JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190509/545702-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 545702-N-2019 z dnia 2019-05-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Akademia im.Jakuba z Paradyża </span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Usługa transportu osób w ruchu krajowym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zadanie 1.1 - w ramach projektu ,,Akademia ucznia i seniora - edukacja międzypokoleniowa na Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim", POWR.03.01.00-00-T130/18 - dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Zadanie 1.2 - w ramach projektu ,,Uniwersytet Młodego Odkrywcy w Gorzowie Wielkopolskim", POWR.03.01.00-00-U085/17 - dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Zadanie 1.3 - w ramach projektu pt. ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców", finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach FUNDUSZU AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI Zadanie nr 2: w ramach realizowanego projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Gorzowskim" , ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim", ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Słubickim", ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Witnica". Współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 8 Nowoczesna edukacja, Działania 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałanie 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Akademia im.Jakuba z Paradyża </span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">36519302200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Teatralna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">25</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">66-400</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gorzów Wielkopolski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubuskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">+48957279515</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">eharasimowicz@pwsz.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">+48957216017</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ajp.edu.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.ajp.edu.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Uczelnia publiczna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.ajp.edu.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Akademia im. Jakuba z Paradyża, ul. Teatralna 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski pok. nr 18 Kancelaria Główna</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Usługa transportu osób w ruchu krajowym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SSds.ZP/252-05/19/KJ</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu osób na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim.1. Zadanie nr 1:1.1 Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby projektu: ,,Akademia ucznia i seniora - edukacja międzypokoleniowa na Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim" na trasach:- Strzelce Krajeńskie (Szkoła Podstawowa)- Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Strzelce Krajeńskie (Szkoła Podstawowa)-28 kursów;- Drezdenko (Szkoła Podstawowa)- Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Drezdenko (Szkoła Podstawowa)-28 kursów; - Skwierzyna (Szkoła Podstawowa) - Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Skwierzyna (Szkoła Podstawowa)-28 kursów; - Baczyna (Szkoła Podstawowa)Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Baczyna (Szkoła Podstawowa)-24 kursy;- Kłodawa - Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Kłodawa (Szkoła Podstawowa)-28 kursów;1.2 Świadczenie usługi transportu osób wraz z opiekunem na potrzeby projektu: ,,Uniwersytet młodego odkrywcy w Gorzowie Wielkopolskim" na trasach:- Baczyna - Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Baczyna -20 kursów;- Kłodawa - Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Kłodawa -20 kursów;- Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Gorzów Wielkopolski (Szkoła Podstawowa)- Chopina 52 - 40 kursów;1.2.1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna grupy.1.2.2 Zamawiający może zmienić lokalizację oraz liczbę kursów na podobną pod względem odległości od miejsca początkowego.1.3 Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby projektu: ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców", finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach FUNDUSZU AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI"1.3.1 Usługa transportowa polega na przewiezieniu łącznie 21 osób ze Szkoły Podstawowej nr 20 zlokalizowanej przy ul. Szarych Szeregów 7 w Gorzowie Wielkopolskim, oraz Szkoły Podstawowej nr 17 zlokalizowanej przy ul. Warszawskiej 19 w Gorzowie Wielkopolskim do kompleksu Uczelni przy ul. Fryderyka Chopina 52 blok nr 8, następnie o godz. 17.45 odwiezienie z powrotem do Szkół.Odbiór dzieci: ? ze Szkoły Podstawowej nr 17 godz. 15:00;? ze Szkoły Podstawowej nr 20 godz. 15:35.Usługa wykonywana będzie raz w tygodniu, przez okres od października do grudnia 2019 r.2. Zadanie nr 2: Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim środkiem transportu o wielkości odpowiedniej do ilości osób zgłoszonych w zleceniu indywidualnym.2.1 Przewóz odbywać się będzie na terenie Polski. Najwięcej kursów odbywać się będzie po terenie województwa lubuskiego w ciągu 1 dnia. W trakcie przewozów wykonawca udostępni również luki bagażowe do przewozu bagażu pasażerów. Podana ilość kilometrów do przejechania wynosi 3500 km. Jest to wartość szacunkowa. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego o zapłatę wynagrodzenia za usługę transportową niezrealizowaną.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1)	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy)a)	2 osoby wykonujące pracę kierowcy w zakresie zadania nr 1b)	1 osoba wykonująca pracę kierowcy w zakresie zadania nr 22)	Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na czas realizacji zmówienia osoby wykonujące prace kierowcy na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności.3)	W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę kierowcy, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:1.	żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,2.	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3.	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4)	W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace kierowcy w trakcie realizacji zamówienia:a)	oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b)	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania;c)	zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d)	poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60172000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60170000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60100000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60140000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, może udzielić Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług tj. transportu osób na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia w zakresie zadania nr 2. Udzielenie zamówienia związane będzie z wykonywaniem usługi transportu pod warunkiem, że dotychczasowy wykonawca realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością, oraz że Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, a także że wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-12-31</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-06-30</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-12-31</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Wykonawca winien posiadać aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.2016.1907 z późn. zm.).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">W zakresie zadania nr 1 W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 90.000,00 zł.W zakresie zadania nr 2Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W zakresie zadania nr 11) posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje w ramach jednej umowy, co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usługi przewozu osób, o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów np. referencji wystawionych przez Zamawiającego lub odbiorcę usługi;Zamawiający spełnianie niniejszego warunku będzie weryfikował na podstawie: - złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wykazu usług (załącznik nr 5) wraz z referencjami.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący na potrzeby zamówienia co najmniej następującymi urządzeniami technicznymi:a) minimum jednym pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych na liczbę osób nie mniejszą niż 14 miejsc, w tym co najmniej dwie osoby na wózku inwalidzkim; wyposażenie w szyny wraz z pasami do mocowania wózków inwalidzkich wraz z osobami niepełnosprawnymi. Atestowana winda załadowcza posiadając aktualny przegląd Urzędu Dozoru Technicznego umożliwiająca wjazd do pojazdu wózkiem z osobą niepełnosprawną; wyposażenie w drzwi boczne wraz z wysuwanym stopniem umożliwiające wejście osobie niepełnosprawnej ruchowo, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa trójpunkowe dla każdego pasażera, dodatkowo oznaczone znakiem stosowanym powszechnie przez osoby niepełnosprawne; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.b) minimum jednym autokarem nie mniejszym niż 21 miejsc, pojazd musi: być sprawny w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe i bezpieczne wykonywanie niniejszego zamówienia; spełniać obowiązujące przepisy ruchu drogowego oraz wymogi bezpieczeństwa; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa dla każdego fotela podróżnego, być wyposażone w sprawne przyrządy kontrolne; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.a)	minimum jednym autokarem nie mniejszym niż 50 miejsc, pojazd musi: być sprawny w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe i bezpieczne wykonywanie niniejszego zamówienia; spełniać obowiązujące przepisy ruchu drogowego oraz wymogi bezpieczeństwa; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa dla każdego fotela podróżnego, być wyposażone w sprawne przyrządy kontrolne; wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r.Zamawiający spełnianie niniejszego warunku będzie weryfikował na podstawie: - złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - opis urządzeń technicznych(załącznik nr 8)W zakresie zadania nr 2:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący na potrzeby zamówienia co najmniej następującymi urządzeniami technicznymi:a) minimum jednym pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych na liczbę osób nie mniejszą niż 14 miejsc, w tym co najmniej dwie osoby na wózku inwalidzkim; wyposażenie w szyny wraz z pasami do mocowania wózków inwalidzkich wraz z osobami niepełnosprawnymi. Atestowana winda załadowcza posiadając aktualny przegląd Urzędu Dozoru Technicznego umożliwiająca wjazd do pojazdu wózkiem z osobą niepełnosprawną; wyposażenie w drzwi boczne wraz z wysuwanym stopniem umożliwiające wejście osobie niepełnosprawnej ruchowo, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa trójpunkowe dla każdego pasażera, dodatkowo oznaczone znakiem stosowanym powszechnie przez osoby niepełnosprawne; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.b) minimum jednym autokarem nie mniejszym niż 21 miejsc, pojazd musi: być sprawny w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe i bezpieczne wykonywanie niniejszego zamówienia; spełniać obowiązujące przepisy ruchu drogowego oraz wymogi bezpieczeństwa; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa dla każdego fotela podróżnego, być wyposażone w sprawne przyrządy kontrolne; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.a)	minimum jednym autokarem nie mniejszym niż 50 miejsc, pojazd musi: być sprawny w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe i bezpieczne wykonywanie niniejszego zamówienia; spełniać obowiązujące przepisy ruchu drogowego oraz wymogi bezpieczeństwa; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa dla każdego fotela podróżnego, być wyposażone w sprawne przyrządy kontrolne; wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r.Zamawiający spełnianie niniejszego warunku będzie weryfikował na podstawie: - złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - opis urządzeń technicznych(załącznik nr 8).W zakresie zadania nr 1 oraz 2 w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga przedstawienia aktualnego certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność np. certyfikat ISO 9001-2015 lub równoważny, obejmujący swoim zakresem usługi transportowe.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2)	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokument potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wykaz zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ).2)	Wykaz urządzeń technicznych - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ3)	Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.2016.1907 z późn. zm.).4)	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga przedstawienia aktualnego certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność np. certyfikat ISO 9001-2015 lub równoważny, obejmujący swoim zakresem usługi transportowe.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">- formularz ofertowy,- formularz cenowy.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin gotowości transportowej</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w przypadkach niezawinionych przez Zamawiającego i Wykonawcę, a korzystnej dla Zamawiającego w szczególności poprzez zmniejszenie lub zwiększenie zakresu przedmiotu umowy, a także wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.2)Zamawiający może zmienić lokalizację oraz liczbę kursów na podobną pod względem odległości od miejsca początkowego.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-05-17</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>1.1 Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby projektu: ,,Akademia ucznia i seniora - edukacja międzypokoleniowa na Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim" 1.2 Świadczenie usługi transportu osób wraz z opiekunem na potrzeby projektu: ,,Uniwersytet młodego odkrywcy w Gorzowie Wielkopolskim" 1.3 Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby projektu: ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zadanie nr 1:1.1 Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby projektu: ,,Akademia ucznia i seniora - edukacja międzypokoleniowa na Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim" na trasach:- Strzelce Krajeńskie (Szkoła Podstawowa)- Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Strzelce Krajeńskie (Szkoła Podstawowa)-28 kursów;- Drezdenko (Szkoła Podstawowa)- Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Drezdenko (Szkoła Podstawowa)-28 kursów; - Skwierzyna (Szkoła Podstawowa) - Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Skwierzyna (Szkoła Podstawowa)-28 kursów; - Baczyna (Szkoła Podstawowa)Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Baczyna (Szkoła Podstawowa)-24 kursy;- Kłodawa - Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Kłodawa (Szkoła Podstawowa)-28 kursów;1.2 Świadczenie usługi transportu osób wraz z opiekunem na potrzeby projektu: ,,Uniwersytet młodego odkrywcy w Gorzowie Wielkopolskim" na trasach:- Baczyna - Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Baczyna -20 kursów;- Kłodawa - Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Kłodawa -20 kursów;- Gorzów Wielkopolski (AJP ul. Chopina 52) - Gorzów Wielkopolski (Szkoła Podstawowa)- Chopina 52 - 40 kursów;1.2.1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna grupy.1.2.2 Zamawiający może zmienić lokalizację oraz liczbę kursów na podobną pod względem odległości od miejsca początkowego.1.3 Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby projektu: ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców", finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach FUNDUSZU AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI"1.3.1 Usługa transportowa polega na przewiezieniu łącznie 21 osób ze Szkoły Podstawowej nr 20 zlokalizowanej przy ul. Szarych Szeregów 7 w Gorzowie Wielkopolskim, oraz Szkoły Podstawowej nr 17 zlokalizowanej przy ul. Warszawskiej 19 w Gorzowie Wielkopolskim do kompleksu Uczelni przy ul. Fryderyka Chopina 52 blok nr 8, następnie o godz. 17.45 odwiezienie z powrotem do Szkół.Odbiór dzieci: ? ze Szkoły Podstawowej nr 17 godz. 15:00;? ze Szkoły Podstawowej nr 20 godz. 15:35.Usługa wykonywana będzie raz w tygodniu, przez okres od października do grudnia 2019 r.1.4 Usługa, o której mowa w pkt 1.1.,1.2 i 1.3 obejmuje: przewóz osób środkami transportu z liczbą miejsc siedzących dla pasażerów (+1 miejsce dla kierowcy):a)	nie mniejszą niż 21 miejsc, pojazd musi: być sprawny w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe i bezpieczne wykonywanie niniejszego zamówienia; spełniać obowiązujące przepisy ruchu drogowego oraz wymogi bezpieczeństwa; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, klimatyzację, pasy bezpieczeństwa dla każdego fotela podróżnego, być wyposażone w sprawne przyrządy kontrolne; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.b)	nie mniejszą niż 50 miejsc, pojazd musi: być sprawny w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe i bezpieczne wykonywanie niniejszego zamówienia; spełniać obowiązujące przepisy ruchu drogowego oraz wymogi bezpieczeństwa; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, klimatyzację, pasy bezpieczeństwa dla każdego fotela podróżnego, być wyposażone w sprawne przyrządy kontrolne; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.c) nie mniejszą niż 14 miejsc, w tym co najmniej dwie osoby na wózku inwalidzkim; wyposażenie w szyny wraz z pasami do mocowania wózków inwalidzkich wraz z osobami niepełnosprawnymi. Atestowana winda załadowczą posiadającą aktualny przegląd Urzędu Dozoru Technicznego umożliwiająca wjazd do pojazdu wózkiem z osobą niepełnosprawną; wyposażenie w drzwi boczne wraz z wysuwanym stopniem umożliwiające wejście osobie niepełnosprawnej ruchowo, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa trójpunkowe dla każdego pasażera, posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, dodatkowo oznaczone znakiem stosowanym powszechnie przez osoby niepełnosprawne; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.1.5 Zamawiający może zmienić lokalizację oraz liczbę kursów na podobną pod względem odległości od miejsca początkowego.1.6 Usługi transportowe muszą być świadczone sprawnymi technicznie, zarejestrowanymi środkami transportu posiadającymi ważne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC,NW. 1.7 Zabronione jest świadczenie usługi środkiem transportu uszkodzonym, wycofanym z ruchu, kradzionym lub wyrejestrowanym.1.8 Zabronione jest przewożenie większej niż dopuszczalna liczby osób określonej w dowodzie rejestracyjnym.1.9 Przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz ubezpieczenie OC i NW na przewóz krajowy dla używanych do świadczenia usług środków transportu.1.10 Kierowcy zatrudnieni przez Wykonawcę do świadczenia usługi powinni posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2012 r. poz. 1137 z pózn. zm.) oraz świadectwo kwalifikacji. Od kierowców autobusów wymagany jest profesjonalizm oraz dobra znajomość tras.1.11 Wynagrodzenie Wykonawcy winno pokrywać wszelkie koszty jakie wiążą się z wykonywaniem zamówienia, w tym co najmniej opłaty za parkingi płatne, opłaty za płatne drogi oraz za kary za nieprzestrzeganie przepisów w zakresie transportu drogowego nałożone przez organy nadzorujące transport drogowy.1.12 Wymagane jest aby wejście i wyjście pasażerów do i z pojazdu odbywało się w bezpiecznych miejscach, najbliższych od wejścia do odwiedzanego obiektu, a w przypadku większych miejscowości w miejscach postojowych zlokalizowanych najbliżej miejsca przeznaczenia, w tym również na parkingach płatnych między innymi w centrach miast, przy teatrach, kinach, stadionach, boiskach, lodowiskach, halach sportowych, pałacach, zamkach muzeach itp. W trakcie wsiadania i wysiadania dzieci i młodzieży do lat 18 wymagane jest włączanie świateł awaryjnych.1.13 W każdym pojeździe winna znajdować się w pełni wyposażona aktualna apteczka, gaśnice p.poż. z aktualnym badaniem oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb umieszczone w miejscach widocznych.1.14 Zlecający zastrzega możliwość wezwania przed każdym przejazdem i w jego trakcie odpowiednich funkcjonariuszy celem skontrolowania stanu technicznego pojazdu oraz trzeźwości kierowcy.1.15 Kursy będą zamawiane z wyprzedzeniem co najmniej .......(wskazane w ofercie) maksymalnie 5 dniowym poprzez elektroniczne zamówienie na wskazaną przez Wykonawcę w ofercie skrzynkę e- mail. Zamówienie przesłane poprzez pocztę elektroniczną wymaga niezwłocznego potwierdzenia odbioru przez Wykonawcę. Zamówienie będziezawierało co najmniej informacje:a: numer zleceniab: data i godzina podstawienia pojazdu,c: miejsce podstawienia pojazdu,d: miejsce docelowe przejazdu, e: ilość uczestników przejazdu,f: rodzaj pojazdu z rozgraniczeniem: autobus dla min. 21 osób + kierowca/autobus dla min. 50 osób +kierowca/pojazd dla osób niepełnosprawnych. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60170000-0, 60172000-4, 60100000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin gotowości transportowej</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usługi transportu osób na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim środkiem transportu o wielkości odpowiedniej do ilości osób zgłoszonych w zleceniu indywidualnym.2.1 Przewóz odbywać się będzie na terenie Polski. Najwięcej kursów odbywać się będzie po terenie województwa lubuskiego w ciągu 1 dnia. W trakcie przewozów wykonawca udostępni również luki bagażowe do przewozu bagażu pasażerów. Podana ilość kilometrów do przejechania wynosi 3500 km. Jest to wartość szacunkowa. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego o zapłatę wynagrodzenia za usługę transportową niezrealizowaną.2.2 Kierowca winien na każde żądanie opiekuna grupy okazać stan liczników w autobusie.2.3 Należność za każdy kurs będzie ustalona w oparciu o iloczyn ilości przejechanych kilometrów od miejsca zbiórki lub wejścia do pojazdu pierwszych pasażerów oraz stawki za kilometr transportu właściwym, co do wielkości środkiem transportu.2.4 Należność będzie uregulowana za usługi faktycznie pobrane, za każdy kurs osobno. Faktury za świadczone usługi winny być szczegółowo wypełnione z dokładnym wskazaniem numeru zlecenia, nazwy wycieczki, trasy przejazdu, ilości przejechanych kilometrów, rodzaju środka transportu oraz powinny być wystawione na podstawie podpisanego protokołu odbioru.2.5 Usługi muszą być świadczone sprawnymi technicznie, zarejestrowanymi środkami transportu posiadającymi ważne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC. Zabronione jest świadczenie usługi środkiem transportu uszkodzonym, wycofanym z ruchu, kradzionym lub wyrejestrowanym.2.6 Zabronione jest przewożenie większej niż dopuszczalna liczby osób określonej w dowodzie rejestracyjnym.2.7 Przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz ubezpieczenie OC na przewóz krajowy dla używanych do świadczenia usług środków transportu.2.8 Kierowcy zatrudnieni przez Wykonawcę do świadczenia usługi powinni posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2012 r. poz. 1137 z pózn. zm.) oraz świadectwo kwalifikacji.2.9 Wymagane jest świadczenie usługi po najkrótszej możliwej trasie. Odstępstwo od tej zasady każdorazowo winno być uzgodnione z opiekunem grupy lub zlecającym przejazd.2.10 Od kierowców autobusów wymagany jest profesjonalizm oraz dobra znajomość tras. 2.11 Wymagane jest aby wejście i wyjście pasażerów do i z pojazdu odbywało się w bezpiecznych miejscach, najbliższych od wejścia do odwiedzanego obiektu, W trakcie wsiadania i wysiadania dzieci i młodzieży do lat 18 wymagane jest włączanie świateł awaryjnych.2.12 Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone w sposób określony powyżej winno pokrywać wszelkie koszty jakie wiążą się z wykonywaniem zamówienia, w tym co najmniej opłaty za parkingi płatne, opłaty za płatne drogi oraz za kary za nieprzestrzeganie przepisów w zakresie transportu drogowego nałożone przez organy nadzorujące transport drogowy.2.13 W przypadku wyjazdu obejmującego noclegi uczestników Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów noclegu kierowcy na warunkach jak dla pozostałych uczestników wyjazdu.2.14 W przypadku użycia autobusów większych na dłuższych trasach (powyżej 100 km w jedną stronę)pożądane jest wykonywanie usługi środkiem transportu posiadającym sprawną i czystą toaletę zaopatrzoną w niezbędne środki higieniczne.2.15 W każdym pojeździe winna znajdować się w pełni wyposażona aktualna apteczka gaśnice p.poż. z aktualnym badaniem oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb umieszczone w miejscach widocznych.2.16 Zlecający zastrzega możliwość wezwania przed każdym przejazdem i w jego trakcie odpowiednich funkcjonariuszy celem skontrolowania stanu technicznego pojazdu oraz trzeźwości kierowcy.2.17 Usługa, o której mowa w pkt. 2 (zadanie nr 2) obejmuje: przewóz osób środkami transportu z liczbą miejsc siedzących dla pasażerów (+1 miejsce dla kierowcy):a)	nie mniejszą niż 21 miejsc, pojazd musi: być sprawny w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe i bezpieczne wykonywanie niniejszego zamówienia; spełniać obowiązujące przepisy ruchu drogowego oraz wymogi bezpieczeństwa; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, klimatyzację, pasy bezpieczeństwa dla każdego fotela podróżnego, być wyposażone w sprawne przyrządy kontrolne; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.b)	nie mniejszą niż 50 miejsc, pojazd musi: być sprawny w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe i bezpieczne wykonywanie niniejszego zamówienia; spełniać obowiązujące przepisy ruchu drogowego oraz wymogi bezpieczeństwa; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, klimatyzację, pasy bezpieczeństwa dla każdego fotela podróżnego, być wyposażone w sprawne przyrządy kontrolne; rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.c) nie mniejszą niż 14 miejsc, w tym co najmniej dwie osoby na wózku inwalidzkim; wyposażenie w szyny wraz z pasami do mocowania wózków inwalidzkich wraz z osobami niepełnosprawnymi. Atestowana winda załadowcza posiadając aktualny przegląd Urzędu Dozoru Technicznego umożliwiająca wjazd do pojazdu wózkiem z osobą niepełnosprawną; wyposażenie w drzwi boczne wraz z wysuwanym stopniem umożliwiające wejście osobie niepełnosprawnej ruchowo, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa trójpunkowe dla każdego pasażera, dodatkowo oznaczone znakiem stosowanym powszechnie przez osoby niepełnosprawne; posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC; posiadać schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, rok produkcji: nie wcześniej niż w 2015 r.2.18 Kursy będą zamawiane z wyprzedzeniem ...........................(wskazane w ofercie ) maksymalnie 5 dniowym poprzez elektroniczne zamówienie na wskazany przez Wykonawcę w ofercie adres e-mail. Zamówienie przesłane poprzez pocztę elektroniczną wymaga niezwłocznego potwierdzenia odbioru przez Wykonawcę. Zamówienie będziezawierało co najmniej informacje:a: numer zleceniab: data i godzina podstawienia pojazdu,c: miejsce podstawienia pojazdu,d: miejsce docelowe przejazdu, e: ilość uczestników przejazdu,f: imię i nazwisko opiekuna,g: rodzaj pojazdu z rozgraniczeniem: autobus dla min. 21 osób + kierowca/autobus dla min. 50 osób +kierowca/pojazd dla osób niepełnosprawnych.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60140000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin gotowości transportowej</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com