JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190809/584219-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 584219-N-2019 z dnia 2019-08-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót budowlanych na rzecz Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">W zakresie części 1 zamówienia (w SIWZ zwaną częścią A) - Zamawiający planuje ubiegać się o dofinansowanie przedmiotu zamówienia oraz realizacji inwestycji w ramach Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.4 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Poddziałania 1.4.3 Rozwój infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">34001127900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Bydgoskich Przemysłowców</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">6</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">85-862</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Bydgoszcz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">52 365 33 10</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@bppt.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.bpp.bydgoszcz.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.bpp.bydgoszcz.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, kod pocztowy 85-862, III piętro w biurowcu IDEA - Przestrzeń Biznesu </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót budowlanych na rzecz Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">TS/WT/1/19</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">3</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót budowlanych na rzecz Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Bydgoszczy.2. Zamówienie podzielone jest na trzy części to jest:Część A - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ulicy M. Dziatkiewicza na odcinku od ronda z ulicą B. Raczkowskiego do skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego w Bydgoszczy przy terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji.Część B - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej miejsca przechowywania rowerów dla pracowników firm zlokalizowanych na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w rejonie pętli tramwajowej przy skrzyżowaniu ulic Szpitalnej i Glinki w Bydgoszczy oraz pętli tramwajowej przy skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej w Bydgoszczy wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji.Część C - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy skrzyżowania ul. Nowotoruńskiej z planowaną ul. Grzybową w Bydgoszczy wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, wybrane części lub wszystkie części zamówienia.4. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części (dalej w treści jako ,,opz"):Część A - załącznik A, załącznik A1, załącznik A2, załącznik A3, załącznik A4Część B - załącznik B, załącznik B1Część C - załącznik C, załącznik C1Zamawiający zdecydowanie zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, budynków i obiektów przed przystąpieniem do postępowania.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1040 z późn. zm.).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71320000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71220000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71248000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>16</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">CZĘŚĆ AEtap 1:1)	60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy - termin dostarczenia przez Wykonawcę projektu koncepcyjnego Zamawiającemu; dostarczenie do siedziby Zamawiającego lub co najmniej drogą elektroniczną;2)	uzyskanie akceptacji Zamawiającego i ZDMiKP.Etap 2:2)	3 miesięcy od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonywania II Etapu - termin dostarczenia przez Wykonawcę kompletnej wymaganej dokumentacji do akceptacji Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;3)	10 dni roboczych od otrzymania dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na wnoszenie uwag i sugestii lub akceptację;4)	10 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającej uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;5)	5 dni roboczych od otrzymania poprawionej dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na akceptację lub stwierdzenie, że uwagi i sugestie nie zostały uwzględnione;6)	5 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającego uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;7)	7 miesięcy od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonywania II Etapu - termin dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznego (w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) pozwolenia na budowę na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego; dostarczenie w formie papierowej do siedziby Zamawiającego;8)	3 miesięcy od uzyskania pozwolenia na budowę - termin dostarczenia przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji wykonawczej do akceptacji Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;9)	10 dni roboczych od otrzymania dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na wnoszenie uwag i sugestii lub akceptację;10)	10 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającej uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;CZĘŚĆ BEtap 1:1)	40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy - termin dostarczenia przez Wykonawcę projektu koncepcyjnego Zamawiającemu; dostarczenie do siedziby Zamawiającego lub co najmniej drogą elektroniczną;2)	uzyskanie akceptacji Zamawiającego i ZDMiKP.Etap 2:2)	3 miesięcy od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonywania II Etapu - termin dostarczenia przez Wykonawcę kompletnej wymaganej dokumentacji do akceptacji Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;3)	10 dni roboczych od otrzymania dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na wnoszenie uwag i sugestii lub akceptację;4)	10 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającej uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;5)	5 dni roboczych od otrzymania poprawionej dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na akceptację lub stwierdzenie, że uwagi i sugestie nie zostały uwzględnione;6)	5 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającego uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;7)	7 miesięcy od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonywania II Etapu - termin dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na budowę (a w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego; dostarczenie w formie papierowej do siedziby Zamawiającego; ewentualnie w przypadku, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - dostarczenie zamawiającemu dowodu, że organ nie wniósł sprzeciwu w wymaganym terminie. CZĘŚĆ C1)	6 miesięcy od zawarcia umowy - termin dostarczenia przez Wykonawcę kompletnej wymaganej dokumentacji do akceptacji Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;2)	5 dni roboczych od otrzymania dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na wnoszenie uwag i sugestii lub akceptację;3)	5 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji uwzględniającej uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;4)	9 miesięcy od zawarcia umowy - termin dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na budowę (a w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego; dostarczenie w formie papierowej do siedziby Zamawiającego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał/wykonuje z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:Część A - co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (wartość jednej usługi) polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej (projektu wraz z kosztorysem) robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub ciągu rowerowego lub ciągu pieszo-rowerowego,Część B - Zamawiający nie stawia wymagań co do zdolności technicznej lub zawodowej dla tej części,Część C - co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (wartość jednej usługi) polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej (projektu wraz z kosztorysem) robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi.UWAGA:W przypadku złożenia oferty na kilka części zamówienia: warunek doświadczenia może być spełniony łącznie (tzn., że wykonawca może wykazywać doświadczenie dla różnych części tą samą usługą).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a)	Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,b)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,d)	oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716),e)	informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,f)	oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo-w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,g)	oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 2 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Część A - 700,00 złCzęść B - 200,00 złCzęść C - 1000,00 złZamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego Sp. z o.o. nr rachunku: 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944 z dopiskiem wadium w postępowaniu na ,,Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót budowlanych na rzecz Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego część ........."(należy wpisać nr A, B, C - w zależności od tego, na którą część/części Wykonawca składa ofertę), a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków finansowych na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.8. Rekomenduje się, aby Wykonawca wskazał w ofercie numer rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócone wadium wniesione w pieniądzu.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>1,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy jest niedopuszczalna z zastrzeżeniem zmian dopuszczalnych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.	Strony dopuszczają ponadto możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących sytuacjach: a) zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia zdarzeń określanych, jako ,,siła wyższa", których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia we wskazanym w umowie terminie. W takiej sytuacji strony podpiszą aneks do umowy, w którym wskazane zostaną zmienione terminy realizacji przedmiotu zamówienia oraz przyczyna zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.b) zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia we wskazanym w umowie terminie. W takiej sytuacji strony podpiszą aneks do umowy, w którym wskazane zostaną zmienione terminy realizacji przedmiotu zamówienia oraz przyczyna zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.c) zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu zmiany harmonogramu ubiegania się o dofinansowanie unijne inwestycji, która ma być wykonywana na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem umowy - w przypadku, gdy Zamawiający zamierza ubiegać się o takie dofinansowanie. W takiej sytuacji strony podpiszą aneks do umowy, w którym wskazane zostaną zmienione terminy realizacji przedmiotu zamówienia oraz przyczyna zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.d) zmiana podwykonawcy, w przypadkach o których mowa w § 2 ust. 8 - 10 niniejszej umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-08-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ulicy M. Dziatkiewicza na odcinku od ronda z ulicą B. Raczkowskiego do skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego w Bydgoszczy przy terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAUwaga - część 1 nazywana jest w treści SIWZ częścią A.1.	Przedmiot zamówienia1)	Nazwa zadania,,Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy M. Dziatkiewicza na odcinku od ronda z ulicą B. Raczkowskiego do skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego w Bydgoszczy przy terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji"DofinansowanieZamawiający planuje ubiegać się o dofinansowanie przedmiotu zamówienia oraz realizacji inwestycji w ramach Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.4 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Poddziałania 1.4.3 Rozwój infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego.2)	Obszar opracowania obejmuje w szczególności części działek 7/494, 7/93, 7/166, 7/302, obręb 0132 w Bydgoszczy.3)	Zakres zadania - Etap I:a)	przygotowanie projektu koncepcyjnego, b)	uzyskanie pozytywnej oceny projektu koncepcyjnego przez ZDMiKP i Zamawiającego; w tym celu Wykonawca musi przeprowadzić procedurę uzgodnieniową z oboma podmiotami, a w razie konieczności zmodyfikować lub poprawić projekt koncepcyjny.4)	Zakres zadania - Etap II:a)	Drugi etap warunkowany jest uzyskaniem pozytywnej opinii ZDMiKP i Zamawiającego oraz podpisaniem porozumienia pomiędzy ZDMiKP, a Zamawiającym umożliwiającym przeprowadzenie inwestycji. Wykonawca podejmie czynności w ramach Etapu II tylko na podstawie zgłoszenia Zamawiającego. W razie niezawarcia przez BPPT i ZDMIKP porozumienia dot. wykonania prac wskazanych projektem koncepcyjnym wykonanym przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo nie zgłaszać potrzeby wykonania prac w ramach Etapu II, tylko rozwiązać umowę i rozliczyć się z Wykonawcą jedynie z wynagrodzenia za I Etap. Wykonawca nie będzie wnosić żadnych dodatkowych roszczeń z tytułu rozwiązania umowy przez Zamawiającego z tego tytułu.b)	Pozyskanie wszystkich wymaganych prawem map, uzgodnień, opinii i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleniu na budowę. Powyższe związane jest z obowiązkiem pokrycia wszystkich tych kosztów przez Wykonawcę.c)	Wykonanie projektu budowlanego (zawierającego między innymi: kosztorys inwestorski z przedmiarami uwzględniający podział na różne kategorie) i pozyskanie akceptacji Zamawiającego na całą dokumentację przed złożeniem jej wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.d)	Wykonanie wszelkich opracowań i dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich zgód, zezwoleń i aktów administracyjnych, które są niezbędne do realizacji inwestycji.e)	Uzyskanie ostatecznej (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na budowę.f)	Wykonanie projektu wykonawczego wraz ze wszystkimi opracowaniami niezbędnymi do realizacji inwestycji (np. SST, projekt organizacji ruchu, itd.) i pozyskanie akceptacji Zamawiającego na całą dokumentacjęg)	Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas całego procesu realizacji inwestycji do czasu uzyskania prawomocnej/ ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.2.	Załączniki do OPZ:	1)	Proponowana lokalizacja ciągu pieszo-rowerowego.2)	Widok poglądowy na teren inwestycji.3)	Numery działek na których sugeruje się zaprojektowanie inwestycji.4)	Pismo ZDMiKP dotyczące warunków na wykonanie ciągu pieszo-rowerowego3.	Wymagane branże projektowe1)	Branża drogowa2)	Branża sanitarna3)	Branża elektryczna4)	Branża telekomunikacyjna (wystarczy tylko przewodowa)4.	Terminy wykonania zamówieniaEtap 1:1)	60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy - termin dostarczenia przez Wykonawcę projektu koncepcyjnego Zamawiającemu; dostarczenie do siedziby Zamawiającego lub co najmniej drogą elektroniczną;2)	uzyskanie akceptacji Zamawiającego i ZDMiKP.Etap 2:2)	3 miesięcy od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonywania II Etapu - termin dostarczenia przez Wykonawcę kompletnej wymaganej dokumentacji do akceptacji Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;3)	10 dni roboczych od otrzymania dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na wnoszenie uwag i sugestii lub akceptację;4)	10 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającej uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;5)	5 dni roboczych od otrzymania poprawionej dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na akceptację lub stwierdzenie, że uwagi i sugestie nie zostały uwzględnione;6)	5 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającego uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;7)	7 miesięcy od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonywania II Etapu - termin dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznego (w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) pozwolenia na budowę na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego; dostarczenie w formie papierowej do siedziby Zamawiającego;8)	3 miesięcy od uzyskania pozwolenia na budowę - termin dostarczenia przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji wykonawczej do akceptacji Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;9)	10 dni roboczych od otrzymania dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na wnoszenie uwag i sugestii lub akceptację;10)	10 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającej uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;5.	Kluczowe terminy wykonania zamówieniaKluczowe terminy wykonania zamówienia to termin wskazany w Etapie I - ust. 1 (dostarczenie projektu koncepcyjnego) oraz w Etapie II - ust. 7 (dostarczenie ostatecznego pozwolenia na budowę).6.	Wynagrodzenie za wykonanie zamówieniaWykonawcy należą się następujące części wynagrodzenia po wykonaniu poniższych czynności:1)	15 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po dostarczeniu Zamawiającemu projektu koncepcyjnego;2)	10 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po uzyskaniu akceptacji projektu koncepcyjnego ze strony ZDMiKP i Zamawiającego;3)	40 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznego (a w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) pozwolenia na budowę na podstawie dokumentacji niezbędnej do pozwolenia na budowę zaakceptowanej przez Zamawiającego,4)	30 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po uzyskaniu akceptacji kompletnej dokumentacji wykonawczej ze strony Zamawiającego;5)	5 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto - po uzyskaniu ostatecznej (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji wybudowanej na podstawie projektu Wykonawcy - za sprawowanie nadzoru autorskiego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71320000-7, 71220000-6, 71248000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 16<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">1,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej miejsca przechowywania rowerów dla pracowników firm zlokalizowanych na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w rejonie pętli tramwajowej przy skrzyżowaniu ulic Szpitalnej i Glinki w Bydgoszczy oraz pętli tramwajowej przy skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej w Bydgoszczy wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAUwaga - część 2 nazywana jest w treści SIWZ częścią B.1.	Przedmiot zamówienia1)	Pełna nazwa zadania,,Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej miejsca przechowywania rowerów dla pracowników firm zlokalizowanych na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w rejonie pętli tramwajowej przy skrzyżowaniu ulic Szpitalnej i Glinki w Bydgoszczy oraz pętli tramwajowej przy skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego i Chemicznej w Bydgoszczy wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji"2)	Parametry obiektua)	Rowerownie (po jednej dla każdej z lokalizacji) do przechowywania 25 sztuk rowerów, zadaszone i chronione przed opadami atmosferycznymib)	obiekty monitorowane (kamery zewnętrzne oraz wewnętrzne),c)	sposób zabezpieczenia rowerów przed kradzieżą (kontrola dostępu na wejściu do budynku wg propozycji autora koncepcji oraz zamknięcie indywidualne każdego z użytkowników),d)	nie przewiduje się w rowerowniach żadnych węzłów sanitarnych, pomieszczeń administracyjnych czy warsztatowych,e)	nie przewiduje się ogrzewania żadnych części budynku,f)	koncepcja musi uwzględniać możliwość rozbudowy rowerowni o kolejne 25 miejsc postojowych,g)	instalacja oświetleniowa wewnętrzna i zewnętrzna,h)	ogólnie wygląd wskazujący jednoznacznie na identyfikację z BPPT3)	Zakres zadania - Etap I:a)	Przygotowanie projektu koncepcyjnego, b)	uzyskanie pozytywnej oceny projektu koncepcyjnego przez ZDMiKP i Zamawiającego; w tym celu Wykonawca musi przeprowadzić procedurę uzgodnieniową z oboma podmiotami, a w razie konieczności zmodyfikować lub poprawić projekt koncepcyjny.4)	Zakres zadania - Etap II:a)	Drugi etap warunkowany jest uzyskaniem pozytywnej opinii ZDMiKP i Zamawiającego oraz podpisaniem porozumienia pomiędzy ZDMiKP, a Zamawiającym umożliwiającym przeprowadzenie inwestycji. Wykonawca podejmie czynności w ramach Etapu II tylko na podstawie zgłoszenia Zamawiającego. W razie niezawarcia przez BPPT i ZDMIKP porozumienia dot. wykonania prac wskazanych projektem koncepcyjnym wykonanym przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo nie zgłaszać potrzeby wykonania prac w ramach Etapu II, tylko rozwiązać umowę i rozliczyć się z Wykonawcą jedynie z wynagrodzenia za I Etap. Wykonawca nie będzie wnosić żadnych dodatkowych roszczeń z tytułu rozwiązania umowy przez Zamawiającego z tego tytułu.b)	Pozyskanie wszystkich wymaganych prawem map, uzgodnień, opinii i innych dokumentów niezbędnych do zgłoszenia realizacji inwestycji lub w przypadku takiej konieczności do uzyskania decyzji i pozwoleniu na budowę. Powyższe związane jest z obowiązkiem pokrycia wszystkich tych kosztów przez Wykonawcę.c)	Wykonanie wszelkich opracowań i dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich zgód, zezwoleń i aktów administracyjnych, które są niezbędne do realizacji inwestycji.d)	Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego (zawierający między innymi: kosztorys inwestorski z przedmiarami, uwzględniający podział na różne kategorie) i pozyskanie akceptacji Zamawiającego na całą dokumentację przed złożeniem jej wraz ze zgłoszeniem lub wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.e)	Jeśli zajdzie konieczność uzyskanie ostatecznej, a w przypadku wniesienia odwołania do właściwego organu, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. f)	Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas całego procesu realizacji inwestycji do czasu uzyskania prawomocnej/ ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.2.	Załączniki do OPZ:	Wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów3.	Wymagane branże projektowe1)	Branża drogowa2)	Branża architektoniczna3)	Branża elektryczna4)	Branża sanitarna5)	Branża telekomunikacyjna (w tym bezprzewodowa)4.	Terminy wykonania zamówieniaEtap 1:1)	40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy - termin dostarczenia przez Wykonawcę projektu koncepcyjnego Zamawiającemu; dostarczenie do siedziby Zamawiającego lub co najmniej drogą elektroniczną;2)	uzyskanie akceptacji Zamawiającego i ZDMiKP.Etap 2:2)	3 miesięcy od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonywania II Etapu - termin dostarczenia przez Wykonawcę kompletnej wymaganej dokumentacji do akceptacji Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;3)	10 dni roboczych od otrzymania dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na wnoszenie uwag i sugestii lub akceptację;4)	10 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającej uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;5)	5 dni roboczych od otrzymania poprawionej dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na akceptację lub stwierdzenie, że uwagi i sugestie nie zostały uwzględnione;6)	5 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji uwzględniającego uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;7)	7 miesięcy od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonywania II Etapu - termin dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na budowę (a w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego; dostarczenie w formie papierowej do siedziby Zamawiającego; ewentualnie w przypadku, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - dostarczenie zamawiającemu dowodu, że organ nie wniósł sprzeciwu w wymaganym terminie. 5.	Kluczowe terminy wykonania zamówieniaKluczowe terminy wykonania zamówienia to termin wskazany w Etapie I - ust. 1 (dostarczenie projektu koncepcyjnego) oraz w Etapie II - ust. 7 (dostarczenie ostatecznego pozwolenia na budowę lub dowodu braku sprzeciwu organu w przypadku zgłoszenia).6.	Wynagrodzenie za wykonanie zamówieniaWykonawcy należą się następujące części wynagrodzenia po wykonaniu poniższych czynności:1)	30 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po dostarczeniu Zamawiającemu projektu koncepcyjnego;2)	15 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po uzyskaniu akceptacji projektu koncepcyjnego ze strony ZDMiKP i Zamawiającego;3)	50 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznego (a w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) pozwolenia na budowę na podstawie dokumentacji niezbędnej do pozwolenia na budowę zaakceptowanej przez Zamawiającego; ewentualnie dowodu braku sprzeciwu organu w przypadku zgłoszenia;4)	5 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto - po uzyskaniu ostatecznej (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji wybudowanej na podstawie projektu Wykonawcy - za sprawowanie nadzoru autorskiego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71320000-7, 71220000-6, 71248000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">1,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy skrzyżowania ul. Nowotoruńskiej z planowaną ul. Grzybową w Bydgoszczy wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAUwaga - część 3 nazywana jest w treści SIWZ częścią C.1.	Przedmiot zamówienia:1)	Nazwa zadania,,Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy skrzyżowania ul. Nowotoruńskiej z planowaną ul. Grzybową w Bydgoszczy wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji"2)	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień:a)	Wykonanie projektów zagospodarowania terenu w skali 1:500;b)	Wykonanie projektów architektoniczno - budowlano-wykonawczych obejmujących:- branżę drogową,- przebudowę/budowę oświetlenia ulicznego w dostosowaniu do projektowanego układu zagospodarowania przestrzennego,- przebudowę sieci kablowej SN15 kV zgodnie z wydanymi warunkami Enea Operator,- projekt gospodarki z istniejącym drzewostanem wraz z projektem szaty roślinnej- opracowanie dokumentacji geotechnicznej w celu ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych,- opracowanie projektu gospodarki odpadami,- opracowanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego,- opracowanie informacji BIOZ,- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych,- wykonanie wszelkich opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych,- opracowanie projektu wycinki drzew oraz nowych nasadzeń,- opracowanie przedmiaru robót wraz z kosztorysem inwestorskim,- opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu drogowego;- wykonanie wszelkich opracowań i dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich zgód, zezwoleń i aktów administracyjnych, które są niezbędne do realizacji inwestycji,- sprawowanie nadzoru autorskiego podczas całego procesu realizacji inwestycji do czasu uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocnej).3)	W przypadku niezgodności zapisów umowy z PFU lub załącznikami do PFU, pierwszeństwo mają zapisy umowy.4)	Celem przedmiotu umowy jest połączenie z ul. Nowotoruńską planowanej do wybudowania wewnętrznej ul. Grzybowej (wewnętrzna ul. Grzybowa będzie realizowana w ramach osobnej inwestycji).5)	Zamawiający będzie współpracował przy nadzorze nad wykonaniem niniejszejumowy z Zarządem Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy. Jednakże w zakresie, w jakim program funkcjonalno - użytkowy lub inne załączniki do SIWZ wskazują ZDMiKP jako Zamawiającego lub nadają mu uprawnienia Zamawiającego, należy odczytywać, że Zamawiającym jest Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o.2.	Załącznik do OPZ:Program funkcjonalno- użytkowy (PFU) wraz z:-	koncepcją -	warunkami technicznymi i uzgodnieniami branżowymi.3.	Wymagane branże projektowe:1)	Branża drogowa2)	Branża elektryczna4.	Harmonogram wykonania zamówienia:1)	6 miesięcy od zawarcia umowy - termin dostarczenia przez Wykonawcę kompletnej wymaganej dokumentacji do akceptacji Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;2)	5 dni roboczych od otrzymania dokumentacji przez Zamawiającego - Zamawiający ma czas na wnoszenie uwag i sugestii lub akceptację;3)	5 dni roboczych od otrzymania uwag i sugestii Zamawiającego - termin dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji uwzględniającej uwagi i sugestie Zamawiającego; o dotrzymaniu terminu decyduje dostarczenie do siedziby Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej;4)	9 miesięcy od zawarcia umowy - termin dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na budowę (a w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego; dostarczenie w formie papierowej do siedziby Zamawiającego.5.	Kluczowe terminy wykonania zamówieniaKluczowe terminy wykonania zamówienia to termin wskazany ust. 4 pkt 3 (dostarczenie wymaganej dokumentacji) oraz w ust. 4 pkt 4 (dostarczenie ostatecznego pozwolenia na budowę).6.	Wynagrodzenie za wykonanie zamówieniaWykonawcy należą się następujące części wynagrodzenia po wykonaniu poniższych czynności:1)	60 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po dostarczeniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji;2)	35 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznego (a w przypadku skargi do sądu - prawomocnego) pozwolenia na budowę na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego;3)	5 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto - po uzyskaniu ostatecznej (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji wybudowanej na podstawie projektu Wykonawcy - za sprawowanie nadzoru autorskiego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71320000-7, 71220000-6, 71248000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 15<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">1,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com