JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190918/598948-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 598948-N-2019 z dnia 2019-09-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Świadczenie usług w zakresie przewozu próbek do badań laboratoryjnych, pojemników i dokumentacji oraz przewozu szczepionek pomiędzy siedzibą Zamawiającego a Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi na terenie województwa małopolskiego</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00029739400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Prądnicka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">76</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">31-202</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">122549410, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">a.bojdo@wsse.krakow.pl, p.sukiennik@wsse.krakow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">122549430</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wsse.krakow.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.wsse.krakow.pl (zakładka: O Stacji, Zamówienia publiczne) </span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">jednostka budżetowa, podmiot leczniczy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.wsse.krakow.pl (zakładka: O Stacji, Zamówienia publiczne), e-mail: a.bojdo@wsse.krakow.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wsse.krakow.pl (zakładka: O Stacji, Zamówienia publiczne)</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków, pok. 20</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Świadczenie usług w zakresie przewozu próbek do badań laboratoryjnych, pojemników i dokumentacji oraz przewozu szczepionek pomiędzy siedzibą Zamawiającego a Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi na terenie województwa małopolskiego</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">AGZ.272.13.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu próbek do badań laboratoryjnych (wody, żywności, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością, kosmetyków, materiału biologicznego), dokumentacji i pojemników na próbki oraz przewozu szczepionek pomiędzy siedzibą Zamawiającego a Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi na terenie województwa małopolskiego, świadczone w trzech niżej wymienionych częściach, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem zamówienia na części, tj. od 1 do 3 części: część I - przewóz próbek do badań laboratoryjnych (wody, żywności, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością, kosmetyków, materiału biologicznego), dokumentacji oraz pojemników na próbki pomiędzy Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi z terenu województwa małopolskiego a siedzibą Zamawiającego oraz Zamiejscowym Oddziałem Laboratoryjnym w Tarnowie (ul. Mościckiego 10) - trasa I.część II - przewóz próbek do badań laboratoryjnych (wody, żywności, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością, kosmetyków, materiału biologicznego), dokumentacji oraz pojemników na próbki pomiędzy Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi z terenu województwa małopolskiego a siedzibą Zamawiającego oraz Zamiejscowym Oddziałem Laboratoryjnym w Wadowicach (ul. Teatralna 2) - trasa II.część III - przewóz szczepionek z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie do Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych na terenie województwa małopolskiego.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość ww. części, od jednej do trzech.2.	Zakres przedmiotu zamówienia dla części I i II obejmuje:1)	Załadunek próbek (wody, żywności, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością, kosmetyków, materiału biologicznego), dokumentacji oraz pojemników na próbki do samochodu oraz wyładunek z samochodu zgodnie z dokumentacją prowadzoną przez pracownika Zamawiającego.2)	Przewóz próbek (wody, żywności, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością, kosmetyków, materiału biologicznego), dokumentacji oraz pojemników na próbki zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże harmonogram na dany tydzień na co najmniej 2 dni robocze przed datą pierwszego przewozu w danym tygodniu, a w sytuacjach wyjątkowych na 1 dzień roboczy przed datą przewozu.3)	Przewóz próbek, dokumentacji oraz pojemników będzie odbywał się na dwóch trasach równolegle od poniedziałku do środy w tych samych godzinach, w związku z czym Wykonawca musi dysponować taką liczbą sprawnych środków transportu zapewniających wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, jaka odpowiada liczbie części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Rok produkcji samochodu nie wcześniejszy niż 2012 rok.4)	W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu, zapewniającego wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w max. czasie do 4 godzin od czasu wystąpienia usterki i kontynuowania przewozu próbek, dokumentacji oraz pojemników na próbki zgodnie z harmonogramem.5)	Wykonawca ma obowiązek zapewnić środek transportu (wraz z kierowcą) pozwalający na jednorazowy przewóz próbek (wody, żywności, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością, kosmetyków, materiału biologicznego), dokumentacji oraz pojemników na próbki o łącznej pojemności nie mniejszej niż 6 m3 w warunkach stałego utrzymania temperatury w zakresie od +2 °C do +8 °C, z możliwością stałego monitoringu temperatury i jej rejestracji przez czas trwania przewozu. Zamawiający wymaga przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dla środka transportu. Po każdorazowym przewozie towaru Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wydruk z monitoringu temperatury. 6)	Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki (wody, żywności, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością, kosmetyków, materiału biologicznego), dokumentację oraz pojemniki na próbki zgodnie z wytyczoną trasą, natomiast powrót zrealizować najkrótszą trasą. 7)	Wykonawca jest zobowiązany wykonać następującą usługę: a)	odbiór pojemników na próbki oraz dokumentacji z siedziby Zamawiającego lub w razie konieczności z Oddziałów Laboratoryjnych w Wadowicach i Tarnowie zgodnie z harmonogramem i trasą przewozu;b)	dostarczenie pojemników na próbki oraz dokumentacji do wskazanych Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych od poniedziałku do środy, od godziny 09:00 do godz. 14:30;c)	odbiór próbek wraz z dokumentacją ze wskazanych Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w dniach od poniedziałku do środy, od godziny 10:00 do godz. 14:30 (zgodnie z harmonogramem);d)	dostarczenie próbek oraz dokumentacji do wyznaczonych laboratoriów w WSSE w Krakowie lub ewentualnie Oddziałów Laboratoryjnych w Wadowicach i Tarnowie od poniedziałku do środy, do godziny 16:00 w tym samym dniu co odbiór próbek (zgodnie z harmonogramem).8)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart drogowych zawierających w szczególności następujące dane: imię i nazwisko kierowcy, datę przewozu próbek, pojemników i dokumentacji, miejsca załadunku i wyładunku próbek i dokumentacji oraz długość przebytej trasy w kilometrach pomiędzy miejscem załadunku i wyładunku potwierdzonych każdorazowo przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.9)	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania upoważnienia do odbioru i transportu dokumentacji medycznej wydanego przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną na podstawie dostarczonych danych osobowych kierowców. Wykonawca ma obowiązek podpisać oświadczenie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania usługi.10)	W przypadku konieczności zmiany środka transportu na inny niż określony w umowie Wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym drogą elektroniczną oraz uzyskania zgody Zamawiającego na takie działanie. Środek zamienny musi spełniać wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu umowy.11)	Zamawiający zastrzega, iż wyjątkowych sytuacjach może zaistnieć konieczność przewiezienia próbek (wody, żywności, materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością, kosmetyków, materiału biologicznego), dokumentacji oraz pojemników na próbki częściej lub rzadziej niż przedstawiono w siwz. W takiej sytuacji Zamawiający zmieni harmonogram i przekaże go Wykonawcy co najmniej na 1 dzień roboczy przed datą przewozu. 12)	Trasy przejazdu dla części I i II:część I - Trasa I dotyczy odbioru i przewozu próbek, pojemników oraz dokumentacji pomiędzy siedzibą Zamawiającego w Krakowie oraz następującymi Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi:o	PSSE Dąbrowa Tarnowskao	PSSE Brzeskoo	PSSE Nowy Sączo	PSSE Gorliceo	PSSE TarnówPrzykładowa przewidywana najdłuższa trasa przejazdu: Kraków - Tarnów - Dąbrowa Tarnowska - Brzesko - Nowy Sącz - Gorlice - Tarnów -KrakówDługość trasy: ok. 402 kmJednocześnie Zamawiający zastrzega, iż trasa przejazdu w poszczególnych dniach może być krótsza, co zostanie szczegółowo opisane w harmonogramie.część II - Trasa II dotyczy odbioru i przewozu próbek, pojemników oraz dokumentacji pomiędzy siedzibą Zamawiającego w Krakowie oraz następującymi Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi:o	PSSE Zakopaneo	PSSE Nowy Targo	PSSE Myśleniceo	PSSE Sucha Beskidzkao	PSSE WadowicePrzykładowa przewidywana najdłuższa trasa przejazdu: Kraków - Wadowice - Sucha Beskidzka - Zakopane - Nowy Targ - Myślenice - Wadowice - KrakówDługość trasy: ok. 347 kmJednocześnie Zamawiający zastrzega, iż trasa przejazdu w poszczególnych dniach może być krótsza, co zostanie szczegółowo opisane w harmonogramie. 3.	Zakres przedmiotu zamówienia dla części III obejmuje:1)	Załadunek szczepionek z magazynu szczepionek do samochodu oraz wyładunek szczepionek z samochodu do magazynu szczepionek zgodnie z dokumentacją rozchodu prowadzoną przez pracownika Zamawiającego.2)	Przewóz szczepionek zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże harmonogram na dany miesiąc co najmniej 4 dni robocze przed datą przewozu szczepionek i dokumentacji, a w sytuacjach wyjątkowych na 1 dzień roboczy przed datą przewozu szczepionek.3)	Wykonawca ma obowiązek zapewnić środek transportu (wraz z kierowcą) pozwalający na jednorazowy przewóz szczepionek i dokumentacji o pojemności nie mniejszej niż 7 m3, zapewniający swobodny przepływ powietrza pomiędzy wewnętrzną ścianą komory transportowej a opakowaniem szczepionek w warunkach stałego utrzymania temperatury w zakresie od +2 °C do +8 °C, z możliwością stałego monitoringu temperatury i jej rejestracji przez czas trwania przewozu. Po każdorazowym przewozie towaru Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wydruk z monitoringu temperatury. Wykonawca w każdym punkcie dostawy zobowiązany jest przedstawić całościowy wydruk temperatury od momentu załadunku do chwili dostawy do danego punktu odbioru. Rok produkcji pojazdu nie może być wcześniejszy niż 2013. 4)	Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć szczepionki zgodnie z wytyczoną trasą, natomiast powrót zrealizować najkrótszą trasą.5)	Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę (nie licząc powrotu do bazy Wykonawcy) w godzinach urzędowania Zamawiającego oraz Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych, tj. w godzinach 8:15 - 15:00.6)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart drogowych zawierających w szczególności następujące dane: imię i nazwisko kierowcy, datę przewozu szczepionek, miejsca załadunku i wyładunku szczepionek oraz długość przebytej trasy w kilometrach pomiędzy miejscem załadunku i wyładunku, potwierdzonych każdorazowo przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.7)	Z chwilą pobrania towaru z siedziby WSSE w Krakowie Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za szkodę powstałą wskutek nieprawidłowego wykonania usługi, a w szczególności za: utratę, ubytek lub uszkodzenie szczepionek (w tym przerwanie łańcucha chłodniczego) od momentu ich pobrania do momentu wydania w miejscu docelowym. 8)	W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu, zapewniającego wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w max. czasie do 2 godzin od czasu wystąpienia usterki i kontynuowania przewozu szczepionek oraz dokumentacji zgodnie z harmonogramem.9)	W przypadku konieczności zmiany środka transportu na inny niż określony w umowie Wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym drogą elektroniczną oraz uzyskania zgody Zamawiającego na takie działanie.10)	Przewidywana częstotliwość wykonywania usługi przewozu szczepionek: 4 następujące po sobie dni robocze / miesiąc. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż w wyjątkowych sytuacjach może zaistnieć konieczność przewiezienia szczepionek częściej niż przez 4 dni w miesiącu. 11)	Przykładowe trasy przejazdu dla części III:1 dzień: WSSE Kraków ul. Prądnicka 76 - PSSE Wadowice - PSSE Sucha Beskidzka - PSSE Nowy Targ - PSSE Zakopane - PSSE Myślenice - powrót do bazy Wykonawcy;2 dzień: WSSE Kraków ul. Prądnicka 76 - PSSE Wieliczka - PSSE Bochnia - PSSE Brzesko - PSSE Tarnów - PSSE Dąbrowa Tarnowska - powrót do bazy Wykonawcy;3 dzień: WSSE Kraków ul. Prądnicka 76 - PSSE Kraków ul. Gazowa - PSSE Limanowa - PSSE Nowy Sącz - PSSE Gorlice - powrót do bazy Wykonawcy;4 dzień: WSSE Kraków ul. Prądnicka 76 - PSSE Oświęcim - PSSE Chrzanów - PSSE Olkusz - PSSE Miechów - PSSE Proszowice - powrót do bazy Wykonawcy.Planowana maksymalna długość tras wynosi 19 500 km/rok i uwzględnia wyjazdy niemożliwe do przewidzenia na chwilę obecną.4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został także we wzorze umowy (Załącznik 2a do siwz i/lub Załącznik 2b do siwz).5.	Zamawiający zaznacza, że usługi przewozu towaru będą świadczone w tym samym czasie równolegle na wszystkich wymienionych trasach, co oznacza, że Wykonawca, który np. chce złożyć ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, musi dysponować trzema środkami transportu wraz kierowcami.6.	Na potwierdzenie, że oferowana usługa w zakresie przewozu przedmiotu zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego należy dostarczyć dokumenty:Dla części I i II:1)	Świadectwo przeglądu układu chłodzenia komory transportowej (raz na 12 miesięcy) - wykonane przez firmę specjalistyczną w tym zakresie.2)	Świadectwo sprawdzenia poprawności wskazań i rejestracji temperatury w komorze transportowej raz na 12 miesięcy - wykonane przez firmę specjalistyczną w tym zakresie w odniesieniu do wskazań przyrządu wzorcowego posiadającego świadectwo wzorcowania nie starsze niż 12 miesięcy wydane przez jednostkę akredytowaną.Dla części III:1)	Wynik testu utrzymania wymaganej temperatury w przestrzeni transportowej pojazdu przy awarii zasilania dla czasu podstawienia pojazdu zastępczego przyjmując temperaturę otoczenia dla okresu letniego.2)	Świadectwo przeglądu układu chłodzenia komory transportowej (raz na 12 miesięcy) - wykonane przez firmę specjalistyczną w tym zakresie.3)	Świadectwo sprawdzenia poprawności wskazań i rejestracji temperatury w komorze transportowej raz na 12 miesięcy - wykonane przez firmę specjalistyczną w tym zakresie w odniesieniu do wskazań przyrządu wzorcowego posiadającego świadectwo wzorcowania nie starsze niż 12 miesięcy wydane przez jednostkę akredytowaną.Dokumenty te będą wymagane od Wykonawcy/ów, którego/ych oferta zostanie najwyżej oceniona.7.	Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. załadunku i wyładunku towaru (próbek, szczepionek, pojemników, dokumentacji) oraz kierowania pojazdem podczas przewozu towaru do wskazanych miejsc.8.	Wykonawca winien złożyć w ofercie stosowne oświadczenie, iż osoby wykonujące czynności określone w ust. 7 będą w trakcie realizacji umowy zatrudnione na umowę o pracę. Niezłożenie takiego oświadczenia będzie skutkować odrzuceniem oferty. 9.	Tryb postępowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań - określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2a do siwz i/lub załącznik 2b do siwz.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60000000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60180000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2020-01-02</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-01-02 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Dotyczy części III zamówienia:O udzielenie zamówienia w zakresie części III mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych). </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inny wykonawca biorący udział w postępowaniu, wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. 4. Oświadczenia składane są w oryginale podpisane przez wykonawcę. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 5, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 oraz 5-6 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w formie pisemnej. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do podmiotów na zasobach, których polega wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także w odniesieniu do podwykonawców, którym zamierza wykonawca powierzyć wykonanie części zamówienia, dokumentów wskazanych w ust. 1 oraz 5-6.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W zakresie części III zamówienia należy przedłożyć:1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 400 000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w pkt III siwz, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonania niniejszego zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu niniejszego zamówienia oraz pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy złożyć w oryginale w formie pisemnej w języku polskim. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Dokumenty na potwierdzenie, że oferowana usługa w zakresie przewozu próbek do badań laboratoryjnych oraz przewozu szczepionek spełnia wymagania Zamawiającego określone w siwz. </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:dla części I: 2 770 zł (słownie: dwa tysiące siedemset siedemdziesiąt złotych, 00/100)dla części II: 2 390 zł (słownie: dwa tysiące trzysta dziewięćdziesiąt złotych, 00/100)dla części III: 1 560 zł (słownie: tysiąc pięćset sześćdziesiąt złotych, 00/100)Przykładowo jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia wnosi wówczas wadium w wysokości sumy ww. kwot, tj. w wysokości: 6 720 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset dwadzieścia złotych, 00/100).2.	Wadium w wymaganej wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:a)	pieniądzu;b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)	gwarancjach bankowych;d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;e)	poręczeniach udzielanych przez podmiotu, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 40 1010 1270 0037 0813 9120 1000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.4.	W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2 lit. b) - e) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 76, w pok. nr 20. 5.	Z treści gwarancji / poręczenia musi jednocześnie wynikać:1)	nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3)	kwota gwarancji / poręczenia,4)	termin ważności gwarancji/poręczenia obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,5)	bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w przepisach ustawy.6.	Oferta zostanie odrzucona jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) lub wniesie wadium w złej formie lub wysokości. 7.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, jeżeli Wykonawca:a)	w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;b)	którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy na zasadach określonych w siwz lub zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.8.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Na warunkach wskazanych we wzorze umowy (załącznik 2a do siwz i/lub załącznik 2b do siwz). </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-10-02</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przewóz próbek - trasa I</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (siwz) oraz z wzorem umowy (załącznik 2a do siwz). Część I dotyczy realizacji usługi na trasie I, tj. dotyczy odbioru i przewozu próbek, pojemników oraz dokumentacji pomiędzy siedzibą Zamawiającego w Krakowie oraz następującymi Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi: PSSE Dąbrowa Tarnowska - PSSE Brzesko - PSSE Nowy Sącz - PSSE Gorlice - PSSE Tarnów.Przykładowa przewidywana najdłuższa trasa przejazdu: Kraków - Tarnów - Dąbrowa Tarnowska - Brzesko - Nowy Sącz - Gorlice - Tarnów -KrakówDługość trasy: ok. 402 km.Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż trasa przejazdu w poszczególnych dniach może być krótsza, co zostanie szczegółowo opisane w harmonogramie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60000000-8, 60180000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">max. czas podstawienia zastępczego środka transportu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przewóz próbek - trasa II</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (siwz) oraz z wzorem umowy (załącznik 2a do siwz). Część II dotyczy realizacji usługi na trasie II, tj. dotyczy odbioru i przewozu próbek, pojemników oraz dokumentacji pomiędzy siedzibą Zamawiającego w Krakowie oraz następującymi Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi: PSSE Zakopane - PSSE Nowy Targ - PSSE Myślenice - PSSE Sucha Beskidzka - PSSE Wadowice.Przykładowa przewidywana najdłuższa trasa przejazdu: Kraków - Wadowice - Sucha Beskidzka - Zakopane - Nowy Targ - Myślenice - Wadowice - Kraków.Długość trasy: ok. 347 km.Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż trasa przejazdu w poszczególnych dniach może być krótsza, co zostanie szczegółowo opisane w harmonogramie<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60000000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">max. czas podstawienia zastępczego środka transportu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przewóz szczepionek</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (siwz) oraz z wzorem umowy (załącznik 2b do siwz). Część III dotyczy usługi w zakresie przewozu szczepionek z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie do Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych na terenie województwa małopolskiego. Przewidywana częstotliwość wykonywania usługi przewozu szczepionek: 4 następujące po sobie dni robocze / miesiąc. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż w wyjątkowych sytuacjach może zaistnieć konieczność przewiezienia szczepionek częściej niż przez 4 dni w miesiącu. Przykładowe trasy przejazdu dla części III:1 dzień: WSSE Kraków ul. Prądnicka 76 - PSSE Wadowice - PSSE Sucha Beskidzka - PSSE Nowy Targ - PSSE Zakopane - PSSE Myślenice - powrót do bazy Wykonawcy;2 dzień: WSSE Kraków ul. Prądnicka 76 - PSSE Wieliczka - PSSE Bochnia - PSSE Brzesko - PSSE Tarnów - PSSE Dąbrowa Tarnowska - powrót do bazy Wykonawcy;3 dzień: WSSE Kraków ul. Prądnicka 76 - PSSE Kraków ul. Gazowa - PSSE Limanowa - PSSE Nowy Sącz - PSSE Gorlice - powrót do bazy Wykonawcy;4 dzień: WSSE Kraków ul. Prądnicka 76 - PSSE Oświęcim - PSSE Chrzanów - PSSE Olkusz - PSSE Miechów - PSSE Proszowice - powrót do bazy Wykonawcy.Planowana maksymalna długość tras wynosi 19 500 km/rok i uwzględnia wyjazdy niemożliwe do przewidzenia na chwilę obecną.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60000000-8, 60180000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-02<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">max. czas podstawienia zastępczego środka transportu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com