000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15300000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15119600-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03142500-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15896000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">pln</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie .Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniew zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie .Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniew zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie .Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniew zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniew zakresie braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,- w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp,- w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, Wykonawca winien złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniew zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin zapłty</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie :1)	zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany podatku VAT o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą,2)	zmiany nazwy towaru w przypadku, kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany,3)	zmiany okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość nie przekracza 50% wartości określonej w pierwotnej umowie,4)	zmiany Wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-12-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa drobiu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>DRÓB	15112000-6- CPV LP.	WYSZCZEGÓLNIENIETOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO.( ZŁ)	CENA JEDN. BRUTTO( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO( ZŁ)1. Ćwiartka z kurczaka ( udka)	kg	850 2. Filet z indyka	kg 10 3. Filet z kurczaka	kg	800 4. Gulasz z kurczaka	kg	400 5. Gulasz z indyka	kg	800 6. Kurczak świeży	kg	1000 7. Pałki z kurczaka kg	700 8. Porcje rosołowe z kurczaka	kg	400 9. Serca z kurczaka	kg	150 10. Udziec z indyka	kg	50 11. Wątróbka drobiowa z kurczaka	kg	600 12. Żołądki z kurczaka kg	100 RAZEM <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15112000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa nabiału</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>NABIAŁ	15550000-8 WYSZCZEGÓLNIENIETOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO( ZŁ)	CENA JEDN. BRUTTO( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO( ZŁ)1. Belriso - ryż na mleku 180 gróżne smaki, Zott lub równoważne szt.	700 2. Deser Jogutek 125 g Zott lub równoważne	szt.	1 500 3. Jogurt Jogobella 150 g - lub równoważne, różne smaki oraz owocowa wyspa	szt.	3 000 4. Jogurt naturalny 190 gZott, Bakoma, Danonelub równoważne	szt.	800 5. Jogurt grecki naturalny - 400 mlBakoma lub równoważne szt.	50 6. Deser - kaszka manna, pudding - 130 gSmakija lub równoważne	szt.	800 7. Kefir - kubek 250gKrasnystaw lub równoważne	szt.	3 000 8. Majonez 310 ml-Kielecki, Winiary dekoracyjny lub równoważne szt.	300 9. Majonez 500 ml-Kielecki,Winiary lub równoważne szt.	100 10. Margaryna mleczna 250gz Kruszwicy lub równoważne szt.	1 000 11. Margaryna 500 g -Delma, Smakowita lub równoważne szt.	1 200 12. Masło Extra 200g - 82 %	szt.	8 000 13. Maślanka karton 1 lMrągowska lub równoważne szt.	200 14. Mleko 2% folia 0,9 lLacpol lub równoważne szt.	12 500 15. Mleko 3,2% karton 1 lŁaciate, Łowickie lub równoważne szt.	2 000 16. Mleko zagęszczone niesłodzone 500 g, -Gostyń lub równoważne szt.	30 17. Mleko w proszku 0,5 kgŁaciate, Mlekovita lub równoważne szt. 5 18. Ser biały półtłusty na sernik - wiaderka 1 kg, Łowicki, Krasnystaw lub równoważne szt.	200 19. Ser biały półtłusty -Piątnica, Figard lub równoważne kg	900 20. Ser domowy z kminkiem kg	200 21. Ser camembert 120 gTurek, Preisident lub równoważne szt.	1 800 22. Ser feta sałatkowy 270 g Mlekovita, Piątnica lub równoważne szt.	200 23. Ser mascarpone 500 g	szt.	30 24. Serek Bakuś- różne smaki 140 g Danio lub równoważne	szt.	1 200 25. Ser biały w kubku - 200 gTurek, Mlekpol lub równoważne szt.	1 500 26. Serek topiony plastry - 150 g Hochland lub równoważne szt.	600 27. Serki topione 50 g - różne smaki szt.	6 000 28. Ser żółty - Gouda, Podlaski, Morski lub równoważne	kg	800 29. Ser żółty wędzony - różne	kg	20 30. Ser żółty w plastrach - 150 gEdamski, Gouda lub równoważne szt.	1 200 31. Śmietana 12% - kubek 0,2 lKrasnystaw, Piątnica lub równoważne szt.	500 32. Śmietana 36% - karton 500 gŁowicka lub równoważne szt.	30 33. Śmietana 30 % - folia 0,25 l	szt.	1 300 34. Śmietanki jednorazowe 10 g x10 Zott lub równoważne op.	500 35. Ser Fromage - 100 gMlekowita lub równoważne	op.	400 36. Ser twarogowy kanapkowy z dodatkami 135 gMlekowita lub równoważne	op.	500 37. Ser smażony z kminkiem 200 g	op.	500 RAZEM	<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15550000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>pln<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa warzyw i owoców </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> WARZYWA I OWOCE	CPV -15300000-1 LP.	WYSZCZEGÓLNIENIETOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO( ZŁ)	CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO( ZŁ)1.	Arbuz	kg	50 2.	Botwinka ( min. 3 sztuki w pęczku, średnica buraka nie mniejsza niż 6 cm, liście wraz z łodygami nie krótsze niż 20 cm)	pęczek	400 3.	Brzoskwinia polska lub zagraniczna o średnicy nie mniejszej niż 6 cm	kg	200 4.	Burak czerwony o średnicy nie mniejszej niż 7 cm kg 1 500 5.	Bakłażan	kg 20 6.	Borówka amerykańska	kg 20 7.	Cebula	kg	1 000 8.	Cukinia zielona	kg 20 9.	Czosnek	kg	120 10.	Dynia hokkaido	kg	50 11.	Gruszki -różne odmiany	kg	50 12.	Jabłko (lobo, jonatan, ligol champion- średnica nie mniejsza niż 7 cm)	kg	1 000 13.	Kalafior świeży (nie mniejszy niż 15 cm średnicy)	szt.	350 14.	Kalarepa ( min. 3 sztuki w pęczku,średnica korzenia nie mniejsza niż 6 cm, liście wraz z łodygami nie krótsze niż 20 cm)	pęczek	300 15.	Kapusta biała	kg 2 500 16.	Kapusta czerwona	kg	700 17.	Kapusta pekińska	szt.	800 18.	Kapusta włoska	kg	250 19.	Koperek zielony ( długość nie mniejsza niż 25 cm)	pęczek	4 000 20.	Marchew	kg	1 500 21.	Maliny	kg	20 22.	Nektarynka (polska lub zagraniczna o średnicy nie mniejszej niż 6 cm)	kg	100 23.	Ogórek zielony	kg	800 24.	Papryka czerwona	kg	200 25.	Papryka żółta	kg	5 26.	Papryka zielona	kg	5 27.	Pieczarka	kg	1 000 28.	Pietruszka korzeń	kg	200 29.	Pietruszka zielona (długość nie mniejsza niż 25 cm)	pęczek	2 000 30.	Pomidory	kg	800 31.	Pomidorki koktajlowe kg 5 32.	Por	kg 50 33.	Rzepa biała	kg 3 34.	Rzodkiewka	pęczek	200 35.	Sałata zielona	szt.	300 36.	Seler korzeń	kg	200 37	Szczypiorek( długość nie mniejsza niż 25 cm)	pęczek	300 38.	Szpinak świeży	kg	50 39.	Śliwka	kg	50 40.	Winogrona białe i czerwone (średnica nie mniejsza niż 2 cm)	kg	100 41.	Truskawka (w sezonie od 1 czerwca do 30 lipca, średnica nie mniejsza niż 3 cm )	kg 200 42.	Truskawka (od 1 sierpnia do 30 maja, średnica nie mniejsza niż 3 cm )	kg	100 43.	Ziemniak stary ( od 01 października do 14 maja) kg	12 000 44.	Ziemniak nowy ( od 15 maja do 30 września - średnica nie mniejsza niż 6 cm)	kg	12 000 45.	Ananas	szt	10 46.	Banan	kg	400 47.	Cytryna	kg	20 48.	Grejfruit	kg	10 49.	Kapusta kiszona	kg	1 800 50.	Kiwi	szt.	200 51.	Mandarynka	kg	200 52.	Ogórek kiszony	kg	1 200 53.	Pomarańcza	kg	400 RAZEM <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>pln<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa mrożonek</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>DOSTAWA MROŻONEK 15896000-5 - CPVLP.	WYSZCZEGÓLNIENIETOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO( ZŁ)	CENA JEDN. BRUTTO( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO( ZŁ)1. Aronia ( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	20 2. Agrest( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	20 3. Brukselka( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	100 4. Bukiet jarzyn 6-mix( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	1 600 5. Czarna porzeczka ( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	1 700 6. Fasolka szparagowa( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	1 000 7. Groszek zielony( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	80 8. Por( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	150 9. Kalafior mrożony( w paczkach ok.. 2,5 kg)	kg	800 10. Kluski ( w paczkach 1 kg)	kg	200 11. Lody na patyku - różne smaki - 110 ml	szt.	300 12. Lody - opak 1 kg kg	30 13. Marchew mrożona ( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg 80 14. Mieszanka owocowa( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	150 15. Pierogi z owocami ( w paczkach 1 kg)	kg 400 16. Knedle z owocami( w paczkach 2,5 kg)	kg 100 17. Pieczarki plastry ( w paczkach 2,5 kg)	kg	600 18. Pierogi z mięsem - 1 kg	kg	80 19. Pierogi z serem- 1 kg	kg	400 20. Szpinak brykiety( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg	500 21. Truskawka( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg 60 22. Wiśnia bez pestek( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg 20 23. Włoszczyzna paski wieloskładnikowa ( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg 7 000 24. Pyzy z mięsem ( w paczkach 1 kg )	kg	300 25. Rabarbar( w paczkach ok. 2,5 kg)	kg 30 26. Uszka z kapusta i grzybami( w paczkach 1 kg)	kg 50 27. Uszka z mięsem( w paczkach 1 kg)	kg 50 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15896000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>pln<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa ryb</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>DOSTAWA RYB	15119600-1 - CPVLP.	WYSZCZEGÓLNIENIETOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO( ZŁ)	CENA JEDN. BRUTTO( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO( ZŁ)1. Filet śledziowy w śmietanie 300gLisner lub równoważne szt.	300 2. Filet z czerniaka (jednokrotnie glazurowany)	kg	200 3. Filet z miruny bez skóry (jednokrotnie glazurowany)	kg	200 4. Filet z makreli w oleju - 170g Lisner, Nautica, Super Fisch lub równoważne szt.	700 5. Filet z makreli w pomidorach 170g, Lisner, Nautica, Super fisch lub równoważne szt.	700 6. Filet z mintaja (jednokrotnie glazurowany)	kg 200 7. Filet z pangi (jednokrotnie glazurowany)	kg	700 8. Filet z zielonego śledzia (jednokrotnie glazurowany)	kg	300 9. Karp żywy	kg	30 10. Łosoś wędzony kg	2 11. Makrela wędzona kg	300 12. Paprykarz szczeciński 135gDega, Grall, BMC lub równoważne szt	1 500 13. Pasta 80g z tuńczyka, makreli Pastella lub równoważne	szt	1 000 14. Pasta z łososia 125g- tuba	szt	10 15. Pasta z tuńczyka 125g- tuba	szt	10 16. Sałatka warzywna ze śledziem, kurczakiem, boczkiem 150gLisner lub równoważne szt	700 17. ,,Śledzik na raz" 100 g- różne smaki, Lisner lub równoważne szt	700 18. Śledź matjas (lekko solony)	kg 400 RAZEM <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15119600-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>pln<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa jaj</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa JAJ 03142500-3 LP.	WYSZCZEGÓLNIENIETOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO( ZŁ)	CENA JEDN. BRUTTO( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO( ZŁ)1. Jaja kurze- klasa- wagowa M, klasa jakości A	szt.	42 000 RAZEM	<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03142500-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa pozostałej żywności</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Dostawa pozostałej żywności - 15800000-6 CPVLP.	WYSZCZEGÓLNIENIETOWARU	JEDN.MIARY	ILOŚĆ CENA JEDN.NETTO( ZŁ)	CENA JEDN. BRUTTO( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO( ZŁ)1.	Fasola biała ,,Jaś" w opakowaniach 5 kg lub 10 kg	kg	150 2.	Fasola kolorowa w opakowaniach 5 kg lub 10 kg	kg	100 3.	Groch łuskany w opakowaniach 5 kg lub 10 kg kg	150 4.	Kasza gryczana prażona 1 kg	kg 150 5.	Kasza jaglana 1 kg	kg 50 6.	Kasza jęczmienna średnia	kg	400 7.	Kasza mannaz Młyna w Stoisławiu lub równoważna	kg	350 8.	Kleik ryżowy 180 gBobovita lub równoważne szt	5 9.	Kluski na parze 300 g - buchty	szt	80 10.	Kolendra cała 15 gPrymat lub równoważne	szt	20 11.	Konserwy turystyczne 130 g	szt	700 12.	Konserwy tyrolskie 130 g	szt	700 13.	Konserwy turystyczne 130 gDrosed lub równoważne	szt	600 14.	Mak - luzem	kg	50 15.	Makaron- łazanki, wstęgi, muszelki, świderki, kolanka, zacierka	kg	600 16.	Makaron - kokardy / penne kg	20 17.	Makaron- cienkie nitki kg	300 18.	Makaron w kształcie ryżu	kg	80 19.	Mąka pszenna typ 450 Opak. 1 kg	kg	1 500 20. Mąka razowa z otrębami ( żytnia)	kg	100 21.	Mieszanka ciasta Jogsoft, Jogo cake lub równoważne kg	30 22.	Miodziki jednorazowe 25 g szt.	50 23.	Miód prawdziwy 400 g	szt.	15 24.	Olej uniwersalny 3 l	szt. 300 25.	Orzechy włoskie 100 gKresto lub równoważne szt	100 26.	Orzechy włoskie łuskane	kg	2 27.	Pasztet drobiowy w puszce 160g Drosed lub równoważny szt	1 500 28.	Płatki owsiane górskie 500 g kg	200 29.	Ryż opak. 1 kg	kg	1 000 30.	Ryż brązowy opak. 1 kg	kg	80 31.	Soczki małe 0,2 l w kartoniku- różne smaki	szt	600 32.	Soki owocowe 1 l w kartonieTymbark, Tortex lub równoważne szt	100 33.	Sucharki - paczka 450 g szt	40 34.	Wafle ryżowe naturalne - paczka 130 g	szt	40 35.	Ananas w puszce - 565 g Kier, MK lub równoważne szt.	200 36.	Brzoskwinie w syropie w pusze - 850 g - Kier lub równoważne szt.	200 37.	Budyń 40 g różne smaki- Winiary, Gellwe lub równoważne szt.	1 000 38. Buraczki w słoiku 370 g	szt.	100 39.	Chipsy cebulowe 250g	szt	20 40.	Chipsy paprykowe 250g.	szt	20 41.	Chrupki orzechowe 250g	szt	20 42.	Chrupki paprykowe 250g	szt.	20 43.	Chrzan tarty 160g	szt.	500 44.	Cukier 1 kg- biały kryształ	kg	2 000 45.	Cukier puder- 500 g Diamont lub równoważne	kg	5 46.	Dżem niskosłodzony - 260 g różne smaki	szt.	400 47.	Dżem wysokosłodzony - 260 g różne smaki	szt.	300 48.	Dżemiki jednorazowe 25g	kg	100 49.	Galaretka 75g różne smakiWiniary, Gellwe lub równoważne	szt.	1 000 50.	Groszek konserwowy tradycyjny 400 g, Pudliszki, Kwidzyn lub równoważne	szt.	50 51.	Jabłka suszone kg	10 52.	Kawa zbożowa w opk. 500 g	kg	150 53.	Ketchup pikantny 500gTortex, Kotlin lub równoważne szt.	30 54.	Ketchup łagodny 500gDawtona, Tortex lub równoważne szt	50 55.	Kisiel 75g różne smaki Winiary, Gellwe, lub równoważne	szt.	70 56.	Kokos wiórki	kg	4 57.	Kokos 100 g w opak.	szt	100 58.	Koncentrat pomidorowy 970 g Pudliszki lub równoważne szt	400 59.	Koncentrat barszczu 330 mlKrakus, Rolnik lub równoważne	szt	150 60.	Kremy do tortów 120 g- różne	szt	30 61.	Kukurydza w puszce 400 g, Dawtona , Kwidzyn lub równoważne szt	100 62.	Majeranek luzem kg	3 63.	Pietruszka suszona - luz	kg	3 64.	Koperek suszony - luz	kg	3 65. Czosnek suszony opak. 200 g	szt	15 66	Mąka ziemniaczana opak. 1 kg	kg	200 67	Migdały luzem	kg	2 68.	Migdały - 100 g Kresto lub równoważne	szt	200 69.	Miód sztuczny 370 g	szt.	6 70.	Morele suszone	kg	5 71.	Marchew z groszkiem 500 ml w słoiku	szt.	100 72.	Ogórki konserwowe słoik 1 l Rolnik, Krakus lub równoważne szt.	150 73	Oliwki czarne bezpestkowe 900 g, Pudliszki lub równoważne szt.	3 74.	Oliwki zielone bezpestkowe 900 g, Pudliszki lub równoważne szt.	3 75.	Pieczarki marynowane 370 mlRolnik lub równoważne szt.	20 76.	Pieprz ziołowy luzem	kg	4 77.	Przyprawa do drobiu kg	4 78.	Przyprawa do zup płynie - 1 l,Winiary lub równoważne szt.	400 79.	Przyprawa Kucharek - 1 kg Warzywko lub równoważne	szt.	700 80.	Pomidor suszony w oleju 260 ml	szt.	10 81.	Rodzynki luzem kg	10 82.	Rodzynki - 100 g-Kresto lub równoważne szt.	200 83.	Sos do spaghetti w proszku szt.	20 84. Sos tatarski 250 ml szt.	30 85.	Syrop malinowy 500 g szt.	200 86.	Śliwka suszona kg	10 87.	Śmietana Fix w proszku szt.	30 88.	Śmietana w proszku 55gŚnieżka lub równoważne	szt.	20 89.	Śmietanka 80 g Cremona lub równoważne	szt.	200 90.	Zaprawa cytrynowa - 1 lCytrynka lub równoważne szt.	200 91.	Zioła prowansalskie luz.	kg	1 92.	Zupa w proszku grochowa, pomidorowa kg	10 93.	Zupa w proszku grochowa, pomidorowa - 36 g	szt.	30 94.	Żelatyna wieprzowa 50 g szt.	70 95.	Żurawina 300 ml - słoik	szt.	10 96. Sałatki gotowe - słoik 2,5 kg różne smaki	szt.	50 97.	Aromat do ciast - 10 ml o smaku waniliowy, migdałowym,Delecta lub równoważne szt.	20 98.	Baton czekoladowy 50 gIkar, snikers, mars lub równoważne szt.	300 99.	Baton w czekoladzie - 22 gMilky Way lub równoważne szt.	300 100.	Baton w czekoladzie - 40 gDanusia, Maciek lub równoważne szt.	300 101.	Bombonierka w czekoladzie 228g Solidarność lub równoważne szt.	10 102.	Bombonierka w czekoladzie 300g -Wedel, Goplana, Mieszko, Solidarność lub równoważne szt.	10 103.	Ciastka - delicje - 147 g	szt.	150 104.	Ciastka biszkopty luzem	kg	30 105.	Ciastka czekoladowe luzem - różne kg	20 106.	Ciastka korzenne 2,5 kg op	4 107.	Ciastka kruche - rogaliki z marmoladą kg	5 106.	Ciastka kruche deserowe z cukrem kg	20 107.	Ciastka kruche kocie oczka	kg	4 108.	Ciastka kruche markizy kg	30 109.	Ciastka kruche maślane kg	10 110.	Ciastka kruche rozetki pudrowe kg	5 111.	Ciastka kruche ślimaki z marmoladą	kg	5 112.	Ciastka kruche z marmoladą kg	20 113.	Ciastka kruche ,,z maszynki"	kg	3 114.	Cukier waniliowy - 16 gDr Oetker lub równoważne szt.	100 115.	Cukierki landryny - 100 g	szt.	20 116.	Cukierki jajeczka w czekoladzie-	kg	10 117.	Cukierki w czekoladzie Michałki, lub równoważne kg	40 118.	Cukierki w czekoladzie- Mieszanka Krakowska, lub równoważne kg	30 119.	Cukierki w czekoladzie- trufle	kg	15 120. Cukierki zwykłe kg	20 121.	Cynamon luzem kg	4 122.	Czekolada 100 g - mleczna, gorzka, szt.	400 123.	Czekolada dla cukrzyków -100 g	szt.	20 124.	Czekolada w proszku -1 kgMilka lub równoważne szt.	1 125.	Czekolada nadziewana -100 g - różne smaki - miętowa, jagodowa truskawkowa, Wawel, Wedel, Goplana lub równoważne szt.	200 126.	Drożdże 100 g	szt.	30 127.	Gałka muszkatałowa 100 g	szt.	15 128. Herbata owocowa- 20 saszetek opak. 30 129.	Herbata ekspresowa ( 100 szt)Saga lub równoważne opak. 200 130.	Herbata granulowana indyjska 80 g	opak 1 500 131.	Herbata ziołowa - mięta, melisa - 20 saszetek opak 20 132.	Herbatniki 148 g - Krakuski, Łakotki lub równoważne opak 100 133. Kakao - 100 g Wawel, Decomoreno lub równoważne szt.	120 134.	Kawa naturalna - 100 gPrima, Gala lub równoważne szt.	600 135.	Kawa naturalna 250 gMk, Premium lub równoważne szt.	400 136.	Kawa rozpuszczalna 100 g Nescafe lub równoważne szt.	80 137.	Kminek mielony kg	2 138.	Kocie języczki 100 glub równoważne szt.	10 139.	Krakersy Mix koktajlowe 200 g	szt.	70 140.	Krakersy prostokątne 180 g. Lajkonik lub równoważne	szt. 50 141.	Krem czekoladowy 350 g Nutella lub równoważne szt.	80 142.	Liść laurowy luzem kg	2 143.	Lizaki szt. 200 144.	Musztarda łagodna, ostra szt.	300 145.	Ocet spirytusowy - 1 l szt	200 146	Oregano 500 g	op.	1 147.	Orzechy laskowe w czekoladzie 80 g, Jutrzenka lub równoważne szt.	100 148.	Paluszki solone 80 g	szt.	70 149.	Papryka słodka w proszku kg 4 150.	Pastylki miętowe w czekoladzie210 g-Wawel lub równoważne szt.	10 151.	Pieprz czarny mielony luzem	kg 6 152.	Pierniki lukrowane luzem kg	50 153.	Pierniki w czekoladzie luzem kg	60 154.	Płatki kukurydziane Corn Flakes klasyczne 1 kgNestle,Lubella lub równoważne szt.	20 155.	Proszek do pieczenia 16 gDr Oetker lub równoważne szt.	60 156.	Przyprawa korzenna 20 gPrymat lub równoważne szt.	10 157.	Ptasie Mleczko, Milka 350g, smak śmietankowy, waniliowymlub równoważne szt.	10 158.	Rafaello kokosowe, Smakołyk - 150 g lub równoważne szt.	8 159.	Rodzynki w czekoladzie 100 gJutrzenka lub równoważne szt.	100 160.	Rogalik 80g z nadzieniem waniliowym, czekoladowym, truskawkowym -7 Days, Duble max, Croissant lub równoważne szt.	100 161.	Rurki suche i nadziewane 2,5 kg Cemar lub równoważne op.	7 162.	Soda oczyszczona 15 g	szt.	10 163.	Sól spożywcza jodowana 1 kg szt.	500 164.	Tortilla 30 cm - 18 szt	op	20 165.	Tymianek 1 kg	op	1 166.	Wafelek Elitesse 23 gSkawa lub równoważne szt	100 167.	Wafelki w czekoladzie -50 gGóralki, Grześki, Princessa, Prince Polo lub równoważne szt.	1 000 168.	Woda gazowana 0,5 l	szt.	150 169.	Woda gazowana 1,5 l	szt.	200 170.	Woda niegazowana 0,5 l	szt.	250 171.	Woda niegazowana 1,5 l	szt.	250 172.	Ziele angielskie luz	kg 6 RAZEM <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15800000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>pln<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com