JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190430/543393-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 543393-N-2019 z dnia 2019-04-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przebudowa ciągu ulic Sosnowej, Leszczynowej, Jesionowej i Dębowej w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I budowa chodników</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">91086638200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Słowackiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">87-700</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Aleksandrów Kujawski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">542 824 855</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@aleksandrowkujawski.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">542 822 101</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">bip.aleksandrowkujawski.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Miejska Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, pok.102</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przebudowa ciągu ulic Sosnowej, Leszczynowej, Jesionowej i Dębowej w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I budowa chodników</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">GKM.271.3.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ciągu ulic Sosnowej, Leszczynowej, Jesionowej i Dębowej w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I budowa chodników2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace :1) Zakres obejmuje:o ułożenie nawierzchni dróg z kostki brukowej gr. 8 cm o szerokości zmiennej (6.00mulica Sosnowa do ul. Leszczynowej, 5.00m ul. Sosnowa od ul. Leszczynowej,Jesionowa i Dębowa)-2700 m2,o ułożenie cieku z płyt ażurowych wypełnionych otoczakami w ciągu ulic Jesionoweji Dębowej-140 m2,o budowę jednostronnego (w cigu ulic Jesionowej, Leszczynowej i Sosnowej od ul.Leszczynowej do Dębowej) oraz dwustronnego ( ulica Sosnowa od ul. Okrężnej do ul.Leszczynowej )chodnika o szerokości 2.00m,-860 m2o zmianę lokalizacji dwóch słupów napowietrznych -wg odrębnego opracowaniabudowę ośmiu wpustów deszczowych z kanalizacją deszczową - wg odrębnego opracowania,o budowę zjazdów indywidualnych do posesji- 720 m2,o wbudowanie krawężnika drogowego 15x30, wyniesionego względem nawierzchni na12 cm na ławie z oporem z betonu C 12/15-240 mb,o wbudowanie krawężnika drogowego najazdowego 15x22, wyniesionego wzgldem nawierzchni na 4 cm na ławie z oporem z betonu C 12/15-650 mb,o wbudowanie krawężnika drogowego prostego 12x25, wtopionego na ławie z oporem zbetonu C 12/15-450 mb,o wbudowanie obrzeża drogowego 8x30, wyniesionego względem nawierzchnichodnika na 2 cm na podsypce cementowo-piaskowej o Rm=2,5 MPa-320 mb.o uformowanie skarpy o dł. 40 mb,o wycinka 2 drzew2) Konstrukcja chodnika- warstwa ścieralna kostka betonowa koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej o Rm= 2.5 MPa gr. 3 cm - 9cm- podbudowa zasadnicza piasek średni - 10 cmRAZEM 19 cm3 ) Konstrukcja chodnika wzmocnionego- warstwa ścieralna Kostka brukowa betonowa koloru szarego gr. 8 cm napodsypce cementowo-piaskowej o Rm= 2.5 MPa gr. 5cm - 13 cm- podbudowa zasadnicza Kruszywo twarde łamane stabilizowane mechanicznie0/31,5 - 15 cm- Warstwa odsączająca Piasek średni - 10 cmRAZEM 38 cm4) Konstrukcja zjazdów indywidualnych- warstwa ścieralna - Kostka brukowa betonowa koloru grafitowego gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej o Rm= 2.5 MPa gr. 5 cm - 13 cm- podbudowa zasadnicza Kruszywo twarde łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 - 15 cm- warstwa odsączająca - Piasek średni - 10 cmRAZEM 38 cmZakres robót został określony w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 11) i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik Nr 12) oraz Przedmiarze robót (Załącznik 13). Wykonawca dokona oględzin terenu prac i wyceni wszystkie koniecznedo wykonania roboty objęte przedmiotem zamówienia.Szczegółowy zakres robót ujęty jest wdokumentacji wykonawczej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarzerobót. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacjąprojektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadkuwystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji będzie tomogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia, poprzedstawieniu pisemnego uzasadnienia - Protokołu Konieczności, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonaniana podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalniaWykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. Okresgwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego.Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wydłuża się na okres gwarancji tj. okres 5 lat ododbioru końcowego. Okres gwarancji może być zwiększony do 7 lat zgodnie z ofertą Wykonawcy.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważneopisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przezZamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymaganiaokreślone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wszelkie nazwy własne produktów imateriałów przywołane w SIWZ służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniuwłaściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danychrozwiązań. Za rozwiązani a równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przywykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem że ichparametry będą nie gorsze niż określone w SST. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy,wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polegana wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy. 1) 4 kierowców lub operatorów sprzętu lub maszyn wykorzystywanych w budowiedróg. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacjizamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, którewykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wwymiarze czasu pracy min. 1 etatu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 4 osoby.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się doniezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. . Rodzaj czynności niezbędnych do realizacjizamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osóbwykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia dotyczą prac specjalistycznychzwiązanych z budową drogi. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przezwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tychwymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Przedmiot usługi będzie świadczonyprzez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacjizamówienia - załączniku nr 2 do umowy b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dniapodpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentówpotwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób (kopię zanonimizowanych umów o pracę), a takżeoświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisówustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzeniaza pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. ominimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c)Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładałbędzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionychosób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okresrealizacji zamówienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) Wprzypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 3.12.3.1 b) i c) SIWZwykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN. b) Wprzypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3.12.3.1 b) i c) SIWZlub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowyodstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależytewykonanie zamówienia. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osóbwymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownejzamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobąponiżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą podwarunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia osóbna okres realizacji zamówienia *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przeznawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzajuna rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przezpracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233220-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">228137,24</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-08-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-08-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 1.000 000,00 PLN.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż : - w ciąguostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy, w tym okresie wykonał - minimum 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowielub przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" - t. j . Dz. U. z2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) drogi klasy nie niższej niż Z lub L (gminnej : zbiorczej lub lokalnej)o wartości robót minimum 300.000,00 zł (brutto) każda i udokumentuje tą robotę(y), , wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robotyte zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanebyły wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Zamawiający dokona ocenyspełniania warunku zdolności zawodowej, polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi dowykonania zamówienia w oparciu o Załącznik Nr 5.- ,,Wykaz osób" oraz Załącznik Nr. 6,,Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień". Warunek zostanie uznany za spełniony, gdyWykonawca wykaże dysponowanie (wraz z podstawą do dysponowania) osobą zdolną do pełnieniasamodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku: a) kierownika budowy/robótbranży drogowej - z doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy/robót naminimum jednym zadaniu polegającym na remoncie, budowie lub przebudowie drogi publicznejklasy ,,L" lub wyższej i wartości robót min, 300.000,00 zł brutto, posiadającego uprawnieniabudowlane uprawniające do prowadzenia robót w zakresie przewidzianym w dokumentacjiprojektowej. b) Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawąPrawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (z późn. zm.) art. 12 ust. 1 ppkt. 2, art.12a lub uprawnieniauzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawobudowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych kraj achUnii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii,Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii ) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadaneuprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymowaćdecyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usługtransgranicznych, wydanymi przez właściwe rady, izby inżynierów, albo udokumentować, że zdałyegzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą. Zgodnie z przepisami prawabudowlanego zakres uprawnień budowlanych kierownika budowy /robót powinien pozwalać naprowadzenie robót w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenia, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania ispełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowićwstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwejterenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania brakupodstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W zakresie nie uregulowanymSIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. wsprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu oudzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, októrym mowa w pkt. 6.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych doprzeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lubbudzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia,uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia ofertawykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4).Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnianiawarunków, o których mowa w pkt. 5.1.2) lit. a-b niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.2. Zamawiający jednocześnieinformuje, iż ,,stosowna sytuacja" o której mowa w pkt. 6.3.1. niniejszej SIWZ wystąpi wyłączniew przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotówudowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (załącznik 8) dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązaniemusi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówieniapublicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówieniapublicznego d) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolnościtechniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanieprzez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodząwobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5. e)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty tezrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.3. Zamawiający żąda odwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonychw art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5pkt. 2-4 i 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 4.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lubsytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, niepotwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobectych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminieokreślonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolnościtechniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 5).Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.4 a) - c): składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająceodpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznelub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należnościwraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego iprawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne dokumenty; (załącznik nr 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w6.2.4 a) - c): składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniempodatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie zwłaściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty sporządzone w języku obcym sąskładane wraz z tłumaczeniem na język polski. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianiewarunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia,Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawozamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciuumowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyćpełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia podania informacji o których mowa w art.86 ust 5 Pzp składazamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowizałącznik nr 7 do specyfikacji.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Informacja na temat wadium1. Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium wwysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione wnastępujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczejkasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r , poz. 110, z późn. zm.). Wadiumwnoszone w w/w formach musi być opatrzone adnotacją: Przebudowa ciągu ulic Sosnowej, Leszczynowej, Jesionowej i Dębowej w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I budowa chodników - i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzonazgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającegozlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucjiubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określeniewierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważnościgwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: ,,zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówiłpodpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytegowykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy"; 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należywpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Gmina Miejska AleksandrówKujawski - Nr konta Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim: 51 9537 0000 2001 00179735 0006. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w formie innejniż pieniężnej należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w oddzielnej kopercie, wsiedzibie Zamawiającego, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski w sekretariacie, pok.102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5.Termin wniesienia wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przyczym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzieuważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, żeotrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadkudołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiemkoniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesieniawadium przez Wykonawcę. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zalecadokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 3 dni robocze przed terminem składania ofert,aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożeniaoferty. 3. W przypadku gdy wadium zostanie zwrócone, a w wyniku rozstrzygnięcia odwołaniaoferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wniesie ponownie wadiumw terminie do 5 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze. 6. Zwrot wadium. Zamawiającyzwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy: a) wszystkimwykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniemsytuacji gdy wykonawca, który w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty zgodnie zUstawą, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy lubpełnomocnictw, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b)niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy(jeżeli jego wniesienia żądano) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.7. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca,którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznegona warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytegowykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe zprzyczyn leżących po stronie wykonawcy 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczynleżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności októrych mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lubnie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowałobrak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności faktury</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) aktualizacjędanych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby,zmianę formy prawnej itp., b) termin realizacji może ulec przesunięciu o czas opóźnienia wrealizacji umowy wynikły wskutek siły wyższej uniemożliwiającej rozpoczęcie bądźkontynuowanie robót, lub przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych odZamawiającego. c) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nie wynikające z winyZamawiającego, oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, d) wykonanie robótzamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawobudowlane, oraz art. 20 ust 1 pkt 4 lit. b. 1.6. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy wymienionych w pkt. 1.5 w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: Zakres zmian zmianokreślonych w pkt 1.5 ppkt:c), d) 1) odnośnie do zmian sposobu spełnienia świadczenia - zmianytechnologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanychw ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lubwycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) konieczność zrealizowania projektu przyzastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie,dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianychrozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; c) zmiany, o którychmowa w lit. b nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia; d) w przypadkudostarczania w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów na które wymagane było posiadanieokreślonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takieświadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą zawsze wymagane wobec urządzeń lub materiałów,zastępujących te proponowane w ofercie; e) każda ze wskazywanych w lit. b - d zmian może byćpowiązana z obniżeniem wynagrodzenia. f) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji częściprzedmiotu zamówienia nie wynikająca z winy Zamawiającego - wynagrodzenie Wykonawcy zawykonanie przedmiotu umowy ulega wtedy obniżeniu o kwotę obliczoną według cen wskazanychw ofercie; g) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmiotyinwestycjami, w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznychpowodujących uniknięcie kolizji; h) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronieZamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian wdokumentacji projektowej, wówczas termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemuprzedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, niedłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; i) możliwość przedłużenia terminu wykonaniaprzedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 1.6 ust. 1 pkt lit. a i bprzez okres trwania przeszkody w realizacji umowy, nie dłużej niż 20 dni; Zakres zmianokreślonych w pkt 1.5 ppkt: b) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowyzgodnie z SIWZ; to zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności; klęskamiżywiołowymi; zaistnieniem nieprzewidywalnych warunków fizycznych (przez które należyrozumieć jakiekolwiek działanie sił natury, którego nie dało się przewidzieć lub takie, że oddoświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciwnim wystarczających środków ostrożności) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,dokonywanie odbiorów; zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymiitp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne(kategorie gruntu, skał, itp.); niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne, nieprzewidywane w SIWZ; Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na któreZamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiejzgody. W żadnym wypadku Wykonawca, nawet w razie zaistnienia okoliczności wskazanych w ust.1 powyżej, nie jest uprawniony do wstrzymania prac, odmowy ich wykonania bez zgodyZamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie wformie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-05-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com