JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190305/521231-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 521231-N-2019 z dnia 2019-03-05 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa i montaż ławek parkowych, do 9 obiektów (parków i zieleńców) na terenie Łodzi</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">10146567200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Konstantynowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8/10</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">94-303</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Łódź</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">+48426327579, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@zzm.lodz.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">-</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego tj. w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi, 94-303 Łódź</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Konstantynowska 8/10, pok. 17</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa i montaż ławek parkowych, do 9 obiektów (parków i zieleńców) na terenie Łodzi</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZZM.WOA.ZP.2510.12.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">[wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1	Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa i montaż ławek parkowych, do 9 obiektów (parków i zieleńców) na terenie Łodzi". Zamówienie zostało podzielone na 3 części:3.1.1	Część I. - ŁAWKA PARKOWA Z RUR OKRĄGŁYCH Z PODŁOKIETNIKAMI - 19 szt., o następujących parametrach:3.1.1.1	konstrukcja stalowa wykonana z rur o średnicy zewn. 42 mm (+/- 1 mm), grubości ścianki 2,9 - 3,0 mm (rura ze szwem w kolorze antracytowym szarym RAL 7016 lub czarnym RAL 9005 wg wskazań zamawiającego);3.1.1.2	podłokietnik z rury stalowej o wym. jw., stanowiący przedłużenie przedniej nogi, połączonej z nogą tylną, równoległy do siedziska, na wysokości 15 -17 cm nad siedziskiem;3.1.1.3	ławka wzmocniona podłużnie i poprzecznie płaskownikiem szer. 4 cm (+/- 1 mm), grubości 0,5 cm (+/- 1 mm);3.1.1.4	konstrukcja malowana farbą podkładową a następnie nawierzchniowo lakierem kolor szary antracytowy RAL 7016 lub czarny RAL 9005 wg wskazań zamawiającego;3.1.1.5	siedziska i oparcie wykonane z listew drewnianych litych z drzew iglastych - (bez żywicy) o wym. 2000 x 80 x 40 mm (+/- 3 mm) - (7 listew: 3 na oparcie, 4 na siedzisko), poddanych obróbce stolarskiej oraz pomalowane dwukrotnie impregnatem dekoracyjnym kolor tik i dwukrotnie lakierem wodoodpornym z połyskiem, każda listwa przykręcona 3 śrubami o średnicy 8 mm (+/- 1 mm), śruby zabezpieczone przed wykręceniem;3.1.1.6	wysokość siedziska - 43 cm (+/- 0,5 cm) (wysokość od podłoża do górnej powierzchni siedziska), wysokość całkowita ławki - 87 cm (+/- 1 cm), szerokość siedziska - 40 cm (+/-0,5 cm), głębokość siedziska - 50 cm (+/- 0,5 cm), całkowita szerokość ławki - 65 cm (+/- 0,5 cm) (od przedniej nogi do rzutu oparcia ławki).3.1.1.7	Mocowanie ławki w gruncie:3.1.1.7.1	Ławki zamontowane na trwałe w gruncie przez zalanie fundamentów betonowych w 4 dołach o wymiarach 30 x 40 x 50 cm (+/- 1 cm), betonem B15, wyrównanie terenu w obrębie ławki, posprzątanie i wywóz urobku. 3.1.1.8 Nawierzchnie pod w/w ławkami:3.1.1.8.1	Skwer Władysława Jagiełły - 3 szt. (montaż w gruncie)3.1.1.8.2	Park Ocalałych - 1 szt. (montaż w gruncie)3.1.1.8.3	Skwer Powstańców Warszawskich - 2 szt. (montaż w gruncie)3.1.1.8.4	Skwer im. Dubaniewicza - 3 szt.; (montaż z kostką betonową szarą na powierzchni 65x 200 cm (+/- 1 cm), typ standardowy 20x10x6 cm (+/- 2 mm), obrzeże 8x25 cm (+/- 2 mm), analogiczną do istniejącej na skwerze). 3.1.1.8.5	Park im. marsz. J. Piłsudskiego - 10 szt. (montaż w gruncie).3.1.2	Fot 1. ŁAWKA O KONSTRUKCJI STALOWEJ Z PODŁOKIETNIKAMI, listwy jak podano w opisie 3.2	Część II. 3.2.1	ŁAWKA STYLIZOWANA TYPU WACHLARZ (2 SZT.) o następujących parametrach: 3.2.1.1	wykonana ze stali ocynkowanej i lakierowanej. 3.2.1.2	Konstrukcję stanowią profile prostokątne gięte o wymiarach 2,5x6 cm (+/- 1 mm). 3.2.1.3	Oszalowanie siedziska i oparcia to listwy z impregnowanego drewna jesionowego, dębowego, sosnowego lub modrzewiowego o wymiarach 1800 x 945 x 875 x 415 mm (+/- 2 mm) - (10 listew: 5 na oparcie, 5 na siedzisko),3.2.1.4	Kolor szkieletu: RAL 9005. 3.2.1.5	Kolor listew: PALISANDER.3.2.1.6	Mocowanie ławki w gruncie:3.2.1.6.1	Ławki zamontowane na trwałe w istniejącej kostce betonowej 10x30 cm (+/- 2 mm), za pomocą kotew przez zalanie fundamentów betonowych w 4 dołach o wymiarach 30 x 40 x 50 cm, betonem B15, przełożenie kostki, wyrównanie terenu w obrębie ławki, posprzątanie i wywóz urobku. 3.2.1.7	Lokalizacja: Park im. Zaruskiego. Miejsca montażu zostaną wskazane przez zamawiającego.Fot. 2. ŁAWKA STYLIZOWANA TYPU WACHLARZ. 3.2.2	ŁAWKA ŻELIWNA STYLIZOWANA - 16 szt., o następujących parametrach: 3.2.2.1	Noga ławki żeliwnej:3.2.2.1.1	wysokość od podłoża do siedziska: 41 cm (+/- 0,5 cm)3.2.2.1.2	wysokość od podłoża do końca oparcia: 80 cm (+/- 0,5 cm)3.2.2.1.3	grubość nogi żeliwnej: 3,5 cm (+/- 1 mm)3.2.2.1.4	szerokość stopy u podstawy: 10 cm (+/- 1 mm)3.2.2.1.5	podstawa żeliwna malowana proszkowo na kolor antracytowo-szary matowy - 6 szt. (RAL 7016) i 10 szt. (RAL 9005).3.2.2.2	Opis kształtu nogi: 3.2.2.2.1	Noga pod siedziskiem łagodnym łukiem skierowana do dołu, wyprofilowana w celu uzyskania komfortu siedzenia, oparcie zagięte do tyłu, a następnie łukiem skierowane do przodu, aby uzyskać linię oparcia, końcówka oparcia zawinięta w formie ślimaka do tyłu, pionowe odlewy nogi łukiem wklęśnięte do środka, stopy nóg oraz siedzisko i oparcie posiadają wyprofilowane poszerzenia na mocowanie listew i kotew o wymiarach 9 x 8 cm (+/- 1 mm) (w każdej po dwa otwory na śruby o średnicy 8 mm +/- 1 mm), na całej powierzchni bocznej noga posiada otwory dekoracyjne o średnicy od 1 cm do 3,5 cm (+/- 1 mm) (łącznie 13 szt.). 3.2.2.3	Listwy:3.2.2.3.1	wymiar 1 deski: gr. 4 cm (+/- 1 mm), szer. 12 cm (+/- 1 mm), długość 180 cm (+/- 1 cm)3.2.2.3.2	materiał: z drzew iglastych, listwy oszlifowane, bezżywiczne, sezonowane, bez sęków,3.2.2.3.3	malowanie: pomalowane dwukrotnie impregnatem dekoracyjnym kolor tik i dwukrotnie lakierem wodoodpornym z połyskiem, mocowanie listew: śruby zamkowe o średnicy 8 mm (+/- 1 mm), ocynkowane zabezpieczone przed odkręceniem (4 śruby na 1 listwę),3.2.2.3.4	ilość listew: 4 szt.: 3 listwy siedziska i 1 oparcia,3.2.2.4	Wymiary całej ławki:3.2.2.4.1	wysokość od podłoża do górnej powierzchni siedziska: 45 cm (+/-0,5 cm)3.2.2.4.2	głębokość siedziska: 37 cm (+/- 0,5 cm)3.2.2.4.3	wysokość oparcia: 37 cm (+/- 0,5 cm)3.2.2.5	Mocowanie ławki w gruncie:3.2.2.5.1	Wykonanie kotew stalowych razem łączących dwie stopy jednej nogi z płaskownika oraz drutu żebrowanego z otworami na śruby montażowe, przykręcenie nogi do kotwy w sposób uniemożliwiający jej odkręcenie z zewnątrz, wykonanie wykopu pod fundament o wymiarach 30/40/60 cm (+/- 1 cm) (2 szt.), zalanie fundamentów betonem B15, wyrównanie terenu w obrębie ławki ziemią, posprzątanie i wywóz urobku z wykopów.3.2.2.6	Utwardzenie nawierzchni pod ławkami :3.2.2.6.1	dla 10 szt. - montaż w gruncie (Park im. Staszica),3.2.2.6.2	dla 6 szt. - nawierzchnia z kostki betonowej szarej o wymiarach 10x30x6 cm (+/- 1 mm) na powierzchni 200x100 cm (+/- 1 cm), obrzeża betonowe (Park Widzewska Górka).Fot 3. ŁAWKA ŻELIWNA STYLIZOWANA (listwy jak podano w opisie). 3.3	Część III - ŁAWKA O KONSTRUKCJI STALOWEJ BEZ PODŁOKIETNIKÓW i BEZ OPARCIA - 10 szt. (do Parku im. A Mickiewicza przed muszlą koncertową), identyczne z już istniejącymi ławkami, o następujących parametrach: 3.3.1	Wymiary: wysokość siedziska - 45 cm (+/- 0,5 cm) od podłoża do powierzchni siedziska), szerokość siedziska - 500cm (+/- 0,5 cm), głębokość siedziska - 52 cm (+/- 0,5 cm), całkowita szerokość ławki - 500 cm (+/- 0,5 cm)Siedzisko powinno wystawać poza stelaż obustronnie po 15 cm (+/- 1 mm)3.3.2	Konstrukcja stalowa wykonana z profili zamkniętych o wymiarach 50 x 50 mm (+/- 1 mm), fazowanych na kantach, o grubości ścianki 3,0 mm (+/- 1 mm), malowanych proszkowo.3.3.3	W skład stelaża jednej ławki wchodzą 3 punkty podparcia złożone z dwóch elementów pionowych (pary nóg). Nogi przyspawane są do ramy z identycznych profili zamkniętych. Skrajne elementy podparcia ozdobione są motywem dwóch przecinających się łuków z płaskowników szer. 2 cm (+/- 1mm) i grubości 0,5 cm (+/- 1 mm) w jednej płaszczyźnie jak w ławce na załączonym zdjęciu. Środkowe elementy podpierające konstrukcję bez ozdób. Element ozdobny przyspawany na zewnętrznej płaszczyźnie dwóch skrajnych nóg. Skrajne punkty podparcia cofnięte względem krótszej krawędzi siedziska obustronnie około 15 cm (+/- 3 cm). 3.3.4	Szkic stelaża z 3 punktami podparcia3.3.4.1	Konstrukcja samego siedziska ławki wzmocniona podłużnie płaskownikiem szer. 4 cm (+/- 1 mm), grubości 0,5 cm (+/- 1 mm); i poprzecznie płaskownikami szer. 4 cm (+/- 1 mm), grubości 0,5 cm (+/- 1 mm), konstrukcja malowana proszkowo na kolor szarobiały RAL 9002);3.3.4.2	siedzisko wykonane z listew drewnianych litych z drzew iglastych - bez żywicy (7 listew w siedzisku w rozstawie co około 20 mm (+/- 2 mm) zestawianych w jedną całość z 2 segmentów o wym. 2500 mm x 60 mm x 40 mm (+/- 3 mm), poddanych obróbce stolarskiej oraz pomalowane dwukrotnie impregnatem dekoracyjnym kolor dąb i dwukrotnie lakierem wodoodpornym z połyskiem, każda listwa przykręcona 3 śrubami o średnicy 8 mm (+/- 1 mm), śruby zabezpieczone przed wykręceniem.3.3.5	Mocowanie ławki w gruncie: 3.3.5.1	Ławki zamontowane na trwałe w gruncie mocowana do podłoża za pomocą kotew przez zalanie fundamentów betonowych w 6 dołach o wymiarach 30 x 40 x 50 cm (+/- 1 cm), betonem B15, wyrównanie terenu w obrębie ławki, posprzątanie i wywóz urobku. Fot 4. ŁAWKI W PARKU IM. A. MICKIEWICZA. Szkic do projektu ławki Fot. 5. UKŁAD ŁAWEK W PRZESTRZENI 3.3.6	Układ pozostaje bez zmian jak na zdjęciu lotniczym poniżej - czerwonym kolorem zaznaczono ławki do wymiany.3.3.7	DEMONTAŻ STARYCH ŁAWEK, zlokalizowanych w Parku im. A. Mickiewicza przed muszlą koncertową - 10 szt.: 3.3.7.1	Zdjęcie starych listew, odkucie betonu, wywóz betonu i listew na wysypisko, wywóz złomu na złomowisko, wyrównanie terenu. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentów wystawionych na Zarząd Zieleni Miejskiej dotyczących przyjęcia na złomowisko usuniętych ławek.3.4	Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega w ocenie Zmawiającego na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.3.5	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną część lub części zamówienia.3.6	Miejsce wykonania: 3.6.1	Część I. 3.6.1.1	Skwer Władysława Jagiełły - 3 szt. (montaż w gruncie)3.6.1.2	Park Ocalałych - 1 szt. (montaż w gruncie)3.6.1.3	Skwer Powstańców Warszawskich - 2 szt. (montaż w gruncie)3.6.1.4	Skwer im. Dubaniewicza - 3 szt.; (montaż z kostką betonową szarą, analogiczną do istniejącej na skwerze)3.6.1.5	Park im. marsz. J. Piłsudskiego - 10 szt. (montaż w gruncie).3.6.2	Część II.3.6.2.1	Park im. Zaruskiego - 2 szt. (montaż w istniejącej kostce)3.6.2.2	Park im. Staszica - 10 szt.; (montaż w gruncie)3.6.2.3	Park Widzewska Górka - 6 szt. (podbudowa z kostki betonowej analogicznej do istniejącej)3.6.3	Część III.3.6.3.1	Park im. A Mickiewicza - 10 szt. (montaż w gruncie), demontaż 10 szt.3.7	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w ilościach:3.7.1	Część I. Dostawa i montaż 50 ławek rurowych w tym 18 szt. montowanych w gruncie i 32 szt. z nawierzchnią z kostki i obrzeżami.3.7.2	Część II. Dostawa i montaż 50 ławek żeliwnych stylizowanych montowanych w gruncie3.7.3	Część III. Zamawiający nie przewiduje dla tej części udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji.3.8	Warunki i zasady udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji:3.8.1	Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa. Zamawiający zobowiązany jest do złożenia ww. oświadczenia na co najmniej 60 dni przed upływem terminu zakończenia umowy. 3.8.2	Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.3.8.3	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z tego prawa w niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego.3.8.4	Wszystkie postanowienia projektu umowy odnoszące się do zasad realizacji zamówienia podstawowego mają zastosowanie również do zamówienia w ramach prawa opcji.3.9	Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia.3.10	Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia.3.11	Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.3.12	Kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">43325000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233293-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">4.1	Część I. i Część II. - Termin realizacji zamówienia - Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30 października 2019 r. przy czym: 4.1.1	Termin realizacji zamówienia podstawowego - Zamówienie podstawowe należy zrealizować w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.4.1.2	Termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji - Zamówienie opcjonalne należy zrealizować w terminie do dnia 30 października 2019 r. 4.2	Część III. - Termin realizacji zamówienia - Zamówienie należy zrealizować w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">jak określono w pkt III.7)</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">nie dotyczy</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">8.1	Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 8.2	WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu:8.2.1	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SIWZ;8.2.2	Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w pkt 8.2.1 SIWZ.8.2.3	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.8.3	WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w tym postępowaniu. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia.8.3.1	Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>OKRES GWARANCJI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">[wszelka numeracja zgodna z numeracją w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy (dotyczy wszystkich części)] § 101.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, oprócz przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.3.	W przypadku wystąpienia okoliczności wymagających zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy, muszą zostać one udokumentowane. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może dotyczyć wyłącznie zmiany terminu wykonania umowy, w przypadkach udokumentowanych i niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności takich jak:a)	wystąpienie nadzwyczajnych zdarzeń, niezawinionych przez żadną ze Stron, których Strony nie były w stanie przewidzieć,b)	wystąpienie warunków pogodowych uniemożliwiających lub w znacznym stopniu utrudniających prowadzenie prac.4.	Termin realizacji przedmiotu zamówienia, określony w § 3 umowy, może ulec wydłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej lub w znacznym stopniu utrudniającej wykonywanie prac.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-03-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">22	Pozostałe informacje dotyczące zamówienia22.1	Zamawiający nie przewiduje:22.1.1	zawarcia umowy ramowej,22.1.2	składania ofert wariantowych,22.1.3	rozliczania w walutach obcych,22.1.4	aukcji elektronicznej,22.1.5	zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,22.1.6	ustanowienia dynamicznego systemu zakupów23	Klauzula informacyjna z art. 13 RODO23.1	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 23.1.1	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10;23.1.2	Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem: dane.osobowe@zzm.lodz.pl 23.1.3	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę i montaż ławek parkowych, do 9 obiektów (parków i zieleńców) na terenie Łodzi nr sprawy ZZM.WOA.ZP.2510.12.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;23.1.4	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"; 23.1.5	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;23.1.6	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 23.1.7	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;23.1.8	posiada Pani/Pan:23.1.8.1	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;23.1.8.2	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;23.1.8.3	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 23.1.8.4	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;23.1.9	nie przysługuje Pani/Panu:23.1.9.1	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;23.1.9.2	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;23.1.9.3	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.24	Wykaz załączników do SIWZOznaczenie załącznika	Nazwa załącznikaZałącznik nr 1	Formularz ofertowy Załącznik nr 1.1-1.3	Formularz cenowyZałącznik nr 2	Wzór pełnomocnictwa dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik o charakterze wyłącznie pomocniczym)Załącznik nr 3	Wstępne oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia z postępowaniaZałącznik nr 4	Wzór umowy (załączniki odpowiednio dla części zamówienia:- część I i część II- część III)</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>CZĘŚĆ I</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>3.1.1	Część I. - ŁAWKA PARKOWA Z RUR OKRĄGŁYCH Z PODŁOKIETNIKAMI - 19 szt., o następujących parametrach:3.1.1.1	konstrukcja stalowa wykonana z rur o średnicy zewn. 42 mm (+/- 1 mm), grubości ścianki 2,9 - 3,0 mm (rura ze szwem w kolorze antracytowym szarym RAL 7016 lub czarnym RAL 9005 wg wskazań zamawiającego);3.1.1.2	podłokietnik z rury stalowej o wym. jw., stanowiący przedłużenie przedniej nogi, połączonej z nogą tylną, równoległy do siedziska, na wysokości 15 -17 cm nad siedziskiem;3.1.1.3	ławka wzmocniona podłużnie i poprzecznie płaskownikiem szer. 4 cm (+/- 1 mm), grubości 0,5 cm (+/- 1 mm);3.1.1.4	konstrukcja malowana farbą podkładową a następnie nawierzchniowo lakierem kolor szary antracytowy RAL 7016 lub czarny RAL 9005 wg wskazań zamawiającego;3.1.1.5	siedziska i oparcie wykonane z listew drewnianych litych z drzew iglastych - (bez żywicy) o wym. 2000 x 80 x 40 mm (+/- 3 mm) - (7 listew: 3 na oparcie, 4 na siedzisko), poddanych obróbce stolarskiej oraz pomalowane dwukrotnie impregnatem dekoracyjnym kolor tik i dwukrotnie lakierem wodoodpornym z połyskiem, każda listwa przykręcona 3 śrubami o średnicy 8 mm (+/- 1 mm), śruby zabezpieczone przed wykręceniem;3.1.1.6	wysokość siedziska - 43 cm (+/- 0,5 cm) (wysokość od podłoża do górnej powierzchni siedziska), wysokość całkowita ławki - 87 cm (+/- 1 cm), szerokość siedziska - 40 cm (+/-0,5 cm), głębokość siedziska - 50 cm (+/- 0,5 cm), całkowita szerokość ławki - 65 cm (+/- 0,5 cm) (od przedniej nogi do rzutu oparcia ławki).3.1.1.7	Mocowanie ławki w gruncie:3.1.1.7.1	Ławki zamontowane na trwałe w gruncie przez zalanie fundamentów betonowych w 4 dołach o wymiarach 30 x 40 x 50 cm (+/- 1 cm), betonem B15, wyrównanie terenu w obrębie ławki, posprzątanie i wywóz urobku. 3.1.1.8 Nawierzchnie pod w/w ławkami:3.1.1.8.1	Skwer Władysława Jagiełły - 3 szt. (montaż w gruncie)3.1.1.8.2	Park Ocalałych - 1 szt. (montaż w gruncie)3.1.1.8.3	Skwer Powstańców Warszawskich - 2 szt. (montaż w gruncie)3.1.1.8.4	Skwer im. Dubaniewicza - 3 szt.; (montaż z kostką betonową szarą na powierzchni 65x 200 cm (+/- 1 cm), typ standardowy 20x10x6 cm (+/- 2 mm), obrzeże 8x25 cm (+/- 2 mm), analogiczną do istniejącej na skwerze). 3.1.1.8.5	Park im. marsz. J. Piłsudskiego - 10 szt. (montaż w gruncie).3.1.2	Fot 1. ŁAWKA O KONSTRUKCJI STALOWEJ Z PODŁOKIETNIKAMI, listwy jak podano w opisie <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>43325000-7, 45233293-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-10-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">OKRES GWARANCJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>CZĘŚĆ II</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>3.2.1	ŁAWKA STYLIZOWANA TYPU WACHLARZ (2 SZT.) o następujących parametrach: 3.2.1.1	wykonana ze stali ocynkowanej i lakierowanej. 3.2.1.2	Konstrukcję stanowią profile prostokątne gięte o wymiarach 2,5x6 cm (+/- 1 mm). 3.2.1.3	Oszalowanie siedziska i oparcia to listwy z impregnowanego drewna jesionowego, dębowego, sosnowego lub modrzewiowego o wymiarach 1800 x 945 x 875 x 415 mm (+/- 2 mm) - (10 listew: 5 na oparcie, 5 na siedzisko),3.2.1.4	Kolor szkieletu: RAL 9005. 3.2.1.5	Kolor listew: PALISANDER.3.2.1.6	Mocowanie ławki w gruncie:3.2.1.6.1	Ławki zamontowane na trwałe w istniejącej kostce betonowej 10x30 cm (+/- 2 mm), za pomocą kotew przez zalanie fundamentów betonowych w 4 dołach o wymiarach 30 x 40 x 50 cm, betonem B15, przełożenie kostki, wyrównanie terenu w obrębie ławki, posprzątanie i wywóz urobku. 3.2.1.7	Lokalizacja: Park im. Zaruskiego. Miejsca montażu zostaną wskazane przez zamawiającego.Fot. 2. ŁAWKA STYLIZOWANA TYPU WACHLARZ. 3.2.2	ŁAWKA ŻELIWNA STYLIZOWANA - 16 szt., o następujących parametrach: 3.2.2.1	Noga ławki żeliwnej:3.2.2.1.1	wysokość od podłoża do siedziska: 41 cm (+/- 0,5 cm)3.2.2.1.2	wysokość od podłoża do końca oparcia: 80 cm (+/- 0,5 cm)3.2.2.1.3	grubość nogi żeliwnej: 3,5 cm (+/- 1 mm)3.2.2.1.4	szerokość stopy u podstawy: 10 cm (+/- 1 mm)3.2.2.1.5	podstawa żeliwna malowana proszkowo na kolor antracytowo-szary matowy - 6 szt. (RAL 7016) i 10 szt. (RAL 9005).3.2.2.2	Opis kształtu nogi: 3.2.2.2.1	Noga pod siedziskiem łagodnym łukiem skierowana do dołu, wyprofilowana w celu uzyskania komfortu siedzenia, oparcie zagięte do tyłu, a następnie łukiem skierowane do przodu, aby uzyskać linię oparcia, końcówka oparcia zawinięta w formie ślimaka do tyłu, pionowe odlewy nogi łukiem wklęśnięte do środka, stopy nóg oraz siedzisko i oparcie posiadają wyprofilowane poszerzenia na mocowanie listew i kotew o wymiarach 9 x 8 cm (+/- 1 mm) (w każdej po dwa otwory na śruby o średnicy 8 mm +/- 1 mm), na całej powierzchni bocznej noga posiada otwory dekoracyjne o średnicy od 1 cm do 3,5 cm (+/- 1 mm) (łącznie 13 szt.). 3.2.2.3	Listwy:3.2.2.3.1	wymiar 1 deski: gr. 4 cm (+/- 1 mm), szer. 12 cm (+/- 1 mm), długość 180 cm (+/- 1 cm)3.2.2.3.2	materiał: z drzew iglastych, listwy oszlifowane, bezżywiczne, sezonowane, bez sęków,3.2.2.3.3	malowanie: pomalowane dwukrotnie impregnatem dekoracyjnym kolor tik i dwukrotnie lakierem wodoodpornym z połyskiem, mocowanie listew: śruby zamkowe o średnicy 8 mm (+/- 1 mm), ocynkowane zabezpieczone przed odkręceniem (4 śruby na 1 listwę),3.2.2.3.4	ilość listew: 4 szt.: 3 listwy siedziska i 1 oparcia,3.2.2.4	Wymiary całej ławki:3.2.2.4.1	wysokość od podłoża do górnej powierzchni siedziska: 45 cm (+/-0,5 cm)3.2.2.4.2	głębokość siedziska: 37 cm (+/- 0,5 cm)3.2.2.4.3	wysokość oparcia: 37 cm (+/- 0,5 cm)3.2.2.5	Mocowanie ławki w gruncie:3.2.2.5.1	Wykonanie kotew stalowych razem łączących dwie stopy jednej nogi z płaskownika oraz drutu żebrowanego z otworami na śruby montażowe, przykręcenie nogi do kotwy w sposób uniemożliwiający jej odkręcenie z zewnątrz, wykonanie wykopu pod fundament o wymiarach 30/40/60 cm (+/- 1 cm) (2 szt.), zalanie fundamentów betonem B15, wyrównanie terenu w obrębie ławki ziemią, posprzątanie i wywóz urobku z wykopów.3.2.2.6	Utwardzenie nawierzchni pod ławkami :3.2.2.6.1	dla 10 szt. - montaż w gruncie (Park im. Staszica),3.2.2.6.2	dla 6 szt. - nawierzchnia z kostki betonowej szarej o wymiarach 10x30x6 cm (+/- 1 mm) na powierzchni 200x100 cm (+/- 1 cm), obrzeża betonowe (Park Widzewska Górka).Fot 3. ŁAWKA ŻELIWNA STYLIZOWANA (listwy jak podano w opisie). <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>43325000-7, 45233293-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-10-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">OKRES GWARANCJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>CZĘŚĆ III</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ŁAWKA O KONSTRUKCJI STALOWEJ BEZ PODŁOKIETNIKÓW i BEZ OPARCIA - 10 szt. (do Parku im. A Mickiewicza przed muszlą koncertową), identyczne z już istniejącymi ławkami, o następujących parametrach: 3.3.1	Wymiary: wysokość siedziska - 45 cm (+/- 0,5 cm) od podłoża do powierzchni siedziska), szerokość siedziska - 500cm (+/- 0,5 cm), głębokość siedziska - 52 cm (+/- 0,5 cm), całkowita szerokość ławki - 500 cm (+/- 0,5 cm)Siedzisko powinno wystawać poza stelaż obustronnie po 15 cm (+/- 1 mm)3.3.2	Konstrukcja stalowa wykonana z profili zamkniętych o wymiarach 50 x 50 mm (+/- 1 mm), fazowanych na kantach, o grubości ścianki 3,0 mm (+/- 1 mm), malowanych proszkowo.3.3.3	W skład stelaża jednej ławki wchodzą 3 punkty podparcia złożone z dwóch elementów pionowych (pary nóg). Nogi przyspawane są do ramy z identycznych profili zamkniętych. Skrajne elementy podparcia ozdobione są motywem dwóch przecinających się łuków z płaskowników szer. 2 cm (+/- 1mm) i grubości 0,5 cm (+/- 1 mm) w jednej płaszczyźnie jak w ławce na załączonym zdjęciu. Środkowe elementy podpierające konstrukcję bez ozdób. Element ozdobny przyspawany na zewnętrznej płaszczyźnie dwóch skrajnych nóg. Skrajne punkty podparcia cofnięte względem krótszej krawędzi siedziska obustronnie około 15 cm (+/- 3 cm). 3.3.4	Szkic stelaża z 3 punktami podparcia3.3.4.1	Konstrukcja samego siedziska ławki wzmocniona podłużnie płaskownikiem szer. 4 cm (+/- 1 mm), grubości 0,5 cm (+/- 1 mm); i poprzecznie płaskownikami szer. 4 cm (+/- 1 mm), grubości 0,5 cm (+/- 1 mm), konstrukcja malowana proszkowo na kolor szarobiały RAL 9002);3.3.4.2	siedzisko wykonane z listew drewnianych litych z drzew iglastych - bez żywicy (7 listew w siedzisku w rozstawie co około 20 mm (+/- 2 mm) zestawianych w jedną całość z 2 segmentów o wym. 2500 mm x 60 mm x 40 mm (+/- 3 mm), poddanych obróbce stolarskiej oraz pomalowane dwukrotnie impregnatem dekoracyjnym kolor dąb i dwukrotnie lakierem wodoodpornym z połyskiem, każda listwa przykręcona 3 śrubami o średnicy 8 mm (+/- 1 mm), śruby zabezpieczone przed wykręceniem.3.3.5	Mocowanie ławki w gruncie: 3.3.5.1	Ławki zamontowane na trwałe w gruncie mocowana do podłoża za pomocą kotew przez zalanie fundamentów betonowych w 6 dołach o wymiarach 30 x 40 x 50 cm (+/- 1 cm), betonem B15, wyrównanie terenu w obrębie ławki, posprzątanie i wywóz urobku. Fot 4. ŁAWKI W PARKU IM. A. MICKIEWICZA. Szkic do projektu ławki Fot. 5. UKŁAD ŁAWEK W PRZESTRZENI 3.3.6	Układ pozostaje bez zmian jak na zdjęciu lotniczym poniżej - czerwonym kolorem zaznaczono ławki do wymiany.3.3.7	DEMONTAŻ STARYCH ŁAWEK, zlokalizowanych w Parku im. A. Mickiewicza przed muszlą koncertową - 10 szt.: 3.3.7.1	Zdjęcie starych listew, odkucie betonu, wywóz betonu i listew na wysypisko, wywóz złomu na złomowisko, wyrównanie terenu. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentów wystawionych na Zarząd Zieleni Miejskiej dotyczących przyjęcia na złomowisko usuniętych ławek.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>43325000-7, 45233293-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 60<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">OKRES GWARANCJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com