JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190528/553283-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 553283-N-2019 z dnia 2019-05-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Nadleśnictwo Lubaczów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Lubaczów</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Nadleśnictwo Lubaczów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">65001649500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Słowackiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">20</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">37-600</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Lubaczów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">016 6321972, 6321201</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">lubaczow@krosno.lasy.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">166 329 004</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 1 do dnia 13.06.2019 r godz. 11.00</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Lubaczów</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SA.270.1.8.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. ,,Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Lubaczów". w tym: a) Ocieplenie stropu zewnętrznego nad wejściem głównym do budynku, od spodu, warstwą styropianu gr. 20 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła ? = 0,040 W/m*K, z tynkiem mineralnym lub akrylowym, zgodnie z technologią przyjętą w projekcie budowlanym. W przypadku zastosowania materiału izolacyjnego o innym współczynniku przewodności ? , należy przeliczyć grubość warstwy ocieplenia tak, aby osiągnąć co najmniej współczynnik przenikania ciepła wyliczony w Audycie. b) Wymiana 3 szt. Istniejących drzwi wewnętrznych zamontowanych w przegrodach chłodzących oddzielających pomieszczenia ogrzewane od przestrzeni nieogrzewanej poddasza (w pom. Archiwum, korytarzu na II kondygnacji oraz pokoju na poddaszu) na nowe szczelne, ocieplone (Udrzwi max= 1,3 W/m2*K), wg projektu budowlanego. c) Ocieplenie dachów (skosów) ogrzewanych pomieszczeń poddasza oraz archiwum na II kondygnacji, płytami z wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła ? = 0,037 W/m2*K i grubości 12 cm, z zabezpieczeniem wykonanej izolacji termicznej przed zniszczeniem oraz zawilgoceniem, zgodnie z technologią przyjętą w projekcie budowlanym. W przypadku zastosowania materiału o innym współczynniku przewodności ? , należy przeliczyć grubość warstwy ocieplenia tak, aby osiągnąć co najmniej współczynnik przenikania ciepła wyliczony w Audycie. Uwaga: ze względów użytkowych nie przewiduje się ocieplenia dachu (skosów) w pomieszczeniach sanitarnych oraz zaplecza sali edukacyjnej na poddaszu - zbyt mała wysokość pomieszczeń. d) Ocieplenie ścian wewnętrznych oddzielających ogrzewane pomieszczenia na II kondygnacji i poddaszu od przestrzeni nieogrzewanego poddasza, od strony nieogrzewanego poddasza, płytami z wełnymineralnej o grubości 5 cm i współczynniku przewodności styropianu ? = 0,037 W/m2*K, wg technologii przyjętej w projekcie budowlanym. W przypadku zastosowania materiału o innymwspółczynniku przewodności ?, należy przeliczyć grubość warstwy ocieplenia tak, aby osiągnąć co najmniej współczynnik przenikania ciepła wyliczony w Audycie. Uwagi: a. Ze względu na brak dostępu (od strony strychu) do fragmentów ścian wewnętrznych ogrzewanych pomieszczeń na poddaszu, przewiduje się wykonanie otworów przełazowych do przestrzeni nieogrzewanego poddasza. b. Ze względów technicznych nie przewiduje się ocieplenia fragmentu ściany wewnętrznej oddzielającej pom. Zaplecza i archiwum na ogrzewanym poddaszu od nieogrzewanej przestrzeni poddasza - wymiar przestrzeni roboczej uniemożliwia wykonanie jakichkolwiek prac montażowych. e) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem (nad I i II kondygnacją) płytami styropianowymi lub z wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła ? = 0,04 W/m2*K i grubości 22 cm, z zabezpieczeniem wykonanej izolacji termicznej przed zniszczeniem oraz zawilgoceniem, zgodnie z technologią przyjętą w projekcie budowlanym. W przypadku zastosowania materiału o innym współczynniku przewodności ? , należy przeliczyć grubość warstwy ocieplenia tak, aby osiągnąć co najmniej współczynnik przenikania ciepła wyliczony w Audycie. Uwaga: ze względu na brak dostępu do fragmentów stropów, przewiduje się wykonanie otworów przełazowych do przestrzeni nieogrzewanego poddasza. f) Wymiana 3 szt. Istniejących drzwi zewnętrznych na nowe szczelne, ocieplone (Udrzwi max= 1,3 W/m2*K), wg projektu budowlanego. g) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem (nad ogrzewanymi pomieszczeniami poddasza) płytami z wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła ? = 0,044 W/m2*K igrubości 10 cm, z zabezpieczeniem wykonanej izolacji termicznej przed zniszczeniem oraz zawilgoceniem, zgodnie z technologią przyjętą w projekcie budowlanym. W przypadku zastosowaniamateriału o innym współczynniku przewodności ? ,należy przeliczyć grubość warstwy ocieplenia tak, aby osiągnąć co najmniej współczynnik przenikania ciepła wyliczony w Audycie. h) Wymiana istniejących okien na nowe o niższym współczynniku przenikania ciepła (Uokna max= 0,9 W/m2*K oraz U okna max= 1,1 W/m2*K dla okien połaciowych), o maksymalnej przepuszczalności powietrza przy ciśnieniu 100 Pa - 2,25 m3/(m*h) w odniesieniu do długości linii stykowej lub 9 m3/(m*h) w odniesieniu do pola powierzchni, wg projektu budowlanego. i) Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu gr. 10 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła ? = 0,033 W/m2*K z tynkiem mineralnym lub akrylowym i dociepleniem ościeży styropianem gr. 2 cm, po uprzednim osuszeniu i odgrzybieniu ścian (jeśli zajdzie taka konieczność) oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, zgodnie z technologią przyjętą w projekcie budowlanym. W przypadku zastosowania materiału izolacyjnego o innym współczynniku przewodności ? , należy przeliczyć grubość warstwy ocieplenia tak, aby osiągnąć co najmniej współczynnik przenikania ciepła wyliczony w Audycie. j) Modernizacja systemu wentylacji - montaż nowoczesnych central nawiewno-wywiewnych z odzyskiem ciepła (osobny układ dla I i IIkondygnacji oraz poddasza użytkowego), z nagrzewnicami wodnymi, wentylatorami z falownikami oraz wykonanie układu przewodów wentylacyjnych. Nowy układ wentylacji umożliwiać będzie płynną regulację powietrza w zależności od bieżących potrzeb oraz będzie objęty systemem monitorowania i zarządzania energią. k) Modernizacja systemu grzewczego - montaż gazowej pompy ciepła powietrzewoda w wersji wyciszonej, pracującej jako podstawowe źródło ciepła, która w okresach maksymalnego obciążenia cieplnego wspomagana będzie kondensacyjnym kotłem gazowym zamontowanym w pomieszczeniu kotłowni. Ponadto przewiduje się wymianę stalowych przewodów instalacji grzewczej, montaż zaworów termostatycznych z głowicami o działaniu proporcjonalno- całkującym PI z funkcją adaptacyjną i optymalizującą, nowej armatury odpowietrzającej i odcinającej. W związku z planowanym obniżeniem parametrów obliczeniowych czynnika grzewczego, pomimo zmniejszenia zapotrzebowania mocy cieplnej budynku w wyniku termomodernizacji, w części pomieszczeń będzie zachodziła konieczność zwiększenia mocy zainstalowanej emitorów ciepła. Szczegóły techniczne dostosowania instalacji do nowych potrzeb cieplnych winien zawierać projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. Zgodnie z wymaganiami Inwestora nowy system grzewczy należy wyposażyć w system zarządzania energią, który umożliwi gromadzenie i przetwarzanie danych w sposób umożliwiający szybką identyfikację wszelkiego typu stanów awaryjnych oraz nieprawidłowości w pracy systemu i urządzeń powodujących spadek efektywności wykorzystania i wzrost zużycia energii, jak również monitorowanie osiągniętych w wyniku wdrożenia tych środków efektów energetycznych. l) Montaż ogniw fotowoltaicznych - na południowych połaciach dachu. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 17 szt. Modułów o mocy 260 W i wymiarach 1670cm x 983cm każdy. Projektowana instalacja będzie produkować prąd dla potrzeb instalacji technicznych budynku oraz innych odbiorników elektrycznych.Ponadto przewiduje się montaż systemu monitorowania i zarządzania energią. m) Modernizacja systemu oświetlenia - wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe o wyższej skuteczności z źródłami światła typu LED, zastosowanie czujników ruchu z opóźnieniem czasowym wyłączenia w sanitariatach oraz zegara astronomicznego zawierającego harmonogram załączeń w funkcji czas wschodów i zachodów słońca do sterowania oświetlenia zewnętrznego zamontowanego na budynku. n) Malowanie ścian wewnątrz budynku administracyjnego o) Montaż 4 szt. drzwi wewnętrznych wyposażonych w system kontroli dostępu w oparciu o czytnik obsługujący karty zbliżeniowe p) Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych. Dokładny opis robót budowlanych w załącznikach nr 8 - 13 UWAGA; o W przypadku niezgodności pomiędzy przedmiarem robót a projektem obowiązują zapisy zawarte w projekcie. o Wszystkie prace budowlane będą wykonywane w budynku zasiedlonym w pełnej obsadzie osobowej i nie mogą powodować istotnych zakłóceń w funkcjonowaniu biura, ponieważ w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7,00 - 15.00, nie będzie można prowadzić robót wyzwalających opary szkodliwe dla zdrowia oraz powodujących powstawanie nadmiernego natężenia hałasu. o Na wniosek wykonawcy podczas wykonania robót budowlanych, możliwe jest udostepnienie całego 1 piętra, jednak taka możliwość i terminy realizacji muszą zostać opisane w harmonogramie podpisanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. o Prace budowlane prowadzone będą podczas normalnej pracy biura, w związku z powyższym prace, podczasktórych może dojść do wyłączenia instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, telefonicznej czy komputerowej mogą być prowadzone pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich terminów zZamawiającym. o W celu minimalizacji zakłóceń pracy biura, Zamawiający udostępni - na wniosek Wykonawcy - obiekt do prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniachwolnych od pracy. o Wszystkie kolory i wzory materiałów wykończeniowych oraz mebli i innego wyposażenia wymagają uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym i projektantem przed dokonaniemdostawy o Wykonawca w trakcie prowadzenia robót budowlanych musi stosować DRZWI FOLIOWE PRZECIWPYŁOWE (lub podobne), w celu zabezpieczenia pozostałej powierzchni biurowej przed zapyleniem. Przewiduje się konieczność montażu min 4 takich drzwi (1 powierzchnia do osłonięcia drzwiami min. 6m2).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45453000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112210-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262500-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262320-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262321-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45430000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45432130-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45431100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45431200-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45324000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421141-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45422100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331200-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy pzp w wysokości do40 % wartości zamówienia podobnych robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Lubaczów</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-11-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy pzp. 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1b. ustawy pzp. które zostałyokreślone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz potwierdzone w treści siwz</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Warunek w zakresie Sytuacja ekonomiczna lub finansowa zostanie uznany zaspełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: na kwotę nieniższą niż; 500 000,00 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana nazasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, następnie potwierdzonychw dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. W przypadku wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniuokreślonych w pkt 6.2.3. winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ciWykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niemoże podlegać wykluczeniu z postępowania. Na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy pzp Zamawiającymoże, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżelizaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczewykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane winnych walutach niż określono to w treści SIWZ, zamawiający jako kurs przeliczeniowy walutyprzyjmuje średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania kursdanej waluty nie był ogłaszany przez NPB, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed wszczęciempostępowania</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">6.2.1. Zdolność techniczna i zawodowa Warunek w zakresie zdolnościtechnicznej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje; 1 osobą zdolną dowykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. posiadająca posiadającąuprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw EuropejskiegoObszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a ustawy prawobudowlane, oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017, poz. 1332 z późn. zm.) orazrozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlanewydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 65); którepozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie objętym umową; Ilekroć w opisiewarunków udziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będącychobywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznaniawymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 15grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia"/,,nie spełnia", woparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków w postepowaniu, następniepotwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału wpostępowaniu określonych w pkt 6.2.1. winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albowszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy pzpZamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganychzdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 6.2.2.Warunek w zakresie doświadczenia wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: W zakresie realizacji robótbudowlanych wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lubprzebudowie lub odbudowie lub remoncie : 1 budynku o pow. użytkowej min. 250 m2. Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu oinformacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków w postepowaniu,, następnie potwierdzonychw dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. W przypadku wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniuokreślonych w pkt 6.2.2. winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ciWykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niemoże podlegać wykluczeniu z postępowania. Na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy pzp Zamawiającymoże, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżelizaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczewykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">10.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuzamawiający żąda następujące dokumenty: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karęaresztu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowegopotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczeniawłaściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, wszczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwegorejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupykapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 10.2.Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobecnich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunkówudziału w postepowaniu wraz z ofertą składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">9.1 W celu spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej, opisanego w pkt. 6.2.1. SIWZZamawiający będzie żądał od Wykonawcy: 9.1.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 9.1.2W celu spełnienia warunku w zakresie doświadczenia, opisanego w pkt. 6.2.2. wykazu robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania ipodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 9.2 W celu spełnienia warunku w zakresiesytuacji finansowej, opisanej w pkt. 6.2.3. SIWZ Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy: informacjibanku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanychśrodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiącprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">14.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 30 000,00 zł, 14.2 . Wadium należy wnieśćw terminie do dnia 13.06.2019 r do godz. 11.00 14.3. W zależności od wyboru wykonawcy, wadiummoże być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) Pieniądzu Wadium wniesione wpieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PEKAO S.A. I Oddz. WLubaczowie nr: 93 1240 2584 1111 0000 3944 5436; w terminie zapewniającym jego wpływ nawskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Zatermin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał);d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którychmowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (oryginał). f) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniach (oryginał) musizostać złożone w Kasie Zamawiającego (pokój nr 111, pierwsze piętro) ponadto musi : obejmować całyokres związania ofertą, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadiumprzez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczeniawinien zawierać stwierdzenie, że Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo na każdepisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium do zapłaty żądanej kwoty do wysokościnie przekraczającej sumy gwarancyjnej stanowiącej kwotę wadium, zgodnie z warunkami przetargu.Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawicielaGwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 14.4. Zamawiającyzwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lubunieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy pzp. 14.5. Zamawiający zatrzymuje wadiumwraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3austawy pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp , oświadczenia, o którymmowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, októrej mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp , co spowodowało brak możliwości wybrania ofertyzłożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.6. Wykonawcy, którego oferta została wybranajako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawiezamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jegowniesienia żądano. 14.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, którywycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.8. Zamawiający żąda ponownego wniesieniawadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli wwyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosiwadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym byłoono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowejza przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.10. W przypadku, gdyWykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu,Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawcaponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi owpisanie numeru konta w następującym formacie: 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz zodsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznegostało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji równy z okresem rękojmi; (minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>% kary umownej Zamawiającego</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>% kary umownej Wykonawcy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wnastępujących okolicznościach: a) potrzeby wprowadzenia zmian w Specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, wywołanej zmianami wprzepisach prawa, normach i standardach, zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej,a także zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych, technologicznych lub innymipodobnymi okolicznościami; b) potrzeby wprowadzenia zmian w miejscu i sposobie wykonania robótbudowlanych, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, w organizacji spełnieniaświadczenia, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzytechnicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych lub innymi podobnymi okolicznościami; c)konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: - zmianami wynikającymi ze zmian przepisówprawa, norm, standardów, wiedzy technicznej, - wystąpieniem robót dodatkowych mających wpływ natermin realizacji zamówienia podstawowego; - okolicznościami, których nie można było przewidzieć wchwili zawarcia umowy; - okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji iinnych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej, d) przyczyn zewnętrznych niezależnych odZamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonaniaumowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawkipodatku od towarów i usług (VAT). 4.. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą zposzanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogąpowodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140ust. 3 ustawy oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-06-13</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">15.3. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związaniaofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia. 15.4.Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, ztym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą,zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, niedłuższy jednak niż 30 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. 15.5. Przedłużenieterminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważnościwadium albo, jeżeli nie jest to możliwie, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związaniaofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze ofertynajkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynieWykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com