JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190329/531450-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 531450-N-2019 z dnia 2019-03-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Świadczenie usług ochrony ubezpieczeniowej pracowników i członków rodzin pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu sp. z o.o.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27685464000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Matejki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">6</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41-800</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Zabrze</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">032 2716340, 2716640 w. 102</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zam_publiczne@tlen.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 716 340</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.mosir.zabrze.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.mosir.zabrze.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.mosir.zabrze.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej pocztą lub osobiście w siedziebie Zamawiającego </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Świadczenie usług ochrony ubezpieczeniowej pracowników i członków rodzin pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu sp. z o.o.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">KZP/4/III/19</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiot ubezpieczenia - zakres minimalnya)	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na grupowym ubezpieczeniu na życie pracowników Zamawiającego, ich małżonków, partnerów lub pełnoletnich dzieci. b)	Zakres terytorialny ochrony ubezpieczeniowej obejmuje wszystkie kraje świata. c)	Wykonawca gwarantuje niezmienność warunków ubezpieczenia bez względu na liczbę osób, które przystąpią do ubezpieczenia i bez określenia minimalnej liczby osób przystępujących do wariantów. W ostatnim okresie polisowym z ubezpieczenia korzystało 61 osób. d)	Ubezpieczenie jest dobrowolne, co oznacza iz osoby ubezpieczone mogą w dowolnym momencie przystąpić lub zrezygnować z ubezpieczenia. e)	Składka na ubezpieczenie płatna będzie przez okres realizacji zamówienia w okresach miesięcznych.f)	Przedstawiony poniżej zakres ochrony ubezpieczeniowej określony został jako minimalny. Postanowienia umowy ubezpieczenia albo innego dokumentu stanowiącego potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia mają pierwszeństwo przed zapisami OWU. W zakresie nieuregulowanym postanowieniami SIWZ zastosowanie mogą mieć Ogólne Warunki Ubezpieczenia danego wykonawcy, o ile nie stoją w sprzeczności z SIWZ. Wszelkie wątpliwości należy interpretować na korzyść Zamawiającego lub Ubezpieczonego. g)	Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzanie przez Wykonawcę jakichkolwiek odstępstw od treści zawartych w SIWZ. Nie dopuszcza się również stosowania ograniczeń, włączeń czy tez wprowadzania limitów ponad te, które zostały określone w SIWZ lub zapisane w OWU. h)	W przypadku, jeżeli Zamawiający na skutek błędu lub przeoczenia niewynikającego z działania umyślnego lub rażącego niedbalstwa, nie przekaże ubezpieczycielowi istotnych informacji mających wpływ na zmianę ryzyka, to fakt nie przekazania informacji nie będzie powodem odmowy wypłaty lub redukcji odszkodowania pod warunkiem, że ubezpieczający niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dniu od daty powzięcia przez Zamawiającego wiadomości na temat istotnych informacji mających wpływ na zmianę ryzyka, uzupełni stosowne informacje. 2.	Obsługa ubezpieczenia a)	Wykonawca dopuszcza możliwość wypłaty świadczenia bez konieczności powoływania komisji lekarskiej. Wypłata świadczenia następuje na podstawie zgłoszenia roszczenia i dostarczonej dokumentacji medycznej z przebiegu leczenia. Na wniosek ubezpieczonego istnieje możliwość powołania komisji lekarskiej. Wykonawca zapewni obsługę ubezpieczenia, w tym komisje lekarskie, w miejscowości, w której Zamawiający prowadzi działalność to jest w Zabrzu.b)	Wykonawca zapewni możliwość obsługi ubezpieczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem aplikacji internetowej, która spełnia poniższe warunki: o	możliwość pozyskania wszystkich druków obsługowych,o	możliwość wykonywania comiesięcznych raportów przez osoby obsługujące ubezpieczenie u Zamawiającego do Wykonawcy, o	możliwość zgłaszania roszczeń droga elektroniczna, o możliwość przekazywania danych osób przystępujących i występujących z ubezpieczenia. c)	Przeszkolenie osób zajmujących się obsługa ,,on-line" jest obowiązkiem Wykonawcy. 3.	Przystąpienie do ubezpieczenia a)	Przystąpienie do ubezpieczenia wszystkich Ubezpieczonych będzie odbywać się na podstawie deklaracji przystąpienia. Przystępujący do ubezpieczenia nie będzie zobowiązany do wypełniania żadnych ankiet medycznych. b)	Wykonawca przyjmie do ubezpieczenia również osoby przebywające na zwolnieniach lekarskich, urlopach macierzyńskich, wychowawczych i bezpłatnych. Pod warunkiem zachowania ciągłości ubezpieczenia, tj. w miesiącu poprzedzającym miesiąc początku ubezpieczenia osoby te były objęte ochrona ubezpieczeniowa w ramach innej umowy grupowego ubezpieczenia na życie oraz zachowano wobec nich ciągłość opłaty składki. c)	Przystępujący do ubezpieczenia ma możliwość swobodnego wyboru wariantu, z którego chce skorzystać. 4.	Karencje, postanowienia szczególne a)	Dla osób które w chwili rozpoczęcia obowiązywania polisy lub zatrudnienia pracownika posiadały zawarte grupowe ubezpieczenie na życie u Zamawiającego lub innego ubezpieczyciela, nie stosuje się karencji z zachowaniem sum ubezpieczenia wynikających z dotychczasowych polis o ile są niższe niż oferta wykonawcy.b)	Dla osób przystępujących do ubezpieczenia w ciągu 3 miesięcy od daty zatrudnienia nie obowiązuje karencja.c)	Wykonawca nie może odmówić wypłaty odszkodowania, jeżeli pierwotna przyczyna zdarzenia miała miejsce przed data objęcia odpowiedzialności przez Wykonawcę pod warunkiem, że samo zdarzenie (pobyt w szpitalu, operacja chirurgiczna) miała miejsce po dacie rozpoczęcia odpowiedzialności Wykonawcy. Wykonawca uzna swoja odpowiedzialność za skutki stanów chorobowych oraz wypadków, które zostały stwierdzone/zaszły w okresie ubezpieczenia u poprzedniego ubezpieczyciela oraz pod warunkiem, że dane ryzyko było w zakresie ochrony u poprzedniego ubezpieczyciela oraz w przypadku, gdy zachowana została ciągłość ubezpieczenia w stosunku do operacji chirurgicznych, a jeśli nie to w stosunku do ryzyka operacji chirurgicznych i poważnych zachorowań.d)	Nie dopuszcza się ograniczeń czasowych w wypłacie świadczenia z tytułu:o	śmierci ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku, o	śmierci ubezpieczonego w następstwie wypadku komunikacyjnego, o	śmierci ubezpieczonego w następstwie wypadku przy pracy, o	wystąpienia w okresie odpowiedzialności Wykonawcy trwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku. e)	Nie dopuszcza się pomniejszania kwoty wypłaconego świadczenia np. z tytułu zgonu ubezpieczonego o kwotę wypłaconego wcześniej świadczenia np. za poważne zachorowanie ubezpieczonego. f)	W przypadku zgonu ubezpieczonego nie dopuszcza się odmowy wypłaty odszkodowania za pozostałe świadczenia, których Ubezpieczony nie zdążył zgłosić przed śmiercią. W takim przypadku świadczenie przysługuje prawnym spadkobiercom. g)	Nie dopuszcza się w przypadku zbiegu dwóch świadczeń wypłaty odszkodowania wyłącznie za jedno zdarzenie (np. w przypadku zgonu w szpitalu, świadczenie ma zostać wypłacone za pobyt w szpitalu oraz za zgon). h)	W przypadku urodzenia dziecka martwego wypłata świadczenia przysługuje bez względu na okres trwania ciąży pod warunkiem dostarczenia aktu urodzenia dziecka. i)	W przypadku zgonów rodziców, teściów wypłata świadczenia nie będzie uzależniona od wieku ubezpieczonego. j)	W przypadku operacji chirurgicznych wypłata świadczenia w przypadku operacji tego samego narządu, lub pozostająca w związku przyczynowo skutkowym z pierwsza operacja chirurgiczna tzw. reoperacja, będzie objęta zakresem ubezpieczenia pod warunkiem, że od daty wykonania pierwszej operacji minęło 60 dni. 5.	Składka a)	Składka za pracownika, małżonka, partnera lub pełnoletnie dziecko, jeśli przystąpią do ubezpieczenia, będzie potrącana z wynagrodzenia pracownika za jego zgoda. b)	Składka przekazywana będzie Wykonawcy na jego konto jednym przelewem do końca miesiąca, za który jest należna. c)	Za datę płatności uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, pod warunkiem, że na rachunku znajdowała się odpowiednia ilość środków. d)	Nieopłacenie składki nie powoduje rozwiązania umowy ubezpieczenia lub zawieszenia udzielanej ochrony ubezpieczeniowej. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego i wskazać nowy termin płatności składki. Wygaśnięcie odpowiedzialności Ubezpieczyciela następuje po upływie terminu określonego w w/w wezwaniu.e)	Miesięczna wysokość składki za jednego ubezpieczonego nie może przekroczyć 60 zł.f)	Podana w ofercie składka jest stała przez cały okres trwania umowy kontynuowanej i niezależnie od wieku osoby kontynuującej ubezpieczenie. 6.	Minimalny wymagany (obligatoryjny) zakres ubezpieczenia oraz wysokość świadczeńZamawiający wskazuje, że w obecnym okresie ubezpieczenia struktura ubezpieczonych kształtuje się zgodnie z poniższą tabelą L.p	Kobieta (K)mężczyzna (M)Współubezpieczony (WS)	Data urodzenia1. K	05.10.1965 R.2. K	06.04.1963 R.3. K	22.10.1974 R.4. K	10.05.1975 R.5. K	13.08.1965 R.6. K	26.12.1976 R.7. K	01.10.1966 R.8. K	16.05.1959 R.9. K	01.06.1968 R.10. K	16.07.1962 R.11. K	28.02.1976 R.12. K	29.02.1976 R.13. K	16.10.1966 R.14. K	21.02.1977 R.15. K	12.10.1963 R.16. K	13.03.1966 R.17. K	30.05.1973 R.18. K	15.08.1971 R.19. K	03.05.1960 R.20. K	14.11.1971 R.21. K	18.02.1960 R.22. K	16.02.1974 R.23. K	12.12.1958 R.24. K	01.06.1974 R.25. K	03.09.1987 R.26. K	14.05.1984 R.27. K	14.07.1985 R. 1.	M	17.04.1959 R.2.	M	08.02.1969 R.3.	M	16.11.1952 R.4.	M	10.09.1960 R.5.	M	15.01.1960 R.6.	M	20.10.1976 R.7.	M	28.04.1959 R.8.	M	10.06.1957 R.9.	M	29.08.1968 R.10.	M	13.07.1974 R.11.	M	29.01.1978 R.12.	M	02.02.1966 R.13.	M	30.10.1976 R.14.	M	23.10.1975 R.15.	M	05.06.1976 R.16.	M	12.06.1976 R.17.	M	08.12.1978 R.18.	M	17.04.1991 R.19.	M	14.01.1959 R.20.	M	26.04.1956 R.21.	M	08.10.1960 R.22.	M	01.10.1958 R.23.	M	10.03.1984 R.24.	M	31.12.1986 R. WSPÓŁUBEZPIECZONY (WS)	1.	K - WS	12.11.1998 R.2.	M - WS	09.03.1966 R.3.	K - WS	13.08.1971 R.4.	K - WS	04.04.1986 R.5.	K - WS	06.09.1971 R.6.	M - WS	10.05.1995 R.7.	K - WS	25.01.1994 R.8.	M - WS	10.11.1997 R.9.	M - WS	19.12.1995 R.10.	M - WS	09.01.1997 R.7.	Zamawiający wymaga by świadczenie usługi występowało w jednym z dwóch poniższych wariantów wybranych przez ubezpieczonego:Ubezpieczenie grupowe wariant 1l.p	Zakres ubezpieczenia	Minimalna suma ubezpieczenia1. Śmierć ubezpieczonego	40 000,- zł2. Śmierć ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku	80 000,- zł3. Śmierć ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego	120 000,- zł4. Śmierć ubezpieczonego w wyniku wypadku przy pracy	120 000,- zł5. Śmierć ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego przy pracy	160 000,- zł6. Śmierć ubezpieczonego w wyniku zawału serca lub udaru mózgu	80 000,- zł7. Trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku (za 1% uszczerbku)	400,- zł8. Trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego w wyniku zawału serca lub udaru mózgu (za 1 % uszczerbku)	400,- zł9. Poważne zachorowanie ubezpieczonego (obejmuje jedno z następujących zachorowań: udar mózgu, zawał serca, niewydolność nerek, nowotwór złośliwy, utratę mowy, utratę słuchu, utratę wzroku, chirurgiczne zabiegi na naczyniach wieńcowych (by-pass), chorobę Creutzfelda-Jakoba, paraliż, poparzenie, przeszczep narządu, przeszczep zastawki serca, śpiączkę, zakażenie wirusem HIV w wyniku transfuzji krwi, stwardnienie rozsiane, łagodny guz mózgu, anemię aplastyczną, oponiaka, chorobę Parkinsona, zakażenie wirusem HIV w trakcie wykonywania obowiązków zawodowych, bąblowiec mózgu, odkleszczowe zapalenie mózgu, ropień mózgu, sepsę, gruźlicę, boreliozę, bakteryjne zapalenie mózgu lub opon mózgowo-rdzeniowych, utratę kończyn wskutek choroby, przewlekłe zapalenie wątroby, chorobę Huntingtona, chorobę Alzheimera, schyłkową niewydolność wątroby, schyłkową niewydolność oddechową, masywny zator tętnicy płucnej leczony operacyjnie, chorobę aorty brzusznej, chorobę aorty piersiowej, wadę serca, chorobę neuronu ruchowego, zakażoną martwicę trzustki, bakteryjne zapalenie wsierdzia, kardiomiopatię, angioplastykę naczyń wieńcowych (PTCA), dystrofię mięśniową, reumatoidalne zapalenie stawów, chorobę Leśniowskiego-Crohna o ciężkim przebiegu, postępującą twardzinę układową (uogólniona sklerodermia)	6 000,- zł10. Leczenie specjalistyczne ubezpieczonego	2 000,- zł11. Operacja chirurgiczna ubezpieczonego zgodnie z wykazem operacji załącznik nr A	4 000,- zł12. Pobyt ubezpieczonego w szpitalu - (hospitalizacja A: obejmuje pobyt ubezpieczonego w szpitalu spowodowany chorobą lub nieszczęśliwym wypadkiem lub pobyt na OIOM spowodowany chorobą lub nieszczęśliwym wypadkiem lub pobyt w sanatorium lub świadczenie apteczne) 80,- zł13. Pobyt ubezpieczonego w szpitalu - (hospitalizacja B obejmuje pobyt ubezpieczonego w szpitalu spowodowany wypadkiem komunikacyjnym lub wypadkiem przy pracy lub wypadkiem komunikacyjnym przy pracy lub spowodowany zawałem serca lub udarem mózgu lub rekonwalescencję poszpitalną)	200,- zł14. Śmierć współmałżonka/partnera	10 000,- zł15. Śmierć współmałżonka/partnera w wyniku nieszczęśliwego wypadku 20 000,- zł16. Poważne zachorowanie współmałżonka/partnera (obejmuje jedno z następujących zachorowań: udar mózgu, zawał serca, niewydolność nerek, nowotwór złośliwy, utratę mowy, utratę słuchu, utratę wzroku, chirurgiczne zabiegi na naczyniach wieńcowych (by-pass), chorobę Creutzfelda-Jakoba, paraliż, poparzenie, przeszczep narządu, przeszczep zastawki serca, śpiączkę, zakażenie wirusem HIV w wyniku transfuzji krwi, stwardnienie rozsiane, łagodny guz mózgu, anemię aplastyczną, oponiaka, chorobę Parkinsona, zakażenie wirusem HIV w trakcie wykonywania obowiązków zawodowych, bąblowiec mózgu, odkleszczowe zapalenie mózgu, ropień mózgu, sepsę, gruźlicę, boreliozę, bakteryjne zapalenie mózgu lub opon mózgowo-rdzeniowych, utratę kończyn wskutek choroby, przewlekłe zapalenie wątroby, chorobę Huntingtona, chorobę Alzheimera, schyłkową niewydolność wątroby, schyłkową niewydolność oddechową, masywny zator tętnicy płucnej leczony operacyjnie, chorobę aorty brzusznej, chorobę aorty piersiowej, wadę serca, chorobę neuronu ruchowego, zakażoną martwicę trzustki, bakteryjne zapalenie wsierdzia, kardiomiopatię, angioplastykę naczyń wieńcowych (PTCA), dystrofię mięśniową, reumatoidalne zapalenie stawów, chorobę Leśniowskiego-Crohna o ciężkim przebiegu, postępującą twardzinę układową (uogólniona sklerodermia)	3 000,- zł17. Śmierć dziecka	3 000,- zł18. Śmierć dziecka w wyniku nieszczęśliwego wypadku 6 000,- zł19. Osierocenie dziecka	5 000,- zł20. Śmierć rodzica lub teścia	1 800,- złUbezpieczenie grupowe wariant 2l.p	Zakres ubezpieczenia	Minimalna suma ubezpieczenia1. Śmierć ubezpieczonego	40 000,- zł2. Śmierć ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku	80 000,- zł3. Śmierć ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego	120 000,- zł4. Śmierć ubezpieczonego w wyniku wypadku przy pracy	120 000,- zł5. Śmierć ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego przy pracy	160 000,- zł6. Śmierć ubezpieczonego w wyniku zawału serca lub udaru mózgu	80 000,- zł7. Trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku (za 1% uszczerbku)	400,- zł8. Trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego w wyniku zawału serca lub udaru mózgu (za 1 % uszczerbku)	400,- zł9. Poważne zachorowanie ubezpieczonego (obejmuje jedno z następujących zachorowań: udar mózgu, zawał serca, niewydolność nerek, nowotwór złośliwy, utratę mowy, utratę słuchu, utratę wzroku, chirurgiczne zabiegi na naczyniach wieńcowych (by-pass), chorobę Creutzfelda-Jakoba, paraliż, poparzenie, przeszczep narządu, przeszczep zastawki serca, śpiączkę, zakażenie wirusem HIV w wyniku transfuzji krwi, stwardnienie rozsiane, łagodny guz mózgu, anemię aplastyczną, oponiaka, chorobę Parkinsona, zakażenie wirusem HIV w trakcie wykonywania obowiązków zawodowych, bąblowiec mózgu, odkleszczowe zapalenie mózgu, ropień mózgu, sepsę, gruźlicę, boreliozę, bakteryjne zapalenie mózgu lub opon mózgowo-rdzeniowych, utratę kończyn wskutek choroby, przewlekłe zapalenie wątroby, chorobę Huntingtona, chorobę Alzheimera, schyłkową niewydolność wątroby, schyłkową niewydolność oddechową, masywny zator tętnicy płucnej leczony operacyjnie, chorobę aorty brzusznej, chorobę aorty piersiowej, wadę serca, chorobę neuronu ruchowego, zakażoną martwicę trzustki, bakteryjne zapalenie wsierdzia, kardiomiopatię, angioplastykę naczyń wieńcowych (PTCA), dystrofię mięśniową, reumatoidalne zapalenie stawów, chorobę Leśniowskiego-Crohna o ciężkim przebiegu, postępującą twardzinę układową (uogólniona sklerodermia)	6 000,- zł10. Leczenie specjalistyczne ubezpieczonego	2 000,- zł11. Operacja chirurgiczna ubezpieczonego zgodnie z wykazem operacji załącznik nr A	2 000,- zł12. Pobyt ubezpieczonego w szpitalu - (hospitalizacja A obejmuje pobyt ubezpieczonego w szpitalu spowodowany chorobą lub nieszczęśliwym wypadkiem lub pobyt na OIOM spowodowany chorobą lub nieszczęśliwym wypadkiem lub pobyt w sanatorium lub świadczenie apteczne)	80,- zł13. Pobyt ubezpieczonego w szpitalu - (hospitalizacja B obejmuje pobyt ubezpieczonego w szpitalu spowodowany wypadkiem komunikacyjnym lub wypadkiem przy pracy lub wypadkiem komunikacyjnym przy pracy lub spowodowany zawałem serca lub udarem mózgu lub rekonwalescencję poszpitalną)	200,- zł14. Śmierć współmałżonka/partnera	10 000,- zł15. Śmierć współmałżonka/partnera w wyniku nieszczęśliwego wypadku 20 000,- zł16. Poważne zachorowanie współmałżonka/partnera (obejmuje jedno z następujących zachorowań: udar mózgu, zawał serca, niewydolność nerek, nowotwór złośliwy, utratę mowy, utratę słuchu, utratę wzroku, chirurgiczne zabiegi na naczyniach wieńcowych (by-pass), chorobę Creutzfelda-Jakoba, paraliż, poparzenie, przeszczep narządu, przeszczep zastawki serca, śpiączkę, zakażenie wirusem HIV w wyniku transfuzji krwi, stwardnienie rozsiane, łagodny guz mózgu, anemię aplastyczną, oponiaka, chorobę Parkinsona, zakażenie wirusem HIV w trakcie wykonywania obowiązków zawodowych, bąblowiec mózgu, odkleszczowe zapalenie mózgu, ropień mózgu, sepsę, gruźlicę, boreliozę, bakteryjne zapalenie mózgu lub opon mózgowo-rdzeniowych, utratę kończyn wskutek choroby, przewlekłe zapalenie wątroby, chorobę Huntingtona, chorobę Alzheimera, schyłkową niewydolność wątroby, schyłkową niewydolność oddechową, masywny zator tętnicy płucnej leczony operacyjnie, chorobę aorty brzusznej, chorobę aorty piersiowej, wadę serca, chorobę neuronu ruchowego, zakażoną martwicę trzustki, bakteryjne zapalenie wsierdzia, kardiomiopatię, angioplastykę naczyń wieńcowych (PTCA), dystrofię mięśniową, reumatoidalne zapalenie stawów, chorobę Leśniowskiego-Crohna o ciężkim przebiegu, postępującą twardzinę układową (uogólniona sklerodermia)	3 000,- zł17. Śmierć dziecka	3 000,- zł18. Śmierć dziecka w wyniku nieszczęśliwego wypadku 6 000,- zł19. Urodzenie dziecka	1 200,- zł20. Urodzenie martwego dziecka	2 000,- zł21. Osierocenie dziecka	5 000,- zł22. Śmierć rodzica lub teścia	1 800,- złZałącznik Nr A wykaz operacji1. Wycięcie zmiany tkanki mózgowej 2. Drenaż przestrzeni podoponowej 3. Przeszczep nerwu czaszkowego 4 Wewnątrzczaszkowe przecięcie nerwu czaszkowego 5. Operacja naprawcza nerwu czaszkowego 6. Usunięcie zmiany opony mózgu 7. Drenaż przestrzeni zewnątrzoponowej 8. Drenaż przestrzeni podoponowej 9. Częściowe usunięcie rdzenia kręgowego 10. Operacja korzenia nerwu rdzeniowego 11. Wycięcie przysadki mózgowej 12. Operacja szyszynki 13. Operacja ślimaka 14. Wycięcie gardła 15. Częściowe wycięcie tchawicy 16. Przeszczep płuca 17. Wycięcie płuca 18. Wycięcie przełyku i żołądka 19. Całkowite wycięcie przełyku20. Całkowite wycięcie okrężnicy i odbytnicy 21. Przeszczep wątroby 22. Przeszczep trzustki 23. Całkowite wycięcie trzustki 24. Wycięcie głowy trzustki 25.Przeszczep płuc i serca 26. Korekcja całkowita tetralogii Fallota 27. Wewnątrzprzedsionkowe przełożenie spływu żylnego (op. Mustarda) 28. Korekcja całkowitego nieprawidłowego spływu żylnego 29. Zamknięcie ubytku przegrody przedsionkowo-komorowej 30. Zamknięcie ubytku przegrody międzyprzedsionkowej 31. Terapeutyczna przeznaczyniowa operacja przegrody serca 31. Wytworzenie wewnątrzsercowego kanału zastawkowego 32. Wytworzenie wewnątrzsercowego kanału innego rodzaju 33. Plastyka przedsionka serca 34. Walwuloplastyka mitralna 35. Walwuloplastyka aortalna 36. Plastyka zastawki trójdzielnej 37. Plastyka zastawki tętnicy płucnej 38. Plastyka niesprecyzowanej zastawki serca 39. Rewizja plastyki zastawki serca 40. Otwarta walwulotomia 41. Zamknięta walwulotomia 42. Usunięcie zwężenia struktur związanych z zastawkami serca 43. Pomostowanie tętnicy wieńcowej za pomocą żyły odpiszczelowej 44. Pomostowanie tętnicy wieńcowej za pomocą allograftu 45. Pomostowanie tętnicy wieńcowej za pomocą protezy 46. Pomostowanie t. wieńcowej z t. piersiową wewnętrzną 47. Otwarta koronaroplastyka 48. Otwarta operacja układu bodźcoprzewodzącego serca 49. Inny stały sposób stymulacji serca 50. Wycięcie osierdzia 51. Otwarta operacja złożonych wad wielkich naczyń 52. Otwarta operacja zamknięcia przetrwałego przewodu tętniczego 53. Operacja naprawcza tętnicy płucnej 54. Wytworzenie pozaanatomicznego pomostu aortalnego 55. Wycięcie tętniaka aorty ze wskazań nagłych 56. Wymiana aortalnej protezy naczyniowej 57. Plastyka aorty 58. Operacja tętniaka tętnicy mózgu 59. Rekonstrukcja tętnicy nerkowej 60. Rekonstrukcja innych gałęzi trzewnych aorty brzusznej 61. Operacja tętniaka tętnicy biodrowej ze wskazań nagłych 62. Rekonstrukcja tętnicy biodrowej 63. Operacja tętniaka tętnicy udowej ze wskazań nagłych 64. Rekonstrukcja tętnicy udowej 65. Zespolenie żyły wrotnej lub gałęzi żyły wrotnej 66. Całkowite wycięcie pęcherza moczowego 67. Otwarcie czaszki 68. Pierwotna operacja odbarczająca kręgosłup lędźwiowy (nie obejmuje operacji wycięcia krążka międzykręgowego) 68. Korekcja po operacji odbarczenia kręgosłupa lędźwiowego 69. Pierwotne wycięcie krążka międzykręgowego kręgosłupa szyjnego 70. Korekcja po wycięciu krążka międzykręgowego kręgosłupa szyjnego 72. Pierwotne wycięcie krążka międzykręgowego kręgosłupa piersiowego 73. Korekcja po wycięciu krążka międzykręgowego kręgosłupa piersiowego 74. Pierwotne wycięcie krążka międzykręgowego kręgosłupa lędźwiowego 75. Korekcja po wycięciu krążka międzykręgowego kręgosłupa lędźwiowego 76. Pierwotne usztywnienie (artrodeza) innego stawu kręgosłupa 77. Korekcja deformacji kręgosłupa za pomocą wszczepianych urządzeń mechanicznych. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">66511000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">46080,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2019-05-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-04-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji i uprawnień na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia w danej części postępowania. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.), tzn. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28-08-1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zamawiający informuje, iż przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. V.1.2) niniejszej SIWZ, tj. kserokopii aktualnego zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28 sierpnia 1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3.	W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. Przed podpisaniem umowy wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej przedkładają zamawiającemu umowę spółki. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CZAS WYPŁATY ŚWIADCZENIA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumiane są zgodnie z art. 144, ust. 1e ustawy PZP. 2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty, w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia, w przypadku, gdy wystąpi: a)	sytuacja, w której wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść zamawiającego, b)	zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania dostosowująca warunki umowy ubezpieczenia do zmian w przepisach prawa, c)	zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść zamawiającego, d)	zmiana w zakresie zasad współpracy stron przy realizacji umowy, w szczególności zmiany sposobu likwidacji szkód, jeśli nie wpłynie to na ograniczenie uprawnień zamawiającego oraz zmiany treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy - w sytuacji zmian organizacyjnych po stronie wykonawcy bądź zamawiającego lub w razie konieczności usprawnienia procedury likwidacji szkód, e)	zmiana zasad płatności w tym terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub podwyższenia wynagrodzenia. 3.	Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy zmiany ilości osób objętych ubezpieczeniem. Takie zmiany nie będą stanowiły zmiany umowy zawartej w niniejszym postępowaniu.4.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-04-08</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: ?	administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. a siedzibą w Zabrzu, ul. Matejki 6;?	kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. możliwy jest pod adresem e-mail: daneosobowe@mosir.zabrze.pl, tel. 32 271 66 40 w. 109. ;?	Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu wraz z usługami dodatkowymi" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;?	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), dalej ,,ustawa Pzp"; ?	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;?	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ?	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;?	Wykonawca posiada:-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych go dotyczących;-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; -	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;?	Wykonawcy nie przysługuje:-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. __________________* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com