JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190906/594590-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 594590-N-2019 z dnia 2019-09-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szkoła Główna Służby Pożarniczej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego z dopuszczeniem składania ofert częściowych w podziale na: I część zamówienia: ,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do Gruzji wielomodułowego trenażera kontenerowego do prowadzenia procesu szkolenia strażaków". II część zamówienia: ,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa na Ukrainę trenażera do prowadzenia procesu szkolenia strażaków w postaci dwóch stanowisk do ćwiczeń, tj. komory rozgorzeniowej na bazie kontenera 40 stopowego oraz zbiornika do symulacji wycieku gazu."</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szkoła Główna Służby Pożarniczej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00017341000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Słowackiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">52/54</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01-629</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 5617624, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zam.pub@sgsp.edu.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 8330724</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.sgsp.edu.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Uczelnia publiczna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-do</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-do</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie , osobiście lub za pomocą operatora pocztowego</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego z dopuszczeniem składania ofert częściowych w podziale na: I część zamówienia: ,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do Gruzji wielomodułowego trenażera kontenerowego do prowadzenia procesu szkolenia strażaków". II część zamówienia: ,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa na Ukrainę trenażera do prowadzenia procesu szkolenia strażaków w postaci dwóch stanowisk do ćwiczeń, tj. komory rozgorzeniowej na bazie kontenera 40 stopowego oraz zbiornika do symulacji wycieku gazu."</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PN 19/19</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">A. Część I zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest ,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do Gruzji wielomodułowego trenażera kontenerowego do prowadzenia procesu szkolenia strażaków".Uwaga:Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie dokonać na swój koszt odbioru z siedziby Szkoły Głównej Służby Pożarniczej (SGSP) w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 zakupionego wcześniej przez SGSP wyposażenia podnoszącego poziom bezpieczeństwa i jego dostawy wraz z przedmiotowym trenażerem do Ośrodka Szkolenia Akademii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Gruzji zlokalizowanego przy Tbilisi Sea Area ul. Vanati (Gruzja) w terminie określonym dla dostawy trenażera. Miejscem docelowym dostawy jest:Ośrodek Szkolenia zlokalizowany przy Tbilisi Sea Area ul. Vanati (Gruzja).Maksymalny termin realizacji zamówienia ustalony został w terminie do:Miejsce docelowe	Data dostawyGRUZJAOśrodek Szkolenia Akademii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Gruzji	do 20.12.2019 r.W zakres zamówienia wchodzi:1)	wykonanie dokumentacji projektowo- wykonawczej;2)	uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji o której mowa w pkt 1; 3)	wykonanie trenażera wg. zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu, o którym mowa w pkt.1);4)	dostawę, wyładunek, wniesienie, rozładunek, montaż trenażera wraz z dodatkowym wyposażeniem (dodatkowe wyposażenie obejmuje przewiezienie w ramach transportu trenażera dodatkowego wyposażenia nisko gabarytowego, dostarczonego przez Zamawiającego) do lokalizacji na terenie Gruzji wskazanej przez Zamawiającego;5)	montaż trenażera na podłożu przygotowanym przez Użytkownika;6)	przeprowadzenie w miejscu docelowym szkolenia z obsługi trenażera wraz z instruktażem użytkowania.Wymagania szczegółowe:Lp	1.	Dokumentacja	1.	Dokumentacja projektowa, zawierająca dokumentację techniczno-wykonawczą, musi uwzględniać wykonanie trenażera z uwzględnieniem detali i rozwiązań technicznych określonych w pkt. 2-6. Dokumentacja projektowa musi być sporządzona i podpisana przez osobę/osoby posiadającą stosowne uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.2.	Dokumentacja wykonana i dostarczona ZAMAWIAJĄCEMU w ilości 4 kpl. oryginalnych egzemplarzy.3.	W okresie przewidzianym dla wykonania w/w dokumentacji WYKONAWCA przeprowadzi co najmniej 1 (jedno) spotkanie konsultacyjne z ZAMAWIAJĄCYM, we wskazanym przez zamawiającego miejscu.4.	Dopuszcza się na etapie konstruowania trenażera dokonanie za zgodą lub na wniosek ZAMAIAJĄCEGO zmian rozwiązań technicznych nieprowadzących do zmian opisu przedmiotu zamówienia, a mających wpływ na poprawę funkcjonalności.WYKONAWCA zobowiązuje się przenieść na Szkołę Główna Służby Pożarniczej wszelkie prawa związane z trenażerem szkoleniowym, w tym prawo własności oraz wszelkie majątkowe prawa autorskie przysługujące do dokumentacji. WYKONAWCA upoważni SGSP do rozporządzania oraz korzystania z dokumentacji bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich polach eksploatacji. Wskazane upoważnienie może być przenoszone na osoby trzecie bez konieczności uzyskiwania odrębnej zgody. Przejście praw autorskich nastąpi z chwilą przekazania dokumentacji.2	OGÓLNE WARUNKI TECHNICZNO UŻYTKOWE TRENAŻERA	1.	Modułowy trenażer do nauki i doskonalenia działań ratowniczo-gaśniczych należy wykonać zgodnie z poniższą specyfikacją.2.	Trenażer stanowi moduł taktyczny. Moduł taktyczny składa się z 5 połączonych ze sobą kontenerów 40 stopowych (Typ 1A lub 1AA) oraz zewnętrznej klatki schodowej ze spocznikiem oraz systemu rozprowadzania dymu z piecem. Zewnętrzne ściany każdego kontenera tworzą funkcjonalną imitację budynku mieszkalnego/zakładu przemysłowego zaadoptowanego do nauki i doskonalenia zawodowego strażaków. Przedmiotowy trenażer umieszczony będzie na istniejącym placu utwardzonym przygotowanym na przejęcie nacisku konstrukcji. Przez utwardzony plac rozumie się płytę betonową, podparcia punktowe, powierzchnię asfaltową, powierzchnię typu polbruk, betonit. W przypadku niemożliwości posadowienia urządzenia w sposób zapewniający stabilność podłoża na podłożu przygotowanym jak wyżej Wykonawca wyłoniony w przetargu dostosuje podłoże, lub punkty podparcia do wymaganych obciążeń. Wykonawca wykona instalacje elektryczną 12 V z oprawami świetlnymi w trenażerze. Instalacja zasilana będzie z miejsca zasilania zlokalizowanym na przygotowanym terenie.3.	Podstawową jednostką konstrukcyjną trenażera są kontenery transportowe fabrycznie nowe, bądź wyprodukowane w latach 2015-2019 o udokumentowanym pochodzeniu.4.	Zewnętrzne ściany i inne płaszczyzny oraz elementy konstrukcyjne dodatkowo zabezpieczone przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych farbą epoksydową, kontenery pomalowane w kolorze czerwonym RAL 3000. Podłogi kontenerów należy dodatkowo zabezpieczyć farbą antypoślizgową.5.	Łączenie kontenerów wykonane w sposób umożliwiający ich rozłączenie i składanie w inną konfigurację zapewniając szczelność na styku poszczególnych kontenerów oraz transport do różnych lokalizacji. Trenażer nie będzie powiązany na stałe z gruntem i możliwe będzie przemieszczanie go w inne miejsce, zależnie od potrzeb i możliwości szkoleniowych.6.	W każdym kontenerze należy wykonać odwodnienie, z jednym grawitacyjnym odprowadzeniem wody. Odwodnienia z poszczególnych kontenerów powinny być połączone systemem rur zakończonym na poziomie gruntu. Dopuszcza się przyjęcie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę, pod warunkiem skuteczności systemu odwodnienia. Jednym z wymagań dla systemu jest skuteczne odwodnienie w przypadku podawania wody z maksymalną wydajności około 500 l/min przez okres 1 min.7.	Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram prac oraz uzgodni szczegóły dotyczące dostawy trenażera. Harmonogram prac zostanie przedstawiony po wyłonieniu wykonawcy w postępowaniu przetargowym.Po wyłonieniu wykonawcy w postępowaniu przetargowym zamawiający będzie prowadził z wykonawcą bieżące konsultacje zmierzające do opracowania projektu technicznego trenażera,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu oraz ilości oraz sposobu realizacji zawierają następujące załączniki do SIWZ:Załącznik nr 6 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy;Załącznik nr 2 do SIWZ -Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.B. Część II zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest ,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa na Ukrainę trenażera do prowadzenia procesu szkolenia strażaków w postaci dwóch stanowisk do ćwiczeń, tj. komory rozgorzeniowej na bazie kontenera 40 stopowego oraz zbiornika do symulacji wycieku gazu."Uwaga:Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie dokonać na swój koszt odbioru z siedziby Szkoły Głównej Służby Pożarniczej (SGSP) w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 zakupionego wcześniej przez SGSP wyposażenia podnoszącego poziom bezpieczeństwa i jego dostawy wraz z przedmiotowym trenażerem do Ośrodka Szkolenia Lwowskiego Państwowego Uniwersytetu Bezpieczeństwa Życia we Lwowie (Ukraina) w terminie określonym dla dostawy trenażera. Miejscem docelowym dostawy jest: Lwowski Państwowy Uniwersytet Bezpieczeństwa Życia, ul. Zielona 301, 79000 Lwów, Ukraina.Maksymalny termin realizacji zamówienia ustalony został w terminie do:Miejsce docelowe	Data dostawyUKRAINA Lwowski Państwowy Uniwersytet Bezpieczeństwa Życia	do 04.11.2019 r.W zakres zamówienia wchodzi:1)	wykonanie dokumentacji projektowo- wykonawczej;2)	uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji o której mowa w pkt 1; 3)	wykonanie trenażera wg. zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu, o którym mowa w pkt.1);4)	dostawę, wyładunek, wniesienie, rozładunek, montaż trenażera wraz z dodatkowym wyposażeniem (dodatkowe wyposażenie obejmuje przewiezienie w ramach transportu trenażera dodatkowego wyposażenia nisko gabarytowego, dostarczonego przez Zamawiającego) do lokalizacji na terenie Ukrainy wskazanej przez Zamawiającego;5)	montaż trenażera na podłożu przygotowanym przez Użytkownika;6)	przeprowadzenie w miejscu docelowym szkolenia z obsługi trenażera wraz z instruktażem użytkowania.Wymagania szczegółowe:Lp	1.	Dokumentacja	1.	Dokumentacja projektowa, zawierająca dokumentację techniczno-wykonawczą, musi uwzględniać wykonanie trenażera z uwzględnieniem detali i rozwiązań technicznych określonych w pkt. 2-6. Dokumentacja projektowa musi być sporządzona i podpisana przez osobę/osoby posiadającą stosowne uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.2.	Dokumentacja wykonana i dostarczona ZAMAWIAJĄCEMU w ilości 4 kpl. oryginalnych egzemplarzy.3.	W okresie przewidzianym dla wykonania w/w dokumentacji WYKONAWCA przeprowadzi co najmniej 1 (jedno) spotkanie konsultacyjne z ZAMAWIAJĄCYM, we wskazanym przez zamawiającego miejscu.4.	Dopuszcza się na etapie konstruowania stanowisk szkoleniowych dokonanie za zgodą lub na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO zmian rozwiązań technicznych nieprowadzących do zmian opisu przedmiotu zamówienia, a mających wpływ na poprawę funkcjonalności.WYKONAWCA zobowiązuje się przenieść na Szkołę Główna Służby Pożarniczej wszelkie prawa związane z trenażerem szkoleniowym, w tym prawo własności oraz wszelkie majątkowe prawa autorskie przysługujące do dokumentacji. WYKONAWCA upoważni SGSP do rozporządzania oraz korzystania z dokumentacji bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich polach eksploatacji. Wskazane upoważnienie może być przenoszone na osoby trzecie bez konieczności uzyskiwania odrębnej zgody. Przejście praw autorskich nastąpi z chwilą przekazania dokumentacji.2	OGÓLNE WARUNKI TECHNICZNO UŻYTKOWE TRENAŻERA	1.	Trenażer do ćwiczeń należy wykonać zgodnie z poniższą specyfikacją.a)	Komora rozgorzeniowa (Moduł ogniowy) stanowi 1 kontener z komorą ogniową i obszarem obserwacji - wykonany na bazie kontenera ,,morskiego" typu 40-stopowego (Typ 1A lub 1AA) fabrycznie nowy, bądź wyprodukowany w latach 2015-2019 o udokumentowanym pochodzeniu. Przedmiotowy moduł umieszczony będzie na istniejącym już placu utwardzonym przygotowanym na przejęcie nacisku 6 ton na 1 m2 na każdy punkt podparcia kontenera. Przez utwardzony plac rozumie się płytę betonową. Zewnętrzne ściany i inne płaszczyzny oraz elementy konstrukcyjne komory rozgorzeniowej należy dodatkowo zabezpieczyć przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych farbą epoksydową, czerwoną RAL 3000, odporną na działanie wysokich temperatur do 600 °C. Podłogi kontenerów należy dodatkowo zabezpieczyć farbą antypoślizgową. W module należy wykonać odwodnienie z jednym grawitacyjnym odprowadzeniem wody. Odwodnienie powinno być zakończone na poziomie gruntu i zaopatrzone w zawór kulowy oraz nasadę typu Storz 110 umiejscowioną w sposób umożliwiający podłączenie węża pożarniczego w celu odprowadzenia wody. Dopuszcza się przyjęcie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę, pod warunkiem skuteczności systemu odwaniania. Jednym z wymagań dla systemu jest skuteczne odwodnienie w przypadku podawania wody z maksymalną wydajnością około 500 l/min przez okres 1 minuty. Skuteczność odwodnienia polegać ma na uniknięciu wyraźnego powstawania warstwy rozlanej wody na podłodze. Nie przewiduje się odwodnienia powierzchni dachów w sposób opisany powyżej. Odwadnianie dachu (głównie z wody opadowej) polegać będzie na grawitacyjnym spływaniu po zewnętrznej stronie konstrukcji, przy czym konstrukcja dachu powinna zapobiegać przenikaniu wody opadowej do wnętrza modułu.b)	Zbiornik do symulacji wycieku gazuStanowisko do ćwiczeń specjalistycznych ratownictwa chemicznego i ekologicznego, w skład którego wchodzą:o	zbiornik LPG min. 2700 l - wyposażony w zawór bezpieczeństwa oraz dodatkowo nasadę ?25 umiejscowioną w górnej jego części służącą do napełniania zbiornika cieczą i zawór odwadniający,o	instalacja gazowa z trzema palnikami gazowymi - służąca do symulowania pożarów gazów palnych.2.	Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram prac oraz uzgodni szczegóły dotyczące dostawy stanowisk szkoleniowych. Harmonogram prac zostanie przedstawiony po wyłonieniu wykonawcy w postępowaniu przetargowym.3.	Po wyłonieniu wykonawcy w postępowaniu przetargowym zamawiający będzie prowadził z wykonawcą bieżące konsultacje zmierzające do opracowania projektu technicznego stanowisk szkoleniowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu oraz ilości oraz sposobu realizacji zawierają następujące załączniki do SIWZ:Załącznik nr 6 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy;Załącznik nr 2 do SIWZ -Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">44211100-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-12-20</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-11-04</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">I część zamówienia do 2019-12-20 II część zamówienia do 2019-11-04</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"> Zamawiający wymaga posiadania (na dzień składania ofert) polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej ostatnio działalności zawodowej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:- w zakresie I części zamówienia 500 000,00 zł brutto;- w zakresie II części zamówienia 150 000,00 zł brutto.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga)	a) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - wykazania się odpowiednią zdolnością techniczną lub zawodową, polegającą na doświadczeniu zdobytym poprzez należyte wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w zakresie dostarczenia i zainstalowania stalowych zespolonych zestawów wielokontenerowych o wartości minimum:- w zakresie I części zamówienia: 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda;- w zakresie II części zamówienia 75 000,00 zł ( siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) brutto każda.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie zamawiającego wykaz dostaw potwierdzających spełnienie tego warunku wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych dostaw.Dowodami są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal są wykonywane) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- wykaz dostaw powinien zawierać przedmiot zamówienia (szczegółowy zakres), wartość zamówienia, daty wykonania, nazwę i adres podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane. Postawione jak wyżej warunki Zamawiający uznaje za minimalne. Zamawiający przez pojęcie trzy dostawy rozumie każdą z dostaw o podanej wartości realizowaną na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania kilku dostaw z umów o niższych wartościach niż wskazane. b)	w zakresie zdolności zawodowej - wykazania się odpowiednią zdolnością zawodową, polegającą na wykazaniu się dysponowaniem minimum jedną osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i będącą członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie zamawiającego wykaz osób potwierdzający spełnienie tego warunku wraz z kopią posiadanych uprawnień zawodowych.Uwaga!!!a)	Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek wykazania się dowodami na wykonanie należyte dostaw zgodnie z warunkami SIWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.b)	W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.c)	Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępnia wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii specjalności występujących przy realizacji zamówienia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający wezwie do złożenia:1. zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2. zaświadczenia od właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Bez wezwania Zamawiającego należy złożyć:Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) - załącznik nr 5;</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zamawiający wezwie do złożenia:1)	Polisy ubezpieczeniowej- zgodnie z pkt. 4.3.1 SIWZ;2)	Wykazu wykonanych dostaw wraz z referencjami - zgodnie z pkt. 4.3.2 a) SIWZ;3)	Wykazu osób wraz z kopią uprawnień - zgodnie z pkt. 4.3.2 b) SIWZ;</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Potwierdzenie złożenia wadium.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę,3. Zobowiązanie podmiotów składających wspólnie ofertę, że w przypadku wygrania przetargu, przed zawarciem umowy z zamawiającym, zawrą między sobą umowę (i przekażą Zamawiającemu);4. Informację na temat Podwykonawców;5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych;</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:W zakresie I części zamówienia: 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych).W zakresie II części zamówienia: 3 500,00 złotych (trzy tysiące pięćset złotych).1)	Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach:a)	pieniądzu, wpłaconym na konto:Bank BGŻ BNP PARIBAS19 1600 1374 1845 2512 5000 0026b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)	gwarancjach bankowych;d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.).2)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,- kwotę gwarancji,- termin ważności gwarancji,- zobowiązanie gwaranta do: ,,zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:-	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub-	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub-	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej;- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.UWAGA:W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub Lidera konsorcjum, jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. Kopie w/w form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób:WADIUM zabezpieczające zamówienie nr PN 19/19dotyczy części numer: .........nazwa: ....................................3)	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.4)	Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 16 września 2019 r. o godz. 09.45, przy czym w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu wskazanej w pkt 6 SIWZ kwoty na rachunek Zamawiającego. </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty brutto (C)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji ( G)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych, za zgodą Stron wyrażoną na piśmie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich pisemnej akceptacji przez drugą Stronę pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie:1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania;2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego;3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron winna udokumentować;5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;6)	innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy;7)	uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;8)	zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 9)	nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;10) zmian koniecznych związanych z wejściem w życie przepisów RODO;11) w zakresie wysokości kar umownych po zawarciu ugody przez Strony, zgodnie z ustawą o finansach publicznych- z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie: osób wskazanych w § 4 ust. 2, numerów telefonów, adresów wskazanych w Umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2.	Postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.3.	Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach: 1)	przedłużenia terminu wykonania Umowy, , wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie;2)	w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę pojawienia się na rynku lepszych rozwiązań technologicznych i materiałowych w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy i ofercie, której kopia stanowi Załącznik nr 5 do Umowy, dopuszcza się zamianę na inne równoważne (tożsame pod względem funkcjonalnym), o nie gorszej jakości, oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy obciąża Wykonawcę;3)	wynagrodzenia Wykonawcy, w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w razie zmiany: a)	stawek podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu Umowy, b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.4.	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.5.	Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania">nie dotyczy</span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony">nie dotyczy</span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-09-16</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">J. polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do Gruzji wielomodułowego trenażera kontenerowego do prowadzenia procesu szkolenia strażaków".</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest ,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do Gruzji wielomodułowego trenażera kontenerowego do prowadzenia procesu szkolenia strażaków".Uwaga:Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie dokonać na swój koszt odbioru z siedziby Szkoły Głównej Służby Pożarniczej (SGSP) w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 zakupionego wcześniej przez SGSP wyposażenia podnoszącego poziom bezpieczeństwa i jego dostawy wraz z przedmiotowym trenażerem do Ośrodka Szkolenia Akademii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Gruzji zlokalizowanego przy Tbilisi Sea Area ul. Vanati (Gruzja) w terminie określonym dla dostawy trenażera. Miejscem docelowym dostawy jest:Ośrodek Szkolenia zlokalizowany przy Tbilisi Sea Area ul. Vanati (Gruzja).Maksymalny termin realizacji zamówienia ustalony został w terminie do:Miejsce docelowe	Data dostawyGRUZJAOśrodek Szkolenia Akademii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Gruzji	do 20.12.2019 r.W zakres zamówienia wchodzi:1)	wykonanie dokumentacji projektowo- wykonawczej;2)	uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji o której mowa w pkt 1; 3)	wykonanie trenażera wg. zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu, o którym mowa w pkt.1);4)	dostawę, wyładunek, wniesienie, rozładunek, montaż trenażera wraz z dodatkowym wyposażeniem (dodatkowe wyposażenie obejmuje przewiezienie w ramach transportu trenażera dodatkowego wyposażenia nisko gabarytowego, dostarczonego przez Zamawiającego) do lokalizacji na terenie Gruzji wskazanej przez Zamawiającego;5)	montaż trenażera na podłożu przygotowanym przez Użytkownika;6)	przeprowadzenie w miejscu docelowym szkolenia z obsługi trenażera wraz z instruktażem użytkowania.Wymagania szczegółowe:Lp	1.	Dokumentacja	1.	Dokumentacja projektowa, zawierająca dokumentację techniczno-wykonawczą, musi uwzględniać wykonanie trenażera z uwzględnieniem detali i rozwiązań technicznych określonych w pkt. 2-6. Dokumentacja projektowa musi być sporządzona i podpisana przez osobę/osoby posiadającą stosowne uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.2.	Dokumentacja wykonana i dostarczona ZAMAWIAJĄCEMU w ilości 4 kpl. oryginalnych egzemplarzy.3.	W okresie przewidzianym dla wykonania w/w dokumentacji WYKONAWCA przeprowadzi co najmniej 1 (jedno) spotkanie konsultacyjne z ZAMAWIAJĄCYM, we wskazanym przez zamawiającego miejscu.4.	Dopuszcza się na etapie konstruowania trenażera dokonanie za zgodą lub na wniosek ZAMAIAJĄCEGO zmian rozwiązań technicznych nieprowadzących do zmian opisu przedmiotu zamówienia, a mających wpływ na poprawę funkcjonalności.WYKONAWCA zobowiązuje się przenieść na Szkołę Główna Służby Pożarniczej wszelkie prawa związane z trenażerem szkoleniowym, w tym prawo własności oraz wszelkie majątkowe prawa autorskie przysługujące do dokumentacji. WYKONAWCA upoważni SGSP do rozporządzania oraz korzystania z dokumentacji bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich polach eksploatacji. Wskazane upoważnienie może być przenoszone na osoby trzecie bez konieczności uzyskiwania odrębnej zgody. Przejście praw autorskich nastąpi z chwilą przekazania dokumentacji.2	OGÓLNE WARUNKI TECHNICZNO UŻYTKOWE TRENAŻERA	1.	Modułowy trenażer do nauki i doskonalenia działań ratowniczo-gaśniczych należy wykonać zgodnie z poniższą specyfikacją.2.	Trenażer stanowi moduł taktyczny. Moduł taktyczny składa się z 5 połączonych ze sobą kontenerów 40 stopowych (Typ 1A lub 1AA) oraz zewnętrznej klatki schodowej ze spocznikiem oraz systemu rozprowadzania dymu z piecem. Zewnętrzne ściany każdego kontenera tworzą funkcjonalną imitację budynku mieszkalnego/zakładu przemysłowego zaadoptowanego do nauki i doskonalenia zawodowego strażaków. Przedmiotowy trenażer umieszczony będzie na istniejącym placu utwardzonym przygotowanym na przejęcie nacisku konstrukcji. Przez utwardzony plac rozumie się płytę betonową, podparcia punktowe, powierzchnię asfaltową, powierzchnię typu polbruk, betonit. W przypadku niemożliwości posadowienia urządzenia w sposób zapewniający stabilność podłoża na podłożu przygotowanym jak wyżej Wykonawca wyłoniony w przetargu dostosuje podłoże, lub punkty podparcia do wymaganych obciążeń. Wykonawca wykona instalacje elektryczną 12 V z oprawami świetlnymi w trenażerze. Instalacja zasilana będzie z miejsca zasilania zlokalizowanym na przygotowanym terenie.3.	Podstawową jednostką konstrukcyjną trenażera są kontenery transportowe fabrycznie nowe, bądź wyprodukowane w latach 2015-2019 o udokumentowanym pochodzeniu.4.	Zewnętrzne ściany i inne płaszczyzny oraz elementy konstrukcyjne dodatkowo zabezpieczone przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych farbą epoksydową, kontenery pomalowane w kolorze czerwonym RAL 3000. Podłogi kontenerów należy dodatkowo zabezpieczyć farbą antypoślizgową.5.	Łączenie kontenerów wykonane w sposób umożliwiający ich rozłączenie i składanie w inną konfigurację zapewniając szczelność na styku poszczególnych kontenerów oraz transport do różnych lokalizacji. Trenażer nie będzie powiązany na stałe z gruntem i możliwe będzie przemieszczanie go w inne miejsce, zależnie od potrzeb i możliwości szkoleniowych.6.	W każdym kontenerze należy wykonać odwodnienie, z jednym grawitacyjnym odprowadzeniem wody. Odwodnienia z poszczególnych kontenerów powinny być połączone systemem rur zakończonym na poziomie gruntu. Dopuszcza się przyjęcie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę, pod warunkiem skuteczności systemu odwodnienia. Jednym z wymagań dla systemu jest skuteczne odwodnienie w przypadku podawania wody z maksymalną wydajności około 500 l/min przez okres 1 min.7.	Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram prac oraz uzgodni szczegóły dotyczące dostawy trenażera. Harmonogram prac zostanie przedstawiony po wyłonieniu wykonawcy w postępowaniu przetargowym.Po wyłonieniu wykonawcy w postępowaniu przetargowym zamawiający będzie prowadził z wykonawcą bieżące konsultacje zmierzające do opracowania projektu technicznego trenażera,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu oraz ilości oraz sposobu realizacji zawierają następujące załączniki do SIWZ:Załącznik nr 6 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy;Załącznik nr 2 do SIWZ -Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>44211100-3, 71000000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto (C)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji ( G)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa na Ukrainę trenażera do prowadzenia procesu szkolenia strażaków w postaci dwóch stanowisk do ćwiczeń, tj. komory rozgorzeniowej na bazie kontenera 40 stopowego oraz zbiornika do symulacji wycieku gazu."</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>B. Część II zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest ,,Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa na Ukrainę trenażera do prowadzenia procesu szkolenia strażaków w postaci dwóch stanowisk do ćwiczeń, tj. komory rozgorzeniowej na bazie kontenera 40 stopowego oraz zbiornika do symulacji wycieku gazu."Uwaga:Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie dokonać na swój koszt odbioru z siedziby Szkoły Głównej Służby Pożarniczej (SGSP) w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 zakupionego wcześniej przez SGSP wyposażenia podnoszącego poziom bezpieczeństwa i jego dostawy wraz z przedmiotowym trenażerem do Ośrodka Szkolenia Lwowskiego Państwowego Uniwersytetu Bezpieczeństwa Życia we Lwowie (Ukraina) w terminie określonym dla dostawy trenażera. Miejscem docelowym dostawy jest: Lwowski Państwowy Uniwersytet Bezpieczeństwa Życia, ul. Zielona 301, 79000 Lwów, Ukraina.Maksymalny termin realizacji zamówienia ustalony został w terminie do:Miejsce docelowe	Data dostawyUKRAINA Lwowski Państwowy Uniwersytet Bezpieczeństwa Życia	do 04.11.2019 r.W zakres zamówienia wchodzi:1)	wykonanie dokumentacji projektowo- wykonawczej;2)	uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji o której mowa w pkt 1; 3)	wykonanie trenażera wg. zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu, o którym mowa w pkt.1);4)	dostawę, wyładunek, wniesienie, rozładunek, montaż trenażera wraz z dodatkowym wyposażeniem (dodatkowe wyposażenie obejmuje przewiezienie w ramach transportu trenażera dodatkowego wyposażenia nisko gabarytowego, dostarczonego przez Zamawiającego) do lokalizacji na terenie Ukrainy wskazanej przez Zamawiającego;5)	montaż trenażera na podłożu przygotowanym przez Użytkownika;6)	przeprowadzenie w miejscu docelowym szkolenia z obsługi trenażera wraz z instruktażem użytkowania.Wymagania szczegółowe:Lp	1.	Dokumentacja	1.	Dokumentacja projektowa, zawierająca dokumentację techniczno-wykonawczą, musi uwzględniać wykonanie trenażera z uwzględnieniem detali i rozwiązań technicznych określonych w pkt. 2-6. Dokumentacja projektowa musi być sporządzona i podpisana przez osobę/osoby posiadającą stosowne uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.2.	Dokumentacja wykonana i dostarczona ZAMAWIAJĄCEMU w ilości 4 kpl. oryginalnych egzemplarzy.3.	W okresie przewidzianym dla wykonania w/w dokumentacji WYKONAWCA przeprowadzi co najmniej 1 (jedno) spotkanie konsultacyjne z ZAMAWIAJĄCYM, we wskazanym przez zamawiającego miejscu.4.	Dopuszcza się na etapie konstruowania stanowisk szkoleniowych dokonanie za zgodą lub na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO zmian rozwiązań technicznych nieprowadzących do zmian opisu przedmiotu zamówienia, a mających wpływ na poprawę funkcjonalności.WYKONAWCA zobowiązuje się przenieść na Szkołę Główna Służby Pożarniczej wszelkie prawa związane z trenażerem szkoleniowym, w tym prawo własności oraz wszelkie majątkowe prawa autorskie przysługujące do dokumentacji. WYKONAWCA upoważni SGSP do rozporządzania oraz korzystania z dokumentacji bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich polach eksploatacji. Wskazane upoważnienie może być przenoszone na osoby trzecie bez konieczności uzyskiwania odrębnej zgody. Przejście praw autorskich nastąpi z chwilą przekazania dokumentacji.2	OGÓLNE WARUNKI TECHNICZNO UŻYTKOWE TRENAŻERA	1.	Trenażer do ćwiczeń należy wykonać zgodnie z poniższą specyfikacją.a)	Komora rozgorzeniowa (Moduł ogniowy) stanowi 1 kontener z komorą ogniową i obszarem obserwacji - wykonany na bazie kontenera ,,morskiego" typu 40-stopowego (Typ 1A lub 1AA) fabrycznie nowy, bądź wyprodukowany w latach 2015-2019 o udokumentowanym pochodzeniu. Przedmiotowy moduł umieszczony będzie na istniejącym już placu utwardzonym przygotowanym na przejęcie nacisku 6 ton na 1 m2 na każdy punkt podparcia kontenera. Przez utwardzony plac rozumie się płytę betonową. Zewnętrzne ściany i inne płaszczyzny oraz elementy konstrukcyjne komory rozgorzeniowej należy dodatkowo zabezpieczyć przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych farbą epoksydową, czerwoną RAL 3000, odporną na działanie wysokich temperatur do 600 °C. Podłogi kontenerów należy dodatkowo zabezpieczyć farbą antypoślizgową. W module należy wykonać odwodnienie z jednym grawitacyjnym odprowadzeniem wody. Odwodnienie powinno być zakończone na poziomie gruntu i zaopatrzone w zawór kulowy oraz nasadę typu Storz 110 umiejscowioną w sposób umożliwiający podłączenie węża pożarniczego w celu odprowadzenia wody. Dopuszcza się przyjęcie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę, pod warunkiem skuteczności systemu odwaniania. Jednym z wymagań dla systemu jest skuteczne odwodnienie w przypadku podawania wody z maksymalną wydajnością około 500 l/min przez okres 1 minuty. Skuteczność odwodnienia polegać ma na uniknięciu wyraźnego powstawania warstwy rozlanej wody na podłodze. Nie przewiduje się odwodnienia powierzchni dachów w sposób opisany powyżej. Odwadnianie dachu (głównie z wody opadowej) polegać będzie na grawitacyjnym spływaniu po zewnętrznej stronie konstrukcji, przy czym konstrukcja dachu powinna zapobiegać przenikaniu wody opadowej do wnętrza modułu.b)	Zbiornik do symulacji wycieku gazuStanowisko do ćwiczeń specjalistycznych ratownictwa chemicznego i ekologicznego, w skład którego wchodzą:o	zbiornik LPG min. 2700 l - wyposażony w zawór bezpieczeństwa oraz dodatkowo nasadę ?25 umiejscowioną w górnej jego części służącą do napełniania zbiornika cieczą i zawór odwadniający,o	instalacja gazowa z trzema palnikami gazowymi - służąca do symulowania pożarów gazów palnych.2.	Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram prac oraz uzgodni szczegóły dotyczące dostawy stanowisk szkoleniowych. Harmonogram prac zostanie przedstawiony po wyłonieniu wykonawcy w postępowaniu przetargowym.3.	Po wyłonieniu wykonawcy w postępowaniu przetargowym zamawiający będzie prowadził z wykonawcą bieżące konsultacje zmierzające do opracowania projektu technicznego stanowisk szkoleniowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu oraz ilości oraz sposobu realizacji zawierają następujące załączniki do SIWZ:Załącznik nr 6 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy;Załącznik nr 2 do SIWZ -Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>44211100-3, 71000000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-04<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto (C)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji ( G)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com