JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190410/536206-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 536206-N-2019 z dnia 2019-04-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Placu Jaśminu 13 w Gliwicach, wprowadzenie instalacji gazu, wewnętrznej instalacji C.W.U. i C.O. (gaz), wbudowanie łazienek, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych, uporządkowanie przewodów kominowych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27656763200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Dolnych Wałów</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">11</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">44-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gliwice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">323 392 900</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">jurkiewicz@zbmgliwice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">323 392 962</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.zbmgliwice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.zbmgliwice.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zbmgliwice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. ; Dział Zamówień Publicznych, ul. Dolnych Wałów 11 44-100 Gliwice</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Placu Jaśminu 13 w Gliwicach, wprowadzenie instalacji gazu, wewnętrznej instalacji C.W.U. i C.O. (gaz), wbudowanie łazienek, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych, uporządkowanie przewodów kominowych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">059/PZ/2019/ZBM</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.3. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszejSIWZ: dokumentacja techniczna w postaci projektów budowlano-wykonawczych,Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oddzielnie dla branż,przedmiarów robót oddzielnie dla branż, pozwolenia na budowę, decyzji ZDM, dodatkowychwytyczne/wymagania lub założenia Inwestora. 3.4. Dostawa i montaż ciepłomierzy po stronieZamawiającego. 3.5. Dostawa i montaż wodomierzy wody zimnej i ciepłej jest po stronieWykonawcy. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do zakupu i montażu jedynie licznikówmieszkaniowych firmy BMETERS z odczytem zdalnym drogą radiową (www.bmeters.pl).Zamawiający wskazuje nazwę producenta z uwagi na wdrożony wcześniej systemelektronicznego rozliczania mediów. System jest oparty na rozwiązaniach firmy BMETERS,nie współpracuje z licznikami innych dostawców. 3.6. Po zakończeniu inwestycji wykonawca przekaże zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz ze świadectwemcharakterystyki energetycznej całego budynku. Wypełnienie obowiązku będzie stanowiłoskładową ostatecznego rozliczenia inwestycji. 3.7. Do obowiązków wykonawcy należy pozyskanie wszelkich pozwoleń wyprzedzających przystąpienie do robót (jeśli są konieczne)w tym na zajęcie pasa drogowego z ewentualnym projektem zmiany organizacji ruchu) oraz finalnie (jeśli są konieczne) - pozwoleń i odbiorów. 3.8. Oferta winna zostać takskalkulowana, by uwzględniała wszelkie koszty towarzyszące (uzyskanie pozwoleń, map,czynności odbiorowe, dostawę mediów technologicznych, czynności odbiorowe, etc). 3.9. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci oprowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca. Sposóbpowiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i przeglądziepogwarancyjnym. Koszty tych przeglądów ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnieniefaktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.11. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.12. Dokonanie wizji w terenie. Pomimoszczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwościdokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnegooraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotemzamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty wniniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 3.13. Zamawiający dochował najwyższejstaranności, by opis przedmiotu zamówienia nie odnosił się do określonego wyrobu lub źródła lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia. Nie mniejjednak w przypadku uznania, iż opis przedmiotu zamówienia zawiera ww. informacjeZamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązańrównoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nieobniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówieniazgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 3.14.Rozwiązania równoważne. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązańrównoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nieobniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. PonadtoZamawiający w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat,specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy ,,lub równoważny" w przypadku brakuprzedmiotowego określenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowychznaków towarowych patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwańZamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art.30 ust.5 Ustawy złożenia stosownych dokumentówuwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów luburządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały iurządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały luburządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.15. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały,urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań(np. materiału, urządzenia i innego elementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.16.Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musibyć na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnieniewymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np.materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.17. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmianukładu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 3.18. Najpóźniej w dniupodpisania umowy wybrany Wykonawca winien przedstawić kosztorys ofertowy (podstawa przedłożonej oferty) sporządzony metodą uproszczoną. Należy podać składowe cenotwórcze (wartość r-g, koszty pośrednie od R i S, zysk od R, S, Kp) dla celów oszacowaniaewentualnych robót dodatkowych, zamiennych i niewykonanych. Wraz z kosztorysemWykonawca winien przedłożyć zestawienie nakładów (należy podać wartość netto, VAT,cenę brutto) według wzoru, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.19. Podstawą dlaoszacowania ceny oferty jest dokumentacja techniczna. Załączone przedmiary stanowiąjedynie materiał pomocniczy; ewentualne rozbieżności pomiędzy przedmiarem oraz projektem budowlanym i wykonawczym nie będą podstawą do ewentualnych poszerzeń. 3.20.Rozliczenie ryczałtowe, płatność w 3 etapach. 3.21. W uzasadnionych przypadkachZamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty niewykonane, niepodlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.22. Wykonawca we własnymzakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia.3.23. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.24. Wykonawca zobowiązany jest doprzestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów.3.25. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczeniao zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.26. Zamawiający niewyraża zgody na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, którejdotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.27. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych iw toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu BudynkówMiejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.28. Zamawiający nie dopuszcza składania ofertwariantowych. 3.29. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.30.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.31. Miejsce realizacji:Gliwice, Plac Jaśminu 13 w Gliwicach. 3.32. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia: 5 lat.3.33. Informujemy, iż w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z Art.17 Ustawy o VATpłatnikiem podatku jest Zamawiający. Tym samym, zgodnie z art. 91 ust.3a PZP wybórnajkorzystniejszej oferty w zadaniach będzie prowadzić do powstania u zamawiającegoobowiązku podatkowego. W związku z powyższym Wykonawca w rozumieniu ustawy PrawoZamówień Publicznych będzie figurował w umowie, jako ,,Podwykonawca" a JegoPodwykonawcy, jako ,,Dalsi Podwykonawcy". Reasumując: a) Wykonawcy w rozumieniuustawy PZP składają oferty w kwocie netto. b) Umowa z Podwykonawcą zostanie zawarta wkwocie netto (bez należnego podatku VAT). c) Podwykonawca wystawia fakturę VAT wkwocie netto z adnotacją ,,Odwrotne obciążenie".</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45321000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45400000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45420000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45000000-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-07-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">80% zaawansowania robót należy wykonać do dnia 24.06.2019r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W celuspełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000,00zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, zrealizował dwa zamówienia polegające na wykonaniutermomodernizacji budynku wielokondygnacyjnego wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej o wartości minimum 100.000,00zł brutto każde, oraz jedno zamówienie polegające na modernizacji/remoncie/wykonaniu nowej instalacji centralnegoogrzewania/gazowej w budynku o wartości minimum 50.000,00zł (brutto). Wykonawca niemoże sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganychwartości porównywalnych. Ponadto Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniuzamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształcenie idoświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanejposiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjnobudowlanej bez ograniczeń, c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcjękierownika robót w branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. d) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji przy spełnieniu wymagań dla danych funkcji. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanychdopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydaneobywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. PrawoBudowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumieniez właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu. 3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alboinnego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwymorganem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, wszczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.4.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.Wykonawca powołującysię przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innychpodmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada takżedokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ichrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami. 3.Potwierdzenie, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000,00zł. Zamawiającyakceptuje franszyzę integralną i redukcyjną nie wyższą niż 15% sumy ubezpieczenia dlakażdej szkody.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">1.Formularz oferty 2.Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierzapowierzyć podwykonawcom 3.Zaparafowany projekt umowy. 4.Dowód wniesienia wadium.5. Oświadczenie o braku zaległości z tytułu zobowiązań dla Miasta Gliwice. 6.Pełnomocnictwa (jeśli dotyczy).</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zgodnie z numeracją SIWZ: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:10.000,00 PLN [słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN]. 13.2. Wadium należy wnieść wterminie do dnia 25.04.2019r. do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednejlub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowyZamawiającego: ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ztym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którychmowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za terminwniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronniezobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmowaćodpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę,określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne ibezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzeczZamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1,1a, 2 i 4 ustawy PZP. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przezWykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli wwyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiającyzatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawyPZP.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>80,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja na przedmiot zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zgodnie z treścią projektu umowy: § 9 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru podwykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1.1. Wystąpienia zmianpowszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacjęprzedmiotu Umowy. 1.2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznejinterpretacji jej zapisów, 1.3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których podwykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustaniestosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne odWykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innychosób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego wSIWZ. 1.4. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby podwykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazaniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, podwykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny dalszy podwykonawca lub podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby podwykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. Zmiany Podwykonawcy pod warunkiem spełnienia warunków określonych w Umowie. 1.6.Powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami Umowy. 1.7. Wystąpienia konieczności zmian osóbWykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Podwykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na innespełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 1.8. Wystąpienia koniecznościwprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu Umowy poprzez: przesunięciew czasie, w tym związane ze zmianą finansowania, zmianę zakresów rzeczowychzakończonych i wyodrębnione technicznie elementy robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizacjęprzedmiotu Umowy zgodnie z pierwotną wersją przedmiotowego Harmonogramu. 5. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnieńwynikających z okoliczności: 5. wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego; 5.konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowejlub STWiORB; 5. działania organów administracji lub innych podmiotów, w szczególności: 5. przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień, postanowień; 5. odmowy lub zwłokiw wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń,opinii, uzgodnień, postanowień na skutek błędów w dokumentacji projektowej lub z przyczynniezawinionych przez Wykonawcę; 5. wydania postanowienia o wstrzymaniu robótbudowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.).; 5. koniecznościuzyskania orzeczenia sądowego lub innego organu, którego konieczności nie przewidywanoprzy zawieraniu Umowy; 5. wystąpienia konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwańosób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lubniemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawarcia Umowy; 5. wystąpienianieprzewidzianych lub odmiennych od przyjętych w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia dalej ,,SIWZ", ale istotnych dla realizacji Przedmiotu Umowy: 5. warunkówgeologicznych, archeologicznych, wodnych lub terenowych, w szczególności niewypały iniewybuchy, wykopaliska archeologiczne, wysoki poziom wód gruntowych ponad poziom określony w dokumentacji; 5. warunków geologicznych lub terenowych w szczególnościistnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanychlub ich elementów lub podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektówinfrastrukturalnych lub ich części; 5. wystąpienia warunków atmosferycznychuniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót przez okres dłuższy niż 14 kolejnychdni kalendarzowych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt tenmusi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru lub Zamawiającego; 5. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania PrzedmiotuUmowy; 5. konieczności wykonania robót dodatkowych lub udzielenia zamówień, o którychmowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), które wstrzymają lub opóźniąrealizację Przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lubewentualnymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresieniezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 5. wystąpienia okoliczności, którychstrony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 5.przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. 5. Wystąpienia konieczności wprowadzeniazmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 5. siła wyższa (np. klęski żywiołowe,wojny, rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisemprzedmiotu Umowy oraz mająca wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy, 5.przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu Umowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego skutkuje jego przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień, 5.koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 5.koniecznością wprowadzenia uszczegółowienia Umowy w zakresie dotyczącym realizacji Umowy przez Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę w celu możliwości dokonania bezpośredniej zapłaty na rzecz Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 5. przedłużeniasię czynności odbiorowych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, pod warunkiemzgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu do odbioru końcowegorobót w terminie określonym w §3 Umowy, 5. zmiana danych związanych z obsługąadministracyjno-organizacyjną Umowy, 5. zmiany danych teleadresowych, 5. wystąpienieomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy. 5. W przypadku wystąpieniaktóregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt. 1.1.-1.11 termin realizacji PrzedmiotuUmowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tychokoliczności. 5. Konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy oraz sposobie rozliczenia Przedmiotu Umowy w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę,z winy Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego wwykonanym zakresie objętym Przedmiotem Umowy. 5. Zmiana sposobu spełnieniaświadczenia na skutek następujących okoliczności: 5. niedostępności na rynku materiałów luburządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót budowlanych spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynkutych materiałów lub urządzeń; 5. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszejgeneracji; 5. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych/zamiennych niż wskazane w szczegółowym opisieprzedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązańgroziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy lub gdy zastosowanie innych rozwiązań technicznych/technologicznych/zamiennych będzieskutkować poprawieniem parametrów technicznych i użytkowych lub pozwoli nazaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanegoPrzedmiotu Umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów,na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innychpodobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą wymagane wobec urządzeń lub materiałów zastępujących te wskazane w dokumentacji projektowej lubspecyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, 5. wykonania robót zamiennych. 5.Konieczności wprowadzenia podziału Przedmiotu Umowy na etapy lub na kolejne etapy,zmian w Przedmiocie Umowy z przyczyn technicznych, technologicznych, prowadzonychspraw sądowych, administracyjnych, konieczności uzyskania decyzji. 5. Doprecyzowania lubzmiany treści protokołów odbiorów. 5. Zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, wystąpienia robótzaniechanych, zamiennych, w tym zmiany materiału budowlanego lub technologii, rozwiązańtechnicznych. 5. Konieczności wprowadzenia zmian w zapisach Umowy dotyczącychPodwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 5. Uzgodnienia z gestorami sieci zakresu,wysokości wynagrodzenia oraz sposobu finansowania robót realizowanych w ramachUmowy. W przypadku dokonania uzgodnień Zamawiający wprowadzi do Umowy zmiany wzakresie: 5. wydzielenia zakresu rzeczowego finansowanego przez poszczególnych gestorówsieci, 5. zapewnienia nadzoru inwestorskiego nad zakresem rzeczowym finansowanym przez poszczególnych gestorów sieci, 5. sposobu rozliczania i finansowania zakresów rzeczowychfinansowanych przez poszczególnych gestorów sieci, 5. treści protokołów odbioruczęściowego robót oraz protokołów odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w innych przypadkach wymienionych w art. 144ustawy Pzp. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy wprzypadku, gdy Podwykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy podwykonawca: 7. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego podwykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, oile nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niegopodstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy lub 7. wwyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań podwykonawcy względem jegopodwykonawców, w szczególności na skutek utraty płynności finansowej przez podwykonawcę i niezapłacenia należności dalszych podwykonawców. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy polegającej na kumulatywnymprzystąpieniu do długu po stronie wykonawcy podmiotu trzeciego. 8. Wszelkie zmiany doniniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygoremnieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-04-25</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com